reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Jak se Dušek stal nacistou ...

Autor: Adam B. Bartoš | Publikováno: 17.3.2010 | Rubrika: Kulturní válka
Ilustrace

Prostořeký odborářský boss mne rozesmál. Stejně tak i řadu normálních lidí. Politici ale musí držet fazónu. A tak se nesmáli. Jaromíra Duška raději pro jistotu obvinili z nacismu. A kdyby bylo ještě něco horšího než nacismus, obvinili by ho určitě i z toho.

 

Tolik mediálního hysterčení a ještě hloupějších politických nadávek v tak krátkém čase, to se opravdu jen tak nevidí. Dušek přitom neřekl nic hrozného.

Poukázal na korupci ve vedení Českých drah. Řekl, že její aktéři jsou homosexuálové a proto spolu drží a vzájemně se kryjí. Řekl, že na jeho pracovišti je těch homosexuálů až podezřele mnoho. A na závěr přidal vtip, který se stal tak úspěšným, že ho i v dalších dnech rozvíjel ve vtipuchtivých médiích.

Fašista! Nacista! začali hned volat politici jako smyslů zbavení. Zleva, zprava. Taková shoda napříč politickým spektrem tu snad ještě nebyla. Kdo nekritizoval Duška, jakoby snad nebyl.

Jestli šel z něčeho strach a pokud z něčeho běhal mráz po zádech, pak spíše z reakcí politického a mediální establishmentu, které z Duška činily netvora, jenž si nezaslouží žít v naší "tolerantní" společnosti.

"Slova pana Duška připomínají nacistickou rétoriku a nepatří do demokratické společnosti," reagoval údajný homosexuál a ministr dopravy Gustáv Slamečka. Aby nebylo pochyb o tom, co tím myslí, srovnal Duškovy výroky s výroky Adolfa Hitlera nebo Heinricha Himmlera.

"Používá stejných lží a spikleneckých teorií, jakými nacisté odůvodňovali odstavování homosexuálů z veřejného života," volal údajný homosexuál a Slamečkův údajný partner Jan Novák z úřadu vlády.

"Nazvala bych to jako jakýsi urfašismus nebo tedy ur netolerance," mudrovala zase socioložka Jiřina Šiklová, v Duškových slovech spatřující "něco děsivého".

"Výroky nejsou z roku 2010, jsou z roku 1938 nebo 1939. A nejsou z Lidových novin. Je to jako kdybych četl Der Stürmer nebo Völkisher Beobachter," varoval rozrušeně premiér Jan Fischer.

"S výroky Jaromíra Duška se vracíme před rok 1945, do doby fašismu. Pan Dušek by se měl stát předsedou dělnické strany," zajíkal se spravedlivým rozhořčením gay aktivista Jiří Hromada.

Předseda ODS Mirek Topolánek trval na tom, že výroky jsou "nenávistné" a s Duškem už pro jistotu nebude nikdy v životě mluvit. Za diskriminační označil slova předseda TOP 09 Karel Schwarzenberg, podle kterého prý ponižují důstojnost menšin.

Jiří Paroubek se historických reminiscencí zdržel. Použil pouze moderní výraz ´homofob´, kterým se označuje jakákoli zmínka, která není radostně prohomosexuální.

Tak trochu jiná společnost

Dušek přitom nikde neomluvil o spiknutí homosexuálů. Řekl pouze, že zmínění úředníci spolu drží, protože mezi nimi existují milenecké vazby. Spiknutí z toho udělala až média.

Nikoho přitom nezajímá podstata věci, tedy korupce. Policie bude šetřit pouze "nenávistné" výroky odborového předáka. Korupce ve výši miliard zřejmě zůstane nejen nepotrestána, ale nejspíše i mimo zájem policejních složek.

Co je ale důležitější než to, jestli partička údajných homosexuálů údajně ve velkém rozkrádá peníze daňových poplatníků, je obraz společnosti, která nám i díky reakci na Duškova slova vyvstává před očima.

Společnosti, kde jiný než oficiální názor je krutě trestán a pranýřován a jeho nositel veřejně zostouzen a poté obětován bohyni politické korektnosti.

Společnosti, kde jen v žertu míněná výtka stačí k tomu, aby byl člověk veřejně rituálně probodán šípy vládnoucí liberální ideologie. Pro výstrahu, aby si příště už nikdo něco takového nedovolil.

Společnosti, která se už nedovede smát.

Společnosti, kde minoritě je poskytováno tolik péče a ochrany, až je to naopak většina, která je diskriminována.

Dušek to vystihl přesně, když řekl, že chce na dráze "založit spolek čtyřprocentní menšiny heterosexuálů, abychom měli rovné příležitosti."

K tomuto paradoxu totiž dnešní bláznivá doba, libující si v rovnosti, zaklínající se rozmanitostí a adorující jinakost, spěje.

Většina musí kolem menšiny chodit po špičkách a nesmí řici nic kritického, jinak je hned nařčena z nejrůznějších druhů fóbií a nenávisti. Minority zatím dostávají privilegia, o kterých si většina může nechat jen zdát.

Jak řekl jeden sociolog v bláznivé mediální štvanici na odborového předáka, Dušek do této společnosti nepatří a nemá tu co pohledávat.

Ano, je to pravda. Toto už je opravdu jiná společnost, kde už i tradičním levičákům, jaké představuje Dušek, pomalu ujíždí vlak.

Pro Prvnizpravy.cz
Adam B.Bartoš

 

Profil autora

 

 

První zprávy z politiky a byznysu

reklama
1698 čtenářů | 15 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Jak se Dušek stal nacistou ...
(orel, 17.3.2010 1:33:41)
Odpovědět
Škoda, že mě nenapadlo napsat dřív nějakému pisálkovi, co z Duška udělal Hitlera a Stalina dohromady. Teď už to není moc aktuální. Ale až se v novinách dočtu nějakou škůdcovskou, rozvracečskou pitomost od nějakého novináře, hned mu vysvětlím, jak moc se plete.
Autor mi mluví z duše
(Brabec, 17.3.2010 1:54:14)
Odpovědět
A vůbec si myslím, že ta kampaň proti Duškovi byla pouze "nahoře". Lid velmi dobře pochopil, co Dušek říkal !
Re: Jak se Dušek stal nacistou ...
(odborar, 17.3.2010 2:20:32)
Odpovědět
Pan Dusek jen ukazal, ze je standardni levicovy hlupak. Zrejme proto se jeho vystoupeni tak libilo i Paroubovi s hitlerovskym "zvlastnim poslanim"...
Re: Jak se Dušek stal nacistou ...
(Robin, 17.3.2010 3:13:09)
Odpovědět
Odboraru, od kedy su v odboroch chytry pravičaci? Asi maji zvlaštni poslani treba jako Topolankovi spioni či maskovani gayaktiviste?
Re: Jak se Dušek stal nacistou ...
(bublifuk, 17.3.2010 3:59:27)
Odpovědět
"jako kdybych četl Der Stürmer nebo Völkisher Beobachter," varoval rozrušeně premiér Jan Fischer. Tyhle dva plátky čtou nacisté. Pan premiér k nim patří?
Re: Jak se Dušek stal nacistou ...
(Lada, 17.3.2010 6:33:28)
Odpovědět
......samozřejmě, že Dušek trefil do černého, byť má také máslo na hlavě z doby svého odborářského vrcholu. Ale je jisté, že homosexuálové, protože je jich tak málo tak drží při sobě a pomáhají si jak je to jenom možné. Za nedlouho bude trestné hovořit. že jsem normální člověk a s normální sexuální orientací. Ještě jsem neslyšel či nečetl, že by někdo sdělil že je homosexualita nenormální a ostatní že jsme normální
Re: Jak se Dušek stal nacistou ...
(Jirka, 17.3.2010 9:40:16)
Odpovědět
No možná se trefil na správný hrob, ale kdyby použil slovo diletant nebo zloděj bylo by líp. Ale máte pravdu v jednom - je ostudou společnosti když nekonají po oznámení o korupci příslušné orgány.
Re: Jak se Dušek stal nacistou ...
(boy, 17.3.2010 10:16:55)
Odpovědět
autor článku Bartoš píše.-Kdyby bylo něco horšího než nacismus.-Tím je milý A.Bartoši komunismus,to jste nevěděl? Odborář Dušek normálně ukázal,kdo je v Č.D. homosexual,to se nesmí?Homosexualové vyžadují od státu ochranu,ale ukázat se na ně nesmí? Proč?
Re: Jak se Dušek stal nacistou ...
(Janos, 17.3.2010 18:07:57)
Odpovědět
Boy, kolik zde měli komunisté koncentráků s plynovými komorami a spalovnami mrtvol? Pokud vím, tak třeba koncentráky vynalezli Britové a poprvé je aplikovali ještě dávno před 2. svět. válkou (i před Stalinovými gulagy) v Jihoafrické republice při koloniálních válkách. Ale asi to řídili nějací britští komunisté.
Re: Jak se Dušek stal nacistou ...
(Janos, 17.3.2010 19:15:29)
Odpovědět
Oprava: na území dnešní Jihoafrické republiky, příp. Rhodesie - již v 19. stol.
Re: Jak se Dušek stal nacistou ...
(Refre, 17.3.2010 19:22:17)
Odpovědět
V příjemném středoevropském podnebí byly koncentráky vybaveny plynem, v SSSR měli dostatek mrazu, aby to pochcípalo samo... Komunismus je mnohem horší než nacismus.
Re: Jak se Dušek stal nacistou ...
(pavjan, 17.3.2010 11:21:47)
Odpovědět
Dneska, kdo chce být "in", musí jet na vlně politické korektnosti, multikulturalismu a antidiskriminační aktivity. Evropa je tím úplně nemocná. NO a češi se snaží, seč jim síly stačí (poturčenec horší turka). Já jsem z toho měl ze začátku srandu, ale když jsem viděl reakce politiků a médií, tak mi spadla brada. Pomaloučku začínám chápat, proč Evropa degeneruje, ačkoliv si myslí, že jde cestou pokroku.
Re: Jak se Dušek stal nacistou ...
(Janos, 17.3.2010 18:03:11)
Odpovědět
Pavjane, souhlas. Ta modní vlna někomu politicky pomáhá, někdo se na ní napakuje z rúzných grantů a podpor - někdo je prostě jen obyčejně b.l.bý a nevidí důsledky a budoucnost.
Re: Jak se Dušek stal nacistou ...
(chouan, 18.3.2010 0:00:47)
Odpovědět
Souhlas.

Ať žije Národní fronta!!!
Re: Jak se Dušek stal nacistou ...
(jj, 17.3.2010 17:57:46)
Odpovědět
Politicky korektní urážku známou "Reductio ad Hitlerum" používají ti kdo vědí že nemají skutečné argumenty neboli ti kdo vědí že lžou a tudíž nemohou v normální racionální diskusi obstát ... a není překvapení že to použil jako první nikým nezvolený ,euromafií dosazený Fischer