reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Muslimští vrahové nám připomínají, že Havel k nim patří

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 26.1.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Neexistující stát ocenil neexistující mravní "autoritu". Je dobře, že nám nedávají zapomenout na jeho »pravdu« vítězů a »lásku« k humanitárnímu bombardování.

Oficiální zpráva: „Bývalý prezident Václav Havel dostal v Kosovu vyznamenání v podobě zlaté medaile Ibrahima Rugovy za mír, demokracii a humanismus. Ocenění mu udělil současný kosovský prezident Fatmir Sijdiu při příležitosti čtvrtého výročí úmrtí bývalého kosovského prezidenta Rugovy."

Nevím, jaké lepší zrcadlo by mu ten mafiánský pseudostát mohl nastavit. Jako by jej políbil sám kmotr. Kdo ještě nechápe, měl by se aspoň teď vzpamatovat. Jako memento tohle ocenění velice vítám. Lepší psí hlavu si ani nedovedu představit. Hitler už nežije.

I to načasování je signifikantní a symbolické. Právě nyní srbská prokuratura vyšetřuje zmizení tří mladých Čechů v roce 2001 na severu Albánie a je velice pravděpodobné, že je kosovská mafie zavraždila kvůli prodeji jejich orgánů.

Havel poslal Kosovu děkovný dopis. Prý je mu ctí. O zločinech a lidských právech, která tak aktivně a okázale proklamuje třeba před zavřenými dveřmi čínského velvyslanectví, ani slovo. Je to prostě komediant. Asi je pro nás Kosovo bližší partner než světová velmoc Čína. Hlavně po obchodní stránce jsou drogy žádaným artiklem. A vývoz islámu - co více si může Evropa přát, že?

Nechápu to. Většina světa Kosovo ani neuznala, a to včetně bratrských Slováků. Nedá se v tom najít morální, náboženský ani pragmatický smysl. Je to otevřená rána Balkánu, která bude šířit sněť do celé Evropy. Navíc Velká Albánie, o níž jde především, stála na straně fašismu právě na rozdíl od Srbů, kteří naopak vždy drželi s Československem.

Chápu Schwarzenberga, který nostalgicky tíhne k Evropě před první světovou válkou. Ale Havel? Ten žádné ideály nemá. Že by v něm byla jen nenávist ke Slovanům a Rusku zvláště?

Ještě bych pochopil, kdyby žil Rugova, to byl stejný týpek jako Havel. Vyskakoval pod patronátem a v žoldu západních ochránců. Ale Thaci a jeho klika, kteří jej už před smrtí de facto odstavili, to byla parta všeho schopných řezníků.

Bumerang humanitárního bombardování se vrátil Havlovi na hlavu. Bylo by dobře, kdyby se rozsvítilo i jeho nekritickým obdivovatelům. Ne nadarmo se říká, že vrána k vráně sedá. A ať se dívám jak se dívám, vidím tam jen supy se zobáky od krve.

Za odměnu bych Havla poslal s medailí na krku na zdravotní dovolenou do Srbska. Čeho by se bál?  Přece je mediálně „osvobozoval" od Miloševiče, když vzýval a velebil ty humanitární tříštivé bomby, padající na televizi, nemocnice, školy, vlaky, mosty a jiné velejší škody. Havel rád sbírá „střapečky". Ale poděkování Srbů mu ještě ve sbírce bohužel chybí.

http://streit.blog.idnes.cz/

reklama
5331 čtenářů | 25 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Muslimští vrahové nám připomínají, že Havel k nim patří
(jj, 26.1.2010 0:18:40)
Odpovědět
Tihle eurobojovníci na baterky rádi podepisují petice proti Číně .. ta zlá starokomunistická a novokapitalistická Čína je daleko zatímco Bělorusko a Saudská arábie jsou blízko a vládnou jim ti multikulturně a sociálně pokrokoví osvícení vůdci(jinými slovy jsou to kamarádi EU squadry) .. a skoro si myslím že tihle havlové kritizují Čínu protože jí ten režim závidí
Re: Muslimští vrahové nám připomínají, že Havel k nim patří
(Krištov, 26.1.2010 9:10:43)
Odpovědět
Ovečkama milovaný a velmi oblíbený populární expresident, vrchní humanista České republiky dopřejte mu další a další metály Dášenka bude mít radost.
Re: Muslimští vrahové nám připomínají, že Havel k nim patří
(makrela, 26.1.2010 10:15:21)
Odpovědět
Kdybych měl dostat vyznamenaní od zločinecké organizace, zamyslel bych se jestli jsem v životě neudělal nějakou chybu.
Re: Muslimští vrahové nám připomínají, že Havel k nim patří
(Felix, 26.1.2010 10:24:48)
Odpovědět
Pane Strite, píšete: "Ale Havel? Ten žádné ideály nemá." To nevím, z čeho to vyvozujete. Pan Havel má - podle mého názoru - tytéž ideály, jako pan George Soros. Jen je trochu přízemně modifikoval podle aktuálně nejčtenějšího článku zde. U pana Sorose o takové modifikac nevím - ale nevylučuji ji. A tak si zazpívejme tu Havlovu & Sorosovu: "Již vzhůru psanci této země,již vzhůru všichni jež hlad zhnět! Teď duní právo v jícnu temně a výbuch zahřmí naposled." A zavzpomínejme na pana Trockého.
Re: Muslimští vrahové nám připomínají, že Havel k nim patří
(Dušan Streit, 26.1.2010 10:55:38)
Odpovědět
Pokud by takové ideály měl, stejně je zradí. Jako ostatně všechno v životě. On je jen salónní levičák.
Re: Muslimští vrahové nám připomínají, že Havel k nim patří
(Felix, 26.1.2010 13:23:47)
Odpovědět
Já bych ho nepodceňoval. On byl proti zahnívajícímu komunismu Brežněva, Husáka a Jakeše, protože ONI podle něho zradili ideál. Stejně jako to viděl jeho donátor Soros. To byla ta parta revolucionářů Uhl, Šiklová - i někteří neokoni. A ty on nezradil a nezradí - tedy za jedné podmínky: kdyby někdo Sorose přeplatil. Soros si dodnes vybírá disidenty podle svého gusta - a Havel je přesně typ, který mu vyhovuje. Nemylte se, Havla ty ideály drží - všimněte si, jak s klepající se bradou zrovna teď nelenil a hned táhl "na Prahu", co ta dělají blbě. Kdepak pane Streite, ten bude i na smrtelné posteli vyznávat "otroci vzhůru k cílům svým". A je stejný filantrop, ako Soros: občanská sdružení on doporučje a co jim zbude, to jim dávají. A to Kosovo - tam taky nezradl. Tamní soudruzi muslimové jsou vynikajícími bjovníky: "již chví se světa základ vratký." Máte pravdu, že by i je zradil, kdyby se objevilo něco lukrativnějšího. Ale to nehrozí, proto pozor. Taky si všimněte, že z jeho devětaosmdesátkových kumpánů nezradil nikdo a všichni drží basu. Jak to přesně bylo, kdo to zatáhl a řídil, zatím nikdo neprozradil. (Ono taky jde o kejhák.)
Re: Muslimští vrahové nám připomínají, že Havel k nim patří
(Dušan Streit, 26.1.2010 14:13:34)
Odpovědět
Mám jiný názor. Soros je filantrop a uměl vydělat peníze (mimochodem docela hyperkapitalisticky). Havel nikdy neuměl nic. On byl "odsouzen" k tomu, stát se disudentem. A ta živnost profesionálního disidenta docela vynášela, aniž by příliš riskoval. Když bylo třeba, odskákal to někdo za něj. Kdepak, Havel by zradil i své salónní levičáctví. Jemu není "svaté" nic. Jen jeho ego. Ještě kdyby tak dostal "Nobelovu cenu za mír", zradil by i Dášu, pokud by to bylo podmínkou.
Re: Muslimští vrahové nám připomínají, že Havel k nim patří
(Felix, 26.1.2010 16:01:16)
Odpovědět
Dost se této Vaší poznámce divím. Zdá se mi venkovsky naivní.
1. Soros je filantrop - tak on sám sebe nazývá. Něco si nechává pro podnik, něco filantropuje. Víte ale, koho a co filantropuje? Pokud to víte, začínám se Vás bát. Pokud to nevíte, zkuste si něco zjistit. Vše nezjistíte.
2. Havel je taky filantrop. On taky filantropuje část peněz, která mu byla filantropována. Něco pro sebe - jak se říká na pivo - něco pro jiné. Víte ale pro koho a pro co? To asi nevíte, protože o tom byste asi napsal. Tak si to zjistěte.
3. Že Soros peníze vydělat umí (řekněme "moderním" způsobem), kdežto Havel jen tyje z filantropie, to se nepřu. Ani o tom, že vydělat nic neumí - leda zase týt z nějakých diváků a z nějakých sbírek.
4. Ano Havel byl disident. Víte, ale pro koho a pro co disidentoval (tedy kromě sebe, na to se neptám)? To byste si taky mohl zjistit. Pokud si myslíte, že jen pro svou dršku a ne pro nějaké ideje, pak se mýlíte, a to velmi naivně a tedy nebezpečně.
5. "Když bylo třeba, odskákal to někdo za něj." Ne tak docela, napsal jsem že ta banda dosud drží basu. Proč asi drží basu? Nebyla v tom přece jen nějaká idea?
6. Píšete, že Havel by zradil kdekoho. Opakuji: to, že nikdo z nich dosud nezpíval, svědčí o tom, že buď je Havel kápo, nebo by přece jen své souvěrce nezradil. Je ovšem možné, že to je díky tomu, že ta filantropie pořád přichází.
7. Píšete, že jemu není "svaté" nic. To si taky nemyslím. Jak jsem psal, jsou mu "svaté" jeho ideje. Je jistě pravda, že mu vynášejí a že za ně začal být filantropován. Jen tak pro nic za nic filantropován být nezačal. Je zbytečné uvažovat o tom, co by bylo, kdyby penězotok ustal. Jeho ideje mají a v blízké budoucnosti nepřestanou mít vysokou cenu.
Souhrnem: v politice jde o to, které jsou to ty ideje. Poblivajs má cenu jen osobní a do jisté míry vypovídá o úrovni těch idejí.
Re: Muslimští vrahové nám připomínají, že Havel k nim patří
(Dušan Streit, 27.1.2010 9:42:24)
Odpovědět
Pane Felixi, ač s Vámi většinou tak z 80% souhlasím, ponechám si svůj názor na Havla jako na bezpáteřného člověka prahnoucího jen po slávě. Dovolte, abych zkritizoval i já, co mi na Vašich reakcích vadí:
1) Jsou příliš rozvláčné.
2) Máte příliš konspirační náhled.
3) Někdy nedoceňujete oponenta.
Re: Muslimští vrahové nám připomínají, že Havel k nim patří
(Felix, 27.1.2010 20:29:18)
Odpovědět
Děkuji Vám, pane Streite, pokusím se si to vzít k sri.
Re: Muslimští vrahové nám připomínají, že Havel k nim patří
(Felix, 27.1.2010 20:31:11)
Odpovědět
tak to je zase moc krátké: srdci!
Re: Muslimští vrahové nám připomínají, že Havel k nim patří
(Dušan Streit, 28.1.2010 9:48:24)
Odpovědět
;-)
Re: Muslimští vrahové nám připomínají, že Havel k nim patří
(erth, 26.1.2010 18:13:49)
Odpovědět
Soros má podnik na změnu vlád a to již dostatečně dlouho před jeho úžasným výdělkem na libře. Pokud je nějaký širší zájem na této činnosti, pak je tento způsob podnikání dobře zajištěn úměrně sdíleným zájmům i se slušným ziskem v absolutních hodnotách. Klidně můžete vidět run na libru jako vyjímečný obchodní úspěch Sorose jako osoby, ale při pokledu na širší souvislosti se tato možnost jeví jako málo pravděpodobná a tato "spekulace" je jen druhotným projevem podniku na změnu vlád, mimochodem se toto jeví jako ideální financování bez přímých vazeb na skupiny v pozadí. Jinak snaha prosadit švejnara jako prezidenta (s vliven na guvernéra ČNB)by vás měla varovat.
Re: Muslimští vrahové nám připomínají, že Havel k nim patří
(Felix, 26.1.2010 19:04:28)
Odpovědět
Schválně:
- Které bylo Sorosovo největší sousto? pěrestrojka
- Který byl jeho největší úspěch? Obama
- Který byl jeho nejtrvalejší úspěch? asi u nás - trvá to doposud (dnešní ODS, tradičně ČSSD a zelení, nově i TOP; komunisti jsou právě ti zatuchlí, se kterými nic není. Ale scéna u nás je už po 20 let velice "příznivá" trockistický rozvrat perfektní, navíc přerostl do Eurosvazu. Eurosvaz je zatím jinší kafé, než ten sovětský - ta úžasná dynamika ...
- Který hrozí jeho největší krach? Obama
Právě Obama je přesně ta Amerika, pro kterou je Havel. On byl pro Ameriku už dřív, ale měli vyhlídnutou takovouhle Ameriku (poznamenávám, že neokoni vzešli z téže ideje a hodně z ní i dnes drží). Ale hrozí, že se Amerika napruží a všechno bude v čoudu.
- Ty menší barevné revoluce asi každý zná.
Re: Muslimští vrahové nám připomínají, že Havel k nim patří
(Hardy, 26.1.2010 11:03:58)
Odpovědět
Havluvy počiny oplývají značnou naivitou a i paradoxně značnou servilitou jak vůči USA tak i Německu, ale to už je vlastně jedno, protože je to bývalý prezident.Například ta jeho soukromá omluva Němcům, to byla věc, která nám Čechům uškodila. Jen tak naokraj, máme teď hůře vyjednané sousedské a ekonomické vztahy s Německem, než má třeba Polsko. Díky i panu Havlovi.
Re: Muslimští vrahové nám připomínají, že Havel k nim patří
(styks, 26.1.2010 11:52:15)
Odpovědět
Vazeny autore!
Naprosto souhlasim s Vasim hodnocenim, ktere vystizne popisuje situaci v Kosovu. Pusobil jsem v te oblasti temer 5 roku a korupce, podrazy, prekrucovani dejin je standartni postup za asistence EU v celem s Nemeckem. Uznani Kosova ceskou vladou je zradou na slovanskych narodech a dukazem nasi manipulovatelnosti ze strany EU.
Re: Muslimští vrahové nám připomínají, že Havel k nim patří
(kapej, 26.1.2010 12:22:22)
Odpovědět
Smutné, ale pravdivé a odstrašující. Jednou se budeme Srbům omlouvat my ( nejen Slované ) a Miloševiče budou naši potomci oslavovat jako hrdinu. Je to ostuda naší vlády, že Kosovo se svými mafiány bylo uznáno...
Re: Muslimští vrahové nám připomínají, že Havel k nim patří
(Štastný Jim, 26.1.2010 18:19:55)
Odpovědět
Miloševič je řezník který nese vinu za rozbití křehkého jugoslávského soustátí nastoleného násilím po druhé světové válce.Jinak souhlasím s nečestnou úlohou VH v otázce bývalé Jugoslavie.
Re: Muslimští vrahové nám připomínají, že Havel k nim patří
(kapej, 27.1.2010 19:41:15)
Odpovědět
Každé etnicky, nábožensky, politicky i morálně ( eticky ) různorodé soustátí se jednou rozpadne, čeká to i EU. Tvrdím jen, že Srbové jsou Slovani a " bojovali " vždy po celá staletí proti rozpínavosti Turků a islamistů a Kosovo je právě ta druhá strana mince. Jedná se o mafii, která se na jihu Evropy usídlila. Je to skutečné ostudné a za svými názory na Miloševiče si stojím - bude časem považován za mučedníka.
Re: Muslimští vrahové nám připomínají, že Havel k nim patří
(num, 26.1.2010 21:50:04)
Odpovědět
Takovéhle hámotiny patří na jiný portál. měl jsem za to, že se tento portál bude zabývat tím, co nám úředníci z EU budou nařizovat.
Re: Muslimští vrahové nám připomínají, že Havel k nim patří
(nezapominálek, 27.1.2010 11:28:15)
Odpovědět
Je určitě pravdou,že Havlův humanismus je slušně řečeno zvláštní.Jeho prezidentování začalo bezhlavou amnestii,kdy bylo propuštěno asi 20 tisíc věznˇů,z toho menší část politických,z nich dokonce někteří čekali na propuštění měsíce na rozdíl od kriminálníků.Pokračovalo to zavíráním zbrojovek,což nás ekonomicky oslabilo,hlavně Slovensko(Dubnica,Martin).Zbrojit se nepřestalo a západ po námi uvolněných trzích radostně skočil nebotˇto je nejlukrativnější výroba a byznys. Určitě v tom nebyla Havlova naivita,ale dohodnutý postup...Omluva sudetˇákům byl také "nutný" akt.Samostatnost Kosova byla nejen uspěchaná,ale především se v čele neměli rozhodně objevit "politici"s takovou minulosti. Havel si své rozumy měl nechat pro sebe, nebotˇsám předvedl dost nevratných kopanců za své éry.A míchat se Číně do vnitřních záležitosti je skutečně jen trapné zviditelnˇování bez odezvy.Právě on,který také přispěl k morálce,která je a zhoršuje se.Co by se dělo asi v Číně, kdyby jí řídil Havel se Sášou a dalšími pseudohumanisty a kamarády z mokré čtvrti?!Vidíme jak po špičkách kolem Číny chodí nejen Obama ale i další politici a to nejen k vůli půjčkám.Havel i další chytrolíni by se měli držet pořekadla a nejdřív si zamést před vlastním prahem.
Re: Muslimští vrahové nám připomínají, že Havel k nim patří
(Felix, 27.1.2010 12:30:01)
Odpovědět
Moc o tom nevím, je tam nějaký, -á disident -ka, za kterého se staví. Zajímalo by mě, co to je za osobu. Když tam zavřou katolické kněze, tak se nic neděje - ani kvůli biskupům. Můj (neověřený) tip je ten, že to bude zase nějaká veš, nasazená do kožichu zvadlému čínskému režimu. Jako byl zvadlý ten u nás (nasadili Havla and comp.) a ten sovětský - tam nasadili Gorbyho. Trockisti všude probouzejí revoluční pohyb.
Re: Muslimští vrahové nám připomínají, že Havel k nim patří
(Lenka, 27.1.2010 15:35:38)
Odpovědět
Opět zakomplexovanec proti Havlovi Streit dokázal svoji debilitu.Samé nenávistné články.
Re: Muslimští vrahové nám připomínají, že Havel k nim patří
(Radek Touš, 4.2.2010 2:21:41)
Odpovědět
Havel nebo nějakej jinej multi-kulti panák ? Stejně si s tou naší celou slavnou Evropou ti zkur.vený muslimáci vytřou pr.del. To proto, že ty mohamedáni se množí jako krysy!!!
Re: Muslimští vrahové nám připomínají, že Havel k nim patří
(pavjan, 5.2.2010 12:15:39)
Odpovědět
Když nebudeme chtít, tak nevytřou.