reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa

Autor: Miloslav Machač | Publikováno: 11.1.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Ano, otec osvoboditel, T.G. Masaryk byl  nepřítel českého národa a  není sám. Nepřítelem národa byli rovněž K.Havlíček Borovský, Josef Jungmann, František Palacký a tisíce dalších osobností  naší historie, kteří se zasloužili o vznik samostatného československého státu. Výjimkou nejsou ani ti, kteří bojovali proti fašistické okupaci za druhé světové války, ať již doma nebo v zahraničních armádách, a neváhali položit své životy za svobodné a samostatné Československo. K takovému závěru dospěla náhodná většina  našich poslanců a senátorů, když odsouhlasila a přijala Lisabonskou smlouvu.

Poslanci a senátoři došli po 20 letech naší  svobody k názoru, že český národ  je skupinou idiotů, která si neumí sama vládnout, a proto museli, v zájmu všeho lidu, tak jak slíbili při přebírání svého mandátu podle čl. 23 Ústavy České republiky, napravit chybu, která se stala  v minulosti tím, že vznikl samostatný a svobodný Československý stát, a došlo tak k ohrožení samotné existence českého národa.  Jiný závěr z tohoto legislativního aktu totiž nelze učinit.

Jestliže někdo tvrdí, prosazuje a prosadil, že pro český národ je nejlepší, když mu budou vládnout národy cizí, pak je logické, že ten, kdo usiloval a usiluje o jeho samostatnost a suverenitu, což jsou jedny ze základních atributů státu, musí být  nepřítel národa. Nepřítelem českého národa jsou tedy všichni ti, kteří usilovali o rozpad Rakousko-Uherské monarchie a způsobili, že vznikla samostatná Československá republika, nepřítelem jsou všichni ti, kteří bojovali za osvobození Československé republiky zmítané pod fašistickou nadvládou, a všichni ti, kteří bojovali proti nadvládě Svazu sovětských socialistických republik.

Naopak národní hrdinové jsou ti, kteří hájili Rakousko-Uherskou monarchii a bojovali proti jejímu rozpadu, kolaborovali s německým fašismem, přijali a prosazovali sovětský typ řízení Československého státu, prosadili vstup do „Svazu evropských republik“ a přijali   Lisabonskou smlouvu. A tak konečně zbavili  české občany těžkého břemene vládnutí.  Neslyšel jsem totiž od nikoho, a to ani od  agresivních zastánců Lisabonské smlouvy, že by zpochybnil, že od 1. prosince 2009 budou naše životy řídit úředníci EU, které jsme si nezvolili a z nichž někteří ani nevědí, kde Česká republika leží.  Je tedy hotovou věcí, že můj život a život mé rodiny budou v dalších letech řídit Němci,  Francouzi, Italové a Angličané, tedy jako vždy v kterékoli mezinárodní organizaci země s největším zastoupením počtu hlasů.  

Je mi 60 let a dosud jsem si myslel, že jsem toho již dost prožil, aby mě mohlo ještě něco překvapit. Bohužel musím přiznat, že jsem se šeredně mýlil. Nikdy mě nenapadlo, že budu muset na stará kolena tak radikálně měnit hodnoty, které jsem celý život zastával a ctil. Já osobně se s tím  již nějak vyrovnám. Mám však obavy o výchovu svých vnoučat. Ta budou mít ve svých životních hodnotách pěkný zmatek.

Celý život jsem si myslel a ctil, že ten, kdo jinému vnucuje svou vůli, ať je to jakoukoliv formou, je agresorem a každý proti němuž je agrese vedena, má „svaté“ a nedotknutelné právo se bránit. Bohužel dnes to již není pravda. Nevím a jsem naprosto bezradný, jak logicky vysvětlím svým vnoučatům, že až na jejich svobodu a životy bude kdokoliv útočit, tak se nesmí bránit, musí držet ústa a bez řečí se podřídit. Možná, že mi z mé bezradnosti pomůže poslanec a předseda Strany zelených a exministr školství pan Liška, který je bezpochyby odborníkem na výchovu dětí.

Nepochybuji totiž, že má vědecky doložené a určitě úředně schválené, že občan, který nedělá nic jiného, než že se odmítá podvolit vůli jedinců z cizích států a veřejně a nebojácně brání sebe a své spoluobčany proti cizí agresi, je vlastizrádce. Dosud jsem si myslel, že takový občan je hrdinou. S ohledem na tento nový poznatek přepokládám, že pan exministr školství změní školní osnovy v duchu svých životních hodnot a životních hodnot jeho spolustraníků. Určitě mu v tom pomohou i všechny ostatní parlamentní strany.  

Rovněž očekávám, že nebude mít žádné problémy, až bude, v  úzké spolupráci s poslanci a senátory  z ostatních politických stran, prosazovat zákon, který zruší státní svátek – Den vzniku samostatného Československého státu. Sedmnáct senátorů za ODS tomu nemůže zabránit. Není co slavit, když to byla chyba. Současně doufám, že pan Liška nezapomene, opět v úzké spolupráci s ostatními dnes parlamentními stranami, včetně TOP 09, iniciovat likvidaci soch a bust oslavujících osoby, které se zasloužily o svobodný a samostatný Československý stát, z kterékoli doby naší historie. To samozřejmě platí i o knihách. Pokud se mu to nepodaří, tak mám velké obavy, že všechna vnoučata v této zemi budou mít v hlavě pěkný zmatek.


Miloslav MACHAČ je členem Svobodných

 

pozn. EUportal: K TGM nemáme nekritický vztah. Ale zaslouží si pochvalu za obnovení suverénního českého státu ve formě ČSR. Více http://www.euportal.cz/Articles/2252-tomas-g-masaryk-a-jeho-odkaz-ceskym-prezidentum.aspx

reklama
3744 čtenářů | 54 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(orel, 11.1.2010 0:52:11)
Odpovědět
Rakousko-Uhersko se mělo zreformovat a přežít, to je můj neměnný názor. Mělo na to.
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(L.P., 11.1.2010 2:16:23)
Odpovědět
Nesmysl. R-U rozbili němečtí a maďarští šovinisté. Maďaři chtěli nezávislost a potlačovat malé národy, rakouští Němci k Německu.

Říšská rada Předlitavska byla jeden velký nepořádek, babylonské zmatení jazyků. Zájmy národů byli příliš rozdílné a jeden stát nešlo udržet.

Maximálně personální unii suverénních států pod vládou habsburského panovníka+celní unii a obranou alianci. Ale to by s tím museli přijít Habsburkové někdy v roce 1916. Pak už bylo moc pozdě.
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(Oannes, 11.1.2010 9:07:32)
Odpovědět
Nesmysl je co tvrdite vy.R-U rozbili cechackove.Zrejme nevite co rekl po valce arcivevoda Karel.
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(Trident, 11.1.2010 11:03:51)
Odpovědět
Jo arcivévoda Karel byl asi nestranný... A co řekl císař Vilém?
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(Šílený Jan, 11.1.2010 14:50:29)
Odpovědět
No, řekl: „A včil jsme v prdeli“. Ale co s tím mají společného „čecháčkové“?
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(zdeněk84, 11.1.2010 12:02:50)
Odpovědět
kdyby se monarchie reformovala (maximálně v tom roce 1916, spíš ale už o rok, o dva dřív) a přežila, vyhnuli bysme se nacismu, komunismu a eu. krásná alternativní historie:)
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(Dan, 12.1.2010 8:58:20)
Odpovědět
agresivita čechů a vlídnost a mírnost moravanů způsobili totální rozbití původní historické země a onálepkování všeho moravského slovem český navenek, ale tady se lidé čechy necítí, na území moravy a slezka je evidováno přez 2000 kulturních a sportovních spolků a organizací, které mají ve svém názvu moravský, moravu nelze zahubit.

Přesto se češi běžně o česku vyjadřují jako o čechách a popírahí existenci moravanů.. směšné a ubohé, prostě české.

Mentalita moravanů, jejich zvyky a tradice jsou od českých jin. nedávné průzkumy ukázaly že moravané např, preferují na vánoce stále kapra a jsou více věřící, češi řízek a jsou ateistější, prostě ty odlišnosti zde najdeme i přez silný český útlak všude.

zdravím čecháčky z Moravy a odplivávám si před jejich šovinismem ..
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(kapej, 12.1.2010 18:50:29)
Odpovědět
Pane, vy sám jste moravský šovinista, agresivní k tomu. Stačí si přečíst Váš příspěvek a každému je jasné, s kým má tu čest.
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(Dan, 12.1.2010 20:06:14)
Odpovědět
ahá takže když někdo zcela klidnou a nenásilnou cestou poukáže na utlačování vlastního národa, na absolutní likvidaci jeho hranic, názvosloví, přepisování historie, tomu se říká šovinismus a odkdy ??
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(Dan, 12.1.2010 8:50:13)
Odpovědět
Hl. je třeba zmínit, že Masaryk podobně třeba jako Jan Amos, Tomáš Baťa, ale i Klement Gotwald či nejuspěšnějí "český vědec" Ota Vichtrle jsou Moravané, nikoliv češi.

A protože Morava byly vždy silně multinárodní a multikulturní, poctivě je třeba přiznat, že Masaryk narozený u Hodonína, byl synem Slováka a Němky, doma se hovořilo výhradně německy.
část života prožil na slovensku, část na moravě, vystudoval ve vídni a vzal si američanku.

češství je ta nejfalešnější věc co znám, uměle vyrobená historie, vylhané učebnice dějepisu :-)

3 miliony němců, milion židů, 400 tisíc maďarů, 100 tisíc chorvatů, 350 000 slováků, to je třeba odečíst v roce 1938 od 9 milionu nikoliv čechů, ale čechů, moravanů a slezanů
dostaneme se na číslo kolem 5 milionů, z toho byly 2 miliony těch moravanů a slezanů.. a máme zde super národ, 3 miliony čistých čecháčků !

Bože to je ale síla, ale problém je že drtivá většina českých osobností češi vůbec nebyly, vč Karla 4 Masaryka, Jana Amose, ale i Ivana Lendla či Karla Kryla.

češství je bezvýznamné nic uprostřed Evropy :-)
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(Trident, 12.1.2010 10:34:03)
Odpovědět
Co je to češství???

Jistě dobře víte, že Masaryk se vždycky hlásil k české národnosti. Dokonce na to téma stvořil toerii o volitelnosti národnosti a že si mezi jinými národnostmi vybral právě tu českou, jako nejlepší. Později vytvořil teorii politického národa (to čemu říká Klaus démos) československého. Tzn., že existenci jakékoli moravské národní identity zcela popíral...

Poláci říkají Moravě Czechy, právě tak jako Čechám. Němci říkají, že Moravané jsou etnická skupina...stejný výraz používají pro Frísy, kteří "se" romanticky vymysleli v 19. století bez návaznosti na středověké Frísy. Slováci mluvili v rámci ČSR o moravském nenárodu, který je zcela nesrovnatelný se slovenským národem a který je pouze trojským koněm čecháčků, kteří si chtějí ve federaci uzurpovat dva národní hlasy.

Mimochodem, Karel IV.???
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(Dan, 12.1.2010 16:35:29)
Odpovědět
ano masaryk se cítil čechoslovákem nikoliv čechem, problém trochu byl že neuměl česky ani pořádně psát :))
aby ne, když vyrostl ve slovensko německé rodině na moravě ... a vystudoval ve vídni, zatímco on vyrůstal v němčině, později ve svém manželství mluvili pro změnu ne německy ale anglicky :-)
ve všech encyklopediích světa, vč \oty vč všech wikipediii jsou moravská města a obce definovány jako ležící na zemském uzemí moravy.

je zajímavé co lžete, protože já když se potkávám s přáteli ze slovenska či rakouska na festivalech ve strážnici, telči či olomouci vždy hovoří otom že přijeli na moravu ne do čech česka
vždy za vlády němců v čechách dostávala Morava větší samostatnost, ať už to byla markrabství, protektorát čechy a morava či moravské zřízení zemské za ck ru.
Doporučuji Vám knihu rakouského historika Ernsta Humera země české a moravské, tento Valtický rodák Vám možná otevře oči.
Vy jste typickým čecháčkem, lhářem a demagogem historie i současnosti.
Na závěr připomenu, že mimo strany Moravané, moravského ústavu pro spisovný jazyk či moravského muzea, existuje i moravské divadlo, moravská zemská knihovna ale i moravská mládež a další zcela srozumitelné indicie toho čemu |Klaus říká démos :-)
Těšme se na sčítání lidu, kde se Moravané jasně vyjáří k své národnostní otázce.
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(Trident, 13.1.2010 8:45:25)
Odpovědět
Nic jste nedokázal. Když jedu do Brd, taky říkám, že jsem v Brdech...a brdský národ neuznávám.

Nic z toho znakem dému není (snad vyjma té politické strany, kterou na Moravě drtivě porazila i Bobošíková).

Nelze zpochybnit, že Němci - zvláště sudetští/rakouští revizionisté - rádi rozdmýchávají i neexistující odlišnosti. Dělali to tak vždy.

Co je to proboha češství?
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(Dan, 12.1.2010 16:47:55)
Odpovědět
Brno (německy Brünn, latinsky Bruna) je druhé největší město v České republice, největší a historické hlavní město Moravy
tolik wikipedia :-)

Např. americká a australská krajanská sdružení a spolky registrují přez 3400 lidí hlásící se dodnes k moravské národnosti i v zahraničí, v USA existuje i Moravská církev...
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(Moravský demos, 12.1.2010 17:11:15)
Odpovědět
V roce 1990, po politických změnách v Československu proběhl, etnograficko - sociologický průzkum historického vědomí obyvatel Moravy s částí Slezska. Výzkum prováděl 583 městech a obcích Etnografický ústav Filozofické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Na otázku za co se považují obyvatelé Moravy a části Slezska odpovědělo 88,3% dotázaných za Moravany, 8,0% za Slezany, 3,4% za Čechy a 0,3% připadlo na nevyhraněné názory a na etnické vědomí zejména slovenské a polské
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(Trident, 13.1.2010 8:56:35)
Odpovědět
Máte pravdu, moravská sdružení všude po světě nahrávají Vaší teorii. Ale je to poněkud málo, že?

Na druhou stranu zemskou teorii nikdo nezpochybňuje. Zpochybňuje se teorie o výrazné národní svébytnosti Moravy.

Mimochodem, Karel IV. byl jako všichni šlechtici národnostně nesourodé - i proto proběhly v 18. a 19. století národně-buržoázní revoluce Spíš než Němec byl Francouz a Holanďan.
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(Dan, 14.1.2010 16:26:50)
Odpovědět
Karel IV byl prostě a jednoduše Evropanem s určitou příměsí, ikdyž menšinově i české krve.

Na vás je roztomilé, jak málo toho o Moravě víte, fakt že Moravané nejsou šovinisté a nacionalisté jako češi, si samotní češi vysvětlují tak že Morava neexistuje, pouze jako geografická oblast kde žijí hloupější češi, to je ale fatální omyl.

Na uhersko hradišťsku a brodku se velmi masivně rozvíjí tradice velkomoravských slavností, tzv. Svatoplukovi dny.

Na 3 desítky moravský gymnásií zařadili loni jako téma k maturitní písemné práci Morava moje vlast.
Protože Moravané mají mnoho příbuzných v Rakousku obnovují se velmi rychle nejsrůznější spolupráce moravských a rakouských měst a vesnic, ale i vinařských organizací, či folklorních sdružení.

Jak známo, Morava má narozdíl od čech velmi silné folklorní tradice, které se udržely.


Vy si asi myslíte, že existuje jenom strana Moravané že :-)

Ale existuje mnoho malých moravských politických stran a sdružení, to že je češi neznají nic neznamená.
Např. Moravští Národovci, Mladí Moravané, Moravská Otčina či Moravští nacionalisté - ty zde propagovat nebudu :-)
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(Dan, 12.1.2010 20:28:38)
Odpovědět
Samozřejmě že KAREL IV NEBYL ČECH A HL. PRAKTICKY NEUMĚL ČESKY !

O jeho otci Janu Lucemburském se říkalo cizí král v cizí zemi, karel, tedy syn Lucemburků - knížecího rodu z oblasti Belgie zvané Luxemborg, germánského rodu prožil většinu života mimo čechy, čechy dostal lénem, stejně jako moravské markrabství, německé císařství či Lucemburské vévodství té doby.
Eliška přemyslovna, byla po matce habsburské krve :-) čili poloviční germánka také..

Karel se po návratu z Francie a nastoupení na český trůn musel učit česky alespoň základní fráze.

Vylhaná česká historie nezná mezí.

Lucemburkové už svým původem nemůžou být čechy, ale mimo jin. vládli i čechám, toť vše..
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(kapej, 13.1.2010 20:15:58)
Odpovědět
Jen jste trošku pozapomněl, že po matce Elišce Přemyslovně byl Karel IV. poloviční Čech...A něco si o něm přečtěte a neplácejte blbosti.
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(Jura, 2.2.2010 18:16:34)
Odpovědět
Popíral? ty čechistický fašisto, víš, co ve skutečnosti Masaryk řekl?
Morava bude prubířským kamenem české politiky.
Narážel tím na to, že ublížení čeští chudáci, co plakali o třistaleté porobě a době temna jak staré baby, vzápětí jak mohli, čechizovali druhé!
Inu, otroci neouží po svobodě, ale po tom, aby sami byli otrokáři.
vy, cajzlovská pakáž, jste selhali v celých dějinách. nedokázali jste nic, co by stálo za řeč. co jste neukradli,to jste neměli. patříte na hnůj dějin, sami to tušíte, že jste černá díra uprostřed Evropy, a do své žumpy se jen snažíte stáhnout i jiné, abyste nebyli sami, jako po celou dobu, co váš prapředek praotec čech byl vyhnán za vraždu.
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(kapej, 12.1.2010 19:47:16)
Odpovědět
Zase a zase, kvílení zakomplexovaných a ublížených lidiček, kteří kdyby mohli a směli, kdyby jim to ti " špatní " čecháčkové dovolili, tak by vypnuli prsa a hruď a konečně by dosáhli obnovení Velkomoravské říše uprostřed sjednocené EU - či by se Brno stalo přímo centrem EU namísto Bruselu ?... Je zajímavé, že právě od Němců a za Němců dostávali tzv. " moravané " různé prebendy a výhody ( jak sám autor správně uvádí například za Protektorátu BaM )... Bylo by dobře, aby jste při všech výčtech vlastních předností Moravanů a Vás, také napsal odsouhlasil také toto : Převážná většina občanů Čech a věřím, že i velké části obyvatel Moravy se s nacisty v letech 1939 až 1945 nikdy nesmířila. Avšak z Vás Moravanů se vykrystalizovalo hnízdo tzv. Moravanů podobných Vám, pod značkou " Národopisná Morava " s cílem odtrhnout celou jižní Moravu a připojit ji ke Slovenské republice, tzn. k fašistickému Slovenskému štátu, který vznikl ihned v roce 1939 odtržením od Československa, v dobách největšího fašistického útisku. Jste ze stejné smrduté nádoby s Vašimi názory... Členové tohoto hnutí - Národopisná Morava - ve slováckých krojích stáli čestnou stráž u Heidrichova katafalku v roce 1942, v době, kdy čeští vlastenci byli stříleni po desítkách v Kobylisích ( i za tu Vaši Moravu ). Tito stateční Moravané sloužili jako stafáž pro zobrazení šťastného života na Moravě.
Moravské Slovácko bylo zvláště v letech 1939 až 1945 nejnebezpečnější půdou z celého protektorátu. Řádily tam nejrůznější fašistické organizace, jako Vlajka, Zelené hákové kříže, Svatoplukovy gardy... Hemžilo se to tam zrádci, konfidenty a udavači, takže nezasvěcený člověk byl na této půdě zcela nemožný. I příjezd do Uherského Hradiště znamenal, že za dvě hodiny bude mít gestapo zprávu, že přijel cizinec a nápadně se pohybuje po městě. Tomu všemu mezi jinými Moravany sloužil v moravském kroji i slavný moravský malíř Jan Úprka. Mezi partyzány, kteří obývali z různých důvodů beskydské hory, byli v převážné většině nemakačenkové, udavači a jiná individua - viz " Ploština " a podobné. Takže se domnívám, že s tím vaším vlastenectvím a urážením Čechů, by jste měl nejdříve hledat chyby vlastního tzv. Moravského národa. Doporučuji faktografickou knihu : Jaroslav Pospíšil - Hyeny a nejenom tyto prameny... A po roce 1945 stejní lidé a stejní Moravané v jiných podmínkách znovu zrazovali v odbojových skupinách " Hory Hoštýnské " a " Světlana ", v nichž jste s Vaší " moravskou mírností, poctivostí a pracovitostí " dospěli vzájemně mezi sebou k desítkám poprav a mnohaletitým žalářům. U toho Češi nebyli, na to jste si stačili vždycky sami. Jinak jen tak mezi námi, Beskydy byly v 18. století za Marie Terezie a Josefa II. dosídleny rumunskými zemědělci z rumunského Sedmihradska, tzv. Valašska. Do té doby byly v Beskydech pouze medvědi a dva Češi, co tam pásli ovce... bez urážky. I Vaše jižní Morava byla stejným způsobem po 45 roce dosídlena Slováky a Rumuny. Do té doby tam byli Rakušáci a Němci. Tak s čím se chcete chlubit, vy Velkomoravská říše ... ))))
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(Dan, 12.1.2010 20:17:33)
Odpovědět
to co popisujete je důsledek českého útlaku na Moravanech... Moravané, ano vždy v historii sympatizovali většinově s němci a víte proč ?

Každý druhý Moravan, byl německého nebo rakouského původu a existovalo zde mnoho smíšených manželství, jakož to i mých prarodičů z obou stran !
Brno bylo německé, jižní morava bylo z půli německá a nám totu nejenom nevadilo, ale vyhovovalo, ale čížek včele se sbabělcem Benešem němce odsunul a pokradl jim majetek, tím ožebračil Moravu o vědce, inženýry, statkáře, průmyslníky a jejich děti !!

Táhněte čížci do řiti a Moravu nechcte konečně na pokoji, my jsme jiní, nejsme šovinisti, proto nám nevadí němci, ani jin. slušné národy, proto nám nevadí EU.
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(Trident, 13.1.2010 9:09:03)
Odpovědět
Průzkumy ukazují, že Moravané jsou k cizincům mnohem méně důvěřiví než Češi a oproti obyvatelům Prahy jsou nesrovnatelně šovinističtější. Moravané také projevují mnohem větší sympatie k národům východním než západním...

Moravané nebyli tolerantnější k Němcům, jen neuměli dělat politiku a nechali se ovládat. Mimochodem, Němců žilo v Čechách poměrně víc než na Moravě.
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(Dan, 14.1.2010 16:16:31)
Odpovědět
děkuji, že jste jasně nastínil tu rozdílnost českého a moravského národa ! :-)

Rozdíl je v tom, že zatímco moravané s němci žili, v čechách češi s němci nežili, ale žili separovaně !

Jenom pro Vaši informaci, sčítání lidu 1936:

Brno 46% němců
Olomouc 38% němců
Ostrava 52% němců
Valtice 53% němců
Břeclav 41% němců

a tak můžeme pokračovat dál a dál, ale na moravě neexistovali žádné sudety s německými gety, tolerantně zde fungoval multinacionalismus a v historii opravdu vždy se němci a moravané osebe opírali proti čechům, popř. moravané+uhrové proti čechům.


P.S.

To nejsou žádné moje teorie, ale realita a já nemusím vůbec nic prokazovat, moravané existují, brďané ne.

Morava má svoje historická hl. města, svůj prastát, svoji vlajku, znak, hymnu a hl. svůj lid.

Co se týká odporu vůči pražanům, ano ten je zde velmi silný a pramení z cetralismu.
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(kapej, 15.1.2010 12:33:14)
Odpovědět
... no toto, sudety s německými ghety... na to musí opravdu člověk studovat nejméně v Plzni ))))
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(Dan, 15.1.2010 16:25:03)
Odpovědět
Jenom v samotném Brně máme 12 vysokých škol, proč bych měl jezdit studovat někam k podrazackým cajzlíkům do Plzně ?? :-)
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(kapej, 13.1.2010 11:53:26)
Odpovědět
Zřejmě jste si nedostatečně přečetl můj příspěvek. Já o koze, vy o voze... Jen dodatek - odsun Němců nebyl z rozhodnutí prezidenta Beneše, ale jako důsledek rozhodnutí vítězných mocností ve 2. světové válce, tj. USA, Anglie a bývalé SSSR. Máte velké rezervy ve znalostech a celkovým vyzněním příspěvků je jasné, že nenávistný šovinista jste právě Vy. Já nerozeznávám slušné a neslušné národy, jen slušné a neslušné lidi a z hlediska historického pouze fakta a pak nepravdy a lži, kterým by hloupí lidé rádi věřili nebo jim ty blbosti stačí k utvoření názoru. Vaše chyba... Celkově ale, debata je z hlediska současného stavu zcela nadbytečná, protože vstupem do EU jsme se všichni stali " Evropany ", ať chtíc či nechtíc. Takže, jestliže někoho rozčiluje, že se o něm hovořilo jako čechoslovákovi nebo nebyl dostatečně vyzdvihnut jako Moravan, teď může být konečně spokojen ...
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(Dan, 14.1.2010 16:32:05)
Odpovědět
Ne tak docela, spokojený budu až ve federaci, kde Morava bude bez Prahy jako samostatný region EU a už se nato těším.

Jinak vítám velmi zpět přistěhovalce na Moravu, kteří zde vždy byli a patří sem !

Netajím se tím, že dekrety prezidenta Beneše považuji za zločiné a protiprávní !

Vy jste uplně mimo :-)

Němci nebyli odsunuti z Rakouska, Holandska, Belgie, Francie ale i např. Maďarska kde jich žilo v roce 1945 přez 30 000 !!

Tak se proberte, byli odsunuti jenom z česka polska !!
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(kapej, 15.1.2010 12:48:54)
Odpovědět
Pane, vy jste totálně vedle. U států, které jste vyjmenoval upřesňuji : U jmenovaných států nedošlo k odsunu Němců, nebylo kam, oni totiž neusilovali o odtržení a rozbití států, jako to udělali Němci u nás. Co se týče Maďarska a Rakouska, máte fatální nedostatky ve vzdělání - jednalo se fašistické státy, které bojovaly na straně Německa s wermachtem, mpodléhali povinně branné povinnosti. Maďarsko se vyhnulo ( stejně jako Slovensko a Rumunsko ) válečným reparacím jen proto, že se / a jak rádi / nechali přiřadit k socialistickému bloku. Toto já považuji za nespravedlivé, protože kdo jednou zradí, zradí vždycky. Vy Moravané jste také odjakživa takoví. Už Jan Lucemburský měl s vámi velké starosti, protože na Moravě byli jen lupiči a lapkové, které musel pracně zpacifikovat a nastolit tam řád. Ani Bílé hoře nebojovali ve prospěch Čech Moravané, ale raději si za sebe zaplatili žoldáky...
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(Dan, 15.1.2010 16:31:46)
Odpovědět
Ne ? A co byl podle vás tedy anšlus Rakouska ??

Hertziho noota v Maďarsku ?? Slyšels jste o ní vůbec ??

To je sranda, jak se v té své neznalosti zamotáváte a plkáte hovadiny.

Ale jednom svámi souhlasit musím, Moravané nikdy neměli čechy a pražany obzvláště v lásce mnohokrát proti nim bojovaly, vždy je považovaly za okupanty, usurpátory a Prahu za pijavici.

Jenom k těm lapkům na Moravě, dodnes se zachovalo 243 šlechtických sídel, hradů, zámků a tvrzí.. na Moravě.

Ano, Morava má starší historii než čechy, má svoji Velkomoravskou říši, na Moravu přišel Konstantin a Metoděj.. to bylo tehdy, kdy kmeny čechů bydlely na stromech.

Určitě lze Moravanům vyčíst se proti čechům v minulosti nepostavili mnohem tvrdším způsobem a za podpory Němců se nestaly definitvním státem bez pražského parazita.

Ale natu už je dnes pozdě, na samostatný moravský region v rámci EU však rozhodně pozdě není.
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(Dan, 12.1.2010 20:38:54)
Odpovědět
a ještě taková perlička, i jeden ze dvou velkých českých buditelů a čechů Josef Jungman, byl německého původu :-)

Podobně jako ten vichtrle.. ikdyž on se zval moravanem, nikoliv čechcem za něhož ho označují české knihy.
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(Ivo, 11.1.2010 8:07:53)
Odpovědět
Myslím, že 101 poslanců (možná i méně) by na transpozici evropských direktiv bohatě stačilo a senát jako pojistka demokracie se schválením LS sám "zajistil" a stal se tak trochu nadbytečným :-)
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(Felix, 11.1.2010 9:52:48)
Odpovědět
Nějak mám v paměti, že pan orel tu občas píše blbosti, ale nejsem si jistý.
S jeho úvodní větou plně souhlasím se třemi poznámkami:
1. Reforma R. U. byl nesmírně obtížný úkol, sklouzlo to ke zkratu, k likvidaci.
2. Samostatné Československo nám vysouložila, jak praví klasik, paní Benešová.
3. K R. U. se nelze jen tak mirnixtirnix vracet, nýbrž je třeba se především vrátit k obnově naší samostatnosti, kterou jsme ztratili už vstupem do Evropského svazu a pak definitivně podpisem Lisabonu. Stát radikálně napravit - zejm. co do sankcionování potratů. A pak pracovat na středo- a východo- evropském soustátí, znovu je postupně budovat: v úvahu připadají Slovensko, Polsko, Bavorsko, Litva, Maďarsko, Slovisnsko atp.
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(Brabec, 11.1.2010 10:03:14)
Odpovědět
Bez emocí je třeba konstatovat : odmysleme si LS - to je cesta to řiti, sle objektivně musí Evropa pracovat společně. Dnešní svět povede Čína, Indie, Rusko, Brazílie,.. USA je za zenitem a Evropa - chce-li uspět - musí spolupracovat.
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(Felix, 11.1.2010 10:26:24)
Odpovědět
Pokrokáři, hlasatelé Nového světového řádu to tlačí vpřed. Konservativci zpět. Pokrokáři - centralismus, konservativci subsidiaritu.
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(Peter, 11.1.2010 10:42:01)
Odpovědět
T.G. Masaryk bol nepriateľom slovenského národa.
Zo Slovenska si česká pražská vrchnosť, podobne ako z Podkarpatskej rusi, spravila svoju kolóniu. Takto je to formulované dokonca i v Ottovom náučnom slovníku z r. 1923.
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(Trident, 11.1.2010 11:08:49)
Odpovědět
Čímž se potvrzuje, že kolonialismus je veskrze morálně ospravedlnitelný způsob, jak zcivilizovat zaostalé. Nebýt Masaryka, tak bys v lepším případě psal maďarsky, v horším udělal tři křížky...

Co Milan Rastislav, taky nepřítel slovenského národa, že se tak k Masarykovi měl?
Ze zrovna Slovensku ta "ceska nadvlada" velmi prospela. Jako Britska nadvlada v Indii. Holt nekdy to ma i vyhody :-D
Čechům taky prospívala rakouská nadvláda. Dařilo se krotit korupci, nekradlo se bez ostychu, kladl se důraz na vzdělání, čest, slušnost. U rčitě více než v letech 1918-2010 :-)
Re: no myslim
(Trident, 12.1.2010 10:37:15)
Odpovědět
Ovšem za první republiky poklesla oproti dřívějším dobám kriminalita i korupce...
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(Honza, 4.2.2010 11:37:56)
Odpovědět
Hovoří se tak o Podkarpatské Rusi, jako o kolonii ČSR, s generálním guvernérem v čele, což jaksi ten generální guvernér na Slovensku chyběl. A bylo to rozhodnutí velmocí, že se Československo má postarat o blaho Podkarpatské Rusi. Douč se dějiny a nelpácej nesmysly a hlavně dobře čti.
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(zdeněk84, 11.1.2010 12:00:47)
Odpovědět
promiňte, ale srovnávat ty, kteří hájili Rakousko-Uherskou monarchii a bojovali proti jejímu rozpadu s těmi, kteří kolaborovali s německým fašismem, přijali a prosazovali sovětský typ řízení Československého státu, prosadili vstup do „Svazu evropských republik“, mi přijde hodně drsné
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(Davidan, 11.1.2010 13:08:13)
Odpovědět
A kteří, že to bojovali proti sobě, tak jak píšeš, prosím pěkně?
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(zdeněk84, 11.1.2010 12:04:32)
Odpovědět
ten „Svaz evropských republik“ mi tam taky zůstal , vždyť většina lidí a bohužel i politiků vůbec nevěděla o co jde
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(Zay, 11.1.2010 12:53:27)
Odpovědět
Ten článek je totiž celkově dost mimo, takže taková blbost už nepřekvapí. Autor navíc ani neví (jako mnoho Čechů), že v Německu nikdy fašisté nevládli, nýbrž že šlo o nacisty, resp. národní socialisty.
Sláva monarchii!
(Zay, 11.1.2010 12:51:03)
Odpovědět
Sláva monarchii! Sláva starému Rakousko-Uhersku! Tehdy se totiž ještě v Čechách tak masově a bezostyšně nekradlo a úředníci byli vzdělaní lidé. Masaryk, Beneš i Štefánik z pohledu rakouské státní příslušnosti samozřejmě byli vlastizrádci a nepřátelé státu. Ano, bořit to je snadné, ale domluvit se a pokračovat, to tihle hoši nikdy neuměli. Navíc pod jejich taktovkou se začalo rozmáhat čecháčkovství, česká sebeláska, partajničení, rozkrádání majetku atd. atd.
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(kapej, 11.1.2010 14:03:35)
Odpovědět
Pane, naprosto s vámi souhlasím a vůči dalším diskusním příspěvkům, které zesměšňují jakékoliv národní snahy názvem " čecháčkovství " vybírám pár slov z knihy Luboše V. Koláčka " Svatý erotik Karel IV ", pár vět, které pasují na dnešní situaci Česka - historie se znovu a znovu opakuje. Konečně jsme dosahli díky našim vlez...delkům a eurohujerům typu právě pana Lišky a dalších politických " špiček " z posledních dvaceti let stavu, že nám skutečně bude vládnout kdejaká " hajzlbába z Bruselu ", jak v této diskusi jako argument použil právě jeden ze zrádců nové doby. A nyní - vraťme se ke knize a Janu Lucemburskému - citace : " Svérázný mladý Lucemburk si rozhodně nepotrpěl na vděčnost. Také českým českým stavům slíbil celou řadu ústupků .... nejdůležitějším požadavkem české šlechty bylo, aby Janům otec, římský král Jindřich VII., uznal právo českého království volit si svého krále a s tím i související nárok Elišky Přemyslovny na dědictví trůnu v ženské linii. Samotný Jan ( Lucemburský ) pak MUSEL SLÍBIT, že lenní vztah českého království k říši je vyloučen, že neustanoví žádného cizince do významných českých postů, neudělí jim žádné zemské zboží, zejména pak hrady, že podanní NEBUDOU POVINNI VOJENSKÉ SLUŽBĚ V ZAHRANIČÍ, ale pouze uvnitř země při obraně proti vpádu nepřítele, že KAŽDÝ CIZINEC, KTERÝ TU NABUDE MAJETEK, NAPŘÍKLAD SŇATKEM, MUSÍ HO DO ROKA PRODAT... a tak dále...Nejprvnějším článkem je ten, že žádný Němec, který by neuměl česky, nemá býti purkmistrem ... "
Zdá - li se to některému z diskutujících jaksi " mimo mísu ", může si postavit bývalé hrdé české stavy a dnešní politickou " elitu " do jedné linie a je jasné, že ti první by ty dnešní zrádce museli nakopat do p... nebo přímo postavit ke zdi... Nejhorším nešvarem je lhostejnost a zaslepenost a pak - neznalost vlastních dějin... A ještě k panu Liškovi - v minulém roce pronikla do tisku krátká zpráva - která se okamžitě ztratila / protože nemáme cenzuru !!! /, že Ministerstvo školství ve spolupráci s nějakým " odborem EU " chystá jakýsi evropský dějepis ... Jakým způsobem tam bude vysvětlena historie Čechů a dalších národů v protikladu násilnické, válečné a rozpínavé historie Němců, kolonialistických Francouzů a Angličanů - to opravdu otázkou do pranice...
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(Zay, 11.1.2010 15:35:25)
Odpovědět
Jasně, kdokoliv je cizinec, je v Čechách rovnou podezřelý, ne-li rovnou nepřítel, co nám všem chce strašně ublížit. Takže ať se dál nerušeně rozvíjí ono čecháčkovství. Sice nám nikdy nijak nepomohlo, naopak, ale Češi jsou na to zkrátka ještě pyšní. To je opravdu velmi velmi smutné, jak by řekl současný vrchní představitel všech čecháčků.
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(frantisek zajicek, 11.1.2010 16:22:26)
Odpovědět
Nevim,jestli se Vam dobre usina bez toho aby jste si rypla.Ve Vasich ocich je 80% naroda,kterych se vyslovilo v referendu pro vstup do EU povazovano za zradce...naopak ti,co privodili dnesni stav jsou hrdinove-trochu divny nahled...Kapej,cerpate hodne z minulosti,ale kolem dejin nelze pohnout zpatky.Minule jste mi vnucovala vyjimecnost Premysla Otakara 2.Videno ceskyma ocima hrdina.Ze strany druhe gauner,ktery nectil zadna risska prava.Zabiral co se mu zachtelo atd,atd.Nebudeme rozebirat detaily ani to,ktera historicka fakta jsou bliz pravde.O to mi tady vubec nejde.Ale dnesek je uz prece jenom nekde jinde.A ze jste si vybrala dnes krale ktery videl dal,nez jenom do Rozvadova?Porad nechapete to,ze spousta veci se da v Evrope resit spolecne.Tak dobre,vystupme z EU,vsem predvedme jas se co ma delat-dame jim vsem na prd..,stanme se ostrovem prosperity,budme sobestacni...ale Kapej,to uz jsme nekde ve sfere sci-fi,nebo ne?FZ
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(kapej, 11.1.2010 18:09:10)
Odpovědět
Hlavně nevím, jak se usíná vám bez toho, aby jste si nerýpl do mne. Co se týče údajných 80 % národa, který se vyslovil pro vstup do EU, tak je nutné jen dodat, že nikdy v žádných porevolučních volbách nebylo u volebních uren 80 % obyvatelstva - jste opět mimo. Kromě toho, referendum o vstupu do EU bylo podvodně spojeno s klasickými volbami tak, aby bylo dosaženo potřebných hlasů. Je to všechno jen hra se špatným koncem. K vašim názorům třeba na Přemysla Otakara II. se škoda se vyjadřovat, kdo nechce vidět a slyšet, zůstává vždycky slepý a hluchý. Jinak dík, že jste se ozval. Ještě čekám na reakci Alberto Kvěcha, jak se do mne zase pustí ... Jste holt to dvá trumpetové...
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(zdeněk tamchyna, 11.1.2010 16:45:59)
Odpovědět
Obracet kolo dějin a světový vývoj, včetně LS je zabedněnost a plivání proti větru. A otírat se sebe ménbě o Masaryka je fašistická zabedněnost. Ale každý blahoslavený je chudý duchem včetně autora
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(karla.pejsova@seznam.cz, 11.1.2010 18:12:06)
Odpovědět
Co je to ménbě ?
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(Jan Šílený, 11.1.2010 19:49:37)
Odpovědět
Á jejda pejda. Kola dějin, směry větru ... Kdo nejde s námi jde proti nám ...
Re: T. G. Masaryk byl nepřítelem českého národa
(ivo, 15.10.2010 18:44:16)
Odpovědět
"Ode hranic říše Rakouské ale musím každou myšlenku o republice již napřed odhodlaně i důrazně zamítati. Pomyslete si říši Rakouskou rozdělenou na množství republik a republiček, - jaký to milý základ k universální ruské monarchii!"V Praze dne 11. dubna 1848.
František Palacký
"Byli jsme před Rakouskem, budeme i po něm" Tento citát pochází ze stejné knihy, jako ten "Kdyby státu Rakouského nebylo, musili bychom v prospěch Europy, ba humanity samé přičiniti se co nejdříve, aby se utvořil."
Kdyby někdo chtěl Ideu státu Rakouského si přečíst, mohu poskytnout v elektronické podobě, abychom nemuseli vytrhávat Palackého citáty z kontextu. Tohle mi opravdu vadí. Takže kniha má 38 stran a je v PDF.

Den provolání dualismu stane se, nutností přírody neodolatelnou, spolu také dnem narození panslavismu ve formě jeho nejméně žádoucí, a kmotři jemu budou rodičové onoho. Co následovati bude, domyslí se každý čtenář sám. My Slované budeme tomu hleděti s upřímnou bolestí vstříc, ale bez bázně. Byli sme před Rakouskem, budeme i po něm! Jakékoli moře myšlének kolotá mi ještě hlavou i srdcem, cítím předce, že po takovém slovu nemohu mluviti dále.

Víte, že na jihovýchodní straně Europy, podél hranic říše ruské, přebývají národové mnozí, původem, jazykem, dějinami a mravem znamenitě rozdílní, - Slované, Valaši, Maďaři a Němci, o Řecích, Turcích a Škipetařích ani nemluvíc, - z nichžto žádný sám o sobě není dosti mocen, aby přemocnému sousedu svému na východě odporovati mohl s prospěchem po vše budoucí časy; totoť mohou jen tehdáž, když je svazek ouzký a pevný bude spojovati všecky v jedno. Pravá životní žíla tohoto potřebného svazku národů jest Dunaj; oustřední jeho moc nesmí se od řeky této nikdy daleko uchylovati, má-li skutečně vůbec platna býti a zůstati. Zajisté, kdyby státu Rakouského nebylo již od dávna, musili bychom v interessu Europy, ba humanity samé přičiniti se co nejdříve, aby se utvořil.
To byl prosím Palacký. Obrozenec, mystifikátor českých dějin, člen panské sněmovny, Čech, Rakušan a politik :-)