reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Jak dlouho bude beztrestným germanizační protičeské štvaní?

Autor: Jaroslav Kuba  | Publikováno: 3.2.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Počátkem ledna 2010 se Nejvyšší správní soud začal opět zabývat návrhem na zrušení Dělnické strany.Zjednodušeně řečeno proto, že snad několik desítek mládenců si kompenzuje svoje postpubertální komplexy napodobováním stylu zločinných hitlerovských fanatiků.Neboť již „jen“ hajlování je trestné…

Zřejmě onou pověstnou „třešničkou“ diskuse o Čulíkově doporučení protičeského pamfletu jisté frau Heimann za školní četbu, je výlev jakéhosi Krystlíka, otištěný v BL 28.1.2010 pod titulkem „Němečtí nacisté by Čechy poněmčili“, cit. : „Johann W. Brügel ve svém stěžejním díle Tschechen und Deutsche dokázal, že Hitler chtěl Čechy poněmčit…“

Takže neměli být vyhubeni, jak tím škodí na pověsti pana zastupujícího reichsprotektora Heydricha, když překládají jeho památnou řeč o plánech na jejich vyhlazení bez, cit.: „podstatné poznámky ke konci jeho projevu: „Es ist dies ja alles nur theoretisch gesehen.“

Trestní zákon č.40/2009 Sb. v ust. § 405 („Popírání, zpochybňování, schvalování a ospravedlňování genocidia“) stanoví, že, cit.: „ Kdo veřejně …. se snaží ospravedlnit nacistické, ….. genocidium nebo jiné zločiny nacistů …… proti lidskosti, bude potrestán odnětím svobody na šest měsíců až tři léta.“

 A propos – „poněmčení“ českého národa znamená jeho násilné pohlcení jiným národem, což se ve svém následku rovná přímé fyzické likvidaci.

Proto těm, kteří hodlají polemizovat s tímto upozorněním připomínám vymezení skutkové podstaty genocidia, vč. trestní sazby dle ust. § 400, odst. 1, písm. a), cit. „ Kdo v úmyslu zničit úplně nebo částečně některou…národnostní…nebo jinou podobnou skupinu lidí“ a uvede je do takových životních podmínek, které mají přivodit jejich zničení……“bude potrestán odnětím svobody na dvanáct až dvacet let nebo výjimečným trestem.“

Pamflet Heimannové je jedním z řady nenávistných protičeských útoků, nevybočujícím z kvality např. protibenešovských pomluv vydávaných Kudláčkovou ANNONCÍ (viz Sidónie Dědinová, „Edvard Beneš – likvidátor“ apod.) a dalších tlampačů z Mnichova.

Eva Hahnová (historička žijící od r. 1968 v SRN) se svým manželem, historikem Hansem Henningem Hahnem uveřejnila např. v roce 2002 publikaci „Sudetoněmecká vzpomínání a zapomínání“.Není proto divu, že je freneticky odmítána všemi, jejichž protičeskou nenávist odhaluje.  

Nepřekvapí, že to „schytala“, když uvedla ve stati pro BL z 23.1.2010 „O anglosaském provincialismu, české minulosti a jedné nové knize ze Skotska“, cit.: „.. Heimannová se pokouší korigovat způsob, jakým je prý „oficiálně vzpomínáno“ na Československo (s.323). Ve skutečnosti prý šlo o stát, který nejen selhal, jak praví titul knihy, ale byl dokonce ke svému zániku odsouzen již od samého zrodu. Hlavním kamenem úrazu prý byl ojediněle vyhrocený český nacionalismus.“

Aby ne, vždyť paradigma Heimannové, na kterém je založen její protičeský pamflet, je „jak přes kopírák“ převzato z Hitlerova „Výnosu o zřízeníProtektorátu Čechy a Morava“ z 16.3.1939.

Cituji:  

„Po tisíc let náležely k životnímu prostoru německého národa česko-moravské země……jejich zapojením do umělého útvaru Česko-Slovenska vytvořily ohnisko stálého neklidu.….Tím však ( stát)prokázal svou vnitřní neschopnost k životu ….“

Takže - jak Hitler charakterizuje český stát? „Umělý útvar, který prokázal svou vnitřní neschopnost k životu“...

 

A z tohoto důvodu ve „Výnosu“ z 16.3.1939 Hitler nařídil, cit.:

Článek 1.

(1) Části bývalé Česko-Slovenské republiky, … náleží od nynějška k území Velkoněmecké říše……

Jinými slovy, o území státu, který selhal(Heimannová) se rozšířilo území Německa. Avšak – podle Krystlíka - nám ho Hitler, na rozdíl od Holanďanů, Dánů, Norů, jen blahosklonně „poněmčil“.

Z „Výnosu“ dále cituji:

Článek 2.

(1) Obyvatelé protektorátu, kteří jsou příslušníky německého národa, stávají se …. říšskými občany...

(2) Ostatní obyvatelé Čech a Moravy stávají se státními příslušníky Protektorátu …

Jinými slovy, Hitler tím, že z příslušníků státu, který selhal učinil nikoli „občany“ Protektorátu, nýbrž jen jeho ostatní „obyvatele“ druhé kategorie, tak zároveň - podle Krystlíka – před nimi již v r. 1939 ochránil Židy…  

Je přinejmenším omylem a hloupostí adorovat pamflet, obhajující záminku pro zločin spáchaný na českém národě a jeho státu.Nota bene promísený s urážkami a pomluvami dotýkajícími se každého, kdo zná a respektuje objektivní historická fakta o třistaleté germanizační porobě českého národa, o bezprecedentním, heroickém úsilí českých obrozenců a humanistických základech Masarykovy a Benešovy ČSR.

Pokud se nejednalo o záměr, je na místě tuto chybu uznat. Neboť její obhajoba dává prostor nikoli svobodě slova, ale k jejímu zneužití projevy a la Krystlík, cynicky ospravedlňujícími protičeské genocidium.

A které mládence, zatím jen napodobující styl hitlerovských fanatiků, dříve či později dovedou k rehabilitaci a svobodnému vyznávání nacistické ideologie.

Je také signifikantní, že Krystlíkův výlev ústí do obhajoby lisabonizované EU…

 

(autor je mj.poradcem prezidenta ČR)

reklama
2333 čtenářů | 22 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Kdo nás germanizuje???
(orel, 3.2.2010 0:16:01)
Odpovědět
"Třistaletou germanizační porobu" sem netahejte. Přednedávnem jste otiskli článek tvrdící že "císař pán nechal svým národům ve školství volnost, a čeští mudrcové toho zneužili, aby brojili proti Církvi".
A ČSR skutečně selhala. Neselhala kvůli tomu, že by byla prohnilá, ale kvůli tomu, že byla malá a slabá. Selhala, protože selhal celý versailleský systém. I jiné státy na to doplatily: Litva, Lotyšsko, Estonsko; Rumunsko se zhroutilo; osud Polska spojoval hrdinství (1939) s trapnou pitomostí (1938).
Vždycky mě fascinovalo, jak se Masaryk a spol. domnívali, že dokážou udržet trvale samostatný stát mezi Německem a Ruskem.
Re: Kdo nás germanizuje???
(kapej, 4.2.2010 11:26:43)
Odpovědět
Nepleťte nic mezi Rusko a Německo. Špatně studujete a odsuzujete. Československý stát v předválečném období se snažil svoji samostatnost posílit v tzv. Malé dohodě, která spojovala po stránce obrany států Československo, Rumunsko a Jugoslávii. Tudíž, nikdy jsme se nespoléhali jen na Anglii, Francii a Sovětský Svaz. Toto naše úsilí Beneše bylo zmařeno, ale nebyla to chyba našeho státníka, ale druhých, nespolehlivých stran.
Neurážejte Beneše ani Masaryka, protože oni byli daleko větší vlastenci, než spousta diskutujících na tomto portálu. A dnešní " vlez " do EU se ztrátou národní identity a suverenity by oba považovali za vlastizrádce.
Re: Kdo nás germanizuje???
(kapej, 4.2.2010 11:33:44)
Odpovědět
A ještě důležitý dodatek : Eduard Beneš byl v prvopočátku spolu s T.G.Masarykem a Janem Masarykem spoluzakladatelem Spojených národů ( předchůdce OSN ), takže jejich vědomí o nebezpečnosti ze strany Německa, Polska, Maďarska ... bylo veliké a dá se říci - nedávalo jim spát. Kdyby každý z nás udělal tolik pro samostatnost, svébytnost, politickou i ekonomickou sílu Československa tolik, co oni, nikdy bychom nebyli v EU, takhle beznadějně svázáni. Oni doplatili na věrolomnost Anglie a Francie a fašistického Maďarska, pilstudského Polska, kteří nám v době našeho největšího ohrožení ze strany Německa urvali také kus území. A to nemluvím o hanebné činnosti Hlinky a luďáků na Slovensku - Slovenský štát.
Re: Jak dlouho bude beztrestným germanizační protičeské štvaní?
(orel, 3.2.2010 0:19:33)
Odpovědět
Režim nejde po krku DS proto, že by byla macistická. Jde jí po krku proto, že se jí bojí. Jejími členy jsou lidé, kteří jsou vám schopni sami od sebe vysvětlit, že Němci jsou naši odvěcí nepřátelé a nejhorší že jsou Sasíci.
Re: Jak dlouho bude beztrestným germanizační protičeské štvaní?
(Brabec, 3.2.2010 2:29:39)
Odpovědět
Souhlasím a dodávám : noviny v německých rukách nás přesvědčují, jak je DS nebezpečná, Opak je pravdou. Nebezpečí je jinde.
Re: Jak dlouho bude beztrestným germanizační protičeské štvaní?
(kapej, 4.2.2010 13:37:45)
Odpovědět
Co se týče zrušení Dělnické strany - naprosto s Vámi souhlasím, jedná se vždycky jen o záminku k likvidaci opozice proti " jednotnému demokratickému smýšlení ".
Re: Jak dlouho bude beztrestným germanizační protičeské štvaní?
(Brabec, 3.2.2010 2:31:51)
Odpovědět
Pane Orle, celé české dějiny Vás usvědčují ze lži.
Re: Jak dlouho bude beztrestným germanizační protičeské štvaní?
(orel, 3.2.2010 21:47:42)
Odpovědět
A v čem že lžu, pane Brabče? Nadpis článku mluví o germanizačním protičeském štvaní v současnosti. Toho jsem si nevšiml. Že se ČSR nebyla schopná ubránit a dopadla v letech 1938-39 blbě, to je naopak pravda. A pravda je i to, že i četné další státy se zhroutily, protože se zhroutil versailleský systém. A ten mohl vydržet 20 let jen proto, že Německo a Rusko byly dočasně na kolenou a nemohlo to vydržet věčně.
Re: Jak dlouho bude beztrestným germanizační protičeské štvaní?
(Felix, 3.2.2010 13:17:24)
Odpovědět
Pane Jaroslave Kubo, mnoho ve Vašem článku je pravdivé. Ale ve svém snažení vůbec ani Vy ani pan president Klaus (snad pod Vaším vadným vlivem) neuspějete. Ten balvan, který Vás stále a stále potáhne do hlubin, má jméno Beneš. A v menší míře i Masaryk. Pokud je budete adorovat tak jako dosud, vaše argumentace bude rozporná a, jak říkám, neúčinná. Je jistě velmi správné a naléhavé být proti germanizaci, ale současně je třeba pravdivě vidět zejm. pana Beneše, který byl jedním z největších podvodníků 20. století. To, co je o něm na osobních stránkách pana presidenta - naposledy http://www.klaus.cz/klaus2/asp/clanek.asp?id=MkEcD2WniNJ0 - jsou hrozné věci: pan Palata je jistě nenávistník a germanofil, ale nelze proti němu argumentovat ze lživých posic.
Re: Jak dlouho bude beztrestným germanizační protičeské štvaní?
(Josef, 3.2.2010 19:45:56)
Odpovědět
Jenomze s temi pokroucenymi nazory na Masaryka a Benese jses osamocen, zbytek naroda souhlasi s nazory prezidenta Klause!
Re: Jak dlouho bude beztrestným germanizační protičeské štvaní?
(Felix, 3.2.2010 20:38:03)
Odpovědět
To už tady bylo mnohkrát, že národ byl vedle, že pravda byla jinde. Pokud národ včetně jeho představitelů žijí ve lži, nemůže to národu prospět. Záleží na každém člověku, zda je pro pravdu nebo pro její skrývání. Máte pravdu, že s tím nemůžu nic dělat. Každý je sám svého štěstí stůjcem.
Re: Jak dlouho bude beztrestným germanizační protičeské štvaní?
(orel, 3.2.2010 21:57:05)
Odpovědět
Masaryk měl mnoho obdivuhodných vlastností, ale mýlil se. Mýlil se poctivě a nezištně (i když se stal prezidentem a usídlil se na Hradě).
Beneše nemám rád. Už od roku 1938 propagoval v USA levicové bludy. Mluvil hezky o Stalinovi a vychvaloval ho před Rooseveltem. Roku 1943 plánoval, že až bude válka vyhrána, postoupí Německu část našeho území. Rusíny a Maďary z Podkarpatské Rusi obětoval Stalinovi a nejenže tomu nebránil, což by se stejně asi nepovedlo; dokonce to sám plánoval. V letech 1945-48 neudělal nic, aby zastavil komunisty. Mstil se svým politickým odpůrcům. Já bych nikdy, nikdy, nikdy neschválil zákon o tom, že se zasloužil o náš stát. Protože to prostě není pravda.
Re: Jak dlouho bude beztrestným germanizační protičeské štvaní?
(Felix, 4.2.2010 11:24:15)
Odpovědět
To už je klasika: Beneš se zasloužil o dva státu - o Velkoněmeckou říši a o Sovětský svaz.
Ale večer mě napadla ještě jednak věc, kterou musím připsat. Ano, každý je svým setrváním na lži odpovědný sám sobě. Ale pan president Václav Klaus je odpovědný za národ. To je odpovědnost nesmírná, a pokud se on sám a tím i národ nevymaní z té benešovské lži, budou nesmírné následky. Nevíme jaké, ale třeba to bude zrovna ta germanizace národa, proti které je on, já i většina z nás, kteří tu píšeme. Pokud člověk staví svůj život na lži, špatně skončí. Ale pokud staví na lži představitel národa, skončí velice špatně. Já vím, pan president, aspoň podle médií, nevěří ve věčný život. Ale to pak není jen nevíra, ale i vadné rozumové poznání. Protože to, že člověk smrtí nekončí, ale po zásluze pokračuje v jiném světě, lze poznat i rozumem. A tak nepřejme našemu panu prsidentovi, aby se po smrti setkal s lotrem Benešem, pokud tento lotr nekonal před smrtí pokání. A i když konal pokání, zlo, které po něm zůstalo, tu je dodnes - čtyřicetiletá vláda komunistů, ze které jsme se dosud nevyhrabali. Benešovu činnost je potřeba viděti pravdivě.
Re: Jak dlouho bude beztrestným germanizační protičeské štvaní?
(kapej, 4.2.2010 12:05:22)
Odpovědět
Pane Felix, mám známého psychiatra, třeba by Vás pro akutní demenci přijal bez čekací lhůty...
Re: Jak dlouho bude beztrestným germanizační protičeské štvaní?
(Gen. Gajda, 4.2.2010 22:26:59)
Odpovědět
S největší pravděpodobností se u něho sám léčíte.Tak ne abyste zanedbával doporučenou léčbu!
Re: Jak dlouho bude beztrestným germanizační protičeské štvaní?
(kapej, 5.2.2010 13:36:59)
Odpovědět
A vy jste kdo - snad ne Felix převlečený do gajdovo uniformy. Nějak mi chybí Váš názor na diskutované téma ...
Re: Jak dlouho bude beztrestným germanizační protičeské štvaní?
(Hardy, 3.2.2010 13:55:25)
Odpovědět
Re: Orel Orle, co ti brání? Pokud nejseš českej vlastenec, tak se do Německa klidně odstěhuj, budeš aspoň u silného národa. Já si naopak myslím, že z hlediska historie byl umělej stát hitlerovský Německo. zaniklo stejně jako bolševický Rusko. Hitler neměl vůbec žádný přirozený spojence, kdy\ž pomineme fašistickou Italii, která byla také do času. Všechni ostatní spojenci vznikli násilím a z donucení. Maďarsko, Rumunsko i snad Bulharsko. Nebo se na něj rychle vybodli, Finsko, Španělsko a i Japonsko. Japonsko nevidělo důvod proč pomáhat bílým "nadlidem" z Německa v Rusku a co by z toho pak po vítězné válce měli, když oni sami se považovali za nadřazené, tehdy. Hitler by asi snadno udržel české územní zisky, Sudety atd. a zůstaly by asi už německé /taková Kosova/, ale naštěstí to svou územní nenasytností a úžasnou namyšleností všechno prokaučoval. My Češi jsme s tím přišli první, odsunout Němce ze Sudet, pak se k nám přidaly další země v Evropě, Stalin to nakonec podpořil, podpořil to i Roosewelt i Churchil, tedy nebyla to jen Benešova práce. Bylo to vlastně kolektivní rozhodnutí vítězů a my Češi jsme tou dobou vlastně byli na jejich straně. To v Polsku Němci ostrouhali územně mnohem víc. JÓ bacha na vyhlazovací války, prohry můžou bejt sakra drahý.
Cože prosím???
(orel, 3.2.2010 22:10:14)
Odpovědět
Proč bych se asi měl odstěhovat do Němec? Jestli jste si přečetl můj příspěvek pořádně, musel jste seznat, že mi naopak šlo o ubránění naší otčiny před německými a ruskými snahami. Já Vás taky neposílám do Ruska. Proč bych neměl být český vlastenec? Že nejsem nadšený ze vzniku ČSR? Protože vím, kam to vedlo a že to mohlo dopadnout ještě mnohem, mnohem hůř, jak jste sám naznačil.
Co se Hitlerových spojenců týče, tak jednoznačně bych to neviděl. Na jeho straně stála spousta lidí i v západní Evropě; Maďaři mu byli věrni až do konce; Pobaltí v něm vidělo osvoboditele; Franco mu vyslal na východní frontu na pomoc divizi a nešel proti jeho zájmům, i když Španělsko bylo po občanské válce vyčerpáno. Velmi mnoho Chorvatů či Bosňáků stálo fanaticky na jeho straně.
Japonci uzavřeli roku 1941 smlouvu o neútočení se SSSR (to by nevadilo) a s Hitlerem se neradili ani o přepadení SSSR, ani naopak o útoku na USA. Rozhodně plánovali útok na SSSR, výhledově, takže osobně nechápu, proč se k Hitlerovi v roce 1941 nepřidali.
Koncept sjednocení všech Němců v jednom státě byl silný už sto let a rozhodně nebyl nijak neživotaschopný; nebýt Hitlerovy zvrácenosti, možná by i teď takový stát existoval.
Mimochodem, považovat současné Německo za silný národ není přesné. Jsou početní, jsou bohatí, ale není jim to nic platné, protože si u nich musulmani dělají, co je napadne. To by se silnému národu nestalo.
Re: Cože prosím???
(ordoš, 3.2.2010 23:48:09)
Odpovědět
Souhlasím s Vaším střízlivým názorem na věc.Chtěl bych ,upozornit na jednu maličkost vašeho oponenta,jak chce někoho posílat,někam žít ano to přesně hlásávali komunisti a dokonce dělali.Za sebe mohu říct,že daleko menší obavy mám z Němců než z Rusů.Stačí se porozhlédnout,jak se snaží získávat a získají ekonomický vliv u nás v součinnosti s našimi lidmi,kteří v těchto věcech mají určité rozhodovací pravomoci.Udivuje mně,jak velká důvěra panuje k Rusku,kde se v lidech bere.Ať mě někdo vysvětlí,jaký politický systém je v současném Rusku?V ekonomickém řízení ,nebo systému jsme si podobni.Za sebe tomu říkám státní kapitalismus,něco z Ruska,něco z Číny.Důvod je prostý ten průšvih nenastal v roce 89 ten nastal v r.48.Tam hledám základ našeho současného marasmu.Nejsem odvázaný z některých záležitostí EU,ale beru ji alespoň trochu ,jako určitou oporu oproti Rusku.Hlavní příčina odporu vůči EU se rekrutuje od stoupenců Ruska.Když dochází munice vytáhnou se Benešovy dekrety,nebo ,jeko nyní německá otázka.A je vystaráno pro politiky,jak nasměrovat voliče.Současná politická scena se skládá ze skrytého boje pana Klause s Topolánkem a částí ODS následně respektovaný kolega pana Klause Zeman se pouští do boje s Paroubkem,který mu něco dluží.Kolem těchto pánu,jde několik karavan různých existencí z minulosti,kteří cítí šanci se přiživit.Výsledek je tristní.Ekonomická krize ve světě je,ale ta ,jako taková slouží jenom ,jako výmluva a trapná zámínka k tomu proč je kasa prázdná.Překvapuje mně,že ještě k těmto politikům lidé chovají důvěru,vím není to jednoduché nejsou lidi a nebudou jsou jen politici a ty se nyní rojí před volbami ,jako včely.Dala by se jich jmenovat ještě celá řada v čele se zářivou hvězdou s.Paroubkem,Bobošíkovou,Volfovou ,Zubovovou,Bémem je jich opravdu,ale opravdu hodně o komunistech veřejných ani nemluvě.Ještě štěstí,že už jsem starý muž.
Re: Cože prosím???
(orel, 4.2.2010 0:22:43)
Odpovědět
Děkuji pěkně, i já s Vámi souhlasím.
Re: Cože prosím???
(Hardy, 4.2.2010 10:51:48)
Odpovědět
Re: Orel Pane Orel, máte v mnohém pravdu. Jen bych něco dodal. Sympatie k nacistickému Německu byly zpočátku značné po celém světě, i v USA. V Německu proběhla i pověstná nacistická olympiáda, kdy Adolf odmítl /nebo se vyhn ul/ podání ruky vítěznému černému sportovci-boxerovi.
Jenže se pak v Německu začlo s drsnou perzekucí židů, komunistů, jehovistů. zednářů atd.atd. Hitler sympatie postupně ztrácel a po přepadení a zabrání Západní evropy a pak napadení SSSR byl už politickým páriou. Sama velká trojka spojenců se usnesla, že s Hitlerem nikdy nebudou vyjednávat, jedině o bezpodmínečné kapitulaci. To je to, co Hitler prokaučoval, a tou dobou i podpora jeho spojenců klečsala k bodu mrazu. Chtěli se z toho vyvlíknout, i když to dost dobře nešlo. Ještě Franko poslal jen 1 divizi dobrovolníků, Hortyho v Maďarsku nechal Hitler v 44. svrhnout, protože neposlouchal dostatečně, královská rodinou zkoušela v Rumunskum odstavit Antoneska, ale to se nepovedlo, v Italii v 44. odstavila nejvyšší fašistická rada-nešbo tak nějak se jmenovala, Musoliniho, zcela vyčerpaná Italie se také chtěla z války zdekovat. proto ji následně Hitler okupoval. A Japonce Hitler mnohokrát vyzýval i prosil, aby šli na Rusko z druhé strany. Byli přece součástí tzv. Osy. \to měla být vítězná osa kolem celého světa. Pomoc Hitlerových spojenců byla diskutabilní, je o tom spoustu literatury, a v momentu, kdy se Hitlerovi přestalo dařit /Stalingrad/, se všichni víceméně chtěli z konfliktu stáhnout. Následnou porážkou si Hitler všechno prokaučoval a Německé menšiny byly odsunuty z mnoha zemí Evropy a Německu byly odejmuty velká území hlavně v Polsku.
Ještě k Japoncům, byli mazaní. Pokud by Hitlerovi pomohli proti Rusku, stejně by zůstali outsajdry a kdoví jak by se k nim "rasově nadřazení" Němci pak chovali. Japonce zajímalo Tichomoří a případně prakticky neobydlená Australie, navíc k bělochům se v okupovaných zemích chovali nadřazeně-rasisticky.
Hitler si ukousl sousto, které nemohl strávit, ztratil částečnou podporu světa i spojenců, a tak dopad jak dopad.
2009 - zajímavý přehled
(nová čísla MF čr, 3.2.2010 17:20:07)
Odpovědět
čína 3960 USD/hlavu

již Korea 21.710

Portugalsko 24.011 /nejchudší stát eurozony/

Španělsko 35.710

Japonsko 44.356 /nejbohatší stát Asie/

Německo 45.630


Index DRU největších výrobců špičkových technologií:

1/ USA

2/ Německo

3/ Japonsko



Index největších světových exportérů:

1/ čína
2/ Německo
3/ USA

Index největších průmyslových výrobců:

1/ čína
2/ Německo
3/ Indie