reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Když demokracie přerůstá v pornokracii aneb jeden velký bordel

Autor: Michal Semín | Publikováno: 2.3.2010 | Rubrika: Kulturní válka
Ilustrace

Ten, kdo na komunismus vzpomíná primárně optikou nedostatku spotřebního zboží, si snad ani jiný režim nezaslouží. Jako nelze reálný socialismus definovat malým výběrem jogurtů (a propos, najít v dnes zaplněných regálech OPRAVDOVÝ jogurt je docela kumšt), tak mu ani nepřísluší úcta za to, že nás chránil před zbožím, jehož kvalita je ještě horší, než jak je tomu v případě zmíněných jogurtů. Mezi nedostatkové zboží v době mého dospívání patřila i pornografie.

Pochybuji o tom, že úmysly komunistů, zakazujících výrobu a distribuci pornografie, byly ušlechtilé, rozhodně však byly rozumné. Nejspíš si režim uvědomoval, že ničím nekontrolované libido má pro společnost a její stabilitu destruktivní účinky. Byli to paradoxně sami komunisté, kteří ještě dávno před tím, než svým neomarxistickým klonem dobyli Západ, otevřeli volný průchod ničím nespoutané sexualitě v podobě volných svazků, legalizace antikoncepce a potratů. Leninova revoluce se zdaleka neomezovala jen na oblast hmotných statků, její sexuální komponenta měla sloužit k účinné demontáži tradičních struktur ruské a potenciálně každé národní pospolitosti. Pozdější komunističtí vládci si byli také vědomi ničivé síly hédonismu, a proto nedovolovali, aby na jejích plodech měla účast široká veřejnost. Z ÚV KSČ a odvozených stranických struktur se mezi lid tu a tam nějaké to pornosmetí dostalo, nikdy však v takovém množství, aby docházelo k těm procesům, jakých jsme svědky dnes.

Netvrdím, že za rozklad společnosti a rodiny může na prvním místě pornografie. Příčin je jistě mnohem víc – ateismus a praktický materialismus (tím se naše doba od té předchozí ostatně nijak neliší), mravní relativismus, antikoncepční mentalita, legitimizace homosexuality či popírání přirozených rozdílů mezi mužem a ženou. Se všemi těmito jevy je však pornografie ideově spřízněna.

Najít veřejný prostor, kde nejsme obtěžováni sexuálně podbarvenou reklamou, je čím dále tím obtížnější. Novinové stánky se prohýbají pod množstvím pornografických časopisů, jež jsou zpravidla dostupné dětským očím. Zásluhou Železného Novy se pornoprůmysl zabydlel i v postkomunistickém televizním vysílání, dnes je však nejúčinnějším prostředkem k likvidaci zdravé sexuality a lidských vztahů internet. Agenti pornoprůmyslu lžou, když nám tvrdí, že lechtivé časopisy pro pány zabrání násilným projevům sexuální agresivity, neboť s narůstajícím počtem pornografických titulů také roste počet znásilnění. Ale nejde tu jen o přepady dívek a žen v nočních parcích, jejichž spolupůsobící příčinou navíc často bývá vyzývavé oblečení (či spíše svlečení) pozdějších obětí.

Ničivé důsledky pornografie jsou mnohem rozsáhlejší, násilí na ženách je tu jen onou pověstnou špičkou ledovce. Porno slibuje mnohem víc, než co může ve skutečnosti poskytnout. Nabízí ničím neomezený rekreační sex a tváří se, jako by nic nazpět od jeho konzumentů nepožadovalo. Omyl! Pornografie odnímá člověku svobodu a lidskou důstojnost. Uvrhává člověka do psychické závislosti, nelišící se od závislosti na jiných drogách. Způsobuje vážné poruchy chování a sexuální dysfunkce. Z druhých osob činí pouhý objekt k vlastnímu sebeuspokojení. Sexuální život bez reálného vztahu, opravdové lásky, závazku, důstojnosti, sebedarování.

Snadná dostupnost pornografie destabilizuje rodinu a s ní i celou společnost. Proto patří mimo zákon. Pokud stát neklade volnému šíření tohoto zla překážky, pak významně selhává. A z demokracie se stává pornokracie. Jeden velký bordel.

P.S. Vzhledem k tomu, že při šíření pornografie je nyní nejúčinnější internet, odkazuji zde na dvě zajímavé internetové stránky, jež se touto problematikou zabývají. Jedna je v češtině (vychází z evangelikálního prostředí, takže jako katolík nemohu doporučit, vše co stránka obsahuje) druhá v angličtině.

reklama
2435 čtenářů | 32 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Když demokracie přerůstá v pornokracii aneb jeden velký bordel
(orel, 2.3.2010 0:38:03)
Odpovědět
Nejhorší nepřátelé lidstva jsou puritáni. Ostatně srovnávat nemravné obrázky s drogami je nepřesné a nefér.
Re: Když demokracie přerůstá v pornokracii aneb jeden velký bordel
(Jahoda, 2.3.2010 2:26:52)
Odpovědět
taktedy pornografie je hnus.
Tečka.
A kdeže jsou všechny ty feministky volající po právech žen?
To jim nevadí snižování ůrovně ženy ,kdy je každá tato na pornografickém materiálu snižována na sexuální oběkt hodný dennodení pernamentní masturbace kdejakého deviantního frustráta,který není sto si najít plnohodnotný normální sex ukájeje své temné zvířecí pudy?
Kdejaká čupka se nechá očučovat a očumovat,vystavuje na odiv své tělo a dělá z toho umění.
A toto je ateistický vykořeněný,pohanský a poblázněný svět pakultury smrti .
Copak ti buzeranti,ti si můžou buznit ,to nikoho nekazí a neobtěžuje když si to dělají někde v ůstraní svého soukromí ,,,což se ale o těch prodejných děvkách na pornočasopisech říci nedá.
Puritánství byla ochranná hráz ,která bránila společnost před mravněmorálním ůpadkem deviantních zvrhlíků.
To je ale díky ateistické pohanské pavíře již dávnou minulostí a tyto vyvrácené tradicionální kořeny začíná v Evropě nahrazovat jiná tradicionalita a to je trest.
Kdy v blízké budoucnosti ku svému zděšení
ateistická prasata
dojsou k tristnímu zjištění
že obsahem je pro ně v Česku malá každá mešita
!
Budou volat aláha z plna hrdel
vystrkovat při tom prde1
při pátečním modlení.
Re: Když demokracie přerůstá v pornokracii aneb jeden velký bordel
(Trident, 2.3.2010 10:49:55)
Odpovědět
Hmm, vždycky mne fascinuje, když někdo zvolá: "Kde jsou (feministky..)?". Inu, to že feminismus nesledujete neznamená, že neprotestuje a dokonce se stejně neptá: "Kde jsou pambíčkáři?" Problém je, že většina radikálních feministek považuje pornografii za imanentní důsledek zavrženíhodné a bestiální křesťansko-patriarchální pakultury...
Re: Když demokracie přerůstá v pornokracii aneb jeden velký bordel
(orel, 2.3.2010 13:47:00)
Odpovědět
Pohani nejsou ateisti, čupka není čubka a ůroveň není úroveň.
Temné zvířecí pudy jsou v pořádku, když jsou ukájeny se ženou, na tom se shodneme.
V Brazílii se taky nechávají očučovat a očumovat, ale pakultura smrti tam snad nevládne.
Hitler byl puritán, Usáme je puritán. Nedávno vyšel na Eurabii článek o tom, jak si Paštúni tak moc puritánsky hnusí ženy, až se z toho dali na provozování homosexuálních styků. (To samé se říkalo o templářích.) TOHLE je podle Vás nadřazené?
A co se týče homosexuálů, opravdu je podle Vás horší obrázek nahé holky než vládní, za naše daně vydaná, příručka pro boj s homofobií ve školách???
Re: Když demokracie přerůstá v pornokracii aneb jeden velký bordel
(kapej, 2.3.2010 15:42:50)
Odpovědět
No, článek - toť síla a Váš příspěvek pane Jahodo, tomu moc nepomohl... Za všechno zlo světa nemůže " ateistická pohanská pavíra ", dokonce ani nevysvětlujete, co si pod tímto světonázorem představujete a kdo je jejím nositelem. Znám mnoho lidí, kteří nejsou křtění, nechodí do kostela a ani nelíbají kdejakému černoprdelníkovi zlatě vyšívaný kabátek, nepochutnávají si na oplatkách a dokonce i víno si kupují za své. Přitom jsou to velice slušní, pracovití a morální lidé. Znám i mnoho těch, kteří dávají na odiv svoji víru, v kostele se div neplazí a přitom je to jedna odporná svoloč, nad kterou se člověku obrací žaludek. A nemusíme nikdo z nás chodit daleko - je mnoho afér přímo v řadách všech církevních hodnostářů, které chránil ( nebo i chrání ) Vatikán, kteří se dopouštějí odporných sexuálních deliktů, včetně pedofilie. To, že většina z nich jde do řádu z důvodu, že jsou to homosexuálové, to ví dneska téměř každý - aspoň nejsou lidem na očích ... Zjednodušit všechno tak, jak jste to udělal Vy, to snad bylo zase jen ze strandy a aby se diskutující nenudili. A aby nedošlo k omylu - podle mne - na západě je věřících daleko více než u nás v Čechách a přichází - li úpadech právě od nich, bude chyba zřejmě někde jinde - co takhle hledat vinu v moci peněz a v zásadní absenci slušnosti a právního řádu. Tam, kde za zločinem chybí trest, tam se může rozmáhat všechno ostatní svinstvo.
Re: Když demokracie přerůstá v pornokracii aneb jeden velký bordel
(Jahoda, 2.3.2010 16:22:04)
Odpovědět
nu, paní kapej,zese jste mě dobře odhadla)))
Já svůj komentář nepsal ve zlosti,ale když jsem se smál.
Přesto bych ale chtěl podotknout a to na jeho(svou) obranu,že přece jenom něco na něm asi bude pravdivého a to v tom smyslu,že mravně povolná společnost,která přece jenom nedodržuje pevně stanovené zákony ohledně jakéstakés morálky bude chřadnout na ůbytě.
Zato ta společnost,kde se tyto zákony dodržují bude pevnější ,celistvější a zcela jistě bude nad tu společnost,kde se právě tohle nedodržuje.
Protože tam kde je jednota,tam je i síla a to se zcela jistě týká islamské kultury narozdíl od té západní,kde je v tomto ohledu povoleno vše.
Já samozřejmě netvrdím,že každý ateista je špatný a každý pámbíčkář vzor vší ctnosti,to bych byl pokrytec...pokud se ale na tento problém podívám globálně a porovnám akceschopnost naší západní kultury oproti akceschopnosti a vitálnosti civilizace islámské-tak tam hrají islamisté bezesporu prim,bohužel.
Proč?
Protože jejich kultura není díky mravněmorální liberalizaci v rozpadu.
Že je tak dosahováno třeba i na ůkor potlačování a porušování lidských práv žen a dětí ?
No a co,ůčel přece světí prostředky a bez urážky paní papej a pane orel-ono to těm islamistům s ůspěchem vychází a islamizovaná Evropa je to důkazem.
Což se třeba ještě nemusí až tak týkat tradicionální Ameriky,tam puritánství ještě jakžtakž přežívá a s ním i pevná víra v Krista a proto Amerika hned tak nebude zislamizovaná,narozdíl od ateistické Evropy.
A nic na tom nezmění ani rozvračeč tradicionality a konzervatizmu jako je pr. Obama a lidé kolem něj.
Tak toliko můj názor,samozřejmě jej nevnucuji,pouze prezentuji ten svůj .
Re: Když demokracie přerůstá v pornokracii aneb jeden velký bordel
(frantisek zajicek, 2.3.2010 18:40:47)
Odpovědět
Kdo to tu blije,kdo to tu zvraci?Ale,to jenom Jahoda po nocni se vraci...No nevypadas,ze bys byl sedreny jak smirgl,ty kujone,FZ
Re: Když demokracie přerůstá v pornokracii aneb jeden velký bordel
(hnědka, 2.3.2010 16:29:18)
Odpovědět
"To jim nevadí snižování ůrovně ženy ,kdy je každá tato na pornografickém materiálu snižována na sexuální oběkt hodný dennodení pernamentní masturbace"

Dotyčné to dělají proto, že je to pro ně výhodné (hlavně finančně). Tím, že jim to zakážete, jim nepomůžete naprosto nijak. Co vám dává právo vstupovat do dobrovolných vztahů třetích osob, diktovat jim, co je podle vás ponižující či nikoli a následně jim to pak zakazovat?
Re: Když demokracie přerůstá v pornokracii aneb jeden velký bordel
(hnědka, 2.3.2010 16:26:52)
Odpovědět
"Ostatně srovnávat nemravné obrázky s drogami je nepřesné a nefér."

Já myslím, že to není úplně nefér. Obojí jsou typickými zločiny bez oběti (pokud jsou zakázané). A minimálně zákaz toho druhého má velmi negativní důsledky pro společnost (5000 mrtvých ročně jen v Mexiku v důsledku války proti drogám).
Re: Když demokracie přerůstá v pornokracii aneb jeden velký bordel
(Jahoda, 3.3.2010 15:00:29)
Odpovědět
takže to mám tedy brát tak,že zakazovat cokoli nemá cenu jenom proto že se budou tyto zákazy obcházet?
A víte Vy vůbec jaký je rozdíl mezi pořádkem,řádem, a anarchií?
Včera jsem sledoval na slovenské tv soud ,jak tam soudil soudce dva mladé huliče marihuany a světe din se,každý z nich šel sedět na tvrdo.
A protože se jednalo o jasnou diskriminaci,porušování lidských práv a snižování lidské důstojnost které se Slovenský stát dopouštěl na těchto kuřácích,tito se po výkonu trestu odebrali do Holandska a tam prodávají trávu v legálním obchodě a na Slovensko se již nechtějí vrátit.
A co pedofilie-ano,povolíme pedofilii,aby si kdejaký pedofil mohl máknout!
Oni to jsou vlastně chudáci protože si svou sexuální orientaci mohou vyžít akorád tak někde v ůtraní a to ještě riskují vězení,s tím se samozřejmě musí něco dělat a pedofilii legalizovat,aby nebyla porušována lidská práva!
Že melu páté přes deváté?
Ale tohle vše je v Holandsku legalizováno a pokud ne,je snaha tak učinit a pedofilové tam mají i svou politickou stranu.
Má cenu pokračovat?
Asi ne,snad jen poznamenat že nejvíce liberální a antipurutánské Holandsko mě připadá poslední dobou tak nějak islamizované.
A stejně tak dopadne i ateistické Česko,jste ráda?
Re: Když demokracie přerůstá v pornokracii aneb jeden velký bordel
(hnědka, 3.3.2010 19:06:14)
Odpovědět
To je hodně otázek, tak popořadě :-)

"takže to mám tedy brát tak,že zakazovat cokoli nemá cenu jenom proto že se budou tyto zákazy obcházet?"

Pokud je něco zločin bez oběti (a sem patří hulení marihuany, prostituce a další věci), tak to bude obcházet kdekdo a bez sebemenších morálních výčitek. Proto jsou takovéhle zákony odsouzeny k neúspěchu a je tomu tak dobře. Víte, že prostituce je nelegální i v mecce placeného sexu, v Thajsku? Takový zákon nemá smysl a může sloužit jen jako buzerace náhodně vybraných jedinců, kteří využívají služeb takové široce rozšířené a tolerované aktivity. Takové zákony také snižují úctu lidí k právnímu řádu jako celku.

Navíc podobné zákazy znamenají, že jsou prostředky policie a soudů přesměrovávány od skutečných zločinů, na které pak není dostatek kapacit. Kdyby se v USA drogy zlegalizovaly, tak ve věznicích zůstane tak půlka lidí a hned by se ušetřilo mraky peněz, které by mohly být použity jinak.

"A víte Vy vůbec jaký je rozdíl mezi pořádkem,řádem, a anarchií?"

Nevím, jestli řádem myslíte právní řád nebo Hájekův spontánní řád :-). Stejně tak není patrné, zda myslíte levicovou (socialistickou) variantu anarchie nebo tu pravicovou (kapitalistickou), která je diametrálně odlišná od té levicové. Takže opravdu nevím, kam tím míříte.

"Včera jsem sledoval na slovenské tv soud ,jak tam soudil soudce dva mladé huliče marihuany a světe din se,každý z nich šel sedět na tvrdo.
A protože se jednalo o jasnou diskriminaci,porušování lidských práv a snižování lidské důstojnost které se Slovenský stát dopouštěl na těchto kuřácích,tito se po výkonu trestu odebrali do Holandska a tam prodávají trávu v legálním obchodě a na Slovensko se již nechtějí vrátit."

Proč se domníváte, že by stát měl zavírat lidi, kteří nikoho nijak nepoškozují a jejich jediným "zločinem" je to, že do svého organismu injektují nějakou doma vypěstovanou kytku? Vždyť to nedává logiku.

"A co pedofilie-ano,povolíme pedofilii,aby si kdejaký pedofil mohl máknout!"

Zneužívání dětí pochopitelně zločin bez oběti není a měl by být zakázán. Jiná věc je pokud si někdo z P2P nastahuje pedofilní porno, tak to typický zločin bez oběti je (dotyčný nikoho nepoškodil a ani nezaplatil nikomu, kdo toto porno tvoří) a měl by být legální. Možná byste si měl ujasnit, co to vůbec zločin bez oběti je, abyste nedával vedle sebe pedofilii a hulení trávy.

A opravdu nevím co to plácáte o tom, že je pedofilie v Nizozemí legální. Age of consent je tam 16 (podle wikipedie), což je víc jak v ČR. Pedofilové tam možná mají stranu, ale ta není v parlamentu (opět podle wikipedie). Pakliže u nás mají stranu radikální komunisté typu Štěpána (http://ksc.cz) tak to taky není důvod mluvit o ČR jako o radikálně komunistické zemi (pokud ta strana má nulovou moc).

"Asi ne,snad jen poznamenat že nejvíce liberální a antipurutánské Holandsko mě připadá poslední dobou tak nějak islamizované."

Islám je kdeco, ale rozhodně NE liberální v oblasti sexu a drog. Pokud se muslimové stěhují do Nizozemí, tak proto mají nepochybně jiné důvody (třeba pro ně výhoudnou imigrační politiku nebo co já vím).
Re: Když demokracie přerůstá v pornokracii aneb jeden velký bordel
(hnědka, 3.3.2010 19:09:24)
Odpovědět
Drobná oprava: ne Hájekův, ale Hayekův :-)
Re: Když demokracie přerůstá v pornokracii aneb jeden velký bordel
(Jahoda, 3.3.2010 19:32:27)
Odpovědět
tak tedy stručně a jasně řečeno.
Pedofilie,drogy a pornografie je protiprávní a basta!
Tečka a už se o tom nediskutuje!
PS:pro mě jasné,pro ateistického vykořeněného a pohanského blouda nikoli a proto jej převálcuje islám.
Budiž mu to přáno.
Re: Když demokracie přerůstá v pornokracii aneb jeden velký bordel
(hnědka, 3.3.2010 20:43:40)
Odpovědět
Nechápu tuto reakci. Já jsem netvrdil, že to je legální (tedy pornografie legální je, pokud jste nemyslel dětskou, tady se mýlíte). O tom spor není. A to, že je něco nelegální neznamená, že je to špatné či nemorální. A naopak - že je něco legální neznamená, že je to správné a morální.
Re: Když demokracie přerůstá v pornokracii aneb jeden velký bordel
(Huckleberry, 2.3.2010 6:44:19)
Odpovědět
Sodoma a Gomora byly zničeny na základě sexuálních úchylek a zvrhlostí(alespoň je to tak psáno ve Starém zákoně). Římská říše taky skončila své panování, když už panstvo nevědělo kam co zastrkovat a s kým si užívat. Evropa je se svým vlažným přístupem a pseudotolerancí k různým sexuálním úchylkám na cestě také skončit své působení. Už tu máme nalezlou muslimskou pakáž, která se třese na ovládnutí těchto končin a naši připosraní politici jim jdou na ruku.
Re: Když demokracie přerůstá v pornokracii aneb jeden velký bordel
(kapej, 2.3.2010 15:53:38)
Odpovědět
Vaše poslední věta je výstižná a naprosto s ní souhlasím. Jen dovětek - křesťanství ( ty po mně kamenem - já po tobě chlebem ) nemůže s muslimy mírovou cestou soupeřit, protože pro ně jsme všichni nemuslimové - pohanští psi - ( katolíci, protestanti, husité, čeští bratři, totální bezvěrci i Češi s vírou v Něco vyššího ) pouhým objektem k podříznutí... Pokud si toto lidé neuvědomí, že s nimi NENÍ a NIKDY NEBUDE MÍROVÁ DOHODA, bude s námi skutečně konec. Pro ně je přečinem hodným vraždy i poslouchání hudby ... Také naše politiky odsuzuju zejména za fakt, že zdravý rozum považují za rasismus a xenofobii...
Re: Když demokracie přerůstá v pornokracii aneb jeden velký bordel
(PetrW, 3.3.2010 11:24:44)
Odpovědět
Na té poslední větě je především pikantní to, že s muslimskou pakáží si křesťanští fanatici právě v oblasti represe přirozené lidské sexuality nádhereně notují...
Re: Když demokracie přerůstá v pornokracii aneb jeden velký bordel
(kapej, 3.3.2010 12:44:43)
Odpovědět
To s Vámi naprosto souhlasím, je již mnou uvedeno výše a v jiných diskusích.
Re: Když demokracie přerůstá v pornokracii aneb jeden velký bordel
(morud, 2.3.2010 7:56:18)
Odpovědět
Sex,prachy a absolutní svoboda - to je TO,co rozkládá západní civilizaci.S tím komunisti,jogurty nemají nic společného.
Re: Když demokracie přerůstá v pornokracii aneb jeden velký bordel
(kocour, 2.3.2010 8:53:57)
Odpovědět
No, přátelé, takto slaboduchý článek jsem na mém oblíbeném europortálu ještě nečetl. Všechno musí být jednou poprvé. Když už se autor věnuje tomuto tématu, tak ať si laskavě vzpomene jak vypadaly stánky a chodníky (kde se i prodávalo) v porevolučních letech, kdy byl hlad po zmíněných produktech maximální a pak to postupně vykliňovalo a dnes opravdu nevím, kde ty přetékající stánky jsou - on by to stejně nikdo nekoupil. No nic. Pokud se autor chce osvěžit nepřítomností fotek na ženské tělo, ať se jede podívat do Íránu, okolí těžce nesvobodného státu není náhodou. Chámu článek jako závan z konce zažívacího traktu a doufám, že to byl jen těžko pochopitelný úlet autora.
Re: Když demokracie přerůstá v pornokracii aneb jeden velký bordel
(Merlin, 2.3.2010 12:01:15)
Odpovědět
Takove clanky pisi zpravidla asexualni pambickari pristupujici k sexu jakozto k pouze (manzelske) povinnosti.
Re: Když demokracie přerůstá v pornokracii aneb jeden velký bordel
(sulak1, 2.3.2010 15:08:49)
Odpovědět
Moc slabé a prostoduché.
Re: Když demokracie přerůstá v pornokracii aneb jeden velký bordel
(hnědka, 2.3.2010 16:04:47)
Odpovědět
Myslím, že autorovi by se nejvíc líbilo žít v Saúdské Arábii. Tam to funguje přesně podle jeho principů. Autor postupuje podle logiky kolektivistů - tedy "nelíbí se mi X -> musíme X zakázat". V tomhle případě má autor pifku na sex (dělaný za jiným účelem než je plození dětí). Jak by asi vypadala společnost, kde by se zakázalo vše, co se někomu nelíbí? Já bych v takové společnosti tedy žít nechtěl. Ať se zakáže to, co zjevně poškozuje lidi bez jejich souhlasu (tedy vraždy, krádeže, znásilnění, podvody apod.), ale nevidím důvod zakazovat něco jen proto, že má dotyčný trošku jiné morální hodnoty.

Také mi není jasné, proč autor dává do jednoho pytle lidi co prosazují sexuální svobodu, ateisty a marxisty. Ostatně země, které jsou nejznámější/nejlepší destinace ohledně sexuální turistiky, nejsou ani ateistické, ani nějak extra marxistické (Thajsko, Filipíny, Kolumbie, Brazílie atd.).

A pokud chce autor vidět více a více potratů a větší penetraci HIV (já tedy ani jedno rozhodně ne), tak asi nejlepším řešením by bylo zakázat antikoncepci, jak z článku vyplývá (i když není explicitně řečeno).

K zamyšlení ;)
http://osel.cz/index.php?clanek=4906
Re: "bible thumpers" Made in Czech Republic
(PetrW, 3.3.2010 10:48:08)
Odpovědět
Netřeba fanatických muslimů s jejich bizarním vztahem k lidské sexualitě, když tu máme tak říkajíc domácí zdroje fanatiků, že?
Jako katolík by si měl pan autor spíš zamést před vlastním prahem a spolu se souvěrci se zaměřit na skutečný problém masově rozšířené pedofílie mezi katolickým kněžstvem než plýtvat energií na pseudoproblému pár nahotinek v televizi.
Re: "bible thumpers" Made in Czech Republic
(PetrW, 3.3.2010 11:08:57)
Odpovědět
Ostatně fanatismus páně Semína lze velmi dobře ilustrovat na jeho včerejším článku pro LN (viz. "hormonální jedy").
Zejména poslední věta je skutečná perla a důkaz jak si pan Semín ve svém svaté válce proti lidské sexualitě nevidí takříkajíc do úst.
http://www.lidovky.cz/sex-jako-zabava-je-branou-k-egoismu-dtf-/ln_noviny.asp?c=A100302_000052_ln_noviny_sko&klic=235772&mes=100302_0
Re: "bible thumpers" Made in Czech Republic
(Jahoda, 3.3.2010 19:26:49)
Odpovědět
akorád by mě zajímalo jaký je rozdíl mezi fundamentálním ateiszmem a fundamentální monoteistickou vírou?
A já vám to řeknu vážený pane-žádný.
Obojí jde pře mrtvoly!
A ateiszmus je také víra a jako správný fanatický věřící tu svou budete hájit za každou cenu...
jinak pro vaši informaci,ateizmus patří na smetiště dějin a to z toho důvodu,že každý dnes prostě už na něco věří a s pouhou matérií mrtvé hmoty se nespokojí.
Ateizmus je politická ideologie poplatná historii 20 století,dnes je přece jenom trochu jiná doba.
Prostě už nejste IN s tím politickým materializmem.
Proč?
Protože se k nám tlačí islám))
Re: "bible thumpers" Made in Czech Republic
(Jahoda, 3.3.2010 19:27:57)
Odpovědět
oprava.
ateizmus,ateizmem.
Re: "bible thumpers" Made in Czech Republic
(hnědka, 3.3.2010 20:55:25)
Odpovědět
"jinak pro vaši informaci,ateizmus patří na smetiště dějin a to z toho důvodu,že každý dnes prostě už na něco věří a s pouhou matérií mrtvé hmoty se nespokojí."

Tak já v nic nadpřirozeného nevěřím, což vyvrací vaší teorii, že každý věří v něco :-) Já tedy neříkám, že nic podobného neexistuje, nicméně pro existenci nějakých nadpřirozených bytostí není dostatek důkazních materiálů. A pokud jsou někde nějaké bytosti, které lze označit z našeho pohledu za nadpřirozené, tak se IMHO spíš bude jednat o vyspělou mimozemskou civilizaci, která už dávno ovládla femtotechnologii, neviditelnost, teleportaci, nesmrtelnost, genetické inženýrství a podobné technické featury.
Re: "bible thumpers" Made in Czech Republic
(Jahoda, 3.3.2010 21:14:46)
Odpovědět
mě zaujalo jak jste upřesnil formu zákazů a toho co je tabu a co ne.
Třeba jste uvedĺ fakt,že pornografie není tabu a tudíž je povolena,pokud není dětská.
A já zase říkám,že toto se mění s dobou.
Jenom tak jsem si vzpoměl ,jak jsem asi jako 11 -letý kluk byl u rodinného táboráku,kde si tátové odněkud přinesli porno ze západu,kde byla obnažená dámská přirození a tu hle,staré sexem ostřílené tatíky, kteří tou dobou jistě měli již své zkušenosti uvedl tento materiálek do vytržení a dokonce se tam oběvila i pupa.
Proč o tom píši?
Protože autor článku má ve všem pravdu,tak proto,jenom jsem ještě chtěl poznamenat,že jsem se potají také díval a dostal za to od nich vyliskáno přes hubu,tak taková byla tenkráte doba,ale dnes?
Stačí si pustit satelit a není problém pro mladistvé sledovat tvrdé porno a at mě nikdo netvrdí,že je to nemění.
K špatnému samozřejmě.
A kdo tvrdí opak je pokrytec,nebo film s hvězdičkou.
Existuje vůbec dnes něco takového?
Jednou jsem sledoval americký film,kde byl usmažen v oleji obličej jedné ženské a to prosím pěkně v 5 hod. odpoledne!
Já to zhrnu a zkrátím,abych nebyl nudný,
takže.
Můj děda vždy říkal,že demokracie nikdy nesmí být mnoho.
Tečka a kdo chce,jistě chápe hluboký smysl těch slov.
Re: "bible thumpers" Made in Czech Republic
(Jahoda, 3.3.2010 21:17:29)
Odpovědět
lupa
Re: "bible thumpers" Made in Czech Republic
(hnědka, 3.3.2010 21:29:34)
Odpovědět
No možná porno lidi mění, ale podle mě spíš k lepšímu, protože člověk načerpá nějakou tu teorii, kterou pak může později v praxi uplatnit :-) Tady by se asi hodil názor nějakého sexuologa, což asi nikdo z nás dvou není. Jinak já jsem viděl první porno někdy v 8 letech a tehdy to pro mě byla čistě přínostná informační (nikoli sexuální) záležitost. Vidím jako hloupost bránit v přístupu k pornu těm lidem či dětem, kteří o to vyloženě aktivně mají zájem (ne že by v době internetu byl problém něco podobného obejít).
Re: Když demokracie přerůstá v pornokracii aneb jeden velký bordel
(aalle, 6.3.2010 20:30:56)
Odpovědět
Nepřerusta nijaka demokracje,je jenom zastěrkou třeba te pornokraci,ale hlavně kleptokracji a etcetera.howgh