reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Neexistují žádná práva homosexuálů

Autor: Michael Anděl | Publikováno: 4.1.2006 | Rubrika: Kulturní válka
Ilustrace

Když prezident Klaus vystoupil proti tzv. postdemokracii, poslal akorát vodu na mlýn svým odpůrcům. Byla chyba jako postdemokratické označit občanské společnosti jako takové. Totiž samotná myšlenka občanské společnosti (též NGO, nevládní, neziskové organizace) je naprosto v pořádku, pokud ovšem dotyčná nevládní organizace nadále sleduje onu původní myšlenku, tj. angažovat se ve prospěch společnosti, resp. vlasti. Je mnoho poctivých nevládních organizacích, které se např. starají o postižené děti, bojují proti nacismu a komunismu nebo upozorňují na ekologické problémy. Jakmile se však nějaká NGO zpronevěří původní myšlence a začne se vměšovat do výkonu státní moci, stává se z ní nátlaková skupina, nemající mandát voličů, a její následná činnost je pro lidi stejně příjemná jako lobbing průmyslových monster.

A právě takovýto nátlak ze strany některých NGO nyní pozorujeme v případě tzv. „práv homosexuálních a jiných sexuálních orientací“. Zákon o registrovaném partnerství je na cestě, prošel sněmovnou a zbývá už jen souhlas Senátu a prezidenta. Sveřepá kampaň vedená různými gay a lesbickými ligami je však jen obyčejný tlak na politické špičky založený na síle, a nikoliv na společenském mandátu. Proč představitelé homosexuálních lig nezaloží vlastní politickou stranu? Namísto toho všemožnými sofistikovanými způsoby, hlavně prostřednictvím médií, zavádějí do veřejného mínění novodobá dogmata.

Otázky týkající se homosexuality postupně začínají být společenským tabu. Kdokoli poukáže na pokračující devalvaci pojmu rodina homosexuální lobby je zesměšněn a promptně označen třeba za „rasistu“. Jakákoli diskuse na téma homosexuality se nepřipouští. Já netvrdím, že homosexualita je nemoc, neboť nemám lékařské vzdělání, ale stejně tak nemohu pochopit, proč mnozí lidé, stejně nevzdělaní jako já, agresivně odmítají diskusi na téma možné léčitelnosti.

Tzv. sexuální orientace je věc každého z nás, ale není mi jasné, proč by stát měl podporovat ty sexuální orientace, ze kterých nemá pražádný prospěch. Úkolem státu je hájit zájmy společnosti a těmi se rozumí reprodukce a příprava podmínek pro budoucí generace. Stát poskytuje rodinám ochranu, neboť děti ji na rozdíl od dospělých homosexuálních partnerů potřebují. Stát může také rodiny daňově zvýhodňovat, neboť se mu tato investice vyplatí s ohledem na vlastní budoucnost. Právě plození je podstatou sňatků. Slovo „láska“ je nátlakovými gay skupinami často zneužíváno. Homosexuálům právo na lásku přeci nikdo nebere, avšak stát může subvencovat jenom takový druh lásky, jehož plody jsou společenským přínosem, totiž samotná láska je ve vztahu ke společnosti pouhým prostředkem a pro společnost jako taková nic neznamená.

Kdyby „registrované partnerství“ neztratilo svůj původní obsah, tedy možnost sdílet partnerovy důvěrné informace, např. informovat se o jeho zdravotním stavu, byl by takový zákon v pořádku, a to nejen ve vztahu k homosexuálům, ale i k jiným lidem, kteří se rozhodli žít v páru. Jenomže zákon, který lobbisté nyní protlačili je předstupeň k homosexuálním sňatkům, neboť upravuje vzájemné nakládání s majetkem (dědictví ap.). Totiž takovýto zákon už homosexuální svazky zvýhodňuje (absence dědické daně) a nechává otevřené dveře dalším požadavkům na adopce dětí a následné vytváření pseudorodin s veškerými výhodami. A opakuji, že jakákoliv homosexuální „rodina“, kromě toho, že je ze své podstaty převrácená čili perverzní, nemá žádné společenské opodstatnění.

Nerozumím aktivitě profesionálních „human-rightistů“, kteří se tak zasazují o „práva homosexuálů“. Copak homosexuálové ve vyspělé západní kultuře svá práva už dávno nemají? Nejprve je třeba vysvětlit, co jsou základní lidská práva. Jsou to právo na život resp. osobní nedotknutelnost, které samozřejmě mají i homosexuálové, nikdo je tu za jejich způsob života nepopravuje jako v Íránu; dále je to právo na majetek (o kterém charta EU „kupodivu“ mlčí) a právo na svobodu slova. Tato fundamentální práva jsou vlastní všem lidem včetně homosexuálů. Je však nutno si uvědomit, že základní lidská práva jsou totéž co svobody, ale nikoliv totéž co požadavky. Myslím tím zcela nelegitimní požadavky jedinců na stát, jako např. „právo“ na byt, „právo“ na práci, „právo“ na vzdělání a teď i „právo“ homosexuálů na státní zvýhodnění. Neexistují žádna „práva“ žen, homosexuálů, Číňanů nebo menšin. Existují pouze nám všem společná lidská práva=svobody. Všichni lidé si jsou rovni a mají mít stejné šance, nelze jim však zaručit rovné podmínky. Menšiny včetně homosexuálních nejsou ničím méně než ostatní, ale ani ničím více, nemohou si proto klást zvláštní požadavky. Společnost si může vybrat koho zvýhodní. Může upřednostnit tradiční rodinu, která jí zajišťuje budoucnost, oproti homosexuálním svazkům. Kdyby společenské zásady neměli přihlížet k žádným pravidlům, nebyly by to společenské zásady, nýbrž pouhé rozdávání prostředků vládou každému, kdo by přišel.

Michael Anděl

Autor je členem Mladé Pravice (www.pravice.org)

reklama
6067 čtenářů | 14 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Neexistují žádná práva homosexuálů
(Dan, 4.1.2006 10:08:18)
Odpovědět
Homosexuál má stejná práva jako každý jin. člověk, nesmí mít výhody rodiny, protože se nepodílí na reprodukci.
Jsem proti represi ale také důrazně proti jakémukoli stavění této sexuální poruchy na úroveň zdravé heterosexuální společnosti, která jedinná zaručuje pokračování lidstva.

Myslím, že jakékoliv další výsady by se homosexuálům schvalovat neměly ! ! !
Re: Neexistují žádná práva homosexuálů
(tomik, 4.1.2006 10:35:26)
Odpovědět
Zase ty výhody rodiny. Vysvětlí mě už někdo které to jsou a jak je plození dětí závislé na manželství?
Re: Neexistují žádná práva homosexuálů
(Dan, 4.1.2006 12:06:48)
Odpovědět
Pokud to nevíš a nechápeš, asi nemá vůbec cenu ti cokoliv vysvětlovat.
Re: Neexistují žádná práva homosexuálů
(tomik, 4.1.2006 13:00:47)
Odpovědět
Není třeba vysvětlovat, stačí dvě, tři uvést.
Chápu to až moc dobře.
Žádné co by stály za řeč nejsou, a vy ani nejste schopní ty co za řeč nestojí uvést. Hlavně, že si je kdekdo bere do huby.
A spojovat plození dětí s manželstvím může tak akorát někdo, kdo ještě věří v čápa.
Re: Neexistují žádná práva homosexuálů
(Boss_Nejvetsi, 12.9.2006 7:41:30)
Odpovědět
Manzelstvi je ekonomicky vyhodnejsi a jistejsi proto je manzelstvi zakladem zabezpecene rodiny a zabezpecena rodina motivuje k vychove deti (spolecne zdaneni, spolecny majetek, v pripade smrti zivitele pojisteni, dedictvi, atd.)
Re: Neexistují žádná práva homosexuálů
(Maro Skřipský, 4.1.2006 12:24:33)
Odpovědět
Stal se zázrak, protože v tomto bodě musím s Danem jednoznačně souhlasit
Re: Neexistují žádná práva homosexuálů
(Dan, 4.1.2006 12:59:11)
Odpovědět
Dost jsem o tom přečetl.
Dozvěděl jsem se, že je to porucha sexuální orientace, která vzniká již mezi 7 - 13 týdnem věku novorozence.
Takovéto jednince jakkoliv trestat nebo perzekuovat je nepřípustné.
těchto lidí je podle jednoho švýcarského institutu pouze kolem 50%, každý druhý homosexuál se jím stane až později na základě jin. ovlivnitelných faktorů jako je výchova, sklamání v lásce u stej. pohlaví, ale také třeba jen sexuální rozežranost.
Ať tak či tak, tito jedinci mají právo na svůj sexuální život, nikoliv na společenské výsady. Rozšiřování tohoto trendu, či stavění na úroveň sexuálně zdravích lidí je naprosto nepřípustný a nebezpečný precedens, který by v globále mohl vést k ještě větímu poklesu porodnosti v zemích "západního světa".
Sňtek 2 osob stejné pohlaví je již překročením oné hranice bezpečnosti a adopce dětí by se rovnala katastrofě.

Pokud čtu, že Vladko chce mít s Robertem dítě, chvíli se směju, ale potom mně přejede mráz po zádech.....
Re: Neexistují žádná práva homosexuálů
(Max, 4.1.2006 13:03:45)
Odpovědět
Když to bude Vladko hodně zkoušet a zkoušet, určitě přijde do jin. stavu, vždyť homosexualita je přirozená a v přírodě běžná, jak jsem slyšel jednou v kotli od p. Jílkové.
Tento psychopatický teplouš bude jistě ideálním otcem nebo matkou ???
Re: Neexistují žádná práva homosexuálů
(xy, 5.3.2006 14:28:30)
Odpovědět
Citát z knihy Stanislava Komárka: Spasení těla/moc, nemoc a psychosomatika/, Mladá Fronta, edice Kolumbus 2005, strana 23-24: ....Otázka, co je "normální" a co ne, je velmi ožehavým tématem nejen akademicky, ale i politicky. Poučný je v tomto směru příklad Americké psychiatrické asociace, která v roce 1973 po dlouhé a bouřlivé diskusi vyškrtla homosexualitu ze seznamu nemocí a vad - tomuto počinu předcházelo h l a s o v á n í , metoda ve vědeckých kruzích, kde se "ví,jak to je", naznačující krajní rozpaky. Konec citace.
Re: Neexistují žádná práva homosexuálů
(Byg, 5.4.2006 13:43:45)
Odpovědět
Pojďme diskutovat o léčitelnosti homosexuality. A když budeme při tom, můžeme prodiskutovat další vědecká témata - možnosti obcházení gravitace, nebo zákonů o zachování hmoty a energie...
Prostě homosexualita je vrozená a léčit se nedá, na čemž se shodly vědecké kapacity. Může se nám to nelíbit, můžeme s tím i nesouhlasit, ale to je tak všechno co proti tomu můžeme dělat.
Re: Neexistují žádná práva homosexuálů
(El Cid, 10.5.2006 18:16:24)
Odpovědět
Pane Anděl, vy jste nám ta práva opravdu zglajchšaltoval! Chcete říci, že Číňan nemá právo žít v Číně, žena být ženou, homosexuál toleranci ke své odlišnosti??? Věřte, nebo ne, nejlépe jsou na tom v monarchiích - všichni, je tam demokracie, o jaké se vám, presidentským diktaturám ani nezdá!!!
Re: Neexistují žádná práva homosexuálů
(El Cid, 10.5.2006 18:18:45)
Odpovědět
Stavět rovnítko mezi lásku a plození dětí může jenom dobytek.
Re: Neexistují žádná práva homosexuálů
(dana, 11.2.2009 18:33:43)
Odpovědět
naprosto a bezvýhradně souhlasím s autorem článku. Za pár let se dočkáme jak se budou pedofilové domáhat svých "práv" a budou mrzačit
děti tělěsně i psychicky.Svět se stává barbarským,už se nyní bojím své děti posílat
do školy
Re: Neexistují žádná práva homosexuálů
(Filip, 15.2.2009 12:11:25)
Odpovědět
Chci se tady zapojit do diskuse. nevím, jestli někdo přede mnou uvedl, že je gay v této diskusi.

Chtěl bych poznamenat, že zákony v EU existují, mám na mysli různé antidiskriminační, svoboda projevu, atd...

Je super že platí pro všechny lidi v EU, jak pro homo, hetero, bi, trans, zelený, z marsu....
Ale když vidíte pitomce a proti němu jsou dva páry, hetero a homopár. Koho si vybere pitomec za cíl a zaměří na něj pozornost?! A hůř, co kdyby ten pitomec měl ještě homofobní, xenofobní nebo marsofobní povahu?

Chci jen ríct, že to je to, čeho se jakákoliv menšina bojí, je odhalit se. Vyčnívá z řady. A samozřejmostí je se chránit - jedna možnost je zákon. Proto je víc a víc zákonů na ochranu menšin.

K adopci dětí homosexuály se nerad vyjadřuji, ale když už nějaký homouš o dítě moc stojí a chce ho vychovat, je to mnohem lepší než aby dítě měla alkoholička samoživitelka, která své dítě nechce a je jí naobtíž. A jediný důvod proč ho do babyboxu nedá je ten, že jí to přijde blbé. Radši mu zničí život...