reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Mgr. Petra Edelmannová diskredituje národní zájmy

Autor: Jindřich Tichý | Publikováno: 19.1.2006 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Výrok předsedkyně NS, že se není co divit, když mrtví v nacistickém táboře Lety neměli základní hygienické návyky nelze označit za nic jiného, než za zvratky z úst pocházejících ze zvratků v mozku.

Je zvláštní, že vždy v době, kdy to mezi českou veřejností vře nespokojeností s politickou situací a v době, kdy by se mohly uplatnit serózní proudy a myšlenky tradičních národních a občanských hodnot, národní zájmy, vždy v národoveckých silách "někdo" vystoupí a diskredituje tato hnutí tak, že to lidi buď odpudí nebo každý soudný člověk kroutí nechápavě hlavou.

V době, kdy působila republikánská strana s předsedou Sládkem, bylo v tomto politickém směru vždy přimícháno "něco" s čím se, byť by národovecky smýšlející, slušný člověk nemohl ztotožnit.

Dnes, kdy měla Národní strana možnost kvalitativně působit, vystupovat a získat voliče, se místo toho ubírá opět směrem, který ji před mnohými spoluobčany naprosto diskredituje.

Proč se Národní strana prezentuje nesmyslným sporem o Letech a vystoupí prostřednictvím předsedkyně Mgr. Petry Edelmannové, s ostudným výrokem, kdy mrtvým přisuzuje nedostatek hygieny, tak jak to učinila v posledních dnech ve sdělovacích prostředcích je k pozastavení.

Odsouzení fašismu a nacismu je podle mého soudu přirozené každému slušnému člověku a vyjadřovat se jakkoliv, kde je přímo nebo nepřímo zpochybňována nacistická genocida je naprosto diskreditující.

Já se k tomu mohu jen zamyslet otázkou, je tento krok předsedkyně Národní strany naivní hloupostí, která snižuje vážnost nejen Národní strany, ale i národních myšlenek a nebo po vzoru Sládkových dob je to záměrný krok pro diskreditaci jakékoliv národní myšlenky a byl učiněn záměrně? K tomu nezbývá než doplnit otázku, je Národní strana skutečně národní stranou s ambicemi seriózně prezentovat národní zájmy, spolek politických diletantů anebo potichu řízená další slepá kolej pro národně cítící občany, tak aby existovala, ale na základě nesmyslné a navíc nechutné sebediskreditace nikdy nedosáhla parlamentní úrovně?

Kam zařadit nechutné vystoupení v souvislosti s banální záminkou o Letech? Bez ohledu na to, zda byl tento tábor koncentrákem nebo jen sběrným táborem, umírali tam lidé nacisty věznění a bez ohledu na to, k jaké rase nebo etniku patřili. Každý, ale úplně každý nevinný mrtvý, zabitý nacisty si zaslouží úctu a skutečně je lhostejné, zda-li to byl nebo nebyl tábor takový, či makový. Banální diskuse o pojmenování tábora je banální už proto, že nejen v táborech umírali nevinní lidé. Zneužít ale památky jakéhokoliv zavražděného k politickým cílům je minimálně nechutné.

Proč si vzala do hlavy předsedkyně Národní strany diskreditaci své strany a šancí při volbách těžko posoudím, ale jako vlastenec a národně orientovaný člověk musím říci, že z tohoto vystoupení a zvratků předsedkyně Národní strany je mi blivno.

Jindřich Tichý

Převzato z Občanského Týdeníku

reklama
2951 čtenářů | 21 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Mgr. Petra Edelmannová diskredituje národní zájmy
(Bořivoj Horský, 19.1.2006 8:37:51)
Odpovědět
No nevím, jestli jsem někde narazil na "národovce" , jehož vulgarita myšlení by se neprojevovala měrou alespoň vrchovatou...čím to asi bude? Jinak tvrdím, že není nějakého zásadního rozdílu mezi NS a například Mladou pravicí..a to co do "programu", tak do výše zmíněné inteligenční úrovně...
Re: Mgr. Petra Edelmannová diskredituje národní zájmy
(Ondřej Šlechta, 19.1.2006 9:01:58)
Odpovědět
Pane Tichý, já bych k tomu výroku Edelmannové byl trochu zdrženlivý. Samozřejmě je škoda, že NS má občas takové projevy jaké má, ale je faktem, že ten inkriminovaný výrok Edelmannové byl Novou více méně sestříhán, aby vyvtvořil dojem "zlé nelidské předsedkyně netolerantní strany"....
Re: Mgr. Petra Edelmannová diskredituje národní zájmy
(ricci, 19.1.2006 14:29:19)
Odpovědět
Ondřeji to snad ne ? Edelmannová je normální hnědokošilačka. Je sice hezká a možná má vysokou školu to nic nemění na tom že i doktor Sládek byl pěkný pako.
Re: Mgr. Petra Edelmannová diskredituje národní zájmy
(Karel, 19.1.2006 14:41:22)
Odpovědět
IQ 50, nebo méně? :-)
Re: Mgr. Petra Edelmannová diskredituje národní zájmy
(O.Šlechta, 19.1.2006 15:13:58)
Odpovědět
Ale prosém Vás, jaká hnědokošilačka? To snad ne... Jak říkám, občas to přehánějí ale neonacisté to určitě nejsou.
Re: Mgr. Petra Edelmannová diskredituje národní zájmy
(Pro Šlechtu, 19.1.2006 15:44:34)
Odpovědět
No snad někdo má trochu rozum!
Re: Mgr. Petra Edelmannová diskredituje národní zájmy
(Monika, 19.1.2006 15:59:49)
Odpovědět
Jo? A kdo? To by mě tedy zajímalo.

:))))
Re: Mgr. Petra Edelmannová diskredituje národní zájmy
(Karel, 19.1.2006 16:21:19)
Odpovědět
Asi jste nepochopila, ale odpovídal jsem panu Šlechtovi! :-)
Re: Mgr. Petra Edelmannová diskredituje národní zájmy
(vlastenec, 23.1.2006 10:15:28)
Odpovědět
Pravda, M. Sladek bohuzel patril do skupiny politiku, kterym jde jen o prachy a vlastni prospech (co nejvic si "nahrabat" a "nakrast"). Na druhou stranu vsak musim priznat (byl jsem na nekolika jeho projevech), ze jsem nikdy nevidel cloveka s lepsimi politickymi nazory (kdyby se vsechny predvolebni sliby, ktere tehdejsi republikani hlasali, uvedly do praxe, tak se dnes nemcum a podobne haveti jen smejem). Doktor Sladek si vsak z nas udelal "sprtouchlata" a dopadlo to tak jak to dopadlo...

P.S. Ja ziji v libereckem kraji a nemohu pochopit proc v zemi neexistuje zadna politicka sila, ktera by byla nesmiritelne ochotna "zatnout tipec" RESUDETIZACI naseho domova! Tezko se tady najde nekdo, kdo zazil obdobi nacizmu; ja mam ovsem v pribuzenstvu pametniky, kteri byli v roce 1938 vyhnani ze svych domku a museli dalsi roky prozit jako bezdomovci.


NEMCI, TAHNETE!!!!
Re: Mgr. Petra Edelmannová diskredituje národní zájmy
(Karel, 19.1.2006 9:40:20)
Odpovědět
Nic jiného než zvratky může napsat takový člověk, jestli se to tak dá vůbec říct, jako je Tichý. Je zase vidět, že se najdou lidé, kteří nepochopili absolutně nic. Vysvětluji si to pouze absencí intelektuálních schopností nebo otupěním smyslů. To je tak, když nikdo nic neumí a neudělá a dokáže jen špinit a kritizovat. Doufám, že se Národní strana s takovými lidmi po volbách "vypořádá".
Re: Mgr. Petra Edelmannová diskredituje národní zájmy
(ricci, 19.1.2006 10:42:03)
Odpovědět
mě je taky na blití s edelmannové. Hezká holka a je tak blbá. je to jasná rasistka. Na tý euroskeptický straně jsou i lidé, kteří škodí zdravým euroskeptickým názorů. Pak se nedivím, že méně přemýšlivý lidé jako je Dan nás obviňují z nějakého neonacismu. Znovu opakuji za všechny euroskeptiky, jsme umírnění vlastenci, národnostní menšiny třeba rómy považujeme za své spoluobčany, máme pozitivní vtah k židům a USA. Nesouhlasíme poze s centralistickými tendencemi Bruselu a nebezpečnému deficitu demokratických principů.
Re: Mgr. Petra Edelmannová diskredituje národní zájmy
(Karel, 19.1.2006 14:05:38)
Odpovědět
Takové názory v sobě nemají ani špetku vlastenectví. Umírněné vlastenectví neexistuje, to jsou jen kecy do prázdna. Buď budeme řešit celospolečenské problémy z pohledu českého integrálního nacionalismu anebo lidé z mladé quasipravice se budou dále brodit bahnem nesourodé politiky, která se zoufale snaží pospojovat naprosto si vzájemně protichůdné prvky. Spíše to chápu jako výkřiky méně schopných lidí, kteří se nedokázali dostat na vyšší posty v ODS. Doufám, že podobní lidé jako vy nebudou již dlouho národně orientovanou pravicovou scénu kompromitovat.
Re: Mgr. Petra Edelmannová diskredituje národní zájmy
(rejpal, 19.1.2006 19:44:01)
Odpovědět
mluví z tebe politická korektnost, které se snažíš dát rádoby nekorektní háv....
Re: Mgr. Petra Edelmannová diskredituje národní zájmy
(Husita, 23.1.2006 10:32:40)
Odpovědět
Já s vámi v podstatě souhlasím. Jenom pár vět k Romům. Za problémy s romským (správně by se mělo říkat cikánským, slovo Rom pochází z jejich jazyka, cikánštiny, nikoliv z češtiny) etnikem si můžeme sami. Socialisticky slepá propopulační politika nezaměstnaným umožňuje díky většímu počtu potomků větší příjem financí. Takové "kvantum" dětí je však nemožné vychovávat. To jen podporuje kriminalitu včetně té dětské. Dále považuji za neakceptovatelnou přílišnou loajalitu (nebo snad strach??) ze strany úřadů, soudů a policie k Romům. To už hraničí s diskriminací nás, většiny!
Re: Mgr. Petra Edelmannová diskredituje národní zájmy
(Billy, 19.1.2006 11:08:14)
Odpovědět
Proboha? Kdo sem dal tenhle příšernej článek?
Billy otázka by spíš měla znít co je to za člověka ta Edelmannová. Autor tohoto článku, píšící o Edelmannové s ní zjevně nesouhlasí jestli jsi si všimnul. Alespoň lidé jako dan znovu můžou uvidět, že je rozdíl mezi euroskeptiky a neonacisty. Co ty na to Dane. Ja se vyrovnáváš se skutečností, že euroskeptici považují rómy za svoje spoluobčany fandí Izraeli a mají rádi svoji zemi, ale nebrání se přílivu slušných a pracovitých cizinců.
Re: Mgr. Petra Edelmannová diskredituje národní zájmy
(JV, 19.1.2006 16:05:36)
Odpovědět
Vážený pane Tichý, zkuste si ještě jednou přečíst tento Váš výplod. Z hlediska jazykové a gramatické struktury je to katastrofa. Jestliže jako "národovec" takto zacházíte s mateřským jazykem, pak vaše "národovectví" je naprosto k smíchu.
P.S. Národní straně v příštích volbách odhaduji zisk 0,05-0,1% hlasů od podobných "národovců", tento zisk by byl podobný i bez trapných výroků její předsedkyně.
Re: Mgr. Petra Edelmannová diskredituje národní zájmy
(ricci, 19.1.2006 19:31:02)
Odpovědět
Omlouvám se za příspěvek, který tu mám tucetkrát měl jsem problémy s počítačem. nechtěl jsem se takto zviditelnit
Re: Mgr. Petra Edelmannová diskredituje národní zájmy
(pje, 8.11.2007 12:25:33)
Odpovědět
Článek i diskuse je klasickou ukázkou demagogie nebo neschopnosti. Demagogie v tom smyslu, že Edelmannová jako předsedkyně NS doposud nebyla představena veřejnosti korektně, takže veřejnost nemůže její názory posuzovat nezávisle na manipulujících médiích. Odhlédnu-li od katastrof národovecky vyvolanými velkosrbskými idejemi na Balkáně a etnických konfliktů v historii i současnosti, národní identita byla a je základním pojivem pro občanskou společnost sdílející dané území. Pokud si zachová toleranci k odlišným etnikům a kultuře s výjimkou přirozeného odmítnutí vnější agrese a šíření vnějšího vlivu, je národovectví pozitivním politickým a občanským principem. NS se cílevědomě ve svých dokumentech distancuje od neonacismu a podobně se projevujících extrémních idejí, činů a osob. Výkřiky typu "pryč s Němci" jsou nebezpečné právě z toho důvodu, že německé etnikum na území Čech bylo vždy a mnohdy v roli pozitivní kulturní entity (zemědělské Slovany musel někdo řemesla naučit). Dokud se NS neprojeví jako animozní extrémní partaj a designovaný zemský velitel Národních gard s věkem zmoudří a zkultivuje slovník, nelze proti úsilí ekonomicky nezištně pomáhat v ochraně před riziky jen tleskat. Díky velké mediální dezinformační kampani mám silný pocit, že existuje silný zájem na diskreditaci možného pokusu o autentickou reprezentaci národních zájmů prostřednictvím diskreditace Edelmannové. Lidem se dá nabulíkovat leccos, ale každý pohár přeteče a pak je s koryty a chrochtáním kolem konec...
Re: Mgr. Petra Edelmannová diskredituje národní zájmy
(pje, 8.11.2007 12:37:36)
Odpovědět
Ještě něco k páně Tichého pozastavení se nad komentářem Edelmannové k Letům: Může pan Tichý jakkoli věrohodně doložit, že v první polovině minulého století bylo možné v romském etniku, které se samo nazývá Cigány, najít osobu se základními hygienickými návyky? Copak kulturní vzorce evropských národů tolerují komukoli močení na ulici a projevy hulvátství? Kočovným etnikům v současnosti nezbývá než přijímat tyto kulturní vzorce všude tam, kde se usazují nebo kudy kočují. Nechtějí-li je přijímat, nezbývá jim než se usídlit nebo kočovat tam, kde se nemusí přizpůsobovat, tj. v kulturně (zejména ideově, nikoli nutně materiálně podřadných) odlišných prostředích. Potud s Edelmannovou souhlasím navzdory výhradě k nediplomatickému tónu. Evropa by si měla učinit jasno o těchto věcech a rozlišovat alespoň mezi adaptovaným prodavačem kuskusu a na ulici močícím a kradoucím nekulturním zoufalcem. Mimochodem, i zdánlivě kulturní jedinci jsou pod pláštíkem různých zájmů schpopni vést války a nechat v nich umírat vlastní lidi (podvod 11. září)...
Re: Mgr. Petra Edelmannová diskredituje národní zájmy
(albína, 19.11.2008 21:06:02)
Odpovědět
Vy tomu dévéte sundejte ten kabát a radši si dete teplou večeři.Kdo si myslíte že jste mšte debky z hladu