reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Námitky proti muslimům a homosexuálům budou v EU nezákonné

Autor: odjinud | Publikováno: 28.12.2009 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Pokud vše půjde podle plánu, bude mít brzy všech 27 států EU společnou právní úpravu šíření nenávisti, podle které bude neschvalování muslimských činů nebo homosexuálního životního stylu trestným činem. Evropské křesťanské církve se snaží zastavit plán politického establishmentu, ale není jasné, zda se jim to podaří.

V dubnu schválil evropský parlament nařízení o rovném zacházení. Nařízení je názvem pro evropský zákon. Protože evropské nařízení má vyšší právní sílu než národní zákony, musí mít schválení rady ministrů před tím, než začne platit. Příští měsíc (v listopadu – pozn. překl.) rada rozhodne, zda bude schválen společný antidiskriminační zákon pro všech 27 členů. Definice diskriminačního obtěžování, kterou uvádí nařízení, je tak široká, že každá námitka proti muslimům nebo homosexuálům bude považována za nezákonnou.

2. dubna schválil evropský parlament „nařízení o provádění zásady o stejném zacházení s osobami bez ohledu na náboženství nebo víru, postižení, věku nebo sexuální orientaci“ poměrem hlasů 363 ku 226. Nařízení bude působit v oblasti sociální pomoci, zdravotní péče, sociálních dávek, přístupu ke vzdělání, zboží a službám včetně ubytování. Američtí občané a společnosti působící v Evropě budou muset nařízení také dodržovat.

Původním záměrem bylo nařízením o rovném zacházení posloužit postiženým při přístupu ke zbožím a službám včetně ubytování, aktivističtí politici směrnici rozšířili i na diskriminaci na základě náboženství, věku a sexuální orientace. Podle nařízení je obtěžování – definované jako chování „se záměrem nebo účinkem narušení důstojnosti osoby a vytvoření zastrašujícího, nepřátelského, degradujícího, ponižujícího nebo urážejícího prostředí“ – je považováno za diskriminaci.

Vágní definice obtěžování obsažená v nařízení umožňuje obvinit někoho z diskriminace pouze na základě toho, že domněle podle něčího vnímání vytvořil „urážlivé prostředí“. Definice je tak široká, že každý, kdo se cítí zastrašen nebo uražen může snadno žalovat toho, koho považuje za odpovědného. Nařízení navíc přenáší důkazní břemeno na obviněného, který musí dokázat opak, tedy to, že nevytvořil prostředí zastrašující nebo urážející žalobce. Pokud se to obviněnému nepodaří, hrozí mu nespecifikovaná platba odškodnění za „obtěžování“.

Evropský tisk většinou zůstal zticha, ale křesťanská společenství mají velké obavy. Minulé září Mons. Andrew Summersgill vydal prohlášení jménem katolických biskupů Anglie, Walesu a Skotska, ve kterém odmítl nařízení, protože přinutí lidi a organizace jednat proti jejich víře. „Homosexuální skupiny prosazující manželství osob stejného pohlaví mohou prohlásit, že se cítí uraženi postojem katolické církve a jejím morálním učením ohledně svatby. Ateista se může cítit uražen vystavením náboženských obrazů jakéhokoliv druhu v galerii a muslim se může cítit uražen kvůli jakémukoliv zobrazení lidského těla“, říká Mons. Summersgill.

„Pokud bude v Evropě poskytována služba (například pronájem pokoje) nebo nabízeno zboží (například kniha), budou muset podniky a jejich zaměstnanci je budou muset poskytnout nebo riskovat žalobu bez ohledu na to, že tak usnadňují sexuální praxi proti jejich přesvědčení nebo pomáhají propagovat jiné náboženství“, říkají právní experti britské organizace Křesťané obávající se o náš národ (CCON) a Křesťanského právního centra. Organizátoři křesťanské konference budou muset například podle zákona poskytovat dvoulůžkové pokoje homosexuálním a nesezdaným párům, stejně jako normálně sezdaným.

Nařízení je teď upravováno Švédskem, které předsedá EU v druhém pololetí 2009, konečné hlasování bude nejspíš v listopadu. Aktivističtí politici se pokouší rozšířit směrnici tak, aby pokrývala i předpokládanou diskriminaci a obtěžování. Země, kde má katolická církev stále silnou pozici, například Malta a Polsko, mají proti těmto pokusům námitky. Protože nařízení potřebuje jednomyslné schválení všech 27 členů, není jasné, jak daleko dojde finální verze.

Přesto je téměř úplné mlčení evropských médií a veřejnosti k takto zásadní otázce znepokojivý. Evropa riskuje ztrátu základních svobod, jako svobody projevu a svobody názoru, a nevypadá připravena zachovat a bránit tyto svobody. Nedostatek zájmu Evropanů o legislativu tvořenou na nadnárodní úrovni možná vysvětluje nezájem o tuto záležitost.

Ten samý problém, nedostatek zájmu evropského a možná i amerického veřejného mínění, je zjevný v případě pololegálních iniciativ na úrovni OSN. 2. října Rada pro lidská práva OSN schválila rezoluci o svobodě slova, společně prosazenou USA a Egyptem, která kritizuje „negativní rasové a náboženské stereotypy“. Američtí diplomaté říkají, že spoluprosazení rezoluce bylo součástí snahy „přiblížit se muslimským státům. Rezoluce byla přijata jednomyslně, s podporou všech západních národů. Přestože rezoluce nemá žádný okamžitý právní efekt, dává radikálním muslimům argumenty, až budou mít pocit, že se s dogmaty islámu nezachází s respektem kvůli vytvoření něčeho, co nazývají „urážlivé prostředí“.

Moje poznámka: směrnice by se dala využít přesně opačně, než byla zamýšlena. Obtěžují vás nebo zastrašují muslimové? Podejte žalobu! Pár nudících se právníků v důchodu, co s tím pomůžou, se jistě najde. Vzhledem k tomu, že evropská soudní praxe se de facto řídí precedenty (jinak se s tím legislativním bordelem opravdu poprat nedá), mohlo by toto jednání mít naději na úspěch při šikovném podání. Lidé s právním vzděláním ochotní pomoci, hlaste se redakci ;)

překlad Červená karkulka

www.eurabia.cz

reklama
2042 čtenářů | 32 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Námitky proti muslimům a homosexuálům budou v EU nezákonné
(Brabec, 28.12.2009 0:52:13)
Odpovědět
To je fakt na hlavu. Co svoboda slova ? To nemouhu říct svůj názor ?
Re: Námitky proti muslimům a homosexuálům budou v EU nezákonné
(hnedka, 28.12.2009 4:42:53)
Odpovědět
Nejsem křesťan, nemám nic proti homosexuálům a nemám dokonce většinou ani nic proti muslimům (za podmínky, že se nebudou snažit mi svůj světonázor vnutit demokraticky nebo prostřednictvím fyzického násilí). Co mi ale silně vadí jsou podobné fašistické snahy jako je tato z EU, které útočí na tři velmi důležité pilíře svobodné společnosti a právního státu - tedy svobodu slova, presumpci neviny a právo volby (s kým budu žit, s kým se budu kamarádit, s kým budu chodit, koho zaměstnám, komu prodám své zboží atd.).
Re: Námitky proti muslimům a homosexuálům budou v EU nezákonné
(kapej, 28.12.2009 11:58:23)
Odpovědět
Myslím, že Váš názor sdílí velká většina obyvatel, o které se v článku píše - jsou to ti, které vlastně tato problematika nezajímá - je to strkání hlavy do písku " nemám nic proti ... muslimům "... a třeba i dalším. Je to ŠPATNĚ, ŠPATNĚ, ŠPATNĚ. Já mám v sobě znalosti o islámu, o jeho šíření v minulosti i dnes a především o dopadech - nechci, aby Evropa byla časem muslimská, nechci, aby mi muslimové s právem šária ukamenovali třeba vnučku jen proto, že neměla burku, nechci, aby se svým náboženství ničili evropské kulturní památky tam, kde je na obraze obnažené lidské tělo. Nechci, aby se tady množili jako myši a postupně Evropu a její kulturu " převálcovali " a znemožnili mně a mým potomkům žít tak podle svých zvyklostí. Nechci poslouchat jejich " mezulíny " a několikrát denně se modlit... Copak je to každému jedno nebo si říkají - Po nás potopa ? V celých dějinách vždy vyspělé civilizace doplatily na svoji vyspělost - slušností a ustupováním se nelze bránit proti krvelačným šelmám, které mají přímo v náboženství ( jako ve státním zřízením ) zakotveno likvidovat nevěřící psy, aby Alláh zůstal jediným bohem... Jsem odpůrcem Evropy a LS, protože toto je jen začátek. Pane, Váš názor je cesta do pekel.
Re: Námitky proti muslimům a homosexuálům budou v EU nezákonné
(kapej, 28.12.2009 12:03:10)
Odpovědět
Jen ještě dodatek - ani já nejsem křesťan ani katolík, jen ctím tradice svých předků a patřím do této země, je to moje vlast. Z hlediska všech jsem vlastně naprostý bezvěrec určený k likvidaci.
Re: Námitky proti muslimům a homosexuálům budou v EU nezákonné
(Jiří Zahrádka, 28.12.2009 12:49:05)
Odpovědět
Problém je, že není co dělat. Já jsem se před lety snažil být celkem dost aktivní v psaní textů o právních faktech, týkajících se členství EU. Dokonce se nám podařilo dostat se párkrát to novin. Ale když ani (podle mého neskromného názoru povedená) argumentace v novinách, docela úspěšně, věcně zpochybňující argumenty politicky korektně eurofilního mainstreamu i s použitím citátů z relevantních právních dokumentů nepomůže změnit názory obyvatelstva, tak co můžeme dělat?

Výsledkem je, že jsem v podstatě totálně rezignoval. Od dětství jsem se zajímal o politiku, zprávy v TV byly jedním z téměř pevných bodů dne. Cca před 2 měsíci jsem si najednou uvědomil, proč vlastně sledovat TV zprávy. A už je moc nesleduju. Občas, když jsem u TV a nic jiného nemám, mrknu na ně, během chvíle vylítnu vzteky, a říkám si, proč jsem si tu TV pustil. Už to nějak ani nechci sledovat. Jen mi to kazí náladu, jiný smysl v tom už moc nenalézám. Jak Češi v 80. letech zalézali na své chajdy, tak u mě je to podobné - nezajímá mě veřejné dění, chci si někam zalézt a nerozčilovat se z toho děsivého sajrajtu, do kterého jsme se dostali díky blbosti, manipulovatelnosti a nepoučitelnosti našich lidí.

Vážím si těch, kteří to nevzdali, tak jako já. Ale nevím, co dělat, aby to mělo smysl.
Re: Námitky proti muslimům a homosexuálům budou v EU nezákonné
(Felix, 28.12.2009 13:52:45)
Odpovědět
Milý Jirko,
náhodou jsem zahlédl Vaše jméno. A jako seriósnímu přispěvateli musím odpovědět.
Já si myslím, narozdíl od Vás, že dělaáte hodně pro zar věci, i kyž se Vám zdá, že neděláte.
Především, proč byste měl sledovat TV zprávy? Já je nesledji už asi 15 let, kdy mě naplnily znechucením, ako Vás. Já mám k tomu dokonce odpor rostoucí, nakolik možno. Přece ty zprávy jsou kontinuálním znásilňováním mysli. Opravdu tvrdým masakrem. Normální mysl slyší větu a chce se zeptat na upřesnění. Ale TV zprávy toto naprosto neposkytnou. Jde to zcela totalitní proud slov, která mají manipulovat člověka. Mám tu člověka, býval chytrý, ale už dlouho sledje, co který analytik atp. jnechává na sebe ten prou působit. Říkám, před sedmi lety jsem ho poznal jako inteligentního člověka. Dnes je z něho eurofilní debil, který jen cituje, co řekl kamberský a co neviditelný pes a já nevím, které všecny hlupáky zná, co kdy řekli. Nějaký rok jsem mu aspoň nasloucal, nyní už ani to nejde. Je z něho novinově, televizně sečtělý blb. Normální blb. Všecno zná, všecno slyšel, ale je to blb.
Já myslím, Jiří, že je to dobře, že Vás to trápí, co tu e. To je velká hodnota, je to vaše oběť. Jistě je milá Bohu. Bez informací ovšem nebuďte, to rozhodně ne. Stačí jen titulky, nic jiného. A co je toho hodno, to si rozbalte. Mediokracie ovšem už proti takovým táhne. Před časem byly na ihned titulky. mediáři s tím přestali a te´d nabízejí vždy spolu s titulkem odstavec zprávy. Na euportalu je ten odstavec dobrý. Ale v mainstreamovém médiu hrozný. Krávě se vylíhlo dvojhlavé tele - a teď tam máte odstavec podrobností i o tom kravínu.
Pokud jde o politiku, těžko se lze aktivně zapojovat do nějakého proudu. Protože ten prou jde asi vždycky nějak blbě. Ale můžete a měl byste ten proud hodnotit, v správném slova smyslu kritizovat.
A k tomu byste měl mít znalosti. Ne informace, tu jde o znalosti. Abyste rozuměl světu, lidem, Bohu. Jak na to máte.
Protože kyž nerozumíte, nemůžete hodnotit ten který proud a taky musíte mít ty řádkové informace, abyste si rozbalil podrobnosti o tom proudu.
Taky se musíte poctivě živit, nejlíp - konservativně. Nejhorší jsou takoví chytráci, co se nechají vydržovat.
To je tak asi všecno. Mějte se hezky.
Re: Námitky proti muslimům a homosexuálům budou v EU nezákonné
(Jiří Zahrádka, 28.12.2009 14:04:03)
Odpovědět
Díky, Felixi!

Jak jsem psal, já si vážím těch, kdo to nevzdali, ale sám už jsem to prostě vzdal. Rozumím Vám v tom, jak popisujete potřebu znalostí, právě třeba s nesledováním zpráv, ale získáváním znalostí odjinud. Ale já už mám prostě dost. Dřív jsem na některé nestoudnosti v médiích reagoval "konstruktivním vztekem" :-) - nahodilo mě to, nevydržel jsem nenapsat text, případně nenastudovat relevantní právní zdroje a třeba je v textu ocitovat. Dnes se akorát příšerně naštvu, ale udělat cokoli jiného už jsem líný. Je to k ničemu. Apokalypsu holt asi nezrušíme. Je to mizerný přístup, můj oblíbenec Ronald Reagan věřil, že se možná blíží Apokalypsa, a přesto se bil za to, co považoval za dobré. Vlastně bojoval, aby k té Apokalypse nedošlo. Asi je to správný, křesťanský přístup. Ale já tady prostě nevidím šanci, že ten agresivní sajrajt zastavíme.
Re: Námitky proti muslimům a homosexuálům budou v EU nezákonné
(Felix, 28.12.2009 16:07:45)
Odpovědět
Asi si o mně pomyslíte, že jsem naivní blbec. Ale zkuste se podívat na skutečnou apokalypsu, která proběhla před stovkama let. Je to na adrese:
http://www.gwo.cz/pravda/pdf/1001v1.pdf
od fialové stránky 1 přílohy.
A teď se vžijte do situace, že byste tam byl. To by asi bylo horší než teď. A v čem je má blbost a v čem vidím nebetyčný rozdíl oproti dnešní situaci. Oni vůbec nemuseli tak žít, než je zachránil Cortéz. Kdyby měli církev, a bylo to už 1500 let po Vtělení, všechno, úplně všechno tam bylo jinak. A právě má blbost je v tom, že my máme církev. Mnoho věcí se mi nelíbí. Ale to je právě ten fundamentální, naprosto zásadní rozdíl, že máme církev. Jistě, jsou tu kidy o EU, o Lisabonu, je cítit pach multikulturalismu a mnoho jiného, ale církev tu je, je tu v rozhodujících chvílích, zraněná modernismem, ale je tu, a stojí jako skála. To je nebetyčný rozdíl proti těm apokalypsám, které tu byly bez ní. Takž já nemůžu, neumím, nedaří se mi to, vůbec mi to nejde, abych žil bez naděje. Asi tolik. Přes všechna ta svinstva, která se třeba z těch Lidových novin dennodenně jako lavina bez přestání valí. Lidové noviny už skončly. To jsou jen protrahvané křeše sviní.
Re: Námitky proti muslimům a homosexuálům budou v EU nezákonné
(hnedka, 28.12.2009 18:46:02)
Odpovědět
Kdyby tam měli církev, tak by si tam vládnoucí kasta pro vraždění našla jiné záminky - posednutí ďáblem, čarodějnictví atd. Spíš je otázka, jak by na tom byli, kdyby tam žádné náboženství neexistovalo.
Re: Námitky proti muslimům a homosexuálům budou v EU nezákonné
(Felix, 28.12.2009 20:17:05)
Odpovědět
Koukám, že Vy jste se vším hnedka hotovej- Někdy je to dobře, ale nesmí to být blbě.
Jo, ještě bych si dovolil optat se, odkud ty blbosti čerpáte, když se na televizi nedíváte. To je dost vzácná kombinace.
Re: Námitky proti muslimům a homosexuálům budou v EU nezákonné
(hnedka, 29.12.2009 3:01:34)
Odpovědět
Myslíte, že by to snad bylo jinak? Bylo to v té době někde tak, že se tam nevraždilo z náboženských důvodů?
Re: Námitky proti muslimům a homosexuálům budou v EU nezákonné
(hnědka, 28.12.2009 15:14:23)
Odpovědět
Já už jsem televizi neviděl asi dva roky a je to asi to poslední co by mi chybělo. Pro všechno existuje mnohem lepší alternativa na internetu (snad kromě sportovních přenosů, ale sportovní fanda nejsem). Aspoň má člověk víc času. Nechápu jak u toho někdo může zabíjet čas. Televizi osobně považuji za relikt minulosti. ;)

Jinak já se o politiku sám začal zajímat asi tak před 5 lety (to mi bylo 23). Stačilo se zajímat pár měsíců a změnil jsem radikálně názory na skoro všechno a připadal jsem si jako kdybych spolknul červenou pilulku v Matrixu :) Ono ne že by byl každý pitomec, ale lidi se prostě o politiku nebo ekonomii nezajímají a volí podle toho, co je pro ně zrovna výhodné, co kdo naslibuje (a pak nesplní) nebo podle toho jak jim je kdo sympatický. Musel jsem se prostě sám začít zajímat a na všechno si přijít sám. Většinu lidí ani nezačně pochybovat o spoustě dogmat, kterými je každý krmen už od základní školy - že má stát poskytovat zdravotnictví a školství, že všeobecné rovné volební právo je jediny rozumný model správy státu, že bez centrální banky nemůže ekonomika fungovat, že je třeba mít minimální mzdy (nebo všichni budou žebráci), že je třeba zákonem stanovovat pracovní dobu (jinak bude každý pracovat 16 hodin denně), že je třeba mít daně z příjmu (ještě v roce 1913 je třeba v USA neměli), že se musíme cly bránit proti zahraničnímu zboží a asi milion dalších věcí.

Osobně si myslím, že (podobně jako komunismus) zkrachuje jednoho dne i tento byrokratický sociál-demokratismus - ve prospěch toho hraje rostoucí dluh, flexibilnější asijské ekonomiky, rostoucí výdaje, rostoucí byrokracie, rostoucí počet důchodců a imigrace. A pak nás buďto předstihnou liberálnější asijské země nebo politici budou donuceni k reformám. Ono i kdyby v EU zavládl tvrdý socialismus a diktatura, tak to nebude trvat věčně - viz Čína.
Re: Námitky proti muslimům a homosexuálům budou v EU nezákonné
(romanH, 28.12.2009 17:07:06)
Odpovědět
"Ale nevím, co dělat, aby to mělo smysl."

Ja jsem na tom podobne uz dlouho. Pred lety jsem jeste trochu veril, ze do toho sajrajtu spadnout nemusime. Dnes uz se spis snazim zbytecne nerozcilovat. Ze zkusenosti muzu rict, ze je lepsi venovat se vecem, ktere muzete ovlivnit. Boj proti EU je sice chvalyhodny, ale prijde mi to, jako bojovat u nas ve 49 roce proti komunismu. Myslim ze je to na nekolik generaci "hlavou proti zdi". Pokud se teda EU sama nerozpadne a to zatim neni moc aktualni.
Re: Námitky proti muslimům a homosexuálům budou v EU nezákonné
(honza, 29.12.2009 20:36:25)
Odpovědět
Přesně jste popsal moje pocity, můj stav ale trvá cca půl roku, tak že trochu déle...
Re: Námitky proti muslimům a homosexuálům budou v EU nezákonné
(Joli, 28.12.2009 14:32:51)
Odpovědět
Tyto nechutné novoty nevytváří fašouni,ale levicoví až komunističtí zrůdopolitici v Bruselu.Napsal jsem to doufám politicky korektně.
Re: Námitky proti muslimům a homosexuálům budou v EU nezákonné
(Milos, 28.12.2009 8:22:44)
Odpovědět
Celá slavná EU "úspěšně" spěje k hrůzovládě a fašismu.Přijetím LS se vše bude jen neustále zhoršovat a kdoví jakých nesmyslností a absurdit se ještě dočkáme.Hrozí tu reálné nastolení totality,jaká tu nebyla u nás ani před rokem 89.Skepse V.Klause je ve vztahu k EU oprávněná a já ji plně sdílím.Zřejmě to dojde tak daleko,že bude trestný nejen jiný než povolený názor,ale i pouhé pomyšlení na něco co bude oficiálně nedoporučené.Někdo Evropu a její pracně vybudovanou civilizaci a demokracii záměrně směřuje k rozkladu a občanské válce,protže to jinak než násilím nemůže skončit,bohužel.
Re: Námitky proti muslimům a homosexuálům budou v EU nezákonné
(Vzdoropapež XVI., 28.12.2009 11:36:54)
Odpovědět
Pro Miloše.
Všechno naplánovali i zločinnost i nezaměstnanost i nezákonnost zákona a až bude úplný kolaps.
Příjdou s novým programem a lidi jim přistoupí na jakékoliv podmínky !!!
Re: Námitky proti muslimům a homosexuálům budou v EU nezákonné
(ivanka101, 28.12.2009 14:39:50)
Odpovědět
Začíná mi to "zavánět" politikou tzv. appeacementu, kterou praktikovaly velmoce vůči hitlerovskému Německu, ustupovali a ustupovali... až z toho byla nakonec zase světová válka. Jinak než konfrontací to skončit nemůže. A bude to válka ve které půjde o to, zda naše civilizace přežije... Dějiny se zatraceně rády opakují ...
Re: Námitky proti muslimům a homosexuálům budou v EU nezákonné
(Maftík, 28.12.2009 9:44:31)
Odpovědět
Chtělo by to ozvat se nějakou demonstrací ...
Re: Námitky proti muslimům a homosexuálům budou v EU nezákonné
(h@luzak, 28.12.2009 10:00:15)
Odpovědět
Je v rozporu s mým přesvědčením odebírat lidem majetek a dávat jej jiným. V rozporu s mojí vírou je tedy také výběr daní (povinných odvodů), které ústí v přerozdělování. Jediné daně, které uznávám, jsou daně z hlavy na zajištění základních úloh státu (ochrana soukromého vlastnictví, svobody a míru). Kdokoliv bude šířit myšlenky nebo dokonce konat činy, které pobuřují mojí víru, bude riskovat, že ho budu žalovat. Úředníci finančních úřadů, těšte se (nebo raději změňte zaměstnavatele)..
Re: Námitky proti muslimům a homosexuálům budou v EU nezákonné
(Felix, 28.12.2009 10:03:03)
Odpovědět
Vážená a milá Červená Karkulko,
dovoluji si Ti nabídnout jiný poled, abys přišla na jiné myšlenky:
"Drazí bratři a sestry,
S pocitem stále plným úžasu a zaplaveni světlem, jež vychází z Betlémské jeskyně, kde se Maria, Josef a pastýři klaněli našemu Spasiteli, slavíme dnes svátek svatého jáhna Štěpána, prvního křesťanského mučedníka. Jeho příklad nám pomáhá proniknout hlouběji do tajemství Vánoc a dosvědčuje podivuhodnou velikost narození onoho Dítěte, ve kterém se zjevuje milost Boha, přinášející spásu všem lidem (srov. Tit 2, 11). Ten, který leží v jeslích, je totiž Synem Božím, který se stal člověkem a který po nás žádá, abychom odvážně dosvědčovali jeho evangelium, jako to učinil svatý Štěpán, jenž naplněn Duchem svatým, neváhal dát život z lásky ke svému Pánu. Stejně jako jeho Mistr umírá a přitom odpouští svým pronásledovatelům a dává nám pochopit, jak vstup Syna Božího do světa dává počátek nové civilizaci, civilizaci lásky, která neustupuje před zlem a násilím a bourá bariéry mezi lidmi tím, že z nich činí bratry velké rodiny dětí Božích."
A až to přijde, vzpřimte se a zdvihněte hlavu. Zatím buďte ohnutí.
Re: Námitky proti muslimům a homosexuálům budou v EU nezákonné
(Vzdoropapež XVI., 28.12.2009 11:51:36)
Odpovědět
Pro Felixe.
Měkkost křest'anů je veliká chyba.
Často zbabělost a shovívavost ke zlu.
Bůh je také bojovník v celé Bibli je napětí a boj.
Proč asi stvořil Bůh lva ???
Ano mám být milosrdný a lásky plný ale to neznamená že nechám po sobě šlapat,po právu který mi daroval Bůh,po mém životě.
To je veliká mylka !!!
Mám pud sebezáchovy a pokud jéj někdo nemá,je jen napůl živ.
Re: Námitky proti muslimům a homosexuálům budou v EU nezákonné
(Felix, 28.12.2009 13:20:22)
Odpovědět
Víte, pane, já jsem podivný člověk. Ano, někdy je potřeba tvrdosti. Takže v prvé řadě bych si to vyřídil se vzdoropapežem. Pak bychom řešili jiné, podružnější otázky ...
Re: Námitky proti muslimům a homosexuálům budou v EU nezákonné
(kapej, 28.12.2009 12:10:03)
Odpovědět
Jen se ptám - kdepak pan František Zajíček a Alberto Kvěch se svým eurohujerstvím a vlezp..delkovským do EU ? Čekám na Vaše vybrané názory ve stylu - " bude lépe, když nám bude vládnout kdejaká hajzlbába z Bruselu " - vám nevadí, jakou moc tyto hajzlbáby z Bruselu budou mít na náš život ? Nebo jste také strčili hlavu do písku ?
Re: Námitky proti muslimům a homosexuálům budou v EU nezákonné
(frantisek zajicek, 28.12.2009 13:09:51)
Odpovědět
Nejak moc zloby v jednom cloveku a behem svatku...Kapej,spatne chapes me (ne)prispevky.Omlouvam se za tykani,porad jsi pro me pouze anonym kricici ze tmy...S muslimskou komunitou jsem pracoval osobne v Belfast a Birmingham.Vim,ze je to casovana bomba,ale vychazim z reality.Podle statistik mame jeden z nejvetsich narustu imigrantu na svete a to bez toho,ze by nam Brusel poslala byt jednoho z nich.Takze svou(mozna opravnenou)zlobu si vylevej nekde jinde.Ze proti muslimum bojuje pouze Lidova strana neni vinou p.Zajicka a p.Kvecha.Vol toho o kom si myslis,ze pro lidi neco udela.Jsem Eurohujer,ale proto,ze dnes a denne me tato vladni garnitura presvedcuje o sve neschopnosti neco resit a uz vubec ne neco vyresit.A to se tyka i migrace.Dale nechapu jak se muzes zastavat nejvetsiho Eurohujera Klauna.Nebyl to nahodou on,kdo podepsal LS?Pokud to podepsal nekdo jiny,rad se necham poucit...Jinak cti poradne moje blaboly a nenapadej slusne lidi typu Zajicek,Kvech,kteri,kdyz nic,tak se aspon podepisou pravym jmenem,FZ
Re: Námitky proti muslimům a homosexuálům budou v EU nezákonné
(Jiří Zahrádka, 28.12.2009 13:55:22)
Odpovědět
Myslím, že ČR není semeništěm politické korektnosti. Ano, jsme zbabělci - jak praví klasik: "My Češi nebojujeme." Takže se nebráníme, když nás jiní vedou k hromadné kulturní sebevraždě. Ale skutečnost, že jsme na tom s imigrací tak, jak jsme, podle mě s Bruselem docela souvisí. Vysoké nárůsty můžeme mít tím, že jsme měli komunismus a nikdo se sem nehnal. Navíc, jsme poslední "východní" země, za námi je už Německo. Důvody pro silná statistická čísla zrovna u ČR jsou tedy dána objektivními okolnostmi, řekl bych.

Problém je, že v rámci EU a ještě více v rámci Schengenského prostoru už fakticky nemůžeme s imigrací nic moc dělat. A snahy na odlehčení zemím, které jsou imigračně přetíženy (Francie, Itálie) jsou, myslím, docela patrné. Tady těch alžírských nebo etiopských čtvrtí ještě moc nemáme, takže při odlehčování Franckům a Italům bychom mohli být využiti docela dobře...

Totální nedůvěru a vztek na české lidi, nejen na úřadech, mám také. Když mě ale štve satan, nevyřeším to tím, že začnu fandit Luciferovi. Na národní úrovni selhávají lidé - bezpáteřní Češi to, bohužel, ukazují velmi dobře. Ale v EU selhává systém jako takový. Dobrý systém se čpatnými lidmi můžete, s pomocí boží, vyřešit výměnou špatných lidí (a osobně bych sem rád natahal zahraniční soudce, státní zástupce a - ano, německé policisty). Ale špatný systém nevylepšíte ani nejlepšími lidmi. Špatný systém musíte jen zrušit a vybudovat systém nový. To je jediné řešení, řekl bych.
Re: Námitky proti muslimům a homosexuálům budou v EU nezákonné
(kapej, 28.12.2009 17:58:41)
Odpovědět
Naprosto s Vámi souhlasím a díky za dopřesnění. Pobuřují pro mne je, že tento článek přečetlo pouhých cca 650 lidí a do diskuse se přihlásilo cca 15. To opět potvrzuje můj názor - už jsme se jako Češi zase vzdali před bojem...
Re: Námitky proti muslimům a homosexuálům budou v EU nezákonné
(kapej, 28.12.2009 18:07:05)
Odpovědět
Taky ti budu tykat, ani tvé jméno nevypovídá nic o tom, kdo jsi. Tvoje názory ano. Neurazila jsem nikoho a ani tebe ne, jen jsem citovala tebe - je ti bližší hajzlbába z Bruselu - a to je neodiskutovatlný tvůj názor. S takovými jako ty jsme to dotáhli jen k Mnichovu. Klaus byl k podpisu dotlačen právě takovými, jako jsi ty, ale i já mu to mám za zlé. V diskusním příspěvku nebylo o Klausovi ani slovo a v minulých diskusích bylo mnou jasně stanoveno, co si myslím o jeho vině za tunelování a zpackanou privatizaci. Ale nebyl v tom sám - dnes vyšly články o tom, že největší oblibě z minulosti se těší Havel - kde stál on, že nebránil onu pravdu a lásku a nechal rozkrádače po tři volební období rozkrádat a sám privatizoval ? Kdo jel po zvolení ihned do Německa se poklonit árijské rase ? To nebyl Klaus. Snažím se objektivně posuzovat situaci i jednotlivé aktéry v tom kterém období, ale ty ne. Pro tebe a tobě podobné je EU ráj ( na věčné časy a nikdy jinak ), Klaus ďábel a černobíle vidíš ze tmy i mne. Je to tvůj problém.
Re: Námitky proti muslimům a homosexuálům budou v EU nezákonné
(Zacheus, 28.12.2009 14:31:30)
Odpovědět
Z Evropské unie se prostě stává fašistický superstát, za který by se nemusel stydět ani jistý Adolf H.
Re: Námitky proti muslimům a homosexuálům budou v EU nezákonné
(hnědka, 28.12.2009 15:34:19)
Odpovědět
Stydět? On by byl pyšný. Evropská unie je prapůvodně nacistická myšlenka.

Herman Göring:
"Zatímco si evropské národy uvědomují stále zřetelněji, že mnohé problémy mezi námi jsou pouhými rodinnými sváry v porovnání s velkými problémy, jež je třeba dnes řešit mezi kontinenty. ...Znamená to pro vás, že jste se již stali členy velké Říše, která je připravena k reorganizaci Evropy, k odstranění překážek, jež oddělují evropské národy, aby pro ně již nadále bylo jednodušší se vzájemně setkávat."

Adolf Hitler:
"Evropské národy tvoří v tomto světě jednu rodinu... Není příliš rozumné představovat si, že v takovémto přeplněném domě, jakým Evropa je, je možné, aby si komunita národů zachovala dlouhodobě různé legální systémy a různé koncepty práva."

zdroj:
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2005082301
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2005090202
Re: Námitky proti muslimům a homosexuálům budou v EU nezákonné
(hanca, 28.12.2009 16:24:49)
Odpovědět
dalsi z nesmyslnych narizeni bruselu, ci lepe, ono ma smysl, totiz priblizit evropany novemu evropskemu idealu cloveka, ktery neni nazorove nijak vyhraneny, proti nicemu nebroji, absorbuje do sveho prostredi a to i nazoroveho vsechno a vsechny, zkratka splyne s davem. a s takovym tvarnym clovekem se dobre pracuje.

uvidime, jaky bude vysledny efekt...

pane zahradko, s vasim poslednim prispevkem naprosty souhlas.
Re: Námitky proti muslimům a homosexuálům budou v EU nezákonné
(Jarda Praha, 28.12.2009 23:17:45)
Odpovědět
zasraná cenzůra co?