reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Úchylný mladistvý vrah nemá mít právo na ochranu

Autor: František Matějka | Publikováno: 2.2.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Pravděpodobnost recidivy sexuálního devianta bez léčení je podle různých výzkumů 50 - 100 %. S léčením mezi 10 - 20 %. S chirurgickou kastrací se dostáváme k 0. Vrahovi z Kmetiněvsi nikdo nemohl nařídit nic, protože mu bylo teprve třináct.

neznama_podoba.PNGVýše uvedené sdělil v on-line rozhovoru na idnes.cz primář oddělení ochranné léčby v Bohnicích Jiří Švarc. Zároveň sdělil, že v Holandsku prý dokonce platí sexuálním deviantům zdravotní pojišťovna jejich návštěvy u domin. Jako součást jejich následné adaptace (!). Pomalu v šoku zůstávám ze Švarcova překvapení, jaký povyk se strhl kolem propuštění Kmetiněvského vraha Robina Prokopce na svobodu. "Ve výchovném ústavu Klíčov měl v posledních letech poměrně volný pohyb, takže se na svobodě neocitá poprvé," připomněl. Podle lékařů si tehdy třináctiletý hoch vraždu do posledního detailu naplánoval. Oběť zavraždil (pobodal a škrtil) a poté ji sexuálně zneužil. Jeho podobizna není známá.

Vážení čtenáři, je mi naprosto jedno, zda tímto v budoucnu poruším či neporuším jakýkoli zákon a jsem jako občan připraven nést veškeré důsledky porušení tohoto pseudohumanistického nařízení, které brání všem normálním lidem s dětma ukázat v médiích podobiznu pachatelů trestné činnosti, pokud jsou mladiství. Zatím jsem jeho fotografii nesehnal, ovšem pokud se mi to podaří, zveřejním ji. Jsem přesvědčen, že tento mladý muž neměl nikdy opustit brány pečlivě střeženého ústavu, nebo měl být vykastrován před propuštěním a to i bez jeho souhlasu.  

Žádám také o zrušení jednoho z řady naprosto pitomých zákonů, který opět chrání pachatele i brutálních trestných činů, místo aby chránil občany této země před nimi. Žádám o zavedení možnosti a práva zveřejnit jméno i podobu všech pachatelů bez rozdílu věku do té doby, než jednou konečně někdo přijme zákon, který jim neumožní vyjít opět mezi lidi. Pak ať je jejich identita klidně znovu změněna a utajena. Do té doby je pro lidi v této zemi jejich přirozené právo vědět o nich přednější, než právo mladistvého vraha na utajení jeho pobytu, identity a podoby. O tom jsem bytostně přesvědčen přesto, že platná legislativa říká něco jiného.

reklama
1821 čtenářů | 24 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Úchylný mladistvý vrah nemá mít právo na ochranu
(iko, 2.2.2010 0:54:12)
Odpovědět
Plny souhlas s autorem...
Re: Úchylný mladistvý vrah nemá mít právo na ochranu
(Huckleberry, 2.2.2010 6:46:51)
Odpovědět
Holanďani už taky nejsou co bývali,co si tam dovedli nastěhovat muslimské nemakačenky,snad Geerd Wilders by stím něco svedl. Naši političtí papaláši NEMAJÍ zájem o normálního člověka,o jeho starosti. Oni vedle propuštěných vrahů nežijí,vězni se mají mnohdy lépe než někteří důchodci. Propuštěného vraha bych nechal na 1 den k dispozici rodičům oběti.Nekontroloval bych návrat.
Re: Úchylný mladistvý vrah nemá mít právo na ochranu
(Vzdoropapež XVI., 2.2.2010 9:01:02)
Odpovědět
Je to fakt divná věc,krýt jej k vůli věku,nechápu proč se nezavedou trdší tresty pro mladistvé.
Proč by měli mít privilégia,měli by mít i tvrdé vězení a né nějaké sociální psychiatrie.
Re: Úchylný mladistvý vrah nemá mít právo na ochranu
(whaler, 2.2.2010 10:48:00)
Odpovědět
Řada pseudohumanistů se mnou nebude souhlasit a bude mě kritizovat, ale podle mého názoru má sadististický psychopatický vrah viset. Bez ohledu na věk.
Re: Úchylný mladistvý vrah nemá mít právo na ochranu
(Ivanka, 2.2.2010 11:49:46)
Odpovědět
Škoda, že je u nás zušen test smrti, v některých případech by se výboně uplatnil. Bohužel to byla jedna z podmínek EU... Ale tohohle pacholka bych zavřela do normálního krimu, a až by se mezi "starými mukly" rozneslo co udělal, nepomohla by mu ani svěcená voda. Věřím ve spavedlnost a v to, že by třeba uklouzl v umýváce a rozbil si hlavu a nebo se smrtelně pořezal při holení. A až budete mít někdo jeho fotku, sem s ní! Bylo mu 18, takže už se zveřejnit smí... Doufám, že boží mlýny stále melou.
Re: Úchylný mladistvý vrah nemá mít právo na ochranu
(kapej, 2.2.2010 16:34:58)
Odpovědět
Jakýkoliv vrah nemá mít právo na jakoukoliv ochranu. Souhlasím s autorem. Zrušení trestu smrti bylo velkou chybou.
Re: Úchylný mladistvý vrah nemá mít právo na ochranu
(likvidace, 2.2.2010 17:17:39)
Odpovědět
Stojím za Vaším názorem. Jedině tak vymítíš zlo ze svého středu....praví SZ. Likvidace této zrůdy je v podstatě humanistický čin. Atˇse tkzv. humanisté na chvilku zkusí vžít do pocitů rodičů oběti.Dokud budou vládnout tihle komedianti tak to lepší nebude...
Re: Úchylný mladistvý vrah nemá mít právo na ochranu
(frantisek zajicek, 2.2.2010 17:37:26)
Odpovědět
Prosimvas,to jste se uz tady vsichni doopravdy pomatli?No jeste ze u nas plati urcite zakony a ne vase nenavist pekne zmanipulovana medii.Uvedomte si konecne,ze slo o 13leteho kluka!Chcete mne snad namluvit,ze jste vsichni v tom veku byli na urovni Einsteina?A nejake medialni kydy pry to mel perfektne naplanovane,no to snad ne.A dokonce chcete zverejnovat jeho fotku,pry je mu uz 19.No jo,ale ten cin spachal v tech 13.Vrazda se neda nicim omluvit,ale dejme sanci mlademu clovekovi.A neverte tomu,ze se ztrati nasim organum z dohledu.Ten bude urcite pekne sledovany.Vzpomente si na sve detstsvi a verte tomu,ze bez chyb nebyl nikdo z nas.Jeden vrah byl dokonce katolickou cirkvi prohlasen za svateho...FZ
Re: Úchylný mladistvý vrah nemá mít právo na ochranu
(F. Šalda, 2.2.2010 19:02:30)
Odpovědět
Buď je Váš příspěvek vtip, tedy dost ubohý, nebo je myšlen Vážně, a potom Vám upřímně přeju, aby nějaký "člověk, který přeci zaslouží druhou šanci" zavraždil Vaší dcerku nebo někoho Vám blízkého. A vůbec se za to nestydím :-)
Re: Úchylný mladistvý vrah nemá mít právo na ochranu
(Vzdoropapež XVI., 2.2.2010 19:32:28)
Odpovědět
to.Pan Zajíček
Nikdo by neměl mladýmu oplácet stejnou mincí a zavraždit ho,to by byl ten člověk zase jen vrah jako tento mladiství,jde o to,že kdyby se stal ještě více nebezpečným potom má společnost právo jej popravit.
A tresty by se měli přitvrdit v režimu věznice zvýšit trest i pro mladistvé !!!
P.S. Katolická cirkev je tím známá,že svatořečí komu se jí zachce,svatého může prohlásit jen sám Hospodina nikdo jiný,spasení není na lidech o tom rozhodne zase jen Pán Bůh,církev katolická se tím staví nad Pána Boha a je ve hříchu,jedná protiBožsky,tedy jinak řečeno,nepřatelsky vůči Stvořiteli.
Re: Úchylný mladistvý vrah nemá mít právo na ochranu
(kapej, 3.2.2010 9:46:31)
Odpovědět
No teda Zajíčku, to jste se zase vyznamenal - snad jste nebyl pod parou, když jste napsal takovou slátaninu ... Nikdo z nás určitě nebyl Einstein, ale ( nevím jak vy ) kromě normálních pubertálních exesů / záškoláctví apod. / taky NEVRAŽDIL, NEUBODAL STEJNĚ STAROU DÍVKU A NEZNÁSILŇOVAL. Jestli vy tohle považujete jen za mladickou nerozvážnost, pak vám není pomoci ... Ani vám raději nepřeju, aby se něco podobného stalo vaší dceři nebo vnučce - pak bych chtěl znát váš opravdový názor na jejího vraha. To, co jste napsal je opravdový blábol.
Re: Úchylný mladistvý vrah nemá mít právo na ochranu
(frantisek zajicek, 3.2.2010 17:47:08)
Odpovědět
To zeli bylo fakt spatne a ten pernik uz taky neni,co byval...Ale Kapej,neco se mi na Tvem vyjadrovani nelibi,Ty vis co myslim...FZ
Re: Úchylný mladistvý vrah nemá mít právo na ochranu
(kapej, 3.2.2010 18:00:21)
Odpovědět
No, jestli je to AAA, tak to nic nemění na obsahu mého příspěvku.
Re: Úchylný mladistvý vrah nemá mít právo na ochranu
(beatles, 2.2.2010 18:09:01)
Odpovědět
Vážený pane Zajíčku! Budťe rád že nejste v kůži těch rodičů. Asi byste měl jiný názor. Dal bych mu ještě šanci před popravou.....vyzpovídat se. Ale většinou takový gauner by o to ani nestál. Jistě máte pravdu že obrácení by to mohlo změnit ale Vy ani já k tomu nemůžeme přispět. A ptáte se jestli ta dívka byla obrácená? Aby šla rovnou do nebe? Hloupé řeči. Dát možnost a oběsit!
Re: Úchylný mladistvý vrah nemá mít právo na ochranu
(Trident, 2.2.2010 19:55:57)
Odpovědět
Ještě že vládnou elity a nikoli občané. Diskutovat s takovými individui je zbytečné pane Zajíčku.
Re: Úchylný mladistvý vrah nemá mít právo na ochranu
(beatles, 2.2.2010 20:34:15)
Odpovědět
Tomu říkám trefa do černého....Individum jste asi Vy. Jestliže se zastáváte individua které zavraždí kamarádku. Ale dejme mu šanci. Asi to znovu zopakuje ale to nevadí dáme mu ji znovu. Proč bychom ho měli omezovat? Vždytˇby to byl zločin....podle Vás....
Re: Úchylný mladistvý vrah nemá mít právo na ochranu
(Trident, 2.2.2010 20:57:57)
Odpovědět
Já netuším - možná narozdíl od pana Zajíčka a zcela jistě od ostatních mudrců - jestli je ta osoba schopna nápravy, ba pochybuji o tom. Nicméně, Váš přístup považuji za plebejský (nejmírnější slovo).

Mimochodem, kolem inkriminovaného institutu, v němž byl chlapec držen, jezdím velmi často neb je prakticky u mého domu. Plot není nijak vysoký... Takže mi nevypravujte o pocitech.
Re: Úchylný mladistvý vrah nemá mít právo na ochranu
(Beatles, 2.2.2010 21:17:09)
Odpovědět
Jak říká můj kamarád. Vše je relativní dokud neteče krev.....
Re: Úchylný mladistvý vrah nemá mít právo na ochranu
(frantisek zajicek, 3.2.2010 17:36:50)
Odpovědět
Vrazda zustane vrazdou,neoddiskutovatelne,ale nejak mi chybi vsechny ty veci okolo.Kdo z nas vi,co se muze zrodit v 13letem mozku,kdyz vidi nasili vsude okolo dnes a denne?Americke akcni hrdiny,co vystrileji cele mesto a nic se nedeje(Rocky)?Nebo zpravy TV Nova,coz je de facto cerna kronika?Nejsme na vine tak trochu vsichni?Ruku na srdce.Uz davno neplati,ze s poctivosti nejdal dojdes,ze pravda a laska zvitezi a ucta k bliznimu?Dnes uz plati mej rad blizniho,kde muzes rizni ho...A bude hur.V USA neni problem pro studenty postrilet 20 i vice svych vrstevniku...Meli bychom se vsichni zamyslet,co s tim a ne ukamenovat mladeho cloveka,i kdyz vraha,FZ
Re: Úchylný mladistvý vrah nemá mít právo na ochranu
(kapej, 3.2.2010 18:03:53)
Odpovědět
No, už jste asi vystřízlivěl. Je fakt, že tolik násilí, nenávisti a agrese určitě výchovným vlivům neprospěje a většina amerických filmů stojí - víte za co - ale : Nikdo ubohého vraha nekamenuje, ale měly by být přinejmenším takové zákonné páky, aby už neměl přístup mezi zdravé lidi, pokud se jedná o patologického sexuálního násilníka. S tím snad souhlasíte - či ne ? Litujete nesprávnou stranu - co ta dívka a její rodiče - ti neměli svoje práva a nepřemýšlíte, jak se cítí ?
Re: Úchylný mladistvý vrah nemá mít právo na ochranu
(F. Šalda, 4.2.2010 17:43:10)
Odpovědět
Jsem rozhodně pro toho "ubožáka mladistvého" zlinčovat. Dyť v tý vesnici přece všichni musej vědět o koho jde, tak proč někdo anonymně nezveřejní jeho jméno a foto. Taky mám rád akční filmy,Pulp fiction a Kill Bill a nikdy v životě mě nenapadlo znásilnit a zavraždit svou spolužačku. Tak si laskavě nechte ty pseudohumanisticcké kecy o "vině společnosti"!!
Re: Úchylný mladistvý vrah nemá mít právo na ochranu
(F. Šalda, 4.2.2010 17:46:41)
Odpovědět
A jak říkám, kdyby nějaký "chudáček malý" vojel a umučil dceru páně Zajíčka, mluvil by tento pán trochu jinak... nebo snad ne a ještě by mu po propuštění z krymu přinesl kytici se slovy "vítej bratře a odpusť, že krev mé dcery znečistila Tvůj nůž"?, Znáte díl Červeného trpaslíka "Démoni a andělé", ne :-D
Snížit věkovou hranici pro potrestání provinilých
(Michal Kretschmer, 8.2.2010 16:04:27)
Odpovědět
S nabytím rozumu již i děti poznávají, že některé skutky jsou špatné. Proto není důvod čekat s trestností vraždy, znásilnění, krádeže, týrání a některých jiných činů (jistě ne všech uvedených v trestním zákoníku) až na dovršení 15 let života pachatele. Určitě snížit tuto hranici aspoň na 12 let, možná i na 10 let.
S popravou nezletilého za vraždu bych váhal, ale ne s doživotím, ze kterého by bylo možné vyjít na svobodu (nejdříve po 15 letech) jen po posouzení kvalifikovaných odborníků, že pachatel už nemá sklon něco podobného učinit.
Re: Úchylný mladistvý vrah nemá mít právo na ochranu
(REL, 8.2.2010 16:43:01)
Odpovědět
vykulčit toho zmetka a je klid. jaké práva pro takovou zrůdu