reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Pat Buchanan: Miliony lidí se ve vlastní zemi začaly cítit cizinci

Autor: Redakce | Publikováno: 21.2.2010 | Rubrika: Citáty
Ilustrace

„Miliony lidí se ve vlastní zemi začaly cítit cizinci. Děsí se populární kultury…jež hlučně opěvuje hédonické hodnoty. Vidí mizet staré svátky a degradaci starých hrdinů. Vidí jak jsou umění a artefakty slavné minulosti odstraňovány z jejich muzeí a jak je nahrazují depresivní, ošklivé, abstraktní a antiamerické exponáty. Pozorují, jak knihy, které měli v lásce mizí ze škol…Kultura s níž vyrostli, umírá v zemi, v níž vyrostli.“

Patrick J. Buchanan

 

reklama
2224 čtenářů | 25 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Pat Buchanan: Miliony lidí se ve vlastní zemi začaly cítit cizinci
(Jahoda, 21.2.2010 4:02:22)
Odpovědět
a za to může politika politické korektnosti kterou prosazuje v USA prezident Obama a ti jeho demokraté a v UK zase lejberisté!
Re: Pat Buchanan: Miliony lidí se ve vlastní zemi začaly cítit cizinci
(Jahoda, 21.2.2010 4:17:03)
Odpovědět
a proto to v USA příště musí vyhrát republikán a žízný konzervatistický jestřáb jako byl Ronald Reagan,nebo Margaret T.
To byla doba Titánů,kdy západní svět demokracie a svobody měl ve svém vedení velikány hodné svého jména a tato nebudou také zapomenuta.
Jinak...jeden z komentářů Margaret T. byl asi v tom smyslu,že pokud se imigranti nehodlají včlenit do britské společnosti můžou se vrátit domů a kdo je pro multikulturní společnost může si je vzít k sobě domů a atam s nima žít.
Tak toliko zdravý a normální ůsudek člověka řídícího se zdravým selským rozumem.
V dnešní době by byla Margaret T nařčena z xenofobie,rasizmu,fašizmu,netolerance a "jinačího smýšlení".
Kdy si všichni ti darebáci co podporjí mix v Evropě uvědomí,že islám v ní nikdy nezvládnou a konečným řešením jejich díla bude válka jako ta v Yugoslávii?
Současná ODS si to uvědomila a to je dobře,pokud hlásá,že multikultura je přežitek -je to volitelná strana...akorád a já zde vždy psal upřímně,proč na jedné straně jsou v našem státě utlačováni mrzáci a invalidé odkázání na životní minimum 2020 Kč na měsíc a tato strana pro ně nic nepodnikne?
Že je to dle zákona?
PRDLAČKY!§
A o tom mě bude říkat někdo,kdo bere 50 000-80 000 platu za měsíc!
Tolik peněz!,já jako dělník v továrně vydělám 18 000 hrubého a také žiji.
Re: Pat Buchanan: Miliony lidí se ve vlastní zemi začaly cítit cizinci
(sysel, 21.2.2010 10:45:24)
Odpovědět
Silně pochybuji,že děláš ve fabrice,to by ten příspěvek byl v jiném stylu :-D. A jinak,v USA Obama nebo republikáni,je to vsjo rovno,a za ho..o,tam vádnou korporační oligarchové.Americe k opravdové svobodě už může pomoci jen Ron Paul a lidové povstání aneb Sametová revoluce.
Re: Pat Buchanan: Miliony lidí se ve vlastní zemi začaly cítit cizinci
(frantisek zajicek, 21.2.2010 13:18:17)
Odpovědět
Ano,Jahoda dela ve fabrice-agitaci.Jinak toho zamindrakovaneho vykastrovaneho byka neberte vazne.Ten kdo tvrdi: soucasna ODS si uvedomila,ze multikulti je prezitek a tim je tato strana volitelna,je jenom kosoctverec s carkou uprostred.ODS nam vsem totiz dala jasne najevo,co si o multikulti mysli tim,ze ani nenasla odvahu o vystoupeni pana Geerta Wilderse v senatu.Neco jineho je kecat a neco jineho delat.Jenom Jahoda se svym jednim rezavym moskovym zavitem na to ne a ne prijit,FZ
Re: Pat Buchanan: Miliony lidí se ve vlastní zemi začaly cítit cizinci
(Jahoda, 21.2.2010 14:23:08)
Odpovědět
to už je podruhé co jsi mě zde napadl a urazil zajíčku!!.
Ty budeš asi nějaký ujetý frustrát a dobytek,co si zde z ůstraní PC léčí své zakomplexované mindráky a cítí se u toho jako chlapák.
Není-liž pravda??
Re: Pat Buchanan: Miliony lidí se ve vlastní zemi začaly cítit cizinci
(Jahoda, 21.2.2010 15:04:03)
Odpovědět
a jinak ve fabrice nedělám agitátora ale dělníka a makám poctivě každý den a navíc i v sobotu a někdy vezme za své i neděle.
Poctivě platím státu daně a každou korunu,kterou si vydělám si vydělávám poctivě .
Mám čistý trestní rejstřík a nejezdím ožralej v autě!
Re: Pat Buchanan: Miliony lidí se ve vlastní zemi začaly cítit cizinci
(frantisek zajicek, 21.2.2010 15:24:54)
Odpovědět
A jak Ti mam verit,ze jsi sedreny jako smirgl,kdyz pises prispevky ve 4 rano?To tvrdi kazdy Kocabuv kamos,ze dre jako cernej...FZ
Re: Pat Buchanan: Miliony lidí se ve vlastní zemi začaly cítit cizinci
(Jahoda, 21.2.2010 15:41:34)
Odpovědět
nebudu se hádat!
Re: Pat Buchanan: Miliony lidí se ve vlastní zemi začaly cítit cizinci
(Jahoda, 21.2.2010 15:48:58)
Odpovědět
pane zajíček,sedřený jsem,ale z noční směny,tudíž mám tak rozhozenej metabolizmus,že den je pro mě noc a noc den.
Z toho důvodu se mě taknějak nechce spát.
A nyní otázečka-co děláte v noci Vy?
Pracujete,nebo spíte?
Pokud pracujete,potom Vás beru jako sobě rovného.
A navíc jsem přesvědčen,že onen Pat Buchanan,který je konzervatista stejně jako já je stejné krevní skupiny jako ty miliony poctivě pracujících američanů a ne ty desítky miliony američanů,kteří na nich parazitují.
Kdo ví,třeba proto s ním souhlasím a nesouhlasím s pr.Obamou,který představuje pravý opak všeho konzervatizmu a amerického tradicionalizmu,který navíc cíleně a záměrně ničí.
Re: Pat Buchanan: Miliony lidí se ve vlastní zemi začaly cítit cizinci
(frantisek zajicek, 21.2.2010 17:49:27)
Odpovědět
Jahoda,naposledy odpovidam,pripada mi to totiz jako chat a neni to k danemu tema.Co se nocni tyce-mel jsem v USA takovy mensi byznys(nerozebiram)a povedlo se mi pracovat 4roky pouze!nocni.Z toho 10 mesicu v kuse(sob+ned)bez prestavky.Rozhodilo mi to tlak(nic hrozneho 160/100)Doktor me varoval at s tim zavcas seknu,nebo to sekne se mnou.Ted nekdy pracuji nocni ale stridave,momentalne moc prace nemame,takze ranni.Minuly rok jsem odpracoval snad vsechny soboty,v nedeli chodim rano pravidelne na bazen(kvuli tlaku a kondici).Pracovni cas je dle zakazek,loni prevazne 11hod/den.Vzdelani neresim,ten,kdo ho demonstruje je asi nadclovek a mozna pravnik z Plzne,rad o sobe tvrdim,ze jsem absolvent zvlastni skoly...Jinak jsem ryzi praktik a nektere vznosne elaboraty formy A4,demonstrujici vyjimecnost autora,jsou mi jenom pro smich,s uctou FZ
Re: Pat Buchanan: Miliony lidí se ve vlastní zemi začaly cítit cizinci
(Jahoda, 22.2.2010 5:35:29)
Odpovědět
no vždyt já to taky tvrdím že noční směny jsou masakr.
Naštěstí mám ale to štěstí že je snáším po zdravotní stránce poměrně dobře i když pokud bych směl být upřímný ...také někdy melu z posledního)))
Re: Pat Buchanan: Miliony lidí se ve vlastní zemi začaly cítit cizinci
(frantisek zajicek, 21.2.2010 15:05:09)
Odpovědět
Ano,jsem absolvent zvlastni skoly a bydlim v klastere Klarisek obyvanem Adventisty,coz by se dalo k PL vzdalene prirovnat...ale pozor,i jako takovy mam pravo volebniho hlasu...Jahodo,nenapadam Te,mozna to tak chapes,sam mam o Tobe nazor,ze jsi vyjimecny,jenom nevim cim,pouze si uvedom,ze kdyz se pohybujes na tomto portalu,musis byt trochu nad veci,dokazes to?S uctou,zamindrakovany psychopat(DG 301,302,307)FZ
Re: Pat Buchanan: Miliony lidí se ve vlastní zemi začaly cítit cizinci
(Jahoda, 21.2.2010 15:39:58)
Odpovědět
ale pane zajíček já jsem nad věcí a navíc nejsem egocentristický hulvát a pokud jsem přesvědčen,že ten druhý má pravdu, klidně to přiznám.
Nevím jaké máte vzdělání,to moje je jenom střední.
Pokud jste se zmínil o mé povaze tak ta je asi taková,..jednou jsem byl jako student o přestávce (studoval jsem dálkově při zaměstnání)na chodbě a zahlédl zasklenou nástěnku,kde byla jména všech studentů té školy a to včetně těch při zaměstnání u nichž byla složena maturitní zkouška s vyznamenáním.
A tu jsem si řekl,že chci také vyznamenání.
Potom se to ve třídě probíralo a já řekl,že na té nástěnce budu.
Každý se smál a to včetně učitele,já jim na řekl-ale já tam budu a uvidíte!
Maturitu jsem složil s vyznamenáním a jsem na té nástěnce.
Tak toto je můj životní způsob jak přistupuji k problémům a k práci,tj,že nikdy nedostanu nic zadarmo,všechno si musím zařídit sám a nestojím o nějakou protekci.
A protože jsem v tomto směru konzervatista a zatvrzelej zamrlík,to samé také požauji od ostatních a na každémo nemachčenka ,lajdáka a prospěcháře,který má protekci a parazituje na ostaních se dívám z patra!
A proto mě vadí pozitivní diskriminace,kdy někdo dostane něco ne proto,že si to zaslouží,ale jedině a pouze proto,že to dostal na ůkor toho druhého a nezasloužil si to.
Proto mě také vadí,když někdo nedělá,není se schopen postarat o sebe a svaluje to na jiného,vadí mě,když má někdo plná ůsta lidských práv a přitom je sám porušuje .
At má každý pouze a jedině to,co si po právu zasloží!
Jenže realita je jiná,jinak řečeno,celý svět je takový jaký je a jiný nebude.
Já ho nezměním a nezměníte ho ani vy.
Vzdy bude někdo ,kdo bude pracovat a jiný z jeho práce žít a parazitovat na něm a ještě z toho dělat ctnost.
Re: Pat Buchanan: Miliony lidí se ve vlastní zemi začaly cítit cizinci
(Jahoda, 21.2.2010 15:53:41)
Odpovědět
jo a jinak přistupuji na to tykání,pokud Ti to nebude vadit.
Já nerad začínám tykat jako první,někdo se pak může ohradit ..
Re: Pat Buchanan: Miliony lidí se ve vlastní zemi začaly cítit cizinci
(Dan, 21.2.2010 9:54:52)
Odpovědět
Ekonomická krize, která mimo jin. přináší nezaměstnanost má i svoje dobré stránky, Evropa se očisťuje o neevropské gastarbajtery a nemá zájem o další levnou pracovní sílu.

Síla nezaměstnaných evropanů je mnohem větší než multikulturní zájmy některých úchylných marxistů.

Zároveň se stáv á zcestnou Klausova MYŠLENKA přijetí muslimských zemí do EU jako Turecka např.

Je třeba využít očistného a ozdravného období krize i pro narovnání přistěhovaleckých zákonů v EU.

Nechceme tu žádné další muslimy, ale pozor ani rozpínavé židy, kteří ovládly naši zemi, připomínám že prezident, premier i náš europoslanec jsou židé !

Tato asijská kultura zcela ovládla naši zemi !!

I tento web je pod silnou židovskou loby.
Re: Pat Buchanan: Miliony lidí se ve vlastní zemi začaly cítit cizinci
(Hardy, 21.2.2010 14:32:33)
Odpovědět
Dan je také původem židovské jméno, tedy i ty jsi velmi rozpínavý a nebezpečný. Na tebe bacha.
Re: Pat Buchanan: Miliony lidí se ve vlastní zemi začaly cítit cizinci
(jj, 21.2.2010 23:15:15)
Odpovědět
Taktéž souhlasím že tento web je pod silným vlivem židonacistické globálistické mafie - i když pravda spíše nepřímo skrze všelijaké rotary kluby apod kde je těm, kdo řídí tento porál, do hlavy pomalu ale jistě instalována sionistická agenda. Existuje dvouhlavý orel jehož jedna multikulturní hlava zve do evropy desetimiliony muslimů a druhá pak muslimy a původní obyvatele rozeštvává mezi sebou(toť právě euportal a spol) - obě tyto hlavy slouží jednomu tělu- jedné agendě - sionistické agendě tj.těm kdo věří že všichni nežidé jsou předurčeni být evangelikálními křesťany-otroky "bohem vyvolené židovské rasy" přičemž islám slouží pouze jakožto "strašidlo" držící goyim v tomto budoucím "neocon" quasi-klerofašistickém systému pod konrolou
Re: Pat Buchanan: Miliony lidí se ve vlastní zemi začaly cítit cizinci
(Hardy, 22.2.2010 4:33:32)
Odpovědět
JJ - ty seš jasnej případ pro Chocholouška. Až tě jednou šoupnou do Bohnic, protože tobě "hrabe", už tě vidím, jak tam po zbytek života vykřikuješ svoje varovná poselství. Ty seš takovej zastydlej endemit národních socialistů z 30. let minulýho století.
Re: Pat Buchanan: Miliony lidí se ve vlastní zemi začaly cítit cizinci
(Jahoda, 22.2.2010 5:54:22)
Odpovědět
nu...pane Hardy a já jsem zase přesvědčen že jj moc dobře ví jak má mluvit a navíc to má v hlavě až moc v pořádku.
A pokud bych směl být upřímný jeden čas jsem jeho komentáře bral docela vážně a ani jeden z nich nevynechal,to si pak ale musí každý dospělý a uvažující člověk udělat jasno v prioritách a na čí straně vlastně jako stojí.
Já jsem pro Izrael a protože svůj postoj v tomto ohledu nehodlám měnit tomu co říká jj nevěřím.
Otázka ale zní jestli tak jak já uvažují i jiný.....
Ještě k Izraeli,tak na něm obdivuji to,jak díky své pracovitosti a houževnatosti dokázal udělat z poště ůrodnou zem.
Který národ tohle kdy dokázal?
A je to právě jejich životní ůroveň,která je předmětem závisti okolních neschopných národů.
Já Izrael a lidi v něm miluji ,kdo ví..třeba bych nedokázal přijmout teorii pana jj jedině a pouze proto,že bych musel od základů změnit svůj celoživotní postoj a to zkrátka během 5 minut nejde..
Ještě závěrem,abych neodváděl od tématu a ten je že miliony lidí se začínají ve své vlastní zemi cítit jako cizinci.
Tak toto rozhodně neplatí pro Izrael a je tomu jedině a pouze dobře.
Re: Pat Buchanan: Miliony lidí se ve vlastní zemi začaly cítit cizinci
(jj, 22.2.2010 12:06:30)
Odpovědět
Pane Jahoda , vy možná Izrael a lidi v něm milujete ale oni nemilují Vás, pro ně nejste ani podčlověk , pro ně jste nečlověk protože oni věří že pouze židé jsou lidé a ostatní jsou zvířata která musí být dříve či později vyhlazena a v onom mezičase než budou vyhlazena musí být alespoň zotročena, Vaše psí láska k 3tisícileté židonacistické "synagoze satanově" není nic ctihodného a už vůbec ne křesťanského(jak chápu tak se asi považujete za křesťana).
Re: Pat Buchanan: Miliony lidí se ve vlastní zemi začaly cítit cizinci
(Hardy, 22.2.2010 19:38:46)
Odpovědět
Re: Jahoda Pane Jahoda, mám naprosto stejný názor. Víte, pocházím také z jakéhosi mírného antisemitského prostředí, myslím část mých příbuzných a já se přiznám, že jsem na to už alergickej. Ty neustále podezíravý kecy, to unaví. Dovolím si citovat T.G.Masaryka. V mládí jsem židy srdcem a výchovou nenáviděl, v stáří rozumem obdivoval. A to asi i můj případ.
U Izraelců se mi líbí co dokázali s tou pouštnatou zemí, je to národ zdatnej v Hi-tech technologiích, robotizaci, využití sluneční energie, odsolování m ořské vody atd. viz procesory INTEL, USB nebo třeba komunikátor ICQ. Zajímavé, člověk by to nečekal. O zbraních radši nemluvím.
K panu JJ, je to určitě vzdělanej, sečtělej člověk, ale neuvěřitelnej fanatik, s klapkami na očích. Asi mu to tak vyhovuje. Myslím, že lidi tohoto typu nelze přesvědčit ani ovlivnit argumenty, proto já s nimi nepolemizuji, ale polemizuji s jejich názorem. Toť vše.
Ještě k těm "zločinným" Izraelcům, jejich humanitární pomoc Haity byla rychlá a úžasná. Za to díky.
Re: Pat Buchanan: Miliony lidí se ve vlastní zemi začaly cítit cizinci
(kapej, 23.2.2010 0:19:49)
Odpovědět
Naprosto sdílím Váš názor.
Re: Pat Buchanan: Miliony lidí se ve vlastní zemi začaly cítit cizinci
(kapej, 23.2.2010 0:22:58)
Odpovědět
Milý Zajíčku a Jahodo, hezky jste si to všechno vyříkali a ještě jste si začali tykat. A pak, že se Češi nedokážou nakonec dohodnout ( až na vyjímky ): )))
Re: Pat Buchanan: Miliony lidí se ve vlastní zemi začaly cítit cizinci
(Jahoda, 25.2.2010 11:28:31)
Odpovědět
nedávno jsem se zájmem sledoval v TV pořad o Jiccak Rabin,který byl zavražděn 4.3.1995.
Já se na tento čin díval vždy jako na terorizmus ,pak jsem si ale sehnal fakta o tomto politikovi a jsem přesvědčen,že jako politik dělal vše pro to,aby se židovský národ necítil ve vlastní zemi jako doma.
Nejen že kolaboroval s arciteroristou Arafatem ,ale podstupoval izraelská ůzemí palestincům za příslib míru,který se nikdy nekonal.
Jenom tam mě napadlo...setkat se tak Arafat,Obama a Rabin!
Nic horšího by pro Izrael nebylo.
A do toho ještě Arafat diktující si své požadavky a docela bych věřil,že tato trojka by prosadila nejen vrácení Golan ,ale i rozdělení Jeruzaléma a vrácení
izraelských hranic na ůroveň 60-tých let.
Kdo ví zda by se židovský stát byl vůbec schopen bránit islámskému terorizmu,s politikem jako byl Rabin asi ne.
Na Eretz je zajímavý článeček o Mosab Hasan Júseb který utekl do USA,je to syn čelního představitele Hamasu ten řekl,že mír mezi Izraelem a araby nebude nikdy možný a navíc byl svědkem nelidského mučení oponentů Hamasu vězněných v palestinských věznicích a to po celý rok co tam byl.
Jednalo se torturu pálení železem ,trhání nehtů a píchání pod ně špendlikem,jakož i o jiné středověké praktiky hodné nelidských barbarů ,kteří si říkají palestinci.
Tak této lůze Rabin ustupoval a podával si s ní rukou...někdy mě napadá vzkutku kačířská myšlenka,jestli si tu kulku přece jenom nezasloužil.
Re: Pat Buchanan: Miliony lidí se ve vlastní zemi začaly cítit cizinci
(kapej, 25.2.2010 21:35:08)
Odpovědět
Zasloužil.