reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků

Autor: odjinud | Publikováno: 17.3.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

http://www.humintel.com/scans2/index.htm

 

Čtěte také:

Opilec Václav Havel – svědek vypraví o bývalém prezidentovi

Občan Havel: Největší škůdce polistopadového vývoje

Tajemné restituce Václava Havla






Čtěte také:

Opilec Václav Havel – svědek vypraví o bývalém prezidentovi

Občan Havel: Největší škůdce polistopadového vývoje

Tajemné restituce Václava Havla

Havel si přál návrat sudetských Němců i jejich majetku

reklama
30996 čtenářů | 75 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(Jan Zeman, 17.3.2010 0:32:50)
Odpovědět
str. 85 Televize (i film) mne totiž trvale a nepřiměřeně dojímá, vzrušuje a povznáší. Ty krásné pozitivní city, které tam člověk vidí, ta vlídnost, laskavost, moudrost, ohleduplnost, to, jak se tam lidé vzájemně neponižují a neurážejí, jak smysluplně jednají.
(asi dávali přenos z jednání ÚV)

87 - Rudé právo si tu budu platit z kapesného.
(já snad spadnu ze židle :))))))))))))

str. 97 ...nejsem pouze depresivní psychopat, jak o mě říká dávná diagnóza, ale zároveň i tak trochu nezmar...

(jo to sme viděli jak teďka jeho bilderbergský kamarádíčci typu Peheho zřejmě v podobných intencích jako tehdy Havla chtěli diagnostikovat Klause...hnus, kaviár a to jeho neustálý nemakačenkovsví a obžersví snad ani nebudu komentovat...)
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(Davidan, 19.3.2010 1:29:54)
Odpovědět
Abychom pro tuhle nulu nezapoměli, že se dějí další zrůdnosti:
Obviní Írán
Před 49 minutami
Podle mediálních zpráv dopravuje americká armáda bomby tzv. bunker-buster na americkou základnu na Diego Garcia v Indickém oceánu. Herald Scotland hlásí, že podle odborníků jsou tyto bomby připravované pro útok na íránská jaderná zařízení. Noviny citují Dana Piesche, ředitele Centra pro mezinárodní studie a diplomacii na londýnské univerzitě: "Totálně zbrojí pro destrukci Íránu."

Dalším krokem bude nahraný "teroristický útok", sehraná fraška podobná operaci Northwoods, ze které obviní Írán. Vzhledem k tomu, že íránské vedení už bylo dostatečně démonizováno, tenhle vylhaný útok bude dostatečný pro zajištění veřejné podpory bombardování Íránu v USA a Evropě. Bombardování zahrne více cílů, nejen jaderná zařízení, a bude pokračovat, dokud nebudou Íránci souhlasit se změnou režimu a dosazením loutkové vlády. Zkorumpovaná americká média budou prezentovat tuto loutkovou vládu jako "svobodnou a demokratickou."
Pokud můžeme usuzovat z věci minulých, Američané podvodu podlehnou. V únorovém čísle American Behavioral Scientist argumentuje mediální vědec, profesor Lance DeHaven-Smith, příklady, kdy státem vedeny zločiny proti demokracii, na kterých se podíleli vysocí politikové často společně se zájmovými soukromými skupinami, vyústily v tajné aktivity, jejichž cílem bylo prosazení své agendy. Příklady zahrnují McCarthyismus nebo zfalšované důkazy o infiltraci komunistů, události ze zálivu Tonkin postavené na falešném tvrzení prezidenta Johnsona a šéfa Pentagonu McNamara, že Severní Vietnam zaútočil na americkou loď, vloupání do kanceláří psychiatra Daniela Ellsberga za účelem jeho diskreditace a zfalšování "výzvědných" zpráv, že Irák má ZHN za účelem zdůvodnění americké invaze. (www.mediafreedominternational.org)
zdroj
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(Kalous, 17.7.2011 18:54:37)
Odpovědět
Vždyť si USA hned po končení války přivezli do USA asi 500 čelných fašistů a SSáků z Německa, aby je ochránili a něco se od nich naučili.
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(Shark1, 18.7.2011 23:24:14)
Odpovědět
Šmarjápano, kde jste žil? Političtí vězni neměli přístup k informacím, nesměli si objednat Lidovou demokracii, nebo Newsweek! Ale potřebovali mít alespoň základní info o mezinárodních vztazích, ze kterých se odvíjelo jejich postavení. Co myslíte tak, že měli povoleno? Zprávy v televizi a Rudé právo.
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(Brabec, 17.3.2010 1:44:15)
Odpovědět
Velmi zajímavé, neznal jsem to. Ale blbě se to čte, místy ani nelze - škoda !
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(L.P., 17.3.2010 8:40:24)
Odpovědět
U některých prohlížečů to lze zvětšit – zmáčkněte ctrl +

nebo si obrázky normálně uložte a prohlédněte v některém prohlížeči obrázků a případně zvětšete.

Asi ty nejlepší pasáže možná přepíšeme a uděláme nějaké "best of" Vašek H.
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(Jarda_B, 4.6.2010 16:41:35)
Odpovědět
Ty woe.. to je ale masakr.. jsem z obou stran původem ze selské rodiny.. takž komunisty nesnáším. To co se tu člověk dočte z toho se mi dělá skutečně bytostně špatně. Spíš tedy z dopisů vězňů z padesátých let, ale i z toho druhýho. Je dobře, že takovou věc otisknete ať už člověku zboří jakkoliv mylnou představu. Je potřeba to říkat pořád dokola a ani to asi stejně nepomůže. Přesto PRAVDA je jako křišťál a tak bychom s ní neměli šetřit ani jí kalit. Nakonec stejně zvítězí. Děkuju Vám.
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(Frigo, 17.3.2010 22:41:17)
Odpovědět
Mám dotaz na pány historiky, tady to Halvlovo protekční uvěznění, to bylo v době kdy Václav Klaus za peníze komunistického ministerstva zahraničí studoval v USA nebo později, když už seděl v ústavu komunistických nomenklatur Prognostickém ústavu s Karlem Kochnerem - odsouzeným v USA za špionáž pro KGB ??
Jenom tak pro zajímavost že bysme protekčního vězně Havla porovnali s osudy Vašeho guru, nom enklaturního kádra ksč a syna komunistů Václava Klause, našeho nynějšího prezidenta
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(Davidan, 19.3.2010 1:27:56)
Odpovědět
To nic nemění na tom , že je Václav Havel křivá kreatura a naprosto nemorální zrůda.
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(Robin, 17.3.2010 2:59:30)
Odpovědět
Zajímavé, ale srovnávat hned vedle sebe 2 osudy - jeden po roce 1948, druhý z 80 let není historicky vhodné - byla úplně jiná doba. To by se k těm dvěma sloupcům mohl třeba přidat i třetí sloupec z let 1945-47 z odtajněných archívů britské tajné služby o mučení a likvidaci německých komunistů v britských vojenských věznicích v britské zoně poválečného Německa ...
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(Jan Zeman, 19.3.2010 9:14:19)
Odpovědět
No, tak co třeba Pavel Wonka.
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(Robin, 20.3.2010 6:13:52)
Odpovědět
A Hučín, Jirous. Wonka zemřel přirozenou smrtí, měl silně nemocné srdce.
Ostatně i nyní každý rok umlátí "policajt" někoho k smrti (opilého řidiče, který ujede do pole s autem, Vietnamce, bezdomovce ...
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(Jan Zeman, 8.4.2010 14:33:06)
Odpovědět
Tak přirozenou smrtí jo? Vy máte taky asi něco nemocného.
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(Také Mukl, 26.5.2010 20:52:57)
Odpovědět
Kominka znám osobně a prohlašují, že je to jeden z největších lhářu a darebáku jaké jsem kdy poznal. To co ve své hodně pitomé knížce popisuje,je pravdivé jen to, že byl zavřen. Jinak nic. Po celou dobu kdy žil z rodinou v Canadě, žil jen ze somrování a vypujčování a nevracení. Pokud někdy pracoval, tak jedině v kriminále a to ještě jak to šlo se prácí vyhýbal. Hodně hodin jsem měl požnost ho pozorovat a poslochat jeho plky. Ten chlap se vydává za leteckého akrobata třebas vůbec neví co je to letecká akrobacie a sám nikdy neměl pilotní průkaz. Jeho hrdinské zkazy "Kapitáná Míka" jsou vycucaně dokonce od jinad jak z prstu. Podváděl a okrádal každého, především, ty kteří se mu v jeho bídě kterou neustále předváděl snažili pomoci. Okradl a podvedl spoustu politických vězňu a potom ještě každého kdo mu na jeho sviňárny přišel pokydával neřádstvem ve svém plátku. Postivě se Komínek neživil nikdy za celý život. Je to bezcharakterní prolhaný darebák !
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(Lucie, 21.8.2010 20:26:09)
Odpovědět
Tomu snad ani nelze věřit - máš pro to nějaké důkazy?
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(peppa, 19.7.2011 1:34:41)
Odpovědět
Naprosto souhlasím. Moji přátelé z řad krajanů v Kanadě mi o Komínkovi vyprávěli velmi divné věci už začátkem devadesátých let. Tedy v době kdy Petřík s Bartošem ještě tahali kačera a močili do plínek.
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(bublifuk, 17.3.2010 4:14:29)
Odpovědět
Někde jsem četl, že si havel přišel stěžovat estébákům, protože mu někdo vypustil kola u mercedesu a oni mu řekli, že s tím nemají nic společného.
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(Lada, 17.3.2010 6:19:26)
Odpovědět
......"Havel" se neměl nikdy špatně což svědčí i jeho pobyt ve vězení, takže je zřejmé ale to se už dávno ví, že s "komoušema" vycházel v rámci možného. A po "převratu" se jim za to odvděčil. Nikdy nestrádal ani v kriminále....kaviár, doutníky....
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(jira22, 17.3.2010 6:55:45)
Odpovědět
Proč asi, kdepak zmizely spisy STB na pana Havla. Ruml a pár dalších ví, ale nepoví.
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(Lada, 17.3.2010 7:21:13)
Odpovědět
.......ano to je přesně tak,.......Ruml ten pasák krav se na ministerstvu postaral aby vše zmizelo ale bohužel lidi mají paměť!!!
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(Lukáš Petřík, 17.3.2010 8:46:16)
Odpovědět
No jiní vězni ani v Havlově době běžně nepojídali kaviár a nepokuřovali doutníky...
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(Felix, 17.3.2010 9:31:06)
Odpovědět
Havel podpořil zelené, Ruml k nim vstoupil. Tam je New left nejryzejší.
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(Lada, 17.3.2010 11:05:10)
Odpovědět
.......u zelených jsou převážně lidé kteří za totality byli placeni ze západu a tzv disidenti jak si říkali...........je to jenom odpad, Rumlové, Havlové, Bursíci,Halíkovci, Šiklová, Pehe - Ehe a podobní . Ale kvituji alespoň už neuslyšíme jaká že má být vlastně biomasa od Kateřiny......Nikam se nedostanou neb nepřelezou s Havlem 5% hranici do parlamentu
Tak by mně zajímalo jestli se někde dočtu, jak je to s tím Pehe. Je nebo byl něčeho doktor nebo nebyl? Když byl poradcem na Hradě, tak se psávalo i říkávalo Dr.Pehe. A pak mi někdo říkal, že byl na Floridě číšník. Teď je ale ředitel údajně americké univerzity v Praze. Tak nevím

P.S. podle Ondřeje Neffa byl Havlův osobní gynekolog (román Tma, oslovovali ho tam "to Pehe"
Re: Havlovy dopisy Olze:
(Šofér 51, 17.7.2011 17:33:03)
Odpovědět
Kdyby zmizely spisy jenom Havla!!! Kolik bylo lidí v KSČ a v takzvané lidové frontě,o kádrových rezervách ani nemluvě a tito všichni byli prověřováni. Ale PRVNÍ se po 17. listopadu dostali na vnitro LIDOVCI(kteří měli máslo na hlavě) a postarali se o nejdůležitější spisy, Ruml jenom systematicky dokončil práci.
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(whaler, 17.3.2010 9:10:04)
Odpovědět
A odvděčil se jim vskutku skvěle. Proto to taky tady tak vypadá.
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(lubomír štrougal, 18.7.2011 10:09:42)
Odpovědět
Vždycky tvrdím, že normální lidi se tak neměli na vojně jako to prase v kriminálu. Americké cigarety, krém na opalování, čokoláda, rumba koule, masáže a ještě mu tam bolševik zadara spravil jeho vyžrané zuby, zatímco ostatní mukli tam o ně přišli. O tom, že byl s bolševikem víc než zadobře, svědčí skutečnost, že ho nazašili pro příživu, ale za politiku, aby mu na západě udělal image! Pro ty mladší uvádím, že za komančů musel každý makat (i bezdětné ženy, které by normálně manžel uživil)- pokud by odmítly, tak se za to chodilo sedět natvrdo! Takže to komoušům s Havlem (Tominem) dokonale klaplo, on jim umožnil sametovou transformaci do kapitalismu a jim na druhou stranu nevadilo prolomení Benašových dekretů při restituci jeho kolaborantského majetku. Byl to do jisté míry precedens a není divu, že teď se všelijaká nacistická verbež z celého světa domáhá navrácení statků v ČR- mají zářný příklad.
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(peppa, 19.7.2011 1:38:36)
Odpovědět
A proč by se měl mít špatně? Jeho divadelní hry se dodnes hrají celém světě už od poloviny šedesátých let. Dillia nedávno uvedla, že Havel je neprodávanější český autor a jeho hry měly celkem 500 premiér ve světě což je rekord v českém divadelnictví. A za každé představení má autor tantiémy a honoráře. No tak: piš barde a střádej ať se máš taky dobře.
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(lubomír štrougal, 19.7.2011 13:06:35)
Odpovědět
To myslíte vážně, nebo jste byl dlouho na sluníčku? Nepletete si náhodou starého věškrňu a Jaroslavem Haškem nebo Karlem Čapkem? Mimochodem- bard taky píše a nemá se špatně. Až vydám své paměti, tak to bude síla!
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(Felix, 17.3.2010 9:25:08)
Odpovědět
http://www.radiovaticana.cz/clanek.php4?id=12400 :
Zprávy
8.2.2010
Vatikánský deník zveřejnil recenzi italského vydání Havlových Dopisů Olze
Vatikán. Vatikánský deník Osservatore Romano publikoval v nedělním vydání (7. února) obsáhlou recenzi knihy Václava Havla Dopisy Olze, které vyšly v těchto dnech italsky (vyd. Santi Quaranta, 480 stran, 15 euro). Autor recenze Claudio Toscani připomíná čtenářům vatikánského deníku osobnost Václava Havla, jak vystupuje z dopisů, které adresoval manželce Olze z komunistického vězení v letech 1979-1982. Toscani upozorňuje také na Havlův zájem o knihu Josefa Ratzingera Úvod do křesťanství, když v jednom z listů žádá svou manželku, aby mu ji přinesla do vězení. Havlovy Dopisy Olze vyšly italsky poprvé.
***
http://www.euportal.cz/Articles/5760-ods-a-konec-pravice-v-cechach-aneb-havlismus-utoci-a-ovlada.aspx
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(vizir, 17.3.2010 11:16:54)
Odpovědět
Havlovi dopisy Olze vyšli v Itálii po prvé, a doufám že naposled. Je to humus...
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(Jana, 18.3.2010 22:24:00)
Odpovědět
Proc myslite humus,pan Havel byl sledovan zapadnim svetem a beda,kdyby se mu neco stalo.Komuniste potrebovali vzdy neco napr. pujcky,vyvoz a jine.Vse bylo dane dobou.Jinak stale moc blibeny v zahranici.
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(peppa, 19.7.2011 1:40:51)
Odpovědět
Divné je, že Klausovy bláboly ještě nikdo v zahraničí ani jednou nevydal...
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(Lukran, 17.3.2010 17:09:23)
Odpovědět
str. 55 : " Představal jsem si, jak ležím v trávě a sluním se, piju ráno silné kafe, chodím po galeriích i hospodách."

To byl jako běžný pracovní den Václava Havla na svobodě ?!
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(Robin, 17.3.2010 17:59:52)
Odpovědět
Mohl být Lukrane když dostával peníze z podpor disentu od Západu. Ale zaměstnaný musel být, protože by jinak šel do basy za přiživnictví (komouši by určitě disentskou podporu neuznali jako legální zdroj příjmu a obživy). Být delší dobu bez práce a nebo oficielního zdroje legálních peněz bylo trestné - basa! Teď by bylo v base skoro 600 tisíc nezaměstnaných, to by věznice nestíhaly (už nyní jsou přeplněné). Nadsázka.
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(šumichrást malbohán, 18.3.2010 14:01:53)
Odpovědět
I když byl tzv. "volná noha", která nemusela mít razítko v občance a skutečně toho za život moc poctivě neodpracoval, tak ho mohli komouši klidně při troše snahy zašít za příživu (i s manželkou). To se jim ale nechtělo, protože už si ho chystali s těmi nejrůznějšími "prognostiky" do budoucna. Jinak ho myslím Cibulka zhodnotil velice trefně.
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(chouan, 18.3.2010 0:17:55)
Odpovědět
Dosti težká četba. Levý sloupec.
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(Bobr, 18.3.2010 9:31:29)
Odpovědět
Vaše havlofobie je patologická. Navštivte Bohnice, tam vám pomohou.
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(duda, 18.3.2010 11:05:47)
Odpovědět
Očem to mluvíš jdi ty do Bohunic aby ses měla tak dobře jak Havel, který zlikvidoval celou republiku
další z článků jakéhosi debila
(Shark, 18.3.2010 12:00:10)
Odpovědět
který se nedal "protekčně" uvěznit? To se fakt divim, vždyť to bylo tak prosté strávit 7 let v kriminále, že ano? Horší než zastydlá puberta je zastydlý antikomunismus lidí, kteří drželi hubu doma v teple a teď blijou nesmysly.
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(Líza, 18.3.2010 13:32:00)
Odpovědět
Shodou okolností jsem si nedávno půjčila z knihovny Dopisy Olze.Po přečtení asi 100 stránek jsem jen listovala.Zaujalo mě všechno a to nejen kaviár,doutníky ale také hemeroidy které jsou často zmiňovány,zahraniční vitaminy atd.Také jak diktoval v dopisech své požadavky co poslat.To bylo vězení??????Nepsal to třeba na Hrádečku ??????????
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(Free, 18.3.2010 16:03:42)
Odpovědět
Lízo nezbývá, než abyste si to zkusila nyní. Jistě to budete mít o to pohodlnější, že režim ve věznicích je daleko liberálnější, než tehdá.
Tak hurá do tepláků na těch 7 let. Jistě se těšíte. A psát můžete domů , co a kdy budete chtít. Těším na vaše radostné řádky. Moc by mě zajímalo, co jste tehdá dělala, krom spořádané volby kandidátů Národní fronty
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(líza, 18.3.2010 18:07:36)
Odpovědět
Děkuji za radu ale tepláky jsem nosila déle jak sedm let.L
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(Shark, 21.3.2010 14:13:53)
Odpovědět
Možná jste tepláky svékla až v 18 letech, to je váš problém.Tady se nepíše o tom, do kdy kdo nosil teplány, milá Lízo, ale tom, jak byl kdo dlouho vězněn. Tak už se chystáte jít za katr? Určitě to tam je prima, můžete tam odsud popsát v dopisech Lojzovi.
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(Přemek, 18.3.2010 22:09:57)
Odpovědět
ti magoři z Rudého kráva srovnávali nesrovnatelné - osud anonymního vězně z padesátých let a osud vězně let osmdesátých, jehož věznění bylo sledováno západními médii... Oba však mají něco společného - a na to Cibulka rád zapomíná - oba byli vězněni jen za to, co si mysleli. (Tenhle článek si pamatuju už z dob jeho vydání a už tehdy mi z toho bylo špatně.)
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(ann48, 19.3.2010 0:02:40)
Odpovědět
všichni, kdo se zastávají Havla, by si měli zjistit, jaký režim měli jiní disidenti a političtí vězni. S Havlovým nesrovnatelný. Pro mě je i nepochopitelné, že nechal vydat Dopisy Olze, vždyť je to takové plané tlachání, žádná starost ani o Olgu, ani o jiné disidenty, žádné vyjádření citu k vlastní ženě, jen na co má chuť, co mu má poslat atd. Jednoduše nic, pro co by si ho měl člověk vážit a proto se nemůžeme divit, jak šel po převratu soudruhům na ruku a jak draze jsme za to zaplatili a stále platíme.
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(sč, 19.3.2010 10:00:09)
Odpovědět
Z životopisné knihy VH: ......"A zatímco mí spolužáci pěstovali sporty, já pěstoval samohanu".......
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(Štastný Jim, 19.3.2010 11:10:55)
Odpovědět
Přátelé i ti opačného mínění,VH dokázal v dobách,kdy jsme my ostatní kolaborovali s režimem,říci jasné Ne husákovské inkvizici.Odseděl si to a vězení jistě přispělo k devastaci jeho zdraví.Jistě si k tomu přispěl i sám chlastem a kouřením.Pominu jeho osobnostní chyby,každý z nás má nějaké.Štvanici a očernování si nezaslouží jako si stejně nezaslouží i glorifikaci své osoby.Pravda je někde uprostřed,odnaučte se nenávidět a občas i odpouštět.I to patří k silným stránkám skutečných lidí.Myslím já.
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(Schlomo, 19.3.2010 18:49:17)
Odpovědět
K devastaci jeho zdraví přispělo především to že hulil jak továrna a chlastal jak ruský zájezd ..

vždyť tam sám píše jak se o něj pěkně starají ,jak se tam má dobře , ba ani ven z toho fešáckého kriminálu se mu nechce (mimochodem dokonce mu soudruzi z erárních peněz operovali i ty hemeroidy aby se mu dobře "sedělo" při popíjení značkových lihovin a pokuřování značkových cigaretek nakoupených ze zdefraudované finanční pomoci zpoza železné opony)
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(gog, 19.3.2010 18:56:29)
Odpovědět
"Je první máj a já ho oslavím prací která mne baví nejvíce, totiž psaním o sobě" ... lolol nikdy mne nepřestaně fascinovat když zrovna havlisté označují Klause za narcise
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(Liba, 20.3.2010 6:55:45)
Odpovědět
Pavel Wonka zemřel v base v r.1989, Váša plakal na phřbu, nelidskou soudkyni nechal soudit dál.To samé v bleděmodrém s Karlem Krylem.VH je slaboch, Petr Cibulka měl pravdu.A venku, že je populární?Kdo mu udělal image?A za co??Stálo nás to už moc ostudy, peněz.
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(Shark, 21.3.2010 14:09:00)
Odpovědět
O jaké ostudě píšete? O své domácí? Havel nikdy žádnou ostudu v zahraničí neudělal a dodnes je v většině západního světa, kam přijedu, jedinou osobností , kterou znají. Ceny , které posbíral, se udělejí za uznání
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(Jan Zeman, 8.4.2010 14:44:33)
Odpovědět
Pavel Wonka zemřel na jaře 1988. Ale se sviní Marcelou Horváthovou máte pravdu. Ona je typickým příkladem porevolučníhio mytí rukou.
viz: http://mm.denik.cz/23/cb/wonka_demonstrace_tu_19_denik_clanek_solo.jpg
A ostatně já si myslím, že naopak byla setrváním ve funkci odměněna - na smrti Pavla Wonky, stejně jako později Kryla nebo Dubčeka měly samozřejmě jisté kruhy eminentní zájem.
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(kodl, 25.3.2010 1:57:17)
Odpovědět
Havel= svině a ku*va zasraná.
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(frufru, 16.4.2010 15:23:20)
Odpovědět
Hehe. Já vím, že ironie je někdy těžko identifikovatelná, obzvlášť u člověka "od pera" a v úryvcích vytržených z kontextu, ale tohle, přátelé, je moc. Asi nemáte moc smyslu pro humor a moc nečtete :-)
Je to nefer porovnani
(Beda, 23.4.2010 18:09:02)
Odpovědět
Je to nefer srovnani i presto, ze samozrejme Havlovo vezneni bylo nadstandardni.
Jak jiz zde bylo zmineno porovnava se uplne jina doba, to je prvni chyba, ale dale Havel jiz v uvodu jasne pise, ze bude psat pouze pokud bude v dobre nalade a v podstate o dobrych vecech s tim, ze sve zene chce predat nadeji na stastny konec a nechce, aby se o neho bala (nekolikrat zmineno nemej o me strach).
Zatimco porovnavany pribeh drastickeho vezneni je postaven prave na sdelovani nejhorsich zazitku a nesdelovani ten pozitivnich (i kdyz tech tam zrejme moc nebylo, ale i tak). Takze je to uplny protipol.
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(nesyta, 17.7.2011 11:08:24)
Odpovědět
No tohle by byl jiste filmovy trhak,myslim, ze by byl stokrat vic sledovanejsi a stokrat vic diskutatovany nez ,,Odchazeni,,.A proto mili reziseri, nechcete se proslavit a slusne si vydelat?
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(jj, 17.7.2011 15:26:40)
Odpovědět
To máte sice pravdu,ale který herec by byl ochoten se v tom angažovat (vždyť by ho ti pravdoláskovci a ožralové sežrali za živa)a hlavně u nás neexistuje televizní stanice,která by odvysílala cokoliv,co by nezapadalo do kontextu sametové revoluce,boje proti terorismu a podobným žvástům.A věřte tomu,že film takového ražení by se nesměl promítat ani v kinech,ať si o cenzuře myslíte cokoliv.
Havlův projev
(PEPA OREL, 17.7.2011 13:25:45)
Odpovědět
Václav Havel, prosinec 1989 řekl(a):




"Dvacet let tvrdila oficiální propaganda, že jsem nepřítel socialismu, že chci obnovit kapitalismus, že jsem ve službách světového imperialismu, od něhož prijímám tučné výslužky, že chci být majitelem různých podniků. Byly to všechno lži, protože brzy začnou vycházet knihy, z nichž bude zřejmé, kdo jsem a co si myslím. Slibuji vám, že funkci prezidenta vezmu na jedno volební období, ale pak bych se chtěl vénovat práci dramatika.

Také vám slibuji na svou čest, pokud se za mého volebního období nezlepší životní úroveň, sám odstoupím z funkce. Pro mně není rozhodující, s jakým slovem jsou sociálni jistoty spojovaný, ale to, jaké jsou. Já si představuji, že by měly byt daleko větší, než jaké poskytovalo to, co mnozí nazývají socialismus.

Za svůj třetí úkol považuj i podporu toho, co vede k lepšímu postavení dětí, starých lidí, žen, těžce pracujících, příslušníků národních menšin a vůbec všech občanů, kteří jsou na tom z jakýchkoli důvodů hůře než ostatní. Žádné potraviny či nemocnice nesmí být výsadou mocných, ale nabízeny těm, kteří je nejvíc potřebují.

Připravujeme koncept důkladné ekonomické reformy, která nepřinese sociálni otřesy, nezaměstnanost, inflaci a jiné problémy, jak se někteří z vás obávají.......
celý projev najdete na blogu http://joseforel.blogspot.com na článku Ach ty pojebané ceny
Přeji všem hezký den
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(Fat Old Sun, 17.7.2011 15:07:49)
Odpovědět
Lukáši Petříku, nestálo by za to ty články přepsat nebo aspoň oskenovat s vyšším rozlišením?
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(konzervativec, 17.7.2011 18:25:11)
Odpovědět
Havel je fekálie národa.
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(peppa, 19.7.2011 1:31:35)
Odpovědět
NESOUHLASÍM. Největší fekálie národa jsi totiž Ty. V které škarpě Tě matka vrhla?
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(naivka, 17.7.2011 23:50:56)
Odpovědět
Všechno je pozdě,o Havlovi,Klausovi a dalších vlastizrádcích a ekonomických zločincích se mnělo psát po revoluci,co se dá dnes ještě zachránit,jsme sluhové,námezdní pracovní síla a bezdomovci ve vlastní vykradené a zadlužené zemi,nevratně.Havlovi to částečně vrací jeho nezřízený disidentský život,plný cigaret a alkoholu.Jen je divné,že političtí vězni z padesátých let nikdy nemluvili o doutnicích,pomerančích,bonbonech,vitamínech,penězích atd.,proč lhali,když byli na placené rekreaci s plnou penzi,asi se styděli...
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(RUDA, 18.7.2011 8:58:02)
Odpovědět
Je ještě co ukrást?

http://zvedavec.org/komentare/2005/04/1181-zprava-o-rozkradani-ceskeho-narodniho-majetku-v-90letech-20stoleti.htm
Prokrista, to nevíte, že ty texty
(Free, 18.7.2011 13:47:38)
Odpovědět
vyšly už před dvaceti lety knižně? Máte vůbec pojem o tom, co v nich je, že se jevíte nad takovými kravinami?
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(grima, 18.7.2011 14:31:57)
Odpovědět
Jeste mi v tom srovnani chybi jeden prognostik. Clanek by se mohl treba jmenovat "Vezen, vezen a prognostik".
Jinak srovnavat situaci politickych veznu po komunistickem prevratu a v 60 letech je sice zajimave, ale ukazuje spise zmenu v KSC a nejspis i absenci sovetskych poradcu, kteri sem po Unoru zavedli svoje metody, nez nejakou chybu na Havlove strane.
Srovnání nesrovnatelného
(Shark1, 18.7.2011 23:35:06)
Odpovědět
Texty pocházejí z historicky zcela odlišných období, kdy podmínky vězňů a chování KSČ se lišilo. To za prvé. Za druhé. Havlovy texty jsou dvacet let vydané knižně, ničím se nikdy netajit, nikdy nic nezveličovala ani nezkresloval a na kriminál si nikdy nestěžoval, PŘESTOŽE BYLO NA CO!!! Vyzývavé texty typu "dones mi malborky a šampus" se v kriminále běžně používají, možná to pro neinformované a v tomto případě pro hlupáky, kteří chtějí vytloukat politický kapitál, je novina. Pokud to nechápou, tak jiná svoboda tam není a mohou si to na pět let vyzkoušet, zda jim donesený šampus nahradí jejich svobodu ! Opravdu text pro politické primitivy!
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(Ludmila Hloušková, 18.7.2011 23:37:48)
Odpovědět
Václav Havel nenesl nejmenší podíl viny na věznění M. Komínka. Jiné věznění bylo v padesátých letech, jiné v době normalizace. Srovnávat nesrovnatelné je proto nefér. Když panu Havlovi tolik čtenářů závidí „fešácký kriminál“, proč tak málo našich lidí mělo odvahu se postavit veřejně proti komunistickému režimu? Je zajímavé porovnávat, jak některá individua, která nemají ani odvahu uvést své jméno, sprostě nadávají a plivají po člověku, kterého přijaly mezi své přátele takové osobnosti, jako např. Jan Werich, Jiří Hanzelka a Miroslav Zikmund, prof. Jan Patočka, z celosvětově uznávaných papež Jan Pavel II, Jeho Svatost Dalajláma, u nás kardinál Tomášek, nemluvě o světoznámých politicích a hlavách států. Mluvčími Charty byli mimo jiné biskup Václav Malý, Miloš Rejchrt, Marie Rút Křížková a jiní. Mezi přátele patřila statečná Marta Kubišová, rovněž jedna z mluvčích. Jedním z Chartistů byl i Jaroslav Seifert, nebo někdejší ministr spravedlnosti Prokop Drtina. To jsou lidé, kteří stáli a stojí na stejné straně s V. Havlem a Chartou. A kdo je na druhé straně a komu tak vadí stále trvající popularita V. Havla doma i ve světě??
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(Ka, 19.7.2011 1:07:21)
Odpovědět
Ostatní.
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(peppa, 19.7.2011 1:28:53)
Odpovědět
Havlova popularita vydí pouze rudé a fašistické spodině. Ostatně jsou to vlastně pořád ti samé lidé...
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(Peppa, 19.7.2011 1:25:44)
Odpovědět
Tak nějak jsem nepochopil o co jde. Srovnávat vězení z padesátých let s léty osmdesátými je stějné, jako by někdo přirovnal škodovku k mercedesu. A pan Milo Komínek? Naši krajané mi o něm vyprávěli velmi zvláštní věci...A mimochodem za bolševika jsem si i já občas koupil kaviár. Stál 20 korun a měli do v každé samoopsluze. Doutníky kouřil kde kdo. Tak co mě jako má pohoršovat? Nechápu...Spíš mě udivují ty výplody plné pravopisných chyb od podivných existencí...
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(Ka, 19.7.2011 8:23:18)
Odpovědět
Nevydíš náhodou rudě?
Re: Havlovy dopisy Olze: Hlavně ovšem Klausovi za všechno poděkuj :-)
(Miloš, 19.7.2011 12:46:32)
Odpovědět
Chvílemi jsem měl pocit, že to vpravo psal snad sám Jára da Cimrman. Navíc takto se tehdy neměli ani mnozí lidé na svobodě, jak si poživačně žil náš "plachý intelektuál" v husákovském arestu(!)...
Re: Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
(Jana, 20.7.2011 8:27:30)
Odpovědět
Je to výběr z dopisů, vy všichni, co tady kritizujete, vy byste dali do veřejné knihy intimní části, které se týkaly jen Olgy a Havla?Je třeba vědět víc, ne jen kritizovat doutníky. A nejsme ve středověku, v kole se už dávno neláme. . .
Co na to Kryl ?
(PleskoBijce, 20.12.2011 7:21:38)
Odpovědět
http://www.youtube.com/all_comments?v=W0Mydquf9S8