reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Romové, Kanada a naše vláda. Vážení, dnes ztrácím servítky i já!!!

Autor: František Matějka | Publikováno: 11.1.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Neslýchaná arogantní drzost a urážka všech sociálně slabých, rodin s dětmi a lidí na ulici, kteří se tam někdy dostanou také ne vlastní vinou a nemají kde bydlet. To je dnešní vzkaz naší vlády občanům naší země.

Pochopili to už i v Kanadě. Před tím si to zjevně jejich administrativa nedokázala představit. Kvůli údajné diskriminaci hromadně odlétali Romové do Kanady, aby tam požádali o azyl. Nyní se nám začínají vracet do České republiky. Kanada totiž jejich žádosti o azyl hromadně zamítá. Za poslední měsíce jich odmítla 400 a zhruba stejný počet žadatelů svůj pokus o získání azylu vzdalo. Do Česka se tak vrací na 800 Romů.

Kanadská strana argumentuje tím, že situace v Česku se změnila a země je nyní považována za bezpečnou. Kecy. Nejprve zavedli víza a zkomplikovali tím, kvůli několika stovkám vyčůraných spoluobčanů (respektuji, že mohou být a jsou výjimky), stěžujících si na zacházení v naší vlasti, život tisícům lidí. Nyní, když po zavedení víz  klesl o polovinu zájem v cestovních kancelářích o cesty do Kanady, a když se blíží olympiáda, otevřeli vízové oddělení po Vídni i v Praze. Prachy jsou prachy, čert vem lidská práva menšin. Kdyby jim to nebylo blbý, tak zamítnou všechny žádosti šmahem, obnoví bezvízový styk a na letištích si zavedou detektory na naše ne/přizpůsobivé. Jenže to by museli přiznat chybu v původní úvaze. A to se, jak známo, v dnešním pojetí diplomacie nenosí.

Co ovšem považuji za naprosto skandální je dnešní prohlášení ředitelky Kanceláře rady vlády pro záležitosti romské komunity Gabriely Hrabaňové. Vzkázala obcím, z jejichž území Romové do Kanady odletěli, aby se k navrátivším chovali pokud možno přívětivě a proaktivně pomohly se zajištěním bydlení... (!!!)

volary.PNGVážení, například Volary na Prachaticku opustila až třetina tamních Romů. Podle představitelů města požádalo nejmíň devět rodin o azyl v Kanadě. Ve Volarech byly důvodem odchodu hlavně problémy s městskými byty. Romové, kteří neplatili nájem, končili nekompromisně na ulici a emigrace pro ně byla východiskem. Přímo o diskriminaci nebo útocích místní Romové nehovoří, nicméně podle svých slov cítí, že se situace v Česku spíš zhoršuje. No a divíte se?!! Vždyť jste podle vyjádření starostky před odletem v řadě případů rozprodali i zařízení bytu ve vlastnictví města! Kuchyňské linky, umyvadla, vany, sporáky! A my kvůli takovým, kteří jednoznačně poškozují tímto chováním celou svou minoritní komunitu, zakládáme ministerstvo a vládní radu! Na co?! Vždyť stačí jen zákony pro všechny stejné.

Rada vlády pro záležitosti romské komunity musí podle mě udělat jedinou věc. Podat trestní oznámení na bývalé nájemníky ve Volarech, společně s Policií České republiky počkat na letišti, sebrat pachatele a zavřít je okamžitě za krádež. A zbylým, kteří se na tom nepodíleli, nechť Kocáb a jemu podobní poskytnou při své multikulturní lásce k bližnímu obydlí za své. Vždyť to snad bylo jejich svobodné rozhodnutí. Stejně, jako se musí všichni občané bez rozdílu rozhodovat každý den a se všemi důsledky takového rozhodnutí. NIKDY a NIKOMU nemůže pomoci dostat se z desítek let po generace trvajích problémů, když ho budeme vodit za ruku a vyřešíme jeho požadavky vždy, když natáhne ruku. A to neplatí jen pro jakoukoli minoritu. To platí obecně naprosto pro všechny.

Označte mě dnes klidně za rasistu a xenofoba, ale jestli dá stát nebo nějaké město těmto lidem po jejich návratu byť jediný byt, okamžitě podám trestní oznámení na porušení práv při správě cizího majetku a zneužití pravomoci veřejného činitele. Na ty byty totiž mnohdy čekají lidé s malými dětmi a ve skutečné sociální nouzi. To vaše chování, členové Rady vlády pro záležitosti romské komunity, je společensky nebezpečné. Systematicky vnášíte svou činností do společnosti ještě větší a naprosto zbytečnou nenávist. Pošlapáváte tím čest a každodenní snahu těch, kteří se snaží žít podle pravidel a doplácí na to každý den svého života - a to jak Romů, tak všech ostatních.

Toužím v této souvislosti po jediném.
Stejná pravidla hry. Stejná práva a povinnosti pro všechny.

František Matějka



PS: Bydlím v Mostě. Znám opravdu řadu romských rodin, které jsou v pohodě. Chodí do práce, vychovávají své děti, které chodí do škol. Platí nájemné a služby. A lidé bydlící kolem si jich váží. U nás ve vchodě bydlí rodina, za kterou se kdykoli postavím a budu je chránit. Řada z nás jim nesahá v jejich skromnosti, pracovitosti a obětavosti po kotníky. Nikdy si nestěžovali na jakoukoli diskriminaci a pro Kocába, Radu vlády pro záležitosti romské komunity a pro ty, co odletěli do Kanady, mají se smutným výrazem ve tváři, když si s nimi o tom povídám, vzkaz: „Pokazili jste nám to tady na mnoho let dopředu…“

PS 2: Vážený pane Patriku Bango, Bože jak já Vám rozumím.
 


 

 

Doplnění 23.12.2009  - Z diskuse pod článkem vyplynula potřeba znát můj návrh možného řešení. Abych se na časté dotazy neopakoval, zde je: Vše vyřeší podle mě důsledné trvání na stejných pravidlech (právech a povinnostech) pro všechny. Podívejte, dnes přišel Kocáb s tím, že by rád podmínil výplatu sociálních dávek u Romů docházkou jejich dětí do školy. A já říkám: Sakra proč zase separátně pro Romy?! Já osobně bych to chtěl pro všechny, protože i mezi neRomy je dost takových, co na školu svých dětí kašlou a žijí z dávek. A takto je to se vším. Budeme snad v budoucnu dělat Rady vlády pro Turky, Vietnamce, Ukrajince, apod? Nesmysl. Stejné podmínky pro všechny. V takovém případě se i řada neRomů začne konečně na Romy dívat jinak, líp.

reklama
7361 čtenářů | 25 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Romové, Kanada a naše vláda. Vážení, dnes ztrácím servítky i já!!!
(jj, 11.1.2010 1:59:32)
Odpovědět
S multikulturními kocábisty a havlisty se nelze bavit normálně protože oni nejsou normální lidé - jsou to fanatičtí rasisté a to jak co se týče jejich činů tak co se týče motivů jejich činů.

Dá se konstatovat že tito multikulti jsou posledními rezidui skutečně kovaných nacistů v Evropě ve své nevíře v rovnost lidí jak co se týče odmítání principu rovných práv a povinností tak co se týče jejich víry v neschopnost Cigánů žít jako svéprávní lidé - motivem multikulti aktivit všech těch havlů,uhlů a kocábů je ,že Cigáni jsou nesvéprávní podlidé (a to ještě v té pro ně nejpřívětivější interpretaci, alternativní interpretací je ,že se snaží rozeštvávat jednotlivé entity naprosto záměrně a programově).
Re: Romové, Kanada a naše vláda. Vážení, dnes ztrácím servítky i já!!!
(Jirka, 11.1.2010 10:34:13)
Odpovědět
Na stavbě mého domu pracovala parta Cikánů (Kocáb promine, Římani to opravdu nebyli). Kopali v zemi i za počasí, kdy by ani psa nevyhnal - ale dělali v úkolu a chtěli si vydělat. Pro mne frajeři. A navíc s nimi byla sranda - kdybyste viděli, jak slavili Obamovo vítězstí (máme svýho v Bílým domě...).

Kocábové a jim podobní by měli vysvětlit těm, kteří nechtějí pracovat (a pouze Cikáni to věru nejsou) že pracovat a chodit do školy je normální. A zrušit sociální dávky - neděláš? Ubytujeme tě v bývalých kasárnách a dostanš 3x denně najíst - umřít tě nenecháme. Ale chceš cigárko, pivečko, televizku? No tak to musíš holenku pracovat!

Tvrdý přístup (tedy stejný ke všem bez rozdílu) v kombinaci s postupným rušenm pracovních povolení cizincům by mohl pomoci! I bez zbytečných ministerstev.
Re: Romové, Kanada a naše vláda. Vážení, dnes ztrácím servítky i já!!!
(Jan Novák, 24.5.2012 7:34:13)
Odpovědět
dáfky by měly být vypláceny fšem parazitům podle hesla:Jseš parazit tak co?
Re: Romové, Kanada a naše vláda. Vážení, dnes ztrácím servítky i já!!!
(Jan Novák, 24.5.2012 7:46:31)
Odpovědět
Na stavbě domu pracovala parta Cikánů (Kecábi to nebyli, bzum, bzum nebyli,nájemní dům rozbili,bzum bzum rozbili). Pak to nebyli cigáni,pamatuj že cigán za žádných okolností nepracuje i kdyby na chlast nebylo.
Re: Romové, Kanada a naše vláda. Vážení, dnes ztrácím servítky i já!!!
(mm, 11.1.2010 8:27:53)
Odpovědět
Václav Havel svým ostrým vystoupením proto Václavu Klausovi odstartoval nesnášenlivou kampaň ve stylu pravdy a lásky. On chtěl určovat co je pravda a láska a tím odstartoval nenávistnou kampaň proti ODS a tím nese plnou zodpovědnost za politickou kulturu v této zemi a důsledky jak v morální tak i ekonomické oblasti. Planými kecy ještě nikdo nikdy morálku nezlepšil, ani nezjistil ekonomickou prosperitu. Komunisté taky oblbovali národ a kam nás to dovedlo? Jaký je rozdíl mezi Havlem a komunistou? Žádný. Oba si upravují pravdu tak jak to vyhovuje jím,oba milují luxus a oba hlásají rovnost, jenom oni jsou si rovnější.
Re: Romové, Kanada a naše vláda. Vážení, dnes ztrácím servítky i já!!!
(frantisek zajicek, 11.1.2010 15:37:44)
Odpovědět
To mne jako chces presvedcit,ze ODS a specialne tvuj duchovni vudce Tuneldedek Pruzinsky resil nekdy cikanskou otazku?Nebud trapny,FZ
Re: Romové, Kanada a naše vláda. Vážení, dnes ztrácím servítky i já!!!
(zajicek frantisek, 11.1.2010 15:41:58)
Odpovědět
Jeste dodatek,mezi Havlem a komancema je zasadni rozdil,Havel nevolil Klauna prezidentem,komanci ano,FZ
Re: Romové, Kanada a naše vláda. Vážení, dnes ztrácím servítky i já!!!
(Merlin, 11.1.2010 15:56:53)
Odpovědět
Zato Havla volili v prosinci 1990 temer jenom komancove!!! ../..
Re: Romové, Kanada a naše vláda. Vážení, dnes ztrácím servítky i já!!!
(kapej, 11.1.2010 18:27:37)
Odpovědět
Pan František Zajíček přes svoji nenávist vůči V. Klausovi už není schopen ani reálně vidět zásadní otázky diskuse. Všechno a vždycky stočí na " Tuneldědka " nebo " Klauna ", jak jmenuje V.K. Ty ostatní, kteří rozkrádali a dali k tomu jasné ano ( V. Havel a spol.), ty už vidět nechce. Tyto diskuse nikam nevedou. Nejbližší z přátel V. Havla chce nyní řešit romskou otázku, ačkoliv jako správný pravičák na druhé straně říká, že každý je zodpovědný za své činy sám. Že by se jednalo o dobře promyšlený tah, aby zůstal alespoň na nějakém ministerstvu za slušné peníze ? Hudba určitě tolik nenese a důchod vypočítaný z částky převyšující řádově sto tisíc může být solidní pohnutkou pro pravověrného havlovského pravičáka.
Re: Romové, Kanada a naše vláda. Vážení, dnes ztrácím servítky i já!!!
(našinec, 12.1.2010 16:27:26)
Odpovědět
Předání moci znamená že ji předává ten kdo ji měl a ztratil do rukou toho kdo ji vyhrál. Bylo nebylo o Havlovi a komunistech.
Re: Romové, Kanada a naše vláda. Vážení, dnes ztrácím servítky i já!!!
(hjk, 12.1.2010 10:27:40)
Odpovědět
U komančů romové-cikáni museli pracovat,u havlistů-demokratů nemusí,ti je uživí z našich daní :-((
Re: Romové, Kanada a naše vláda. Vážení, dnes ztrácím servítky i já!!!
(Alfons, 11.1.2010 8:34:22)
Odpovědět
Naprostý souhlas pane Matějko! Ale co dělat, když nás vedou a zákony vytváří lidé, co se dají nazvat, mimo vzácných vyjímek, diletanty a hňupy, kteří si uplácí z daní pracujících občanů své voliče a veřejně deklarují, že dluhy se platit nemusí? Voliče, kde se nachází drtivá většina leplů a parazitů co se v této zemi dá najít?
Budoucnost je to špatná, vezmeme-li v úvahu ještě nárust teroristického islámu, který nás čeká, jsem moc rád, že za 40 let zde už zcela určitě nebudu!
Re: Romové, Kanada a naše vláda. Vážení, dnes ztrácím servítky i já!!!
(Alberto Kvěch, 11.1.2010 9:15:12)
Odpovědět
Staletí se je vladaři pokoušeli převychovat,nikdy se to žádné vládě nepovedlo a nepovede.Jsou jiní.Není to tak dlouho co jezdili s povozy od baráku k baráku, něco vyžebrali,něco vám ukradli a jeli dál.Nedej bože, když jste ukázali dobrou vůli a něco jím dali.Pak jste je měli v baráku nepřetržitě.Dnes jím dáváme, tak zase jen berou.Romáci šli vždy tam, kde něco dostali a kde se jím bude lépe žít bez práce.Nejsou vázani prostředím, je jím jedno kde žijí.Kdo odešel do Kanady, aby nás tam pomluvil, aby udělal státu ostudu a z gadžů darebáky, nechť se stará sám. Žádné výhody. Kdy to ti naši nepolitici pochopí.Nevolme je prosím,zavedli bordel.Socani i ODS.Nevolme je prosím, nebo se z bordelu nevyhrabeme.
Re: Romové, Kanada a naše vláda. Vážení, dnes ztrácím servítky i já!!!
(Cynik, 11.1.2010 10:10:17)
Odpovědět
Vy nie ste Alberto Kvěch. Píšete úplne normálne.
Re: Romové, Kanada a naše vláda. Vážení, dnes ztrácím servítky i já!!!
(Alberto Kvěch, 11.1.2010 23:04:06)
Odpovědět
Cyniku.Píši stále stejně.Jen někdo chápe, někdo ne.Někdo chce pochopit, někdo nechce.Někdo ví a někdo neví o čem píši.A někomu mé příspěvky vyhovují a někomu ne.Reakce pak mohou být různé.
Re: Romové, Kanada a naše vláda. Vážení, dnes ztrácím servítky i já!!!
(Vzdoropapež XVI., 11.1.2010 11:51:13)
Odpovědět
Gabrielu Hrabán'ovou znám jako mladou drzou potvoru.
Kdo ví jakým způsobem se tam dostala a skrz co ???
Obyčejná karieristka,vždycky se někam někdo vkrade a víc boří nežli staví.
Tento problém je snad všude.
Re: Romové, Kanada a naše vláda. Vážení, dnes ztrácím servítky i já!!!
(náhodný čtenář, 11.1.2010 13:39:46)
Odpovědět
S autorem článku lze jen souhlasit.Požadované finance blouznivcem Kocábem(zdatným pokračovatelem "reforem" exministryně Stehlíkové,jsou jen dálším neefektivním plýtváním na projekty a komise pro tzv.menšiny.Dalším plýtváním miliony je zastupování státu Sokolem proti DS,nebotˇnelze úspěšně vyřešit důsledek při neřešené příčině.Můžou probíhat desítky procesů,z kterých si budou mastit kapsy z našich peněz zastupující právníci,ale nic se nezmění ani nevyřeší.Budou vznikat nové a ještě agresivnější strany a seskupení dle ekonomické situace a balíčků,nebotˇ neřešené a nesoudné protěžování(diskriminace naruby) jiný vývoj mít nemůže.A proces s DS před volbami, může paradoxně této nebo podobné straně jen zvýšit prestiž a podporu u nespokojených voličů.I na tomto příkladu je vidět odtržení vládní garnitury od reálného života a dění ve společnosti.
Re: Romové, Kanada a naše vláda. Vážení, dnes ztrácím servítky i já!!!
(helikaon, 19.1.2010 15:28:09)
Odpovědět
+1
Re: Romové, Kanada a naše vláda. Vážení, dnes ztrácím servítky i já!!!
(Andela, 11.1.2010 15:46:24)
Odpovědět
Bravo, bravo, bravo panu Matejkovi, jak presne popsal dany stav veci a pocity tisicu jinych, obycejnych lidi! Viz tez prispivatele. Vec pro vetsinu lidi zcela jasna, ne pro vladni garnituru. At se podivaji na priklad USA, kam to s jejich tzv. demokratickym pristupem k minoritnim skupinam a imigrantum dopracovali. Hlavne at je nikdo nenapadne, ze nekoho diskriminuji !! A dnes s temito skupinami maji obrovske problemy. EU at sem nabira hlavne lidi z muslimskych statu a za par let, az jich bude vetsina /pri jejich obrovske populaci/, pak se nebudeme stacit divit! Problem Romu bude jen kapka. Kdyz chce nekdo zit v tomhle state, musi se prizpusobit / i vcetne zakazu burky apod./ jinak at sem nechodi! Ano, pro vsechny stejny metr, at je cerny, bily, oranzovy nebo fialovy!!!
Re: Romové, Kanada a naše vláda. Vážení, dnes ztrácím servítky i já!!!
(Šílený Jan, 11.1.2010 17:27:16)
Odpovědět
Ono v té Kanadě je to opravdu, ale opravdu podivné, co se těch azylů, porušování člověčenských práv a podobných nesmyslů týče.
Před pár týdny jsem v jakémsi rádiovém vysílání slyšel, jak si kanadští učitelové stěžují na české cigány. Děti prý do škol docházejí (nejspíše to bude podmínka pro nějaké dávky), ovšem to jest vše. Nejsou schopny (ty děti) komunikovat, neprojevují zájem o výuku ... Nějaká nejvyšší kanadská učitelka tam sdělovala nový kanadský vynález - pro české cikánské děti zřídí zvláštní třídy, ve kterých budou vstřícní kanadští učitelové napravovat chyby ve výuce cikánských dětí, kteréžto vznikly tím, že v ČR byly tyto děti zařazovány do zvláštních tříd.
Nekecám. Říkali to tak.
Skutečnost jest taková, že opětovné zvýšení „emigrace z rasových důvodů“ má důvod jediný. Změnu zákonů o tzv. sociálním pojištění a tzv. zdravotním pojištění. Ovšem to je tajné. Nejspíš.
Re: Romové, Kanada a naše vláda. Vážení, dnes ztrácím servítky i já!!!
(Maja, 11.1.2010 19:07:46)
Odpovědět
A co teprve ty ušlé sociální dávky,o ty jistě zřejmě taky nepřijdou.Bordel,kdy to skončí a jak?Chtěla jsem podnikat i v důchodu, ani náhodou.
Re: Romové, Kanada a naše vláda. Vážení, dnes ztrácím servítky i já!!!
(Felix, 11.1.2010 21:32:34)
Odpovědět
Pane Matějko, ale je to naše vláda? Vzpomeňte si, jak se do ní Kocáb dostal. To je haj** ještě z 89 roku. Nikdo ho v té vládě nechtěl. Díval jsem na její jmenování. Stál tam jako čur** na konci, debil bez vzdělání, jedinej. Kdo ho tam protlačil? Kdo řekl Fišerovi a Klausovi, že tam ta svi** musí být. Pane, to není naše vláda. Jak takový idiot může cokoliv rozhodovat?
To je řízeno odjinud. A různým blbům je třeba říct, že Moskva to není.
***
A jsou i jiné věci:
"Topolánek: Pecinův protikorupční balíček je umělý a nesystémový, ale můj je přírodní asystémový." Kdyby ten idiot byl co k čemu, tak by okamžitě poznal, že věci musejí být udělány tak, že korupce je nemožná. Pokud je možná, tak můžou mít tisíc balíčků, deset tisíc ouřadů a všechno to bude podmáznutý. Bolševici.
***
Ještě k zasr** Kocábovi. Teď "V USA začal přelomový proces o právech homosexuálů na sňatek". Věřte mi, že ta Kocábova lud** močí blahem. Už se těší, zas jakou prasečinu sem bude zavádět. Samo sebou nakonec půjde do riti, jako každej. Ale zbude po něm svinstva - a kdo to napraví? Myslím, že z těch demokratů nikdo. Zeptejte se Romana Jocha, to je taový demokrat: Jak to chce řešit, že svět jde pořád jedním směrem do prd***? On Vám třeba řekne, že bombardováním Dubaje. Nevím. Ale zeptejte se. Mě už to fakt rozčiluje, že ti kocábi to furt táhnou do propasti dál a dál a není nkdo, kdo by se proti nim sjednotil.
Re: Romové, Kanada a naše vláda. Vážení, dnes ztrácím servítky i já!!!
(Šajer Jan, 12.1.2010 15:31:13)
Odpovědět
Plně souhlasím s článkem a názory čtenářů,které jsem si přečetl.Vyrostl jsem v Ostravě-Vítkovicích,v nájemním domě ve kterém rovněž bydlela rodina -tenkrát cikánů.Vyrůstal jsem a kamarádil jsem s cikánskými dětmi myslím si tedy,
že nejsem rasista.Přátelské vztahy s mými kamarády zůstaly dodnes,i když je to již padesát let.Proč to píšu?Protože to byli především lidé kteří chtěli žít v naší společnosti a i když měli některé chyby(kdo je nemá že?)tak se snažili žít s námi v klidu.Dnešní "Romové" se ve většině případů chovají jako prasátka a pžadují neustálou péči státu.Pokud bude více pánů Kocábů tak se jim to bude dařit a své děti nsnaučí nikdy pracovat.
Re: Romové, Kanada a naše vláda. Vážení, dnes ztrácím servítky i já!!!
(nerasista, 12.1.2010 19:16:11)
Odpovědět
Mně se líbila v televizi stará Cikánka, když říkala ... jaký Romové, sou to stejný cikáni jako já... Cikán je skutečně spisovné slovo (VIZ slovník spisovné češtiny), ale proto nepíši. Myslím si, že na všechny by měl být stejný metr, ale já mám pocit, že v mnoha věcech se Cikanům straní, tj. mají leckdy výhody než neRom.
Re: Romové, Kanada a naše vláda. Vážení, dnes ztrácím servítky i já!!!
(Sunny, 13.1.2010 15:56:41)
Odpovědět
To, co jste pane Matějko, napsal, tvrdím celá léta: stejná pravidla hry a stejné zákony pro všechny bez rozdílu. A může to fungovat. Těší mě, že se takto jasně vyjadřuje člověk, který má zřejmě ambice aktivně se účastnit politického života. Držím Vám palce a přeji úspěch.