reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Homosexualita je vyléčitelná

Autor: Redakce | Publikováno: 16.3.2010 | Rubrika: ShortNews
Ilustrace

S tímto poselstvím vystupuje americký psycholog Peter Rudegeair a kněz John Harvey z katolické organizace „Courage“ (Odvaha) na přednáškovém turné po australském kontinentu. P. Harvey, zakladatel „Courage“ zdůraznil, že chce lidem zprostředkovat hodnotu čistoty. „Jsou dva způsoby, jak pomoci homosexuálům. První je schopnost odolávat pokušení a zachovat čistotu. K tomu je zapotřebí mnoho modlitby a práce.“

Druhá možnost spočívá ve změně orientace. Psycholog Rudegeair poukazuje na to, že homosexuální aktivisté šíří chybné informace, aby byli společností akceptováni. Mnoho lidí, mezi nimi i kněží, bylo již mezitím vyléčeno. Sklon k stejnému pohlaví je třeba pokládat za „objektivní poruchu“. Znamená to, že „něco není v pořádku“, protože u 98% mužů a 99% žen se vyvíjí přirozená fyzická přitažlivost k osobám opačného pohlaví. „Přitažlivost ke stejnému pohlaví nesplňuje smysl sexuality.“

Organizaci „Courage“ podporuje Papežská rada pro rodinu. Její zaměření má pět okruhů: čistotu v souladu s učením katolické církve; modlitbu a duchovní život; přátelství a sociální kontakty; podporu; dobrý příklad pro druhé. Přednáškové turné začalo 29. ledna, přesně týden před homosexuálním meetingem „Mardi Gras“.

reklama
3818 čtenářů | 40 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Homosexualita je vyléčitelná
(Lada, 16.3.2010 6:40:01)
Odpovědět
...homosexualita je proti přírodě a jiné vysvětlení je zavádějící a nesmyslné, aby rod přežil je nutno se dále rozmnožovat a to žádný zákon upravit nemůže (registrované partnerství). To snad i v pravěku buzeranti měli jeskyni???
Re: Homosexualita je vyléčitelná
(Igy, 16.3.2010 8:55:13)
Odpovědět
A myslite ze ne?je dukyz o gayich v recku a egypte, tak proc ne driv.
A mimochodem lidi na zemi neustale nezadrzitelne nebezpecne pribyva, tak proc mluvite o vymreni rodu?
Re: Homosexualita je vyléčitelná
(seoh, 16.3.2010 7:06:56)
Odpovědět
článek je naprostá blbost. Nic víc k tomu už nemůžu říct.
Re: Homosexualita je vyléčitelná
(Petr Tomeš, 16.3.2010 8:37:23)
Odpovědět
Článek vypovídá o naprosté demenci anebo demagogii zdejších redaktorů krmících čtenáře nehoráznými a sprostými lžemi.

http://en.wikipedia.org/wiki/Homosexuality#Sexual_orientation_change_efforts
Re: Homosexualita je vyléčitelná
(Lukáš Petřík, 16.3.2010 9:04:57)
Odpovědět
Několik homosexuálů se již vyléčilo. to znamená, že homosexualita nemusí být vždy vrozená. Někdy patrně je, někdy ne.
Re: Homosexualita je vyléčitelná
(seoh, 16.3.2010 10:15:34)
Odpovědět
Pokud tomu, že homosexál pod šíleným tlakem a nenávistí okolí kapituluje a ožení se, říkáte vyléčení, tak možná. JINAK JE TO BLBOST.
Re: Homosexualita je vyléčitelná
(jezek, 16.3.2010 11:23:36)
Odpovědět
Dneska a šílený tlak okolí. Cha, cha je to spíš naopak.
Re: Homosexualita je vyléčitelná
(Marek Botha, 16.3.2010 11:27:46)
Odpovědět
A jak poznáte, že se homosexuál "vyléčil"?
Re: Homosexualita je vyléčitelná
(PetrW, 16.3.2010 12:52:46)
Odpovědět
Pane Petriku,neni to skutecne jedno co spolu dva dospeli mezi sebou delaji? Hystericnost mistnich "bible thumpers" je skutecne neuveritelna... a jestli chcete experimentovat s "lecenim" homosexuality zkuste se zeptat na Hrade, jeden exemplar k pokusum by se tam mozna nasel.
Re: Homosexualita je vyléčitelná
(Petr Tomeš, 16.3.2010 14:00:35)
Odpovědět
Lukáš Petřík má kontakty na Hrad zjevně výborné: http://www.euportal.cz/ShowContent.aspx?id=2

Z pozice šéfredaktora hájí nepodložené domněnky, které odsoudily všechny hlavní odborné organizace na světě, protože nejsou vědecky podložené a vytváří prostředí diskriminace a předsudků: http://en.wikipedia.org/wiki/Homosexuality#Sexual_orientation_change_efforts

Měl by se stydět, protože tím dělá euroskeptikům pořádnou ostudu.
Re: Homosexualita je vyléčitelná
(Robin, 17.3.2010 3:20:26)
Odpovědět
Co spolu dělají dva dospělí lidé doma, je skutečně jejich věc - ale ať se tím nechlubí a neotravují gay a lesbo akcemi a propagandou ostatní.
Re: Homosexualita je vyléčitelná
(Veronika, 18.6.2010 14:20:55)
Odpovědět
Tak ale hlavně,že vy otravovat můžete... Skoro každý měsíc máte nějaké akce... Jste v televizi,je o vás slyšet v rádiu atd... Myslím,že je každého věc jaké akce se účastní pokud je to ovšem v rámci slušnosti.. Srdečně zvu do Brna na pochod hrdosti Gay,Lesbi,Bi a Trans.komunity. To co předváděli min.rok na tomto pochodu heterosexuálně orientovaní byla hrůza. My se chovat umíme. A co se týče tématu,že je homosexualita vyléčitelná...Je to naprostá blbost.. Každý z nás se narodil,tak jak se narodit měl. Nikdo nemá před narozením možnost si vybrat jak bude orientovaný. Vás taky nikdo léčit nechce.. Doba Hitlera je snad už dávno pryč..ne? Každý má právo projevovat milované osobě city..Teda pokud si to málem nerozdají na lavičce v parku(a toto jsem bohužel viděla opět u hetero páru a bylo mi z toho na blití.).. Jinak přeju hezký den.
Re: Homosexualita je vyléčitelná
(Dalibor Musil, 16.3.2010 22:46:29)
Odpovědět
Jéééé, on je Péťa Tomeš i tady na EU portálu. To jsem netušil že se kromě šíření homosexuální propagandy na Wikipedii zajímá také o konzervativní hodnoty.

Je jednoznačné že někteří homosexuálové byli schopní se vyléčit. například tohoto terapeuta, bývalého homosexuála, znám osobně: http://www.gaytostraight.org/Home.asp
Re: Homosexualita je vyléčitelná
(Petr Tomeš, 16.3.2010 22:54:45)
Odpovědět
Americká asociace psychologů, Americká asociace psychiatrů a Britská královská společnost psychiatrů vyjádřily znepokojení nad tím, že stanoviska NARTH a takzvané konverzní terapie nemají oporu ve vědě a že stanoviska NARTH vytvářejí prostředí podporující předsudky a diskriminaci.
http://www.apa.org/pi/lgbc/policy/0806exgay.pdf
http://www.rcpsych.ac.uk/pdf/Submission%20to%20the%20Church%20of%20England.pdf

Prezident NARTH Joseph Nicolosi existenci takového prohlášení Americké asociace psychologů přitom v rozhovoru pro rozhlasový pořad BBC v květnu 2009 rezolutně odmítal a nebyl schopen uvést žádnou randomizovanou klinickou studii dokazující úspěšnost změny sexuální orientace. Profesor Michael King z University College of London Medical School ve stejném pořadu upozornil na to, že žádné takové studie neexistují.
http://www.exgaywatch.com/wp/2009/05/in-brief-british-repartee-wins-over-nicolosis-reparative-rant/
http://www.rcpsych.ac.uk/pdf/Submission%20to%20the%20Church%20of%20England.pdf

Vážně se tedy nestydíte ohánět takovým psychoterapeutickým šaškem, který je odborné veřejnosti tak akorát k smíchu? Co je na něm tak skvělého, když svým klientům představuje "vzorně vyléčené homosexuály", kteří ještě ten den jdou večer do gay klubu a přiznávají, že u nich ke změně sexuální orientace nedošlo?
http://www.equalrightsfoundation.org/wp-content/uploads/2010/01/Transcript-from-Wed.pdf

Ale je dobře, že ho znáte, vidím, že se setkáváte s lidmi hodnými vašemu intelektu.
Re: Homosexualita je vyléčitelná
(Davidan, 16.3.2010 10:06:36)
Odpovědět
Jo, bičem.
Re: Homosexualita je vyléčitelná
(Veronika, 18.6.2010 14:22:29)
Odpovědět
:-D
Re: Homosexualita je vyléčitelná
(Felix, 16.3.2010 10:09:13)
Odpovědět
To se ví už od praotce katolické víry Abraháma: Hospodin ohněm a sírou v jediném okamžiku vyléčil celou Sodomu a Gomoru. Takže to jde, ale je to krapínek nepříjemné.
Re: Homosexualita je vyléčitelná
(Lukáš Petřík, 16.3.2010 11:10:41)
Odpovědět
No nebudou tu věčně tak hodní lidé, kteří se chovají k homosexuálům tak tolerantně jako my.

Až povládne islám, možná budou na nás "zlé" konzervativce ještě s láskou vzpomínat.

Popravených homosexuálů mi bude upřímně líto.
Re: Homosexualita je vyléčitelná
(Kíťa, 16.3.2010 11:45:19)
Odpovědět
paráda, ta to se Klaus vyléčí...doufejme, že to stihne dřív, než jsem ten islám přijde, to pak reaktálně alpinistická zdejší redakce bude nosit plnovousy..
Re: Homosexualita je vyléčitelná
(seoh, 16.3.2010 11:56:04)
Odpovědět
Pro vás a ježka výše jen upozornění, že konkrétně články na Euportálu (a nejen tam)zrovna tolerancí a laskavostí rozhodně nehýří.
Re: Homosexualita je vyléčitelná
(Pavla, 16.3.2010 13:33:37)
Odpovědět
Nejdřív si to alespoň přečtěte, než si uděláte ostudu...
Re: Homosexualita je vyléčitelná
(sedlák, 16.3.2010 13:36:57)
Odpovědět
" Mnoho lidí, mezi nimi i kněží, bylo již mezitím vyléčeno. Sklon k stejnému pohlaví je třeba pokládat za „objektivní poruchu“. Znamená to, že „něco není v pořádku“, ... ". Ano, kněží byli vyléčeni z homosexuality a vrhli se na pedofilii...
Takové cancy může tvrdit jen tupec.
Re: Homosexualita je vyléčitelná
(hanca, 16.3.2010 17:01:22)
Odpovědět
tohle je ucelovy clanek. je sice mozne, ze jsou lide, kteri byli napr v detsvi traumatizovani sexualnim zneuuzivanim a jako postrauma se to muze projevit v homosexualnim chovani, nicmene ti, kt se s takovou orientaci narodi, si s tim lecbou neporadi. homosexualu znam pomerne dost a temer vsichni pochazeji ze slusnych a sporadanych rodin, mnohdy katolickych. a vetsinou se velmi tezce smirovali se svou mensinovou orientaci, nekt. to resili odchodem do seminare nebo klastera...no to si pomohli! a radit jim, aby se drzeli sex. cistoty a modlitby jim ve zmene orientace taky nepomuze.
nikomu neublizuji, nechte je v klidu zit.
Re: Homosexualita je vyléčitelná
(frantisek zajicek, 16.3.2010 17:22:53)
Odpovědět
Ano homosexualitu lze odstranit a to zcela.Blahovy je ten,kdo mysli,ze tomu tak neni.Zarizeni na odstraneni tohoto neduhu bylo vymysleno jiz v 18.stoleti a to doktorem Guillotinem.Staci vystrcit hlavu,uvolnit spousteci zarizeni a verte,vase orientace at 4% nebo 96% je razem ta tam.Vhodne pro pedofilii,rakovinu,nepoucitelne politiky atd,atd,FZ
Re: Homosexualita je vyléčitelná
(kapej, 17.3.2010 10:13:10)
Odpovědět
No, no, ta rakovina mi tam nesedí... Asi jen hloupý žert nebo ne ?
Re: Homosexualita je vyléčitelná
(Daniel Makay, 16.3.2010 21:08:39)
Odpovědět
Pro homosexuální sodomity, je velmi důležité, aby se k nim většinová společnost chovala přirozeně. To znamená, že je bude mít trvale v opovržení a budou vyčleněni na okraj společnosti, stejně jako pedofilové či zoofilové.
Pokud jim bude tato sodomie prokázána, je třeba s nimi jednat stejně jako s pedofily či zoofily.
Ono to na první pohled vypadá krutě, ale je to pro ně velmi prospěšné, neboť někteří z nich budou hledat pomoc a cestu jak s této zvrhlosti ven. Navíc většinová společnosti od této zrůdnosti bude chráněna, hlavně mládež. Homosexuální sodomie je v prvé řadě důsledkem odkřesťanštění společnosti ve které lidé bez kristovy ochrany jsou démonizováni a začínají trpět všemi možnými nezvladetelnými úchylnostmi. Ateistická či jinak zpohanštělá společnost vůbec nerozumí duchovním principům a tudíž je lehkou kořistí satana. Rozhodně homosexální sodomie je léčitelná o tom není pochyb. Ti co tvrdí opak jsou podvedení bludem tohoto světa.
Homosexualita je vyléčitelná
(Kíťa, 16.3.2010 22:51:41)
Odpovědět
Já si nemůžu pomoci, ale když čtu příspěvky pana Makaye, mám pocit, že sám tažil děsivou zkušenost v dětství s církevními představiteli ( o nichž te´d vyplouvají na povrch neuvěřitelná fakta) a ta se mu transformovala v jeho útočnou, katolickou rigiditu, fundamentalismus..asi se trauma z dětství vrací a možná jen potřebuje pomoci..
Re: Homosexualita je vyléčitelná
(Daniel Makay, 17.3.2010 8:05:04)
Odpovědět
Tak jsem byl odhalen.
Re: Homosexualita je vyléčitelná
(iko, 21.3.2010 1:01:17)
Odpovědět
To jo... a napříště třeba s Vami jednat stejně jako s pedofily či zoofily:-)
Re: Homosexualita je vyléčitelná
(Jahoda, 17.3.2010 12:56:44)
Odpovědět
naprostý souhlas s Danielem ohledně ateiszmu,akorád bych tě Danieli chtěl poopravit a to v tom smyslu,že ateizmustická společnost není nachylná satanu -ona je přímo satanem ovládána nebot ateiszmus je dílo satana.
Tento zlobr započal svou revoluci ve Francii koncem 18 stol a jako demonstraci své síly mu bylo umožněno naplno se projevit ve 20 stol.
Jinak pokud znáš Písmo tam je jasně popsán příchod antikrista,počínaje ranama na lidstvo v podobě přírodních katastrof,přes stěhování národů-a to vše již ůspěšně probíhá až po příchod antkrista.
Ateiszmus tomuto všemu dláždí cestu a stahuje obrovský počet duší do věčného zatracení v pekle.
Re: Homosexualita je vyléčitelná
(Jahoda, 17.3.2010 12:59:45)
Odpovědět
oprava:
atheizmus!
Re: Homosexualita je vyléčitelná
(kapej, 18.3.2010 10:53:22)
Odpovědět
No tak, Jahodo, zase provokuješ ? : ))))
Re: Homosexualita je vyléčitelná
(Jahoda, 18.3.2010 12:30:00)
Odpovědět
nu dobře,jsem odhalen...ale kdy vy atheisté se paní kapej umíte tak krásně vztekat.)
Jinak k článku asi toliko,na jedné straně je sice pravda že homo si dělají politické techtle mehtle a prospěchaří z toho.
Přesto ale poukazovat na nějakou skupinu lidí a na jejich odlišnost je tanec na tenkém ledě .
Nevím, přece jenom je zde ještě svoboda slova a pokud je homosexualita vyléčitelná a je to pravda,proč na to nepoukázat.Já jsem o tom přesvědčen také.
Jenom se ale musí dát pozor,aby se toto poukazovaní nezvrhlo v hon na čarodějnice a nebylo tak ubližováno lidem.
Re: Homosexualita je vyléčitelná
(kapej, 18.3.2010 15:05:13)
Odpovědět
Milý Jahodo, nevím, kde berete jistotu, že jsem ateista : )))) To za prvé. Za druhé - zrovna já nepatřím mezi vztekaly : ))) A za třetí - nemyslím si, že pravá homosexualita je vyléčitelná a zároveň jsou mi naprosto proti mysli neustálé " kecy " o homosexuálech, jejich vlastní předvádění se na veřejnosti a zviditelňování se. Co si mezi sebou dělají jak homo tak hetero v posteli, to je jejich intimní věcí a nepatří to na veřejnost, ani jedno a ani druhé. Jsem " halt " ze staré slušňácké školy, nicméně nejsem puritán. Dojde - li však k tomu, že ať už homo nebo hetero si finačně přihrávají z našeho rozpočtu " techte - mechte " ( někdy stačí jenom ty techte, mechte už si domyslíme ), je to už proti normálu a mělo by se s tím něco dělat, zvláště, jedná - li se o tunelování a trestné činy.
Re: Homosexualita je vyléčitelná
(jh, 17.3.2010 1:28:03)
Odpovědět
Soudruzi samcoložníci a soudružky samicoložnice,

1) každý kolík hledá dolík

2) řiť není dolík - to ani náhodou, ani anatomicky!

3) "pipinka" je uzpůsobena k tomu, aby
a) přijímala a
b) vydávala (život).
Podstata života je v darování...

4) Řiť neumí "přijímat", ale pouze vydávat (ho.no, narozdíl od života).

Tak už konečně, prosím, přestaňte blbnout s asociacemi psychologů, psychiatrů a kdoví jakých pseudoautorit a podivných to individuí a vraťte se k normálu.
Mně se taky jako heterákovi líbí - vedle manželky - stovky dalších sličných dam, ale to mě ještě neopravňuje prezentovat promiskuitu jako variantu normy.

Zkuste s léčbou duše a dosáhnete i zdraví těla, na to vemte jed!
Re: Homosexualita je vyléčitelná
(Robin, 17.3.2010 3:29:26)
Odpovědět
Ba.máte pravdu. A ti "odborníci" psychologové a psychiatři jsou často sami úchylové a cvoci.
Re: Homosexualita je vyléčitelná
(Jahoda, 17.3.2010 13:01:47)
Odpovědět
u nich je nemoc z povolání.
No, homosexualita alespon castecne vylecitelna bude, byt by korekcnici radi dokazali opak

Ale proboha, cituji "Mnoho lidí, mezi nimi i kněží, bylo již mezitím vyléčeno."

Proc predelavat kneze? Aby nesmel sukat nekoho jineho. A jak to v ramci celibatu chcete overit? Tohle je jedna z nejvetsich p..ovin, co jste kdy vytahli :>D
Preklepy..
Ted zas nebudou misto muzu smet sukat zeny:D To si polepsi...
Re: Homosexualita je vyléčitelná
(iko, 21.3.2010 1:08:18)
Odpovědět
Nepoucitelna redakce se drzi overeneho Goebbelsovskeho "stokrat opakovana lez je pravda", a stale dookola opakuje stejnou a stokrat vyvracenou mantru o leceni.

Toto jsou pravicove temy?