reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Máme vážnější problémy, než členství v EU? Vyvedu Vás z omylu

Autor: František Matějka | Publikováno: 18.3.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Je to minimálně stejně vážné, jako problémy domácí politiky. Jako odpůrce EU a našeho členství se setkávám s protiargumenty, které dnes dávám do jednoho článku a připojuji vysvětlení omylu autorů. Tvrdím, že EU je skutečnou hrozbou, a že jestli ji nezačneme řešit, utopíme se v problémech, kterým šlo předejít.

Argument první – „Většina je přece pro EU.“
irsko_ne.PNGNesouhlasím. V České republice vyhrávají na všech frontách buď ČSSD nebo ODS (mnohdy s podporou současných či bývalých lidovců), po boku s KSČM. V mnoha krajích ovšem uzavírají přímé koalice s protivníkem a těší se na to přesto, že voliči obou by to v naprosté většině nechtěli. Pokud by to jen trochu mohli po volbách ovlivnit, nikdy by to nedopustili. Parlamentní strany mají prostě stát i kraje už rozdělené napříč politickým spektrem a v podstatě je jim jedno, kdo z nich vyhraje. Hlavně, aby jim to všechno neboural někdo jiný, neparlamentní. Najde se málokdo, kdo by toto schvaloval, nicméně takové jsou důsledky současné verze zastupitelské demokracie. Znamenají snad takové koalice u občanů, že „většina je přece pro“? Ne, není tomu tak. Analogicky tvrdím, že stejné je to s onou podporou EU ve stylu „většina je přece pro“. Připomínám, že Lisabonská smlouva naprosto změnila podmínky v EU, ke kterým jsme se vyslovovali v referendu. Připomínám, že referendum v několika zemích k Evropské ústavě dopadlo fiaskem, a že Lisabonská smlouva je jen kosmetickou úpravou. Přesto už politická garnitura nedovolila referendum k Lisabonu v žádné zemi a v Irsku, kde byli občané proti, je donutili konat druhé referendum pod tíhou příslibu peněz (fakticky to vnímám jako úplatek, na který si navíc musely ostatní členské státy půjčit) do ekonomiky.

Argument druhý – „Vždyť na EU vyděláváme. Dostáváme víc dotací, než odvádíme.“
Nesouhlasím, to nemá se skutečným výdělkem nic společného. Tak zaprvé si na to, abychom my něco na dotacích dostali, musí občané jiných zemí půjčit a prohloubit si díky nám deficit vlastního státu. Promiňte, že toto za žádnou výhru nepovažuji. Zadruhé musíme my sami k výši dotace na nějakou investici dodat peníze. Na naprostou většinu takových investic ani stát ani kraje peníze nemají, takže se opět zadlužují. Z řady dotací pak mizí peníze do spřízněných firem, které jak na běžícím pásu vyhrávají výběrová řízení. Zakázky jsou předražené a řada investic není ve skutečnosti opravdu potřebná a přínosná a slouží jen a právě jako důvod k obdržení dotace, ze které vyvolení žijí. Dotace se tak stávají jen zdrojem korupčních peněz. Promiňte, ale dotace za takových podmínek opravdu nepovažuji za výhru. A to zejména z toho důvodu, že popisované zacházení s nimi je prolezlé celou EU (více uvedeno zde). Od roku 2013, až se staneme čistými plátci, budou námi vypůjčené peníze a deficit našich dětí, který jim také díky tomu připravíme, podobným způsobem zneužívat zase jiné státy.

putit_sarkozy.PNG

Argument třetí – „Když nebudeme v EU, tak nás dostane Rusko“
Vážení, to je ta největší hloupost. Stejně jako na sebe štěkají hlavní představitelé parlamentních politických stran před kamerami, aby si po jejich vypnutí padli všichni kolem ramen, zašli na pivo a udělali nějaký ten společný byznys napříč politickým spektrem, jedná EU s Ruskem. Obě strany moc dobře ví, že na jednom kontinentu musí. Nejsme odděleni oceánem a proto není vyhnutí a obavy jsou zbytečné. Představitelé EU a naši politici nás doslova krmí nesmysly typu „pozor na panovačné Rusko“. Rusko pro nás ale prostě musí být a zůstat relevantním hospodářským partnerem stejně, jako USA, Čína a každá jiná země světa. Chápu, že by si velké státy Evropy nejraději nechaly tyto hráče pro sebe a proto mají v EU svého „prezidenta“ a svou „ministryni zahraniční“. Aby odstínily nás ostatní. Nesmíme to dopustit dalším pokračováním integrace. Víte jak to pak dopadá, když tyto trhy ztratíme jako Česká republika díky členství v EU a jejím regulacím ve stylu "co jako stát smíme a co nesmíme"? Například takto: Francie prodá Rusku obří válečnou loď. USA ostře proti.

Argument čtvrtý – „Potřebujeme jednotnou měnu, abychom byli silní“
Nepotřebujeme. Skutečná síla měny není v její jednotnosti. Zde si dovolím poskytnout informaci, kterou se od českých politiků nedozvíte, a která Vám aktuálně osvětlí dění kolem EU a eura. Prohlášení Alberta Edwardse, vrcholného ekonomického stratéga francouzské banky Société Générale: Jihoevropské státy jsou lapeny v pasti nadhodnocené měny a dušeny nízkou konkurenceschopností. Tato situace povede k rozpadu eurozóny. Problém zemí, jako je Portugalsko, Španělsko či Řecko spočívá v tom, že léta nízkých úrokových sazeb přivodila přehřátí jejich ekonomik a rapidní inflaci. I pokud by vlády dokázaly snížit rozpočtové schodky, nedostatek konkurenceschopnosti v rámci eurozóny vyústí v dlouhé období relativní (a pravděpodobně i absolutní) deflace. „Jakákoli pomoc Řecku jen oddaluje nezbytný rozpad eurozóny," doplnil Edwards, jehož citovala agentura Bloomberg. A kdo že je Edwards? Druhý nejlepší z evropských finančních stratégů loňského ročníku ankety Thomson Extel. V roce 1996 správně předpověděl asijskou měnou krizi, která propukla o rok později. Stejná anketa rovněž přisoudila strategickému výzkumnému oddělení banky Société Générale evropské prvenství hned tři roky po sobě... Máme spíše věřit jim, nebo českým parlamentním „expertům“ a stále v kamerách vysmátým draze přeplaceným politikům a byrokratům EU, žijících z námi vypůjčených peněz…?

reklama
1537 čtenářů | 34 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Máme vážnější problémy, než členství v EU? Vyvedu Vás z omylu
(Brabec, 18.3.2010 0:15:27)
Odpovědět
SOUHLASÍM
Re: Máme vážnější problémy, než členství v EU? Vyvedu Vás z omylu
(Alberto Kvěch, 18.3.2010 7:36:38)
Odpovědět
A opět Brabec-shválí každou krávovinu eurosketika,jen tak dál až do úplného sebezničení,že pane.Volby se blíží a tam Vám to volič sečte.Doufám, že Vám vše po volbáh dojde.
Re: Máme vážnější problémy, než členství v EU? Vyvedu Vás z omylu
(Ivo, 18.3.2010 7:42:44)
Odpovědět
... pokud vyhraje Paroubek, tak určitě!
Re: Máme vážnější problémy, než členství v EU? Vyvedu Vás z omylu
(Martin B., 18.3.2010 7:44:31)
Odpovědět
No, vzhledem k množství a síle takových trotlů a dementů, jako jste Vy, tak máte pravdu. Volič, těšíce se na 3 dny nemocenské a jiné výdobytky Pandourka a jemu podobných šmejdů, sečte a taky zapláče. No Vy ne, Vás platí Lihový dům, ale běžný občan zapláče. A budou to potoky slz...
Re: Máme vážnější problémy, než členství v EU? Vyvedu Vás z omylu
(Martin B., 18.3.2010 7:45:25)
Odpovědět
.... pro Lihového agenta Kvěcha
Re: Máme vážnější problémy, než členství v EU? Vyvedu Vás z omylu
(Alberto Kvěch, 18.3.2010 14:11:11)
Odpovědět
Ale hochu.Kdybys vnímal co čteš, dávno bys věděl, že Kvěch je volič VV Věci veřejné - Radek John,neustále vyzývám voliče, aby nevolili socany,ODS a euroskeptiky a usiluji o změnu ze srabu, tak co tady meleš.Kdyby Topolánek,Langr a Nečas vše nezbabral, volil bych ODS, pravici.Euroskeptici jako vždy mimo mísu.Bohudík.
Re: Máme vážnější problémy, než členství v EU? Vyvedu Vás z omylu
(frantisek zajicek, 18.3.2010 17:32:20)
Odpovědět
Alberto,ze se rozcilujes s tim 1% euroseptiku.Dulezite je,ze uz mame 7%.A opet se opakuji,cas hraje pro nas.Mohlo by to byt i 10%!!!Navrhnul bych Machovi at zavcas rozpusti ten trapny ancabl zvany SS-Obcani.Jejich program nekde mezi KSCM a Dolly Buster nikoho nesrazi do kolen.Presypaci Hlava se zaregistroval pred tydnem a uz ma 3%.Bude na ne muset Dusan Streit vymyslet nejakou podpasovku...A to jeste nevyjel se svym turboletem Zemakem!A nejaky sasek typu Brabec,co nema v ruce ani sveho vrabce at si voli opravdu,ale opravdu koho chce.S usmevem jdou volby lip,FZ
Re: Máme vážnější problémy, než členství v EU? Vyvedu Vás z omylu
(Chytrakzhospody, 18.3.2010 12:11:46)
Odpovědět
Milý Alberto Kvěchu, podle tebe je každý, kdo se kouká na EU reálně je pablb. Zamysli se sám nad sebou. Z (ekonomicko - sociální)žumpy, kam nás neosociaůistická EU jako fekálii spláchne se dostanem je hou*nocucem
Re: Máme vážnější problémy, než členství v EU? Vyvedu Vás z omylu
(Dan, 18.3.2010 15:40:12)
Odpovědět
Ale váš pohled není reálný, je rize ngativistický a nic nasvětě nemá jenom negativa, otázkou je zda převládají nad pozitivy činaopak, o je real europohled, vy jste skeptici ne realisté, vydíte černě absolutně vše spojené s EU a ikdyž to není, pak se upravujue realita, lže, mlží, a to z vás dělá demagogy, srovnáváte rádi nesrovnatelné a jste mistři v katastrofických prognozách, které se však málokdy vyplní.
Naštěstí je Vás utopistických tragédů nesmírně málo, ještě že tak :-)
Re: Máme vážnější problémy, než členství v EU? Vyvedu Vás z omylu
(mm, 18.3.2010 16:43:17)
Odpovědět
Když je to nereálný problém, tak nám určitě prozradíte, v čem spočívá pozitivní přínos eura.
To, že členové eurozóny nedodržují rozpočtovou politiku včetně Německa a Francie, naprosto bez jakéhokoliv postihu už od samého začátku je fakt. Že se rozrůstá počet úředníků v Bruselu a ve Štrasburku taky není novina. Nově máme presidenta a ministryni zahraničí v utajení, víme jen, že paní ministryně je komunista a chce vlastní letadlo a podmínky jako americká ministryně zahraničí, to už se taky nechala slyšet. Takže toto je negativismus? tak nám prozrďte, co je na EU pozitivního? Pokud ano,tak je to přísně tajné.
Re: Máme vážnější problémy, než členství v EU? Vyvedu Vás z omylu
(Dan, 19.3.2010 10:20:10)
Odpovědět
diskutující a čtenáře zde prosím upozorňuji na zářný příklad tzv. euroskepticdemagogy je to už v Evropě ustálený pojem, takže pojdme na něj :-)


"víme že je komunistka".. takto tedy veřejně diskutuje euroskeptik...

Baronka je komunistka ? v které komunistické straně je ??

Nebo co si pod tím pojmem představuje euroskeptik ???


Nyní prostor pro reakci euroskeptika ...
Re: Máme vážnější problémy, než členství v EU? Vyvedu Vás z omylu
(kocour, 18.3.2010 8:17:51)
Odpovědět
Františku Matějko, mluvíte mi z duše. Celý absurdistán EU je labutí písní našeho kontinentu, historie to za čas zhodnotí - čínsky, turecky či směsí afrických nářečí, nedá se nic dělat. Stav naší tzv demokracie výstižně vystihl "populární" starosta Phy 5, Jančík, který je takový nechutný parazit v našich střevech, když na petice, námitky a protesty občanstva zareagoval, že máme demokracii zastupitelskou, že můžeme jednou za 4 roky cosi ovlivnit. A to je lidu nejbližší zastupitelská úroveň, kde je bruselský zámek.
Re: Máme vážnější problémy, než členství v EU? Vyvedu Vás z omylu
(Dan, 18.3.2010 9:15:52)
Odpovědět
celý ten článek je jeden velký euroskeptiucký blud, absolutně odtržený od reality, velmi naivní a účelový.

Nemám čas se ke všem těm výmyslům vyjadřovat, tak jenom k tomu Rusku, před nímž nás pravice v podání ODS a TOP09 varuje a Zemanovci a čssd naopak táhne k Putinovskému státu.

1/V letošním roce ruská a běloruská vojska nacvičovala bomabrdování Polska a česka a následnou obojživelnou invazi do Polska.
Plští představitelů proti této cvičné operaci silně protestovali, česko mlčelo.

2/Polde Izvestia se v pvm vyjádřilo 65% Rusů pro návrat k sovětskému imperiu
62% považuje východní Evropu vč. české republiky za sféru svého vlivu a svrchovanosti a 45% Rusů dokonce volá po návratu stalinovské diktatury, kterou povžují za nejlepší správu Ruska.

3/ Podle britských tajných služeb, za poslední 5 roků vzrostl počet ruských agentů v EU pětinásobně a nejvíce se jich koncentruje v české republice.

4/ Polské ministerstvo obrany považuje riziko případné Ruské vojenské intervence ve východní Evropě za dobudoucna velmi pravděpodobné a buduje silný obraný val na moři i na souši proti této přpadné invazi, já se vás ptám proč, jsu poláci paranoidní ???
:-)

To jenom k tomu Rusku..
Re: Máme vážnější problémy, než členství v EU? Vyvedu Vás z omylu
(hanca, 18.3.2010 10:52:50)
Odpovědět
cely clanek je naprosto pravdivy, presne odrazejici soucasnou realitu EU.

kdyby se u nas delal pruzkum, kolik lidi se chce vratit do komunismu, asi bychom byli tez nemile prekvapeni...tedy myslim prekvapeni by byli ti, kt se tam vracet nechteji. pruzkum nastesti nevyrobi ani zbrane ani nezaplati vojsko... a nejsme uz nahodou v NATO? nebo to nestaci? musi nam kryt zada jeste unie?
Re: Máme vážnější problémy, než členství v EU? Vyvedu Vás z omylu
(Dan, 19.3.2010 11:43:36)
Odpovědět
Ruské nebezpečí

Prolhaní euroskeptici vč. s Klausem bagatelizují neustále ruské nebzpečí, přestože Topolánka informovali o snahách Ruska znovuobnovit sovětské imperium nejenom britské rozvědky, ale i Polští a estonští představitelé.

Dnes oznámili ruští politici plán na vznik nového státu sdružujícího Rusko, Ukrajinu, Bělorusko a Gruzii oloupená území.

Přesně se tedy vyplňuje to před čím Topolánka varovali naši evropští spojenci a před čím varují polské služby, Rusko chce opět ovládnout východní Evropu.
Re: Máme vážnější problémy, než členství v EU? Vyvedu Vás z omylu
(Dan, 18.3.2010 15:48:37)
Odpovědět
Další bod, členství v EU.

1/ demokratickým referednem jsme se vůlí demokratické většiny hlasující občanů čr stali členy EU-nezpochybtnitelně nejdemokratičtější cestou která dnes existuje, všelidovým hlasováním.

2/ vytáhl jsem si poslední STEM prosinec 2009-doba krize , 62% lidí v česku odpovědělo že je spokojeno, či spíše spokojeno s naším členstvím v EU
54% považuje naše členství za důležité a ničím nenahraditelné-nemající alternativu, vč. Klause

3/ spokojenost s orgány EU, evropský parlament má větší důvěru čechů než parlament český a dokonce SF 11/2009 52% čechů si přeje větší vliv evropských institucí na českou politiku a ekonomiku !!


čili další bod článku je zde reálnými čísly rozdrcen a pokračujeme dál..
Re: Máme vážnější problémy, než členství v EU? Vyvedu Vás z omylu
(Pája, 18.3.2010 21:06:15)
Odpovědět
Když se na to podívám zpětně, tak mi to moc demokratické nepřišlo. Hlavní proud sdělovacích prostředků téměř neznal kritiku, oponenti byli předkládáni jako zpátečníci nebo příznivci starých časů apod.
Re: Máme vážnější problémy, než členství v EU? Vyvedu Vás z omylu
(Dan, 18.3.2010 21:34:49)
Odpovědět
Euroměna - další klamy a bludy typicky euroskeptického článku


takže předem vysvětlím pozici naší země, jedná se o vysoce průmyslovou výrobní zemi, ležící uprostřed EU, díky malosti svého trhu naprosto závislé na exportu hl. do eurozony -78% veškerého exportu.

Ne náhodou lobují za přijetí eura Svaz exportérů, Svaz průmyslu a dopravy i další menší sdružení nejrůznějších výrobců, kurzové výkyvy a přílišná síla koruny, neodrážející vůbec reálný stav ekonomiky, nýbrž jenom poptávku na trzích po koruně, způsobují zdražování českého zboží vůči eurokonkurenci u nás i v zahraničí, pokles ziskovosti a pokles konkurenceschopnosti, dále pak země s euroměnou mají obecně vyšší investiční rating,

ptejte se našich podnikatelů a výrobců, našich dopravců proč chtějí přijmout euro a proč je pro nás výhodné...
Oni Vám fundovaně odpoví, neptejte se akademických politiků Klausovy postkomunistické školy, ptejte se těch, jež koruna rujnuje, snižuje jejich výdělky a ožebračuje jejich podniky.
Re: Máme vážnější problémy, než členství v EU? Vyvedu Vás z omylu
(Dan, 19.3.2010 10:13:58)
Odpovědět
Už jsem si řekli, jak jak ústy amrického mluvčího Tatry Kopřivnice přišel kvůli koruně tento náš podnik o miliony a dostal se v roce 2008 do provozní ztráty a ted další důkaz škodlivostui české měny.

české republika ajejí produkty se stávají díky předražené koruně vůči eurozoně nekonkurenceschopnými, jistě jste si všimli co vše je v německu či Rakousku už levnější než u nás a to v těchto zemích jsou mnohem vyšší mzdové náklady !!
nejnověji budou naše strategické surovinové rezervoary umístěny nikoliv v české republice, ale v levnějším německu, zní vám to neuvěřitelně ? Ano je to tak, my jsme drazí.

V česku vyrobená škodovka díky neustálému růstu měny v důsledku spekulací s ní, jsou dražší než škodovky vyrobené na slovensku a to podle Ernsta Thiefa z VW Trade až o 8% !!

Thief přímo uvádí, že rozdíl činí koruna, nikoliv plně srovnatelné náklady na výrobu, vč. mzdových.
Re: Máme vážnější problémy, než členství v EU? Vyvedu Vás z omylu
(strejda, 18.3.2010 10:28:43)
Odpovědět
To jste hodný, že nás chcete vyvést z omylu,ta péče je skoro dojemná a toho úsílí, co jste na to vynaložil! Jenže se nějak nedaří!
Re: Máme vážnější problémy, než členství v EU? Vyvedu Vás z omylu
(Dan, 18.3.2010 15:30:44)
Odpovědět
tady těch 10 euroskeptických tragédů co zde píší svoje reakce mě vůbec nezajímá, k vám nemluvím, spíše k těm dalších 300-500 lidem co tu čtou a nereagují, pro ty je velmi důležitá oponentura k vašim demagogickým článkům a reakcím, demokratikcy si pak zvolí vlastní pohled na věc a tak to má být .

Vy jste si myslel že chci degenerovaného euroskeptika o něčem přesvědčovat ?? :-)

Jste srandovní.
Re: Máme vážnější problémy, než členství v EU? Vyvedu Vás z omylu
(Evropan Jirka, 18.3.2010 22:48:56)
Odpovědět
Sprostý a mnohokrát přistižený lhář není oponent. Ten, kdo překrucuje základní fakta není oponent. To je jen podlý eurohujerský grázl. Důkaz? Kdo tady tak dva týdny zpátky nestydatě lhal o evropském automobilovém průmyslu? Komu jsem musel vymáchat čumák v jeho vlastních fekáliích tím, že jsem uvedl oficiální čísla Evropského sdružení výrobců automobilů? A kolikrát mu už podobnou službu prokázal pan Zahrádka?

Odporná povaha, ale dobře ilustrující principy, jež se tu (marně) pokouší hájit.
Re: Máme vážnější problémy, než členství v EU? Vyvedu Vás z omylu
(Dan, 19.3.2010 9:55:09)
Odpovědět
Já pracuji nikoliv s čísly uváděnými mnohokrát zmatenými novináři, ale s tím co nám dodávají přez DBIS analytické firmy, tyto čísla se mění dle revizí a konečné vysledky předchozího roku jsou vždy až v dubnu, protože zejména ve velkých firmách se dělají inventury a uzávěrky až v obodí dubna, mají posunutá účetní období ne kalendářně, ale dle vlastní s.p.

Vaše jsem nečetl a nezajímají mě, jste gugleři a amatéři já profesináln, který má k dispozici relevantní data statistických organizací - to k těm autům, už jsem viděl i revize vč. nákladních, ty čísla jsou celkově nižší než jsem udával, ale stále drtivě vede EU coby největší výrobce automobilů !!

:-)

Ta rekace byla pro lidi co tvrdí že se v EU nic nevyrábí, vyrábí a žádná čína, indie nebo dokonce usa se průmyslové výrobě zemí EU jako celku ani neblíží.

V boji proti demagogů, Evropanům Jirkům Zorobábelům čijak si podobní ananymní podvodníci stydící se napsat svoje jméno říkají budeme pokračovat i nadále drtit jejich euroskeptické bláboly velmi tvrdou oponenturou.

Děláme to pro normální lidi.
Re:...k vám nemluvím, spíše k těm dalších 300-500 lidem co tu čtou a nereagují...
(anonym, 19.3.2010 9:39:03)
Odpovědět
a jak to víte? patříte snad k těm vyvoleným, kteří sledují IP adresy zúčastněných a další data?
Re: Máme vážnější problémy, než členství v EU? Vyvedu Vás z omylu
(Mráček, 18.3.2010 22:10:32)
Odpovědět
Milý Dane. To je právě ta eurohujerská manipulace : "demokratickou většinou hlasujících voličů". Když se podíváte na referendum o vstupu do EU tak v absolutních číslech vás pro vstup hlasovalo pouze necelých 43%. Těch co hlasovali proti vstupu a ti co nepřišli hlasovat bylo něco málo přes 57%. Tak ať se vám to líbí nebo ne, není vás ani polovina, kteří jste řekli ANO. A všechno ostatní jsou pouze řečičky. Vaše "vítězství" je dáno pouze systémem hlasování nikoliv většinou hlasů.
Re: Máme vážnější problémy, než členství v EU? Vyvedu Vás z omylu
(Dan, 19.3.2010 10:01:57)
Odpovědět
Vy si pletete pojem s průjmem, demokracie není o žádných absolutních většinách, ale o většinách těch co přišly dobrovolně k volbě, s absolutními veličinami pracují diktátorské režimy, to jsou ty vynucené...


Takže to zopakuji, bylo to zcela legitimní, demokratické a nanejvýš dobrovolnou a svobodnou metodou.

Je to naprosto nezpochybnitelné.
potrefená husa se vždy (většinou) ozve
(anonym, 19.3.2010 9:35:43)
Odpovědět
..."A kdopak je ten předčasně vyspělý chlapec?"...
všem čtenářům euportálu
(Dan, 19.3.2010 10:05:03)
Odpovědět
Všimněte si, že zdejší euroskeptici se z velké většiny rekrutují ze zbabělců, kteří se dokonce bojí podepsat řádným jménem svoje názory, např. Evropan Jirka Zorobabel, popř. dole učinkující anonym, a mnoho dalších podvodníků.

Jak chcete brát vážně někoho kdo se kryje pubertálním nikem a tváří se přitom že chce spasit Evropu i čr ?

:-)))
Re: Máme vážnější problémy, než členství v EU? Vyvedu Vás z omylu
(Mráček, 19.3.2010 12:58:24)
Odpovědět
Aha, děkuji za poučení, takže např. v Belgii, kde je účast v parlamentních volbách ze zákona povinná,je diktátorský režim a výsledky voleb jsou vlastně vynucené a tedy nedemokratické. No, jsem rád, že to říkáte, není v Belgii náhodou sídlo EU ? Jinak musím poznamenat, že byl opravdu radostný pohled na voliče jak chodili radostně, svobodně a dobrovolně k referendům o Lisabonské smlouvě v jednotlivých státech EU. Opravdu příklad demokracie. Jinak s Vámi souhlasím v tom, že jsou výsledky přístupového referenda u nás nezpochybnitelné, a tam máte právě pouze těch 43%. Prostě víc voličů svě ANO neřeklo tak se s tím musíte smířit.
Re: Máme vážnější problémy, než členství v EU? Vyvedu Vás z omylu
(Dan, 19.3.2010 13:58:05)
Odpovědět
ale to vůbec ne, pokud se opět ta demokratická většina v daný moment dohodla v Belgii třeba na nějakých pravidlech, tak se potom dle nich řídí volby.

U nás se dodržela naše pravidla a všechno bylo v pořádku dle demokratických pravidel, zvítězila demokratická většina :-)

Ještě něco klidně se ptejte, rád vám vysvětlím rozdíl v demokratických a absolutních či totálních většinách.
Re: Máme vážnější problémy, než členství v EU? Vyvedu Vás z omylu
(Mráček, 19.3.2010 14:39:59)
Odpovědět
Děkuji za nabídku, ptám se tedy dál. Jestliže byla v Německu svěřena moc demokraticky zvoleným parlamentem do rukou Hitlera, potom není správné o něm hovořit jako o diktátorovi a režim za jeho působení byl demokratický ?
Re: Máme vážnější problémy, než členství v EU? Vyvedu Vás z omylu
(Dan, 20.3.2010 14:55:48)
Odpovědět
Hitler se skutečně zpočátku dostal k moci demokraticky, jeho strana NSDAP za niž byl nominovaný, diktátorem se však nestal tímto zvolením, ale až poněm tím, že hrubou silou nikoliv politickými jednáními a zákonými cestami, protizákoně začal pronásledovat, zavírat, vraždit a mučit lidi, trestat je za jejich svobodný názor, zavedl policejní teror, zlikvidoval názorovou pluralitu a opozici, začal masivně podporovat armádu a SS a připravovat plány na vojenské ovládnutí Evropy.

Nic z toho se v současné době neděje, nemáme zde vládu jedné strany, nemáme žádného diktátora, nikdo nikoho násilím nelikviduje, neberu mu právo na opozici a kritiku, nikdyo se nechystá napadnout vojensky souseda, není zde žádné gestapo ani SS - čili ochranka nějakého diktátora.

Paralely euroskeptiků EU a 3. říše jsou nanejvíš komické, naprosto zcesté a hl. zakládají euroskeptickou demagogii, velmi podobné učení nacismu, čili národovectví.

euroskeptici stejně jako nacisté nabádají k vlastenectví, nacionalismu NAYIonalismu, k nenávisti vůči sousedům, dokonce někteří i k tomu násilí.

Ještě něco ? :-)
Re: Máme vážnější problémy, než členství v EU? Vyvedu Vás z omylu
(pavjan, 21.3.2010 12:50:03)
Odpovědět
Ano, ještě něco: Dobře si zapamatujte co v této diskusi vyprávíte.Možná budete mít za pár let problém, abyste souhlasil sám se sebou.
Re: Máme vážnější problémy, než členství v EU? Vyvedu Vás z omylu
(Mráček, 23.3.2010 21:33:02)
Odpovědět
100% souhlasím s pavjanem. Na dobových snímcích vidíme jak davy občanů nadšeně oslavují Hitlera a nacismus, Stalina, Gottwalda a komunismus. Vy se Dane mýlíte, oni většinou nejednali protizákoně, oni si ty zákony nejdříve dali upravit dle své potřeby, k prosazování své ideologie a potom tvrdě vyžadovali jejich dodržování. Ano, v současné době se nic z takového teroru a politické likvidace neděje, ale kdo chce a není fanaticky zaslepen ideologií EU vidí, že svobody občanů a podnikání se pomalu oklešťují a svazují a demokracie se sešněrovává do kozelce. Myslím, že každého by mělo jako příklad varovat, když se představitelé komunistů ohánějí demokracií. Jak ji aplikovali v praxi je všeobecně známo. Jinak dík Dane za názor a těším se zase nad (nebo spíš "pod") jiným článkem.