reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Zednáři plánují lobbistickou kancelář v Bruselu pro propagaci euroobčanství

Autor: Adam B. Bartoš | Publikováno: 22.2.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Francouzští svobodní zednáři si chtějí v Bruselu otevřít lobbistickou kancelář, aby mohli více vystupovat proti údajně vzrůstajícímu vlivu náboženských organizací v institucích EU.

"Zednářské řády by měly praktikovat politiku v pozitivním smyslu tohoto výrazu. Takže i přes určité rozpory ve vlastních řadách by měly podporovat sekularismus a vyjadřovat svůj nesouhlas s tím či oním vládním či evropským rozhodnutím," řekl bývalý Velmistr Velkého Orientu Francie Jean-Michel Quillardet belgickému deníku Le Soir. Informuje o tom EUObserver.

Podle něj jsou ale zednáři v tomto kroku rozděleni - někteří se stydí vystupovat takto otevřeně. Kancelář v hlavním městě EU je pro některé příliš okázalá záležitost, protože zednáři působí jako tajná organizace.

Podle zednáře bude prvním z úkolů kanceláře propagovat myšlenku evropského občanství. "Je třeba ustanovit univerzální myšlenku osvícenství, že lidé jsou nejprve občany, a to evropskými občany, před jejich identitou židovskou, černošskou, magrebskou, homosexuální, heterosexuální," dodal.

Zednáři také chtějí vytvořit jednotnou zednářskou delegaci při EU. "Myslím, že se nám jednoho dne podaří vytvořit obecnou zednářské delegaci, v zájmu volnomyšlenkářství v evropských institucích. Politicky to možné je. Méně možné to je na finanční úrovni, protože máme menší zdroje, než mají církve," vysvětlil Quillardet.

Vysvětlil také, že Velký Orient Francie už vytvořil buňku, která by měla spojit všechny zednářské lóže v Evropě. V roce 2007 uspořádal také celoevropský zednářský kongres ve Štrasburku, který se později sešel i v letech 2008 a 2009 v Řecku a v Turecku. Letošní se má konat v Portugalsku.

Dodal také, že v roce 2008 se šéf Evropské komise José Manuel Barroso poprvé setkal s delegáty ze skupiny lóží včetně jeho vlastní. Ve stejném roce také napsal dopis mezinárodnímu kongresu v Aténách.

"Řekli jsme mu, že na rozdíl od svých křesťanských kořenů Evropa dluží hodně řecké a římské filozofii, renesančnímu humanismu a osvícenství. Získali jsme zastoupení pro zednářské řády a skupiny, které hájí sekularismus v BEPA," řekl s odkazem na úřad evropských politických poradců, vysoce postavené jednotky politických analýz při Komisi EU.

(abb; foto: arch.)

http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/z-evropske-unie/zednari-planuji-lobbistickou-kancelar-v-bruselu/



http://pakserzameen.pkpolitics.com/files/2009/12/new-world-order.jpg

http://2.bp.blogspot.com/_C_vdDiXm0H4/SyZrWBOZ95I/AAAAAAAAG8M/Qdpyj3LHcNg/s400/EU-Poster-Tower-Of-Babel-374x500.jpg

reklama
2612 čtenářů | 17 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Zednáři plánují lobbistickou kancelář v Bruselu pro propagaci euroobčanství
(jj, 22.2.2010 0:28:02)
Odpovědět
Zednáři si hrají na lobbisty? tak to je obskurní vzhledem k tomu že oni to celé řídí , ostaně co se týká "rotschildovské obscese babylonskými věžemi" tak by neměla chybět budova "bank for intenational settlements" ,tuším v baselu, jenž taktéž připomíná babylonskou věž a tato banka je taktéž vlastněna Rotschildy
Re: Zednáři plánují lobbistickou kancelář v Bruselu pro propagaci euroobčanství
(teoretik, 18.5.2010 16:53:47)
Odpovědět
Zednáři nic neřidí. Jen to zařídí. Jsou nejednotní i mezi sebou. Ale princip svobody je pro ně velmi důležitý.že francouzký parlament a USA parlament vytvořili zednářské spolky ařídit zemi podle hlasu lidu je zednářskej nápad. Ale to neznamená že poslanci musí být vždy zednáři nebo že je musí poslouchat. to je nesmysl.

Jedinna vyjímka je asi americky prezident, který je VŽDY zednář. minimálně při přijetí dostane čestné členství. Je to takový odkaz Washingtona
Re: Zednáři plánují lobbistickou kancelář v Bruselu pro propagaci euroobčanství
(aha, 22.2.2010 7:49:26)
Odpovědět
ještě můžeme svět vrátit před náš letopočet a vrátit vše a nic nedlužit Egypťanům,Římanům a Židům :-))
židozednářské spiknutí!
(Kíťa, 22.2.2010 10:20:37)
Odpovědět
A ještě bych redakci euportálu doporučil povšimnutí toho, že Židé otravují křesťanům studny a dělají macesy z panenské krve..:)), bravo redakce" ukažte všem, co jste zač..:)
Re: židozednářské spiknutí!
(jj, 22.2.2010 11:45:29)
Odpovědět
to je zajímavé, v tom článku se o židech nepíše vůbec nic, to asi vy nejspíše budete nějaký zednář a tak víte odkud vítr vane ... za tohle vás židonacistická oligarchie za uchem na zednářské slezině nepodrbe , takhle se prokecnout
Re: židozednářské spiknutí!
(Hardy, 24.2.2010 13:00:22)
Odpovědět
Fanatik JJ dorazil a právě proběhla "arizační" přednáška. Národní socialisty si prošvih v 30.letech a s tou hrstkou Danů a Davidanů to asi nevytrhneš. Je vás málo, ale rád čtu vaše konspirace a odhalení, je to docela sranda.
Re: Zednáři plánují lobbistickou kancelář v Bruselu pro propagaci euroobčanství
(jj, 22.2.2010 11:50:35)
Odpovědět
židům dlužíme akorát tak otrokářství, lichvu a rasismus(včetně nacismu jakožto idelogického derivátu judaismu) kteréžto "ideje" nám sem do této civilizace židé zavlekli z blízkého východu , bez tohoto blízkovýchodního "multikulturního obohacení" bychom se skutečně obešli mnohem lépe
Zednáři plánují lobbistickou kancelář v Bruselu pro propagaci euroobčanství
(Kíťa, 22.2.2010 14:15:52)
Odpovědět
Tak myslím, že jste mi svým "dějinným přehledem" odpověděl lépe než jinak..a všem ostatním zároveň..:)
Re: Zednáři plánují lobbistickou kancelář v Bruselu pro propagaci euroobčanství
(Dan, 22.2.2010 17:21:16)
Odpovědět
co se žido-zednářských lóží týká, vždy je ovládali rodiny jako Rotschild, Carnegy, Fischtein a další.. rize židovské rodiny.

Plně chápu židy a jejich snau o ovládnutí Evropy přímo z Bruselu, ale tady nikdo tak hloupý není aby jim to sežral.

I samotný tento web je produktem obratné židovské manipulace s davem a někteří hlupáci jako třeba Jiří Zahrádka už nás tu poučili o našich žido-křesťanských kořenech.

Velmi rád tuto spřežka používá žid Pružinskij žijící pod falešným jménem Klaus, sedící na našem hradě, takže pro všechny tyto pány, my nejsme žádá žido civilizace !!!

Židocivilizace je na blízkém východě v malé asii, tady je Evropa a žádní přivandrovalci z Asie nám sem nebudou implementovat svoji kulturu.

Naše kultura je křesťanská a ta vznikla na základě řecko-římské civilizace.

Jsem osobně alergický na vnucování nám židovského starého zákona, který nemá s Evropou pranic společného !!
Tento vražedný, násilný židovský zákon je naší civiliozaci cizí.
Dějiny křesťanů začínají jejich vznikem, tzn. Smrtí ježíše Krista a jeho vykoupenímpro všechcen lid, nahrazením starého zákona.
Evropanství není společné se židovstvím !!
(Dan, 22.2.2010 17:53:35)
Odpovědět
Je třeba též připomenout že Evropa tu byla už před Kristem, že zde byl Alexandr Makedonský, který dobyl celý tehdejší civilizovaný svět, že zde byli řekové a jejich kultura, civilizace, věda a umění..

Aischilos, Sofokles, Euripides, Sokrates, Aristoteles, Aristofanes atd. atd. na řeckou kulturu a vědu v mnohém navazovali římané.

Antická kultura jak ji souhrně nazýváme, byla základem Evropské civilizace a židé v ní hráli roli nepočetné cizí menšiny z východu, tedy naprosto minimální, nevýznamnou.

židokřesťanství, tedy konvertovaní židé v malé asii se zmenšovali a zmenšovali a dnes je to zcela nevýznamná a nepočetná minikomunita.

Křesťanství šířené konvertovaným židem sv. Pavlem, nežidem Lukášem a hl. celou řadou řeckých a latinských učenců v Evropě, položené na základech antiky, helénismu bylo skutečným evropským kulturním blokem evropskýcn národů.
Proto máme sídlo svaté církve římsko-katolické v římě, Vatikánu a ne v Izraeli, proto je většina významných církevních děl napsána v latině a řečtině, proto je úředním jazykem křesťanství v Evropě latina a ne hebrejština.

První autoři kompletního nového zákona byli řekové, nejvýznamnějšími šiřiteli pak římané.

Jakou roli sehráli tedy židé ?

Poněkud paradoxně nikdy neuznali Krista a dokonce o něm tvrdí že to není žid, ale že jeho otec byl řecký voják-říman.
Nikdy nepřijali křesťanství plně, většina ho pak zavrhla uplně.

Kolébkou křesťanství se tedy stala Evropa, řecko a řím.

Jediným "židem" který stál u zrodu církve svaté pokristovské ery byl Pavel, ten se však všeho židovského vzdal, vč, jména.

Archaická židovská bible, tzv. starý zákon je pro křesťany neplatná.


Jsou to především židé, kteří se snaží uměle z Evropy udělat svoji vlast, svoji pravlast, to se jim v historii již mnohokrát vymstilo.

Jedinou skutečnou pravlastí židů je malá asie, sýrie, turecko, izrael, palestina, mezopotámie a persie.
Nikoliv Evropa !
Re: Evropanství není společné se židovstvím !!
(Vzdoropapež XVI., 24.2.2010 12:27:17)
Odpovědět
To Dan
Kecy pane Dan Vy by jste chtěl aby byl den bez noci ???
Starý Zákon by nikdy nemohl být bez Nového Zákona a Nový Zákon by nemohl býti bez Starého Zákona jedno z druhým cele do sebe zapadá.
Proto nerozumíte Písmu,protože jedno zavrhujete a druhé nemůžete pochopit !!!!
Re: Zednáři plánují lobbistickou kancelář v Bruselu pro propagaci euroobčanství
(Josef, 22.2.2010 20:02:58)
Odpovědět
Ja myslim, ze znak zednaru je kruzitko a uhelnik, jinak ten zeleny znak s pyramidou je kopije z americkeho dolaru vcetne s rimskym cislem 1776. A mam ho na vsech bankovkach. Zednari zacali v Anglii a ve Francii a kazda s techto organizaci ma jina pravidla. Americti zednari neprijimaji mezi sebe zeny a na pude zednarske loze se nesmi diskutovat ani nebozenstvi, ani poltika! Ja se pokousel se dostat mezi Maltezke rytire, z duvodu ze jsou osvobozeni od placeni dani. Bohuzel v USA neekzistuji pouze v Italii a tam se asi stehovat nebudu pokud se nerozhodnu dolary vymenit za Eura! A Euro ceka tezka zkouska v podobe klubu Recko, Italie, Spanelsko, Portugalsko a Irsko.

A co se tyce zidu, ty maji sesty smysl pro kumulaci penez a je dobre sledovat kam davaji penize a ja je pouzivam jeko haviri pouzivali kanarky v dolech! Jakmile zide opousti jakykoliv investment je nutno je nasledovat! Kanari se pouzivali v dolech jeste ve dvacatem stoleti protoze velmi rychle zjisti pritomnost metanu a nebo kyslicniku uhelnateho! Jak kanari prestali zpivat vsichni haviri zdrhali!

Early coal mines did not feature ventilation systems, so miners would routinely bring a caged canary into new coal seams. Canaries are especially sensitive to methane and carbon monoxide, which made them ideal for detecting any dangerous gas build-ups. As long as the canary in a coal mine kept singing, the miners knew their air supply was safe. A dead canary in a coal mine signalled an immediate evacuation.
špína euportál
(Kíťa, 23.2.2010 11:28:29)
Odpovědět
To je nám hezky vidět, co je euportl za špínu i jeho čtenáři, co jsou zač..vzpomeňme si, až budou fňukat, že se jim říká fašisté..
Re: špína euportál
(Jan Zeman, 23.2.2010 12:39:30)
Odpovědět
Je roztomilé, jak někteří lidé klidně používají slova jako fašismus a zároveň z toho tak čouhá, že vůbec netuší, co ty slova znamenají.
Re: špína euportál
(Kíťa, 23.2.2010 13:59:50)
Odpovědět
Hlavně, že vy to víte, že..:) nebo vlastně pardon, on fašismus (potažmo nacismus) jsou vlastně "levicové směry", ne?...:))
Re: špína euportál
(pavjan, 23.2.2010 16:13:37)
Odpovědět
Kíťo přečtěte si ještě jednou příspěvek Jana Zemana.
Re: špína euportál
(Jožín, 24.2.2010 12:34:55)
Odpovědět
ad : Kít'a
Ono toho čista je na netu hodně málo v tom máte naprostou pravdu a tyhlety stránky taky nic moc.