reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Klaus: Miloš Zeman je významná postava české politiky a hanopisy na tom nic nezmění

Autor: Václav Klaus | Publikováno: 1.2.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Neskutečné názory pana Leschtiny nemohou zůstat bez odpovědi


 

Z mnohaleté zkušenosti vím, že si replikou člověk moc nepomůže. Závěrečné slovo většinou stejně dostane ten druhý. Přesto leckdy není možné mlčet, protože veřejně publikovaná lež se často stává pravdou. 

V Hospodářských novinách byl v úterý 26. ledna zveřejněn komentář Jiřího Leschtiny s názvem „Jak rubl spojil Klause a Zemana“. Titulek je to téměř neskutečný. 

S tímto článkem nelze polemizovat věcně. Je to nenávistné plivnutí, které připomíná doby dávno minulé. To normalizační žurnalisté, mezi něž ostatně pan Leschtina také patřil, vytvářeli „zaprodance“, které spojoval mrzký – tehdy – dolar. Leschtina jej dnes pouze nahradil rublem, protože to má dnes být ten správný klacek na ty, jež chceme pošpinit. 

Moje kniha Modrá, nikoli zelená planeta vyšla, resp. do konce února vyjde v patnácti jazycích. V únoru k nim přibude dánština, arabština a japonština. Jde o souboj s absurdní ideologií globálního oteplování, jejíž stoupenci se brání téměř bolševickými metodami. Vydat knihu polemizující s touto ideologií je obtížné, chce to nějakou podporu i odvahu na straně vydavatele. V Rusku k vydání této knihy napomohla firma Lukoil. O žádné „ruble“ nešlo, já jsem také za to ani jeden jediný rubl (nebo jakoukoli jinou měnu) nedostal. Pro mne bylo cenné, že kniha vyšla i v Rusku, o žádný honorář mi nešlo. Označovat to panem Leschtinou za „objetí ve stínu Kremlu“ a dokonce za možné ohrožení bezpečnosti českého státu nepotřebuje pro soudného čtenáře komentář.

Nebudu vysvětlovat ani snad omlouvat pozvání Miloše Zemana na Hrad. Nepozval jsem jej poprvé a budu tak činit při vhodných příležitostech i v budoucnu. Budu tak činit proto, že Miloš Zeman je významná postava české politiky a hanopisy žádného redaktora na tom nic nezmění. On si být zván na Hrad zaslouží. Ti, kteří mu to závidí, by se měli zamyslet sami nad sebou, proč tomu tak v jejich případě není. 

Vím, že Jiřímu Leschtinovi leží v žaludku opoziční smlouva. Bez ohledu na všechny nesmysly, které se o ní píší, to bylo uspořádání, které u nás naposledy vytvořilo funkční a stabilní vládu. Občané jsou schopni rozpoznat, zda vlády založené na přeběhlících či neustálá politická „občanská válka“, kdy se parlamentní strany ani ve věcech zásadních pro budoucnost země nejsou schopny domluvit vůbec na ničem, jsou pro republiku lepším řešením. 

Označit opoziční smlouvu za „největší volební podvod od roku 1989“ je nesmyslné. Ve volbách nikdo nepodváděl. Volby však dopadly trochu jinak, než všichni očekávali a žádné rozumné politické seskupení nebylo možné po nich vytvořit. Pro mne v té době byl sice hlavním ideovým protivníkem Miloš Zeman, ale daleko nebezpečnějšími politickými protivníky byli pánové Lux, Ruml a Havel. Bylo nezbytné s někým uzavřít dohodu o politickém přežití a s tou výše uvedenou trojicí to možné nebylo.

Chápu, že se pan Leschtina nemůže smířit s tím, že jsem byl zvolen prezidentem, navzdory tomu, že se mě již 15 let snaží špinit. Stalo se tak přes neskutečné mediální manipulace a vykonstruované aféry, které mě měly poškodit a mou volbu znemožnit. Zvolen jsem byl ve veřejné volbě a každý viděl, jak kdo hlasoval. Ani Šlouf ani Leschtina na to žádný vliv neměli. A autor pomlouvačného článku to sám dobře ví.

Václav Klaus, Hospodářské noviny, 29. ledna 2010

reklama
1828 čtenářů | 26 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Klaus: Miloš Zeman je významná postava české politiky a hanopisy na tom nic nezmění
(Brabec, 1.2.2010 0:41:14)
Odpovědět
Výborně, pane presidente ! Osobně si myslím, že Zeman by byl dobrým nastupcem Klause. Určitě lepší než intrikán Přemysl Sobotka !
Re: Klaus: Miloš Zeman je významná postava české politiky a hanopisy na tom nic nezmění
(jira22, 1.2.2010 7:03:26)
Odpovědět
Ne vždy bych s Vámi pane prezidente souhlasil, ale tady máte nesporně pravdu a pochybovat může jen neinformovaný nebo hlupák. Pan Zeman je rozhodně výraznou osobností a současní politici ať zprava nebo zleva mu nedosahují ani po kotníky. A novináři, ti se opravdu ve své většině neliší od těch z padesátýc a sedmdesátých let. Možná proto, že to jsou titíž, možná proto že v této atmosféře vyrůstali a o skutečné svobodě slova a demokracii mají opravdu zkreslené představy.
Re: Klaus: Miloš Zeman je významná postava české politiky a hanopisy na tom nic nezmění
(Vašek, 4.2.2010 11:01:33)
Odpovědět
Souhlasím s tím že nikdy nebylo slyšet o p. Zemanovi že by byl namočen v nějaké aféře.Jinak se ovšem těším na jeho vytříbený slovník o novinářském povlu i na to jak s hlavou lehce nakloněnou bude dospávat svůj verš.Myslím si ale že objímání stromů by bylo pro vysloužilého politika vhodnější.Spáčů máme dost.
Re: Klaus: Miloš Zeman je významná postava české politiky a hanopisy na tom nic nezmění
(ordoš, 1.2.2010 7:42:34)
Odpovědět
Opziční smlouva byla mírně řečeno lumpárnička na principu tajné dohody.Jinak ve slušných zemích se vytvoří regulerní velká koalice oficielně.Pan Zeman v současné době,pokud bude zvolen si a to na prvním místě chce vyrovnat účty s Paroubkem,takže o budoucí příští kabaret bude postaráno.V zástupu za ním bude kráčet rudá postbolševická Garda,která cítí příležitost se podělit o zbylé peníze.Neobdivuji pana Zemana už jen proto,jakými lidmi je obklopen a jací lidé financují jeho stranu viz pan Zbytek,Šlouf ,Nejedlý.Nejsem stoupencem Paroubka,nejsem stoupencem nikoho,politiku sleduji,prožil jsem 50léta,věřil jsem sametové revoluci,dost jsem vystřízlivěl a pochopil,že v naší zemi závist a rovnořstřství,patolízalství je zakodováno a to je hlavní ideologie všech komunistů i těch co se tak úspěšně rozběhli do všech politických stran.Nevadí mě a nepřekvapuje mně zvaní pana Zemana na hrad,poněvadž ,kdyby byl naživu a souhlasilo by časově Brežněv objeví se na hradě taky.Novináři jsou lidé,jako politici ,doktoři či řemeslníci dobří a špatní.Který novinář si dovolí kritizovat věc ,jako milost pro zkorumpovanou policistku,nebo jiné kostlivce ve skříni se zlou se u pana Klause potáže,proto si nemyslím,že všichni novináři jsou špatní.Na závěr opkuji svůj názor,vůbec si nemyslím,že Zeman jevýznamná postava české politiky,toéž platí o panu Klausovi,někdo prezidentem vždycky bude.
Re: Klaus: Miloš Zeman je významná postava české politiky a hanopisy na tom nic nezmění
(Josef Novák, 1.2.2010 11:17:59)
Odpovědět
Moje řeč pane ordoši. Mluvíte mi z duše. Je pravda, že kdysi jsem si občas Zemanovy projevy poslechl a v porovnání s intelektuální úrovní dnešních politiků ať z prava nebo z leva jsou pořád o třídu výš, ale jinak je to socialista a jeho názory většinou nesdílím.
Když Klaus vyznamenal Gotta, vedly se o tom dlouhé diskuze s rozporuplnými názory. V nějakém pořadu se slovenský novinář Eugen Korda mimo jiné dotazoval Zemana, co říká těm názorům, které odsuzují toto vyznamenání. Zeman řekl, asi zhruba toto, že Gott nás reprezentuje v zahraničí a všichni ti kteří jeho jmenování odsuzují, jenom závidí a sami nic nedokázali. Korda jenom servilně přikyvoval a ani ho nenapadlo kontrovat otázkou např. co mohli dokázat ti, kteří měli zákazy nebo byli dokonce zavření ( a to nejen umělci), zatímco Gott si cestoval po světě. Takovou novinářskou podbízivost jsem už dlouho neviděl a Zeman svým názorem jenom potvrdil typickou českou vlastnost, že jakákoliv kritika (třeba i oprávněná), jakákoliv polemika, nebo nesouhlas je jedním šmahem odsouzen jako závist a hotovo.
Stejně tak činí Klaus ve výše uvedeném článku. Zase někdo závidí to, že Zeman je pozván na Hrad. Já teda pana prezidenta ujišťuji, že já to Zemanovi nezávidím ani minutu a je mi to srdečně jedno, jenom prostě nevěřím, že to pozvání je jen tak, z důvodu Zemanovy politické významnosti. Není to třeba proto, že Zeman znovu vstoupil do politiky? To se ale nedovíme, protože kdokoliv se zeptá, tak prostě jen závidí.
Jestli závidí Leschtina nebo jiní novináři, kteří Klause nemají rádi nevím, ale to není podstatné. Podstatné je to, aby běžný občan s rozhovorů s politiky nepoznal, jestli ten který novinář mu jde na ruku nebo ho nesnáší, ale aby ho donutil mluvit k věci.
Vůbec nepopírám, že závist je pevnou součástí české mentality, ale její absolutizace na všechno, předem diskvalifikuje každou diskuzi.
Re: Klaus: Miloš Zeman je významná postava české politiky a hanopisy na tom nic nezmění
(Alberto Kvěch, 1.2.2010 9:30:52)
Odpovědět
Pan Klaus se opět představil v pravém světle. Pan Zeman je opravdu významnou politickou osobností.Osobně bych přijal Zemana jako náhradu za Paroubka , to bezesporu,ale po zkušenost se právem ptám. Byl osobností kladnou nebo zápornou.I on se podílel na marastu, který dnes máme.Právě za jeho vlády bylo ještě možné zastavit zaváděný kocourkov, ale to se nestalo a podepsal "OPOZIČNÍ SMLOUVU". Jak mohl Zeman uplatňovat jeho předvolební heslo "ČISTÉ RUCE"po podepsání OS.Nemohl a předcházejícím mocipánům garantoval nedotknutelnost.To se Klausovi povedlo.To byl hlavní cíl. OS byl neoddiskutovatelný podvod velkého kalibru a kocourkov se mohl roztočit na max. obrátky. Myslím, že se kocourkov zakořenil díky Zemanovi a Klausovi.Vstup Zemana do politiky není jeho strachem z možných změn a pokusem o další maximální natahování času od všech průšvihů, aby bylo vše časem neřešitelné a nepostihnutelné.Změna je třeba,ale rozhodně změnu nezajistí ti, kteří kocourkov zavedli.Není to a nemůže to být v jejich zájmu.Volme skutečně nové strany, jinak ke změně nedojde. Já volím VV věci veřejné - Radek John.Nepodporujme staré devastující papaláše.
Re: Klaus: Miloš Zeman je významná postava české politiky a hanopisy na tom nic nezmění
(journalist, 1.2.2010 10:39:34)
Odpovědět
Nechci Vám, pane Kvěchu, brát iluze. Ale mezi novináři byste býval těžko našel zkorumpovanějšího, než byl Radek John. Lobbyista pan Janoušek, nepřímo zodpovědný za většinu sviňáren v Praze, již zavrhl svého koně Béma, protože našel nového - křišťálově čistého Johna se svatozáří. A blbci (jako třeba Vy) mu na jeho image skočí.
Re: Klaus: Miloš Zeman je významná postava české politiky a hanopisy na tom nic nezmění
(Alberto Kvěch, 1.2.2010 16:38:21)
Odpovědět
Jistě. Na dnešek jsem špatně spal, měl špatnou náladu, ale po přečtení vašeho příspěku jsem nabyl náladu a také úsměv. Pracujte na sobě příteli, máte co vylepšovat.Je to s vámi moc špatné, věřte mi pane.
Re: Klaus: Miloš Zeman je významná postava české politiky a hanopisy na tom nic nezmění
(Lenka, 1.2.2010 10:52:41)
Odpovědět
Konečně hradní pán odhalil pravdu , že za nepřátele nepovažoval hajzlíky toužící jen po moci, ale slušné lidi jako bil Lux, Havel a spol. Takže mu šlo jen o moc a byl schopen se spojit s jakoukoliv špínou.A takový kariérista se dostal až na hrad.Obrázek naši společnosti.Ať žije české Švejkovství.
Re: Klaus: Miloš Zeman je významná postava české politiky a hanopisy na tom nic nezmění
(pavjan, 1.2.2010 11:44:46)
Odpovědět
Lenko: býti obyčej bystrý....
Re: Klaus: Miloš Zeman je významná postava české politiky a hanopisy na tom nic nezmění
(ferda, 1.2.2010 12:24:01)
Odpovědět
Pavjane, Lenka jiste myslela Divokého Billa :-))
ale je to jedno, u nas to je po dvaceti letech SVOBODY, tak trošku pořád Clondike :-))
Re: Klaus: Miloš Zeman je významná postava české politiky a hanopisy na tom nic nezmění
(Fiter, 1.2.2010 16:48:17)
Odpovědět
Kdo Vám takový nesmysl nakukal,že Lux,Ruml a Havel byli slušní? V každém případě je lepší Zeman než Paroubek.Myslím,že jsme si socialismu užili dost,tak proč v něm s ČSSD pokračovat.Navíc Paroubek,Ráth,Sobotka,Zaorálek atd. jsou poživační a socialisty jsou asi jako já kosmonautem.
Re: Klaus: Miloš Zeman je významná postava české politiky a hanopisy na tom nic nezmění
(Lenka, 1.2.2010 12:12:08)
Odpovědět
Pavjan.Čekala jsem na chytrého - míněno bil - mezi řádky čteno - dotyčné by nejraději zabil.Opět nejde o komentář ale poučování- to je to uváděné Švejkovství.Ale Váš problém.
Re: Klaus: Miloš Zeman je významná postava české politiky a hanopisy na tom nic nezmění
(sedlák, 1.2.2010 17:37:48)
Odpovědět
Lenko, přečti si tu svoji moudrost znovu a zjistíš, že výmluva - jak kdo koho bil - je ještě horší, než tvoje neznalost češtiny.
Re: Klaus: Miloš Zeman je významná postava české politiky a hanopisy na tom nic nezmění
(Hynek, 1.2.2010 16:22:43)
Odpovědět
Vyjimečně s Klausem vcelku souhlasím,nebotˇto co předvedli a jak se prezentují současní předsedové parlamentních stran, Topolánek,Paroubek,Svoboda,Bursík,Filip,kníže,ale spíše Kalousek,má u mne Zeman minimálně dva body navíc.Nedělal politiku pro obohacení a tím,že žil mezi mezi řadovými občany na vesnici,poznal také jejich problémy a názory,než jen ty ,které v Praze šeptají "rádcové" a lobisti.Svědčí o tom i základní body volebního programu SPO.Těch kritiků všeho a všech se ptám,kdo je tedy ten jejich favorit,který by měl oprávněně zvítězit v parlamentních volbách,nebo ještě je nějaký naivní blouznivec,který stále a neochvějně podporuje některého stávajícího bezcharakterního žvanila(předsedu) a jeho partaj? Jestli volby dopadnou dle výsledků současných průzkumů,potom nás čeká stejně trapné ochotnické parlamentní divadlo s jistým státním bankrotem na konci a pak můžeme společně diskutovat na ulici u polévky pro chudé,kde se však již nic změnit,nebo ovlivnit nedá...
Re: Klaus: Miloš Zeman je významná postava české politiky a hanopisy na tom nic nezmění
(kapej, 1.2.2010 17:42:13)
Odpovědět
Pane Klausi, nenechte se otrávit a " jeďte " si podle svého. Kecalů, kritiků všeho a eurohujerů není potřeba si všímat - psi štěkají a karavana kráčí dál. Pan Zeman je jedním z mála inteligentních a nezkorumpovatelných politiků, které naše země má.
Re: Klaus: Miloš Zeman je významná postava české politiky a hanopisy na tom nic nezmění
(Alberto Kvěch, 1.2.2010 21:10:25)
Odpovědět
Kapejku neponižujte se. Dobře víte, že Klaus dělá samé divné kroky.Snažim se to napsat slušně,ale vyžaduje si to jiné pojmenování.S ohledem na prez.funkci se držím ze všech sil, abych nebyl sprostý.
Re: Klaus: Miloš Zeman je významná postava české politiky a hanopisy na tom nic nezmění
(kapej, 2.2.2010 10:18:07)
Odpovědět
Jak Vy víte, co já dobře vím... Jste zřejmě obdivuhodný jasnovidec. Nevím nic o svém ponížení, když vyjádřím svůj názor. Zato Vaše erohujerské názory budí přinejmenším úsměv na tváři.
Re: Klaus: Miloš Zeman je významná postava české politiky a hanopisy na tom nic nezmění
(našinec, 1.2.2010 18:10:02)
Odpovědět
Pane Klaus vy jste tou korupcí tak napucnutý, že vám to brání v myšlení. Řeči o stabilní a funkční vládě za cenu politické korupce a za cenu likvidace demokratických základotvorných součástek, to vše za jednu upocenou židličku pro jednoho nedosrknutého egomaniaka - opravdu výstižný obraz myšlení člověka obklopeného ve svých představách devotně obdivným davem zcela připraveným přijmout i tu největší srandu svého duchovního patriarchy. Vy byste byl docela dobrý Berja, nebo jiný praktik. Škoda vás do dnešní doby. Panečku to by se pochodovalo. Ty kořeny drží, co?
Re: Klaus: Miloš Zeman je významná postava české politiky a hanopisy na tom nic nezmění
(frantisek zajicek, 1.2.2010 18:20:22)
Odpovědět
Tady se nas Narcis ukazal v tom pravem svetle.Ve sve proklamovane jedinecnosti nesnese byt jen priznak sebemensi kritiky.Opozicni smlouva nebyla lumparnicka,jak se tady zminuje nade mnou,ale prasarna na volice nejhrubsiho kalibru.Ale co muzeme ocekavat od gauneru z prognostickeho ustavu nachystanych davno a davno pred tzv.sametem.Zemana povazuji za celkem chytreho politika,ale nevim,kdo najde tu odvahu volit ten jeho Jursky park plny prehistorickych jesteru.Tyto fosilie by meli zustat tam,kde se uz jednou ocitly-na smetisti dejin.Tuneldedek Pruzinsky uz tam ma take reservovane mistecko.Zatimco duchodci ho buhviproc oslavuji,mladi uz zacinaji piskat...No nic,Klaune,pravda boli,co ty nato?Lzi,lzi a zase lzi.Jen si zgryndej,jeste 3 roky,FZ
Re: Klaus: Miloš Zeman je významná postava české politiky a hanopisy na tom nic nezmění
(Alberto Kvěch, 1.2.2010 21:35:48)
Odpovědět
Jestli euroskeptici souhlasí i s tímto článkem Klause, pak je jasné, že se s nimi nemá cenu ani bavit,nedivím se ,že zatím nedosáhli vůbec ničeho a ,že zatím projeli vše.To je od euroskeptiků ubohost a vrchol demagogie..Ten článek je hodně trapný.Divím se, že to Klaus napsal. Slušně řečeno.
Re: Klaus: Miloš Zeman je významná postava české politiky a hanopisy na tom nic nezmění
(kapej, 2.2.2010 10:21:30)
Odpovědět
Nevím, čeho jste docílil vy - ale prosím, už se tady s námi nebavte, tady není zřejmě nikdo schopen pochopit vaši vysokou evropanskou inteligenci. Už jste to sliboval na podzim, že nebudete přispívat do tohoto portálu, tak to konečně udělejte a zřiďte si svoje stránky...
Re: Klaus: Miloš Zeman je významná postava české politiky a hanopisy na tom nic nezmění
(Alberto Kvěch, 1.2.2010 21:23:33)
Odpovědět
Pane Klausi. Váš článek přesvědčil ,že jste ujel o 360 stupňů.Je to dost trapné a bez úrovně. Občané dobře ví, co to byla OS.Obhajovat své činy závisti druhých,takový poklesek nejde komentovat,to nechávám bez komentáře.Občané se nemohou dočkat nových přímých voleb prezidenta.Volby nejsou daleko, to už vydržíme.
Re: Klaus: Miloš Zeman je významná postava české politiky a hanopisy na tom nic nezmění
(ann48, 1.2.2010 23:30:51)
Odpovědět
Souhlasím s panem prezidentem a vážím si jeho mnohaleté práce. Celou dobu mu ale jistí novináři a media z řad pravdoláskovců házeli klacky pod nohy. Rozumím i jeho oponentům v tom, že dodneška neskousli Opoziční smlouvu. A hádejte proč? Protože volby tehdy dopadly patem a bývalý prezident Havel si už opět brousil zuby, že si znovu najmenuje vládu podle svého, ze svých přátel a sympatizantů. Proto se dvě nejsilnější strany domluvily na jakési spolupráci a tím znemožnily Havlovi, aby si dělal co chtěl. Jen si představte, pane Kvěchu, nebo Zajíčku, kdyby prezident Klaus po patu při minulých volbách najmenoval vládu podle svých představ. To by určitá skupina jeho odpůrců snad nepřežila, nebo to by bylo řevu, co? Na Zemanovi je možné ocenit, že vždycky dodržel to, co slíbil a nelavíroval tak, jak Lux, Ruml,Pilip a jim podobní. Pamatujte si, že historie ukáže, že to byl pan Klaus, který se nejvíce a nejpozitivněji zasloužil o náš stát. Také oceňuji na něm to, že se vždycky chová slušně a kultivovaně, na rozdíl od vás a také to, že dokáže pozvednout svůj hlas a veřejně říci svůj názor i když ví, že tím spoustu politiků naštve, protože dnes říkat svobodně svůj názor je málem trestný čin. Už teď se ukazuje, že měl pravdu jak s globál. oteplováním, tak třeba s Lisabon.smlouvou.
Re: Klaus: Miloš Zeman je významná postava české politiky a hanopisy na tom nic nezmění
(tarasw, 2.2.2010 13:00:04)
Odpovědět
SMEKÁM před Vámi pane prezidente,zase jste svojí argumentací ukázal na další vyžírky naší rodící se demokracie.Bude to velmi dlouho trvat než tento národ pochopí,že politici typu pana Zemana a Vás jsou daleko nadčasovější než Paroubkové,Ráthové,Sobotkové a další korytáři a nenažranci.Asi je ještě co rozkrást v naší republice,když tak bojují o koryta.Bohužel tento národ se asi nikdy nepoučí!!!
Re: Klaus: Miloš Zeman je významná postava české politiky a hanopisy na tom nic nezmění
(Vzdoropapež XVI., 2.2.2010 19:11:07)
Odpovědět
Vidíte vidíte,že nevidíte . . . . !!!