reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Z pokožky potratem zabitých dětí se vyrábí krém na zjemnění lidské kůže

Autor: Redakce | Publikováno: 20.1.2010 | Rubrika: ShortNews
Ilustrace

           Kdo dnes ví, že z pokožky potratem zabitých dětí se vyrábí krém na zjemnění lidské kůže? Kdo ví, že mnoho kosmetických a farmaceutických firem se chlubí tím, že k výrobě svého zboží už nemusí zabíjet zvířata? Veřejnosti se ale zamlčuje to nejdůležitější: Používá se suroviny pod názvem embryo, čili lidský plod. (pozn. EUportal.cz: je to podobné, jako když se v době holokaustu z tuku zavražděných židů vyrábělo mýdlo.)

           Potrat je také zbraní proti tlaku přelidněného tzv. Třetího světa na blahobytná teritoria Západu. Za domnělým právem na „reprodukční zdraví“ se skrývá ve skutečnosti nový, tentokrát ekonomický rasismus.

           Podle údajů Světové zdravotnické organizace (WHO) je každoročně zavražděno potratem 45 milionů lidských bytostí, z toho v komunistické Číně 2 miliony. Masová genocida nenarozených dětí se stala obrovským byznysem, průmyslem, z něhož mnozí velmi blahobytně žijí. Politikové se od vazeb na tyto továrny smrti těžko mohou odtáhnout, protože jejich provozovatelé vlastní absolutní většinu masmédií, která sugestivně a emocionálně zpracovávají veřejné mínění ve prospěch vylhaného „práva ženy na potrat“. Bez propagandistické kampaně právě těchto médií pro jejich zvolení by tito politikové těžko uspěli ve volbách. Krom toho mnoho politiků je také ekonomicky spjato s těmito vraždícími firmami členstvím v jejich správních a dozorčích radách apod.       

          „Těhotenské tkáně“, tak charakterizuje propotratové hnutí „Pro Familia“ lidská embrya ve svých informačních materiálech. Tady se cynicky objímají ideologie a komerce.

           Celou hrůzu toho odhaluje kniha německé ochránkyně nenarozeného života Alexandry Marie Linderové pod názvem „Geschäft Abtreibung (Kšeft potrat)“. Je to dílo, které vhání čtenáři slzy do očí. Ukazuje, jak funguje byznys s mnoha miliony usmrcených zárodků a jaká je v tom role specializovaných potratových lékařů a klinik. Kniha je skvělým příspěvkem k protipotratovému boji. Otevírá mnoha nevědomým oči.

 

                                                             Kirchliche Umschau 10/2009

 

Řád 1/2010                 

Foto: © Copyright The Center for Bio-Ethical Reform

10. týden
10. týden
10. týden
11. týden
11. týden
11. týden
24. týden - legální z genetických důvodů
24. týden - legální z genetických důvodů
24. týden - legální z genetických důvodů

poisoned baby

 
24. týden - legální z genetických důvodů

     

reklama
3452 čtenářů | 39 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Z pokožky potratem zabitých dětí se vyrábí krém na zjemnění lidské kůže
(iko, 20.1.2010 0:56:41)
Odpovědět
Toto je ale pomerne hnusna informacia...

To uz mi fakt "zostava rozum stat"...
Re: Z pokožky potratem zabitých dětí se vyrábí krém na zjemnění lidské kůže
(sedlák, 20.1.2010 12:35:06)
Odpovědět
... možná, že je to jediné, co vám stojí ...
Re: Z pokožky potratem zabitých dětí se vyrábí krém na zjemnění lidské kůže
(iko, 20.1.2010 17:22:43)
Odpovědět
Vy jste z te firmy?
Re: Z pokožky potratem zabitých dětí se vyrábí krém na zjemnění lidské kůže
(kapej, 21.1.2010 18:57:04)
Odpovědět
To je teda fakt velice konstruktivní a inteligentní příspěvek do diskuse... Pane Sedláku, chcete - li napadat, zkuste to třeba v Blesku...
Re: Z pokožky potratem zabitých dětí se vyrábí krém na zjemnění lidské kůže
(Finrod Felagund, 20.1.2010 1:07:40)
Odpovědět
Už zase manipulujete, fanatici? Dopustila se toho všehovšudy jedna, slovy JEDNA firma ve Švýcarsku, naprostá většina potratů na světě k tomuto používaná není. To jste jaksi zapomněli dodat. Navíc když už jednou k potratu dojde, není v zásadě jedno, jestli ty ostatky shnijí v igelitu, nebo se alespoň použijí na něco užitečného? Co se týče vašeho rasového argumentu - zrovna od vás tady to zní fakt dobře, většina vašich článků na téma rasismu se profesionálním antirasistům vysmívá a tady se chováte přesně jako oni... Navíc - potrat je nevymýtitelný, tak aspoň ať se dělá ve slušných podmínkách a ne někde u andělíčkářky. V České republice, v zemi s legálními potraty je ročně 3,61 potratů na 1000 obyvatel, v Polsku, kde je to nelegální, přes 4 potraty na 1000 obyvatel. Takže na zákazu něco nehraje... vážně se musím smát, když vidím, jak se z vašeho serveru stává česká verze Radia Maryja - a propos, kam zmizelo počítadlo návštěvnosti? Ještě nedávno jste ho na stránkách měli.
Re: Z pokožky potratem zabitých dětí se vyrábí krém na zjemnění lidské kůže
(jj, 20.1.2010 2:10:40)
Odpovědět
A z židů vyráběla mýdlo také jen jedna, slovy JEDNA firma a co jako? plyne z toho že filosofie na které to bylo postaveno byla OK? ... no vy jste vlastně havlistický
groessdeutsche sudetofil takže snad raději neodpovídejte
Re: Z pokožky potratem zabitých dětí se vyrábí krém na zjemnění lidské kůže
(C.Q.Lafayette, 20.1.2010 10:49:29)
Odpovědět
Ano, velmi přesná odpověď.
Re: Z pokožky potratem zabitých dětí se vyrábí krém na zjemnění lidské kůže
(XYZ, 20.1.2010 10:51:32)
Odpovědět
pro:jj
Zvrácená SS ácká materialistická zrůdo . . .
Re: Z pokožky potratem zabitých dětí se vyrábí krém na zjemnění lidské kůže
(Lukáš Petřík, 20.1.2010 10:20:38)
Odpovědět
Finrodovi:

Koho tady označuješ za fanatiky, neokonský trockisto? Bouráme ti tvůj Evropský svaz?

Dolož mi, že to je jen jedna firma a že se to nerozšířilo dál. A co nelegálně?

Ostatky se mají pohřbívat. To dělají lidé a křesťané. Lidské maso jedí např. kanibalové. Když nějaký člověk umře, není lépe jeho maso sníst, než ho nechat hnít v zemi, ať se to nějak využije? Dobrou chuť Finrode. máte zvláštní rodinné zvyklosti.

Chceš nás obviňovat z rasismu? My rasisté nejsme. Jsme proti rasismu i proti politické korektnosti, která označuje za rasismus věci, které rasistické nejsou-např. odpor k islámu.

Vražda je nevymýtitelná. Zaveďme pro ní legální slušné podmínky a zavražděným se bude umírat příjemněji bez zbytečných průtahů a ve slušných podmínkách.

Dej mi prosím zdroj těch statistik. Chceš mi říct, že nelegální potrat pak každý nahlásí? Je to jen odhad a věřím jen těm statistikám,které si sám zfalšuji.

Kdybychom měli stejný vliv a úspěch jako RM, vůbec by nám to nevadilo. Počítadlo najdeš úplně dole a zjistíš, že nám čtenost jde nahoru. Je řádově setkrát vyšší než návštěvnost tvého neokonského webu, který nikdo nečte.

Ano, vážně se musím smát, když někdo, kdo má tak málo čtený web, se stará o velmi slušnou čtenost webu našeho.
Re: Z pokožky potratem zabitých dětí se vyrábí krém na zjemnění lidské kůže
(Glosátor, 20.1.2010 11:25:47)
Odpovědět
Je to jen jedna firma - v křesťanské zemi mimo evropskou unii... Jistotu přirozeně nemáme, stejně jako nemáme jistotu, že by výroba lidských mastí prudce nestoupla se zákazem potratů (a tedy se vznikem tajných provozoven tohoto řemesla tedy pokud si vážně nemyslíte, že by ženy přestaly usilovat o likvidaci překážejících potomků).

Měl jsem dojem, že mu chcete zbourat Evropský Svaz? Nebo jste se změnili v diskuzní kroužek a EU jste už pojali jako nezměnitelný osud Evropy?
Re: Z pokožky potratem zabitých dětí se vyrábí krém na zjemnění lidské kůže
(kapej, 20.1.2010 12:24:50)
Odpovědět
Souhlasím s Vámi, ale po mých upozorněních se z pana Rudolfa Malého stala " redakce " a " odjinud " a potraty a katolické články jsou téměř jediným " chlebem " tohoto portálu.
Re: Z pokožky potratem zabitých dětí se vyrábí krém na zjemnění lidské kůže
(Pronc Drsnoň, 22.1.2010 19:02:22)
Odpovědět
Proč se neléčíte? Celý tento portál je žumpa nejhoršího zrna.
Re: Z pokožky potratem zabitých dětí se vyrábí krém na zjemnění lidské kůže
(Vzdoropapež XVI., 20.1.2010 11:00:25)
Odpovědět
to : Finrod
Tohle uvažování mi je známé,z takových vyšlo vždy veliké zlo . . . . brr
Re: Z pokožky potratem zabitých dětí se vyrábí krém na zjemnění lidské kůže
(kapej, 20.1.2010 12:21:18)
Odpovědět
Máte pravdu a na toto téma nemá smysl s jakousi " redakcí " diskutovat. Utrhané nožičky a hlavičky jsou u každého druhého článku, od počátku roku asi pětkrát ... Když už se nedaří vychovávat páry k zodpovědnosti za zplození nového člověka ( a proč asi ??? o tom se z náboženských důvodů zde nehovoří ), je nepochybně lepší, aby potraty byly pod kontrolou. Potraty se prováděly po celá tisíciletí a příklad Polska naprosto " sedí ".
Re: Z pokožky potratem zabitých dětí se vyrábí krém na zjemnění lidské kůže
(Glosátor, 20.1.2010 2:15:44)
Odpovědět
To je ovšem poněkud ojedinělý případ, že? Je zajímavé, že zvláště v křesťanské západní Evropě se podobné "výzkumy" objevují, co pár let už minimálně několik století (ať jsou to krádeže mrtvol, orgánů, apod.). To bude ta křesťanská morálka... Upřímně plody v lihu měla většina novověkých vědců a potraty kvůli tomu nelegalizovali. Nevidím důvod k čemu by jim to bylo...lidské plody pro lékaře nikdy nebyly nedostupné.

A že je to zbraň ekonomických rasistů? To je argument jak z marxistické učebnice... Mimochodem, jak byste tuto problematiku řešili Vy, odpůrci imigrace? Necháte je za branami Evropy pochcípat až po narození...to je ovšem velmi humánní. Nebo že bychom je zde měli přijímat s otevřenou náručí a rozdělit se s nimi o území a volební právo? Doufám, že už tu nikdo vraha dětí od stolu Wilderse nikdo nepodporuje a paní Linderová Vám otevřela oči. Každý Evropan by měl povinně ve svém domě a ve svých výdajích přivítat jednoho šťastně narozeného černouška, pro kterého v Africe není ani místo, ani voda, ani jídlo ba ani lékařská péče. A co až nebudou chtít přijmout evropskou kulturu, budou chtít mít minarety a zakážou Vám vánoce? Musíte prostě otevřít srdce pro děti zachráněné před potratem a překousnout drobný problém, že ve Vaší obci nebude smět být kostel, protože tam převládají "zachráněné děti" animistického vyznání.
Re: Z pokožky potratem zabitých dětí se vyrábí krém na zjemnění lidské kůže
(Lukáš Petřík, 20.1.2010 10:27:22)
Odpovědět
Glosátore, kradení a používání mrtvol není křesťanské. Je způsobeno naopak nedostakem křesťanské morálky.

Ano, tvé argumenty jsou jak z marxistické učebnice. Když požádáš některé márnice, možná ti povolí z mrtvol odřezat tuk a vyrábět mýdlo.

Já nemám ambici řešit problémy za jiné země. Vidím jen, že náš národ vymírá a zabíjíme zde naše děti. Nemám světovládné ambice a chci řešit problém ve své zemi.

Pokud EU zruší idiotskou společnou zemědělskou politiku a africké státy se budou reformovat, není problém, aby se tam lidé uživili. Naším úkolem je rozbít EU, zbytek musí udělat Afričané sami.
Re: Z pokožky potratem zabitých dětí se vyrábí krém na zjemnění lidské kůže
(Glosátor, 20.1.2010 11:14:36)
Odpovědět
Tedy žádná morálka neexistovala ani před dekriminalizací potratů, tudíž to s tím nesouvisí. Argument Linderové je tedy vylhaný, neboť by se to mohlo dít úplně stejně v Polsku nebo Irsku nebo třeba za prvé republiky u nás, vliv legalizace není prokázán.

Nezlobte se na mne, ale "ekonomický rasismus" je prostě pojem marxistické ideologie. Blahobytný západ versus chudý jih je naší vinou - to prostě jinde než na sjezdu eurokomunistů neuslyšíte. V čem jsem podle Vás já marxistický? V tom, že vidím reálně možnosti afrického kontinentu?

K čemu je Afričanům zrušení eurozemědělství? Vždyť nemají ani dost pro sebe, budou to nic vyvážet i k nám? A co až se tedy prokáže, že Afričané nedokáží konkurovat evropským latifundistům ani bez dotací? Pak je tedy necháte umírat až po narození nebo je konečně s láskou přivinete? Nebo pak už budou potraty v Africe žádoucí?
Re: Z pokožky potratem zabitých dětí se vyrábí krém na zjemnění lidské kůže
(hnědka, 20.1.2010 11:28:11)
Odpovědět
Nedělejte z Afričanů idioty. Pakliže EU zruší dotace a bude levnější vyrábět v Africe, tak Afrika může dovážet sem a vydělat. Tím se zvedne jejich životní úroveň a to je snad v zájmu nás všech. Současnou politiku vůči Africe považuji za rasistickou - na jedné straně jim pomáháme dotacemi (což také znamená, že jsou na nich závislí a nemají už třeba ani vůli se živit sami) a na straně druhé uvalujeme cla na jejich zboží.
Re: Z pokožky potratem zabitých dětí se vyrábí krém na zjemnění lidské kůže
(Glosátor, 20.1.2010 11:46:14)
Odpovědět
Jaké potraviny k nám vyvezou z Dárfúru? Z Konga? Ze Sierry Leone? Ze Somálska? Afrika již dnes vyrábí potraviny pro řekněme sto milionů lidí (evropský kalorický standard)...ale jich je miliarda!!! Navíc kvalita je hluboko pod standardy evropské společnosti. Nedělejte blázny ze zemědělských podniků v EU, bez dotací nezkrachují. Myslíte, že na evropském trhu spíše uspějí Argentinci nebo Afričané...jediné komu zrušení eurozemědělství prospěje budou ti, kteří se nepotýkají s obtížemi často pravěkého způsobu výroby a s katastrofálním nedostatkem potravin ve své zemi - tedy nejspíše a v první řadě jihoameričané, pak možná východoevropané.

Nevím jestli běží podobné obchody ještě dnes, ale z Afriky se léta vyváželo krmivo pro dobytek, prohlubovalo to impozantní hladomor.
Re: Z pokožky potratem zabitých dětí se vyrábí krém na zjemnění lidské kůže
(hnědka, 20.1.2010 12:02:09)
Odpovědět
Proč by Afrika vyráběla potraviny, když veškerou produkci a konkurenci zničí "humanitární" pomoc a dotované evropské potraviny?

Stačí trošku zagooglit a konkrétních příkladů je dost:
http://www.independent.co.uk/news/world/politics/eu-subsidies-deny-africas-farmers-of-their-livelihood-478419.html
http://www.ncpa.org/pub/ba547/
http://www.afrol.com/features/24556

A já netvrdím, že by evropští zemědělci zkrachovali. Většina jistě ne, neb přeci jen je tu větší mechanizace a efektivita. Ale to neznamená, že by se část toho trhu nepřesunula tam, kde je to víc potřeba.

Samozřejmě příčin problémů Afriky je víc (jejich hospodářské politiky, nestabilita, údajně i nižší IQ). Tohle je jen jedna z nich a ne největší.
Re: Z pokožky potratem zabitých dětí se vyrábí krém na zjemnění lidské kůže
(Vzdoropapež XVI., 20.1.2010 11:16:39)
Odpovědět
to:Glosátor
Váš názor není přesvědčivý a spíše manévrujete a vrávoráte.
Suma sumárum jsou to jen babské řeči a blábolivé mumlání !!!
Re: Z pokožky potratem zabitých dětí se vyrábí krém na zjemnění lidské kůže
(Glosátor, 20.1.2010 11:30:46)
Odpovědět
Vůbec nepochybuji, že Vás nepřesvědčím. Morální otázky nemají jednoznačné řešení.

Obávám se, že ve věci potratů jsou "babské řeči" vůbec nejpřesvědčivější. Ženy, které zažily doby před legalizací, asi podají nejlepší výklad o tom, jak vypadá realita obou přístupů a skutečný postoj žen před legalizaců a po ní...
Re: Z pokožky potratem zabitých dětí se vyrábí krém na zjemnění lidské kůže
(kapej, 20.1.2010 16:12:22)
Odpovědět
Glosátor má pravdu - k vašim názorům : Opravdu je demokratické a objektivní, když o potratech mluví ti, kteří do toho nemají vůbec co mluvit... Jste stejní jako islamisti, kteří berou a považují svá práva za rozhodující, ženy chodí s burkou a nejméně dva metry za " živitelem " a do otázky zplození nebo nezplození dítěte, případně o vlastním osudu, nemají co mluvit. Jděte s tou svojí demagogií už do háje...
Re: Z pokožky potratem zabitých dětí se vyrábí krém na zjemnění lidské kůže
(Lukáš Petřík, 20.1.2010 17:40:41)
Odpovědět
Kapeji, potracených dětí se nikdo na jejich názor neptá. Potracených židů se nikdo taky na jejich názor neptal.
Re: Z pokožky potratem zabitých dětí se vyrábí krém na zjemnění lidské kůže
(Ratatosk, 20.1.2010 17:47:25)
Odpovědět
"Potracených židů".... už si fakt najděte holku
Re: Z pokožky potratem zabitých dětí se vyrábí krém na zjemnění lidské kůže
(sedlák, 21.1.2010 11:46:10)
Odpovědět
Už se vám to chlapče plete. Je velký rozdíl mezi umučeným člověkem a 6ti až 8mi týdenním plodem. Jděte někdy na nějakou přednášku o tom, co je to potrat...
Re: Z pokožky potratem zabitých dětí se vyrábí krém na zjemnění lidské kůže
(Marek Botha, 21.1.2010 22:35:38)
Odpovědět
V každém případě ta paralela s holocaustem totálně kulhá v tom, že jakkoli je potrat problematický, různé ženy k němu vědou různé důvody a různé důvody samy o sobě existují, kdežto důvod holocaustu byl jeden: etnická nenávist a snaha vyhladit skupinu lidí na základě jejich původu.
Re: Z pokožky potratem zabitých dětí se vyrábí krém na zjemnění lidské kůže
(J, 20.1.2010 15:38:39)
Odpovědět
"pozn. EUportal.cz: je to podobné, jako když se v době holokaustu z tuku zavražděných židů vyrábělo mýdlo."

No, co vím já, tak to s tím mýdlem z židů je již dříve vyvrácený nesmysl. Jinak, nejsem popírač holocaustu, ale doporučuji i opačný pohled na věc:
http://uloz.to/1902872/svindleruv-seznam.rar
(popř. http://uloz.to/1943110/svindleruv-seznam.rar)
a také film Davida Coleho:
1 díl - http://video.google.com/videoplay?docid=976870941610001004#
2 díl - http://video.google.com/videoplay?docid=-441640420550012012&hl=cs&emb=1
Re: Z pokožky potratem zabitých dětí se vyrábí krém na zjemnění lidské kůže
(L.P., 20.1.2010 16:00:40)
Odpovědět
No, nevím, jestli je to vyvrácené, ale mýdlo z tuku zabitých katolíků vyráběli již francouzští revolucionáři při genocidě Vendeé.
Re: Z pokožky potratem zabitých dětí se vyrábí krém na zjemnění lidské kůže
(jj, 20.1.2010 16:01:57)
Odpovědět
Já jsem také četl že je to nesmysl( že se vyrábělo a bylo používáno) ale jedna firma ho (pokud jsou mé informace správné) skutečně experimentálně vyrobila, nicméně na něco takového prostě potřeba mít určitou mentalitu a určitý světonázor, tak jako na hnojení polí lidmi jako v kambogii a rozmazávání si rozmixovaných zavražděných dětí po tváři pro lepší pleť dnes a zde
Re: Z pokožky potratem zabitých dětí se vyrábí krém na zjemnění lidské kůže
(hanca, 20.1.2010 17:13:45)
Odpovědět
tak to uz je fakt dost hnusna predstava, vyrabet cokoli z lidskych zbytku. jestli to byla jedna firma nebo 10 je irelevantni, podstata zustava stejna.
k vasim poznamkam o starsich genaracich, kt byly potraty zakazane: dnesni sedesatnici ale nemeli k dispozici tu antikoncepci! ta byla v plenkach a zacatky jejiho uzivani byly spojene s mnohymi problemy.
sice se domnivam, ze potratum nikdy uplne zabranit nelze, ale v dnesni dobe, kdy je k dispozici kvalitni antikoncepce, kondomy v kazde drogerii je pro me proste nepochopitelne, proc je cislo potratu stale tak vysoke. respektive, vim ,ze mnozi prvni dve varianty odmitaji kvuli vlastnimu pohodli, penezum a pozitku ze sexu. nicmene, kdyby se podminky pro potraty zprisnily, myslim, ze by jich ubylo...
Re: Z pokožky potratem zabitých dětí se vyrábí krém na zjemnění lidské kůže
(Glosátor, 20.1.2010 17:50:39)
Odpovědět
Kdyby to bylo irelevantní tak bychom o tom přirozeně nemluvili. Ovšem informace není pouze informativní, je součástí širší argumentace, jejíž podstatou je snaha dokázat, že povolení potratů vede k degeneraci morálky anebo že je takové zacházení s ostatky plodu běžnou doktrinální součástí údajné "potratové politiky" či "kultury smrti". A na to je nutno odpovědět , že není, že je to argument vylhaný: 1) protože je to případ ojedinělý; 2) protože podobné experimentální nakládání s lidskými tkáněmi absolutně nesouvisí s povolením či zákazem potratů.

Jako zpráva o konkrétním případu je to odporné, jako argument o stavu společnosti je to směšné.
Re: Z pokožky potratem zabitých dětí se vyrábí krém na zjemnění lidské kůže
(kapej, 21.1.2010 15:50:02)
Odpovědět
Otázka výchovy a antikoncepce je naprosto určující. Dokud bude antikoncepce z náboženských důvodů odmítána, budou ženy podstupovat legální i nelegální potraty. Jen nevím, z jakých statistik jsou brána čísla o množství potratů a také, co je vlastně za potrat považováno, pokud o tomto hovoří fanatici ...
Re: Z pokožky potratem zabitých dětí se vyrábí krém na zjemnění lidské kůže
(hanca, 21.1.2010 16:51:33)
Odpovědět
vychova o antikoncepci jiste, ta uz ale bezi. spis bych videla realnou i vychovu o tom, co je potrat, jake muze mit nasledky, aby prestal byt povazovan za adekvatni reseni napr prave antikoncepci. to tu chybi.
myslim, ze ty zeny, kt z nabozenskych duvodu odmitaji antikoncepci, rozhodne nepujdou na potrat! tam nemusite nic resit. a ty verici napr katolicky, kt nesouhlasi s katolickou antikoncepcni politikou, stejne antikoncepci pouzivaji. v tom jim zadny papezuv vyrok nezabrani.
statistiky potratu jsou dohledatelne, kazda nemocnice si vede zaznamy o zakrocich. to neni jako statistika nejakych nazoru.

to glosator: jako irelevantni informaci o cislech chapu tento pripad vzhledem k jeho povaze. pokud ho budete chapat jako zbran pro pousalni posuzovani daneho jevu, pak ano, mate pravdu. ja se ale domnivam, ze fakt, ze se to stalo, souvisi uzce s tim, ze je potrat bagatelizovan. ostatne, pokud potraty nekdo schvaluje s tim, ze se nejedna o ukonceni zacinajiciho lidskeho zivota, proc by mu melo vadit, ze se s nejakym zbytkovym materialem zachazi jako s materialem? to by nemelo logiku. bylo by to jen pofoukani bolistky nejake pseudomoralky.
Re: Z pokožky potratem zabitých dětí se vyrábí krém na zjemnění lidské kůže
(kapej, 21.1.2010 19:17:41)
Odpovědět
Nikde a nikdy nebylo mnou uvedeno, že potrat je adekvátním řešením k antikoncepci. Jsou to naprosto dvě odlišné věci, kde navíc k potratu přibývá ještě nelehká otázka morálky a vlastního svědomí především ženy. To nebylo mnou nikdy zpochybněno. Jen tvrdím, že o potratech mají hovořit zasvěcení lidé a ne fanatici. Zároveň odmítám jakékoliv interupční komise, které by měly mít rozhodovací právo o těhotenství ženy.
Výrobu kosmetických přípravků z ostatků člověka považuji v dnešní době a v našich zeměpisných šířkách za nedoloženou, prakticky i teoreticky nemožnou ( a především odpornou ) věc.
Re: Z pokožky potratem zabitých dětí se vyrábí krém na zjemnění lidské kůže
(Vzdoropapež XVI., 21.1.2010 14:49:19)
Odpovědět
Jedno s desti přikázání Božích zní : nezabiješ !!!
Potrat je naprosto zrůdná z legalizovaná vražda !!!
Re: Z pokožky potratem zabitých dětí se vyrábí krém na zjemnění lidské kůže
(kapej, 21.1.2010 15:42:04)
Odpovědět
Uznávání desatera by pro rozumné lidi stačilo k tomu, aby mezi lidmi vládla slušnost a respekt, to ano. Ale Váš argument je naprosto zcestný - je obdivuhodné, jak jasný a zásadní postoj máte. Kladu Vám otázku - kolik dětí jste počal, odnosil celých devět měsíců, odrodil, odkojil, odvodil do školky, školy .... a postavil do života ? Nejvíc rozumu totiž mají vždycky ti, kteří o tom nic nevědí a osobují si právo rozhodovat. A právě Vy v jiných debatách hovoříte o " komoušských praktikách ? " A jaké praktiky uplatňujete Vy ? Trošku se zamyslete sám nad sebou.
Re: Z pokožky potratem zabitých dětí se vyrábí krém na zjemnění lidské kůže
(tomsy, 21.1.2010 19:06:49)
Odpovědět
Prý z mrtvol odebírají ledviny a srdce pro další použití. to je kanibalismus.
Re: Z pokožky potratem zabitých dětí se vyrábí krém na zjemnění lidské kůže
(sedlák, 21.1.2010 19:20:51)
Odpovědět
No, až na to, že ani ledviny a ani lidské srdce na smetaně nikdo nekonzumuje, to vám asi trošku ušlo, ne ?