reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Prezident Klaus se vymezil proti fantasy politice

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 2.1.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Bylo až hojivě konejšivé slyšet závan zdravého rozumu v dnešní době, jíž dominují velkolepé skořápky bez obsahu, který by dával reálný smysl.

Prezident se vymezil proti velikášsým vizím, proti utopiím všeho druhu a aniž je jmenoval, po svém projevu nechal novodobé Mesiáše bez gloriol a v nedbalkách. Nasměroval je do světa scifi, kde je možno blouznit, aniž by bylo nutno skládat účty.

Elegantně a s nadhledem se tak vyslovil k oteplovačům, environmentalistům, integrátorům a jiným fanatickým horlivcům, aniž by jimi svůj sváteční projev zaplevelil. Ale odhalil podstatu celého toho cirkusu, která spočívá v tom, že cílí až za horizont odpovědnosti. Jde o to, oblbnout lidi vznešenými hesly a bez ohledu na jejich prospěšnost v přítomnosti fantazírovat o budoucím efektu. Pohříchu v tak daleké budoucnosti, k níž už nesahá skládání účtů těchto věrozvěstů.

Vrátil tak politiku na zem a nabádal, aby byla vyplněna přítomným obsahem. Nemůžeme přece zavazovat budoucí generace, aby akceptovaly naše dnešní vize. Naše odpovědnost spočívá v tom, předávat jim starostlivě přítomnost den po dni.

Na druhé straně neopomněl zmínit nadčasové hodnoty, jako je mezigenerační úcta, vzájemný respekt, usilovnost a prosté lidské porozumění. Samozřejmě zmínil i osobní odpovědnost každého z nás, což je nejzaručenější recept na krizi. K tomu nám popřál i dobrou náladu.

Nálada se mi zlepšila. Uvědomuji si, že přestože jsem prezidenta v poslední době i kritizoval, mezi současnými politiky působí jako nenahraditelné zjevení zdravého rozumu. Nedovedu si ani představit, že by prezidentem byl třeba rozbředlý Švejnar.

Děkuji pane prezidente Klausi a přeji i Vám šťastný nový rok!

http://streit.blog.idnes.cz/

reklama
1560 čtenářů | 28 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Prezident Klaus se vymezil proti fantasy politice
(Brabec, 2.1.2010 3:27:38)
Odpovědět
Plný souhlas ! Autor má skvělé články, jasné a srouzumitelné. I já jsem přesně, jak autor píše, chápal projev presidenta. Každodenní práce je skvělý program !
Re: Prezident Klaus se vymezil proti fantasy politice
(Jahoda, 2.1.2010 7:40:54)
Odpovědět
náš pan prezident Klaus je poslední reálně a střízlivě uvažující poslední mohykán uprostřed chaosu a zmatku zvaného EU.
A já se bojím jedné věci...že až mu skončí mandát jeho místo bude obsazeno špidly,švejnary,kocáby a sobotky....
Re: Prezident Klaus se vymezil proti fantasy politice
(kapej, 2.1.2010 11:06:55)
Odpovědět
... i já ...
Re: Prezident Klaus se vymezil proti fantasy politice
(frantisek zajicek, 2.1.2010 20:32:47)
Odpovědět
No vida.A ja se nemuzu dockat az tento zlodej zlodeju,farizej a gauner nejvetsiho kalibru pujde smer zachodova misa.Vsichni nad jeho bla bla bla onanujete a ja se malem zablil.Doufam,ze nad posteli mate jeho portret pripominajici reklamu na veprove konzervy,FZ
Re: Prezident Klaus se vymezil proti fantasy politice
(C.Q.Lafayette, 3.1.2010 15:16:05)
Odpovědět
Já mám reklamu na srač.ky od Zajíčka, ty jsou nejlepší...
Re: Prezident Klaus se vymezil proti fantasy politice
(Felix, 2.1.2010 9:11:38)
Odpovědět
Bylo to dobré. Taky si vzpomeňte na nepřímou kritiku těch rádobykřesťanů, kteří ve svých snech posílají peníze často k rozkradení jakoby na černoušky kamsi do Angoly, ale nevnímají svého souseda, kterého nechají krmit sociálním odborem a ošetřovat odborem zdravotním.
Re: Prezident Klaus se vymezil proti fantasy politice
(kapej, 2.1.2010 11:12:01)
Odpovědět
Naprostý souhlas. Moje děti také žádný černoch nekrmil ani na ně nepřispíval. Pokud Vatikán káže o křesťanské vstřícnosti k běžencům, mohl by dát ze svého, nakradli si za celá staletí dost. A kromě toho, především by měl papež kázat o používání antikoncepce a ne ji zakazovat. Má-li být každý z nás odpovědný za své činy a budoucnost svých dětí ( i nenarozených ), je třeba tuto odpovědnost všeobecně vyžadovat nejen u nás a od nás.
Re: Prezident Klaus se vymezil proti fantasy politice
(Jahoda, 2.1.2010 11:24:34)
Odpovědět
copak černoši..ti se množej jak králící .
Dle mého názoru ale to jsou přece jemom lidi a pokud tam v té své Africe mají díky své neschopnosti hlad,mělo by se jim pomoci.
A pomáhat dokud to bude možné.
Ale natahat si jem po milionech a s nima tu jejich černou Afriku ,tak to tedy ne.
Viz současná Británie,kde třeba v Birhingenu tvoří většinu obyvatel černí a podle toho to tam také vypadá-nekontrolovatelná kriminalita,terorizující gangy,plno psychopatických násilníků a drogy.
Ještě mně nejvíc štvou takévé ty řeči,že za bídu třetího světa můžou běloši,protože to jsou vykořistovatelé a tak.
Jediný důvod,proč mají ve třetím světě bídu je důvod,že jsou líní jak vši a blbí jak tágo,ani číst a psát se nejsou schopni naučit!
Je to jejich vina a ne moje!
Re: Prezident Klaus se vymezil proti fantasy politice
(Felix, 2.1.2010 13:39:15)
Odpovědět
Je tady dost blbostí:
1. Vatikán si nic nenakradl, je docela chudý na ten počet věřících (pán je komunista?). Ale je pravda, že někomu slova o běžencích mohou připadat "politicky korektní" s ohledem na to, jak to tu s přistěhovalci vypadá.
2. Pokud jde o antikoncepci, podobáte se ženám-prasatům, o kterých píše pan Jakl v jiném článku. Člověk se má ovládat a když to neumí, má se učit v sebeovládání, a ne žít jako prase a ještě se v tom cvičit a utvrzovat. Antikoncepce je jen pro prasata bez sebekázně.
A tak má být každý z nás odpovědný za své činy a budoucnost svých dětí (i nenarozených), je třeba tuto odpovědnost všeobecně vyžadovat nejen u nás a od nás. To říkáte dobře.
3. Že se černoši množí jako králící, je dobře, ale ať tak činí doma. Kéž by se běloši taky množili jako králíci a ne jako ty Jaklovy baby používaly jakýchsi potrhlých hnusných vibrátorů (a ještě ta zvěř leze do televize).
Ale přece je tu nebetyčný rozdíl: Králíci mají prd jaké sebeovládání, správně se jim říká zvířata. Ale lidi mají rozum a vůli - tedy na rodíl od těch Jaklových bab - jejich "rozum" přemítá jen nad způsoby sebeukájení. Holt Amerika. Je toho už docela maličko a stále míň, co je na Americe hodno obdivu.
4. Mají to v Africe těžké. Ale máme my to lehké? Jak oni mají odrovnat ty své Topolánky, Paroubky, Schwarzenbergy, když to neumíme ani my? Jsou to zloději tam i tady, ale když ukradnou milón u nás, tak se to tak nepozná, když ukradnou milión u nich, má půl národa hlad.
5. Pomáhat je možno jedině tak, že skrouhneme svý Topolánky a podle našeho vzoru oni skrouhnou ty svý. Ale když vidí u nás zloděje, řeknou si, že to není možný.
6. Vždyť ani neumíme zlikvidovat ten multikulturalismus - a ten je příčina toho, že už skoro nejsme svoji. O Británii píšete perfektně. Ale drogy? Já myslím, že na drogách je procentuálně víc bílejch, než černéjch, protože bílí jsou víc degenerovaní - jako ty Jaklovy baby.
7. Pokud se týká vykořisťování třetího světa, bída tam nebyla za kolonialismu. Bída se tam objevila až potom. Ale vrátit to nejde. Jak byste to chtěl vrátit, když od té doby tu propukl infekce - praštěný havlismus - s těmi Topolánky a Paroubky? To už nejsou chlapi dřívějška, jako ty Jaklovy baby nejsou ženské dřívějška.
8. Jisto je, že jsou nějaké rasové rozdíly, ale jsou pracovití černoši i cikáni. A jsou líní mnozí běloši. Bída třetího světa je v jejich vládách, jako zkáza naše je v našich vládách. Ale zase vláda tam i tady jaksi kopíruje běžné lidi. Chce to znát, co je dobré a jít za tím - proto to taky píšu.
Re: Prezident Klaus se vymezil proti fantasy politice
(Vzdoropapež XVI., 2.1.2010 14:52:18)
Odpovědět
to: Felix
Vatikán je chudý ???
A nic nenakradl ???
V tom případě je zeměkoule hranatá !!!
A voda teče do kopce . . .
Re: Prezident Klaus se vymezil proti fantasy politice
(Felix, 2.1.2010 18:53:28)
Odpovědět
... každý vzdoropapež je svým způsobem cáknutej ...
Re: Prezident Klaus se vymezil proti fantasy politice
(kapej, 2.1.2010 19:26:05)
Odpovědět
... každej, kdo hlásá, jen ať se černoši množí, hlavně, ať nelezou k nám - ten je cáknutej dvakrát. Když se někdo přemnoží, musí se zákonitě začít rozpínat tam, kde se může najíst a kde je voda a kde se nemusí pracovat - logické či ne ? I nadále si myslíte, že antikoncepce je pro ženy - prasata ?
Re: Prezident Klaus se vymezil proti fantasy politice
(Vzdoropapež XVI., 3.1.2010 17:24:35)
Odpovědět
to : pan Felix.
A kdo jsou tedy ti,že věří tomu,že Vatikán je chudý ???
Re: Prezident Klaus se vymezil proti fantasy politice
(kapej, 2.1.2010 19:22:09)
Odpovědět
Nevím, kde se ve vás bere ta jistota, že ženy s antikoncepcí jsou ženy - prasata. Spíše naopak, muži, kteří kudy chodí, tudy souloží a plodí, jsou ti, které je třeba vychovávat a odtrhnout od plození jakýmkoliv dostupným způsobem. Přemnožení černochů v Africe je způsobeno i faktem, že neumějí a nechtějí dělat, čekají, co jim dodá OSN a Amerika, aby následně jejich prapory podpalovali a podupali. Za kolonialismu jim veleli bílí, takže pracovat museli, tudíž neměli hlad - viz současná Pretorie, kde černí vyhnali bílou rasu ze " svých " polí, aby následně všechno vybudované v celé Africe zničili a vyplenili. Pane, přečtěte si každou větu ve svém článku, každé slovo a uznáne sám, že si nevidíte do úst a v každé druhé větě si odporujete. Navíc, jste nebezpečný pro civilizovaný svět. Vatikán - to je kapitola sama pro sebe a na internetu snadno najdete výši jejich přiznaného majetku, nemovitostí a financí. O nepřiznaném křesťani nehovoří, že ano ? Pane, nejste náhodou lidovec ?
Re: Prezident Klaus se vymezil proti fantasy politice
(Jahoda, 2.1.2010 20:12:38)
Odpovědět
tedy muž je především samec a v ženě spatřuje samici a v tom se mužská sexualita liší od té ženské.
Zato žena je více duchová a jde po intelektu,tam se podvědomě hledá zdravý samec jak po stránce fyzické,tak po stránce mentální a pokud je muž schopen s tou danou ženou plodit zdravé potomstvo ,žena to ihned pozná po čuchu,ostatně to je již dávno prozkoumaná chemie.
Ženě záleží na tom jak se muž obléká,jak vystupuje a jaké má postavení,zda je schopen se postarat o rodinu,pak má velkou šanci,
mužům je tohle všechno okolo jedno a jdou podvědomě přímo na věc,jinak řečeno je jim jedno zda žena je ve špinavých hadrech,celá umazaná a v teplákách a žije pod mostem,když má velká prsa a je přitažlivá vše ostaní jde stranou .
Žena takto nikdy neuvažuje.
Co se týče těch černochů tak dle mého názoru jsou naprosto nesoběztační a neschopní si vládnout,viz třeba to Zimbabwe které bylo obilnicí Afriky ale jen do doby než byl vyhnán běloch který se o tu půdu staral a nyní tam hrozí hladomor.
Jinak souhlas ,že dokud v Africe nebyl běloch černé obyvatelstvo se mělo lépe a to z toho důvodu,že ,aby předešlo malárii žilo na suchých místech v prérii a ne někde u vody,to až běloch vyhnal vesnice z původních míst kde žila domorodá populace po staletí a v relativním bezpečí před malárií.
Jak se to všechno nastěhovalo k blízkosti řek a jezer v důsledku průmyslové revoluce nastal nepředstavitelný masakr epidemie malárie a ten řádí v Africe dodnes.
Za zmínku ale stojí,že s tímto problémem se třeba Indočína a Indonésie dokázala vyrovnat a řešit jej a malárie tam tak nehrozí,zato naši nesobeztační černoušci nejsou absolutně schopní.
Kdo cestoval rovníkovou Afrikou ví své a já tam byl.
Líní jsou a rasisti k tomu .
Až dojde ropa a tím přísun levné energie začne tam celokontimentální apokaliptická občanská válka,protože pokud se nejsou schopni o sebe postarat v současnosti,až dojde ropa už vůbec ne a jestli budou kultury namixovány i u nás v Evropě přenese se to i sem ,je to logické,Yugoslávie ví co je to rozpad multikulturní společnosti.
Re: Prezident Klaus se vymezil proti fantasy politice
(Felix, 2.1.2010 21:28:20)
Odpovědět
Tak zase je tady dost blbostí:
1. "každej, kdo hlásá, jen ať se černoši množí, hlavně, ať nelezou k nám - ten je cáknutej dvakrát. Když se někdo přemnoží, musí se zákonitě začít rozpínat" - pane, co děláte na tomhle webu? Jako malthusián táhněte na havlovy stránky - ten považuje zplozené děti za telata.
2. "I nadále si myslíte, že antikoncepce je pro ženy-prasata?" Jo. A upřesňuji: pro moderní prasata.
3. "muže odtrhnout od plození" - a nebo pište do "Lidových novin", tam takový prdy berou rádi.
4. Jestli je někde velká hustota obyvatel, tak je to na našem kontinetu. A o přemnožení lidí píšou taky jen prasata. Jednak považují lidi za zvířata, jednak se to podobá bolševickému termínu "přestárlí".
5. Naproti tomu máte část pravdy, že mnozí v Africe neumějí a nechtějí dělat, ale někteří dřou a udělají za týden víc, než Vy za rok.
6. Pokud jde o OSN, není zrůdnost této orgasmace vinou černochů, ale potrhlých moderních bělochů - většinou.
7. Za kolonialismu jim veleli bílí, atd. to máte pravdu, ale ti bílý tehdy za něco stáli, ne jako teď. Pokud jde o Pretorii, Zimbabwe a tak, to máte taky pravdu absolutně, hajzli jsou tam i tady.
8. Já uznávám, že jsem nebezpečný pro holywoodskou lžicivilizaci, protože si myslím, že by tam měl přistát Cortéz a zatočit s nima jako s lžicivilizovanejma Aztékama. Pryč s nimi!
9. Vatikán: jste zachlazenej. Vatikán měl prachy ještě před 100 letama, ale teď má holou pr*el. A pro bajky o jeho majetku nemusím jít na internet, ale stačí mně pustit si třeba dnešní-sametověrevoluční ČT, v takových prdech se vyžívá kdekdo - za komunismu i dnes. V tom se to taky nezměnilo.
10. Ovšem pane, že jste mě označil za lidovce, to je smrtelná urážka a to bych hnal k soudu. Tím jste mě urazil nejvíc. Vyzývám Vás na souboj, protože zkorumpovaný soudy nestojí za nic.
11. Muž je především člověk, pane Jahodo. Pokud Vy jste především samec, tak jděte např. do hřebčína ke korytu.
12. Je pravda, že se mužská a ženská sexualita liší, ale co to pindáte o sexualitě. Nejste náhodou nějaký potrhlý moderní psychoanalytik? Freudovec, že jo! Manželé spolu spějí a k čemu jim jsou psychoprdy o sexualitě. To taky nechte Lidovým novinám.
13. Duchovní bytostí je každý člověk, ale duchovnost v něm moderně bývá často ubita třeba zrovna tím ztopořeným moderním chtíčem.
14. Po kom jde žena. Normální žena jde po tom, kdo ochrání rodinu proti vnějšku. Naproti tomu Jaklova blogová žena-prase jde třeba po vibrátoru. Některým jde třeba o to, jak se muž obléká, ale uznejte: v holywoodské sbírce jdou "ženy" po potrhlostech. No a normálnímu chlapovi je o to, zda žena bude dobře rodit. Zase: v Holywoodské lžikultuře je všechno jinak. Ale máte pravdu, že žena moc "neuvažuje". Její úkol není zas tak kór intelektuální. Říkám: normální žena.
15. Ldyž píšete o černoších, že jsou "nesoběstační a neschopní si vládnout", uvažte, co vidíte u nás. Národ vleze do bruselského chomoutu, má politiky, které bych nechtěl ani aby bydleli 10 km od místa, ke žiji já - copak my si umíme vládnout?
16. Na malárii nejsem odborník, tomu nerozumím a ani mě to nezajímá. Ale že jste tam byl, asi máte pravdu a znáte to.
17. Až dojde ropa - Klaus tomu "říká fantasy" Pokud jde o válku, já si myslím, že docela apokalypsu způsobí Israel, až napadne Írán. Mnozí zdejší blbové dodnes věří válce proti terorismu a probudí se až v New W2orld Order.
Já si myslím, že kultury se nenamixují - jsou tu různá náboženství, různá barva pleti, různé jazyky - bushovi a barrosovi kreátoři to budou potlačovat seč to půjde, ale ono to nepůje. Jsou to jejich neokonské sny. New World Order jedině totalitně.
Hodně byste pomohl, kdybyste multikulti perverse likvidoval s maximálním nasazením.
Re: Prezident Klaus se vymezil proti fantasy politice
(Jahoda, 3.1.2010 6:34:52)
Odpovědět
akorád nevím pane Felix na koho vlastně reagujete,protože Vaše odpovědi jsou směskou komentářů zde - s kterýma já nemám nic .
Ale k tomu co jsem doopravdy napsal .
Bod 1-4 nebudu komentovat,to jste reagoval na někoho jiného.
Bod 5.
Je pravda že v Africe někteří dřou a někteří se mají mnohanásobně vyšší plat jak já,potom mě tedy vysvětlete proč se jejich imigranti tak cpou do Evropy a proč evropané neemigrují houfně do Afriky?.
Ale toho Vy pane asi nebudete schopen,že?
Bod 7.
Naprostý souhlas s Váma,akorád bych jej doplnil ještě o fakt,že krom hrozby hladomoru tam mají nekontrolovatelnou inflaci doplněnou rasizmem,kdy jsou běloští farmáři vyhánění z farem,je jim loupen majetek ,vylupovány oči jejich psům(jak odporní barbaři!) a tito farmáři jsou vězněni.
Bod 8 -10-13.
Tak to jste reagoval asi na koho?
Bod 12.

Snad krom té sexuality-neškodilo by Vám si doplnit základní vzdělání z sexuologie a psychologie,odbornou literaturu na toto téma najdete pokud bude zájem,jinak bych doplnil,že v tomto ohledu jsem zase reagoval mimo já a nepsal od věci,ale budiž.))
Bod 15.
Ohledně toho bruselského chomoutu naprostý souhlas,mate pravdu,akorád bych si položil otázku
kolik lidí u nás umírá hladem?
Zda má každý auto?
Zda má každý kdo chce práci?
Zda má každý dům,či byt?
Zda si každý jezdí na dovolené za hranice?
Zda má každý alespoň základní vzděláni?
Zda má každý kvalifikaci v zaměstnání?
Zda jsou u nás pernamentní občanské války?
Hladomory?
Dětští vojáci?
Kanibalizmus,?
Bordel na ulici?
Zda u nás hnijí v příkopě krávy,kozy,a pod?
Zda jsou u nás slumy nezaměstnaných?
NEVÍTE NIC!
Bod 16.
Narozdíl od Vás pane jsem jsem cestoval dále jak k okraji své vesnice a viděl jsem kus světa,od
Latinské Ameriky,Karibiku,Afriky,Indonésie,Indie,Izraele,Nepálu,Cejlonu a byl jsem v Rusku,
tudíž jsem viděl své ,mohu porovnávat a mám svůj názor který Vy nezměníte!
Bod 17.
Až dojde ropa a Evropa bude multikultrně namixována bude občanská válka.
Proč?
Protože Islám Evropu neuživí.
Jinak když už jste nakousl ten Izrael,tak nejlepší životní ůroveň ze zemí které jsem procestoval je práve že tam.
Ještě snad to Rusko a Indie je na ůrovni,jinak hrůza,děs běs a katastofa.
Co se týče humanitární pomoci do zemí třetího světa a Afriky tak k tomu jsem se snad vyjádřil jasně a to v tom bodu,že se jedná o LIDI a tudíž je povinností každého jim pomoci jak budu moci,ono někdy stačí dát i tu desetikorunu,zbírek na to je spoustu a osganiszací které je provozují také.
Ale to se mudruje od přeplněného talíře,že?
Re: Prezident Klaus se vymezil proti fantasy politice
(frantisek zajicek, 3.1.2010 8:59:24)
Odpovědět
Dovoluji si odpovedet za p.Felixira(napoj na pruplach mozku).Komentar 1-4 se tyka zrejme Kapeje.Ta je ale Felixiruv vleznekam a mozna ma neco i za lubem(to vite,duchodkyne).Ovsem pritakava a na to Felix naramne slysi.Takze kritizuje pouze ty,co maji tu drzost vyjadrit jiny nazor.Nevim,jestli ma nejake jine zamestnani,ale vymyslet tolik nesmyslu zabere hodne casu.I kdyz bude asi hodne informovany a sectely,prece jenom mam dojem,ze realita jde trochu mimo tohoto pana...Takze Jahoda,nevesit hlavu z nejakeho agitujiciho proplachovatele mozku,i kdyz jste na jine lodi nez ja,tady s Vama celkem souhlasim,FZ
Re: Prezident Klaus se vymezil proti fantasy politice
(kapej, 4.1.2010 18:09:20)
Odpovědět
Pane, máte to asi hodně popletené...
Re: Prezident Klaus se vymezil proti fantasy politice
(kapej, 4.1.2010 18:15:11)
Odpovědět
K bodu 5 - jinak nemá smysl s Vámi diskutovat. Až najdete nějakého černocha, který za týden udělá víc, než já za rok, nechte ho ulít do " gypsu " pokud možno celého tak, aby zatvrdl a mohly si ho v budoucnosti osahat i naše děti.
Vaši rukavici na souboj kvůli označení za lidovce zvedám a odhazuji v dál do zlínského kraje, tam je vás více a máte tam nepřekonatelného " litíře " Čunka. Jinak díky.
Re: Prezident Klaus se vymezil proti fantasy politice
(frantisek zajicek, 4.1.2010 21:22:40)
Odpovědět
Prosim za odpusteni.Taky se nekdy mylim jako vsichni z nas,FZ
Re: Prezident Klaus se vymezil proti fantasy politice
(kapej, 5.1.2010 13:18:36)
Odpovědět
Tak jo, odpouštím...
Re: Prezident Klaus se vymezil proti fantasy politice
(našinec, 3.1.2010 1:17:43)
Odpovědět
"Prezident se vymezil proti velikášsým vizím, proti utopiím všeho druhu a aniž je jmenoval, po svém projevu nechal novodobé Mesiáše bez gloriol a v nedbalkách."
Po pana V.Klausových "reálech" všeho druhu si ty svoje nedbalky už dohromady nikdy nedá.
Kombinace jeho tváření se s jeho praktikováním se - v řadě papalášů(děkuji za resurrecci slova panu Jaklovi)nejrozbředlejší kašička. Někomu to ale může chutnat.
V nedbalkách ten pán už dneska těžko někoho nechá - na Václavovu stojnu (www.podporaprezidentovi.cz) se po dlouhé sháňce postavilo 1967 lidí z celé země.
Paní Hasslingerová asi napíše že v to nikdo nedoufal. Já ano.
ten Cajzl ruský není naším prezidentem !!
(Moravan, 3.1.2010 13:23:03)
Odpovědět
Vyzývám tímto všechny moravské bratry aby v následujícím roce při sčítání lidu a v letošním roce ve volbách učinil přítrž cílené likvidaci moravského národa ze strany čechů.

Cesta k prosperitě a svobodě není cestou vystupování z EU, jak nám radí hele koukej viď z Praheeee, ale cestou zbavení se pražského parazita, pijavice na republice.

Slováci tk učinili, jejich HDP roste mnohem rychleji než naše, jejich rozpočty jsou vyrovnanější a méně zadlužené, jejich reformy jsou provedeny, mají eur a jsou nato hrdí.

Cesta k jejich úspěchu do EU, NATO, eurozony, mezi automobilové velmoci z chudé a zaostalé krajiny s nezaměstnaností kolem %, bylo snadná, zbavte se pražského vedení, parazitů hele koukej viď a hospodařme si sami !!


Bratři, bolševik a pražští bezvěrci rozvrátili naši otčinu a počeštili naše dějiny i osobnosti, vymazali našeho hranice a přepsali podobně jako nacisté učebnice dějepisu, braňme naši vlast, Moravu před češstvím !!!

Děkuji za podporu těch co pracují proti těm co přerozdělují a konzumují !
Re: ten Cajzl ruský není naším prezidentem !!
(Felix, 3.1.2010 14:23:58)
Odpovědět
Pane Moravaku, každý rozumný Vís v rozumném podpoří. A to rozumné je toto: subsidiarita. Co si může Morava udělat sama, na co sama vystačí, do toho se jí nemá stát (ČR) plést. Stejně jako Brusel se nemá plést do toho, nač si ČR vystačí sama. A Vy Moravaku zase musíte své Valašsko, Hanou, Slovácko atd. nechat být v tom, nač si vystačí ony samy a nestrkat do toho nos. A dotáhnout to dál pak na města a obce, až pak na každou rodinu. Etatismus je naopak zlodějna, kdy nadřazený krade podřazenému postupně vše, co má. Co ukradla smradlavá brusel České republice ví i malé dítě. A stejně pokračují v kradení. Pane Moravaku, otázka: Jak se díváte na eurodotace? Pokud po nich chtivě natahujete ruce, tak držte hubu. Realizovat názory, které jsem tu popsal, má právo jen ten, který se snaží,seč může, do Brusele žádný prachy neposílat, a rozhodně od Brusele žádný eurodotace nechce. Smrdí. Ale sám pozorujete, jak je tento smrad mnoha lidem (a mediokracii) příjemný. Všude vidíte návody, jak získat eurodotace. Pane Moravaku, řekněte jim, ať si je strčí do pr**le - a pak máte právo budovat v popsaném smyslu svou (a dodávám: náhodou i moji) Moravu. Buďte zdráv.
Re: Prezident Klaus se vymezil proti fantasy politice
(Kádar, 3.1.2010 14:41:01)
Odpovědět
Autor článku a údajný Felix jsou na stejné debilní úrovni.Nestojí za komentář.
Re: Prezident Klaus se vymezil proti fantasy politice
(Felix, 3.1.2010 16:06:14)
Odpovědět
János, soudruhu? János?
Re: Prezident Klaus se vymezil proti fantasy politice
(Felix, 3.1.2010 18:01:51)
Odpovědět
Aktualita fantasy politiky:
"Podle vládní zprávy úměrně s tím, jak recese zvyšuje procento nezaměstnanosti, obdrželo v září poukázky na jídlo rekordních 37,2 milionu Američanů neboli každý osmý.
To je o 18 % více proti minulému roku, uvádí se na webových stránkách amerického ministerstva zemědělství. Počet příjemců rekordně roste desátý měsíc za sebou." Zvedavče, není v tom nějaký fígl? Kolik to bylo u nás za komodírů?