reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Křesťanské symboly se v „demokratické“ Evropě nesmějí používat

Autor: Redakce | Publikováno: 18.1.2010 | Rubrika: ShortNews
Ilustrace

Rakouský publicista Udo Ulfkotte shromáždil fakta o tom, jak v adventu a o Vánocích r. 2009 musely v řadě zemí zmizet všechny křesťanské symboly a výrazy. V holandském Amsterodamu např. Mikuláš nesměl mít podle nařízení úřadů na mitře kříž. V Německu musely být tradiční křesťanské Martinské slavnosti přejmenovány na „slavnosti světla“ nebo „slavnosti brambor“.

Ve Vídni nesměl Mikuláš přijít do tamních mateřských škol. V britském Oxfordu vydaly městské orgány nařízení, že v pouličních plakátech a veřejných vystoupeních nesmí být použito slovo „Vánoce“. V jedné škole v britském Nottinghamu se poprvé v dějinách nesmělo hrát drama o narození Ježíše Krista – prý by to „uráželo“ muslimské přistěhovalce. V justičním paláci belgického Bruselu bylo zaměstnancům zakázáno mít v kanceláři vánoční výzdobu.

                                                   Glaube und Kirche 12/2009

 

Naše poznámka: Přesně toto se dělo u nás za komunistického režimu. My, kteří jsme tenkrát vyrůstali, si to dobře pamatujeme. Jestliže demokratické státy v tomto bolševický totalitarismus následují, pak se musíme oprávněně bát nové totality, která je už zřejmá také z jiných ukazatelů.

 

Řád 1/2010                      

reklama
2641 čtenářů | 20 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Křesťanské symboly se v „demokratické“ Evropě nesmějí používat
(Huckleberry, 18.1.2010 7:41:09)
Odpovědět
Je to pravda, protože kdyby všechny západnější státy od naší hranice musely pod sovětským dohledem budovat socializmus, jejich připosraní představitelé by situaci viděli jinak. Je známo, že afričtí studenti vysokých škol v RVHP byli doma zarytými antikomunisty, a absolventi západních univerzit příznivci levičáků. Naši střední cestu jsme před 20 lety nějak nechtěli najít. Je třeba zůstat na původních základech. islám je v Evropě cizím náboženstvím, a drtivou část své přítomnosti pouze ničil a vraždil. Kdo nezná svou minulost, svou neznalost zaplatí dvojnásobně.
Re: Křesťanské symboly se v „demokratické“ Evropě nesmějí používat
(bublifuk, 18.1.2010 10:27:38)
Odpovědět
Za komuny to fungovalo takto: chceš mít syna komunistou? Pošli ho studovat do Paříže. Chceš mít syna antikomunistou? Pošli ho studovat do Moskvy.
Re: Křesťanské symboly se v „demokratické“ Evropě nesmějí používat
(jh, 18.1.2010 11:50:04)
Odpovědět
to není jen o narůstající blbosti, ale o blížícím se pronásledování...
Re: Křesťanské symboly se v „demokratické“ Evropě nesmějí používat
(jj, 18.1.2010 12:33:14)
Odpovědět
Ovšem ono to pronásledování křesťanství není primárně bolševicky antikřesťanské ale judaisticky multikultrně antikřesťanské

PS: "svátek světel" je v překladu "Chanuka" , příště bude muset být rovnou na každém rohu vystavený sedmiramnenný svícen(no ono už to vlastně přesně tak bylo např. v TV Nova) , to antikřesťanstí talmudičtí židé nám v Evropě pod krytím "multikulti" tady likvidují Vánoce ne komouši
Re: Křesťanské symboly se v „demokratické“ Evropě nesmějí používat
(Wini, 18.1.2010 20:27:54)
Odpovědět
Není to kvůli židům, ale kvůli muslimům. Je to napsaný v článku
Re: Křesťanské symboly se v „demokratické“ Evropě nesmějí používat
(jj, 19.1.2010 13:20:11)
Odpovědět
muslimové žádné "svátky světel " neslaví , rasističtí judaističtí židé ano , vpodstatě se judaisticko-sionistická židovská mafie snaží konvertovat křesťanský západ na judaismus...(ve kterém budou mít obyvatelé západu ,jakožto nevyvolení nežidé, podle tory a talmudu status podlidí srovnatelný s pozicí neněmců v 3.říši skrze rasistické tzv.noachické zákony srovnatelné s nacistickými norimberskými zákony)

.. ovšem vtip je v tom že se snaží konvertovat obyvatelstvo západu nikoliv formálně ale fakticky - skrze rasistický apartheid zaváděný pomocí "nadpráv pro utlačovanou židovskou menšinu" multikulturalismu (a v záloze je evangelikálská "židovská rasa bohem vyvolená k vládnutí světu" rasistická židovská teokraticie)
Re: Křesťanské symboly se v „demokratické“ Evropě nesmějí používat
(Dan, 19.1.2010 16:06:55)
Odpovědět
Někteří hlupáci jako třeba Richard, ale je jich víc to židákům žerou a snažili se mě tu přesvědčit ať je nekritizuju, je to vyvolený národ - nadlidé, ztrestá mě prý zato bůch či dokonce zničí.

Jenomže Richard a spol vůbec nic nepochopili, příchodem Krista je vyvolený každý křesťan a to i ten který nezná zákon vůbec, ale žije v duchu křesťanské morálky, tradic a víry a naopak mezi tyto vyvolené přestaly patřit židé, protože ti pokračují ve starozákoním nenávistném a agresivním stylu a tak vypadá i jejich intruderská činost na západě.

Musím se smát kecům o Bildenbergu v zemi, kde všechny podstatné vleky ovládly židé a ovládají i tento pomatený web.
Re: Křesťanské symboly se v „demokratické“ Evropě nesmějí používat
(Dan, 19.1.2010 16:07:08)
Odpovědět
Někteří hlupáci jako třeba Richard, ale je jich víc to židákům žerou a snažili se mě tu přesvědčit ať je nekritizuju, je to vyvolený národ - nadlidé, ztrestá mě prý zato bůch či dokonce zničí.

Jenomže Richard a spol vůbec nic nepochopili, příchodem Krista je vyvolený každý křesťan a to i ten který nezná zákon vůbec, ale žije v duchu křesťanské morálky, tradic a víry a naopak mezi tyto vyvolené přestaly patřit židé, protože ti pokračují ve starozákoním nenávistném a agresivním stylu a tak vypadá i jejich intruderská činost na západě.

Musím se smát kecům o Bildenbergu v zemi, kde všechny podstatné vleky ovládly židé a ovládají i tento pomatený web.
Re: Křesťanské symboly se v „demokratické“ Evropě nesmějí používat
(Dan, 18.1.2010 22:34:16)
Odpovědět
To máte naprostou pravdu a je to dané nikoliv nějakými směrnicemi eurobyrokratů, ale vysokým podílem židů v národních a zemských vládách.

Chanuka, čili svátek světel je jakousi "obdobou vánoc" a je to židovský svátek.

Když náš židovský premier Fischer zapaloval v TV svícen na náměstí před vánocemi, protestoval jsem proti tomu zde na euportálu, židovská kultura nás začíná valchovaT STEJNĚ JAKO ISLÁM, ALE JE NEBEZPEČNĚJŠÍ v tom, že je nám lživě židovství servírováno jako něco co semka k nám patří.

Sionisté nám nabourávají Evropu.
Re: Křesťanské symboly se v „demokratické“ Evropě nesmějí používat
(jj, 19.1.2010 13:29:00)
Odpovědět
Pokud jsou klíčové posty v naší zemi obsazeny židy pak to lze buď vysvětlit jakousi gigantickou náhodou mimo reálný svět nebo prostým konstatováním že tuto zemi ovládá židovská mafie jejíž členové systematicky dosazují z pozic na které se dostali své soukmenovce na důležité posty a tak se této "etnicky nepotistické mafii" podařilo těmito mafiánskými praktikami ovládnout náš stát ...(pro ty nedomykavé: pokud by tyto stejné posty byly obsazeny např.albánci pak by jistě nikdo nepochyboval která bije)
Re: Křesťanské symboly se v „demokratické“ Evropě nesmějí používat
(Dan, 18.1.2010 22:41:47)
Odpovědět
A když vám někdo bude tvrdit, že ti hodní židé nikdy za nic nemohli, ale ti zlí islamisté, ti jsou nebezpečnější, tak vám garantuju, že židé stáli u zrodu a rozšíření komunismu, největší moru dějin lidstva.

Karel Marx byl německý žid a jmenoval se vlastním příjmením Mardochej, byl to syn židovského právníka.

Lenin byl také z židovské rodiny, stejně jako třeba Berja nebo Trockij, některé státy jako třeba Maďarsko vedly celé větve židovských komunistických rodin.

Takže nelžeme tu, že židé nepředstavují nebezpečí pro Evropu a naši vlast, v minulosti jí rozhodně byly minimálně coby zakladatelé komunismu a jeho hlavní šiřitelé !!

Jejich touha po moci totiž nezná mezí.

V současné době máme prezidenta žida, předsedy vlády žida a eurokomisaře taktéž žida.

Přestante být už tak hloupě naivní!
Re: Křesťanské symboly se v „demokratické“ Evropě nesmějí používat
(Robin, 19.1.2010 13:15:51)
Odpovědět
No židé nestáli jen u zrodu komunismu, ale i kapitalismu (skoro všechny textilky byly za 1. rep. židovské, doly rovněž (Rotschild),90% bank bylo židovských -či jeho restaurace (ruští zlodějští židí Berezovskij, Chodorkovskij - či u nás Alan Baron, Lauderer, Salzman, či napůl Kožený).. Takže výpovědní hodnota malá.
Re: Křesťanské symboly se v „demokratické“ Evropě nesmějí používat
(Dan, 19.1.2010 15:53:46)
Odpovědět
neřekl bych zakladatelé kapitalismu, to v žádném případě, ale zakladatelé lichvy a korporátního kapitalismu, čili stály u zrodu globalizace.

To všechno kvůli jejich neukojitelné touze po moci a bohatství.

židé z klasického kapitalismu učinili korporátní polosocialismus.
Re: Křesťanské symboly se v „demokratické“ Evropě nesmějí používat
(ann48, 18.1.2010 22:37:05)
Odpovědět
to se v EU parlamentu nenajdou žádní soudní poslanci, aby tomu učinili přítrž? Ti, co vydávají takováto nařízení by měli být postaveni před soud a zodpovídat se za to, že vědomě poškozují vlastní občany a vedou EU do záhuby. Jestli se většinově nevzepřeme, tak nás nic dobrého nečeká.
Re: Křesťanské symboly se v „demokratické“ Evropě nesmějí používat
(Dan, 18.1.2010 22:45:53)
Odpovědět
koho do Bruselu pošlem, toho tam máme...

pan špidla je žid a pan fule je taky žid, takže nepředpokládám že se budou tito dva exkomunisté nějak zvlášť být za kříže v Evropě...

Euportal se probral se dívám..
Re: Křesťanské symboly se v „demokratické“ Evropě nesmějí používat
(Robin, 19.1.2010 12:15:04)
Odpovědět
Co je to za nesmysl - přesně toto se u nás dělo za socialismu. Pamatuji nadělování Mikulášem v 50 letech od ROH, pamatuji ván oční výzdoby a tradice v zaměstnání za Husáka. Dokonce můj otec pořádal jako komunista brigády na opravu kostela, který byl v majetku obce. Ti dnešní antikomunisté již dosahují úrovně vyjadřování bolševiků z 509 let (o 180 stupnů obráceně).
Re: Křesťanské symboly se v „demokratické“ Evropě nesmějí používat
(pk, 19.1.2010 15:16:39)
Odpovědět
Vyrůstal jsem jako dítě v posledních letech minulého režimu a dobře si pamatuji, že na Mikuláše chodil čert, někdy čert s Mikulášem a celá trojice byla vzácnost. To celé postrádalo jakýkoliv křesťanský nádech a nikdy nám nikdo neřekl, jaký to má význam. O Vánocích se nám "Ježíšek většinou zastřelil za humny" a my se jen těšili na dárky od rodičů a na zimní radovánky místo školy. V našem městě bylo kostelů několik, ale já věděl jen o jediném, který se nedal přehlédnout a ten byl pro nás jen jakousi architektonickou připomínkou dob minulých, kdy toho lidé o světě ještě moc nevěděli.

Ony se tradice nedají jen tak ze dne na den vymazat, ale žádný křesťanský symbol v nich nebyl. A kdyby se některých nechytli obchodníci, dávno by už asi nebyly v povědomí lidí. Byly by asi už jen vzpomínkou.
Re: Křesťanské symboly se v „demokratické“ Evropě nesmějí používat
(Robin, 19.1.2010 15:53:43)
Odpovědět
Ono křesťanství nemusí mít pro Evropu jen roli náboženskou, ale i roli tradice dále(jak to bylo třeba z velké části za socialismu). Jak společné náboženství, tak společné tradice tmelí národ a stát. Vystupování proti křesťanství a proti klasickým tradicím ze strany vlivných politiků národa či dokonce EU je nejlepší cesta k celkovému morálnímu rozkladu Evropy vzniklé na tradici řecké a římské antiky a křesťanství.
Re: Křesťanské symboly se v „demokratické“ Evropě nesmějí používat
(Dan, 19.1.2010 16:19:51)
Odpovědět
Ano, v tomhle plně souhlasím, Evropa je založena na křesťansko-helenistických základech a judiusmus je něco naprosto cizího, co semka nepatří.

Platí o něm naprosto to samé co o islámu a jeho extremisté jsou i stejně nebezpeční.

Proto vám říkám obřezaní, toto není váš domov jste zde hosty i s vaší kulturou a nesnažte se nás ovládnout, bo dopadnete jako vždy v historii Evropy !

Nestojíme o politické rady žida Kurase, ten ať drží hubu nebo se odstěhuje !!


Židé sami zacházejí s cizími kulturami v Izraeli otřesně a nás tu chce nějaký vandrák obřezaný poučovat jak máme žít ve své zemi !
Re: Křesťanské symboly se v „demokratické“ Evropě nesmějí používat
(Felix, 19.1.2010 15:04:18)
Odpovědět
Prosím vás, co to tu pořád melete? Vídeňský svatý Mikuláš přímo podléhá tamnímu arcibiskupovi, jímž je otec kardinál Schönborn. A otec kardinál dobře ví, kam má chodit jeho svatý Mikuláš! Vy nějak dobře znáte Vídeň! Přišel k Vám o Vánocích svatý Mikuláš? No, vidíte. Třeba to byl zrovna ten vídeňský. Byl na roztrhání.