reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku

Autor: Redakce | Publikováno: 12.3.2010 | Rubrika: ShortNews
Ilustrace

Ve vši tichosti je připravována schopnost nasazení jedné tajné EU skupiny k otestování. Je určena pro likvidaci jakýchkoli povstání. Tato tajná složka EU se jmenuje EUROGENDFOR, má sídlo v severní Itálii a v současné době je již připravena na odjezd do Řecka, kde se uskuteční její první velký zásah proti obyvatelstvu jedné ze zemí EU. V Řecku to vře, den ode dne jsou protesty lidí čím dál tím brutálnější. V současné době Německo doporučuje Řekům dříve vstávat a více pracovat, zatímco na řeckých ulicích roste čím dál tím větší hněv. Brusel je již rozhodnut poslat tuto skupinu na pomoc řecké vládě a zlikvidovat tak odpor řeckých občanů.

Bruselská paravojenská policie

V italské Vicenze sídlí velení útvaru evropské speciální jednotky o počtu 3000 mužů. Byla pojmenována EUROGENDFOR a před časem zřízena na pokyn dřívější francouzské ministryně obrany Alliot-Marie kvůli stále častějším francouzským nepokojům v přistěhovaleckých čtvrtích.

Tato paravojenská skupina má ve spolupráci s evropskými vojáky obnovit pořádek v nepokojných částech Evropy. Jejím úkolem bude v roli policejní skupiny zlikvidovat všechna ohniska odporu. Stále více zemí přistupuje k EUROGENDFOR. To není nic jiného než paravojenská policie, která v krizových situacích bude nasazována místo vojska, aby se předešlo tomu, že vlastní armáda snad odmítne střílet do vlastních občanů.

Tato evropská policejní jednotka bude nasazena všude tam, kde bude Evropská Unie spatřovat krizová místa, například také tam, kdyby některá z členských zemí odmítla podepsat Lisabonskou smlouvu, anebo též některé národní centrální bance, pokud by se postavila na odpor bruselskému centrálnímu řízení. Tak to stojí ve Smlouvě z Velsen, která právně řeší nasazení jednotky EUROGENDFOR.

Více ZDE - KOPP EXKLUSIV: Geheime Vorbereitungen für den Einsatz der EU-Spezialeinheit EUROGENDFOR in Griechenland.

Jak oznámily některé německé noviny, očekává se, že v Řecku dojde k eskalaci konfliktu a vzniku občanské války. Více například ZDE - Griechen befürchten das Schlimmste.

reklama
3473 čtenářů | 68 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(jj, 12.3.2010 0:26:43)
Odpovědět
Před několika lety jsem si zde v diskusi dělal legraci že nám sem jednou eurosoudruzi pošlou zase tanky .. a ono vida ,už se na tom pracuje
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(Alberto Kvěch, 12.3.2010 9:29:50)
Odpovědět
Článek svědčí o ubohé euroskeptické nenávisti proti EU, vycházející z hlouposti, nevyrovnaných zakomplexovaných lidí,podporovaných Klausem, kteří se bojí EU.Ať už přímo nebo nepřímo svým jednáním podporují skupinu lidí, kteří tady profitují z bordelu,zavedeného politiky za dvacet let.Vše co mohli - politici zničili.Oprávněně se bojí změn.Chtějí hlavně oddálit čas od všech průserů,od vyšetřování rozkrádaček,zbytečného zničení výrobních podniků,tunelů věřejnýh financí a mají oprávněný strach ze změn, z každé nové pravicové strany,která by se mohla dostat do poslanecké sněmovny a narušit ten konglomerát socanů a ODS ničitelů státu.Nové strany usilují o zpětné obnovení vyšetřování rozkrádaček lidmi ve státních službách, které byly zameteny pod kobereček,bez potrestání vyníků.Zajímavé, že euroskeptikům vyhovuje všeobecná korupce při veřejnýh zakázkách, kdy je každým rokem státní rozpočet rozkraden, dnes už řádově o stovky miliard korun.Dle euroskeptiků-vše zavinil Brusel.To není euroskeptiků omyl, to je euroskeptiků vědomé účelové kázání nesmyslů a balamutění občanů proti neexistujícímu nepříteli, proti EU ve prospěch pokračování ničení státu a občanů.Ne Brusel, ale naši politici nás dovedli až k bankrotu a stále více naše občany pod hlavičkou zákona okrádají.Žádnou suverenitu nám Brusel nebere,nikdo nám nebere mateřský jazyk a žádný občan Německa dnes nepovažuje Česko za nepřítele.Sami se stavíme do role hloupého nevěrohodného národa, sami vlastní hloupostí a díky našim politikům uměle vytváříme nepřátelství se sousedy a hrajeme si na ubližované.Z toho srabu nás může dostat jen absolutní výměna všech současnýh parlamentářů, jen strana nová s novými lidmi.Neděkujeme,odejděte a nečekejte na všeobecné demonstrace naštvaných, které mohou přejít v násili.Páni současní politici,nepolitici, vaše drzost nezná mezí,lžete,podvádíte,oblbujete, zničili jste stát, z lidí jste udělali neproduktivní stádo,falešnou sociální politikou jste udělali z lidí na pracovním trhu nepoužitelné chudáky a drze opět kandidujete.To vše je dále neúnosné.Nevolme dále socany,kom. ani ODS a páni euroskeptici přestaňte strašit a oblbovat občany.
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(Robin, 12.3.2010 10:37:16)
Odpovědět
Kvěchu, Kvěchu - největší tuneláři a úplatkáři byli a částečně ještě jsou ve vedení EU. Obrovské zelené tunely forovoltaik či bionafty jsou dílem zelené frakce v EU. V korupci mohla jít EU vzorem - asi před 5 lety bylo kontatováno, že 1/3 úředníků EU rozdělující dotace je zkorumpována - např. Francouz přiděloval milionové dotace na nesmysly svým příbuzným ap.
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(děd, 12.3.2010 10:54:10)
Odpovědět
Nechte Kvěcha, není mu pomoci. Přece pravda je jen jedna a to ta jeho.
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(Chytrakzhospody, 12.3.2010 13:10:29)
Odpovědět
No Kvěch musí bejt zajímavej člověk. Větná stavba není špatná, věty jsou gramaticky dobré, nemá tam anakuluty ani moc překlepů. Jen ten myšlenkovej projev, no to je prostě průjem (automatický cenzor mě nutí psát průjem, protože výstižnější termín je zakázán)
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(Alberto Kvěch, 12.3.2010 20:54:04)
Odpovědět
Jasně.
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(Alberto Kvěch, 12.3.2010 20:50:21)
Odpovědět
Dědo.Takové ocenění jsem ani nečekal.
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(Robin, 12.3.2010 3:25:20)
Odpovědět
To s tou europolicií je snad dobrý vtip. EU již platí palestinskou samosprávu, udržuje finančně Kosovo - a ještě buduje tajně evropské protipovstalecké zásahové jednotky?
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(Milos, 12.3.2010 5:21:39)
Odpovědět
Docela by mě zajímalo co by se dělo,kdyby přes odpor lidí nějaké evropské země tam tyto jednotky vtrhly.Nejspíše by to občané považovali za okupaci a je možné,že by se pak místní armáda s lidmi spojila a došlo by k masivnímu odporu,který by se asi rozšířil po celé Evropě.
Je to více než úděsné ,kam tam šílenost zvaná EU po schválení LS spěje.
Ti darebáci v Bruselu se asi připravují na to,že lidem dojde trpělivost a budou ty lotry chtít odstranit a tak počítají s tím,že to půjde jen násilnou formu,protože sami se svých koryt nezbaví.
Re: ...masivní odpor...
(anonym, 16.3.2010 17:13:03)
Odpovědět
u nás? ani náhodou. vždycky se najde někdo z vůdců, kdo přesvědčí "lid", že krveprolití není nezbytně nutné a že máme být rozumní, a jít domů. končí to vzájemným udavačstvím a prací na 110% pro říši, jako vždy.
tady jsou "vlastenci" jen v hospodách při hokeji nebo fotbale
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(Lada, 12.3.2010 5:27:47)
Odpovědět
................jenom mohu doufat, že je to vtip, neb se cizím "paravojákem" nechat bít či jinak omezovat je naprosto nemyslitelné a bral bych to jako "okupaci" se vším všudy
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(Jelen, 12.3.2010 6:50:53)
Odpovědět
No, ono je to složité. Na jedné straně není přijatelná vojenská "bratrská" pomoc, ale na straně druhé: Řekové jsou zadluženi až po uši a vůči EU mají natažené ruce a uplatňují svá "práva" podobně, jako nepřizpůsobová menšina v našich severních regionech.
řecký peníze, řecký dluhy, řecký práva

přeju jim všechno nejlepší do budoucna a ať nepřijdou o svobodného ducha a nestanou se z nich takový e-buzny jako u nás
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(Dan, 12.3.2010 7:33:49)
Odpovědět
Vy jste ale spolek hlupáčků, naštěstí je vás tak málo že nikoho nezajímáte :))

1/ řecko měly vyhodit z eurozony a nechat zkrachovat jak si zaslouží, banda všivých lenochů a parazitů... nechat je v tom vykoupat a prosit je o pomoc víc jakjo Island, který leze do EU pokolenou

2/ součást těchto pořádkových jednotek, o jejichž účast požáala i řecká vláda, budou organizovat řecké pořádkové síly nikoliv přímo zasahovat, jsou i samotní řekové !!

3/ tyto demonstrace na kterých se rabují soukromé majetky a auto a pod. pořádá mimo jin. levičáckých oranizací i komunistická strana řecka.

K vašim idiotským reakcím a strašné radosti nad čímkoliv co může jenom trošku naznačovat represi se musím smát, jste uplní ubožáci.

Řecko již nežije ze svých peněz, dokonce nežije ani se svých dluhů, žije už plně z dotací a dluhů německa a eurozony, nem,á tedy žádná práva ve smyslu protestů proti tomu co si zavinily sami a jak bude na sírat evropany víc a víc odvrátí se od něj a to bude konec řecka.
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(Lada, 12.3.2010 7:39:54)
Odpovědět
...........levičáci jsou známé tím , že kohokoliv okolo urážejí a jejich tolerance k ostatním názorům není žádná, tak koukám ,že i vy to máte se svou orientací podivné. Čest práci
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(Dan, 12.3.2010 8:04:50)
Odpovědět
co to tady plkáte ženská ??

To není o žádné tolernaci k názoru kterou já samozřejmě mám, ale kritika veřejně hlásaných bludů, které mají zmanipulovat davy a nehorázných lží.

Vždyť ten článek vyznívá jako intervence nějaké cizí organizace a ve skutečnosti je to přivolání odborníků na protipouliční boj proti rabujícím bolševickým organizacím, které požádala sama řecká vláda, která si neví se svým staátem vůbec rady.

A co jste z toho tady udělaly, co to je za reakce na ty bludy ?????

Už je to tady, tanky.. vy jste banda všiváků prolhaných nic jin.

euroskeptik, král lhářů a mlžičů..
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(Lada, 12.3.2010 8:11:57)
Odpovědět
..........čtu vaše příspěvky a jsou jenom štvavé nic jiného než samé zápory. Reagovat už nebudu na Vaše negace
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(Dan, 12.3.2010 8:27:26)
Odpovědět
Já reaguju na lži a mlžení, tyto rekce nemůžou být pozitivní co do formy, co je naopka pozitivní jsou články co tu píšu a obsah mé kritiky tohoto portálu, neboť skutečnost o EU není ani zdaleka tak negativní jak se nás tu snaží skupina šovinistů kolem Petříka přesvědčit.

štvavý a agresivně nenávistný, je celý tento portál a nelze na něj reagovat měkce !

Nemusíte reagovat nejsem tu proto abychdiskutoval s demagogem, ale reagoval na lži jež tu čte několik set nezaujatých lidí deně a ty články oponenturu potřebují, jsou totiž často šovinistické, homofobní, nacionlistické, vždy plné nenávisti proti EU a často okolním zemím zejména němcům.
Mimo klasických šovinbistů a homofobů už se nám tu ozívající i rasističtí euroskeptici jako Orel např.
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(Mirek, 12.3.2010 8:38:04)
Odpovědět
Lado máte zajímavý pohled na věc, mě se teda zdá štvavý ten článek nikoliv Danova kritika toho štváče..hmm...

...a proč tam je ta hlava toho nácka ??
To se Vám zdá taky normální ta fotka u takového tématu.. kdo je jako SS vždyť to byly vrazi, to jako ta pořádková jednotka EU je SS ??
Ona zavraždila miliony lidí zdá se vám to uměrné srovnávání, nezavání to opravdu demagogií jak tvrdí Dan ??
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(Alberto Kvěch, 12.3.2010 10:00:05)
Odpovědět
Milá Lado. Je zřejmé, že nejste shopna se ve věcech orientovat a věcem nerozumíte.Pouze dáváte podporu euroskeptikům a je Vám úplně jedno, že nic dobrého nepropagují.Když máte připomínky k příspěvkům pana Dana, to je Vaše právo, pak proč se také nevyjádříte k tomu neslušnému pánovi z ostrovního státu, který v parlamentu sprostě osobně uráží pana prezidenta EU.Pan N.Farage Vás ještě nepřesvědčil ,že je neslušný člověk ? Divné, ale pochopitelné.
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(zgr, 12.3.2010 8:35:24)
Odpovědět
"přivolání vojenských odborníků na pozvání vlády"... tak to už sem v minulosti párkrát slyšel... je vidět že i takovej eurosráč může po ránu pobavit.
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(Mirek, 12.3.2010 8:44:26)
Odpovědět
Ale to není žádná vojenská jednotka, jsou to specialisté na pouliční nepokoje, která v řecku objektivně propukají již přez měsíc a požádala o ní demokraticky zvolená vláda v době velké krize v řecku.
Spíše se jedná o policisty.

Součástí této jednotky jsou i řekové a i řecko stálo u jejího zrodu a podepsalo souhlas s jejím nasazením již dávno.


Nějak pořád nechcete pochopit že EU je také řecko, to není žádné cizí těleso.
Re: "přivolání vojenských odborníků na pozvání vlády"...
(anonym, 16.3.2010 15:08:15)
Odpovědět
ten smrad ani neví o čem je řeč :)

svět patří mladým, bože, jak já jim to přeju :)
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(Drake, 12.3.2010 12:21:56)
Odpovědět
Souhlasim s tim ze si to Recko melo vyresit samo a ne sát cizí penize. Souhlasit nemůžu se zásahem cizí armády(polocie či co to je) na území cizího státu. Byť na pozvání řecké vlady. (Rusové měli v 68 roce taky "pozvání") Dle mého to smrdí okupací. Co když budou v některém státě nepokoje a lide budou chtit z EU vystoupit. Taky se to bude řešit pomoci "EURO armady"?
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(Ivo, 12.3.2010 7:34:16)
Odpovědět
Přestává mi být jasné proč se v r 1989 rozpadl soc. tábor. Vždyť stačilo ještě 20 let počkat, místo "Internacionály" se učit "Ódu na radost" a Evropská unie by nás dohnala :-)
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(jira22, 12.3.2010 7:36:06)
Odpovědět
Nikdy jsem o tom neslyšel a zdá se mi to jako naprostá kachna. Na druhé straně, když se podívám na nákup techniky naší armády, tak to evidentně směřuje na posílení právě schopnosti potlačovat takzvaný vnitřní odpor, včetně zásahů proti demonstracím a případným nepokojům obyvatelstva.A vůbec nepochybuji, že naše profesionální armáda by se s obyvatelstvem nepárala a milice v 69 by proti ní byly naprostý hadr.
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(dido, 12.3.2010 8:09:37)
Odpovědět
No zatím je to utopie,ale nebude dlouho trvat,a zjistíme,že 68 nebyl okupací.Okupace ve stylu USA-mírové mise nás teprve čeká. V Americe už se lidi zavírají,každýodpůrce režimu a CIApolitiky je totiž terorista.A pak,že konspirace jsou výmysly.Bohužel,už začínají být krutou pravdou.
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(Dan, 12.3.2010 8:20:25)
Odpovědět
:-)))

ano, když vyrazíš s rudým praporem do ulic a budeš někomu rozbíjet obchod, protože se ti nechce makat a tvůj soudruh v internacionále s tebou, zasloužíš si opláchnout vodním dělem a šoupnout na týden do basy soudruhu a pak znovu makat, protože jinak se z toho řecko nedostane, jedině tím že začnou dělat a platit daně, my naně dělat nebudeme.

Už jsem četl zajímavý článek otom kolik hodin odprcuje řek a kolik např. čech, čech odpracuje nekvíc hodin nasvětě spolu s jkorejcem a číňanem, řek asi o 40% méně se řadí na úroveň inda či mexičana.
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(pimpilimpi, 12.3.2010 10:52:53)
Odpovědět
Dane,nauč se nejprve psát,pak myslet,slušně se vyjadřovat a po té můžeš diskutovat.
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(sen, 12.3.2010 8:04:29)
Odpovědět
EUportál čerpá z konspiračních novin?????
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(Dan, 12.3.2010 8:09:34)
Odpovědět
euportal je eBlesk, a někdy i eHrom, nic solidního o co se dá opřít, samé lži a mlžení.

Všimněte si že tu diskutuje asi 10 stejných lidí, články čte 800-3000 čtenářů, z toho je asi 2/3 euroskeptiků soudím dle zdejších hlasování o eu, když to přepočtete je to asi 0,7% oprávněných českých voličů a skutečně asi tolik jich je.

Je to naprosto bezvýznamná pidiskupinka lhářů.


Všimněte si jak často a rádi používají fotky SS a Hitlera a také tu jsou mezi nimi i neonacisté, ti nejtvrdší z euroskeptiků..
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(sedlák, 12.3.2010 9:37:53)
Odpovědět
Pak ale nechápu, proč tě ta pidiskupina voličů tak štve a pořád se do ní navážíš. Proč vůbec čteš tenhle eBlesk a eHrom, když jsi tak přesvědčený o tom, že máš pravdu jenom ty a Brusel... Poturčenec horší Turka, zdá se, žes to byl právě ty, co jsi mával ještě před sametem rudým praporem a študoval VUML, teď jsi zprivatizoval nebo ti vrátili něco v restituci a máš o to strach... A nezastávej se Němců, někdy si přečti Benešova slova a podívej se na nějaký dokument o první i druhé světové válce. Potřebuješ to, máš klapky na očích.
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(Dan, 12.3.2010 19:38:16)
Odpovědět
No já jsem určitě nemával rudým hadrem, jsem z antikomunistické a křesťanské rodiny, vuml mít nemůžu protože jsem nastoupil v roce 1989 teprve na gymnásium, takže máš smůlu, kecale :-)

Co se týká restitucí, ty se nekonali, protože dědovi za lom komunisté zapltily, dostal 3000 korun :-) ano byl nám vytěžený a zdevastovaný nabídnut zpět k odkupu, nepřijali jsme ho...

Beneš je pro mě představitekl zbabělce, ubožáka a ruského zaprodance, jeho dekrety považuji za zločinou vendetu, která sice už zpět vzít nejde, ale hrdí na ni může být jenom stejný ubožák jako byli nacisté.


A ještě komentář k té intervenci, řecká armáda má 50 000 mužů, je dosti velká a silná aby si poradila sama, oni zvou tyto speciální jednotky protože vyžadují citlivý zásah, kterého vojáci nejsou schopni, ale to vy asi nepochopíte pro vás je těch 500 lidí proti 50 000 řecké armádě intervencí :-))

Přečtěte si také někde jaký je rozdíl mezi totalitní a demokratickou vládou, páni euroskeptici, vy totiž ty rozdíly jaksi ignorujete..
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(sedlák, 12.3.2010 23:09:31)
Odpovědět
Jsi pitomej cucák a nevzdělanej sr@č, nemá cenu s tebou diskutovat, pokud nic nevíš o historii, tak drž hubu. Když nic nevíš o Benešovi, tak ho alespoň neurážej. Je vidět, že na škole neučí pořádný dějepis a nebo tvé IQ na to nestačilo - když nás zradili Angličani, Francouzi, Slováci, Poláci nám sebrali celé Těšínsko a hrozilo, že seberou celou Ostravu a Maďaři stáli na straně Němců a zabrali kus Podkarpadské Ukrajiny, rovněž tak Rumuni. Nevím, na koho by se Tvůj mozek a Tvé statečné srdce upnulo být na místě Beneše a mít 30 dvouplošníků a 120 dětských tanků... Hrdino, zalez někam a neurážej člověka, který pro naši zemi a náš národ udělal jako málokterý z minulých i dnešních velikánů. A co bys dělal ty troubo po válce, když 80 % lidí stranilo komunistům a za nima stála veliká Sovětská armáda a krom toho, Benešovy dekrety jsou výsledkem spojeneckých dohod po 2. světové válce a odsuny kolaborantů se konaly ve všech zemích Evropy a také na přání samotných Sudeťáků - vždyť oni od 20. let minulého století vyřvávali, že chtějí do Říše... Kdyby nebyly Benešovy dekrety, dneska by všude byla úřední řečí němčina. A pro Němce jsi a zůstaneš vždycky jen malá česká veš.
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(orel, 13.3.2010 1:57:31)
Odpovědět
Maďary mám radši než Rumuny, ale musím uznat, že Rumunsko proti nám v roce 1938 nic nepodniklo.
30 dvouplošníků a 120 tanků? To snad nebylo míněno vážně.
Rumunsko by chtělo, aby se Polsko připojilo k Malé Dohodě kvůli SSSR. To Beneš odmítl, protože nechtěl, aby tam Poláci hráli první housle.
Možná by Beneš něco po roce 1945 uhrál a možná ne, ale rozhodně nemusel komoušům servírovat moc jako na talíři. To samé platí o Podkarpatské Rusi.
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(sedlák, 13.3.2010 12:23:41)
Odpovědět
Mé počty letadel a tanků byly jen ironickým počtem proti obrovské převaze a moderní výzbroji tehdejí Luftwafe a Wermachtu. Vždyť od 1. září 1939 jim nestačily vzdorovat ani jiné, mohutnější armády, jako Polsko, Francie a Anglie, včetně dalších zemí ( Norsko, Belgie, Dánsko ). Kdyby se Beneš zachoval jinak, z naší matičky Prahy by zůstaly takové trosky jako z Kyjeva, Charkova, Stalingradu, ale i Londýna. Ono se snadno hodnotí a odsuzuje, ale kdyby Beneš se zachoval jinak, dnes by ho historikové zatracovali, jaké dopustil krveprolití na českém národě a žádný soudný člověk by neměl zapomenout, jak se zachovalo Slovensko a jaké protičeské nálady tehdy ( ale i dnes ) na Slovensku panovaly. Dále nemá cenu se k tomu vyjadřovat.
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(sedlák, 13.3.2010 12:35:52)
Odpovědět
... A ještě jsem zapomněl ... Podkarpadská Rus, nemáte pravdu, protože ta byla osvobozena dříve než Dukla a z tohoto území nechtěli občané Podkarpadské Rusi ve velké většině nastoupit do Československého armádního sboru a raději nastupovali a hlásili se do Rudé armády. Z tohoto důvodu, ať to zní sebehůře, byl učiněn na tomto území tzv. plebiscit ( referendum ), ve kterém se obyvatelé vyjádřili naprostou většinou, že chtějí patřit k tehdejšímu vítěznému Sovětskému Svazu. K tomu Beneš, jako zatvrdilý demokrat, nemohl udělat nic jiného, než tutot vůli lidu respektovat. Nakonec, vždyť i v té době mnoho Slováku ( včetně Husáka a Novomeského žádali v lednu 1945 připojení Slovenska k Sovětskému Svazu. Jakpak bychom dneska obhospodařovali tuto východní zemi, vždyť ani v historii NIKDY zájmy českého státu se netýkaly jak Slovenska, natožpak Západního Podkarpadska. Pokud některý z našich panovníků měl zájem o expanzi, tak vždy obešel Karpaty a zajímal se o Krakov nebo Kaliningrad ( Královec ). Dejte Benešovi pokoj, své zklamání ze zrady na něm spáchané, mu ukrátilo život a přineslo mu mnoho duševních muk, zemřel v pouhých 64 letech jako zlomený člověk.
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(Evropan Zorobabel, 13.3.2010 13:29:41)
Odpovědět
Beneš byl nezesporu strašlivý slaboch a zbabělec a československo mělo stejně jako vámi výše jmenované země a armády nacismu vzdorovat a ne odevzdat zemi, ubožák.
To že umřel zlomený, to není naše vina, ale jeho svědomí ho zlomilo, uvědomil si totiž jak selhal, kdyby byl nasebe hrdý, nezemřel by zlomený ani jako poražený, ale stateční státníci vypadají jinak.
Litujte si ho jak chcete, kritika mu náleží zcela jistě.
Kdyby vládl československu v té době žid, země by se bránila, ale vy tu nemáte žádné vládce.. ani tehdy ani dnes..
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(kapej, 13.3.2010 20:34:29)
Odpovědět
No, historie je moje bývalá profese a musím uznat, že i Orel i Sedlák mají ( až na drobnosti ) zcela pravdu - tu historickou. Máte - li pane Evropane jiný názor na to, že " my tady máme ..." , tak se vás ptám, odkaďpak jste se právě teď vynořil ? A co o " nás " a našich vládcích dnešních i minulých víte, že si vůbec osobujete právo se do " nás " navážet ? Že by " židovský wasserpolák " ?
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(Evropan Zorobábel, 14.3.2010 14:52:16)
Odpovědět
Moje rodina přišla do této oblasti Evropy ve 14. století z Itálie, kde byla vaše rodina v té době, Vy historiku :-) ?

To že jsme si podrželi náboženství neznamená že sem nepatříme, toto je židokřesťanská civilizace.

I židé stály u jejího zrodu...
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(kapej, 15.3.2010 11:13:08)
Odpovědět
Proti židovské víře nemám naprosto nic, každá víra je niternou záležitostí jedince. Byla to jen reakce na větu " kdyby vám v té době vládl žid .... " - proto se ptám, pročpak se Židé v té době chovali nejdříve podbízivě Němcům a poté šli jako ovce na porážku ... pokud včas neemigrovali... Víte, každá mince má dvě strany. A na Vaši otázku... moji předkové podle vzorce DNA přišli s Normany ze severu někdy v polovině 11. století ( doba Viléma Dobyvatele ). Svůj strom života mám zpracovaný až do roku 1520 a jeho kořeny jsou v jižních Čechách.
Euroblábolovy názory
(anonym, 16.3.2010 15:06:14)
Odpovědět
Proti židům nemám nic.
Proti blbým židům ano.

:)
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(mag, 15.3.2010 16:41:36)
Odpovědět
Nějak mi uniká, proč by ČSR měli v r. 1938 zachraňovat právě Židé, kteří se ve zdrcující většině -jazykově i jinak-řadili k Němcům nebo byli kosmopolitní.
Ten, kdo si nakonec víceméně sám poradil s nacisty- Soso Džugašvili- Židem, pokud vím nebyl. Naopak, až se mu jeho židovští spolupracovníci omrzeli, dal je povraždit. Jinak ale uznávám, že poslední stát, který umí válčit, je Izrael.
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(kapej, 16.3.2010 13:18:13)
Odpovědět
V plné míře s vámi souhlasím, postoj Židů k Němcům před 2. světovou válkou je jedna věc a uznání Izraele se vším všady je věc druhá. Toto uznání z mé strany nebylo nikdy zpochybněno.
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(jira22, 12.3.2010 9:07:22)
Odpovědět
Milý Dane, nerozčiluj se a přejdi jinam. Zbytečně odčerpáš finance EU na svou případnou léčbu. Je pravda , že ne vše je pravda, ale kdyby jen 1%, tak je to průser. Včera mi někdo poslal odkaz na projev jakéhosi Faradaye v evropském parlamentu. Jestli je to fotomontáž nedokážu posoudit, ale mám z toho divný pocit. Když se něco někomu nelíbí, tak ho prostě vypnou, a co zítra rovnou zastřelí? No nevím.Až se něco nebude líbit čechům, tak němci prohlásí že jsme líní a pošlou na nás specielní policii. A co až zkrachují němci, kdo tam pošle policii? Tak nějak jako před pádem berlínské zdi, ale nějak to přitvrdilo.
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(Dan, 12.3.2010 9:20:27)
Odpovědět
Farag. je sprosťák, který pravidelně v parlamentu uráží ostatní a je zato kritizován i lidmi z vlastní frakce a strany dokonce.

Vypnou a hup do zatřelí ???

Předvedls krásnou demagogii on dostal pokutu a napomenutí za uážky a ty už vraždíš..

co jste to zalidi že tak přeháníte a lžete ??

Kdyby bylo 1% pravda tak je to špatné jo.. tak to je nádhera, přiznáváš tedx že se tu přehání a lže a takto to omlouváš.. kdyby bylo..


Proč nediskutujete trošku ferově a v rovině toho co se opravdu stalo, proč pořád strašíte lidi ??

P.S. já si platím zdravotnictví sám, nejsu bolšán ani z rodiny bolšánů jako ta lůza Klaus, Železný nebo svazačka Bobo..
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(jira22, 12.3.2010 9:43:57)
Odpovědět
Nevím člověče, oni ho prostě vypli. Nějakej polák, který tomu předsedal.Nechtěli to slyšet.
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(Dan, 12.3.2010 19:25:39)
Odpovědět
Farage dostal v minulosti už 3x napomenutí za urážení, nikoliv kritiku věcnou, ale urážení diskutujících a to je myslím v pořádku, posledně dostal už i finanční pokutu, za 3. napomenutí.

Nemyslím si že urážky patří do takových institucí, .. jste neschopná ženská...
.. máte charisma mokrého hadru..

říká se že váš dědeček byl promiskuitní ...

.. v evropě vás nikdo nezná.. o belgickém premierovi..hmm..

Já nevím, vám se zdá že to má úroveň, vytahovat dědečky, přirovnávat lidi k mokrým hadrům.. měla by to být politická elita a Farage je podle mě hulvát, který nedokáže agumentovat vůbec k věci, tak používá ubohé urážky.
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(Cestra, 12.3.2010 9:44:12)
Odpovědět
To co prohlásil p. Farag o "prezidentovi" a "ministryni zahraničí" EU mohu jen a jen podepsat. Copak není pravda, že pan "prezident má image mokrého hadru a vypadá více jako bankovní úředník než jako prezident? Kdo ho volil? Koho zastupuje? Jaké má pravomoci? Jakou má odpovědnost? Co vykonal za sto dní v úřadu tj. za cca 140 000 euro? Proč má vyšší plat než prezident USA?
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(Daniel Makay, 12.3.2010 10:27:29)
Odpovědět
A bude hůř soudruzi.
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(kp, 12.3.2010 10:50:32)
Odpovědět
To je fakt,a bude to i globálně,ve jménu EU-USA-CCCP - bplševik nemusí být jen rudý.
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(děd, 12.3.2010 10:59:21)
Odpovědět
Ano, tímto činem nám EU ukáže k čemu zde především je.
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(kingsfield, 12.3.2010 11:23:55)
Odpovědět
This is exaxtly the same rhetoric we saw in communistic times of CSSR.
I thought you had a velvet revolution in 89, unfortunately there are still many evil forces in your country and it might take another 2 generations to get over it.
This web page is full of lies, demagogy and
it's editors and journalists are adepts of Joesef Göbbels.
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(student, 12.3.2010 11:49:46)
Odpovědět
Mimo téma, promiňte.
Dnes v 10.15 h zvřejnili LN jako jediné, že jdou dne studenti do ulic. To to opravdu ohlásili až nyní? Proč asi to nenylo zvřejněno dříve a i jinde ?
Já si myslím, že je to jasné.
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(c, 12.3.2010 12:00:40)
Odpovědět
Clanek zas jak z Blesku nebo dokonce Hromu, jak uz tu zaznelo. Demagogie jako prase. Sam EU nenavidim, ale takhle pruhledne demagogickyma, nelogickyma a hysterickyma clankama euroskeptickemu "hnuti" jen a jen skodite :(
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(volič Praha, 12.3.2010 12:43:36)
Odpovědět
Kvšchu,ty dementní kreténe,už je třeba aby tě někdo zpacifikoval a zavřel Ti tu Tvou držku.Debile
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(Pražák, 12.3.2010 12:53:37)
Odpovědět
Vážení,vůbec nekomunikujte s těma dvěma debilníma kreténama DANEM a KVĚCHEM. To jsou omezenci a je třeba je úplně vyřadit a nebo zlikvidovat
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(Lada, 12.3.2010 19:53:52)
Odpovědět
........naprosto S Vámi souhlasím !!! Jsou to provokatéři!!!
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(Bigbloger, 12.3.2010 14:31:42)
Odpovědět
Tak jsem na základě tohoto portálu a Natie.cz napsal článek o ozbrojených složkách EU, s tím, že jsem tam přidal i jiné zdroje, než zde uvedené http://kavka.bigbloger.lidovky.cz/c/128107/Unijni-waffen-SS-EUROGENDFOR.html

No a nemám strach, co se bude dít v diskuzi :-))
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(Gyros, 12.3.2010 19:45:04)
Odpovědět
Výbornej blog, gratuluju !!

řeky je třeba v ulicích podpořit a nebál bych se použít násilí, toho je v revolucích prostě třeba, EU je totalita a proto bez násilí to asi nepůjde, eurofily bych věšel na stromy, jsou to národní zrádci !!

Násilí a zabíjení lze použít i správný směrem pro vznšené cíle, někdy to jinak prostě nejde a EU bez toho rozložit nepůjde.
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(varob, 12.3.2010 18:32:45)
Odpovědět
My bychom EU ušetřili peníze a v případě občanských nepokojů,by proti demonstrantům nastoupilo vytrénované zásahové komando ČEZ s polním maršálem Romanem a elektroparalyzéry.Ale tedˇvážně.Řecko je poslední výstrahou pro nás a reálnou ukázkou toho, kam vede benevolence a tolerance občanů s neschopnou a zkorumpovanou vládou.Dnes,když jsou na dně,tak se státům z EU nechce pomáhat a nemají ani volné finanční rezervy.Dnešními stávkami řekové již nic nevyřeší,kde nic není,ani čert nebere,jen se propadají hloubějí.A zavřít ústa masám,na to pak nestačí ani několik zásahových jednotek a hrozí navíc nezvládnutelná anarchie.My ještě máme šanci před volbami říci nahlas a společně odejděte a vyškrtněte se z kandidátek.Současné parlamentní strany,atˇ na přední,volitelná místa nominují odborníky,jestli mají,z řad členské základny,nebo i nestraníky.Ti současní politici,kteří se znovu derou na místa ,udělali za dvacet let z republiky morální žumpu a vykradenou spíž.Nechceme-li následovat Řecko,je poslední možnost to zvrátit,společně,nebotˇi společně budeme až na vyjímky obětˇmi.Strany občané zakázat nemohou a apel nevolit parlamentní strany nezabírá i když soudným lidem by měla realita k prozření stačit,ale předvolební průzkumy o tom nesvědčí.Je čas ukončit vyhazování stovek milionů za trapné bilbordy ze šklebicími se obličeji politiků,kterým již nelze po dvaceti létech věřit ani pozdrav,natož programy a vize.
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(Jan Šafař., 12.3.2010 18:55:29)
Odpovědět
Vážení co se zastávate EU,ja byl taky pro EU,ale po zhlednutí projevu poslence EU už si nemyslím že je dobre,Je to moc strašné co se děje npod rouškou EU,mate-zajem znat pravdu poslechněte si projevy v EUropském parlamentu a pak asi změníte podstatně názor a pohled na EU.Moc se stydí za Europský parlament a za to že jsem se nechal zmanipulovat jajich krásnými řečmi.Je mi s toho špatně.mějte oči otevřené.
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(bimbo, 12.3.2010 20:21:29)
Odpovědět
Vážení, proč se necháváte vyprovokovat takovou patologickou sedlinou jako je Dan, nebo Kvěch ? Já ty pány znám, jsou to provokatéři dnešního režimu, pacholci placení BIS, jejichž úkol je provokovat na tomto webu. Všechno je předem zinscenované a proto je nejlepší na jejich provokace nereagovat.
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(Zacheus, 12.3.2010 20:30:34)
Odpovědět
Ooravdu zajímavý je slovník pana Dana, zjevného přívržence Evropské unie a světlých eurozítřků:

"skupina šovinistů", " hlásané bludy", štvavý a nenávistný portál" , "máš smůlu, kecale", "Faragy ( zřejmě míněn europoslanec N. Farage) je sprosťák"atd.

Nevím, jestli se mladý pán učil diskusi v tiskovinách Vlajky nebo Rudého práva z 5o. let, ale jeho tolerance k názorům druhých má opravdu "evropskou" úroven:-). Pan Barroso, někdejší předseda Maoistické komunistické strany Portugalska by mu jistě - při vzpomínce na svá mladá léta - alespoň skrytě zatleskal.
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(Dan, 13.3.2010 11:02:43)
Odpovědět
vzhledem k tomu že jsem se narodil v roce 1975, tebou jmenované tiskoviny z let 50. jsem asi nečetl, co říkáš ??

Stejně sem nemohl z logiky věci být svazákem ani komunistou jako celá řada euroskeptických soudruhů, mimo pana Klause-Pružinského, kterého do strany nevzali :-)
Ale jako na vzorného svazáka a pionýra se na něj vzpomíná mezi komunistickými pamětníky dodnes.


Měl jsem ještě tu výhodu, nrozdíl od lidí jako Dr. Železný, Václav Klaus či pí Bobošíkové, že jsem z komunistické rodiny ani nepocházel, otec byl u černých baronů jako pliticky nesplehlivý člověk, část rodiny emigrovala, byly to prvorepublikový kapitalisté a část zůstala ožebračena o majetky v česku.

Mám tu obrovskou výhodu, že nejsem z lůzy počatý, jsem vzdělaný, zcestovalý a nemám žádné komunistické vazby, kdo z vás to může euroskeptičtí šovinisté říct ??
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(Merlin, 14.3.2010 21:25:13)
Odpovědět
Skoro vsichni zde diskutujici, ty samoliby pako...

A ciste na okraj - do vzdelanosti patri i schopnost psat bez hrubych pravopisnych chyb!
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(sedlák, 16.3.2010 13:26:02)
Odpovědět
Hele, ty nicko z lůzy nepočatá, seber svých pět švestek, odemigruj nebo volně vycestuj za svými převálečnými kapitalistickými předky někam do brusele a neotravuj tady ovzduší svým smradem vlastní blbosti a tuposti.
Re: EU chce vyslat do Řecka vojenskou zásahovou jednotku
(Josef Novák, 12.3.2010 23:08:03)
Odpovědět
POZOR Podle mě jsou Gyros i Zacheus Dan. Zkuste si porovnat jejich příspěvky.