reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Hurá, hurá, hurá. Zakázali Dělnickou stranu. Proč ne stranu zelených?

Autor: Adam B. Bartoš | Publikováno: 25.2.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Soudní štempl na zrušení Dělnické strany mne nepřekvapil. V dnešní postdemokracii, či spíše soudcokracii, se často dá už dopředu předjímat, že vždy nakonec zvítězí politicky korektní řešení.

Když si stát sám odhlasoval zrušení vlastní suverenity přijetím Lisabonské smlouvy a politici ruku v ruce se soudci si vzájemně tleskali, jak jsme ty krví a potem vydobyté svobody slavnostně poslali do Brusele, verdikt nad Vandasem a spol. nás už nemůže zaskočit.

Přesto při čtení rozsudku člověka mrazilo v zádech. Spoustu názorů, které soudci štítivě odsuzovali jako odstrašující, bych podepsal. Soud je ale označil za trestné. Rozpustí příště i mne, protože homosexualitu považuji za perverzi, jsem proti předávání suverenity do Evropského svazu, ctím národ, jsem pro trest smrti a vadí mi, že naši tmavší spoluobčané zneužívají sociální systém, který pomáhám platit?

Soud nemá co rozhodovat o tom, co si máme či nemáme myslet. Nezajímá mne, co o homosexualitě, přistěhovalectví či cikánech soudí soudci. Ti mají pouze soudit ty, kteří se dopustili zločinu. Ne ideozločinu, ale skutečného přestoupení zákona.

Nemají posuzovat politickou stranu podle jejích voličů. Dělnickou stranu mohou volit různé podivné existence, podobně jako mohou jiné podivné existence volit sociální demokraty a ještě podivnější existence volit zelené. Jen proto, že někdo nosí divný symbol či mává ještě divnější vlajkou, má být rozpuštěna strana, která přitom hlásá poměrně konzervativní hodnoty?

Pokud ano, dobrá. Ale pak rozpusťme třeba zelené. Důvodů by se našlo habaděj.

Ohrožují naše lidově demokratické zřízení tím, že na úkor parlamentní zastupitelské demokracie podporují vládu různých NGO a militantních agresivních spolků.

Berou nám svobodu diktátem, čím máme svítit, čím topit, na co jezdit a jaké spotřebiče používat.

Vnucují nám nové náboženství globálního oteplování, které ačkoli se už dávno ukázalo podvodem, vytahuje nám peníze z kapes a ještě pár let vytahovat bude.

A co teprve jejich extrémistické akce? Přivazují se ke stromům, ke komínům, lezou na chladící věže, obsazují vojenská území. Co na tom, že to nejsou zelení sami, ale jen jejich přátelé? To nevadí. Už to, že se s nimi přátelí, z nich činí zločince. Takto nějak by měl soud rozhodovat i o zelených, až na ně někdo podá žalobu. Precedens si k tomu už vyrobil.

Ale i když zelení svými homoadopcemi a dalšími levicovými nápady ohrožují tisíciletý řád a běh věcí, nezakázal bych je. Ať se sami předvedou a lidé jim jejich zelený extrémismus spočítají ve volbách. Což se už děje.

Stejně tak by se ale měli mít možnost ucházet o hlasy voličů i Vandasovi ozubení dělníci. Volič se má rozhodnout sám a svůj hlas dát tomu, kdo nejlépe hájí jeho zájmy. Soud mu nemusí dělat předvýběr.

O Dělnické straně si můžeme myslet cokoli, ale dříve než se necháme unést spravedlivým hněvem nad jejich údajným fašismem, přečtěme si jejich program.

Možná zjistíme, že není vůbec extrémistický. Možná zjistíme, že vůbec nechce zrušit demokratický systém a zavést diktaturu, jak nám soudci a politici tvrdí. Projevem diktatury je naopak snaha zakazovat nepohodlné partaje. Dělal to Stalin, dělal to Hitler.

A tak zatímco pár blouznivců kolem Dělnické strany Hitlera dětinsky obdivuje, soud a současný politický establishment, zakazující politickou konkurenci, se jako Hitler rovnou chová.

Něco mi říká, že nebezpečnější je to druhé.

Pro Prvnizpravy.cz
Adam B. Bartoš

http://www.prvnizpravy.cz/sloupky/hura-hura-hura--zakazali-delnickou-stranu/

reklama
2156 čtenářů | 17 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Ano, zrušme Zelené, advokát Sokol by mohl opět zastupovat stát
(Brabec, 25.2.2010 4:17:37)
Odpovědět
Zrušená DS nebyla sympatická našim pravdoláskám a tak jsme ukázali, že s extrémismem bojujem. A Kocáb a další nemakačenkové mohou jásat. Opět ořezaná svoboda - však si toho nikdo nevšimne, že !?
Re: Ano, zrušme Zelené, advokát Sokol by mohl opět zastupovat stát
(Alberto Kvěch, 25.2.2010 22:21:58)
Odpovědět
Sledoval jsem důvodovou zprávu zrušení Dělnické strany.Dnes po zrušení strany jsem na rozpacích.Je to demokratické, nebo ne.Souhlasit s aktem, nebo ne.Kam až může sahat ruka zákona.Kterou stranu určíme zítra a zrušíme ji.Komu vlastně rozhodnutí o zrušení strany pomáha,nemůže být zákon zneužit.Pogramové téze ve svých 35 bodech Dělnické strany obsahují pouze 2 body s kterými já nemohu souhlasit. Je to bod č.1 a 2, který žádá o vystoupení z EU a nesouhlasí s naší účastí v NATO.To je ale můj osobní subjektivní pohled,pohled člověka, propagující EU a federalizaci EU a nemůže být můj zájem v tak závažné věci upřednostňován.V ostatních bodech chybu nevidím.Program strany veřejně nepropaguje nebezpečný nacionalismus ani fašismus a jestli konkrétní člen strany propagoval fašismus a několik let hajloval, jak je možné,že se tak dlouho dělo a už dávno nebylo proti takovým jednotlivcům zakročeno.Selhal stát nebo strana,nebo strana fašismus propagovala.Stát a strana hajlování přihlížela?.?Nevím.V Česku se prostě hajlovat nesmí.Jsem pro okamžité zrušení všech politických stran a pro stát bez politických stran, ale zrušit jednu,z tolika stran to jsem opravdu na rozpacích a věřte,že bych třeba zrušil i stranu jinou.V našem rozhodování nesmí býti porušeny zásady demokratického systému.
Re: Hurá, hurá, hurá. Zakázali Dělnickou stranu. Proč ne stranu zelených?
(jira22, 25.2.2010 7:50:26)
Odpovědět
Možná, možná pane Bartoši by to chtělo zajít někde do knihovny nebo zabrouzdat na internetu a něco si o tom přečíst. Plácat hovadiny o tom jak je DS mírumilová, může s prominutím jen blahoslavený chudý duchem. Jiná věc je její zákaz na politickou objednávku a směšné rozhodnutí soudu, které by musel opravdu nezávislý soud shodit okamžitě ze stolu. A nejen v tom, je bohužel to obrovské nebezpečí. Možná si pane Bartoši vůbec neuvědomujete, jak moc někteří lidé k prosazování svých zájmů takové DS potřebují a že celá ta šaškárna se zákazem slouží jen k další propagaci těchto stran.
Re: Hurá, hurá, hurá. Zakázali Dělnickou stranu. Proč ne stranu zelených?
(kapej, 25.2.2010 11:49:51)
Odpovědět
Nikde v textu není uvedeno, že dělnická strana je mírumilovná. Asi jste špatně četl. Naopak - článek je o oklešťování demokracie - demokracie totiž znamená " nemusím souhlasit s tvým názorem, ale v každém případě ti umožním ho svobodně hlásat ". Nyní jsme již v situaci, že se lidé bojí říci nahlas, co si myslí, a to je špatné...
Re: Hurá, hurá, hurá. Zakázali Dělnickou stranu. Proč ne stranu zelených?
(frantisek zajicek, 25.2.2010 18:23:21)
Odpovědět
Kapej,mimo soutez,precti si na E-portalu(clanek Kterak Paroubek...)muj pseudoprispevek.Mozna muj jeden rezavy a strhly zavit dokaze nekoho rozesmat,FZ
Re: Hurá, hurá, hurá. Zakázali Dělnickou stranu. Proč ne stranu zelených?
(kapej, 25.2.2010 21:30:18)
Odpovědět
Jo, jo, dobrý : )))
Re: Hurá, hurá, hurá. Zakázali Dělnickou stranu. Proč ne stranu zelených?
(Lada, 25.2.2010 8:23:04)
Odpovědět
nejsem pro zákaz jakékoliv strany, svědčí to pak jak se dodržují klasické zákony této země. Nesouhlasím s názory s "DS" ale zakázat si myslím byl velký omyl. Ale to už by bylo z jiného soudku, protože to svědčí jaká je že naše dnešní společnost viz....."státní zakázky"...."nenažraní a neschopní politici" .........podnikatel který by se jinak neuživil tak bohatne pouze na státních zakázkách a je dáván za vzor" ........ Tato Havlova společnost zahnívá,.....pak je možné, že v této době zakážou DS.......ale není opravdu divu když už tzv disident prezident Havel na svou volbu hlavy státu nechal zavřít Sládka
Re: Hurá, hurá, hurá. Zakázali Dělnickou stranu. Proč ne stranu zelených?
(Dr. Troškrt, 25.2.2010 9:09:12)
Odpovědět
Jistěže to bylo podlé a zbabělé. Zelení by se měli v demokracii snažit porazit toho druhého lepšími idejemi, ne pomocí státní moci. Doufám, že Ustavní soud zjedná nápravu. Podle stejného principu bych nežádal ani zrušení Komunistické strany, ač jsou mi oba spolky z duše protivné.
Re: Hurá, hurá, hurá. Zakázali Dělnickou stranu. Proč ne stranu zelených?
(Lada, 25.2.2010 20:03:21)
Odpovědět
ano souhlasím .....jenomže ty ideje už žádná naše momentální politické strany nenabízejí,a jsem z toho znechucen , pak to tak dopadá jako je dnešní situace na politické scéně
Re: Hurá, hurá, hurá. Zakázali Dělnickou stranu. Proč ne stranu zelených?
(Rejn, 25.2.2010 9:43:32)
Odpovědět
Plně souhlasím,a ještě bych dodal proč nezakázat komunistickou stranu?To je prokazatelně zločinecká organizace.To by ovšem na soudech nesměla sedět komunistická mafie!
Re: Hurá, hurá, hurá. Zakázali Dělnickou stranu. Proč ne stranu zelených?
(Krištov, 25.2.2010 11:01:07)
Odpovědět
Ostatní strany jsou od Velkého sametu bezúhoné, kvalitní, netunelují, nelžou a nenarušují demokratický právní řád v právním státě Česká republika a jejich příslušníci jsou vzorem pro blaho českého národa a budoucích potomků.
Re: Hurá, hurá, hurá. Zakázali Dělnickou stranu. Proč ne stranu zelených?
(kapej, 25.2.2010 12:04:53)
Odpovědět
Přetiskuji jen můj vlastní komentář k článku ze dne 19. února t.r. Pozdě vlka honit, DS je rozpuštěna a demokracie dostala díky našim nezávislým soudcům " na brusel ".

Re: Konec Dělnické strany? Konec svobody!
(kapej, 21.2.2010 20:21:51) Odpovědět
Ne konec svobody, ale pokračování nesvobody. Dobrý rozbor až na poslední odstavec - je snad nutné vyjádřit v každém článku jistý " dištanc " od popisovaného jevu ? Rozpuštění DS je velká chyba, jejíž důsledky budou jasné teprve při a po volbách. Obecně by mělo platit - pokud se člen či přívrženec jakékoliv strany dopustí trestného činu, nechť je obviněn, obžalován a po právu odsouzen. Je na místě se ptát, proč nebyla rozpuštěna ODS či KDU-ČSL, jestliže bylo prokázáno ( a často zameteno pod koberec ), že její členové se dopustili trestných činů.
Už vím, proč vyhodili pana Bartoše z pravičácké MF Dnes. Ne, proto, že by byl moc pravicový nebo dokonce disident, jak se snaží (nejspíš sám sobě) vsugerovat, ale protože je to bohapustý idiot..:)
V cem konkretne?
Re: Bartoš
(avantyra, 25.2.2010 21:59:47)
Odpovědět
Konkretne v tom co napsal. Az dosud jsem myslel ze tady vladnou kamaradi z stb co si obtocili kolem prstu klause a topolanka a bema a paroubka, a ony tu vladnou militantni ngo. Jo jo, musime zakazat ngo, hned bude lip. V novinach je plno fašounků, bartoš je mezi nim jeden z velkých talentů.
Re: Hurá, hurá, hurá. Zakázali Dělnickou stranu. Proč ne stranu zelených?
(Šoumen, 25.2.2010 19:37:24)
Odpovědět
Připomíná mi to kolektivní vinu, tak proč pátrat po trestných činech jednotlivců - líná policie, tak je tedy zakážeme jako stranu. Nepřipomíná vám to něco s odsunem Němců po 2.WW, kdy se s nimi svezli i ti antifašisté, co nikomu neublížili, jenom proto, že to byli Němci?
Zakázali Dělnickou stranu. Proč, když ne KSČ?
(chouan, 25.2.2010 22:06:19)
Odpovědět
Vzpomínám si jak se po plyšové "revoluci" zvažoval zákaz KSČ. Tehdy naši chartisté a tzv disidenti byli velmi důrazně proti zákazu. Argumentovali tím, že:
1) Ilegální KSČ by byla mimo veřejnou kontrolu a tudíž nebezpečnější.
2) Ideje hlásané KSČ by měly být voliči odmítnuty ve svobodných volbách.

Udivuje mne tudíž, že před soudem nedemonstrovaly morální autority typu Havel, Uhl, Jičínský, Pithart a nezastali se Dělníků stejnými argumenty a se stejnou vehemencí jako kdysi komunistů.