reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Multikulturalismus, gender, feminismus? Jen černá díra na prachy

Autor: František Matějka | Publikováno: 18.2.2010 | Rubrika: Kulturní válka
Ilustrace

Nikdy to tak nebylo, není a nikdy, opakuji NIKDY (!), to tak nebude. Rovnost. Je to proti zdravému selskému rozumu, proti přírodě, proti vývoji lidského druhu. Sundejte slepecké brýle ti, kteří jim na to skáčete.

Multikulturalismus, feminismus, gender studies, queer teorie, ekologismus. Velmi by mě zajímalo, co by lidé jako například Albert Einstein, Henry Ford, Louis Renault, John Davison Rockefeller, Emil Škoda, Jules Verne, Marie Terezie, Královna Victoria, Marie Curie-Sklodowská, nebo obecně zástupci takových národů, na jejichž odkazy a kulturu z historie lidstva dodnes navazujeme, řekli na dnešní svět.


Souhlasím s touto tezí, která podle mě zcela vystihuje podstatu problému:

"Multikulturalismus a jeho klony se opírají o zcela nepravdivý předpoklad, že existuje dobré, spravedlivé, nezávislé, milující, obětavé, nesobecké lidstvo, že nikdo nechce nikoho ovládat, pokořovat, vraždit a vykořisťovat. Pravý, skutečný a upřímný multikulturalismus a z něj vycházející odnože neexistují, neexistovaly a existovat nikdy nebudou. Ve skutečnosti jde o expanzi militantních kultur a jedinců, toužících po penězích a uznání, kterého se jim jinde, ovšem oprávněně, nedostalo."

Na základě podpory účelové "víry" v opak ovšem současní aktivisté, kteří jdou po penězích a nic jiného, než psát projekty a žádosti o dotace neumí, účelově spojují své úsilí. Je jich stále víc, sdružují se, vypracovávají studie, analýzy a expertizy, žádají o dotace své státy i EU a co je nejhorší – dostávají je. Tím získávají další sílu v udržování a rozšiřování něčeho, co jde proti zdravému rozumu i dosavadnímu vývoji lidstva. Zpravidla pracovali před tím jinde a dnes tvrdí, že je vyhodili proto, že byli "muž" nebo "žena", příliš "tlustí" nebo "hubení", "černí" nebo "bílí". Pravda bývá daleko prostší. Zpravidla jen tito novodobí vymývači mozků opakovaně na různých místech nepodávali takové výkony, jak se od nich očekávalo.

Politicky korektní soudobí patolízalové ve sněmovně pak, aby měli klid, odhlasovávají zákony, které mají legalizovat takové pitomosti, jako například paradoxně rozdílný přístup k většině a menšinám z důvodu tlaku na jejich splynutí, nebo rozdílný přístup k mužům a ženám, prosazováním různých kvót účasti pohlaví ať již jde o politiku, zaměstnanost, apod.

Žena, muž. Zaměstnavatel, zaměstnanec. Nadřízený, podřízený. Vítěz, poražený. Etnická a národnostní geografická většina a menšiny. Křesťanství, islám. Evropa, Afrika, Asie – vždy jiná historie, kultura, vývoj a zkušenosti. To je, přes veškeré umělé pokusy o nabourání tohoto vzácně vyváženého stavu, naštěstí stále opravdová realita. Jsem přesvědčen, že všem těm multikulturalistickým a genderovým aktivistům jde o jediné. Mít zaměstnání (nikoli práci) a získat prachy (nikoli je vydělat). O lidi jim rozhodně nejde. Alespoň, že v době vyslání vzkazu o existenci lidstva v Pioneeru 11 mimo Sluneční soustavu o takových pitomostech nepřemýšleli. Kdo ví, jak by pak ta deska vypadala.

Snad v tom budou mít jasno i generace po nás.

reklama
1883 čtenářů | 26 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Multikulturalismus, gender, feminismus? Jen černá díra na prachy
(Hardy, 18.2.2010 9:30:35)
Odpovědět
Máte bohužel pravdu. Multikulturalizmus může fungovat v chvílích absolutní prosperity, vysoké životní úrovně a míru. V případě konfliktů, nebo "střetu civilizací", nebo ekonomického masového přistěhovalectví, to moc nefunguje, naopak.
Re: Multikulturalismus, gender, feminismus? Jen černá díra na prachy
(Andrea Dworkin, 18.2.2010 9:37:34)
Odpovědět
Proč spochybnujete teorie gendru a feminismus? Vždyť ženy byly po celou dobu existence historie postavené na druhý místo a utláčané. Z vašich článku pramení jen mužská supremace nad ženami. Díky politike gendru a feminismus jsme se my ženy osvobodili od nadvády mužu. A to se vám nelíbí. Tak potom mám pro vás jen jednu radu: Děte do háje, mužský šovinistický svině!!! Feministické hnutí již nezastavíte!
Re: Multikulturalismus, gender, feminismus? Jen černá díra na prachy
(Jan Vacenovský, 18.2.2010 9:53:51)
Odpovědět
Víte proč je ženská kriminalita tak nízká oproti mužské? Díky tomu, že ženy takřka nemají ve výbavě mužský pohlavní hormon testosteron. A víte jak by mi odpověděl ideologicky zaujatý člověk jako vy? Že je to způsobeno historicky zvýšenou mírou sociální kontroly vůči ženám. Takto mi odpověděla jedna socioložka - není třeba komentovat...
Re: Multikulturalismus, gender, feminismus? Jen černá díra na prachy
(Jahoda, 18.2.2010 18:23:33)
Odpovědět
to s tou kriminalitou žen vůči mužům mě zaujalo,tam hraje ůlohu odlišnost ženského mozku oproti mužkému,kdy:
má každý mozek 3 řídící centra z nich vývojově nejstarší amygdala ovlivňuje lidské chování v emocionálně vypjatých situacích,kdy ze zbrklosti inpulzivně kolerující verbace doprovází nevhodné prejevy v chování,které pak člověka mrzí,třeba řekne něco co asi neměl,inpulzivně atakoval okolí a choval se afektivně agresivně.
Ty další dvě části mozku OFC(orbitofrontální kůra) + ACC(cingulární kůra) zase odpovídají za odpovědné ,uvážlivé a rozumné chování a jednání.
Tudíž osoby inpulzivně agresivní psychomotorické a maniodepresivní a problémové,osoby s pernamentní konfrontací s zákony vykazují nevyváženost oněch tří mozkových center ,kdy amygdala,OFC a ACC jsou v dizharmonii a převládá amygdala.
Jinak řečeno jedná se o klinicky nemocné dospělé a takřka všechny pubertáky v telecích letech,tj mezi 12 -21 roky.
Obvzláště u těch pubertáků se jedná o případ,kdy jedna část tohoto mozkového centra je vyvinutější jak ta druhá,u dospělého pak se může jednat o duševní nemoc ,kdy dizharmonie těchto moz. řídících center byla narušena vnějším impulzem(sekundární disfunkce pramenící z traumatu sexuální pedofilní agrese v dětství),nebo se může jednat o primárně vrozené disfunkce.
Ale to už není k věci i když bych se také mohl rozepsat,abych se ale držel tématu,byla zde řeč o kriminalitě .
Byla řeč o pedofilním zneužívání dětí které má za následek biologické změny na mozku,kdy některá část OFC,ACC nebo amygdala zakrní a jiná se vyvine rychleji což má za následek psychopatické chování psychomotorického rázu,takto postižený trpí klinicou depresí,nekontrolovaelnou agresí vůči okolí,jedná podrážděně až neuroticky v koleraci se sekundární sexuální disfunkcí tj. sexuální apetencí .
Tento stav je chronicky klinický a vyžaduje odbornou léčbu.
Ještě bych chtěl poznamenat,že tento výše popsaný stav ,kdy se v pubertě vyvíjí jedno mozkové centrum rychleji jak druhé platí především pro chlapce,ne ale pro děvčata takže ta odlišnost zde je.
To s tím testosteronem ale taky bude pravda.
Kdo ví,třeba traumata z dětství,která mají za následek sexuální disfunkci vedou i ke združování takto postižených lidí,potažmo žen .
Jedná se o společenství lidí,kterým bylo nějak ublíženo a proto se združují ve spolcích například třeba ty feministky.
Jejich sexuálně sekundární disfunkce kolerující s apetencí a frustrací vůči všemu mužskému je všeobecně záma.
Dle mého názoru by se těm lidem mělo pomoct a neje odsuzovat.
Re: Multikulturalismus, gender, feminismus? Jen černá díra na prachy
(talis, 19.2.2010 19:59:45)
Odpovědět
Máte zajímavé pojetí mozku:-))
Re: Multikulturalismus, gender, feminismus? Jen černá díra na prachy
(Alan Kieslinger, 18.2.2010 11:04:09)
Odpovědět
Jistě, máte pravdu. Také je mi trnem v oku genderová disproporce ve sportu - proč jsou sportovkyně segregovány a nemohou svobodně soutěžit se sportovci?
Re: Multikulturalismus, gender, feminismus? Jen černá díra na prachy
(erth, 18.2.2010 11:09:51)
Odpovědět
utvořte si samostatnou ekonomickou enklávu třeba spolu s homosexuály a snažte se přežít bez té normální společnosti s dělbou práce odpovídající schopnostem pohlaví a osvědčete se. Máte na to odvahu? Nebo jen máte kecy a nataženou ruku?
Re: Multikulturalismus, gender, feminismus? Jen černá díra na prachy
(Jahoda, 18.2.2010 18:43:30)
Odpovědět
homosexualita je sekundární sexuální disfunkce.
Pozor,nezaměnit s boylove pedofilní homoseualitou,tam se jedná o primárně vrozenou sexuální disfunkcí s celoživotním zaměřením které se zvyšuje ůměrně věku.
Nejvíce pedofiních sexuálních ataků vykazují muži nad 50 let(((
Re: Multikulturalismus, gender, feminismus? Jen černá díra na prachy
(Petros, 18.2.2010 12:22:06)
Odpovědět
Jako ironie dobrý.
Re: Multikulturalismus, gender, feminismus? Jen černá díra na prachy
(jj, 18.2.2010 13:30:22)
Odpovědět
Feminismus je ženská forma šovinismu a vy jste dokonalou ukázkou tohoto nenávistného ženského šovinismu. Mentálně patříte někam do pravěku.
Re: Multikulturalismus, gender, feminismus? Jen černá díra na prachy
(Linda, 18.2.2010 13:54:46)
Odpovědět
Vážená paní,jsem žena a nestydím se za to, ani nemám komplexy méněcenosti vůči mužům. Žena, která něco chce a má na to, tak se umí prosadit ve společnosti, pokud chce.Sama jsem byla 12 let starostou obce. Ten, kdo na to nemá, požaduje zákony o rovnosti . Rovnost ve všem je holý nesmysl, protože hlavní rozdíl mezi mužem a ženou je již v těle a ten neodstraní žádný zákon. Nevím, proč by daňoví poplatníci měli platit různé spolky zakomplexovaných lidí.
Bohužel se ženy samy připravily o úctu, kterou v dřívejších dobách muži k ženám chovali. Tím jak se ženy výstředně a nedostatečně oblékají, jak se nabízejí mužům koketováním či prostitucí,
jak se nechávají polonahé fotit do různých časopisů atd.(dělají toto muži?) Spíše nad tím, by se měly ženy zamyslet a něco učinit pro nápravu.Ovšem zákon to ani tady nespraví.
Re: Multikulturalismus, gender, feminismus? Jen černá díra na prachy
(Pepíček, 19.2.2010 11:45:41)
Odpovědět
To: Linda
Souhlasím s Vámi.Oblečené chodí až hrůza,to naše babičky byli opravdu oblečené jako dámy v hedvábných punčochách a pravých materilálech a vlasy měli většinou své přírodní nebarvené.
Ty dnešní vypadají přiliš umělohmotně,tzn.nahrážka pravosti od originálu od přirozené krásy.
Stačí se podívat na různé rubriky seznámení a většina žen požaduje aby muž měl auto a svůj byt a bez finačních závazků,s vyřešenou minulostí a scházeli se za účelem jen seuxálního vybití a na to jim s odpuštěním prdí pes.
Místo aby hledali srdce muže hladají nesmysly.
A zůstávají samy na ocet,protože jsou příliš sobecké a zahleděné do sebe,vlastně nány o který normální muž nestojí leda trouba jí podobný.
Re: Multikulturalismus, gender, feminismus? Jen černá díra na prachy
(hanca, 19.2.2010 22:07:00)
Odpovědět
tedy, za feministku se nepovazuju, nikdy jsem nemela potrebu rusit tzv. muzske a zenske stereotypy v praci, sportech ci chovani...jsem docela stastna v pozici matky doma s detmi, a ze muj chlap ma proste od prirody jine vlastnosti nez ja, beru jako samozrejmost. nicmene mluvit takhle obecne o dnesnich zenach a jejich zpusobu oblekani ci jejich chovani ve vztahu je dost povrchni. uplne stejne blbe by se dalo mluvit o dnesnich muzich, jejich zzenstilosti ci polonahych fotkach v casopisech a soutezich misaku.

co me osobne ale vadi, je fakt, ze na mnoha pozicich dostavaji zeny za stejnou praci mene penez nez muzi. pretrvavajici a neoduvodneny muzsky princip, kt je presvedcen,ze chlap proste pracuje lip. vestinou se to tyka vyssich manazerskych postu. a kdyz pak slysim prezidenta lekarske komory mluvit verejne o tom, ze zeny lekarky nepodavaji tak dobre vykony jako muzi lekari, pak uz to nepovazuju ani za blby vtip.
Re: Multikulturalismus, gender, feminismus? Jen černá díra na prachy
(Jahoda, 18.2.2010 17:26:27)
Odpovědět
když já mužská šovinistická svině,tak ty ženská,které schází sex!
Neva,to se dá dohnat,pořádného chlapa do postele a hned bude svět veselejší))
Re: Multikulturalismus, gender, feminismus? Jen černá díra na prachy
(Dr. Troškrt, 18.2.2010 23:13:57)
Odpovědět
To je moc hezké, že Jste se osvobodila.Ale počítám,že ta touha po osvobození nebude až tak masová. O ty hodně osvobozené totiž muži nestojí. Chytrá žena nepotřebuje svoji svobodu protlačovat úředně. Ale to asi nebude Váš případ...
Re: Multikulturalismus, gender, feminismus? Jen černá díra na prachy
(Pepíček, 19.2.2010 11:51:29)
Odpovědět
to: Andrea Dworkin
Máte z cela pravdu tohle to bláznění nezastavíme,protože jste ztratili svou přirozenost a stává z ženy babochlap a na takovou ženu z výšky S-RU !!!
Re: Multikulturalismus, gender, feminismus? Jen černá díra na prachy
(Trident, 19.2.2010 15:21:00)
Odpovědět
Propadáte podivným představám, madam Dworkin. Genderové teorie nemají pravdu, pokud mluví o mužských a ženských rolích či stereotypu. Na "osvobození ženy" měla mnohem větší podíl ekonomická nutnost volného trhu než jakýkoli "boj". Žádný reakční protiproud neexistoval, jsou to jen sny a klamy nedovzdělaných hlupáků.

Oceňuji, že jste již přešla na genderequity gramatiku. Úplně jinak se to čte:-)
Re: Multikulturalismus, gender, feminismus? Jen černá díra na prachy
(hnědka, 22.2.2010 23:17:36)
Odpovědět
Víte, ono ocamcaď a pocamcaď. Feminismus je legitimní, pokud stát bere ženám práva (jako například volební právo, právo chodit do školy, řídit auto atd.). Těchto věcí už jsme se zbavili a je to tak dobře. To o co se dnes feministi snaží je naopak omezit svobody ostatních ve prospěch žen/rovnosti a to je špatně!! Dokážete tento jednoduchý rozdíl pochopit? Ať se feministi odstěhují do Saúdské Arábie nebo Íránu. Tam je, narozdíl od ČR, skutečná potřeba práva žen zlepšovat.
Re: Multikulturalismus, gender, feminismus? Jen černá díra na prachy
(Vojtěch ČERVENKA, 24.2.2010 12:43:52)
Odpovědět
Seš ale kravička...
Re: Multikulturalismus, gender, feminismus? Jen černá díra na prachy
(david, 18.2.2010 10:50:04)
Odpovědět
Včera jsem navrhoval myšlenkový test na téma životaschopnost homesexuálů.
Dnes navrhuji obdobný myšlenkový text na v článku uváděné -ismy.
Zkuste si představit jak proti sobě stojí subjekty ochrany jednotlivými NGO.
Jak asi dopadne konfrontace muslimů s emancipovanými ženami nebo s homosexuály?
Já sám se cítím členem diskriminované menšiny bílých pracujících mužů s heterosexuální rodinou a platící daně. Ano patřím k těm, kteří musí ze svých daní tyto obskurní a veskrze škodlivé a nikomu se nezodpovídající spolky financovat, přestože s jejich existencí nesouhlasím.
Re: Multikulturalismus, gender, feminismus? Jen černá díra na prachy
(Josef Béjk, 18.2.2010 12:03:14)
Odpovědět
To se vidí všude,ouřad pro ouřad,nepochopitelné programy,mafiánský způsob obecních úřadů jak nakrást na zakázkách pro rodinné podniky co nejvíc peněz a i ti vykutálenci,kteří nic neumí a využívají dotace jinak řečeno by chcípli hlady.
Re: Multikulturalismus, gender, feminismus? Jen černá díra na prachy
(pavjan, 18.2.2010 12:04:17)
Odpovědět
Také si myslím, že jde jako vždy o peníze. Tady vznikla mánie, že nejlepší investice je do vzdělání. To je sice pravda, ale v praxi se to zvrtlo někam jinam, než byla původní představa. Tak se stalo, žetu najednou máme přebytek absolventů "snadných oborů". Tito lidé jsou pro ekonomickou schopnost společnosti zcela zbyteční. Aby nemuseli prodávat párky v rohlíku (na to přece nestudovali), snaží se získat odpovídající zaměstnání. Tak se jim v průběhu času podařilo založit dost spolků, příspěvkových organizací, nevádních organizací. Vymýšlejí projekty, témata žádají granty a dotace od státu a EU. Nikdo je nepotřebuje a jsou stejným břemenem pro společnost jako nepracující občané. Protože jim jde ale o výdělek (správněji příjem) snaží se usilovně. Ve skutečnosti jen otravují lidem život, těm jednodušším vymývají mozky. Toto je umělá zaměstnanost - ekonomické břemeno a také dobrý námět pro vládu kde šetřit.
Re: Multikulturalismus, gender, feminismus? Jen černá díra na prachy
(synapse, 18.2.2010 14:09:16)
Odpovědět
Ano,souhlasím s příspěvkem nade mnou-úplně nejkřiklavější je to při vysávání dotací EU-peníze,a to nemalé,jsou žádány především na tzv.měkké projekty-např.vzdělávání pro konkurenceschopnost-úřady práce pošlou povinně ty,kteří přišli o práci do rekvalifikačních kursů,které provádějí soukromé firmy a tyto soukromé firmy mají náklady propláceny z fondů EU a ještě jim hodně,hodně zbyde.Kontrola se provádí výkazy,že účastníci kursu kurs navstěvovali.Ať něco umí či ne,dostanou osvědčení,ale kolika jim absolvování kursu poté umožní odejít z úp a najít si práci,to nikoho nezajímá.Stejně postupují žadatelé o ekologické dotace (např.vydávání brožurek,pořádání školení a přednášek-jejich skutečný přínos je minimální,ale to nikoho nezajímá. Stačí evidovat počet vydaných letáků,počet přednášek atd.),o dotace na sociální začleňování atd.atd.Je to obrovský tunel na státní i evropské peníze,skutečný přínos z těchto miliard je nulový.Velmi málo je žádostí o dotace na tzv.hard projekty-to jsou projekty,kde se vytváří něco hmotného,co je snadno kontolovatelné-dostal jsi peníze na vznik budovy,tak tu ta budova v požadovaných standartech musí stát.To většině nevoní,protože by museli použít peníze skutečně na to,na co je čerpali.
Re: Multikulturalismus, gender, feminismus? Jen černá díra na prachy
(Ekonom, 23.2.2010 11:41:59)
Odpovědět
Sumasumárum dotace Eu jsou zneužívájny pro obohacování spřízněných duší státních úředníků, výnosná pole se přeměňují na zbytečná golfová hřiště, stavějí se tobogány a aquaparky, do kterých záhy nikdo nebude chodit, protože nebude mít na vstupné. Celková nezaměstnanost se neřeší. Vysokoškolské pozice můžete hledat tak leda v Praze a i tam už to neplatí, na vedoucích pozicích všude sedí cizinci. Jestli mají opravdu vystudovanou vysokou školu nebo ji mají koupenou to nikho netrápí. Stádu se řekne - studujte, budete mít lepší pozici, ale v podstatě jde o oddálení toho, aby armáda lidí nastoupila do pracovního procesu. V době studia musí nést celé břeno buď rodiče nebo student vykonává brigády, ale pak se již zamysleme nad tín, zda jsou tam ti studenti na to, aby studovali nebo, aby nechodili do školy, pracovali a zkoušky či diplomy si kupovaly. Protože není dostatek slušně placených míst pro ženy, mnohé studenty provozují prostituci. Opravdu si zasloužíme takovou inteligenci?
Re: Multikulturalismus, gender, feminismus? Jen černá díra na prachy
(Eva, 19.2.2010 19:28:41)
Odpovědět
Autor očividně rád míchá hrušky s jablky. Je to totéž, jako by řekl, že netřeba kupovat boty, protože nepotřebujeme rukavice. Gender a feminismus je tu pro osvobození poloviny lidstva, tedy žen, z poroby, jen si uvědomme, co děvčátek a žen dnes a denně trpí např. v nesčetných nevěstincích světa - a tak by se dalo pokračovat velmi dlouho. Nepřipustíme-li útlak žen a nebudeme-li je nepřímo všemožně trestat za to, že rodí - pak máme určitou šanci odolat multikulturalismu. Ale pokud nebudeme brát ohledy na ženy a hlavně na mámy - pak nás díky multikulturalismu jednou muslimové početně převálcují.
Re: Multikulturalismus, gender, feminismus? Jen černá díra na prachy
(Trident, 19.2.2010 19:48:17)
Odpovědět
Hmm, co Vy si takhle představujete pod pojmem gender?

Jak přesně feministky pomáhají v boji proti obchodu s bílým masem?