reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

EU chce centrálně řídit ekonomiky členských zemí z Bruselu

Autor: Redakce | Publikováno: 17.3.2010 | Rubrika: ShortNews
Ilustrace

Jak oznámil britský list Express, podle svého předsedy Barrosa je Evrospká Unie odhodlána silou Lisabonské smlouvy vynutit ekonomickou kontrolu nad každou ze zemí Evropské Unie. Šéf evropských byrokratů vyvolal pozdvižení svým výrokem, že „použije veškeré prostředky Lisabonské smlouvy k uvalení kontroly nad ekonomikou každé členské země EU.“ Předseda Evropské komise Jose Manuel Barroso prohlásil, že finanční stabilita je natolik kritická, že je nutné zavést další pravomoci pro eurokraty v Bruselu s možností zasahovat do ekonomik všech členských zemí. EU CHIEF VOWS TO RUN OUR ECONOMY FROM BRUSSELS

Ale tahle vyhrůžka vyvolala vlnu protestů kritiků neustále rostoucí bruselské demokracie.

Vyvolala obavy, že EU pod novým, nikým nezvoleným prezidentem Hermanem van Rompuy, plánuje převzetí moci.

Timothy Kirkhope, vůdce evropských tory poslanců, řekl: „Myšlenka povinné ekonomické politiky je hluboce znepokojující. Reflektuje velmi staromódní přístup „řízení a kontroly“, který neřeší problémy 21. století.“ Ředitel myšlenkového trustu Open Europe Mats Persson řekl: „Ekonomický růst nemůže být diktován centrálně.“

„Nezvolená Komise usiluje o posílení moci nad jedním z klíčových znaků demokratických politik, rozhodování o tom, jak bude řízená ekonomika země. Tohle nemá veřejnou podporu a zvyšuje to riziko, že bude unesena a bude sloužit politickým zájmům malé skupinky.

Barroso zveřejnil plán k obnovení růstu a řekl: „Ta ekonomická krize je horší, než kdokoliv očekával, a zvýšila požadavky na vnitřní závislost, vyžaduje rozhodnější reakce a zdůvodňuje požadavek těsnější a silnější ekonomické vlády v EU. Teď máme Lisabonskou smlouvu, která poskytuje nástroje pro (ekonomickou) politiku. Evropská komise má v úmyslu plně tyto nástroje využít.“

O tom, že Barroso nemluví do větru, svědčí i utajené zprávy o tom, že Bruselská centrála vysílá do Řecka svou vojenskou zásahovou jednotku.

reklama
1301 čtenářů | 15 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: EU chce centrálně řídit ekonomiky členských zemí z Bruselu
(kapej, 17.3.2010 10:19:46)
Odpovědět
Takže milí eurohujeři, teď můžete začít zvonit klíčky, protože teprve teď : UŽ JE TO TADY, UŽ JE TO TADY... Jaký další důkaz je ještě nutný k tomu, aby jste pochopili celou tu bláznivou komedii či spíš tragédii o tom, že jsme v bruseli...
Re: EU chce centrálně řídit ekonomiky členských zemí z Bruselu
(frantisek zajicek, 17.3.2010 17:41:41)
Odpovědět
Kapej,Kapej,o tobe jsem myslel,ze ctes pozorne...Ekonomicka kontrola neznamena rizeni ekonomiky,na jedne strane brecis,ze Jyrka nas zadluzi a na druhe,dle tebe,at ho propanakrale nikdo nekontroluje.S takovou to tady bude muset vzit do ruky MMF a to chces?Je jenom dobre,kdyz se najde nekdo a rekne:"tak takhle ne,damy a panove"jenomze v nasem narodovi se takovy jeste nenasel,Bohuzel...FZ
Re: EU chce centrálně řídit ekonomiky členských zemí z Bruselu
(kapej, 18.3.2010 11:03:03)
Odpovědět
"Předseda Evropské komise Jose Manuel Barroso prohlásil, že finanční stabilita je natolik kritická, že je nutné zavést další pravomoci pro eurokraty v Bruselu s možností zasahovat do ekonomik všech členských zemí.".... Tak nevím, Zajíčku, kdo z nás četl pozorně a kdo ne... je rozdíl mezi kontrolou a zasahováním, to snad chápeš i ty, ne ? Mám dojem, že jakmile vidíš můj příspěvek, musíš " něco " přidat a přitom nečteš článek, jen se mi snažíš stůj co stůj odporovat. No, co s tebou, nepotěšil si mne, ani já tě nepotěším a Hliník se už dávno odstěhoval do Humpolce.
Re: EU chce centrálně řídit ekonomiky členských zemí z Bruselu
(frantisek zajicek, 17.3.2010 17:47:07)
Odpovědět
A jeste je mi divne,proc takova ekonomicka kapacita Klaun,podepsala LS-pardon,oni ho donutili...Nebyl to nahodou tento hochstapler,kdo v 90.letech tvrdil,ze za 8-10 dostihneme Rakousko?Cha,cha,cha,cha,cha...FZ
Re: EU chce centrálně řídit ekonomiky členských zemí z Bruselu
(ivaanna, 17.3.2010 10:47:52)
Odpovědět
Tak už je to tady ... CHce to schromáždění pod heslem máme hole v ruce, jenže tady už asi ty hole nebudou stačit. Závidím Švýcarům jejich domobranu (a hlavně kvéry).
Re: EU chce centrálně řídit ekonomiky členských zemí z Bruselu
(Fiter, 17.3.2010 13:12:26)
Odpovědět
Pokud tam ti všehoschopní evropští darmožrouti vyšlou nějakou speciální jednotku na potlačení rebelie,tak se můžeme s Řeckem rozloučit jako se zemí kam se jezdilo na dovču za čistým mořem a ne jenom my.Přátelská atmosféra se rozplyne a jezdit někam kde na vás koukají zkrz prsty dlouho nebaví.
Re: EU chce centrálně řídit ekonomiky členských zemí z Bruselu
(pamětník, 17.3.2010 13:42:17)
Odpovědět
Co jiného se dalo čekat,když vedení EU si smluvně zabetonovalo své lukrativní trafiky v Bruselu i svých dvořanů-čtyřiceti tisíc darmojedů,úředníků.Nejdřív nám dalo kvoty na zemědělské produkty a čtvrtinové dotace,výsledkem je již dovoz všeho,kromě mléka a obilí a to i za komunistů jsme byli soběstační v zemědělských produktech a ještě vyváželi.Promyšlená likvidace našeho zemědělství a umožnění Rakousku,Francii a Německu dovážet k nám svou nadprodukci, 3x více dotovanou. Evropské otevření produktům z Číny nám spolu z Vietnamci,zlikvidovalo lehký průmysl(textil,přádelny,obuv,sklárny,hračky atd.).Ironii je,že zůstal těžký průmysl,který chtěl Klaus s Dlouhým zavřít jako první,to by na ostravsku byla již 30% nezaměstnanost.Politici před volbami slibuji snížování nezaměstnanosti,ale jak,co chtějí vyrábět,kdo vlastní zbytek podniků,o čem rozhoduji ministerstva.Tedˇ si staré západní země eurozony neví rady z imigranty,tak je potřeba přitvrdit a direktivně je rozdělovat a expedovat do nově přistoupivších zemí,vždytˇ přece dostáváme dotace z EU a nechceme být rasisty.I tady vidíte dvacetiletou práci politiků a vyjednané přístupové podmínky např. proti Polsku.Závěr,nevolit žádnou stávajíci parlamentní stranu kazimírů a neumětelů,z gruntu vyměnit!
Re: EU chce centrálně řídit ekonomiky členských zemí z Bruselu
(hanca, 17.3.2010 22:39:14)
Odpovědět
pametniku, naprosty souhlas!!!
Re: EU chce centrálně řídit ekonomiky členských zemí z Bruselu
(kapej, 18.3.2010 10:49:59)
Odpovědět
V plném rozsahu s vámi souhlasím.
Re: EU chce centrálně řídit ekonomiky členských zemí z Bruselu
(Dan, 17.3.2010 16:30:09)
Odpovědět
Moc bych se chtěl dožít dne, kdy Praha bude konečně odstavena od hesla a Morava bude mít zase svoji zemskou vládu a nad ní už jenom Brusel, ale k tomuhle se bohužel ještě zdaleka neschyluje, ne nevadí, je jasné že Brusel bude mnohem tvrdší vůči kontrole členských ekonomik po podvádění řecka, a je to jenom dobře.

Vy 4 a půl euroskeptika si tu zvoňte čím chcete, ale hlavně nestřílejte lidi jak tu někteří naznačují...
Re: EU chce centrálně řídit ekonomiky členských zemí z Bruselu
(Refre, 17.3.2010 17:39:38)
Odpovědět
Škoda že buranské názory pana Dana jsou tak vzdáleny pravdě. Pokud by se ČR rozdělila kvůli setrvání v EU, pak by v unii setrvala spíše západní část republiky s Prahou v čele, která je mnohem proevropštější než zapškle socialistická, proruská Morava... Ovšem jestli to má být způsob, jak ve zpátečnických a zaprděných obyvatelích Moravy vykřesat evropanství skrz nacionalistickou strunu, tak to by účinkovat nakonec i mohlo...i když to znamená porazit plebejskou duši Moravy.
Re: EU chce centrálně řídit ekonomiky členských zemí z Bruselu
(Hardy, 17.3.2010 19:47:31)
Odpovědět
My Češi a Moraváci jsme si příliš blízcí, stejná řeč, zhruba stejná ekonomická a životní úroveň, rozdíly jsou malé. Je pravda že Morava se cítí být trošku ukřivděná, že na Čechy snad doplácí, já nevím, měli bychom zlepšit a zprůhlednit finance, odvody, daně i přerozdělování. Myslím, že rozdělovat tyto dva národy, historicky jsme byli vždycky spolu, je hloupost, a většina, drtivá většina našich lidí to ani nechce.
Zkusit nějakej kantonální švýcarský samosprávnej systém, tam to funguje znamenitě a to jsou ve Švýcarech 4 národy a 4 jazyky.
Re: EU chce centrálně řídit ekonomiky členských zemí z Bruselu
(sedlák, 17.3.2010 21:55:29)
Odpovědět
Žádám a hlasitě volám, aby v souladu s Danovým názorem, bylo znovuobnoveno panství a tím i území Vítkovců a poté Rožumberků v plné finačním objemu a v plném zemském rozsahu, se vším, co na tomto panství nám obyvatelům tohoto panství náleží. A to prosím, včetně jaderné elektrárny Temelín a Pražakům a ani Moravanům neprodáme ani nedodáme ni wata, ni volta a s óhmy budeme prodávat jedině za státní dluhopisy. Rašelinu na kytky vám nikomu taky na dluh nedáme a na Brusel se vyprdneme. Mlíka tady máme dost, brambory si napěstujeme, dobytek si vypaseme a na zabijačku vás nepozveme, heč. Svýho piva máme dost a značku si uchráníme, tak co... A nakonec jsem zjistil, že pod Netolicema leží velký zásoby hnědýho uhlí, v Kašperkách máme zlato, ve Lhenicích třešni a víno, to ať si Moraváci nechají, stejně nám posílají jenom pančáky. A písničky máme taky pěkný, holky fešný, žádný hubený kozy jako mají v Praze, tak co nám bude chybět... Sníh je taky na Šumavě, my taky nikoho nepotřebujeme, aby nám do toho kecal. Kdo chcete, tak se přidejte na obranu jihočeských práv.
Re: EU chce centrálně řídit ekonomiky členských zemí z Bruselu
(sedlák, 17.3.2010 22:03:48)
Odpovědět
Jo a zapomněl jsem, Klause s jeho sociální politikou a ODS se svýma zlodějema si strčte za klobouk, my tady máme svůj program. Vybudujeme ratejny a pastoušky pro bezdomovce a jiné potřebné / svobodné matky / a v plném rozsahu obnovíme vejminky pro naše drahé, staré a přestárlé, i písemným zaručením jistoty naturálií ( brambory, mlíko, vejce, sádlo - občas pivíčko ). Tak. Naše heslo dne : Vzhůru do minulosti.
Re: EU chce centrálně řídit ekonomiky členských zemí z Bruselu
(Křižník, 17.3.2010 23:45:18)
Odpovědět
Chce to již nyní všechny ty vandráky,vyvrhele,zloděje a vrahy,kteří se z EU pos.... .vypakovat a pane Dane,vy jste dement a je třeba i Vám zavřít už konečně tu vaší držku.Ty zločinci z EU,ty teprve světu ukáží co to je za sebranku. Kam se hrabal Hitler. A říkej si kdo chceš co chceš.