reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle

Autor: Ivo Strejček | Publikováno: 11.2.2010 | Rubrika: Ekonomika
Ilustrace

Tak ona už to není žádná legrace. Řecko, po léta beznadějný černý pasažér eurozóny, je definitivně na kolenou. Kdyby socialistická řecká vláda Jorgose Papandrea měla odvahu k zásadním ekonomickým reformám a měla k dispozici vlastní měnu, nemuselo by dnes Řecko čelit bankrotu.

Nemá. Platidlem je euro a o osudu Řecka rozhodují Evropská centrální banka ve Frankfurtu nad Mohanem a Evropská komise v Bruselu.

Řecko si po celá desetiletí žilo nad poměry. Žádné reformy tamního prostopášného sociálního systému, žádná zdravotní reforma, žádná penzijní reforma, rostoucí počet byrokratického aparátu a zkostnatělé pracovní právo.

Pokud se k tomu přidají dopady současné ekonomické krize, Řecko se nachází v katastrofální situaci a to i přesto, že statistická data o vlastní ekonomice falšuje, až se jim od pera práší.

Řecký deficit veřejných financí dosahuje aktuálně 12,75% HDP (země, která platí eurem, musí mít dlouhodobě schodek nižší než 3% HDP).

Euro se tím poprvé ve své historii dostává pod reálný ekonomický tlak a v Bruselu i Frankfurtu panuje zděšení: podobné problémy už přiznali kromě Řecka i Španělsko, Portugalsko a Irsko. Poprvé v dějinách společné měny je na pořadu dne otázka, co bude s eurem dál, pokud členské země nezačnou provádět skutečné a hluboké strukturální reformy?

Evropská komise předepsala Řecku hořké kapky: reformu penzijního systému včetně zvýšení hranice odchodu do důchodu, reformu zdravotnictví, liberalizaci podnikání, rychlou reformu pracovního práva, výrazné snížení počtu státních zaměstnanců spojené se snížením objemu mezd pro státní zaměstnance v řádech desítek procent (návrh snížit v Čechách objem finančních prostředků o 4% narazil na hrubý odpor zdejších státních zaměstnanců, což je směšné v porovnáním s řeckou realitou!).

Ani v Bruselu, který tak často podléhá optimistickému nahlížení na realitu skrze růžové brýle, ale nikdo moc nevěří, že Řekové něco zásadního udělají. Nakonec, téměř okamžitě řečtí státní zaměstnanci pohrozili celonárodní stávkou, pokud se vláda pokusí "něco reformovat".

Emisím vládních dluhopisů v Řecku, Španělsku a Portugalsku burzy nevěří. Jednotná měna euro se otřásá v základech.

Blahobyt je tak nakažlivý a strádat se nikomu nechce!

A v Čechách démonicky ovládá veřejnost socialista Paroubek. Jako by se nás nic netýkalo, jak bychom neviděli to, co se kolem nás děje.

Jiří Paroubek si za peníze daňových poplatníků otevřel cestovní kancelář do Řecka. Slibuje nám příjemnou dovolenou, víc peněz, méně práce a starostí. Všem rozdá všechno a nikoho to nebude nic stát.

Tak, jako řečtí a španělští socialisté, ani on nevidí důvod zásadně reformovat výdajovou stránku státního rozpočtu. Rozhazuje a rozhazuje.

Veřejnosti se zjevně líbí jeho návrhy na uvalení vysokých daňových sazeb na vyšší příjmové skupiny společnosti.

Část seniorů oceňuje mimořádný důchod, ale Paroubek jim na oplátku neříká, že o to chudší budou sociální a zdravotní systémy (tak důležité právě pro seniory).

Na hloupém třicetikorunovém poplatku se podařilo zdiskreditovat snahy o jakoukoliv zdravotní reformu.

Paroubkova cestovka to valí "směr Řecko" a nemá žádnou pojistku pro bezpečný návrat svých klientů. Ti ji ovšem nezajímají, tak jako ji nezajímali nikdy.

A tak, než si koupíte poukaz do krachujícího Řecka "s Jirkou", obtěžujte se čtením zpráv zahraničních rubrik českých novin. Zjistíte, že cestovat s Paroubkovou cestovní kanceláří dvakrát moudré není.

Až to tady totiž Paroubkovi socialisté celé zruinují, bude nucená správa z Bruselu nebo Mezinárodního měnového fondu fakt bolet. A docela jistě víc ty, kteří se s ním dnes chystají na dovolenou svých snů. Jenom ještě neví, že to bude do socialisty zbídačeného Řecka.

 

Autor je europoslanec ODS

reklama
2768 čtenářů | 49 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(Robin, 11.2.2010 2:51:54)
Odpovědět
Řecko přivedli k bankrotu socialisté (před tím to připravovala pravice). Ať si vezmou příklad z Kypru, tam si vedou dobře a mají tam opakovaně vládu komunistů (jen aplikace na "za to může levice, za to může pravice" - když je v zemi bondel, musí ho vyřešit pravice i levice společně).
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(mm, 11.2.2010 7:03:51)
Odpovědět
Vláda komunistů na Kypru si vede dobře je protimluv. Jejich činy dokazují, že jejich název je něco jako mimikry, protože jsou zodpovědní hospodáři ve své zemi a to komunista ze své podstaty není. V západní Evropě a v USA si říkají demokraté a přitom jsou to komunisté jako poleno. To co je usvědčuje jsou jejich činy. Chtějí všechno regulovat, aby snadno mohli ovládat lidi. Hlavně se vyznačují nezodpovědností. Ala zelený podvod. Proč myslíte, že vznikla ekonomická krize? A proč Evropa zaostává v konkurenceschopnosti? Právě tou komunistickou regulací.
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(Robin, 11.2.2010 11:28:05)
Odpovědět
mm - světová hospodářská krize určitě nevznikla žádnou komunistickou regulací, naopak absencí jakékoliv kontroly (regulace). V USA byly vydávány ve velkém špatné hypotéky a cenné papíry, se kterými se dále "úspěšně" obchodovalo a zisky z obchodu s bezcennými papírky se u finančních manipulátorů nabalovaly. Nebo se zřídila bankovní pyramida (letadlo) viz miliardář Madoff. Pak vše ruplo a aby se nezřítil celý dolar a s ním i světové finančnictví - nastoupila až druhotně státní regulace. Co bylo lepší - nechat v tom viníky úplně vykoupat a riskovat úplný hospodářský chaos a sociální bouře - nebo využít nepříliš morální státní regulace?
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(Trident, 11.2.2010 17:51:25)
Odpovědět
Americký trh byl regulovaný už před krizí. Regulace však nabývala jemnější formy. Nicméně, jak regulace jasná tak skrytá vedou k tržním výkyvům. Krize jsou přirozenou součástí trhu, čím více je trh regulován tím hlubší krize jsou a tím menší mají pozitivní dopady.
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(Robin, 11.2.2010 17:56:08)
Odpovědět
Tridente - například hospodářská krize 1929-33 nebyla regulovaná a jak to vše dopadlo. Zaplať pánbůh za regulace (racionální, potrestání viníků - a ne jim vše odpustit a jejich ztráty uhradit).
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(Trident, 11.2.2010 18:01:49)
Odpovědět
Racionální potrestání viníků? Jakých a kde?! Pokud vím, tak údajní viníci si pod patronací svých soudců rozdělili zlaté padáky...

Regulace a protikrizová opatření prodloužila krizi ve třicátých letech o celá desetiletí a nebýt válečné výroby bůhví, jak by to dopadlo.
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(Robin, 11.2.2010 18:29:14)
Odpovědět
Máte pravdu Tridente, hlavní viníci světové hospodářské krize nebyly potrestáni a bohužel na tom ještě vydělali.Kromě bankéře Madoffa asi do vězení nešel nikdo - ale i kdyby někdo šel, tak jejich majetky včas zmizí. Vysvětlení je jednoduché - finanční elita je provázána na politiky (v USA politici hypotékovou manii sami rozjeli - údajně ji prosazoval i Obama - a někteří na ní pořádně vydělali), tudíž zákony se ušijí na míru. Dobré řešení krizí asi není, jen zvolit ze špatných tu nejméně špatnou. Tak jak volit z mizerných stran (spíše jejich politikú) tu, která se nám zdá nejméně škodící.
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(Trident, 11.2.2010 21:37:23)
Odpovědět
A tím se dostáváme k pověstnému jádru pudla. Ani tak regulace jako spíš vstup státu do ekonomiky způsobuje obrovské ztráty. Většina lidí nerozlišuje dvě zásadní věci - volný trh a jeho subjekty. Když si nechám udělit faktický monopol na hypotéční podnikání tak budu úžasně bohatý, ale volný trh s tím bude souviset opravdu pramálo.
Bush je pro mnohé symbolem volného trhu, ale většinou pouze podporoval své hospodářské spojence. Trh měl jako mantru, kterou opakoval, když zajišťoval, aby jeho přátelům nepletla pod nohy konkurence.
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(Jan Daniel, 12.2.2010 17:41:28)
Odpovědět
Nechápu proč sem pletete Madoffa. Madoff byl obyčejný defraudant, s příčinami krize má pramálo společného.
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(Robin, 13.2.2010 4:43:12)
Odpovědět
Danieli, defraudanty byli i ti ostatní bankéři a šéfové velkých hypotečních ústavů - také věděli, že jde o podvod, dávali hypotéky nesolventním a nemajetným lidem bez záruky návratu. Nevidím v tom žádný rozdíl - jen ti co nejsou zavření a ještě dostali třeba zlaté padáky, byli chytřejší (podobně jako nějaký mašinfýra).
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(Jan Daniel, 12.2.2010 17:39:08)
Odpovědět
Hospodářská recese z roku 1929, která mohla za 1-2 roky odeznít byla nesmyslnými regulacemi Hoovera a zejména Roosvelta prohloubena a prodloužena v depresi trvajíí až do konce 2.světové války (nikoliv jen do r.1933). Kroky obou prezidentů byly katastrofální: zvýšení daní v době hospodářské kontrakce (podobnost s Paroubkem čistě náhodná?); protekcionismus, který vyvolal obchodní válku a dramatický pokles mezinárodního obchodu a těžce poškodil ekonomiku; umělé vytváření kartelů ze strany vlády, když bylo potřeba konkurence; zmrazení mezd, když klesaly ceny a bylo třeba aby klesaly náklady... Zejména FDR byl pro Ameriku neštěstím století.
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(Jan Daniel, 12.2.2010 17:31:30)
Odpovědět
Milý kolego, vy jste typický naivka zpracovaný propagandou o neregulovaných chamtivých bankéřích z Wall Streetu, určenou pro prostý lid. Sub-prime hypotéky začaly být poskytovány pod politickým tlakem Clintonovy vlády, protože i nemajetný a nezaměstnaný má přece nárok na vlastní bydlení. Fannie May a Freddie Mac, které sehrály neblahou úlohu na hypotéčním trhu, jsou státní podniky. Gigantické bubliny na finančních trzích vytvářela Greenspanova politika levných peněz. Současná krize je ukázkovým příkladem katastrofálního dopadu státních zásahů do ekonomiky. Je to stále dokola - etatisté svými amatérskými snahami řídit ekonomiku vytvoří chaos a pak to svedou na volný trh s tím, že je třeba více regulovat. Dnes navíc své utopie upgradují na snahy řídit světové klima. Za 40 let nám budou tvrdit, že je potřeba regulovat pohyb planet ve sluneční soustavě.
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(Robin, 13.2.2010 4:55:21)
Odpovědět
Milý kolego, totální bankrot Islandu byl třeba také způsoben zásahem státu? Ne, mladými islandskými bankéři, kteří se vrátili ze studií z USA, lidé jim věřili - neuvěřitelně riskovali, zbankrotovali a stát to musel napravit. Negativní aktivita Clintonovy vlády v oblasti hypoték je se soukromými finančníky v "dialektice" vydělali obojí - finančníci i politici (někteří přímo finančně, jiní dočasnou popularitou). Národ prodělal.Prostě i role nezkorumpovaného státu je nutná (nikoliv mafiánských politiků).
Nevyvedl on ten Rooswelt hospodářskou politikou New Dealu náhodou USA z té hospodářské krize?
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(Robin, 13.2.2010 5:07:35)
Odpovědět
Ještě dodatek - to že Fredie Mac a Fannie May jsou státní jsem nečet. Ale je jisté že jejich produkty (v informovoných kruzích muselo být zřejmé, že jsou extremně rizikové či bezcenné) se dále obchodovaly s dalším "ziskem" po celém světě a tak zasvin.ly světovou ekonomiku. A nebyly to jen hypotéky, ale další prakticky bezcenné "cenné" papíry, se kterými neměl stát nic společné - jen mu to jaksi "uniklo"
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(Davidan, 11.2.2010 12:15:27)
Odpovědět
Podívej se před rok 89 a potom tady vykládej ty tvá moudra, příteli. Takové idiotismy, jako tady podáváš, ti spolknou jen ti jednodušší a možná hodně mladí.
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(ferda, 12.2.2010 0:31:44)
Odpovědět
"mm" :-)) vypadá to, jako by jsi snědl mozek z blázna a ted máš pocit že víš, kolk je 1+1 ne,ne, Ty to nevíš, ty to jen tušíš..:-))
jsi malý, hašteřivý modroprdelníček :-)) i když jsi nevyrost do pořádnýho chlapa, tak nezoufej, vylez na nejvyšší horu :-)) hmmm, ale to je mrzutý, trpaslík zůstane trpaslíkem, i když vyjde na tu nejvyšší horu co je na světě ...:-)

viz. náš všemi "milováný" ZLOPRCEK- BÉM Pavel. t.č. na Magistrátě v Praze
Ps. myslím si ale, že již brzy poletííííí, jen doufám, že bude mít u sebe RED BULL, ten mu jistě dá kříííídla :-):-):_)
ps.2 Zmetek to je, modrej skřet,vyfackovat a do Vltavy
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(Trident, 12.2.2010 1:29:40)
Odpovědět
Nevěřím, že za tímhle stavem je jen RedBull..:-)
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(jira22, 11.2.2010 7:00:18)
Odpovědět
To se mi líbí, Řecko si žilo nad poměry. Jen se zeptám pane Strejčku, kdo si žil nad poměry. Asi jako u nás, ti běžní lidé kteří když slyší o průměrném platu tak si připadají dost divně? A nebo ti co mají prospěch z korupce, milionových provizí, vládních zakázek na zbraně, rozkrádání státního majetku atd. Oni nechtěli reformy? No asi proto, že ti okrádaní už by vzali klacky do ruky. Nejsou ty reformy proto, aby bylo dál z čeho rozhazovat? No zvyšme daně, sekretářky a letušky půjdou do důchodu v sedmdesáti. Ať se ti dole prohnou. My nahoře si vždycky přijdem na své, že? Je zajímavé jak poslanci omdlívají když se promluví o protikorupčních opatřeních, ale s úsměvem vemou peníze maminám s odůvodněním aby jsme to prý nevzali našim dětem. Myslím, že jste napsal článek, který je plně poplatný současným tendencím a ani vzdáleně se nedotýká reálného řešení, které by ovšem muselo vzít u krku právě ty co mají ze současného stavu prospěch.
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(ks, 11.2.2010 7:14:43)
Odpovědět
Chápete, co je žít nad poměry? Když mám stovky, tak nemůžu utratit dvě. Ono totiž ekonomka je úctyhodná věda, která má přesná pravidla a každé jejich porušení znamená tvrdý trest.Záludnost porušování ekonomický pravidel spočívá v to, že se projeví teprve z odstupem. A to je to co Řekové dělají roky a stále jim to procházelo. Podvodem se dostali do eurozóny a spoléhali na to, že to ostatní zaplatí. Nakonec nemusíte chodit daleko. Stačí se zeptat Čechů, kteří si nabrali pučky a v klidu si žili nad poměry. když museli začít splácet půjčky, zjistili, že nemají z čeho. Je to tak prosté. Přírodní zákony nelze okecat, na ty hloupé řeči neplatí.
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(jira22, 11.2.2010 7:29:22)
Odpovědět
Takže abych to pochopil, vy jste utrácel nebo šetřil? A vlastně Vám bylo jedno, že vlády vyhazují peníze, jen souhlasíte se zvýšením daní aby na to měly.Paráda. Možná je to tím lihem.
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(QQ, 28.5.2010 21:41:48)
Odpovědět
Vy jste jim dal svůj hlas a za vás utráceli přebarvení komunisté v dresu ČSSD. Gross je na Floridě jako multimilionář, Paroubek nakupuje nemovitosti a oranžová mafie přisátá na cecík státního rozpočtu provozuje nevěstince a skupuje půdu, kterou stát nechce vrátit skutečným vlastníkům. Už chápete? Asi ne. Až Paroubek utrpí vítězství, on vám to předvede prakticky a pak už to pochopíte. Jinak ten příspěvěk je jak od malého děcka,já ne , to oni. Tentokrát s vaším svolením. Bude hůř.
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(QQ, 28.5.2010 21:41:51)
Odpovědět
Vy jste jim dal svůj hlas a za vás utráceli přebarvení komunisté v dresu ČSSD. Gross je na Floridě jako multimilionář, Paroubek nakupuje nemovitosti a oranžová mafie přisátá na cecík státního rozpočtu provozuje nevěstince a skupuje půdu, kterou stát nechce vrátit skutečným vlastníkům. Už chápete? Asi ne. Až Paroubek utrpí vítězství, on vám to předvede prakticky a pak už to pochopíte. Jinak ten příspěvěk je jak od malého děcka,já ne , to oni. Tentokrát s vaším svolením. Bude hůř.
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(ferda, 12.2.2010 0:56:13)
Odpovědět
"ks" další modrej ekonom ?
hmmm, zajímavé jak píšeš, " když mám stovky, nemůžu chtít utratit dvě" hmmm, hmmm, moudré, moudré, To Vás a tobě podobně školili na "Zjančeným vršku " v Praze kde má ODSs svoji stranickou noru ? ....proč říkám noru? inu, vzpmínám si, jak po Krajských volbách nikdo nevytáhnul ten svůj nenasytný modrý rypáček...:-))
a ted si myslím, bude to samé..... jen prosím poslední modrou straku, ať za sebou zhasne...:-))děkuji :-))
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(ks, 28.5.2010 21:46:27)
Odpovědět
Prahu nech na pokoji. Všechny kraje pod oranžovým vedení jsou v těžké finanční ztrátě. Praha je jediná, která buduje a splácí úvěry. O krajích se to říct nedá. Je to vidět všude, kam se podíváš. Ono to musí někde být vidět, když z krajů vede penězovod do Lihového domu.
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(zeman, 11.2.2010 22:24:24)
Odpovědět
stačí si projíp nestranné informace o tom, že v Řecku byl největším úspěchem dostat se do státní správy, ze které nemohl být již nikdo vyhozen a kde plat trvale rostl. 4 učitelé na jednoho žáka v některých oblastech -děs běs.O řeckém plýtvání hraničícím s rozhazováním se našim předrevolučním komunistům ani nesnilo
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(ferda, 12.2.2010 0:39:24)
Odpovědět
pro "jira"

moc hezky jsi to napsal, vážně, děkuji..:-))
ferda :-):-):_)

jen chci podotknout,že ten modrej póvl, a jejich stoupenci, se budou svého Vůdce Topola zastávat jak smyslů zbavení.... hmmm,proč jak.... oni vlastně již jsou smyslů zbavení,aha, tak proto :-):-):-)
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(ks, 28.5.2010 21:53:46)
Odpovědět
Chystá se veliká sranda. paroubek utrpí Pyrhovo vítězství a všichni, kteří tak nenávidí Topolánka ve světle nastupující oranžové mafie se vám bude Topolánek jevit jako čestný muž.Věřte, že to tak je. Nic na tom nezmění ani prolhaná kampaň zakomplexovaného, bezcharakterního skřeta Paroubka.Naši předkové říkávali: kdo dožije, ten se dočká. A vy se dočkáte velkého zklamání. Urážení protivníka není program a vláda je o odpovědnosti a schopnosti vést zemi k prosperitě. Zadlužování rozhodně není ten případ.
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(www.zadluzeni.cz, 19.2.2010 22:48:15)
Odpovědět
Státní zaměstnanci, kteří v Řecku berou 2.5x tolik co zaměstnanci v soukromém sektoru. O předčasných odchodech do důchodu a definitivě nemluvě.
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(QQ, 28.5.2010 21:35:25)
Odpovědět
Jira je správný nik. Máš asi díru v mozku. nad poměry si si žije ten, kdo utrácí víc než vydělá. Že to nebyli obyčejní Řekové? Ale byli. Ty sociální váhody se nedali jinak ufinancovat, než dluhem. Už babička Boženy Němcové říkal, že žít se má podle toho, na co kapsa stačí.
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(jira22, 11.2.2010 7:04:37)
Odpovědět
Ještě pro ty komentáře které mně nazvou sockou. Paroubek je mi stejně odporný jako Toplánek nebo Kalousek.
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(ks, 11.2.2010 7:18:42)
Odpovědět
Co mají vaše antipatie k těmto dvěma mužům společného s vaším příspěvkem? Vždyť ten váš příspěvek budí dojem, že vám ho napsali v Lihovém domě. Přečtěte znovu celý článek, svůj komentář a pak třeba pochopíte. Pokud ne, je to vaše škoda.
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(L.P., 11.2.2010 11:21:27)
Odpovědět
Řekové si žili nad poměry. Jestli jste byl někdo někdy v Řecku, tak potvrdíte, že Řekové věčně vysedávají v tavernách, mají siestu a válí se na pláži.

U nás také žije řada parazitů ze sociálních dávek, které musíme my, pracující třída, živit.
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(Emjé, 11.2.2010 18:10:32)
Odpovědět
Souhlas.Ríkali v Radiožurnálu,že tam připadá 1 učitel na 4 žáky.Nepřehánějí?Nejspíš ano.
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(Daniel Makay, 11.2.2010 8:07:29)
Odpovědět
Vážně přemýšlím, že bude nakonec volit ODS nebo ČSSD. Výceméně jde o to, že chci volit stranu, která rychleji přispěje ke státnímu bankrotu. Obě politické strany jsou sice ujeté, ale ČSSD je trochu více rozhazovačná. Zrůdy z ODS kradou jen pro sebe ČSSD alespoň trochu hodí poddaným.
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(Dr. Troškrt, 11.2.2010 8:21:09)
Odpovědět
Článek pěkný, ale na nevhodném místě. Patří do Blesku, nebo na Novu v půl osmé večer. Tam jsou ti příjemci, kterým by se to mělo otloukat o hlavu.
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(jindra, 11.2.2010 9:44:21)
Odpovědět
Všem spekulantům, bankovním domům, kteří skrze své kamarády tunelují státní, veřejné prostředky je potřeba postavit šibenici!
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(jožín, 11.2.2010 12:47:18)
Odpovědět
Nechápu jak lidi berou vážně ty zhovadilé politiky,vždyt' jsou to nenormální hovada.
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(kapej, 11.2.2010 12:54:45)
Odpovědět
Nutno nejdříve odpovědět na otázku - co bylo dříve, jestli kuře nebo vejce... Která strana stála dvakrát po sobě u rozkradení a rozprodání majetku ? Nyní chtějí obě vládnoucí strany šetřit na špatném místě - předkládají nám obecně, že jsme si všichni žili nad poměry a teď za to platíme. Nad poměry si žije 10 % obyvatelstva - ti ostatní si od začátku utahují opasky. Ti, kteří nejvíce kradli a kradou teď křičí, chyťte zloděje, jinak zkrachujeme. Schválí úsporný balíček, ale sobě si nezdaní ani náhrady... A co jejich příbuzní nalezlí ve všech akciovkách s akciemi bez jména, zmanipulovaná výběrová řízení a " open karty " v různých forách. Zpravidla tam, kde je průšvih a rozkrádačka, tam je v čele odeesák. Je to k smíchu i k pláči zároveň.
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(Hardy, 11.2.2010 13:35:58)
Odpovědět
Naříkáš hezky, ale na špatným hrobě. V našem státě krade nebo kradla jak pravice, tak levice, ale protože levice bude v naší zemi více vyhrávat volby, budou tedy i více krást. Kam to povede nevím, asi do bankrotu a do nějakýho šílenýho zadlužení. A to je taky forma pořádný zlodějny.
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(kapej, 12.2.2010 12:09:45)
Odpovědět
Nenaříkám, konstatuju. S tím hrobem to sedí - jen mne udivuje, tak víš, že BUDE vyhrávat levice a BUDE proto více krást... Všechno je rozkradeno, podniky nefungují, neplní se plány na příjmové straně rozpočtu, skoro půl milionů nezaměstnaných a s tím spojené " dávky ", s tím i prázdná kasa a výhled na nulové důchody .... U privatizace a tunelování byla ODS ve spolupráci s lidovci.
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(kapej, 12.2.2010 12:13:02)
Odpovědět
Jen ještě dodatek - Paroubek s tou svojí samolibou jistotou není můj vzor ani volební tip. On i Topolánek jsou jeden za 18 a druhý bez 2 za dvacet.
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(pavjan, 11.2.2010 13:56:33)
Odpovědět
Náš národ je nasycený ideou,že všechno rozkradli "modrý straky". To nevím, ale kradli všichni, nejvíc estébáci a komunisti ze starých struktur. Tak dobře rozkradlo se, ale taky se hodně prožralo, možná i víc. Pokud jde o ozdravění státních financí, myslím je větší naděje u ODS, protože není zatížena jako Paroubek požadavky svých klientů (voličů). Mimochodem placených ze státní kasy. Je to vlastně korupce první třídy. Už je to tu zase: volební sliby mohou být dvojího druhu: 1/ řízení státu a společenského života. 2/ rozdávání peněz jako úplatu za to, že bude volena patřičná partaj. Jestliže se Paroubek uchýlí k této taktice, tak suverénně vyhraje volby, ale státní finance do pořádku nedá, protože bude muset vyplácet všimné. Mimochodem: myslíte si, že řečtí odboráři zachrání Řecko před bankrotem.
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(Danek, 11.2.2010 16:11:26)
Odpovědět
Nevím,kde autor bere jistotu,že jen s Paroubkem směřujeme do Řecka.Stejnou cestu vidím i s ODS,nebotˇ strana,která má a ponechává ve svých řadách předkladatele "náhubkového"zákona-doktora Bendu,mrázkovce Langra a bezúhonného šéfa strany Topolánka,vytvářela podmínky pro korupční prostředí i v přidělování státních zakázek a některé zákony byly jednoznačně ve prospěch podnikavců.Proč i nyní ODS brání přijetí protikorupčních opatřenívč.zrušení anonymity akcionářů atd.,asi proto,aby si nerozhněvala své hlavní sponzory z řad podnikatelů.Vždytˇ si vzpomenˇte na to panoptikum-Topolánkovou vládu,co jméno,to trapná figurka a "odborník"na svěřené ministerstvo.Ze současných politiků a vedení levice ani pravice,žádné skutečné řešení nevypadne a nebude realizováno.Jedině noví lidé a strany mohou přenést realitu ze života a podnikání do zákonů a opatření ve prospěch a stabilizaci ekonomiky.Současní poslanci i předáci pol.stran již žijí 10 až 20 let v uzavřeném světě mimo problémy a realitu běžného života a někteří "mladí a perspektivní" nepracovali vůbec.Tady není výběr ani řešení,všichni nám mazali skluzavku,jen někteří víc.Danek
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(Davidan, 11.2.2010 16:39:08)
Odpovědět
Vážený pane, těch 200 miliard loňského schodku, nadělalo ČSSD, nebo někdo jiný? Hádejte! A tak je to se vším, modří něco zmrší a hejkalové melou, to Paroubek a ČSSD. Uvědomte si laskavě, že ten kdo v tomhle státu škodí, jsou modří. Snaží se postavit lidi proti sobě a trumberové, jako vy, jim na to skáčí.
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(Trident, 11.2.2010 17:57:11)
Odpovědět
Těmi lidmi myslíte voliče ČSSD?

Schodek 200mld. tu nadělala krize tak jako všude po světě. Díky naší vládě (byť důvodem je, že se k ničemu nerozhoupala) nebyl schodek vyšší a nenastoupili jsme řeckou cestu. Paroubek nadělal mnohem vyšší schodek v době kdy celý svět uháněl kupředu.
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(Maftík, 11.2.2010 16:44:34)
Odpovědět
S Paroubkem už nikdy nikam. http://www.voltenevyvolene.cz
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(ferda, 12.2.2010 0:15:26)
Odpovědět
pane Strejčku, kolik "mrzáckých grošů"vždycky dostanete za takový slintík ?
Bud jste tak hloupý, a nebo co horší, jste motivován finančně.
asi je Vám známa slavná věta p. Tluchoře / předseda poslaneckého klubu ODSs/ pozitivní nebo negativní motivace :-) to bylo v případě člena klubu za ODSs Moravy.... hi,hi,hi, to jsme se nasmáli :-):-):-)
Nezapomínejte však připomínat, kdo to tu vlastně řídil ,poslední tři roky, byla to nejzkorumpovatelnější strana, strana ODS, není prostor tady, abych vyjmenoval všechny Modré straky, Jako do karet hraje informace o starostovi z Brna-ODSs - Žabovřesek,Aleše Kvapila který je za = O D S = :-) jenž si řekl o úplatek několika milionů korun, a to hlupák kandidoval na hezkém čtvrtém místě do Poslanecké sněmovny...(co to za Sůl naší Země !!) inu, další rovný s Bohem !!! ve funkci je devátým rokem a zná ty "správné" lidi,tak co by se mu mohlo stát..... Jak říkám, Lidé z ODSs rozumí jen třem slovům : KRÁST, KRÁST, KRÁST !!! viz Béém, jak lhal, že nebyl k dispozici žádný vhodný dům, kde by se Magistrát mohl přestěhovat!!!! Zase lež, velká lež !!! Byl tady Škodův palác , kde navíc měl Magistrát, předkupní právo, ČEZ, jakožto majitel, chtěl nakonec jen za odkup nemovitosti 800 mil. korun. A podívejme se co se stalo ::_)) Magistrát tuto nabídku ze zákona dostal, odmítl nabídku, aby až tuto nemovitost koupila společnost p. Pawlovského, tak ten náš "ZLOPRCEK" Bééém vyjednal kšeft století :-)) pronájem na dvacet let za ČTYŘI MILIARDY !!!!, CHTĚL BYCH BÝT TED I VULGÁRNÍ,.......... TAK KDO TADY VYHAZUJE MARNOTRATNĚ TAK VELKÉ PENÍZE !!! TO NEBUDU PŘIPOMÍNAT KARTU Pražáka, NEBO TUNEL BLANKA....

Takže p. Strejčku, 1OOx raději do Řecka s Paroubkem, než do pekla s Topolem, nakonec tam patří, at jsi tam ten fašistickej sliz sám - der Tag wird kommen..... ja,ja, mein lieber :-)))
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(Trident, 12.2.2010 1:24:57)
Odpovědět
S tím už jste se ferdo narodil? Nebo chyby ve výchově?

Vzhledem k tomu, že PeadDr. I. Strejček je MEP, tak: http://www.europarl.europa.eu/parliament/expert/staticDisplay.do?id=39&language=CS

Slušná sumička...
Re: S Paroubkem do Řecka aneb Státní bankrot s ČSSD snadno a rychle
(Hakl, 28.5.2010 23:00:49)
Odpovědět
Ale? Kdopak sem vytáhl únorový článeček? To už je taková nouze o něco nového?