reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?

Autor: Michal Semín | Publikováno: 8.3.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Odborářský činovník na dráze Jaromír Dušek poukázal v rozhovoru pro LN na údajnou síť homosexuálů ve vedení Českých drah a jejich napojení na samcoložce – toť termín z homofobní Bible kralické – v nejvyšších patrech státní exekutivy.

Už dlouho jsem nezaznamenal tak demonstrativní stranicko-politický jednohlas, jako v případě odsudků na adresu J. Duška. Naposledy snad, a to oprávněně, v případě zločinu ve Vítkově. Jen doufám, že Mirek Topolánek, Karel Bilderberg – pardon, Schwarzenberg – Jan Fischer či Jiří Paroubek nekladou mezi vítkovský atentát a Duškův slovní výpad morální rovnítko. Nebo snad ano?!

J. Dušek si nejspíš stejně jako já a navzdory všech virtuálním výzkumům veřejného mínění snad i většina české společnosti o homosexualitě myslí, že se jedná o úchylku či poruchu, vyšinutí z přirozeného řádu stvoření. Můžeme se snad lišit v názoru, do jaké míry se jedná o úchylku biologickou, psychologickou či mravní, ale shodujeme se v tom, že homosexuální chování odporuje lidské přirozenosti.

O tom, že homosexuálové mají sklon vytvářet si svépomocné podpůrné sítě, jak soudí J. Dušek v souvislosti s ČD, bohužel svědčí i situace v některých církevních strukturách, zvláště pak kněžských seminářích, kde v důsledku pokoncilního aggiornamenta obsadilo homosexuální bratrstvo řadu klíčových funkcí. Tomuto nepříjemnému tématu jsem se podrobně věnoval v jiných příspěvcích, nebudu tedy zde své tvrzení dokládat.

Možná, že výše uvedení „pravicoví“ politici jen zbaběle vhazují přikázané množství kadidlových zrn k patám bůžků politické korektnosti, zatímco v hospodě a mimo dosah médií si na odboráře-nepřítele Duška připíjí.

Ať tak či onak, tato poněkud trapná a zároveň roztomilá aférka jasně dokládá, že smysl pro normalitu je české parlamentní „pravici“ již asi dočista cizí.

Má se tedy Jaromír Dušek omluvit? Pokud není pravda, že pánové Slamečka, Žaluda a Novák jsou homosexuálové, pak zcela jistě ano. Nevím, zda může J. Dušek jednoznačně prokázat, že funkce těchto pánů s jejich údajnou homosexuální dezorientací nějak bezprostředně souvisí. Je to samozřejmě možné, a pokud má J. Dušek důkazy o tom, že homosexuálové mají k funkcím ve vedení Českých drah či ministerstva dopravy blíže než lidé sexuálně zorientovaní (pozor – tím netvrdím, že mravní!), pak by měl svoje tvrzení doložit.

Pokud se nelichotivé výroky J. Duška na adresu údajných dopraváckých homosexuálů budou krýt s realitou, je požadavek na omluvu bezpředmětný. Jediná situaci odpovídající omluva by měla směřovat k J. Duškovi za jeho veřejné zostuzení.

 

Zajímavý článek k tématu:

http://www.mediafax.cz/domaci/3005825-Homosexualove-maji-tendenci-se-sdruzovat-rekl-psycholog-Klimes

reklama
5510 čtenářů | 77 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb homosexuální bratrstva
(Ulator, 8.3.2010 13:47:05)
Odpovědět
http://kavka.bigbloger.lidovky.cz/c/127365/Dusek-to-zaridi.html
Hlavně by měl nekdo vysvětlit, zda Dušek má pravdu s tím bordelem a ne se zajímat, jestli někoho nazval homosexuálem
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb homosexuální bratrstva
(Robin, 8.3.2010 15:07:45)
Odpovědět
Ono media zajímá nejvíce, když se někdo dotkne třeba homosexuálů - ale předražené zakázky, zbytečný nákup Pendolín jezdících rychlostí běžných rychlíků, zbytečné miliony do nepotřebné reklamy, placení fiktivních zakázek - ztráty miliard, to media moc nezajímá. Proto asi Dušek brnkl na tuto strunu.
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb homosexuální bratrstva
(jj, 8.3.2010 15:38:06)
Odpovědět
No ono když pan generální povyšuje do odpovědných funkcí mezi vedení ČD nikoliv pro odborné kvality ale podle sexuální orientace nějaké gay kamarády z gay klubu protože nastaví zadnici tak se nelze stavu onoho podniku a kvalitě jeho služeb divit vůbec.
To už se blíží syfilitické "vizi" V.I. Lenina o státu řízeném uklízečkami - zde už máme takový euro-polo-komunismus kdy polostátní moloch řídí nějací podrždírové vybraní "výběrovým řízením" na záchodcích nějakého gay klubu.

PS: v populaci je homosexuálů cca 4 procenta +- ... to znamená pokud jich je ve vedení ČD či ministerstva dejme tomu 80 procent nebo i více tak je evidentní že tam jsou lidé vybíráni na základě sexuální orientace - z toho se vylhat prostě nemohou ať nějaký fisher, tolopánek, kocáb nebo jaký to mafiofilní havel vříská sebevíc
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb homosexuální bratrstva
(BigBird, 12.3.2010 21:38:13)
Odpovědět
Hele, kdyz v populaci je homosexuálů cca 4 procenta +- a ve vedení ČD či ministerstva dejme tomu 80 procent, tak je celkem logicke o co de.
Muzeme porovnat kolik procent zidu kde pracuje, hlavne ve vlade a hned je jasne proc se nema kritizovat jakakoliv mensina.
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb homosexuální bratrstva
(JiIří Zahrádka, 8.3.2010 15:25:56)
Odpovědět
Nikdo z těch hysteriků neřekl, zda má Dušek pravdu, nebo ne. Protože jestli ji má, je podle mě nízká statistická pravděpodobnost, že by se víceméně na jednom místě shromáždilo tolik homosexuálů. Je mi jedno, jestli je někdo homosexuál - za to podle mě nemůže. Ale jestliže tam jsou určité vazby, zajímá mě jako daňového poplatníka, jak je možné, že se v jednom oboru vyskytlo tolik odborníků zrovna homosexuálních.

Byla tedy homosexualita kritériem výběru daných pracovníků? Pak je to špatně, protože měli být vybírání odborníci bez ohledu na sexuální orientaci. A pravděpodobnostně se mi zdá, že to nesedí, aby zrovna na dopravu bylo tolik odborníků homosexuálních.
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb homosexuální bratrstva
(Chytrakzhospody, 8.3.2010 15:58:09)
Odpovědět
No dnes jsem jel k lapiduchovi a abychych v čekárně tupě nezíral do stropu koupil jsem si deník AHA, protože byl nejlevnější. A tam Slamečku, Nováka a Žaluda(u) prolustrovali a zjistili, že inktriminování pánové, pokud se k homo nepřiznali, tak k ní mají téměř 100% předpoklady.
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb homosexuální bratrstva
(Hugo, 8.3.2010 16:44:36)
Odpovědět
Vždyť řekl pravdu v jinataji/literárně řečeno/,ale vrchnost to nerada slyší :-)))
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb homosexuální bratrstva
(mm, 8.3.2010 18:52:33)
Odpovědět
Prozradíte nám, jak se bude vyšetřovat, kdo je nebo není homosexuál? Pokud nevidím chlapa v ženských šatech, tak to nepoznám. Vy ano, tak potom poučte neznalé.
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb homosexuální bratrstva
(Pedol, 8.3.2010 23:53:47)
Odpovědět
existuje nejedna metoda diagnostikování deviantních sklonů, kupř. falometrie.

http://www.portal.cz/scripts/detail.php?id=796
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb homosexuální bratrstva
(Alberto Kvěch, 9.3.2010 9:01:15)
Odpovědět
Souhlas.
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb homosexuální bratrstva
(mm, 8.3.2010 18:44:08)
Odpovědět
Od Duška to sedí. Sám má na krku žalobu za manko v rozpočtu Železničních odborů ve výši 5 milionů. Očekával, že veřejné mínění se přikloní na jeho stranu, ale to se těžce zmýlil. Lidé už mají dost drzosti a hulvátství a tak Duškovo primitivní hulvátství vyvolalo nebývalý ohlas, no ne takový jaký si on představoval. Jako odborář pomalu končí a naděje na senátorské křeslo se rozplynulo ještě rychleji. Chtěla bych vidět stranu, která by Duška vzala na svou kandidátku.
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb homosexuální bratrstva
(Bud Weiser, 8.3.2010 21:01:45)
Odpovědět
To se tedy mýlíte, různí topolánkové, nikým nevolení Fischerové, Kocábové a spol rozhodně nejsou těmi kdo by vyjadřoval postoje lidí( a jejich zájmy už vůbec ne, ba právě naopak), že vy budete také nějaký pravdoláskový mafián a příživník z povolání.
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb homosexuální bratrstva
(Dan, 9.3.2010 9:09:29)
Odpovědět
Něco podobného co řekl Dušek o čd jsem syšeel i o pražském hradě, říkají mu hnízdo homosexuálů...

Když mi to říkal známý, který tam vyšetřoval homosexuální skandály členů hradní stráže, celkem jsem se zasmál a on dodal, co bys chtěl, prezident je teplý, tak si kolem sebe hýčká další takové..

hmm.. kdo ví :-)
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb homosexuální bratrstva
(lordpavka, 9.3.2010 12:30:45)
Odpovědět
DANE,Ty jsi debil jak ta čůza Holuboá a Hanák dohromady!!
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(Huckleberry, 8.3.2010 14:06:43)
Odpovědět
Když jsem si onen článek v sobotních Lidovkách přečetl,čekal jsem podobný ohlas. V této pokřivené společnosti se nesmí říkat pravda, protože jí potentáti nepřejí. Schovávání se za mulikulti korektnost se projeví zase další deformací a další požadavky "utlačovaných" minorit. Jelikož se pan Dušek pohybuje mezi těmito lidmi, předpokládám, že přesně odpozoroval, kdo se jak ke komu chová. Tep-louši jsou čitelnější než heterosexuálně orientovaná většina. Proto mu věřím, že nepouští fámy jen tak do větru. Držím mu palce, protože my homofobové musíme držet pospolu.
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(mm, 8.3.2010 18:50:39)
Odpovědět
Chápete rozdíl mezi slušným chováním a nadávkou? Co je Duškovi po sexuální orientaci kohokoliv?Ne vždy je drzé čelo lepší než poplužní dvůr. Senátorské křeslo je v čudu a s ním na poslaneckou imunitu. Před ním teď stojí už jen trestní oznámení od svých kolegů z Železničních odborů za tunel na odborářskou kasu a teď přibudou žaloby pro urážku na cti. u soudu se nevedou plané diskuse,tam se odpovídá na otázky, monology se nepřipouští.
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(Brabec, 9.3.2010 3:59:42)
Odpovědět
Jaká urážka na cti ? Když je někdo buzík a řekne se to - to je urážka ? Ach jo! To je totéž jako o Vás říci : Hle je to hňup. Vzpomínáte na hlášku : Kdyby hloupost nadnášela ?
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(Jiří Zahrdádka, 9.3.2010 17:06:49)
Odpovědět
Kde tam Dušek použil nadávku?

Mně není nic do toho, jestli ODBORNÍK, PLACENÝ Z MÝCH DANÍ, je homo- nebo heterosexuál. Ale jestliže se v jednom resortu vyskytne více homos najednou, se vzájemnými vazbami, zdá se mi málo pravděpodobné, že by šlo o náhodu, a že jejich homosexualita neměla vůbec vliv na to, že dostali daný "flek." Kdyby tam byl homos třeba ministr, který bude pro svou práci nezpochybnitelný odborník, bdue to z pohledu daňových poplatníků OK. Ale když si tam například začne tahat své známé díky tomu, že jsou stejně nestandardně sexuálně orientovaní, je to samozřejmě špatně, protože já neplatím daně pro to, abych se staral teplým kámošům kohokoli o pracovní místa.

O Duška teď už vůbec nejde. O tom žádné vysoké mínění také nemám. Ale to neznamená, že nemá informace, využitelné k ochraně práv daňových poplatníků.
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(Felix, 8.3.2010 14:32:12)
Odpovědět
Je jediná cesta k obnově západní civilizace: Do svi*í řezat všemi přirozeněprávně dovolenými prostředky bez jakéhokoliv ohledu na současné i svi*ěmi připravované positivní právo. Řezat do nich tak, až vytáhnou své totalitní prostředky. A pak ozbrojený vzpoura, povstání. Přitom ovšem musíme bedlivě vědět, co chceme jako výsledek toho povstání, aby se nastalo to, o čem mluvil Farage, když mu svi*ě vypnuly mikrofon: totiž že nastoupí svi*ští havlisti, kocábisti, gorbačovci, sorosovci a spol. a povstání ukradnou. Budou zase střílet, jako ve Vendée (hymna zločinců je dosud francouzskou hymnou), jako za Hitlera, Jako za Stalina. Protože tyto svi*ě jsou stejní, jako tamti.
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(Daniel Makay, 8.3.2010 15:08:26)
Odpovědět
Nedávno jsem se s chutí zasmál. Nedávno mi moje manželka řekla příhodu jak jí jedna známá při telefonovaní při diskusi o ČT řekla, že je to tam samej teplouš nebo smilník.
Ano hošani jsou všude už i na ČD. Můžeme se brzo těšit, že k těm pranýřovaným výhodám nádražáků přibudou i výhody pro naše homosexuální sodomity. Konec konců, normální mravně uvažující člověk u nás má jen velmi malou šanci ve veřejném životě prosadit se vůbec. Jó kluci pohanští, bezbožnost je cesta k dejakému šílenství. Ale ta reakce našich hošanů co nám vládnou byla úchvatná opravdu jsem se u sledování TN válel smíchy. Chudáci teplouši, ale člověk už ani nestíhá kde jsou všude rozlezlí. Bytostně pohrdám vládou plnou teploušů.
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(orel, 9.3.2010 0:47:05)
Odpovědět
Já sice vládou už asi rok taky hluboce pohrdám, ale BEZBOŽNOST A POHANSTVÍ JSOU DVĚ NAPROSTO ODLIŠNÉ VĚCI!!!
A jestli chcete opravdu tvrdit, že cestou k homosexualitě je pohanství, tak se podívejte na homosexuální skandály té vaší církve!
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(Daniel Makay, 8.3.2010 15:32:05)
Odpovědět
Tak je tam nalezlých hošanů asi 40. Zachvíli nám budou jezdit teplé vlaky. A pasažéři si nebudou moci stěžovat, že se ve vagonech v zimě netopí. Horší, že přetopeno bude i v létě. Prý se vagony natírají na modro podle ČT. Ale já bych počkal, protže brzo půjde na dračku růžová a oranžová. Výte jaké budeme mít hezké vlaky?http://www.novinky.cz/domaci/194107-kvuli-vyrokum-o-homosexualech-zacinaji-davat-od-duska-ruce-pryc-uz-i-odborari.html
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(jj, 8.3.2010 15:44:15)
Odpovědět
No jak jsem zjistil tak oni ti hošani z vedení ČD si dokonce vypravili zvláštní specialní homovlak , kam měli pozvánky jen vybraní homokamarádi a zpíval a hrál na klavír jim tam k tomu za velmi velký honorář Elton John .. to vše za naše peníze. Rčení "bordel na kolečkách" tímto zřejmě nabírá úplně nové dimenze.
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(Daniel Makay, 8.3.2010 16:31:47)
Odpovědět
To jim možná zařídíl náš hrdina, odhalitel bordelu na právech v Plzni ministr sparavedlnosti Pospíšil(Ten "pravičák" z ODS. ), nejspíš byl problém v tom, že tam nebyl ředitel taky teplouš. Mělo by se ještě zjistit kolik řiťopichů ještě po něm zůstalo na ministerstvu spravedlnosti.
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(heterák, 8.3.2010 16:30:47)
Odpovědět
Duška nemusím,ale on pojmenoval seskupení na drahách a ministerstvu dopravy spisovně,homosexuálové,žádné vulgární nadávky typu teplouši,nebo buzeranti.Je na železnici dost dlouho,aby věděl o čem mluví a pokud sexuální orientace nahrazuje odbornou kvalifikaci,tak je to spíše k vážnému zamýšlení, než štvanici a moralizování.Nebo se to hodí politikům před volbami k odpoutání pozornosti občanů od afér s gripeny a pandury,případně od hlasování o nemocenských,invalidech,mateřských.Je také možné,že potrefených hus je víc a partajníci v ODS,ČSSD i dalších stranách se po 15 až 20 společně strávených létech v parlamentu sblížili ne jen programově...O důvod víc,žádnou stávající parlamentní nevolit,atˇ nepodporujeme další globální oteplování.
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(Karell, 8.3.2010 17:15:55)
Odpovědět
Na železnici dějou se věci, na dráze jsou zaměstnáni švarní mládenci.
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(Jiří Zahrádka, 9.3.2010 17:08:51)
Odpovědět
:o))))))))!
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(Davidan, 8.3.2010 17:38:07)
Odpovědět
To vřeštění kolem Duška má svou logiku. Oni naši spoluobčané, hebrejského vyznání, nalezlí do státní správy dokonce na nejvyšší místa, viz. prezident, předseda vlády, ministr obrany, vnitra a bůhváčeho ještě, si velmi dobře uvědomují, že by si lidé mohli říci, houfují se homosexuálové, no a co ti hebrejci, nedělají to vlastně také tak? Netahá jeden druhého do funkcí, až obsadí celou státní správu? A i když jsou již rozlezlí hodně, mají přesto strach. Protože lidé, kteří se začnou ptát, začnou i hledat řešení. A Čeští občané mají nejvyšší čas, se začít ptát, co to kdo s jejich státem dělá. Vždyť proto se nemohou dopočítat!!!
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(Jiří Vintr, 8.3.2010 18:16:50)
Odpovědět
Já znám Míru Duška osobně a věřte, že to není takový ubohý homofob jako je pan autor Semín či většina zde diskutujících. Jemu jde skutečně o to, že se tam dosazují lidé na základě své sexuální orientace nebo rovnou mileneckých vztahů a to na úkor odbornosti, za což platíme všichni! A jak umí bankéřský management českých drah mrhat státními prostředky netřeba zdůrazňovat. Jsem přesvědčen, že Míra Dušek by se stejně (a s razancí jemu vlastní) obul i do těch, kteří by třeba vyhodili odborníka na svém místě pro jeho sexuální orientaci! Je to odborář a ne taková náckovská špína jako pan autor a někteří zde diskutující! neházejte je do jednoho pytle!
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(Lukáš Petřík, 8.3.2010 18:31:21)
Odpovědět
Pane Vintře, nic proti Vašemu příspěvku. Ačkoli jsem pravičák, dokáži ocenit i přímočaré a poctivé lidi z druhého tábora-jako pana Duška(O tom rozkrádání bude mít v řadě věcí asi pravdu).
To bych přál i Vám.
Michal Semín není žádná náckovská špína. Kde jste na to přišel? On nesnáší nacisty stejně jako já.

Mimochodem, jak už jednou vtipně poznamenal Daniel Kaiser v Lidových novinách, nejvlivnější homosexuální organizací byla homonacistická SA s Ernstem Röhmem včele.
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(Vladimír Neckář jr, 9.3.2010 0:49:52)
Odpovědět
Semín nesnáší nacisty, nesnáší ateisty, nesnáší buddhisty, nesnáší židy, nesnáší homosexuály, nesnáší liberály ... bylo by toho víc ale nechci se zbytečně rozepisovat.
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(Jiří Zahrádka, 9.3.2010 17:18:24)
Odpovědět
Víte, pane Neckáři, ono je to těžké. Mně osobně je homosexuálů docela líto, ještě více pedofilů a ostatních deviantů, protože vyfásli hodně, hodně těžký kříž. Jenže to, co se děje zvláště na Západě v současné době, to ve mně vyvolává odpor k homos také. Je neskutečné, jak sebestředně právě homouši vystupují. Je neskutečné, jaká hysterie se spustí kdykoli, když někdo z homoušů dostatečně nejásá. Nynější kauza to jen dokazuje - řekne se něco ne pozitivního o homos, a hned je z toho téma pro premiéra, hned je tam, pokud si pamatuji, přirovnání k nacistickým metodám, hned se všichni politici musí předhánět v tom, jak strašně moc ta slova odmítají...

Nestoudná, sebestředná demagogie, podpořená konkrétně v EU dokonce státní represí, vyvolává odpor zcela po právu.
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(Josef Novák, 9.3.2010 1:10:38)
Odpovědět
Pan Jiří Vintr (asi Neprakta) Vám už neodpoví. To jsou oni, kteří umí jenom zákeřně bodnout jedovatým šípem a pak se stáhnout. Nejlepší by bylo těmto typům vůbec neodpovídat a nereagovat na ně, ale chápu, že to někdy nejde. Dle mého názoru jsou poslední dobou slova nácek a fašista tak nadužívána a nepřiměřeně přiřazována, zejména ve snaze někoho urazit, že se pomalu vyprazdňuje jejich skutečný význam a stávají se z nich jen jakési vulgarizované nadávky.
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(mm, 8.3.2010 18:55:41)
Odpovědět
Tak to jste střeli kozla. Dušek je takový jak se projevuje. Ta vaše obhajoba odporuje tomu, co Dušek předvádí.
Ne každý, kdo je nemá rád, je nácek
(orel, 9.3.2010 0:50:27)
Odpovědět
Každej kdo nemá rád homosexuály je nácek? Ale jděte, nacisti rozhodně nebyli jediní, kdo homosexuály pronásledovali. "Samcosmilníky" upaloval ještě Josef II., což nacista nebyl, a Britové po nich pásli ještě po druhé světové
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(Alberto Kvěch, 8.3.2010 18:57:16)
Odpovědět
Dušek tvrdí,že na ČD zmizelo 8 miliard,delší dobu žádá o vyšetření a nic.Když k tomu přidám tvrzení Duška ,že na vyšších místech propouští hetero. a obsazují pouze homo.,tak by mělo dojít k uryhlenému šetření a ne odsuzovat Duška.Jestli má pravdu, pak to může náš stát definitivně zabalit a bože ochraňuj nás.Jestli jsou tam desítky homosexuálů ,pak se rozhodně nejedná o náhodu a odbornou způsobilost, ale o opodstatněné podezření z cílevědomého budování klanu.Pane Dušku, vůbec Vám nezávidím a přeji mnoho síl, aby jste obstál.Nebude to pro Vás lehké.Jsem zvědav, jak na slova Duška zareaguje naše policie,politici a také paní zástupkyně o které Dušek ve věci zmizení peněz hovoří.Občan má právo vědět, kam se těch 8 miliard propadlo.
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(kapej, 8.3.2010 19:38:36)
Odpovědět
Musím spravedlivě konstatovat, že tentokrát naprosto souhlasím s Vaším názorem, v celé šíři. Panu Duškovi přeji hodně sil, neboť potrefené husy nejvíce kejhají - kdyby takhle rozkradli miliony vzájemně se milující heterosexuální dámy a pánové, jistě by měl situaci jednodušší... Homosexuálita je totiž stejně bolavé " místo " jako " muslimové ", jen aby se náhodou někomu nešláplo na kuří očko nebo se to nedotklo jeho minoritních práv. V tomto případě jsou naše společné ( už rozkradené ) finance až na posledním místě... Všichni nyní budou proti Duškovi jen principu, aby si " náhodou nezadali " a neohrozili svoje volební výsledky. Je to hanba.
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(Alberto Kvěch, 9.3.2010 7:35:11)
Odpovědět
Je smutné, jak kolegové dávají od Duška ryhle ruce pryč a nechávají ho na pospas tažení proti němu.To svědčí jen o tom, jak těžko se u nás mohou prosazovat změny a dobré věci a jak málo osobností je zapojeno do řízení.Ve funkcích jsou lidé opatrní,bez osobnosti, vlezdoprdelkové a nevěrohodní.Nikdo nedokáže veřejně vystoupit a zastat se ho.To je náš nedostatek,to je náš problem,to nás brzdí a hází zpět.Být jeho kolegou, okamžitě mu dám podporu a žádám o prošetření jeho tvrzení.Stál bych na jeho straně,nejsem však jeho pracovním kolegou,proto tak činím alespoň příspěvkem.
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(kapej, 9.3.2010 13:46:53)
Odpovědět
Já to tak také činím. Mně nevadí názory, se kterými nesouhlasím - od toho je diskuse. Vždycky mi vadí srabáctví, a toho je v naší společnosti a bohužel ve všech politických stranách čím dál tím více.
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(Alberto Kvěch, 9.3.2010 21:08:29)
Odpovědět
Ano a jen tak dál.
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(lordpavka, 9.3.2010 12:37:01)
Odpovědět
Kam to asi Bertíku mohlo zmizet? Dušek se soudruhama si to už ulili.Nedělejte z něj anděla z debila!!!
Re: citace relevantní připomínky
(Pedol, 9.3.2010 0:02:34)
Odpovědět
V moderní době je i přes antisemtiské nálady třeba nezapomínat na srpen 1968. Zatímco naši opěvovaní představitelé jak Češi, tak Slováci se zesrali a tzv.moskevské protokoly podepsali, jediný kdo nepodepsal byl původem haličský Žid-František Kriegel, prohlásil, ať ho raději zabijí, ale takovouhle hanbu nepodepíše. A taky že nepodepsal.
Tak se tento Žid stal zosobněním českého vlastenectví a cti.
Re: citace relevantní připomínky
(Janos, 9.3.2010 10:48:03)
Odpovědět
pak další židovští hrdinové Železný, Lauderer, Alan Baron, Salzman
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(mag, 8.3.2010 18:30:53)
Odpovědět
V jednom pořadu o přírodě ukazovali trpasličí šimpanze, kteří díky svým družkám, které ochotně nastavily kdykoli a komukoli byli údajně úplně neagresivní, ale protože jim to ještě nestačilo, samci vytvářeli tzv. sexuální vláčky - termín použitý v reportáži a doložený filmovým záznamem - kdy asi sedm a více samců v zástupu kopulovalo. Že by to byl nějaký vzor ?
Dušek má pravdu !
(Brabec, 8.3.2010 19:39:32)
Odpovědět
To, že Slovák, který nemluví česky a jedinou jeho kvalifikací v dopravě je právě jeho sexuální orientace - to je pravda. Podobně jako buzeranti v dopravě, tak ve vládě jsou to zase Židi. To není rasismus, ale fakt. Komunista a to dost odporný dělá předsedu vlády. Koho si vzal za poradce ? Inu soukmenovce Z.Mlynáře. Ach, jo. Je to sranda. Jo ten Fischer se bude rozhořčeně tvářit na Duška a bude dělat: Fuj, fuj! On nomenklaturní kádr ÚV, komunista ! To je hnus a ne Dušek, ktrý řekl pravdu !
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(evženek, 8.3.2010 21:02:21)
Odpovědět
Je to už opravdu otřesné,když na jednom českém ministerstvu se česky nedomluvíte a ještě vám tam natrhnou prdelku.
Jan Fischer i Vl. Mlynář jsou Židé.
(Valdec, 8.3.2010 21:02:24)
Odpovědět
Předseda vlády, bývalý komunista, se sám přiznal k židovské víře. Vladimír Mlynář je synem komunisty Zd. Mlynáře a židovky Rity Klímové...To není rasismus, ale fakt.
Re: Jan Fischer i Vl. Mlynář jsou Židé.
(Pedol, 9.3.2010 0:05:58)
Odpovědět
V moderní době je i přes antisemtiské nálady třeba nezapomínat na srpen 1968. Zatímco naši árijští představitelé jak Češi, tak Slováci se zesrali a tzv.moskevské protokoly podepsali, jediný kdo nepodepsal byl původem haličský Žid-František Kriegel, prohlásil, ať ho raději zabijí, ale takovouhle hanbu nepodepíše. A taky nepodepsal.
Tak tento Žid (i když komunista) se stal zosobněním českého vlastenectví a cti.
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(chouan, 9.3.2010 1:14:40)
Odpovědět
Vážený pane Semíne, podobný demonstrativní stranicko-politický jednohlas jsme mohli (bohužel) zaznamenat velmi nedávno.
To když se bratrstvo KSČSSD-ODS-TOP09ČSL-SZ radovalo, že soud zrušil DS. Stranu společensky mimořádně nebezpečnou, na rozdíl od KSČ(m).
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(jh, 9.3.2010 1:41:59)
Odpovědět
SOS!!!
Mám krásnou ženu, přesto se mi líbí jedna kolegyně.
Co si mám počít s touto sexuální dezorientací?
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(Brabec, 9.3.2010 4:13:04)
Odpovědět
Hňupe, to není sexuální dezorientace ! Tu máš stále stejnou, jenom měníš samičky, hňupe !
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(Jahoda, 9.3.2010 6:47:20)
Odpovědět
složil jsem báseň:
Je jaro,
lásky čas a Květen právě začíná,
tu zaplesá si srdce u každého z nás ,
když rozkvetlá lučina,zdobí pěkná lesní bučina.


A mráčky,plují si svou nebeskou poutí
mysl má bujaře si zplesá a poskočí jak jelen,
splínu všemu konec je a na věčnosti ámen.
Již více nic ji
......nezarmoutí.


Slunce svítí a ptactvo nebeské pěje si koncertní trylky,
vše v rozpuku a rozkvětu je
a na louce pracují pylně včelky.
V dálce jede vláček motoráček....

Jak krásně je,když sluneční světlo
ozáří tento ráj,
je máj a lásky čas
a všude je tak teplo,,,
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(Daniel Makay, 9.3.2010 7:59:51)
Odpovědět
Je to opravdu sodoma. Ale trochu humoru nezaškodí. Tak jsem doplnil text jedné pohanské trapné písničky na téma opilců:
Jede, jede mašinka kouří se jí z komínka, jede jede do dáli, veze samí vožralý......
Jede, jede mašinka kouří se jí z komínka jede jede do dáli, veze teplý do vlády.....
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(Jahoda, 9.3.2010 8:24:42)
Odpovědět
složil jsem báseň:
KOZLÍK.
Kozlík hopsá,skotačí,mečí
mlsný jazýček vystrkuje a lupení bere ztečí.


Zajíček,králíček věru na mou duši,
ten má ale dlouhé uši a jak něco v lese šustnese,
vystartuje tryskem z místa
a čile se plaší.
Králíčku,králíčku,posečkej mě chviličku,
dám já ti pod ocásek sůl
a budeš můj.
Kozlíku,ty uličníku postojíš mě trošičku
bujné ty moje kozlátko,dostaneš vbrzku
za krátko
čerstvě nasečené píce,to je věru dobrá svačinka
a trochu jetele a melásky,
zaskotač mě vesele,po těch našich českých lukách a přes lesní paseku.
Než dojde k slovu pekáč už,
trouba ,omastek a ostrý nůž.
Bude z tebe pečínka
a klobásky
a králíčka udělám si na česneku.
Co z toho plyne Daniel?
Že někdo je přes ženskou,někdo přes pánskou p...l a to co má fešný chlapec u pupku,
však pravá láska a to já věru v pravdě dím,končí u každého v žaludku.
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(kapej, 9.3.2010 13:54:31)
Odpovědět
Netušíc, že právě čtu si básnické rýmy,
nesouhlasíc - vždyť venku je pravé království zimy,
dívám se na konečné rozhřešení,
však ani písmenko v něm pravdy není.
Pravá láska, co žaludkem projde,
tak i místo svého spočinutí najde.
Jahodo, my zde kritizujeme naši vládu a Brusel,
a výsledkem Vaší básně ( i lásky )
je obyčejná pr....
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(Jahoda, 9.3.2010 14:26:12)
Odpovědět
ateiti,buzeranti,liberalisti,
všechno stejná chátra
do kostela nechodíto,
mají Boha z patra.
Nemodlej se Otčenáš
a chovaj se vztekle,
hrají radši marijáš
příjde pro ně Satanáš,
všichni skončej v Pekle!
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(kapej, 9.3.2010 16:55:11)
Odpovědět
Pročpak hned tak zle, to je od Tebe škaredé,
hned nás strašit Satanem a plivat sliny pekelné,
dodržuj alespoň to základní, kamenem když hodím já,
jsi - li správný křesťan,
ten dobré slovo a kousek chleba bezbožnému dá.

Bůh Tě vidí Jahodo a za každý špatný rým,
dostaneš v Chrámu páně přes držku a
Tvou duši promění Bůh v černý dým.
Drž se ševče kopyta,
Tvoje báseň klopýtá.
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(kapej, 9.3.2010 17:00:01)
Odpovědět
Omlouvám se za tu " držku ", ale to víte, rýmy jsou rýmy. Poetičtější je kušnička, když diskutujeme o těch zahřátých ...: )))
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(Jahoda, 9.3.2010 17:04:00)
Odpovědět
hehe,paní kapej,můj následují omentář na Vás neůtočí,pouze jsem jej psal ve stejnou doby jako Vy ten svůj)))
Berte jej prosím s rezervou..
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(kapej, 9.3.2010 21:46:37)
Odpovědět
...Tak jo, já taky nechci ze zásady nikomu ubližovat, ale na druhé straně - ptá se někdo daňového poplatníka, neadresně, jestli mu náhodou nechybí nějakých pouhých 8 miliard korun ? : )))) Vlastně to cítím takhle : (((((
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(Jahoda, 10.3.2010 6:31:15)
Odpovědět
a toto pravil dozajista
-fanatický ateista!
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(Jahoda, 10.3.2010 7:24:40)
Odpovědět
hm...já jsem ale také náboženský fundamentalista a vůbec se za to nestydím.
To s těma penězma ztracených a neoběvených by se mělo řešit a to tak,že je povinností vedení českých drah vysvětlit kdeže tyto peníze jsou.
Já už vím co za nařčením z homo stojí ,jinak řečeno tohoto boje bych se nechtěl zůčastnit ani náhodou,to mě jako dělníku v továrně je mnohem lépe,odpracuji si svou směnu,tj 8 hod . a jdu domů,ale jak jde o miliardy ztracených peněz,tak to jde z tlustejch do ´tenkejch a neberou se ohledy a nějaká nařčení...to je jenom průvodní jev asi oprávněné zlosti z toho,že se není možné dovolat práva.
A proto se tedy ptám stejně jako Vy,
-kam se k čertu poděly ty peníze??

A jsem přesvědčen,že pan Dušek se ptá také...bude mu rozumě odpovězeno?
Stejně bych ale nechtěl být v kůži těchto potentátů,pro které je tisíc korun jako když se šáhne u dveří na kliku..nemají klid a nemají asi ani z ničeho radost..copak jsou pro ně peníze?
Nic,mají jich že nejsou schopni tyto utratit,takové mají platy!
a jde po nich opozice,která si nebere servítky...z čeho asi tak mají tito papaláši radost,na co se těší ,mají vůbec nějaké sny a touhy?
Já ano..momentálně šetřím na nové auto a protože se cítím být čechem,koupím si škodovku,zcela novou z továrny...
a až ji budu mít,,,až ji budu mít!
A to jsou pocity a emoce,které zcela jistě těmto pánům schází..já bych svou pozici dělníka s jejich posty neměnil ani náhodou.
Jinak sorry za toho ateistického fanatika,klidně mě to můžete vrátit.
Jako žena na to máte právo a já to přijmu)))
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(Jahoda, 10.3.2010 7:36:52)
Odpovědět
jo..a když už jsme u té politické nekorektnosti,chtěl jsem se zeptat,zdy romům,kteří se vracejí z Kamdy po té,co tam bylo z jejich strany zjištěno že počení holubové jim zadarmo nebudou létat do huby...
dostanou u nás zpětně vyplaceny všechny peníze na sociálních dávkách za měsíce ztrávené v Kanadě a jestli se jim sociálka postará o bydlení.


!!
Slyšel jsem něco ,že prý ano.
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(Jahoda, 10.3.2010 8:23:33)
Odpovědět
to na jedné straně a na té druhé jsem zase v pořadu dlužníci v tv sledoval příběh rodiny,které STÁTNÍ ůřad vyměřil protiprávně pokutu v milionech za podnikání.
Tak takhle toje,zatímco kdejací lenoši a paraziti parazitují,Vám,mě,stejně jako i jiného stát klidně vyžene z baráku pod most!
A proto se jim nepodaří zakázat DS!
Proč?
Mezi lidma je už mnoho nenávisti a bude hůře,akorád sleduji jak se zachová stát k navrátivším osočovatelům,protože jinak TYTO nazvat nelze.
Než jako nesvéprávné v chování a jednání,já bych to řešil asi takto..kdo nepracuje,nebude ani žrát!
A basta!
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(Jahoda, 9.3.2010 17:01:53)
Odpovědět
no dobře paní kapej...je pravda že jsem vedl řeči proti homosexuálům, ale zase na druhou stranu,to celé bylo vždy míněno pouze globálně a neadresně,zde jsou ale přímo jmenováni konkrétní lidé a na veřejnosti veřejně přetřásána jejich ůdajná sex. orientace a zaměření.
Nevim,nevím,ale mě je u toho všelijak a to už jen z toho důvodu,že i tito lidé mají tak trochu právo na soukromí ..jak jim asi musí nyní být?
A z toho bych vycházel.
Asi vážně není dobré otevřeně poukazovat na někoho,ukazovat na něj prstem a pohoršovat se na ním,já z toho mám ale vážně špatný pocit.
Co když je jim tím ublíženo?
Je pravda,že jsem leckdy také verbálně ujel a pouštěl si svá ůsta na špacír,ale pokud by se mělo konkrétně na někoho ukázat prstem a ublížit mu,asi bych z toho rychle vycouval.
Jenže se už tak stalo a na vině jsou jistě i homofobní nálady a ten,kdo je vyvolává a nalejmě si čistého vína...já v tom také nejsem nevinně.
Oni si ale o to ti homo leckdy také koledují svou zamrzlou nenávistí ke konzervativním hodnotám a ŘKC,,,nevím a popravdě řečeno je asi lepší mlčet ,mě osobně je těch nařčených ministrů líto,snad tato aférka vyšumí do ztracena a nebude se dlouho přetřásat na veřejnosti.
Je třeba se řídit vnitřním hlasem,který říká co je dobré a co špatné a ten můj a v tom si nemohu pomoci mě řekl,že ubližovat někomu není správné.
Snad proto jsem se rozepsal o lásce procházející žaludkem a přímo nezaůtočil na konkrétní jména-bránilo mě v tom svědomí.
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(orel, 9.3.2010 12:34:55)
Odpovědět
Správně, i pohané někdy pijí. Tady máte pohany na dnešní Litvě:
http://www.youtube.com/watch?v=7kp1HFxi2h8
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(Krištov, 9.3.2010 9:12:00)
Odpovědět
Sousedovi je přes šedesát tak prý může radit, pravil, žádám Žaluda aby ovládal žaluda.
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(Karell, 9.3.2010 10:14:55)
Odpovědět
A moje báseň:

Nás ministr Slamečka
obskočí i samečka.
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(Felix, 9.3.2010 10:18:17)
Odpovědět
Je tady v komentářích hodně o snášenlivosti a nesnášenlivosti. A tak se ještě jednou podívejme na snášenlivost těch, kdo jsou (i k buzerantům) příkladně snášenlivý. Varování: kyblík při sledování nutný.
http://www.zvedavec.org/vezkratce-3681.htm?PHPSESSID=3npe8m9s12o7edrjifvrf4abr1
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(Felix, 9.3.2010 10:39:08)
Odpovědět
Ještě stojí za pozornost, že pan Ing. Gustav Slamečka, svobodný, bezdětný (buzeranti ale už laboratorně zkoušejí i rodit děti) po pádu vlády europrostituta Tupouše na jaře 2009 byl navržen ODS (!) do posice ministra dopravy České republiky. Jak píší prvnizpravy.cz - odpovídá to realitě: zelená, nikoliv modrá ODS (a dodejme: i TOP Karla Bilderberga). A zelení havlisti jsou tahouni při podpoře takto desorientovaných.
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(Šoumen, 9.3.2010 17:02:56)
Odpovědět
Chtěl bych vidět jak na Slovensku sedí na ministerstvu dopravy Čech a zároveň mluví i do médií česky. To by prosím asi ve vládě vlasteneckého Fica nešlo. Buďto by mluvil slovensky, anebo by nebyl ministr. Takový bordel je jen u nás. Jestli tu je již dlouho, a má pracovní povolení, tak by se už mohl naučit česky, alespoň pro média. Jinak pro svého "přítele" může mluvit třeba hotentotštinou jestli jim to spolu dělá dobře. I toto spoustu lidí v tomhle absurdistánu štve. A jestli se prokáže, že je opravdu homosexuál, tak doufám, že se Duškovi omluví. On zvažuje trestní oznámení, ale to by se to možná při vyšetřování provalilo. Takže jenom hrozí tak jako odbory stávku. A všichni se pak pokakali, když jí měli vyhlásit. A to je to celé zvažování trestního oznámení, on by se taky pokakal, když by to mělo kvůli tomu prasknout.
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(Felix, 9.3.2010 18:28:13)
Odpovědět
Šoumene, musím Vás poučit o tzv. diferencované toleranci. To je taková tolerance, kdy se něco toleruje a něco netoleruje podle rozhodnutí tolerujícího. Historikům je tato kategorie známa např. již z dob socialismu, ať už nacionálního nebo třídního. My nemůžeme dopředu vědět, jak ve věci (ne)tolerující rozhodne, protože on je v té věci suverénem. Proto lze uvést jen příkladmo:
- Inženýr Slamečka smí na veřejnosti hovořit slovensky.
- Oborář Dušek smí na veřejnosti kritizovat korupci a sexuální skandály v Thajsku.
- Vy smíte ma veřejnosti kritizovat stav chodníku před svým domem.
- Generální tajemník Topolánek smí veřejně kritizovat generálního tajemníka Paroubka a naopak za nesprávné vedení svých stran. Oba obdobně smějí kritizovat a být kritizováni Schwarzenbergem, Liškou, Svobodou a Filipem.
- Lidové noviny smějí převzít článek z Mladé fronty a naopak.
- Ing. Slamečka nesmí na veřejnosti hovořit latinsky.
- Odborář Dušek nesmí na veřejnosti kritizovat korupci a sexuální marasmus v bruselském politbyru.
- Vy nesmíte kritizovat stav chodníku před homosexuálním klubem, do něhož chodí Ing. Slamečka.
- Žádný český generální tajemník nesmí kritizovat předsedu Nejvyššího sovětu Evropského svazu.
- Lidové noviny ani Mladá fronta nesmějí převzít tento článek Michala Semína z euporalu.
Povolení a zákazy jsou sancionovány. Od výběru na místo ministra dopravy, přes úklid do dozorčích rad, opovržlivé odsudky socioložky Šiklové o primitivu, platbu 70.000 euros za označení předsedy Nejvyššího sovětu "mokrý hadr", přes odvolání z úřadu až po podmíněné a nepodmíněné tresty odnětí svobody a podivné mizení osob.
Diferencovaná tolerance je vědecky snad nejlépe popsána v díle "Empiriokriticismus jako poslední stadium demokratismu" od známého amerického politologa prof. Jana Švejnara (česky 2008 s předmluvou Václava Havla).
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(Josef Novák, 9.3.2010 19:14:56)
Odpovědět
Jestli je pan Slamečka homosexuál, tak je pochopitelné, že je svobodný a bezdětný.
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(Felix, 9.3.2010 12:24:51)
Odpovědět
Neokonservativní Amerika - náš vzor. Aktualita.
Neokonservativec Ashburn byl zadržen opilý za volantem služebního auta nedaleko budovy kalifornského senátu v Sacramentu. V neděli místní televizní stanice uvedla, že jel z homosexuálního klubu, což okamžitě vyvolalo spekulace o sexuální orientaci konzervativního politika.
V pondělí Ashburn v diskusním pořadu Ingy Barksové přiznal: „Jsem gay." V kalifornském senátu přitom vždy hlasoval proti právům gayů
***
A tak Obama, Palinová - všechno jedno. S Amerikou na čele vpřed! I like America‘s world tornadoes.
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(Jiří Vintr, 9.3.2010 17:46:36)
Odpovědět
Já jsem pouze chtěl, aby nebyl J.Dušek srovnáván s lidmi jako je Semín, kteří se hned se slinou u úst ženou někam, kde se řekne slovo homosexuál. Pan Semín je katolický šovinista a rozhodně protestuju, aby parazitoval na člověku jako je Míra Dušek. On jednal v zájmu českých drah, jejich zaměstanaců, nás všech daňových poplatníků. Nevede svou nemocnou svatou válku jako pan Semín a svým výrokem sledoval úplně něco jiného. To je celé.
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(Felix, 9.3.2010 18:31:05)
Odpovědět
Souhlasím s Vaším názorem. Podrobněji vizte, prosím,výše o tzv. diferencované toleranci.
Re: Proč by se měl Jaromír Dušek omlouvat? Aneb vládnou nám homosexuální bratrstva?
(Felix, 9.3.2010 21:13:12)
Odpovědět
Aktualita (prvnizpravy.cz).
"Fischer hájil poradce proti antisemitským výpadům
Zřejmě nejemotivnější vystoupení ministerského předsedy dnes zažila poslanecká sněmovna. Tomu předcházely útoky na šéfa jeho poradců.
9. března 2010 - 19:04
Jan Fischer prohlásil, že má ve zvyku bránit svoje nejbližší spolupracovníky a proto nemůže mlčet. Samozřejmě jsem si nechal důkladně prověřit, že Vladimír Mlynář není ve střetu zájmů. Chci upozornit i na to, že už minulý rok, hned po mém nástupu do úřadu se v Lidových novinách objevily výroky o židobolševicko-unionistické partě na úřadu vlády.
Ta slova byla podobná jako nedávné výroky Duška o homosexuálech," řekl rozčilený iministerský předseda. "Oba výroky nejsou z roku 2010, jsou z roku 1938 nebo 1939. A nejsou z Lidových novin. Je to jako kdybych četl Der Stürmer nebo Völkisher Beobachter," prohlásil viditelně rozrušený premiér."
A tak Fišer hrdinně osobně brání své souvěrce proti protibolševickým a protižidovským výpadům.
Asi by měl Slamečka stejně hrdinně bránit to svoje bratrstvo.