reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Omluví se OSN a politici také našemu prezidentovi Václavu Klausovi?

Autor: Václav Klaus | Publikováno: 25.1.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

"Předpověď byla špatně podložená a měla chybné závěry. Vedení Mezivládního panelu pro klimatické změny (IPCC) se za chybnou aplikaci dat omlouvá," nechali se ve středu slyšet jeho zástupci. Média jejich omluvu označila za bezprecedentní - OSN se totiž neomlouvá nijak často.Zaznamenali jste tuto zprávu (20.01.2010)?

Já osobně ji v roce 2010 považuji za jednu z nejdůležitějších. A to máme teprve leden. Ta zpráva, která kupodivu neobsazuje masivně titulní strany novin a nemá své místo v hlavních zpravodajských relacích, má totiž dalekosáhlé důsledky. Ještě nedávno chtěli ekologističní aktivisté a zmatení politici z celého světa, na základě závěrů klimatologů Mezivládního panelu pro klimatické změny (IPCC), cca 30 bilionů USD do roku 2030. Předkládali nám pomalu katastrofické scénáře o konci Země a lidstva. Jako z hodně drahého amerického filmu. Také náš státní rozpočet měl být připraven o značnou část peněz každý rok, které už v kase i tak nejsou, jako spoluúčast na svatém tažení za neoteplování Země o ne více než 2 C°.

Dnes už víme, že himálajské ledovce netají tak, jak klimatologové strašili. Víme, že zprávu zmanipulovali. Také víme, že nová studie, která bude uveřejněna v publikaci amerických meteorologů Journal of Climate, zpochybňuje teorie o oteplování: "Zatím si nejsme jistí citlivostí klimatu a odrazivostí částeček v atmosféře. A proto není možné určit přesně, jakým dílem se na výsledku podílejí," říkají skutečný klimatolog Stephen Schwartz a jeho kolegové.


Je to téměř doslova přesně to, co již roky říká Klaus. Přesto jej politici a aktivisté čeští i v zemích EU (a v podstatě též zbylého světa) označovali těmi nejhoršími názvy. Přisuzovali mu bezprecedentní charakterové vady a označovali jej za kacíře, kterého, kdyby byla jiná doba, by nejraději upálili, aby jim nestál v cestě.

Po omluvě OSN celému světu za to, že jejich klimatologové lhali, mlžili, tajili, manipulovali a chybně aplikovali, mě teď zajímá, kdo z těch v předchozím odstavci uvedených zaplatí ze svého náklady na konání summitu v Kodani - a zejména pak kdo v sobě najde tolik odvahy, aby se omluvil Václavu Klausovi.

Z těch domácích by mohli začít například Bursík s Liškou.

reklama
2313 čtenářů | 28 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Omluví se OSN a politici také našemu prezidentovi Václavu Klausovi?
(jh, 25.1.2010 1:08:18)
Odpovědět
To samozřejmě není omluva co pustili do médií.
Žvanilo se pouze o jakémsi přehlédnutí (přehození) nuly v čísle letopočtu teplotní Apokalypsy...
Re: Omluví se OSN a politici také našemu prezidentovi Václavu Klausovi?
(ordoš, 25.1.2010 7:49:04)
Odpovědět
Nevím proč by se OSN měla panu Klausovi omlouvat,omluvili se lidem,kteří se tímto problémem zabývají.Někteří z odborných hledisek,jiní,jako pan Klaus z politických pohledů.Je to zajímavé téma a nebezpečné ,protože se jeho prostřednictvím dá odvést pozornost od problémů,daleko zásadnějších,které pan Klaus přezírá viz.Plzeňská práva a řada problémů vnitřní domácí politiky.Těch domácích problémů je opravdu,ale opravdu hodně.Tento článek,jak když vypadl z obsahu Rudého Práva 50let,která bohužel pamatuji.Cože si to, to OSN dovoluje?Omluvit se veřejnosti a neomluvit se jednotlivci na Pražském hradu to je skutěčně ,ale skutečně troufalost.Bohužel k závažným tématům vnitřní politiky není dost vůle.Naopak je vůle udělit milost mladé policistce,která brala a chtěla úplatky.Řekl bych ,že u nás takový problém,který si zaslouží větší pozornost než co kde prohlásí ,nějaký klimatolog,který to ještě má v popisu práce.Je to však téma ,kde se může pan Klaus zviditelnit a to je to hlavní o co tady kráčí.Poslední postřeh,ještě pozvat u příležitosti svátku Milouše na hrad,jak dojemné před volbami.
Re: Omluví se OSN a politici také našemu prezidentovi Václavu Klausovi?
(mm, 25.1.2010 11:59:36)
Odpovědět
Proč? Protože jsou to hulváti, kteří lhali a uráželi našeho pana presidenta. Ve slušné společnosti se nikdo jako hulvát nechová a pokud někoho urazí, tak se slušně omluví. Když to vezmeme jen v našem Kocourkově, považujete Bursíka a Lišku za slušné lidi? Lhář nemůže být slušný člověk, jinak je to protimluv jako třeba bílý černoch.
Re: Omluví se OSN a politici také našemu prezidentovi Václavu Klausovi?
(Evropan Jirka, 25.1.2010 8:24:13)
Odpovědět
Tzv. IPCC by se především měl omluvit všem klimatologům, meteorologům, ekologům i ekonomům, kteří od samého začátku vědecky dokázovali, že globálně oteplený poplach byl tím, čím byl - odporným podvodem a ještě odpornějším kšeftem. Jako druhý krok by mělo následovat zrušení nemravného systému odpustků na CO2.

A mimochodem - neškodilo by také, kdyby se za svou přicmrdovačskou horlivost chytli za nos místní eurohujerští poplašenečkové. A aspoň se pokusili pochopit, že pravda obvykle bývá v menšině a že snaživé vytí s vlky obvykle končí tím, že snaživec vypadá jako blbec.
Re: Omluví se OSN a politici také našemu prezidentovi Václavu Klausovi?
(Alberto Kvěch, 25.1.2010 9:13:57)
Odpovědět
Jistě jste se spletl a chtěl jste mluvit o euroskepticích.Rád bych věděl ,kdy se Klaus omluví EU,našemu Ústavnímu soudu,poslanecké sněmovně,neeuroskeptickým senátorům, hlavně občanům Česka a také Topolánkovi a ODS.Sám Topolánka nemusím, ale omluvu mu rozhodně pan Klaus dluží. Nebýt Topolánka, nebylo by ani tak podivné obsazení hradu.
Re: Omluví se OSN a politici také našemu prezidentovi Václavu Klausovi?
(Chytrakzhospody, 25.1.2010 11:42:13)
Odpovědět
Kvěchu sypej od PC, zachvíli máš skupinou terapii.
Re: Omluví se OSN a politici také našemu prezidentovi Václavu Klausovi?
(Alberto Kvěch, 25.1.2010 21:34:52)
Odpovědět
Ta je od 6,00 do 7,00 hod. Chytráku z hospody.Nerozumíš tomu co píši ,že chytráku.
Re: Omluví se OSN a politici také našemu prezidentovi Václavu Klausovi?
(Alberto Kvěch, 25.1.2010 9:34:26)
Odpovědět
Pane neevropane.To Vaše vytí s vlky právě končilo podepsáním LS(to jste si naběhli, ale nic Vám nebrání, aby jste dále křičeli, ať žije Klaus až do úplnného zesměšnění) a snaživci euroskeptici se opravdu zviditelnili ve Vašem přilehavém pojménování.Podepsání LS je tomu prokazatelným důkazem.S tím doufám při Vaší inteligenci souhlasíte.Divím se Vám, že Jste ještě politiku Klause ani za 20 let jeho působení správně nepochopil.To je opravu obdivuhodné neevropane Jirko.
Re: Omluví se OSN a politici také našemu prezidentovi Václavu Klausovi?
(kapej, 25.1.2010 17:42:21)
Odpovědět
Pane Kvěchu, v loňském roce jste zvažoval, že si zřídíte vlastní Neeuroporál, k čemuž nedošlo. Škoda, Chocholoušek čeká, jste vzácný případ, který se vyskytuje maximálně jednou za dvacet let.
Re: Omluví se OSN a politici také našemu prezidentovi Václavu Klausovi?
(Alberto Kvěch, 25.1.2010 21:31:42)
Odpovědět
K věci pane, k věci.Jinak díky.
Re: Omluví se OSN a politici také našemu prezidentovi Václavu Klausovi?
(Machálek Vojtěch, 25.1.2010 9:33:08)
Odpovědět
Na celé té oteplovací kampani,je naprosto nefér to základní kriterium.Kdo a na základě čeho tak přesně stanovil to správné teplotní status quo,tu teplotní ideální nulu,od které počítá "dramatické" zvýšení teploty o 1,4 F?Vzhledem k existenci Země ,počítané v miliardách let,je měření těchto hodnot za pomocí nejmodernější techniky, včetně satelitů,staré 50 let.Pouhé měření teploměrem začíná zhruba kolem roku 1775.Vyjádřím li toto časové srovnání v hodnotách představitelných a za stáří Země dosadím jeden 24 hodinový den,tak z něj má lidstvo představu o jedné tisícině sekundy! Je možné na základě takového mizivého časového zlomku,vytvářet poplašné prognozy na 50 či sto let dopředu,vypočítat v centimetrech zvýšení hladiny oceánů,spočítat ve čtverečních kilometrech v budoucnu zaplavená zemí a další jobovky?Jen na dokreslení jednu čerstvou prognozu z 11.1.2010
Dlouhodobá předpověď na období 20.1.-10.2 se prozatím uťala a pouhých 20 stupňů.Mělo být +7 st.
Re: Omluví se OSN a politici také našemu prezidentovi Václavu Klausovi?
(Felix, 25.1.2010 9:57:57)
Odpovědět
Tak to je jasný, že se neomluví. Prblém je jinde. Dnes se mluví asi 100 krát víc, než je třeba. A tak se v tom oceánu docela ztratí řeči falešnýc proroků. Co jich jen bylo? Odevšad se linuly předzvěsti uhlíkové zkázy. Vše zapomenuto, ani ti mluvkové brzy už snad nebudou vědět, že tak sr**i. Ve strém Řecku i ve starém Israeli (dnes již obě země vyplňují onen oceán) se o falešném prorokovi dobře vědělo. Strhli mu prorocký kožich a dali pořádnou deku. Někdy přežil, nadosmrti znemožněn. Ne tak v dnešní lidové demokracii.
Schválně: Zkusete za rok znovu otisknout, že pokud jde o uhlíkové zatemnění rozumu, měl tehdy Klaus pravdu. Ta dnešní lidové demokracie jde vlastně ještě dál. Uvidíte, že se zase ozve dost blbů, kteří neřeknou: Měl. Ale že si tak budoval kariéru, že chtěl být v oposici vůči Topolánkovi, že to bylo z nenávisti ke Goreovi, že kdoví, jak to je, že šlo o prachy, že ani nevěděl, co mluví, že mu to sdělila nějaká milenka nebo že měl informaci z Putinových laboratoří nebo že šo o vychytralý zlodějský jeho tah na burze. A že Lisabon je dobrá věc, tak že Klaus pravdu neměl.
A tak se zamýšlejnme nad lidovou demokracií, která neumožňuje řádnou duševní hygienu takovým prorokům a pak to tu oni zasmradí všechno.
Re: Omluví se OSN a politici také našemu prezidentovi Václavu Klausovi?
(kapej, 25.1.2010 17:56:08)
Odpovědět
Ano, dneska se mluví stokrát více, než by se mluvit mělo. Jen dovětek : Pán Bůh nám dal dvě uši a pouze jedna ústa ... ne všechny Vaše příspěvky odpovídají této rovnici - alespoň na tomto portálu.
Re: Omluví se OSN a politici také našemu prezidentovi Václavu Klausovi?
(frantisek zajicek, 25.1.2010 18:55:06)
Odpovědět
Presne,mam dojem(urcite nebudu sam),ze nejvic tady mele Felixir.Asi toho na praci moc nema,nebo je placeny agitator,ale ty jeho elaboraty formatu A4,kde doslovne plete kose s banemi a prepisuje zpravy z medii,ktere jsou bohuzel mimo dane tema a nikdo na ne nereaguje,me tak trochu utvrzuji v tom,ze mame mozna neco do cineni s placenym agentem strany SS-Obcani,FZ
Re: Omluví se OSN a politici také našemu prezidentovi Václavu Klausovi?
(kapej, 25.1.2010 19:47:31)
Odpovědět
Myslím, že není žádným placeným agentem SSO, to nemá logiku, protože by SSO svými názory poškozoval, což nečiní. Jen prostě má tendenci mluvit zasvěceně naprosto do všeho a když není co říct, přetiskne zprávy z denního tisku. Logicky - k oteplování - o současném mrazu, je to zřejmě jeho způsob humoru.
Re: Omluví se OSN a politici také našemu prezidentovi Václavu Klausovi?
(Felix, 25.1.2010 22:13:45)
Odpovědět
Včera jsem viděl zprávu o gepardovi, kerej přeskočil ohradu, ale nemůžu ji najít. Pak taky jacíci čeští bílí sloni neb nosorožci nebo bílý myšky jsou kdesi v prd*** v Africe, ale taky už to není. Tak nemůžu sloužit. A mrzlo a mrzlo.
Tak Vám aspoň řeknu vtip: Žid si vzal cikgánku - to už dneska Židi můžou, už to nemaj tak přísný. No a narodil se chlapeček. Rostl a sílil. Začal chodit do školy. Tu přijde domů a ptá se rodičů: Co vlastně jsem? Žid nebo cigán? A maminka mu říká: To víš, že cigán. Ale tatínek řekne: Seš Žid. A rodiče se ptají: Proč se ptáš? No, šel jsem ze školy a na rohu bylo jízdní kolo. A tak jsem si říkal: Mám je šlohnout nebo prodat? Ale to se sem nehodí, to píšu jen, aby Kocáb věděl, jaký blbý vtipy si ti blbí lidi povídaj. A mrzlo a mrzlo. Doboru noc.
Re: Omluví se OSN a politici také našemu prezidentovi Václavu Klausovi?
(kapej, 26.1.2010 12:37:22)
Odpovědět
Ano, ano, nezklamal jste, jako vždycky ...
Re: Omluví se OSN a politici také našemu prezidentovi Václavu Klausovi?
(Felix, 25.1.2010 13:17:08)
Odpovědět
Aktualita:
"Meteorologové čekají rekordní mrazy, varují před omrzlinami
Loňská zima byla teplá v porovnání s mrazy, které mají zasáhnout Českou republiku v tomto týdnu. Zatímco nejnižší loňská teplota naměřená 20. prosince dosahovala -20 stupňů, ve středu by mohla být naměřena ještě o pět stupňů nižší. Český hydrometeorologický ústav (ČHMÚ) vydal v pondělí výstrahu před velmi silnými mrazy. Před omrzlinami varuje i Dagmar Honsová z Meteopressu."
Mráz na vás, uhlíkový sv**ě!
Re: Omluví se OSN a politici také našemu prezidentovi Václavu Klausovi?
(Glosátor, 25.1.2010 13:38:07)
Odpovědět
Klaus je možná na štíru s praxí, ale analytik je skvělý, co předpoví, stane se. Evidentně stojí nohama pevně na zemi.
Re: Omluví se OSN a politici také našemu prezidentovi Václavu Klausovi?
(kapej, 25.1.2010 19:50:39)
Odpovědět
Díky za jednoznačné a stručné hodnocení článku, se kterým nezbývá než naprosto souhlasit.
Re: Omluví se OSN a politici také našemu prezidentovi Václavu Klausovi?
(Felix, 25.1.2010 14:41:31)
Odpovědět
Aktualita:
"WHO odmítá tvrzení, že vytvořila z A(H1N1) "falešnou pandemii".
14:12 - 25.01.2010
Ženeva - Světová zdravotnická organizace (WHO) dnes odmítla coby "nezodpovědné" obvinění, podle nějž přecenila rozsah nebezpečí prasečí chřipky a vytvořila falešnou pandemii. WHO rovněž odmítla tvrzení, že se smluvila s farmaceutickými firmami, které proti novému druhu chřipky vyvinuly a prodávaly vakcíny."
WHO se omlouvat nebude.
Re: Omluví se OSN a politici také našemu prezidentovi Václavu Klausovi?
(hanca, 25.1.2010 14:47:57)
Odpovědět
souhlas s Glosatorem. Klaus je dobry vizionar. podle meho ma ale nejvetsi osobni handicap v komunikaci, je prilis sebestredny a arogantni k oponentum, a s tim se tezko operuje.

jinak se nam cela ta ekopolitika zacina jevit v novem svetle. dukazy, zda se, nejsou dosti dukazne, za vsim stoji lobby. co uz to stalo penez, to posledni, kodanske sezeni, bylo naprosto zbytecne prosustrovani milionu, a vysledek veskrze zadny.
Climagate
(Pesimista, 25.1.2010 17:07:30)
Odpovědět
O tomto podvodu se vi jiz hodne dlouho (tedy koho to zajima), a odbornici zvou Klause na prednasky do USA a vazi si jeho stanoviska (mimo Al Gora a dalsich, kteri z toho maji byznys). Klausovi fandim (tedy pouze co se tyka oteplovani, sporivych zarovek a LS).
Re: Omluví se OSN a politici také našemu prezidentovi Václavu Klausovi?
(jj, 25.1.2010 18:09:06)
Odpovědět
Oni hlavně mlží lžou a podvádějí dál, jejich "omluva" byla jen výmluvou , mlžením a leninským "jeden krok zpět,dva kroky vpřed"

Na celém tom skandálu je zásadní nejen ,že celé to jejich tvrzení byl blábol ale hlavně jakým způsobem k takovýmto "veděcky podloženým tvrzením" klimatologové přicházejí - většinou je převezmou odněkud "z Blesku" či v nejplepším případě z renomovaných časopisů z rubriky "nepotvzené hypotezy a teorie" kde se zveřejňují jen hypotezy o kterých čtenář i autoři ví že jsou nepotvrzené - neboli opět jakéhosi vědeckého "bulváru" .. celá ta "klimakterie" je podvod a podvrh za nímž stojí organizovaný zločin doufající v gigantické přerozdělování
Re: Omluví se OSN a politici také našemu prezidentovi Václavu Klausovi?
(frantisek zajicek, 25.1.2010 18:43:23)
Odpovědět
Nechapu,proc a za co by se nekdo mel omlouvat Tuneldedkovi Pruzinskemu.Copak on se omluvil za to,ze nadelal z lidi zebraky,nechal rozkrast cely statni sektor?Mlade maminky hazi deti do kontejneru 80% domacnosti zadluzenych a za to muze OSN?A tato nadoba plna moralniho bahna zvana tez Kikina si zada omluvu?Jak se tady nekdo zminil nade mnou,tento kosoctverec s carkou uprostred by si zaslouzil 20 let.FZ
Re: Omluví se OSN a politici také našemu prezidentovi Václavu Klausovi?
(Vidlák, 26.1.2010 16:40:04)
Odpovědět
Víte, vždycky mě fascinují (v tom nejhorším slova smyslu) ty paranoidní bláboly pomatenců na téma "velkého nepřítele" Klause, který způsobil krizi a rozkradení našeho kvetoucího a prosperujícího průmyslu po roce 1989.
Re: Omluví se OSN a politici také našemu prezidentovi Václavu Klausovi?
(antonín, 26.1.2010 1:06:06)
Odpovědět
FR.Zajíčku, vy chcete mluvit o něčí aroganci, vždyť vy jste úplný duševní chudák. To je ožebračení našich občanů, když vidíme, jaké nákupy lidé dělali před vánocemi, jak lidé chodí oblékání, jak mají vybavené domácnosti, v téměř každé rodině automobil /naše rodina je celkem menšinová, protože auto nevlastníme/, jak města rozkvetla za těch 20 let. Že se děti mohou hlásit na školu podle vlastního přání, bez posudků. Na vaši námitku, že každá rodina nemá na to, aby šlo dítě na školu, oponuji tím, že si studenti mouhou přivydělávat při studiu, dělá to tak můj vnuk i jeho přítelkyně a aspoň ví, že nic není zadarmo.Prezidenta Klause si vážím, protože on se svoji vládou tomuto vývoji dal základ. Lepšího prezidenta jsme zatím neměli.
Re: Omluví se OSN a politici také našemu prezidentovi Václavu Klausovi?
(iko, 26.1.2010 16:52:56)
Odpovědět
Ano, prezident si omluvu zaluzi...

Aj ked je autorom clanku VK:-) Ked uz to dotknutych nenapadlo...