reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Až vystoupíme z Evropské unie, tak se nestane nic hrozného

Autor: František Matějka | Publikováno: 15.2.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Pamatujete si na jednu krásnou českou pohádku, ve které švec, aby si mohl zazpívat, musí přeskočit do sousedního státu? Myslím, že tak dopadnou občané EU. V té době už bez nás, zatímco ona bude dál utiskovat občany svých zemí a ukusovat z jejich osobních svobod.

Památnými 100W žárovkami to nezačalo. To byl jen průběžný stav, který byl jen více vidět. Regulace všeho možného byly v EU už dávno. Všechny jsou prý pro blaho lidu. Zřejmě proto, že EU považuje lidi v jednotlivých zemích za úplné pitomce, kteří se nedokážou sami rozhodnout, co pro ně je a co není dobré. EU už zregulovala hodně a na zbytek se chystá. Skutečný volný a svobodný trh neexistuje, protože je pokřiven dotacemi, příkazy a limity čeho se smí a čeho nesmí kde v EU pěstovat, vyrábět a chovat. Skutečný trh a jeho sílu Evropská unie pod tíhou regulací a dotací nezná.

"Bruselští úředníci sestavují nový "seznam ohrožených druhů". Nefigurují v něm ještěrky, motýli, velryby, ba ani pandy. Jde o seznam neekologických výrobků, které mají do několika let zmizet z našich koupelen, kuchyní i obýváků. Prvním z "vyhubených" byla loni na podzim 100wattová žárovka. Následovat ji mají další. Třeba klasické sprchové hlavice, běžné vodovodní kohoutky nebo plazmové televize,"

...píše se v zajímavém článku na serveru aktuálně.cz


Čím dál častěji se díky podobným návrhům budeme ptát ve stylu jiného krásného českého filmu. Obdoba věty „A skláři nebudou mít co žrát!“ se bude týkat pod taktovkou EU a jejích regulací postupně stále více oborů. Zatím slýchávám ze všech stran z EU jen obdobu jiné památné věty ze stejného filmu: „Víte, co to znamená? To znamená, že sme zase o krok před nimi.“ Což ve mně zase vyvolává vzpomínky na "zemi, kde zítra znamená již včera". Přesně tak je totiž projekt EU politiky, kteří se vyhnuli referendům ve všech zemích ve věci Lisabonské smlouvy, prezentován. Není důvod, abych měnil své přesvědčení, podložené každodenním posuzováním toho, co se v Unii děje: Prosazuji vystoupení České republiky z EU.

Nestane se nic hrozného. Nenechme se zbytečně strašit od těch, kteří jsou většinou odkázani ve svém "byznysu" na dotace - tedy ty zdroje, které vydělal a zdanil někdo jiný, komu nyní chybí v rozvoji své země, svého podnikání a své rodiny, zatímco politici, kteří ze stejných (tedy cizích) peněz žijí, to označují za solidaritu. Možnost vystoupit z východního bloku byla také pro většinu nepředstavitelná, protože nás v tom přesvědčení uměle udržovali. A pokud se někdo opravdu domníváte, že nám EU pomůže uklidit náš vlastních chlív, doporučuji články zdezde, abyste pochopili, že u nich ho mají větší a nemají nejmenší morální právo nám něco kázat. Vystoupením z EU získáme zpět právo rozhodovat o své zemi, o naší legislativě a o svobodě každého občana v jeho každodenním životě mimo režim hloupých a byrokratických regulací, nařízení a příkazů. Ani volné cestování, ale ani volný obchod, kterými řada lidí argumentuje, nejsou primárně založeny na členství v EU.

Dost možná, že si pak někteří k nám zaskočí i zazpívat a my se staneme vzorem znovunalezení hrdosti pro Iry (které donutili nerespektovat referendum a udělat nové) a další občany jiných národů Evropy (z nichž někteří dostali šanci říct jasné NE Evropské ústavě - a pak už jim raději šanci nikdo nedal)... A dost možná, že nám nebudou utíkat firmy pryč a naopak k nám, díky absenci regulací, skutečného úbytku byrokracie a férového nastavení nízkých daní, budou kvalitní firmy i produktivní občané z EU přicházet podnikat a žít. To je má vize patriota o České republice, kde jsem se narodil, kde žiji a kde se svou ženou vychováváme tři syny.

reklama
2546 čtenářů | 32 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Až vystoupíme z Evropské unie, tak se nestane nic hrozného
(Alberto Kvěch, 15.2.2010 10:15:56)
Odpovědět
Nemáme důvod vystupovat z EU.To může propagovat jen euroskeptik demagog,který chce státu škodit,člověk zatrpklý,nevidící, neslyšící....škodící.
Re: Až vystoupíme z Evropské unie, tak se nestane nic hrozného
(kapej, 15.2.2010 17:21:05)
Odpovědět
Pane Kvěchu, vy jste prostě nenapravitelný. Nebudu Vás ani v nejmenším urážet, ale zamyslete se opravdu hluboce sám nad sebou. Patříte mezi lidi, kteří byli a stále jsou zvyklí dovolávat se na nějaké autority, které nás zachrání ( c. a k. - Vídeň, protektorát - Berlín, totalita - Moskva ) a nyní jste přelétl k Bruselu. To, co Vy předvádíte a propagujete je hrozná rezignace na možnost, ovlivňovat vlastními silami svoji vlastní českou politiku z Česka. To všechno je módní intelektuálská nevíra v možnost správy vlastního státu. V této logice budete jistě souhlasit s tím, aby třeba zítra bylo Ministerstvo financí ČR přestěhováno do Bruselu a pozítří Vy a Vám podobní zrádci mohou navrhnout, aby klíče od korunovačních klenotů byly předány EU... Tam bude všechno ve větším bezpečí...
Re: Až vystoupíme z Evropské unie, tak se nestane nic hrozného
(Alberto Kvěch, 15.2.2010 19:16:58)
Odpovědět
Pane Kapejku oceňuji Vaši slušnost.Děkuji.Jsou tady i euroskeptici bez názoru, přesvědčeni,že příspěvek zneváží sprostými projevy.To jde mimo, bez účinku.Také souhlasím,že jsem nenapravitelný,to je tím,že jsem nemanipulovatelný kýmkoliv a neuplatitelný.Můj život nebyl nikdy ovlivněn autoritami,byl jsem vždy svůj.Nikdy jsem nekřičel ať žije SSSR,nikdy ať žije KSČ a jako volič pravice(ODS) jsem nikdy nekřičel ať žije Klaus s přesvedčením, jak špatnou cestu pro pravici,ODS i stát nastoluje a jaké katastrofické následky jeho osobní vliv způsobí.Pane Kapejku...a stalo se.Pane Kapejku jste vzdělaný,buďte také soudný a ve svém hodnocení objektivní.Od nikoho nechci nic bezpracně a od nikoho nic neočekávám.Jsem schopný se postarat, sociálky v pojetí Paroubka zavrhuji a nikdy jsem nevyužil.Ty korunovační klenoty bez komentáře - Vaši slušnost oplácím slušností a nechci ujíždět.Kdo je zrádce, to je na delší polemiku.
Re: Až vystoupíme z Evropské unie, tak se nestane nic hrozného
(Alberto Kvěch, 15.2.2010 19:32:59)
Odpovědět
Nikdy jsem nerezignoval,nerezignuji.Svědkem jsou mé příspěvky na Euportálu a má výrazná podpora nové strany VV Věci veřejné Radka Johna,naději pro řízení státu vlastními lidmi, silami, bez starých(současných) devastujících papalášů.Chci slušný prosperující stát,který může být ostatním v Evropě vzorem a přínosem.Nerezignuji a v to věřím.
Re: Až vystoupíme z Evropské unie, tak se nestane nic hrozného
(kapej, 16.2.2010 11:49:29)
Odpovědět
Pane Kvěchu, rozcházíme se v názoru na EU a její nedemokratické metody. Nerozcházíme se v názoru na současnou politickou scénu a nutnost faktického vzniku nových nezkorumpovaných politických stran s novými čestnými lidmi. Ale - v tom tkví ta podstata - ani noví lidé s jasnými názory nebudou schopni učinit nic, pokud budou svázáni bruselskou centralizovanou mocí a nařizujícími pravidly bruselských nevolených a nekontrolovatelských úředníků. Společná měna a společný rozpočet, bez společné fiskální politiky a zpětné konrolní vazby, to je cesta do pekel.
Re: Až vystoupíme z Evropské unie, tak se nestane nic hrozného
(Standa 1, 16.2.2010 17:10:03)
Odpovědět
Jsem samozřejmě také všemi devíti ( jeden prst mi chybí)za vystoupení z EU. Samozřejmě si přeji vstoupit do Svazu nezávislých států vedených Ruskem!!!!
Re: Až vystoupíme z Evropské unie, tak se nestane nic hrozného
(J.K.S., 15.2.2010 11:28:54)
Odpovědět
Přeju si to jak nic jiného, ale obávám se že had, kterého si hřejeme na prsou nám může zasadit smrtelnou ránu v podobě požadování vrácení dotací, rvali je do nás horem dolem ve víře, že je jednou nebudeme moc vrátit. Modlím se za to aby euro krachlo, dříve než ho zavedeme, po-té se EU rozpadné a nikdo žádné dotace již řešit nebude, všichni se vrátí k národní měně a myšlenky EU pošlou k čertu...
Re: Až vystoupíme z Evropské unie, tak se nestane nic hrozného
(fiala, 15.2.2010 11:51:34)
Odpovědět
Naprostý souhlas s článkem.Čas ukáže,kam se moloch EU ubírá a komu nejvíc škodí.
Re: Až vystoupíme z Evropské unie, tak se nestane nic hrozného
(Alberto Kvěch, 15.2.2010 12:05:08)
Odpovědět
Nejvíce si škodíme sami.Hloupost nám nikdo nenařizuje.Brusel nám kocourkov nezavedl.Nejvíce proti Bruselu zbrojí ten, kdo se bojí změn a z kocourkova profituje.
Re: Až vystoupíme z Evropské unie, tak se nestane nic hrozného
(no koment, 15.2.2010 15:14:11)
Odpovědět
Nikdo není tak beznadějně zotročený,jako ti,kteří falešně věří,že jsou svobodní.
Re: Až vystoupíme z Evropské unie, tak se nestane nic hrozného
(ordoš, 16.2.2010 20:13:53)
Odpovědět
Ano souhlasím s řadou vašich článků a sleduji vaši debatu s oponentem.Zajímavé,jen mně překvapijí ostatní debatující,jakou důvěru chovají k Rusku.Buď jsou hodně mladí,nebo naivní.zásadně my nikdy,jako malý stát nebudeme svobodní,jak si výše uvedeni myslí.To není rezignace na řízení věcí v naši zemi.Ale po pravdě,neglorifikuji EU,ale nejdříve je třeba zjednat pořádek ve vlastní zemi,ekonomický,právní atd.Správně jste podotkl,že to řadě lidem vyhovuje a zejména těm,kteří jsou apriory proti EU.Ano je možné,že se jednou únie rozejde,ale pro nás v podstatě jiné východisko není.
Re: Až vystoupíme z Evropské unie, tak se nestane nic hrozného
(našinec, 15.2.2010 12:02:57)
Odpovědět
"Vystoupením z EU získáme zpět právo rozhodovat o své zemi, o naší legislativě a o svobodě každého občana v jeho každodenním životě mimo režim hloupých a byrokratických regulací, nařízení a příkazů." - říká si pán s ježečkem a vzpomíná na ty hezké doby mafosmlouvy. Václav a jeho 2107 stojících. A pár jich už to vydrželo snad 3 měsíce nebo tak nějak.
Re: Až vystoupíme z Evropské unie, tak se nestane nic hrozného
(Alberto Kvěch, 15.2.2010 12:16:18)
Odpovědět
Opoziční smlouva byla podvod století,podvod na občana,stát i slušnost.OS garantovala nedotknutelnost a tunelování,krádeže,nefunkčnost státu a devastace společnosti-vše záporné nabylo max.otáček.Současný stav je důsledkem OS.
Re: Až vystoupíme z Evropské unie, tak se nestane nic hrozného
(houska, 15.2.2010 15:10:45)
Odpovědět
No tenhle bordel není jen způsobený ODS,ale především implantovanou demokracií typu alá USA.Všechny země,které se nachaly nalákat na tzv."Svoboda a Demokracie" jsou v hajzlu.A je jedno,jestli je to ČR,ŘECKO,LOTYŠSKO,UKRAJINA,IRÁK,AFGANISTÁN,KOLUMBIE, atd.....zkrátka všichni jsme blbci a na Wall Sreetu se nám smějou.Jinými slovy,kam vkročí noha USA-democracion ,tam sto let ani tráva neroste,ale,za blbost si může každý sám.Proto je tady globální světový bordel.
Re: Až vystoupíme z Evropské unie, tak se nestane nic hrozného
(Josef, 15.2.2010 20:55:37)
Odpovědět
Rekl bych ze mate trochu prehazeny dejepis! Byl to Fritz, ktery 6 let po nasi zemi slapal, potom to byl 40 let Ivan, a nyni je to zase Fritz! Americkemu Georgovi W.B. jsme se statecne ubranili a s radarem ho vyhodili . Takze doporucuji si overit ktera noha po nasi zami momentalne slape a proc zase ani trava neroste!
Re: Až vystoupíme z Evropské unie, tak se nestane nic hrozného
(Trident, 15.2.2010 21:43:29)
Odpovědět
USA osvobodily nebo podporovaly tři nejbohatší a nejsvobodnější země východní Asie: Japonsko, J.Koreu a Taiwan.

USA osvobodily nejbohatší země Evropy: západní Německo, Francii, Belgii, Nizozemsko, Itálii.

...

Ve skutečnosti najdeme jen málo zemí, které mají svobodu, demokracii a bohatství a nevděčí za to aspoň zčásti USA.
Re: Až vystoupíme z Evropské unie, tak se nestane nic hrozného
(ordoš, 16.2.2010 20:22:34)
Odpovědět
Vážený pane,jak jste přišel na implantovanou demokracii z USA.Vždyť50let tu vládli Rusové a naši přisluhovači,tudíž spíše demokracie Ruského gubernantského typu.Viz Karlovy Vary,kde žije 15000Rusů.To nevadí v demokracii,ale proč nedodržují zákony naší země,stačí stavební.Ano jdou jim na ruku naši úředníci ne Američané.A zlodějny co se tu odehrávají,netuším co zde Američani kradou a jakou demokracii nám vnucují.Trošku se rozhlédněte a sledujte naše politiky ne Americké ti jsou od nás hodně daleko.
Re: Až vystoupíme z Evropské unie, tak se nestane nic hrozného
(Vzdoropapež XVI., 15.2.2010 12:08:51)
Odpovědět
Vystoupit to by šlo ale najde se někdo v národě ???
Koupili si ČR dotacema,ČR se nechala oblbnout sama si navlékla jho jako poslušné hovado za kbelík ovsa.
Re: Až vystoupíme z Evropské unie, tak se nestane nic hrozného
(frantisek zajicek, 15.2.2010 18:17:00)
Odpovědět
Ano,najdou se lidi v narode...Vzdyt 50 sasku povykovalo proti podepsani LS...Vy se tady utesujete,jak naramne se nam povede,pokud vystoupime z EU.Ostruvek nikoho a hlavne niceho.Prumysl rozkraden a prodan,ve vlade pouze kreatury se silne pokrivenym charakterem,80%domacnosti na hranici bidy...a za vsechno muze jenom a jenom Brusel.Jak smutne,ze nemuzeme svitit 100W zarovkama,ze nam nekdo zakaze 300W plasmy.Jinak pane schizmatiku,koho tim myslite CR si koupili dotacema,Klauna,co podepsal LS?FZ
Re: Až vystoupíme z Evropské unie, tak se nestane nic hrozného
(Alberto Kvěch, 15.2.2010 19:35:11)
Odpovědět
Franto.Nevíš kam se poděl Dan ?
Re: Až vystoupíme z Evropské unie, tak se nestane nic hrozného
(frantisek zajicek, 15.2.2010 21:31:06)
Odpovědět
Zdravim,mam zato,ze ten vtip o Kikine Pruzinskyj,je jeho vytvor.Jinak pouze moje osobni domenky:on je zamestnan v Londyne jako financnik.Nevim,co si kdo pod tim pojmem predstavuje,ale pragoval jsem v GB 3 roky,i kdyz v jinem oboru-jsem strojar,a o praci,hlavne pro cizince je tam ted nouze.Ad 2:mozna mu nesedi dana temata,v podstate je to omilani omleteho,on se hodne angazuje v tematech nabozenskych,cemuz ja se zasadne vyhybam.Ale az pujde opravdu do tuheho,cimz mam na mysli predvolebni boj(ci spinu),urcite da o sobe vedet.FZ
Re: Až vystoupíme z Evropské unie, tak se nestane nic hrozného
(Alberto Kvěch, 15.2.2010 21:39:15)
Odpovědět
Díky. Jen se podivuji, že se tak odmlčel.
Re: Až vystoupíme z Evropské unie, tak se nestane nic hrozného
(Dan, 16.2.2010 18:24:30)
Odpovědět
Pánové zdravím !

Obojí je pravdou, jednak hromada problémů v práci, je to náročná doba mimo jin. jsme věřitelé Dubai world .. takže je co řešit..

a druhak, tady je to opravdu pořád dokolečka dokola...

Dále se generuje celá řada dluhopisů a podobných derivátů nejenom pro řecko, ale i španělsko a portugalsko.. atd. atd.
Vystoupit? Zbožné přání - politici to nedovolí
(Brabec, 16.2.2010 19:31:20)
Odpovědět
P.Kvěch tady vytváří zdání, že by to byl průšvih. Houby s octem ! Je to však pouze sen. Nevím, zda bychom se jako ČR obnovily v původních hranicích. Sudeťáci se třesou na nás.
Jinak jsem všemi 20-ti pro !
Re: Vystoupit? Zbožné přání - politici to nedovolí
(ordoš, 16.2.2010 20:32:36)
Odpovědět
Proč ti vadí Sudeťáci?Všichni nebyli s Hitlerem.Co takhle naši vlastní lidé,kteří sloužili CCCP?Nebo tě vyplašila Bobošíková,nebo ses nikdy nezajímal o neskreslenou historii.Nebo,závistivý rovnostář,tudíž podporovatel komunistické ideologie?
Re: Vystoupit? Zbožné přání - politici to nedovolí
(Dan, 16.2.2010 20:53:47)
Odpovědět
kdyby se nakrásno nějakému pomatenému klausofilovi v Práglu něco podobného snad povedlo, osobně bych začal aktivně podporovat odtržení Moravy a její návrat do EU coby země na česku nezávislé.

Potenciál pro to rozhodně na Moravě je.
Re: Vystoupit? Zbožné přání - politici to nedovolí
(Josef, 16.2.2010 21:19:22)
Odpovědět
Ahoj Dane!
Muzes vygenerovat nejake penize i pro Kalifornii? Arnold uz nema ani na vyplaty na duben pro statni uredniky. Zvednout dane se nada vetsina privandrovalych je na statni podpore a ti kteri byli zdaneni natolik, ze jim nic nezbylo utekli do jinych statu a ti co zbyli se na to delat na nekoho jineho vykaslali a delaji jen minimum! Proc se honit, kdyz jim to stejne vezmou! Jsme jen o 3% na tom leposi nez Recko!
Re: Vystoupit? Zbožné přání - politici to nedovolí
(Dan, 16.2.2010 22:15:08)
Odpovědět
Nazdar Josefe

njn tak to dopadá když se prožírá budoucnost, což amíci dělali a řekové, ale i portugalci též...

Peněz moc není Josefe, generujeme spíš dluhopisy než peníze :-)

Naší bance dluží např. Dubai přez 5 miliard eur, které nezplácí...

Němci peníze mají, ale celý svět rozhodně nespasí... a co se týká řeků, jsou to podláci a všiví lenoši, budou muset začít makat...
Re: Vystoupit? Zbožné přání - politici to nedovolí
(Alberto Kvěch, 16.2.2010 22:34:21)
Odpovědět
Kvěch tady vytváří zdání, že by to byl průšvih.Ale pane euroskeptiku.Naše země tady byla před EU a nějak by tady byla i po EU.Je otázkou jak, kam a proč se nás euroskeptici snaží tlačit.Já věci nedramatizuji,ale nepodléhám zdání problému pro Česko, které tady vytváříte vy euroskepici při naší účasti v EU.Můžete mi věřit, že já osobně nesouhlasím s mnohým co se děje v EU, ale jsem pro tvorbu,hmatatelné zápory odstranit a dobrou EU tvořit, ne pro destrukci.EU je teprve v plenkách a je to sen-celkem slušně realizovatelný.První kroky toho batolátka jsou přirozené a pochopitelné.EU je opravdu velký dlouhodobý vznešený sen.Zrovna tak, jak není nikdy dotvořena demokracie, tvořena jen lidmi, tak i EU je proces a Česko se stalo součástí toho procesu z vůle občanů(referenda).Nechci Vás provokovat pane, ale cílem EU je federalizace,jedna armáda, federální policie a jedna měna-to jsem nikde nevyčetl, to si myslím že bude a jestli v brzku nebude, pak iniciatoři zůstanou stát v polovině cesty a EU bude mít obraz bez rámu.Já si myslím, že bude.
Re: Až vystoupíme z Evropské unie, tak se nestane nic hrozného
(svoboda, 16.2.2010 22:50:46)
Odpovědět
Problem je ze Autor jako alternativu na clenstvi v EU nabizi blize nespecifikovanou "samostatnost". To je ovsem mystifikace, neb realna eventualita je navrat do naruci Velke Rusi...
Re: Až vystoupíme z Evropské unie, tak se nestane nic hrozného
(Evropan Jirka, 17.2.2010 8:23:57)
Odpovědět
Tak do náručí Velké Rusi nás vede především Brusel (to jest do polototalitní, nedemokratické, lobbistickými zájmy řízené společnosti. Nebo Vám na Moskvě vadí něco jiného?). Nejkratší cesta do Moskvy vede přes Brusel.
tak to je Jirko naprostý blábol
(Dan, 17.2.2010 15:45:39)
Odpovědět
Mě na Rusech vadí především zcela odlišná mentalita, brutalita, rozpínavost, lenost, alkoholismus, morální marast, podpora světovým diktaturám, to jak neustále někomu vyhrožují zbraněmi, nerespektování svobody jednoltivce i společnosti, neschopnost přijmout demokracii, touha po nadvládě nad světem.. atd.
mafiánismus, silný nacionalismus, který je s evropanstvím taktéž v ostrém rozporu..

Dále z toho všeho plynoucí nekreativita, neschopnost, vzdělanostní a technologická impotence, tedy naprostý opk evropské mentality.

Jít do spolku s Ruskem znamená ekonomicky i politicky zbankrotovat na úkor matičky Rusi.