reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Topolánek teologem aneb nevzdělaný a ideově nezakotvený „chlap s gulemi“

Autor: Michal Semín | Publikováno: 22.3.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Fišer není gay, ale Žid, ten uhne ještě dřív. To souvisí s jeho charakterem“, rozumuje v rozhovoru pro sodomský časopis náš bývalý premiér, maje přitom na hlavě jakousi podivnou hučku. A aby toho moudra nebylo málo, ještě jsme se stihli dozvědět, že „prvotní křesťanství bylo bez církve, církev se chopila díky různým liturgickým…, díky oblbování mas, díky brainwashingu (vymývání mozků) se zmocnili těch lidí a jejich mozků".

M. Topolánek to teď schytává ze všech stran. Za práva křesťanů a na obranu Církve vystupuje světský husita Paroubek či matrikový katolík Sobotka, jejichž partaj schvaluje zákony, jež jsou v přímém protikladu s přirozeným i zjeveným mravním zákonem („Nelze být zároveň řádným katolíkem a opravdovým socialistou“, Pius XI, Quadragesimo anno). Synovi premiéra Fischera zase Topolánkovo plácání zpřítomňuje holocaust. Obojí je stejně hloupé jako vlastní Topolánkovy výroky.

Topolánkova vulgární  ekleziologie by se možná ujala na schůzi nedávno obnoveného Komunistického svazu mládeže, v zednářské loži či klubu přátel Dana Browna, mezi slušnými a  vzdělanými lidmi však musí souběžně vzbudit pobavení i pohoršení.

Oddělit křesťanství od Církve může jenom ten, kdo trpí akutním nedostatkem historického vzdělání, jakož i mankem v oblasti logického uvažování. Jedním ze dvou pramenů křesťanského smýšlení, k němuž se M. Topolánek jinak verbálně hlásí, je Bible. Mnozí s ní dnes zacházejí tak, jako by po Ježíšově nanebevstoupení spadla přímo s nebe, snad i s obalem a záložkami. Čtou si v ní způsobem, před kterým varuje sv. Petr v závěru své druhé epištoly: „Některé věci jsou v ní těžko srozumitelné; ty lidé nevzdělaní a neutvrzení ve víře překrucují, tak jako i ostatní Písma, k své vlastní záhubě“. Proto k autentickému poznání biblických pravd je třeba téže autority, jež stála u rozhodnutí, které z kolujících evangelií a apoštolských listů věrně předkládají Kristovu nauku. Ano, byla to církevní autorita, konkrétně církevní koncil v Kartágu (r. 397) a následně koncily další, jež rozhodla o kánonu neomylných textů, z nichž je následně utvořena kniha jediná – Bible. Proto se každý, kdo se Biblí ohání proti Církvi, chová nerozumně, neboť je sám se sebou v rozporu. A to není právě příjemné zjištění.

Chce-li se tedy M. Topolánek dovolávat křesťanství jako svého myšlenkového východiska, nemůže tak právem činit bez toho, že by o podstatě křesťanského světonázoru smýšlel tak, jak o něm smýšlí Církev. Má-li tedy mít „pevnou vazbu na křesťanství“, jak o sobě sám prohlašuje, pak nemůže mít liberální postoj k manželské nevěře či homosexualitě, jak o tom pro změnu dosvědčuje svým životem.  Tuto souvislost by měl nahlédnout každý, věřící i bezvěrec.

Ale budiž, M. Topolánek se v náboženské oblasti projevil jako hochštapler, čímž se od české většinové společnosti nijak neliší. V zásadě bych nad tím mávl rukou.

Kdyby nebylo té omluvy nazvané „Gayům, křesťanům, Židům, občanům“. Zveřejněním části rozhovoru prý došlo k vytržení z kontextu a překroucení Topolánkových slov do protikladného smyslu. Vzhledem k videozáznamu části rozhovoru jsme však svědky toho, že výše uvedené výroky jsou autentické. Řekl snad M. Topolánek následně, že právě vyřčený soud o „prvotním křesťanství“ je karikaturou, kterou nesdílí, a kameraman tento výkladový klíč do zveřejněného záběru úmyslně nezařadil? To jistě nikoli, sám Topolánek by na tento rozpor poukázal.

Tedy když už si M. Topolánek něco opravdu myslí, měl by si také za tím stát. Nebo sobě i veřejnosti přiznat, že hovořil o věcech, kterým ve skutečnosti vůbec nerozumí. Pak by jeho dodatečné vysvětlení celého trapasu bylo skutečnou omluvou, na níž bych neměl pražádnou potřebu reagovat.

Zdá se tedy, že ještě dříve nežli Židé a gayové nakonec uhýbá ideově nezakotvený „chlap s gulemi“.

Souvisí to s jeho charakterem?

 

 

 

 

 

 

 

 

M. Topolánek se svléká pro čtenáře časopisu Lui

 

reklama
3290 čtenářů | 31 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Topolánek teologem aneb nevzdělaný a ideově nezakotvený „chlap s gulemi“
(aaaa, 22.3.2010 13:55:37)
Odpovědět
Ač jsem pravicovým voličem, udivuje mě to, že si pan Topolánek lidově řečeno nevidí do ,,huby ". Že tím škodí straně, zejména teď před volbama, mu asi nedocház!! Velice jste mě zklamal pane !!
Re: Topolánek teologem aneb nevzdělaný a ideově nezakotvený „chlap s gulemi“
(winter, 22.3.2010 14:11:28)
Odpovědět
Ačkoliv nejsem voličem ODS jsem rád, že zmizí i se svou ODS v propadlišti dějin. On se zapsal do historie státu velkým písmem - neschopný BURAN, resp. všehoschopný -, a ODS - stranou zlodějů.
Re: Topolánek teologem aneb nevzdělaný a ideově nezakotvený „chlap s gulemi“
(Bára, 22.3.2010 15:13:01)
Odpovědět
I já jsem zklamaná výroky p. Topolánka. Celou dobu od založení ODS jsem je volila, dnes váhám. President Klaus měl pravdu, když při volbě předsedy ODS napsal "FALEŠNÝ TOPOL". Došlo na jeho slova a je mi to líto, že jsme takto my pravicoví voliči dopadli.
Re: Topolánek teologem aneb nevzdělaný a ideově nezakotvený „chlap s gulemi“
(C.Q.Lafayette, 22.3.2010 15:28:03)
Odpovědět
Jistěže měl VK pravdu... Ale to snad bylo naprosto zřejmé už tenkrát, ne?
Re: Topolánek teologem aneb nevzdělaný a ideově nezakotvený „chlap s gulemi“
(ferda, 22.3.2010 21:50:49)
Odpovědět
"Báro" přesněji je "FALEŠNÝ A PRÁZDNÝ TOPOL"

VY ,JENŽTO DÝCHÁTE POD PRAPOREM ,KDE SE TŘEPOTÁ ,MODRÁ STRAKA, POLOŽTE SI OTÁZKU, CO BY SE STALO V KOMENTÁŘÍCH VŠECH MASMEDIÍ, KDYBY TŘEBA JEN Z POLOVINY, CO SI DOVOLUJE TUPOHLAV, SI LAJZNUL TŘEBA PAROUBEK ...:-)))

novinářský Armagedon,? džihád? to v tom lepším případě.....:-)))

Za takový Tupohlavův slovník by se nemuseli stydět ani komunisti v 50 tých létech…..
Topolánkovi prošlo už mnoho podobných úletů. V roce 05 hovořil na besedě s podnikateli že „příjde noc dlouhých nožů“ až vyhraje volby ODS
Slovník nacistů připomněla jeho věta Es kommt der Tag-Příjde den… kterou napsal v sms novináři. Emoce neuhlídal ani ve sněmovně,kdy vztyčil prostředník směrem k opozici….
Pěstí napadnul novináře, kopal zuřivě do auta, ……. atd.
Je to asi docela kyselé jablíčko ten Váš Tupohlav, co ? Jorkšíre, bergu, sisi, stando01 atd.
Ale co, když tady čtu vaše příspěvky a pozoruji jak se chová Váš Hnojometník Modrohubý ,
Chápu, proč stojíte pod třepetajícím praporem, kde se vznáší modrá straka ,prostě svůj ke svému……...
Re: Topolánek teologem aneb nevzdělaný a ideově nezakotvený „chlap s gulemi“
(sisi, 23.3.2010 7:04:43)
Odpovědět
Ferdo, ty oranžový hlupáku, ty musíš mít permanentně ucpaný žlučovod...
Re: Topolánek teologem aneb nevzdělaný a ideově nezakotvený „chlap s gulemi“
(R.Š., 22.3.2010 15:11:32)
Odpovědět
Topol by potřeboval dostat ránu pěstí. Nikoliv snad za to co řekl, i když to byly totální pitominy, ale za to, že se po tolika letech v politice a po všech zkušenostech s tím jak to chodí nechal vyprovokovat. Co mohl čekat od redaktora obskurního bu.zerantského plátku jiného než nějakou křivárnu. Prostě trouba. A hned k tomu přiběhne politicky korektní pos.era Přemysl Měkoň Sobotka přihřát si svou polívčičku.
Re: Topolánek teologem aneb nevzdělaný a ideově nezakotvený „chlap s gulemi“
(Robin, 22.3.2010 16:03:18)
Odpovědět
Na těch snímcích pan Topolánek vypadá jak b.l/b z Horní Dolní.
Re: Topolánek teologem aneb nevzdělaný a ideově nezakotvený „chlap s gulemi“
(Samuel Vitovsky, 22.3.2010 16:12:50)
Odpovědět
Ale... Topolánek přece neřekl nic závadného. Jeho slova se dají interpretovat třeba takto: "Slamečka je blb, protože je slabý ne proto, že je gay. Fischer je ještě větší blb, ale ne proto, že je Žid."
Přemysl Měkkoun chytil příležitost za pačesy a prohlašuje, že je to v rozporu s nějakými idejemu. Zrovna Sobotka, který není nositelem žádných idejí. Prosím EUportál, aby nedělal totéž. Zastali jste se odboráře Duška (navzdory tomu, že je to trotl), zastaňte se i Topola. Navzdory všem těm zločinům, co spáchal.
Re: Topolánek teologem aneb nevzdělaný a ideově nezakotvený „chlap s gulemi“
(Brabec, 22.3.2010 17:10:21)
Odpovědět
Souhlasím. Sobotka je známý charakter, jako Fischer. Sobotkovi nevěřím ani Dobrý den, raději se podívám z okna, může být noc.
Re: Topolánek teologem aneb nevzdělaný a ideově nezakotvený „chlap s gulemi“
(Merlin, 22.3.2010 16:21:16)
Odpovědět
At je Topolanek jaky chce buran, s tou cirkvi ma STOPROCENTNI PRAVDU! :-)
Re: Topolánek teologem aneb nevzdělaný a ideově nezakotvený „chlap s gulemi“
(Liška, 23.3.2010 5:03:30)
Odpovědět
Merline - jenomže mozek Vám vymývá kde kdo - když by to nebyla křesťanská církev, tak církev jiná, když jste ateista tak Vás oblbují novináři, obchodníci, politici - takže když T. uvedl jen církev, mělo to urážlivý smysl.
Re: Topolánek teologem aneb nevzdělaný a ideově nezakotvený „chlap s gulemi“
(frantisek zajicek, 22.3.2010 17:53:22)
Odpovědět
Zase se vsechno zbytecne dramatizuje.Rekl to tak,jak to mel na jazyku a mel pravdu.Ona pravda se nerada posloucha.Spis bych byl radeji,kdyby se ODS dokazala vyrovnat s takovymi padouchy jako je Bem a spol.Jestli najdou odvahu toto resit,porad jsou volitelni,FZ
Re: Topolánek teologem aneb nevzdělaný a ideově nezakotvený „chlap s gulemi“
(L.P., 22.3.2010 18:33:11)
Odpovědět
Topolánek se do židů a gayů opravdu neopřel, nakonec dělal rozhovor pro gay časopis, čili jim spíše lezl do pr....
Ale do té církve se opřel. Kandidovat na jižní Moravě a toto říkat je od něj opravdu taktické.

Mimochodem, vy tady píšete, že se máme zastat Topola stejně jako Duška. Jak se ale Topol zachoval k Duškovi?:
"Výroky Jaromíra Duška v dnešním rozhovoru Lidových novin jsou nejen neslušné, ale přímo nenávistné. Nesmíme je tolerovat, pokud myslíme alespoň trochu vážně naše zařazení mezi moderní demokratické společnosti. Jaromír Dušek se sám diskvalifikoval z veřejných funkcí. Pro mě od této chvíle není partnerem pro jakákoli jednání. Jestli se železniční odbory od Jaromíra Duška okamžitě veřejně nedistancují, přestanou být i ony partnerem pro jakákoli další politická jednání."

Topola semlela politická korektnost, kterou útočil proti Duškovi. Dobře mu tak. a když vyzýval k rezignaci Duška, ať odstoupí on.
Re: Topolánek teologem aneb nevzdělaný a ideově nezakotvený „chlap s gulemi“
(Samuel Vitovsky, 22.3.2010 18:44:02)
Odpovědět
Tak jo, špatně jsem se vyjádřil. EUportál se nemusí Topola "zastat". Duška osobně se taky vlastně nezastal. Objevily se zde ale články, které hájily svobodu projevu (i nevkusného) a věcnost debaty (i když rozpoutané neobratným hlupákem). Topolánek se ukázal (opět) jako neobratný hlupák. Ale měl pravdu. A tak bychom se měli zastat té pravdy.
Re: Topolánek teologem aneb nevzdělaný a ideově nezakotvený „chlap s gulemi“
(Pádlo, 22.3.2010 19:12:51)
Odpovědět
Inu ano. To jest to oč jde. A taky první co mě napadlo. Takhle rychle snad „boží mlýny“ v našem milém neobolševickém státečku ještě nemlely. Kdybych věřil v konspirace - lépe by si to Dušek nemohl zaplatit.
Re: Topolánek teologem aneb nevzdělaný a ideově nezakotvený „chlap s gulemi“
(Pedol, 22.3.2010 22:25:02)
Odpovědět
Toho skandalózního Slámečku navrhla do Fišerovy vlády ODS.
To už asi ODS na tom musí být hodně zle, když má nutkavou potřebu nadbíhat homáčům. Začala s tím asi Strana zelených, potácející se pod hranicí volitelnosati, když si do volební kandidátky přizvala zdejšího obrbuzíka Hromadu. Asi klakulují, že jim ve volbách zajistí 4% erektorát.
Re: Topolánek teologem aneb nevzdělaný a ideově nezakotvený „chlap s gulemi“
(antipolitik, 22.3.2010 18:31:50)
Odpovědět
Divím se funkcionářům ODS na místních,okresních a krajských postech,že o výměnu svého vedení neusilovali již dávno,nebotˇklesající preference je varují dlouhodobě.Topolánek,Langr,Tluchoř,Benda a Nečas měli dávno zařezávat 8hod.denně v normální práci bez nezdaněných náhrad za průměrné platy dle ZP,který schválili,ale pro ně neplatí.Žadný politik by neměl být nepřetržitě ve funkci déle než dvě funkční období,aby nebyl odtržen od běžného života a problémů,např.Langr a Benda ani nikdy nepracovali,jak potom fundovaně řeší a přijímají zákony,vidíme v reálu.Tato výměna měla proběhnout ve vedení všech stávajících parlamentních stran,ne jen ODS a na kandidátkách se tyto trvalky měly pohybovat až od 10-15 místa.Jsou to chyby, za které se platí.Topolánek měl těch výstřelků již tolik,že tolerance spolustraníků je nepochopitelná,on se považuje za světového politika,přece kritizoval Obamu,tedˇ rozumí strategii církve,židům i gayům.Politikovi s takovým rozhledem musí být samozřejmě rodná strana těsná.
Re: Topolánek teologem aneb nevzdělaný a ideově nezakotvený „chlap s gulemi“
(L.P., 22.3.2010 18:38:11)
Odpovědět
Ještě pane Vitovský, O Přemkovi S. máte pravdu. On se ohání vlastenectvím a láskou k naší zemi a přitom hlasoval pro nový Mnichov-Lisabon.

Lepší než on Hradě by byl určitě Zeman. Chlastají asi stejně, ale Zemanovi se pravděpodobně obnovují mozkové buňky.

Pan PS je lidsky jistě velmi milý pán, ale že by měl nějaké názory a závratnou inteligenci...
Re: Topolánek teologem aneb nevzdělaný a ideově nezakotvený „chlap s gulemi“
(Samuel Vitovsky, 22.3.2010 18:48:58)
Odpovědět
S tím souhlasím...
Re: Topolánek teologem aneb nevzdělaný a ideově nezakotvený „chlap s gulemi“
(frantisek zajicek, 22.3.2010 20:39:01)
Odpovědět
To by nebyl ani Petrik,kdyby si do EU nerypl.Proste se nenechate poucit programem PVV(Geert Wilders)a tim padem s Premkem Sobotkou mate preci jen neco spolecneho,FZ
Re: FZ
(Samuel Vitovsky, 23.3.2010 8:36:22)
Odpovědět
Co se to tady objevilo za blábol?...
Jenom standardní zajíčkovina...
Re: Topolánek teologem aneb nevzdělaný a ideově nezakotvený „chlap s gulemi“
(kapej, 22.3.2010 19:38:39)
Odpovědět
Pan Topolánek je jasným a žijícím důkazem toho, že ani vysoká škola, ani vysoký post a ani vysoká postava neudělá z obyčejného hulváta vzdělaného, tolerantního a slušného člověka. U politika to platí dvojnásob. A ODS má takových " charakterů " na rozdávání.
Re: Topolánek teologem aneb nevzdělaný a ideově nezakotvený „chlap s gulemi“
(Silberstein, 22.3.2010 21:34:15)
Odpovědět
Pane Topolánku, rychle odejděte a potichu za sebou zavřete dveře. To Vaše poslední vystoupení neustojíte, neodejdete - li, pravice volby těžce prohraje. Na Vaše odstoupení stačí zlomek toho, co jste prohlásil. Urážet minority se v dnešním světě nevyplácí. Právě vztah k minoritám je objektivním kriteriem politické vyspělosti nejen celé společnosti, ale zejména pak každé politické strany. Pane Přemysle Sobotko, Vaše reakce je správná ale poněkud pozdní, pan Topolánek nadělal těch přehmatů tolik, že odejít měl již hodně dávno. Připomíná mi špatného herce, vydatně profláknutého bulvárem.
Re: Topolánek teologem aneb nevzdělaný a ideově nezakotvený „chlap s gulemi“
(kapej, 23.3.2010 14:29:09)
Odpovědět
Pane Sobotko, Langře, Tluchoři, Vondro, Bendle ... odejděte taky - pozdě, ale přece.
Re: Topolánek teologem aneb nevzdělaný a ideově nezakotvený „chlap s gulemi“
(marko, 23.3.2010 16:31:52)
Odpovědět
Aneb - vítejte Paroubku, Rathe, Socbotko atd.
A to se vůbec nestydíte? Vadí vám, že je Topol
přímý? Všichni tady jste pokrytci!
Re: Topolánek teologem aneb nevzdělaný a ideově nezakotvený „chlap s gulemi“
(kapej, 23.3.2010 23:01:10)
Odpovědět
A jiné neznáte ? To je mi vás líto.
Re: Topolánek teologem aneb nevzdělaný a ideově nezakotvený „chlap s gulemi“
(kapej, 23.3.2010 23:01:15)
Odpovědět
A jiné neznáte ? To je mi vás líto.
Autorem novozákonních epištol je sv. Pavel, nikoliv sv. Petr. To byli dva různí pánové, ačkoliv mají svátek ve stejný den.
Re: Topolánek teologem aneb nevzdělaný a ideově nezakotvený „chlap s gulemi“
(jh, 23.3.2010 22:09:24)
Odpovědět
Topyr:

Semínem citovaná věta je z epištoly (pro Vás tedy z listu) apoštola Petra.
Dotaz:
nejste také jako Topol náhodou v konfliktu s církví?