reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Historik Radomír Malý o popírání holokaustu

Autor: Redakce | Publikováno: 23.1.2010 | Rubrika: Citáty
Ilustrace

Popírat holokaust je výrazem otrlého cynismu a jestli tak činí katolík, tak plivá mimo jiné po své vlastní Církvi, neboť v plynových komorách hynuli i katoličtí konvertité ze židovství a Církev jednoho z nich, Edith Steinovou, svatořečila.

 

Z knihy MALÝ, Radomír: Katolíci ve stínu hákového kříže, Michael s. a., Frýdek–Místek 2006

reklama
2239 čtenářů | 18 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Historik Radomír Malý o popírání holokaustu
(Dan, 23.1.2010 8:28:46)
Odpovědět
Popírání holokaustu je čirý nesmysl, židovské pogromy zde byly od té doby co žid přikočoval z Asie do Evropy a snažil se ji mocensky a ekonomicky ovládnout.

Nedávné výpovědi příslušníků SS a Hlinkovi gardy, starých mužů, veteránů se všechny shodovaly v tomo, že holokaust byl a také že ho nelitují.

Co nato říct, žid by měl odtáhnout tam kam patří, na Blízký východ.
Re: Historik Radomír Malý o popírání holokaustu
(Vzdoropapež XVI., 23.1.2010 9:27:45)
Odpovědět
to : Dan
Jsi maléj SS áček vid' ty maličká zrůdičko nechceš přebalit . . .
Re: Historik Radomír Malý o popírání holokaustu
(helikaon, 23.1.2010 10:57:44)
Odpovědět
Nene, pan Dan je jen moravsky nacek, ktery hlasa nezavislost moravy a vubec moravske rasy a jeji nadrazenost nad ceskou, pripadne zidovskou a vubec jakoukoli narodnosti, rasou ci vyznanim....

Sve koreny ma patrne vysledovane az k mongolskym najezdnikum ktery dobyli moravu nekdy poc. 13. stol n.l. :-D.
Re: Historik Radomír Malý o popírání holokaustu
(kapej, 23.1.2010 11:13:49)
Odpovědět
Z minulých diskusí vyplynulo, že díky Danovi celý moravský národ jako jeden muž ( žena, dítě, píseň, kost ) podstoupil genetické vyšetření, čímž bylo jednoznačně dokázáno, že Moravané a Slezané jsou geneticky čistou a naprosto odlišnou rasou v celé Evropě, čímž jim přináleží právo napříště vlastnit centrálu EU a NATO přímo v Brně.))))
Re: Historik Radomír Malý o popírání holokaustu
(Hardy, 23.1.2010 17:14:46)
Odpovědět
Re: Dan Dane, máš nadání, to ti nelze upřít. V třicátých až čtyřicátých letech by jsi byl výtečný aparátčík, něco jako politruk u SAmanů a později až bys byl povýšen u SSmanů. Ale tu dobu si prošvih a teď se ti mnozí pošklebují, což je čirý "nevděk".
Re: Historik Radomír Malý o popírání holokaustu
(Felix, 23.1.2010 10:46:22)
Odpovědět
Nesouhlasím s panem dr. Malým v tomto: Židovka Edith Stinová se stala konvertitkou, katoličkou a karmelitkou Teresií Benediktou od Kříže. Nazývat ji po tom stále původním jménem je úlitba Židům a hloupé zastírání dosahu její konverse. Dnes už není žádná Edith Steinová, je už jen sv. Teresie Benedikta od Kříže.
Re: Historik Radomír Malý o popírání holokaustu
(lunochod, 23.1.2010 11:55:01)
Odpovědět
http://cs.wikipedia.org/wiki/Terezie_Benedikta_od_K%C5%99%C3%AD%C5%BEe
Re: Historik Radomír Malý o popírání holokaustu
(Felix, 23.1.2010 12:39:58)
Odpovědět
díky, ani jsem nevěděl, že na wikipedii je to tak podrobně popsán
Re: Historik Radomír Malý o popírání holokaustu
(kapej, 23.1.2010 11:10:26)
Odpovědět
Oprava první věty : Popírat holoukaust je výrazem otrlého cynismu a jestli tak činí kdokoliv, plivá nejen na sebe, ale na práva každého dalšího člověka, bez určení jeho vyznání...
Re: Historik Radomír Malý o popírání holokaustu
(Felix, 23.1.2010 11:34:44)
Odpovědět
Ano. On to myslel v souvislosti, kdy obviňovali katolíky z toho popírání.
Re: Historik Radomír Malý o popírání holokaustu
(lunochod, 23.1.2010 12:08:19)
Odpovědět
Radši s tím tématem neblbněte
http://www.zvedavec.org/zvedavec/2009/12/3424-osvobozen
Re: Historik Radomír Malý o popírání holokaustu
(Felix, 23.1.2010 12:42:05)
Odpovědět
případ stwora byl jiný
Re: Historik Radomír Malý o popírání holokaustu
(Hardy, 23.1.2010 17:19:58)
Odpovědět
Re:Dan Dane, ty jsi takovej nedoceněnej aparátčík nebo něco jako politruk neonaci, třeba budeš časem povýšen.
Re: Historik Radomír Malý o popírání holokaustu
(Vzdoropapež XVI., 23.1.2010 20:51:04)
Odpovědět
Vivat Izrael !!!
Díky Hospodinu za Izrael !!!
Re: Historik Radomír Malý o popírání holokaustu
(Maftík, 23.1.2010 21:22:52)
Odpovědět
Ať už to bylo s holocaustem jakkoliv, rozhodně nesouhlasím s tím, aby snahy o znovupřezkoumávání a revidování této historické události měly být zákonem perzekuovány (až 10 let vězení v Rakousku, pokud se nemýlím), zakazovány a aby bylo odmítáno se s těmito "revizionisty" jakkoliv bavit. Ostatně, pokud je vše co se o holocaustu oficiálně tvrdí jasné a pravdivé, neměl by mít nikdo problém s tím, aby se to přezkoumávalo. Naopak, to náboženství holocaustu, které dnes panuje, ta rozčertěnost jako reakce na jen slovíčko malé pochybnosti ohledně něčeho co se týká tohoto tématu, vyvolává podezření. Takže v určitém aspektu zde s panem Malým rozhodně nesouhlasím.

Když už jsme u tématu, v rámci objektivity by mě zajímaly protiargumenty vůči tomu, co ve svém filmu prezentuje žid David Cole, stejně jako na argumenty vyřčené ve filmu Schwindler´s list.
(http://uloz.to/1902872/svindleruv-seznam.rar, http://uloz.to/1943110/svindleruv-seznam.rar, http://video.google.com/videoplay?docid=976870941610001004#, http://video.google.com/videoplay?docid=976870941610001004#docid=-441640420550012012)

P.S. nejsem popírač holocaustu, kdyby mě z toho někdo chtěl náhodou nařknout. Nacismus a rasismus samozřejmě odsuzuji
Re: Historik Radomír Malý o popírání holokaustu
(lunochod, 23.1.2010 21:55:12)
Odpovědět
Největším zločinem je ideozločin.
Ideozločinem se myslí provinění závadným myšlením.
Už pouhá závadná myšlenka může vést na smrt.
http://cs.wikipedia.org/wiki/1984_(rom%C3%A1n)#Ideozlo.C4.8Din
Re: Historik Radomír Malý o popírání holokaustu
(o, 23.1.2010 22:28:48)
Odpovědět
tento server ztráci moji důvěru. Jediný na čem se shodnem je že EU je nový SSSR.
Re: Historik Radomír Malý o popírání holokaustu
(kapej, 24.1.2010 20:05:37)
Odpovědět
Pane, nejste sám, bohužel.