reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

George W. Bush – poslední křesťanský rytíř

Autor: Vlastimil Podracký | Publikováno: 1.2.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Kdo vidí reálně vývoj světa a hlavně Evropy, nutně si musí položit otázku jak zachránit umírající křesťanskou civilizaci v Evropě. Umírání je dobrovolné i nedobrovolné a má několik rozměrů. Jedním je fyzické vymírání evropských etnik, které by nemuselo být do nějaké míry fatální, pokud by za ním nenásledovala islámská expanze. I když jsou podstatnější příčiny tohoto neradostného stavu, islám se zdá být viditelným problémem. Jinak je ovšem velmi obtížné kritizovat vlastní civilizaci, která zažívá fatální dekadenci na základě myšlenek evropské kultuře vlastních, tvrdit, že ony jsou příčinou úpadku; snadnější je vždy hledat vnějšího nepřítele a obvinit ho.

Islámská expanze - zřetelný projev dekadence Evropy

 Islámská expanze je viditelným „vrcholkem ledovce“ rozsáhlých problémů, které v Evropě existují již delší dobu, nicméně tato expanze sama o sobě není výsledkem síly muslimů, ale slabosti Evropanů. Pokud by Evropa byla tím, čím kdysi, expanze by se nekonala, protože by Evropanů bylo dost na práci a nemuseli by zvát do země cizince, dále by případní cizinci se museli zcela kulturně přizpůsobit, nemohli by v humanitním evropském prostředí vzdorovat evropské civilizaci a udržet si odlišnost. Většinou by se postupně asimilovali jako kdysi Židé a nebyl by s nimi zásadní kulturní problém.

 Pokud se vyskytne opravdový křesťanský rytíř, tedy člověk, který vybředne z každodennosti, začne uvažovat v souvislostech a není mu lhostejná budoucnost evropské civilizace, musí vidět, že fundamentální příčinou je evropský hodnotový nihilizmus a filozofie „nepřirozenosti“, jak nazývám všechny ty pošetilé levicově liberální myšlenky relativizující hodnoty, odvádějící od lidské přirozenosti, snažící se přesvědčit ženy, že děti mít nemusí, že mají „svobodnou“ vůli, že muž je jejich nepřítel a rodina je „nástrojem mužské nadvlády“. Kdo pohlédne na evropskou civilizaci zcela s nadhledem, nezatížen „politickou korektností“ a ideologickým „zatemněním mozku“, musí nutně vyslovit kacířskou myšlenku: Systém evropských humanitních hodnot se zhroutil přednostně nikoliv zásahem zvenčí, ale extremalizací myšlenek evropského humanizmu do pošetilé úpadkové formy pod vlivem marxistických myšlenek rovnosti a relativizace. Svoboda se zvrhla ve svobodu poškozovat společnost a budoucnost vlastního společenstva. Rovnost se zvrhla v hledání stále nových lidských práv, která musí zajišťovat stát, aniž by byla reciproční povinnost občana k tomu přispět. Ale hlavně tolerance k odlišným kulturním projevům se zvrhla v toleranci ke společensky nebezpečným a rozkladným činům. Vrcholem tolerance a relativizmu je multikulturalizmus, pošetilá idea deformovaných evropských hodnot rovnosti, který už je přímou metodou islámské expanze. Nejprve se Evropa vzdá svých niterných tradičních hodnot (třeba křížů ve školách), nikdo nesmí kritizovat cizí kulturu a stavět se jí, a potom už je jen krůček k tomu, aby nová expanzivní kultura toho využila k rozšíření, následně nasadila svoje pravidla a vnutila je všem (islámské právo). Multikulturalizmus je přímou metodou islámské expanze. Kardinál Vlk to pochopil a jasně definoval ve svém vystoupení.

 

Boj za zachování evropských hodnot

 Jednou záležitostí je boj proti islámu a druhou boj proti úpadkovým hodnotám evropské civilizace. K prvnímu se snadno nalézá podpora, ke druhému se těžko hledají i nejzákladnější východiska. Křesťanství je jediným východiskem k obojímu jak můžeme pozorovat i ve vystoupení kardinála Vlka. Mimo křesťanství panují pouze rozpaky co s islámem, když vlastně nemáme žádnou ideologii, která by stála proti němu. Obyčejné občanské postoje jsou bezradné a kontroverzní, obvykle ztroskotají na otázce náboženské svobody. Ateisté dokonce rozšíření islámu vítají, protože podporuje jejich tezi, že jakékoliv náboženství je špatné a násilnosti konané islámskými teroristy je utvrzují v domněnce, že jen ateizmus má řešení. Do budoucnosti chtějí, aby náboženství zanikla a proto je jim jedno, zda nyní je někdo křesťan nebo muslim. Multikulturalistická metoda šíření islámu je tedy především ateistický projekt. Proto také ten, kdo se muslimské expanzi staví, musí nutně být nějak spojen s křesťanstvím. Tím byl také G.W. Bush.

   Je ovšem i druhá metoda, jak se vyhnout islamizaci Evropy: Zavedení evropských hodnot v islámském světě a vlastně jakási indoktrinace islámských národů. Ta už sice kdysi začala (Turecko za Ataturka, Írán za Páhlavího), ale islám se nikdy nevzdal, s pomocí saúdskoarabských a jiných peněz povstal jako Fénix z popela. Evropský vývoj se neopakoval. Úpadková kultura se u muslimů neujala, byla prohlášena za hříšnou a ďábelskou. Dnes je největším problémem islámských zemí bojovat vnitřně proti indoktrinaci tímto úpadkovým nihilistickým myšlenkovým systémem. Na druhé straně se může zdát lákavou metodou boje proti islámu tuto indoktrinaci podpořit. Co tak zřídit v muslimském světě, výrazně sekulární a přitom ekonomicky vyspělý stát? Irák se zdál být vhodným objektem takového pokusu. Lidé tam byli zvyklí na sekulární režim, který ovšem měl nacionální zabarvení a k evropské civilizaci měl daleko. Nicméně lepší objekt nebyl. Měl se stát vzorem pro ostatní státy svojí vyspělostí založenou na naftě, svojí demokracií, svými lidskými právy apod. U apologetů této myšlenky, především u prezidenta Buse byla víra v univerzálnost amerických humanitních hodnot odvozených z křesťanství vyšší než realita. Myslím, že svoji roli v neúspěchu sehrálo i to, že současné hodnoty Západní civilizace nejsou přijatelné pro lid, který je zdravý, sebevědomý a společensky angažovaný (který nepřijal zhoubnou myšlenku individualizmu bez ohledu na společnost). Byl to poslední výrazný a násilný pokus euroatlantické civilizace o zásah v jiném kulturním okruhu. Poslední křížová výprava.

   Přitom si nemyslím, že by musel G.W. Bush používat konspiračních metod k vyvolání povědomí ohledně islámského terorizmu. Domnívám se, že útok na Světové obchodní centrum v NY není jeho dílem, islámský terorizmus existuje a nepotřebuje být zdůrazňován nebo vyvoláván.

 

Nepochopení nutnosti obranného systému

 Nyní se už musíme jen bránit. O to více, že Obamova Amerika už ustupuje ze svých pozic obránce evropské civilizace. Přitom je daleko více slyšet kritiku Bushovy politiky než návrhy na řešení úpadku evropské civilizace. I ti, kteří jinak dobře chápou, že Česká republika si musí zachovat politickou a kulturní samostatnost a tím se izolovat od Evropy prolezlé islámskými přistěhovalci a pacifismem k nim, nechápou nebezpečí islámu a jeho terorismu. Ale už vůbec nechápou důvody této expanze a celý komplex dekadence evropské civilizace. Pan Hájek ve své knize: Smrt ve středu, kritizuje Bushovu politiku, souhlasně se vyjadřuje s konspiračními teoriemi; podle něj byl islámský terorizmus vyvolán americkou politikou. Ani slovo o islamizaci Evropy, ani slovo o úpadku hodnot, ani slovo o extremalizované svobodě ohrožující rodinu a podporující společenskou nezodpovědnost. Naopak glorifikace svobody vyvolává dojem, že si lidé mohou dovolit cokoliv bez zodpovědnosti.

 Také radarová základna jakoby byla jen nějakou americkou hračkou. Cožpak islámští teroristé dostatečně neukázali, že jim na životech nezáleží a už vůbec ne na tom, kdo ty životy ztratí? Že tedy mohou poslat raketu kamkoliv. Někteří odpůrci dělali z lidí blbce, když tvrdili, že základna má chránit Ameriku, ale ne nás. To si opravdu mysleli, že Američané vybudují základnu a nebudou ji samotnou hájit proti raketám (a tím i celé rozsáhlé okolí)? Ale bezpečnost státu jakoby nebyla potřebná, jakoby neexistovalo nebezpečí nebo se dalo s teroristy nějak domluvit: když my jim nic neděláme, aby oni nedělali nám. Co jim udělala Indie? Co ostrov Bali? Co pakistánští občané? Jak ukázaly události před druhou světovou válkou, pacifismus a appeasement je přímá cesta k válce.

 Je samozřejmé, že si musíme zachovat co největší státní a národní samostatnost, zvláště ve volbě svých kulturních hodnot, ale zároveň už tyto hodnoty musíme začít hledat, musíme se vnitřně obrodit. Jiná cesta k záchraně není, neboť islámské nebezpečí se odvozuje od naší morální slabosti nikoliv od jeho síly. Zabránit západní Evropě, aby nám vnutila islámské přistěhovalce nebo zakázala je nepřijímat, můžeme sice na základě určité státní samostatnosti, ale tento stav nebude trvalý, pokud nebudeme schopni se opírat o morální ideový systém.

reklama
1736 čtenářů | 33 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: George W. Bush – poslední křesťanský rytíř
(orel, 1.2.2010 0:31:50)
Odpovědět
Bush byl - a je - dobrý. Nikdy jsem proti němu nic neměl.
Ale proč jedině křesťanství? Indové se opřeli islámu i bez křesťanství. Pohanství by dokázalo bojovat proti islámu i oživit dekadentní společnost, kdyby nás bylo víc. Je také otázkou, nakolik je křesťanská obroda reálná. Že by všichni kromě křesťanů trpěli rozpaky, co s islámem, to určitě není pravda.
A proč by ateisté vítali šíření islámu a teroristických útoků? Spadli oni z višně, nebo kdo?
Re: George W. Bush – poslední křesťanský rytíř
(orel, 1.2.2010 2:18:12)
Odpovědět
Pardon, myslel jsem, že se to poprvé neotisklo.
Re: George W. Bush – poslední křesťanský rytíř
(orel, 1.2.2010 0:38:01)
Odpovědět
Proti Bushovi nic nemám, je v zásadě dobrý. Americkou základnu mám taky rád.
Ale proč by mělo proti islámu bojovat pouze a jedině křesťanství? Pohanství by to dobře zvládlo také, stejně jako by zvládlo morálně obrodit společnost, jen kdyby nás bylo víc.
Je spousta lidí, kteří nejsou křesťany a vůči islámu také netrpí "rozpaky". Indové například si vystačí se svými bohy a nepotřebují Krista ani kardinály, aby se opřeli islámu.
Ostatně nejen pohané, ale i evropští vlastenci by dokázali zastavit islám i morální úpadek. Nejlepší je, když je někdo pohan a zároveň vlastenec.
A co ty řeči o ateistech? Proč by měli vítat šíření islámu a teror; spadli z višně oni, nebo kdo???
Re: George W. Bush – poslední křesťanský rytíř
(jh, 1.2.2010 2:12:48)
Odpovědět
Ateismus skutečně nemůže pro islám - zlikviduje-li křesťanství - představovat nějaký vážnější problém.

1) skutečných ateistů je už jenom hrstka
2) tím, že ateismus ze svého domu vymetl všechny náboženské duchy a běsy, nutně zanikne sám od sebe.

Smyslem existence ateismu je totiž popírání Boha a náboženství, tedy parazitování na těchto jevech.
Pokud Boha a náboženství "zničí", ateismus končí!
Jinou perspektivu nemá.
Pro islám je pak ateismus jen špatný fór...
Re: George W. Bush – poslední křesťanský rytíř
(Vzdoropapež XVI., 1.2.2010 2:33:46)
Odpovědět
Nechcete jej ještě svatořečit,a rytíř ???
Ten,který vedl podlé a nespravedlivé války ???
Re: George W. Bush – poslední křesťanský rytíř
(Hardy, 1.2.2010 8:00:08)
Odpovědět
G.W.Bush, taky myslím, že to byl dobrý chlapík na svém místě a jsem si vědom, že můj názor je menšinový.
Mnohokrát i amerických filmech i jiných mediích se řešilo, proč šli američané do Vietnamu nebo nyní do Iráku a Afganistánu. Proč? Protože nikdo jiný vlastně nebyl ochotnej. Vietnam stál hrůzu peněz a životů, i americkejch, ale tehdejší bolševici jak ruští, tak čínští tak nějak neochotně pochopili, že další "vývoz komunizmu" do nějaké další rozvojové země i jim sakra leze do peněz. C ož bylo cenné i pro zbytek Západu, který pro to téměř nehnul prstem a jen kritizoval, hlavně západní a americká levice./viz J. Fondová/. Do Iráku šel Bush zase "ukrást ropu". Nevím jak lze v dnešním mediálním světě ukrást ropu, aniž by se to nikdo nedozvěděl. Ale přesto si to mnozí, hlavně z levé části spektra myslí. Dokonce v Americe natočili dokument, že si Bush objednal, nebo snad Mosad, nevím - zbourání Dvojiček arabskými teroristy. To už je úplná fantasmagorie, ale přesto tomu kupa lidí věří. A co měl Bush dělat, když byly zbourány Dvojičky, jedině udeřit. Bohužel - ta nová síla a hrozba rozumí jedině síle a hrozbě. A ruku na srdce, ti mnohdy neoblíbení a vysmívaní Američané nás už tolikrát vytáhli "z bryndy", že se až stydím. Vznik republiky - Wilson, ukončení WW1 a účast ve WW2. Díky amící, fandím Vám, i kdybych zůstal sám, bez Vás by to tady na světě bylo zbytečně wsmutný.
Re: George W. Bush – poslední křesťanský rytíř
(Hardy, 1.2.2010 8:12:47)
Odpovědět
Ještě připomenu vtípek, který byl rozšířen v USA ještě před jejich vstupem do WWII a že se do ní američanům dlouho nechtělo.
"W. Churchil je statečný vojevůdce, ten je ochotnej bojovat až do posledního američana."
Re: George W. Bush – poslední křesťanský rytíř
(Felix, 1.2.2010 8:59:57)
Odpovědět
Souhlasím s panem Podráckým. Bush byl opravdový moderní křesťan otevřený světu. Korán stavěl na roveň Bibli a děkoval Bohu, že ve svobodných USA má islám stejné postavení jako všechny ostatní víry. Vítal přistěhovalce a nijak jim nebránil při vstupu do země. A zachoval po sobě lid zdravý a sbobodný, který si zvolil presidenta jiné barvy pleti, presidenta, který navazuje na vše dobré, co president Bush vykonal. Amerika nevymírá, socialistcké nesmysly, jako jsou např. evropské protikrizové balíčky, nezná. A v neposlední řadě se i kulturní fronta za jeho vedení Země dále rozvíjela; připomeňme si např. světové úspěchy Hollywoodu. Čest jeho památce!
Re: George W. Bush – poslední křesťanský rytíř
(Felix, 1.2.2010 9:04:59)
Odpovědět
Ještě jsem si všiml, že tu je návrh na svatořečení tohoto amerického velikána. Ano. Říkám ano. A myslím, že by ani soudruh Podracký nic nenamítal.
Re: George W. Bush – poslední křesťanský rytíř
(Robin, 1.2.2010 9:30:50)
Odpovědět
G.W.B - poslední křesťanský rytíř. Příšerná slátanina - B. nebyl žádný rytíř ale válečný zločinec nerespektující mezinárodní právo ani zvyklosti (mučení ve věznicích, používání zakázané munice - napalm, kazetové bomby, rakety s halvicí s těžkým obohaceným uranem - ). Nadměrným zbrojením a liberální ekonomikou rozjel světovou hospodářskou krizi která nás skoro všechny postihla. To že americký radar systému hvězných válek zde byl i pro naši ochranu může tvrdit jen člověk bez zdravého rozumu - naopak by zde silně zvýšil nebezpečí teroristických rejdů a v případě konfliktu by byl terč č. 1 (ostatně by byl stejně "použit" ne proti Iránu ale proti Rusku).
Re: George W. Bush – poslední křesťanský rytíř
(Fiter, 1.2.2010 17:14:51)
Odpovědět
Podívej se ty levicovej fanatiku s takovými jako Zaorálek,Tamáš,Neoral a s dalšími vymaštěnci by nás čekala pěkná budoucnost.Pro je důležité aby v nadcházejících volbách dostali pořádné bodlo.
Re: George W. Bush – poslední křesťanský rytíř
(Robin, 3.2.2010 7:33:12)
Odpovědět
Cha,cha, cha - už se těším bbe.čku - čti volební průzkumy a předpovědi.
Re: George W. Bush – poslední křesťanský rytíř
(hjk, 1.2.2010 9:46:12)
Odpovědět
Burcujete proti islámu,jak Adolf proti židům.To je hnus!!!!!!!!!!!!
Re: George W. Bush – poslední křesťanský rytíř
(p, 1.2.2010 12:16:05)
Odpovědět
Palice vymaštěná.
Re: George W. Bush – poslední křesťanský rytíř
(st, 1.2.2010 20:23:54)
Odpovědět
Američané si za vše můžou sami, a nedá se od nich očekávat už nic dobrého.Jejich heslo dobra zní -- ŠKODIT,ROZVRÁTIT,UPLATIT,ZABÍT!!! Jednou budeme litovat,že jsme jim věřili,nebo přesněji,naletěli.
Re: George W. Bush – poslední křesťanský rytíř
(Josef Novák, 1.2.2010 12:03:51)
Odpovědět
Podle známého hesla současnosti, že každý nový politik je horší než ten předchozí, jednou opravdu přijde doba, kdy na George Bushe budeme vzpomínat jako na velikána starých dobrých časů. Ještě mě tak napadlo, není-liž pravda, že v USA měli dvakrát tendence k izolacionismu a uzavření se do sebe. Před první a před druhou světovou válkou?
Re: George W. Bush – poslední křesťanský rytíř
(Felix, 1.2.2010 13:10:01)
Odpovědět
Přesně: "na velikána starých dobrých časů" - s dodatkem "který udělal vše, opravdu vše, pro příchod ještě lepších nových časů a ničehož pro tento příchod nezanedbal." A to je asi ta nejvýstižnější charakteristka pana Bushe jr. a jeho svatého působení. No a ty časy s panem Obamou skutečně už jsou tady.
Re: George W. Bush – poslední křesťanský rytíř
(dijo, 1.2.2010 14:07:28)
Odpovědět
Bush je ,bohužel, vrah,zabil spoustu nevinných lidí.A jinak ho nelze nazvat !!! 11.září je velmi sporné,zrovna jako osoba Ládina. Psycho-manipulace strachu na některé slabochy zabírají.
Re: George W. Bush – poslední křesťanský rytíř
(jj, 1.2.2010 18:21:01)
Odpovědět
to je ale hloupost tento článek, bush byl a je multikulturní fašista který se spojil se sionistickými trockisty a křesťané mu sloužili jako cannon fodder , to je celé
neuvěřitelný článek,to už se zbláznili i tady
(Konspirace nebo blízká skutečnost???, 1.2.2010 20:18:04)
Odpovědět
Specifický je židovský nacionalismus, jenž se ve své politické rovině projevuje tzv. sionismem. Jeho významná složka spočívá na židovském náboženství a představě „vyvoleného národa“.
Re: George W. Bush – poslední křesťanský rytíř
(Vzdoroapež XVI., 2.2.2010 19:15:41)
Odpovědět
to : jj
Vsadím se,že Váš dědeček byl spodním číšníkem vrchnímu číšníku Goebbelse !!!
Re: George W. Bush – poslední křesťanský rytíř
(josefp., 1.2.2010 20:32:52)
Odpovědět
Nevim, kdo muze oslavovat Bushe!! Par let jsem byl v USA za jeho vlady /oficielne/. Ne nadarmo ho nazyvaji "hloupym kovbojem z Texasu". Predevsim jako republikan branil je, tj. vrstvu bohatych. Do Iraku sel jen kvuli rope a ze by mu vadili ti stovky mrtvych v Afganistanu? Rozhodne ne. Krizi s nemovitostmi roztocil take on. Za jeho vlady stavel cela "sidliste" novych domu, ktere dodnes jsou prazdne. A ze by mu slo o cistotu ovzdusi? To, co vypousteji bez filtru jejich megapodniky, to je hruza. A porucit majitelum? Stoji to moc penez a jeho kamaradi , ti mocni, by ho a jeho stranu uz nevolili! A konec koncu by i on mel asi malo! Takze , kdyz jste to nezazili, nechvalte!Neni koho! Konec koncu, staci si pustit nektery z jeho drivejsich projevu. Des ! Ani mluvit neumel!
Re: George W. Bush – poslední křesťanský rytíř
(Davidan, 1.2.2010 22:40:13)
Odpovědět
Georg.W. Bush nebyl, není a nebude nikdy žádný křesťanský rytíř.
Je to bezohledné hovado, věrně sloužící svým židovským chlebodárcům a prosazujícím zájmy finanční oligarchie.
Opilec, primitiv, válečný zločinec, zrůda.
Re: George W. Bush – poslední křesťanský rytíř
(Josef, 2.2.2010 4:04:04)
Odpovědět
Nepamatuji si dobu, ze by Cesi nekdy chvalili americkeho prezidenta. Pokracujete v bolsevicke tradici. Musim ale uznat, ze ty nadavky a pomluvy opravdu ovladate na vybornou.
Ale to vubec neni dulezite, zajimavejsi je ze prezident Bush uz rok nevystupoval na verejnosti, zapadl na ranch a jeho popularita stoupla na 44%. A to jeste big "O" pripravuje dalsi zvyseni dani, coz znamena dalsi utlumeni ekonomie a s tim spojena nova vlna propustenych ze zamestnani! 20% demokratu a 35 % republikanske verejnosti vola po jeho odvolani s uradu! A to se snazi zrujnovat staty teprve jeden rok.

You won’t believe this new Poll-Obama 47% Bush 44%
Re: George W. Bush – poslední křesťanský rytíř
(Daniel Makay, 2.2.2010 9:35:29)
Odpovědět
Pan Podracký se hluboce mýlí, jako bohužel dost často. Bush vůbec žádný rytířem nebyl a není. Mám spíše ten pocit, že jen těžko bude před Hospodinem obhajovat mnoho svých výroků jako například ten, že islám je velké náboženství hodné respektu a úcty. Ono kdyby si p.Podratský prostudoval Bushovi skutky, tak by takovou pitomost nemohl nikdy napsat. Bushova vnitřní i vnější politika zvláště v období po 11 září byla pro USA zničující a ubožák Obama je jen konečný důsledek úpadku který USA dorazí. Bush ať se deklaroval jako konzervativec byl utopista a levičák jak řemen. Jeho politika byla vůbec nejlevicovější v dějinách USA. Všechny lidi jež mu důvěřovali nahnal po 11 září do pasti, když vyzval Američany, aby šli do obchodů masově utrácet a zadlužovat se aby podpořili ekonomiku USA. Přitom za ekonomickým úpadkem USA byla devastující finanční politika Fedu kterou tenhle hlupák podporoval, aby měl peníze na své utopistické vize. Bush morálně zdevastoval i armádu, která prakticky nevěděla po prohlášení tohoto blouznivce za jaké ideály bojuje, když bylo vojákům vtloukáno do hlavy blahodárné působení Islámu.
Re: George W. Bush – poslední křesťanský rytíř
(Josef, 2.2.2010 10:47:01)
Odpovědět
Netvrdil bych ze je rytir v dnesni dobe, ale rytirsky se kazdopadne choval a chova. Jedinou omluvu pro vas mam, ze se k vam donesla pouze antibush propaganda. Dokonce se o to zminuje, jak to chodi v americkych mediich i redakce EP v clanku:

http://www.euportal.cz/Articles/5382-arogance-nejvetsi-pribeh-ktery-media-nikdy-nezverejni.aspx
Re: George W. Bush – poslední křesťanský rytíř
(jira22, 2.2.2010 10:59:56)
Odpovědět
Jen k osobě pana Bushe. Je zajímavé sledovat dopady americké propagandy. Té věří jen minimum američanů, zato jinde ve světě má poměrný úspěch. Zase ale jen u určitých vrstev. Pro američany ve své většině se jedná o jednoho z nejhorších prezidentů ve všech otázkách v historii ameriky. Pro zastánce politiky USA ve světě, je to ovšem ikona. Jak jinak, zhroutily by se jim pracně nabyté představy a iluze.
Re: George W. Bush – poslední křesťanský rytíř
(Josef, 3.2.2010 7:23:47)
Odpovědět
Nejsem ideolog, ani zastance theorii spiklnuti, ale jen chci poukazat, ze Bush se provinil tim , ze vybocil z programu globalni vlady. Uspesny guverner Texasu ve dvou terminech, zvykly na to ze i nektere obchodni dohody resi texasane jen podanim ruky, coz plati jako cestne slovo prisel do Washingtonu kde mu opozice hned sla po krku. Po krachu Enronu a Word.com a splasknuti dot.com bubliny na konci Clintonovi administrace prevzal ekonomii v dezolatnim stavu a po osmi mesicich v urade prislo 9-11 a cela ekonomie se zastavila.

Pro porovnani o Obamovi dnes bezi uspesny muzikal v Nemecku a byl dokonce obdaren Nobelovkou, zatimco o Bushovi se promital film Fahrenheit 9/11, kde byl zesmasnovan a verejnost byla presvetcovana ze je to neschopnuy blbec. Celkem ctyri celovecerni filmy jeden dokonce s atentatem s digitalne znazornenym Bushem.

http://www.davekopel.com/terror/59lzi.pdf

Presto byl schopen dat ekonomii do kupy a staty zacly prosperovat, 3,5 % GDP vytvarelo dostatek novych pracovnich prilezitosti, ze nezamestnanost se drzela pod 5%. Chybu take udelali republikani, kdyz videli protibusovskou palbu od levice, tak se od neho distancovali a druha vec je, ze se take odklonili od odkazu R. Reagana s poukazovanim, ze tehdy byla jina doba. Za to dnes hodne republikanu celi utokum z prava v primarnich volbach, na priklad guverner Floridy Charlie Crist, guverner Texasu Rick Perry a dokonce i McCain bojuje o sve kreslo v senatu jiz v primarnich volbach, abych uvedl nekolik prikladu! Dluh Bushe se drzel v mezich unosnosti az do roku 2006, kdy demokrate ziskali vetsinu v kongresu, odkdy zacal dluh stoupat a mistr big "O" busuv dluh zectyrnasobnil za jeden rok! Vetsinova prosperujici americka stredni trida je velice svobodna a to se nehodi do kramu svetove vlade, protoze svoboda a prosperita by lakala nejen Evropany, ale i zbytek sveta!

Americka marxisticka levice pusobi dojmem nabozenskeho kultu, kteri jsou presvedceni, ze oni jsou ti poslanci dejin, kteri znici nespravedlivy kapitalisticky system a zmeni zastaralou Constituci a tim se zapisi do lidskych dejin a potomci si budou o nich cist v knihach svetovych dejin. Je dobre si vsimnout, ze ve svych projevech v pauzach Obama zakloni hlavu a vysune bradu tak jak je casto zobrazovan Lenin! Sam to nemohu lehce pochopit, ale to levicove presvedceni mi pripomina roman od Alexandra Solzenicina, kde popisuje, ze trestanci v gulagu byli komuniste a vykladali si, ze se tam dostali jakymsi omylem a ze by jim to Stalin nikdy neudelal a kdyz Stalin zemrel tak pul tabora brecelo. Proste marxisticka nabozenska vira. Pritom byli obetmi stalinovych cistek.
Re: George W. Bush – poslední křesťanský rytíř
(Daniel Makay, 3.2.2010 8:07:21)
Odpovědět
V celku je mi jedno zda tolik chyb udělal Bush pod tlakem nebo pro svoji hloupost, ale rozhodně za jeho vlády kdy rozpoutal dvě války( které naprosto z dlouhodobé perspektivy nezvládl) a zdevastoval ekonomiku byl na druhou stranou nejlevicovější prezident v USA. HDP a nezaměstnanost byly reálně dobré jen díky ekonomickým bublinám které Fed nafukoval. V USA vládne ekonomický fašizmus stejně jako v Evropě a už dlouho. Ekonomika je regulována hlupáky, kteří zavedli USA do pekel. Schopní bankéři a ekonomové kteří předpověděli tuhle fatální krizi to věděli již dávno. Na demokraty ač je to parta utopistů a nebezpečných levičáků se vymlouvat nemůže. Jako prezident USA má takové pravomoci, které demokraty kdykoliv smetou. Já to napíši jak to cítím Bush se rytířsky nikdy nechoval Bush je zbabělec, který zpackal na co šáhl. Jeho politika byla chaotická a jeho politické vize byli chabé a zmatené, žádný pevný základ . Možná, že něco začal dělat z dobrými úmysly a rozhodnutími, ale nikdy nic nedokázal dotáhnout do konce a nakonec kompromisy se zbabělosti které dělal vedli k naprostému zmatku a zmařili vše na co sáhl. Jestliže někdo ze zbabělosti dělá kompromisy s Islámem( což vytýkali Bushovi i mnozí významní pastoři a evangelisti, takže žádná antipropaganda) tak se mu to vrátí jako bumerang což se stalo. S Reganem se Bush srovnávat nedá, Regan žádné kompromisy z komunistickou říší zla nedělal a nazýval věci pravými jmény.
Proto s vámi naprosto nesouhlasím.
Re: George W. Bush – poslední křesťanský rytíř
(Josef, 3.2.2010 10:54:37)
Odpovědět
Uznavam, ze prezident Bush udelal chybu umistit radar v Ceske republice. Ale to je z duvodu spatnych poradcu hlavne americkeho ambasadora v Praze. Kdyz ma 68% obyvatel antiamericke nalady, tak na to mel prezidenta upozornit, anebo to mel Bush vedet. Takhle Cechy proti USA jeste vice popudil. Vedel to i general Patton, ktery ze strachu, ze by mohlo dojit k bojum s civilnim obyvatelstvem v Praze tak to zapich v Plzni. Nebo se mel prezident zeptat me. Me nepustili Cesi domu 17 let i kdyz jsem mel americky pas a nepustili domu ani moje deti, i kdyz jsem telefonicky prosil na kozulate aby je pustili, ze mi zalezi na tom, aby si osvojily cesky jazyk dokud jsou v rozvojovem veku! Navic Vas obdivuji vzhledem k tomu jakou mate doma poltickou extraligu, jak vas muze rozcilovat co se deje za velikou louzi. Rozchzime se proste v nazorech!

Zajimavejsi jsou Polaci, vcera jsem jel z prace a na radiu slysim polstinu a on to byl Lech Walesa, ktery v Chicagu lobuje za republikana, ktery se uchazi o byvale obamovo senatorske kreslo.
Re: George W. Bush – poslední křesťanský rytíř
(Daniel Makay, 4.2.2010 7:43:26)
Odpovědět
S radarem můj názor nemá co společného. Snažím se věci hodnotit objektivně.
O politiku USA se zajímám, protože mám USA rád a fandím křesťanským konzervativcům. To jsou pro mne rytíři. Neokona Bushe do toho nepočítám.
Re: George W. Bush – poslední křesťanský rytíř
(Josef, 4.2.2010 10:54:22)
Odpovědět
To ja vypozoroval, ze od radaru se v CR zacalo s nadavanim americkemu prezidentu, asi mylim. Take me prekvapil vas seznam prohresku Bushe, ktery je jako vystrizeny z kritikyky pouzivane americkou levici. Na priklad pisete: " Bush morálně zdevastoval i armádu" ! Je to prave Obama, ktery zrovna tento tyden oznamil, ze chce zakon umoznujici otevrenym homosexualum slouzit v armade! Jestli nekdo moralne devastuje armadu je to Obama .

Problem je soucasny nastup marxistu a rapidni upadek americke ekonomie a snaha co nejvice zadluzit staty a tim ochromit cely narod, ktery bude cely zivot pracovat jen na uhradu uroku na levici vytvorene dluhy, jako je tomu v bananovych republikach!. Jedina nadeje jsou republikani a sice prave konzervativni kridlo, aby se dostalo zpet k moci v podzimnich volbach. Docela dobre kritizuje levici za komunisticke pokusy v USA Lech Walesa v rozhovoru s reporterem v Chicagu.

http://www.americanthinker.com/blog/2010/02/lech_walesa_stumps_for_conserv.html
Re: George W. Bush – poslední křesťanský rytíř
(Josef, 4.2.2010 10:57:11)
Odpovědět
Nevasel se cely odkaz:

http://www.americanthinker.com/blog/2010/02/lech_walesa_stumps_for_conserv.html