reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Křížové výpravy-uvedeno na pravou míru

Autor: Roman Pražák | Publikováno: 21.1.2010 | Rubrika: Kulturní válka
Ilustrace

V sérii článků hodlám dát do pořádku lži muslimů a konvertitů na tomto blogu.Děkuji tímto blogerce Sadio a ostatním konvertitům/kám, že mě tzv. nakopli svými články a příspěvky.

Východ i Západ, křesťané i muslimové, světsky a nábožensky bráno-co se týče křížových výprav, jsou komentátoři zajedno, že byly neoprávněným zabíráním půdy, imperialistickou válkou proti původním obyvatelům Svaté země a porušením základních lidských práv svobody náboženského vyznání.

Na obhajobu křížových výprav, které svým způsobem ani nemohou být obhájeny, se nepostavil téměř nikdo.Nepopiratelně tu docházelo ke zneužívání a krutostem.A Západ ve skutečnosti křížové výpravy zpochybňoval téměř od té doby, kdy byly vyslány, což by pravděpodobně nebylo možné, pokud by se ve stejné situaci ocitla islámská strana.Prakticky všichni obyvatelé Západu se naučili za křížové výpravy omlouvat.

Méně známá je však skutečnost, že tato tažení mají svůj islámský protějšek, za nějž se paradoxně nikdo neomlouvá a kterého si je málokdo vědom.

Více než před sto lety vyslovil Mark Twain ve své knize Tom Sawyer Abroad běžnou západní úvahu, když Tom vysvětluje Hucku Finnovi, že chce jít do Svaté země, aby ji osvobodil od muslimů.

„Jak jsme jim dovolili se jí zmocnit?“ zeptal se Huck. „Nedovolili jsme jim zmocnit se jí,“vysvětluje Tom. „Byla pořád jejich.“ „Proč Tome, pak musí patřit jim, ne?“ „Samozřejmě že jim patří.Kdo řekl, že ne?“

Měl ale Tom Sawyer pravdu???!!!

Islám vznikl v 7.století v Arábii.V té době byly Egypt, Libye a celá severní Afrika už několik století křesťanské.Stejně tomu bylo v Palestině,Libanonu, Sýrii a Malé Asii.Církve které sv.Pavel oslovoval ve svých dopisech obsažených v Novém zákoně, se nacházely v malé Asii(dnešním Turecku) stejně jako v Řecku.Antiochie(dnešní Antakia) a Konstantinopol(Istanbul) v současném Turecku a Alexandrie v současném Egyptě byla tři nejdůležitější křesťanská centra v prvním tisíciletí.Prakticky všichni velcí praotcové křesťanství pocházejí z těchto oblastí.Sv.Jan Zlatoústý, jehož liturgie se v pravoslavné a byzantské katolické církvi stále slouží byl z Antiochie.Sv.Atanáš, hlavní autorita stojící za nikájským učením, k němuž se hlásí prakticky všichni křesťané-katolíci, pravoslavní i protestanti-byl biskupem v Alexandrii.Sv.Augustin autor dvou spisů, které jsou základními kameny západní civilizace-Confessions(Vyznání) a City of God(Boží město)-byl Severoafričan.Byl tu také sv.Basil Veliký, sv.Marie Egyptská, sv.Antonín Veliký, sv.Cyril Jeruzalémský-mohli bychom pokračovat dál a dál.Všichni tito svatí nebyli pouhými menšinami v pohanském světě.Byla to křesťanská území.

Byla to křesťanská centra a byla obrovská.Pak se však z pouště vynořil Mohamed a jeho armáda a tato území se stala muslimskými.Je nevyvratitelné, že muslimové získali tyto země bojem a poslušni slov Koránu a Proroka vyvraždili mečem všechny tamější bezvěrce, kteří se odmítli podrobit novému islámskému zřízení.Ti kteří tomuto osudu unikli, žili v podřadném postavení.Přestoupení na islám byla jediná možnost jak vést „slušný“ život.Není proto překvapivé, že se křesťanská populace na tomto území neustále zmenšovala.

Jedním z mála historiků, kteří dnes tento příběh popisují je Bat Ye’or, Egypťanka, která v současnosti žije v Evropě.V její poučné knize The Decline of Eastern Christianity under Islam(Úpadek východního křesťanství pod vládou islámu)podrobně líčí skutečnosti, které by západní i muslimský svět raději zametl pod koberec.Například:

„Sofronius(biskup jeruzalémský)ve svém kázání v dne Zjevení Páně roku 636 truchlil nad zničenými chrámy a kláštery, vydrancovanými městy, zpustošenými poli a vesnicemi vypálenými muslimy, kteří obsadili jejich zemi.V dopise téhož roku adresovaném Sergiovi, patriarchovi Konstantinopole, zmiňuje drancování arabskými nájezdníky.V roce 639 zahynuly tisíce lidí.byli obětmi hladovění a moru, které se objevily následkem tohoto drancování.“

Zde následuje soudobý popis muslimského nájezdu na egyptské město Nikiou okolo roku 640:

„A pak muslimové dorazili do Nikiou.Nebyl tam jediný voják, který by jim vzdoroval.Zmocnili se města a vyvraždili všechny, které potkali v ulicích a chrámech-muže, ženy i děti, nikoho nešetřili.Pak táhli na jiná místa, vydrancovali a zabili všechny obyvatele, které potkali…Ale více již neřeknu, je totiž nemožné popsat tu hrůzu, které se muslimové dopustili, když okupovali Nikiou.“

Dokonce ani muslimské kronikyz té doby se nijak netajily, že zde k takovým věcem docházelo.Muslimský historik Ibn al-Athir(1160-1233)do světových dějin s názvem The Complete History(Úplná historie)přidává tento záznam z muslimských vpádů do Španělska a Francie v 8. a 9. století:

„V roce 177(17.4 793)Hišám muslimský princ Španělska, poslal na nepřátelské území velkou armádu pod vedením Abdalmalika b.Abdalwáhida b.Mugitha, která pronikla až po Narbonne a Jarandu(Gerona)…Po několik měsíců křižovali zemi, znásilňovali ženy, zabíjeli bojovníky, ničili pevnosti, pálili drancovali vše, odrazili nepřátele, kteří se ve zmatku rozprchli.Vrátili se zdraví a v pořádku, přinesli s sebou jen Bůh ví kolik kořisti.“

Vyvolaly tyto neuvážené činy u muslimského kronikáře hanbu?Stěží.Svůj záznam o nich zakončuje se zřetelnou pýchou: „Je to jedna z nejslavnějších muslimských výprav do Španělska .“Ibn al-Athir pokračuje:

„V roce 223(2.12 837)Abdarrahmán b. al-Hakam, vládce Španělska, poslal armádu proti Alavě; utábořila se poblíž Hisn al-Gharaty a začala ji obléhat; zmocnila se kořisti, kterou nalezla, zabila obyvatele a stáhla se, ženy a děti odvedla s sebou jako zajatce….V roce 246(27.3 860Muhammad b. Abdarrahmán postupoval s velkým vojskem a obrovskou vojenskou výbavou proti oblasti Pamplona.Podmanil si, zničil a vydrancoval toto území, plenil zde a rozséval smrt.“

O několik století později, když muslimské armády znovu začaly se svými výboji do Evropy po období relativního úpadku-na kterém měla významný podíl ztráta Sicílie v r. 1091, dobytí Jeruzaléma křižáky v. r. 1099 a trvalá ztráta sil ve Španělsku-pokračovali muslimové ve stejném způsobu chování.29.5 1453 padla po týdnech odporu malé skupinky statečných Řeků Konstantinopol, klenot křesťanství, pod nadvládu muslimů.Steve Runciman-historik, odborník na období křížových výprav:

„Muslimští vojáci vraždili bez rozdílu každého koho potkali na ulici-muže, ženy i děti .Potoky krve tekly dolů příkrými ulicemi z výšin Petry až ke Zlatému rohu.Ale touha po zabíjení se po čase utišila.Vojáci si uvědomili, že zajatci a drahé předměty jim přinesou větší užitek.“

Možnosti podrobených nemuslimů vysvětlil „průkopník sociologie“ Ibn Chaldún ze 14.století: „Je to(mezi čím si mohou vybrat)konverze na islám, placení daně z hlavy nebo smrt.“

Je pravda, že tyto hříchy muslimů neomlouvají hříchy, které na nich na oplátku spáchali křesťané.Jeden masakr nevyrovná druhý.Ale je jasné, že to, čemu dnes říkáme „porušování lidských práv“ nepřišlo pouze ze strany obyvatel Západu a nijak to islámskou obec, ani svět k současnému napadání Západu neopravňuje!!!Je také důležité ještě jednou poukázat na to, že křižáci, kteří plenili Jeruzalém, všemi možnými způsoby překročili hranice svého náboženství.Co se týče muslimských sil, které vraždily, drancovaly, znásilňovaly a zotročovaly-jaké islámské principy porušily???!!!Vždyť přece jenom následovaly přiklad svého proroka!!!

Ve světle násilí, jakým Mohamed šířil islám(včetně nucených konverzí) zní v jeho proslulém uvítání byzantského císaře Hérakleita jasná výhružka: „Přijmi islám a budete zachráněni.“

Ve skutečnosti jsou dnes části historického křesťanského světa všeobecně považovány za součást islámského území, k čemuž došlo stejnou cestou, jakou se např. arabské židovské kmeny staly muslimy-tzn.krvavou lázní!!!

Západní křesťanství , které se vyvíjelo relativně nezasažené islámským náporem, bylo narušováno vnitřními sváry a na obranu svých obléhaných spoluvěrců povstalo až pět století po prvním muslimském výboji, kdy v roce 1095 papež Urban II vyhlásil první křížovou výpravu.Poté následovala století střídavých konfliktů, během nichž muslimové neustále posunovali hranici křesťanského světa.

Okolnosti první křížové výpravy byly následující:

Křesťanští poutníci do Svaté země byli sužováni muslimy, kteří jim bránili dosáhnout svatých míst.Někteří z nich byli zabiti.To byl impuls, který nakonec přiměl západní křesťany pokusit se znovu získat byť jen malý kousek křesťanské země, která v minulých stoletích padla do muslimských rukou.Historik Bernard Lewis podotýká:

V současnosti jsou křižácká tažení často popisována jako prvotní pokus o expanzivní imperialismus-vzor moderních evropských říší.Pro lidi té doby, jak křesťany, tak muslimy, však ničím takovým nebyly.Když se křižáci dostali do Jeruzaléma, uplynulo sotva 400 let od doby, kdy islámská armáda toto město spolu se zbylou částí Levanty a severní Afriky vyrvala z rukou jejich křesťanských panovníků, a jejich křesťanské obyvatelstvo bylo násilně začleněno do nového muslimského impéria.Křižácké výpravy byly opožděnou odpovědí na džihád, svatou válku za islám, jejich cílem bylo pomocí války znovu získat to co bylo ve válce ztraceno-osvobodit svatá křesťanská místa a znovu je bez překážek zpřístupnit křesťanským poutníkům.“

Území o které se při všech křižáckých výpravách bojovalo, byly původně křesťanské země, kde křesťané po staletí v klidu žili, než je vyznavači islámu označili za modloslužebníky , zotročili a pozabíjeli.Ať už křesťané spáchali během křížových výprav jakékoli zlo, byly tyto války ve své podstatě obrannou reakcí, opožděným pokusem západních křesťanů obrátit proud islámu, který zaplavil východní církev.

Všechny křížové výpravy však v zásadě selhaly.Nejúspěšnější byla ta první, avšak dosáhla pouze zřízení několika nestálých římskokatolických držav v Palestině a okolních oblastech.Křižáci byli daleko od domova, jejich nepřátelé nikoli.

V očích křesťanů mnoho křižáků nepopiratelně zhřešilo.Ale to neznamená, že by příčina těchto tažení byla sama o sobě špatná.Pokud křižáci bojovali proto, aby ochránili křesťany ve Svaté zemi a zahnali muslimy, kteří si podrobili velkou část křesťanského území, reprezentovali spravedlivou věc!!!

Neexistuje důvod pro to, abychom přijali trvalost a nevyhnutelnost začlenění Středního východu a severní Afriky do islámského území-stejně jako muslimské armády neuznaly, že by tato území měla být trvale křesťanská.Přesto však muslimové na základě historických fakt stále osočují křesťany(a obecně obyvatele Západu) kvůli křížovým výpravám, které nazývají invazí na muslimská území!

Jestliže obyvatelé Západu neměli právo napadnout tato domněle muslimská místa, potom muslimové neměli žádný nárok si země osídlené křesťany podrobit a s něčím takovým vůbec začít.Pokud budou muslimové nadále tvrdit, že křížové výpravy byly špatné, měli být sami ochotni stáhnout se zpět ze Středního východu a severní Afriky.Ale to už se dostáváme do říše fantazie.

Obyvatelé Západu by však měli přinejmenším vědět, jak se tato území stala muslimskými, a měli by naléhat na to, aby byl džihád posuzován podle stejných morálních měřítek jako křížové výpravy!!!

Historik Paul Fregosi k tomu říká:

Když muslimové obviňují Západ z imperialismu jsou posedlí křesťanskými křížovými výpravami, ale zapomínají na svůj vlastní, mnohem rozsáhlejší džihád.“

Konvenční(standartní)moudrost spojuje počátek křesťansko-muslimského nepřátelství s křížovými výpravami . V knize The Crusaders through Arab Eyes od Amina Maloufa se říká, že „počátečním bodem tisíciletého sváru mezi islámem a Západem, bylo vyplenění Jeruzalémav roce 1099.Realita je však jiná.

Když historik Paul Fregosi porovnal muslimskou okupaci křesťanských zemí v Evropě, na středním východě a severní Africe s evropským kolonialismem zjistil toto:

Džihád je o více, než 400 let starší než-li křížové výpravy.Kolonialismus byl mnohem kratší a méně prostupoval kulturu.Kupodivu jsou to muslimové, kteří jsou nejvíce rozhořčeni kvůli kolonialismu a ponížení, kterému byli vystaveni;a Evropané jsou ti, kteří na sebe přijali vinu a hanbu.Mělo by to být ovšem úplně naopak.“

Křížové výpravy jsou historický fakt, ať už byly dobré nebo špatné.Avšak dávno poté, co se na Západě staly jen vzdálenou vzpomínkou, bojovníci džihádu se dál tlačí do středu Evropy.Po pádu Acre v roce 1291 nebyla už žádná další křížová výprava vypravena.Muslimové však zcela v souladu s teologií džihádu, po následující čtyři století nadále upevňovaly své državy v jihovýchodní Evropě a postupovali vpřed kdykoli a kdekoliv to bylo možné.

Muslimská invaze do Evropy byla nakonec zastavena před branami Vídně a jejich porážka znamenala počátek dlouhého úpadku Osmanské říše.Datum této události je tím, co bezpochyby pálí nejen mysl Usámy bin ládina:11.září 1683.

Bylo by naivní a nebezpečné si myslet, že se džihád mezi rokem 1683 a 2001 nějakým způsobem stal zastaralým nebo zavrženým pojmem.Když byl muslimský svět technologicky předstižen a nakonec dokonce kolonizován Západem, staly se podmínky pro rozšiřování islámského území z různých důvodů nepříznivé.Muslimské státy byly relativně bezmocné a následná frustrace a odpor přispěla k vzestupu islámské militantnosti.

Semínka džihádu jsou v islámu přítomna stále.Teologie džihádu nebyla nikdy opuštěna,ani změněna.Ve skutečnosti je tato teologie zapsána ve výsadním dokumentu islámu, a proto je v očích naprosté většiny muslimů platná do skonání světa.

O džihádu a jeho výkladu hodlám také napsat článek.

http://romanprazak.blog.idnes.cz/

reklama
3562 čtenářů | 35 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Křížové výpravy-uvedeno na pravou míru
(jj, 21.1.2010 3:14:49)
Odpovědět
Mělo by být uzavřeno strategické spojenectví křesťanského západu s Iránci vyznávajícími šítský islám(jenž je neagresivní a neinvazivní a minimálně svým etosem má mnohem blíže ke kř.než k islámu) proti sunitskému islámu a proti sionismu (jenž jsou eticky i kulturně naprosto stejné "výtvory" ) a jednak rechristianizovat celou afriku a na východ od palestiny nechat iránce aby zlikvidovali sunitský islám a sunitstké režimy , celá ta žido-islámská judaistico-sunitská pakultura je zosobněním pojmů jeko je lež, podvod ,xenofobie , krádež a ta nejodpornější a nejmaniakálnější forma despocie. Ve spojení s iránci by šlo udělat skrze kriminalizaci judeo-sionismu a sunitského islámu z celé té oblasti civilizované místo .
Re: Křížové výpravy-uvedeno na pravou míru
(pk, 21.1.2010 11:05:32)
Odpovědět
Ke křesťanství nemá blízko žádný islám ani žádné náboženství, protože křesťanství vyznává Krista ukřižovaného a zmrtvýchvstalého.
Re: Křížové výpravy-uvedeno na pravou míru
(hnědka, 21.1.2010 13:27:39)
Odpovědět
To že každé náboženství má své bohy a své figurky neznamená, že si nějaká náboženství nemohou být podobná v neagresivitě a jiných znacích.
Re: Křížové výpravy-uvedeno na pravou míru
(jj, 21.1.2010 21:06:34)
Odpovědět
Jistě ale co se týče obsahu šítského a sunitského islámu tak jsou to dva naprosto velmi světy - iránci byli prostě přepadeni a násilím "obráceni" na islám ale jelikož to byli civilizovaní lidé a ne nějací zlodějští nomádští loupežníci z pouště tak si ten islám změnili na svojí vlastní verzi která je neagresivní a neinvazivní a mnohem méně totalitní( stačí srovnat iránskou polo-demokracii se státy kde žijí sunitští muslimové a kde vládne ta nejodpornější starozákonní despocie - a to irán nemusí demokracii mít aby si udržel spojenectví Západu a aby nalákal další příslušníky svého etnika z diaspory jako sionisté).

Sunitský islám vycházející z Tory dost odpovídá způsobu života arabů jakožto nomádů kteří se někde zastaví jen aby to tam vykradli, vyplenili , všechny podvedli a když už není co ukrást tak táhnou "o dům dál" o tom je etický obsah i "nomádský" etos sunitského islámu stejně jako jeho předobrazu judaismu - jak judaismus tak sunitský islám jsou "náboženství" na míru udělaná pro loupežníky,vrahy a podvodníky kteří táhnou krajinou jako kobylky.
Re: Křížové výpravy-uvedeno na pravou míru
(Hardy, 21.1.2010 19:32:39)
Odpovědět
Ač jsem téměř bezvěrec a tak trochu katolík, taky fandím budhizmu pro jeho mírumilovnost a toleranci. \pevně doufám, že žádná náboženská válka v budoucnu nebude a že postupně náboženství ztratí původně agresivní náboj. Voltair: jedna církev v zemi-totalita, dvě různé církve v zemi - až občanská válka, mnoho církví v zemi - konečně svoboda. Už je to dávno co to Voltair řekl, ale něco na tom možná je.
Re: Křížové výpravy-uvedeno na pravou míru
(Jan Oldřich, 21.1.2010 6:59:45)
Odpovědět
Je zajímavé, že v bitvě u Vídně měl hlavní zásluhu o záchranu křesťanství náš král Jiří Poděbradský, když zasáhl s českou armádou, která ještě pamatovala a znala bojové zásady husitů. Jakou za to získal odměnu? Papež porušil a zrušil ujednání o kompaktátech - tedy mezinárodní mírovou smlouvu s právě těžce zkonsolidovaným českým královstvím a vyhlásil proti Jiřímu znovu náboženský boj.
Re: Křížové výpravy-uvedeno na pravou míru
(L.P., 21.1.2010 7:32:37)
Odpovědět
Jiří z Poděbrad u Vídně 1683? To si trošku pletete, neN :-)
Re: Křížové výpravy-uvedeno na pravou míru
(Martinkvk, 21.1.2010 8:43:06)
Odpovědět
Bože, tohle je důsledek českého školství. Jiří Poděbradský u bran Vídně :)))))
Re: Křížové výpravy-uvedeno na pravou míru
(Bobr, 21.1.2010 9:23:37)
Odpovědět
To by se musel Jiřík z Poděbrad dožít 200 let.
Re: Křížové výpravy-uvedeno na pravou míru
(Vzdoropapež XVI., 21.1.2010 10:56:38)
Odpovědět
Křest'ané hrdinně a houževnatě bojovali proti muslimům,nebýt pomoci polského vojska,které jim takřka na poslední chvíli přišlo pomoci v boji,by bitvu prohráli a Europa by padla celá do rukou muslimů.
Re: Křížové výpravy-uvedeno na pravou míru
(kapej, 21.1.2010 12:10:53)
Odpovědět
Chlapče, máš v tom opravdu zmatek. Něco si o té době, příčinách a dohrách přečti, tvé znalosti jsou k smíchu )))))
Re: Křížové výpravy-uvedeno na pravou míru
(Glosátor, 21.1.2010 13:58:16)
Odpovědět
Myslíte spíše husitské spojence Zikmunda Lucemburského ve válkách proti Turkům na Balkáně, případně pád Bělehradu, že?
Re: Křížové výpravy-uvedeno na pravou míru
(RZ, 21.1.2010 15:55:52)
Odpovědět
Jo, to mel. Jenze nebojoval proti muslimum, ale proti Matyasi Korvinovi, na strane Friedricha III. Velky bojovnik proti muslimum byl ovsem prave Matyas :>)
Re: Křížové výpravy-uvedeno na pravou míru
(Golembievská, 21.1.2010 18:06:42)
Odpovědět
Teď se mi nechce nikam dívat, ale přeci Jiří z Poděbrad byl o století dříve a rok 1683 - porážka Turků u Vídně, byl jaksi až po Bílé Hoře, že. Matně si vybavuju maršála Radeckého, který měl vést podstatné protiturecké války. Ten byl z Čech, ale Češi už bylo tehdy pod Habsburky. Asi ale ještě uměli bojovat... Pokud jde o muslimské psy (u Vídně), myslím si totéž co maršál Radecký - porubat, nepustit!!!
Re: Křížové výpravy-uvedeno na pravou míru
(Glosátor, 21.1.2010 19:01:48)
Odpovědět
Válek s Osmany se účastnil jako mladík a velel rakouské jezdecké jednotce...možná v ní byl nějaký Čech.
Re: Křížové výpravy-uvedeno na pravou míru
(Dan, 21.1.2010 9:12:38)
Odpovědět
blízký východ patří odpradávna semitům, obřezaní jsou tu doma.

Vyženme je z Evropy na blízký východ a já budu spokojený a Kuras by mohl jet na prvním voze a křičet ty svoje moudra velboudovi do otvoru :-)
Re: Křížové výpravy-uvedeno na pravou míru
(C.Q.Lafayette, 21.1.2010 18:03:26)
Odpovědět
Blahoslavení chudí duchem...
Re: Křížové výpravy-uvedeno na pravou míru
(Robin, 21.1.2010 9:40:15)
Odpovědět
Gratuluji autorovi k velmi objektivnímu článku, nemá chybu.
Re: Křížové výpravy-uvedeno na pravou míru
(Edward, 21.1.2010 9:53:23)
Odpovědět
Zajímavý článek z historie,kterou mám velmi rád.Ale,mám tomu rozumnět tak,že,když,vybombardujeme muslimy,Araby,tak bude na křesťanském poli klid a věčný mír??? Nezdá se vám,vážení,že se tady otvírá válka žido-křesťanství proti islámu???
Re: Křížové výpravy-uvedeno na pravou míru
(pk, 21.1.2010 11:09:55)
Odpovědět
Nezdá, protože jsem si nevšiml, že by tento článek k něčemu takovému vybízel.
Re: Křížové výpravy-uvedeno na pravou míru
(tibet, 21.1.2010 10:17:11)
Odpovědět
Souhlasím,že židovství a islám jsou v podatatě stejně zrůdné výtvory.Ani křesťanství však není bez viny.Jinými slovy,každé náboženství je víc demagogující než obohacující.Proto ,ač zatvrzelý ateista,pokud bych měl si vybrat,dávám přednost budhismu,založený na čistotě duše a mysli,ale ani tam to není bez poskvrny.Takže,slušný,poctivý,upřímný a láskyplný člověk,nepotřebuje ke svému životu žádné klamné náboženství.Ale ani moc peněž,neboť ty kazí charakter úplně.Což můžeme vidět v západním světě,tady je to jak sůl na chleba.
Re: Křížové výpravy-uvedeno na pravou míru
(jj, 21.1.2010 21:21:19)
Odpovědět
Hříchem křesťanství je že vyrábí z lidí ovce ... zatímco judaismus a islám vyrábí z lidí teroristy, vrahy a zloděje
Re: Křížové výpravy-uvedeno na pravou míru
(Robin, 21.1.2010 23:24:43)
Odpovědět
Mylím že to je nemístné. Křesťané nejsou žádné ovce - např. Bush zahajoval každou válku slova "A k tomu nám dopomáhej Bůh", piloti bombardérů letící nad Srbsko házet bomby na nevinné lidi absolvovali mši a pomodlili se.Kradou všichni - křesťané, muslimové, židi i ateisté. Na terorismu se podepsali všichni, jedni sice kladou bomby ale druzí je k tomu nutí. Lidstvo je zkažené.
Re: Křížové výpravy-uvedeno na pravou míru
(jj, 22.1.2010 1:36:04)
Odpovědět
Evangelikální křesťanství není křesťanství ale rasistická nauka o "vyvolené židovské rase určené bohem ke vládnutí světu" a je mezi sionisty celkem pochopitelně velmi oblíbená , ovšem její vyznavači už nikoliv , ti jsou pro rasistické židy jen podlidé a cannon fodder .

A ve křesťanství je krádež zlo vždy - zatímco v judaismu je správné okrádat nežidy a v islámu je správné okrádat nemuslimy ...
Re: Křížové výpravy-uvedeno na pravou míru
(Glosátor, 22.1.2010 2:00:41)
Odpovědět
Takový pěkný ateista jste býval... Kdopak Vás obrátil na katolickou víru? Nejste teď náhodou ovce?

Evangelikální křesťanství bylo možná Židy podporováno a dodnes je jimi velebeno. Ovšem důvodem se zdá býti spíše fakt, že vede k rozepřím uvnitř křesťanské společnosti, než věroučné důvody.
Re: Křížové výpravy-uvedeno na pravou míru
(jj, 22.1.2010 12:08:11)
Odpovědět
Evangelikální kř.je rasistickými židy podporováno protože ev.kř. věří že lidé jsou si rovni nikoliv před bohem ale před židovskou bohem vyvolenou rasou - neboli kř. věří že všichni lidé jsou si rovni před bohem(což je vpodstatě etický základ právního státu rovných práv a rovných povinností) zatímco ev.kř.věří že je zde bohem vyvolená rasa židů předurčená vládnout světu a ostatní musí tuto vyvolenou rasu poslouchat(tento světonázor je ostatně i obsahem judaismu, jinými slovy ev.kř. je noachismem pro nežidy)- ev.kř. jsou jako slovan který věří že nazi němci mají vládnout slovanům( i všem ostatním).

Neboli jestli se mi líbí na kř.něco tak je to přesně to kvůli čemu ho judaističtí rasističtí židé už 2000 let tak nenávidí - neboli idea rovnosti před bohem neboli rovnost lidí před zákonem což je naprostý opak všech těch rasistických multikulturalismů a apratheidů podporovaných a propagovaných rasistickými židy jak v Izraeli tak v celém západním světě .
Re: Křížové výpravy-uvedeno na pravou míru
(Glosátor, 22.1.2010 12:48:01)
Odpovědět
No, dobrá z tohoto hlediska na křesťanství něco je, i když na ateistu je nějak moc bráníte.

Mohu vědět, které americké církve považujete za evangelikální? A kde v jejich liturgii je přesně zanesena úcta k vyvolené rase?
Re: Křížové výpravy-uvedeno na pravou míru
(jj, 22.1.2010 13:37:15)
Odpovědět
Naprostá většina amerických protestantských církví zdegenerovala v evangelikálství a fanatický náboženský starozákonní sionismus adorující vyvolený národ a bohem přislíbenou zemi je prazákladem evangelikální věrouky. Evangelikálství je starozákonní věrouka odvolávající se a citující ze starého zákona která nemá s novozákonním křesťanstvím nic společného a dala by se popsat jako "ježíš s kulometem" bojující za ovládnutí světa vyvolenou židovskou rasou. Evangelikální kř. je pokus sionistů transformovat kř. zpátky na judaismus.
Re: Křížové výpravy-uvedeno na pravou míru
(Gosátor, 22.1.2010 14:26:21)
Odpovědět
Napadlo Vás, že otcům poutníkům prostě cesta do Ameriky evokovala putování izraelitů do země zaslíbené, a proto se rázně přikláněli ke starozákonním textům? Nicméně, novozákonní přístup nijak neopustili. Prostě budovali Nový svět. Projevovali nedůvěru k všem cizincům a jinověrcům, rozhodně se s židy moc nepřátelili. Židé nacházeli příležitost k životu především v New Yorku a okolí - který nebyl nikdy zasažen ani moderním evangelikalismem (nepčítáme-li černé), ale za bránu pekel ho měli i protestantští extrémisté dřívější.

Razantní evangelikálové žijí na jihu USA a vyskytuje se mezi nimi silný antisemitismus (nebo nedůvěra k židovským médiím, bankéřů, apod.). Naopak na severovýchodě žijící potomci otců poutníků jsou často velmi liberálními křesťany (nebo přešli ke katolicismu) a s vyvoleným národem vycházejí o poznání lépe, ovšem evangelikální fanatici to vpravdě nejsou.
Re: Křížové výpravy-uvedeno na pravou míru
(Josef, 22.1.2010 18:22:31)
Odpovědět
Puvodni emigranti z Anglie byli Puritani, coz ma blizko ke Kalvinistum. Neuznavali papeze a v roce 1625 kdy si princ Charles vzal za manzelku francouzsku Henrietta Maria of France, ktera byla zarita katolicka a stoupenka papeze tak Puritani byli pronasledovani. Proto hledali svobudu v Novem svete. Puvodne kolonie New England. Ta znacka "jj" vidi zida za kazdym stromem a pritom by stacilo uplne jednoduche uvazeni ze zide by asi tezko emigrovali do Ameriky kdyz tam nebyly zadne prachy. Platila vymena a pozdeji koralky jako platidlo se pokladaly za financni pokrok.
Re: Křížové výpravy-uvedeno na pravou míru
(jj, 22.1.2010 18:43:45)
Odpovědět
Oni protestantští tzv poutníci používali SZ aby etikou SZ ospravedlnili vyhlazování indiánů a zabírání jejich půdy v tom smyslu že SZ používali pro sebe a ne doslovně ve jménu židů , dnešní evangelikální protestanti berou SZ doslova nejen v etickém smyslu slova ale i co se týče ideí o vyvolené židovské rase
Re: Křížové výpravy-uvedeno na pravou míru
(Josef, 22.1.2010 19:39:26)
Odpovědět
Naopak vse je pisemne dolozeno a puvodni emigranti sice dorazili bez vyjezdnich dolozek a viz, ale s indiany zili v souladu. Indiani neznali kultivovat zem, byli to lovci a zberatele a Puritanum zase dosly patrony a k obchodu dochazelo, ze za ulovenou zver indianama vymennovali za mouku. Indiani puvodne pekli placky z rozdrcenych jader ze sisek. Takze puvodni osidlenci zili s indiany v souladu. K valkam doslo az po prumyslove revoluci, a zavadenim platazi a pestenim bavlny trtiny atd. zaclo k vytlacovani puvodniho obyvatelstva. Otroky take dovezli Evropane a Ameriky kolonizovali ale presto se nadava Americanum za otrokarstvi. Stejne to otrokarstvi zavinily zenske a jejich moda multisukni. Bezte se podivat do muzea na stare obrazy zen. Kozy temer odhalene a zadky vzhledem k sirokym suknim jak pivovarsky valach! Bavlna byla obchodni raketa a do Amerik pro suroviny to bylo daleko blize nez do Indie! I ten Kecal v Prodane neveste zpiva ze zna divku, ktera ma nejen dukaty ale i plnou almaru!! Bavlna v te dobe byla raketa jako dnes IT!
Re: Křížové výpravy-uvedeno na pravou míru
(Glosátor, 22.1.2010 19:57:31)
Odpovědět
Ale vždyť jsem Vám vysvětlil, že současní evangelikální křesťané nemají k židům nijak pozitivní vztah. Potomci radikálních protestantů na severovýchodě mají zásadní vadu pro Vaši teorii - nejsou evangelikální, často jsou katolíci. GWB je vyjímka, což je dáno tím, že jeho rodina je ze severovýchodu.

Puritáni neměli s Indiány nijak negativní vztahy, respektive lepší než ve zbytku obou Amerik. Naopak radikální protestanté jako mormoni či právě puritáni byli ve své době prakticky vzorem soužití mezi zcela odlišnými rasami.
Re: Křížové výpravy-uvedeno na pravou míru
(Josef, 22.1.2010 21:03:02)
Odpovědět
Moje odpoved byla pro "jj" a do Amerik emigrovali lide kvuli svobode a moznosti svobedne zit i za komunizmu. A GWB se zachoval vudci islamofasistum z al-Kajdy tak, jak prisahal jako prezident ze se zachova, to je ochrani svobodu USA, a nabozenska prislusnost s jeho rozhodnutima nema nic spolecneho.
Re: Křížové výpravy-uvedeno na pravou míru
(Glosátor, 22.1.2010 21:32:41)
Odpovědět
Moje taky patřila jj. GWB samozřejmě vnímám komplikovaněji, ale obávám se, že složitější analýza by přesvědčila jj leda tak o tom, že se snažím omlouvat sion-fašismus.