reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Hulvátovi Topolánkovi se vrátil politicky korektní bumerang aneb pokrytec Přemek Sobotka: Mirku odstup!

Autor: Euroskeptik | Publikováno: 23.3.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Politicky korektní média zase udělala z komára velblouda, či spíše z topola sekvoj. Když si opravdu pozorně přečtete, co Topolánek u příležitosti rozhovoru pro homosexuální časopis řekl, shledáte, že tam opravdu nijak neútočí na homosexuála Slamečku a Žida Fischera kvůli tomu, že jeden je gay a druhý Žid. Topolánek  naopak řekl, že přece záleží na charakteru konkrétní osobnosti, což v tisku potvrdil i šéfredaktor onoho růžového časopisu.

Naopak si myslím, že tam homosexuálům až nemístně leze do zadních partií, když popisuje gaye jako „normálního člověka, který bojuje za svá práva“. Nevím, jestli je normální bojovat za svá „práva“ tím, že se člověk na veřejnosti obnažuje a ukazuje svou holou zadnici. Především nevím, za jaká práva homosexuálové bojují, když klasická občanská práva mají. Asi spíše chtějí práva navíc na úkor většiny – privilegia. Chtějí, aby je nikdo nemohl kritizovat. Chtějí umlčovat svobodu slova.

Faktem ale je, jak už napsal Michal Semín, že Topolánek vskutku urazil církev. V tomto případě nebudu hodnotit, jestli má šéf ODS pravdu (on ji nemá, ale to už dobře rozebral Michal Semín: http://www.euportal.cz/Articles/5835-topolanek-teologem-aneb-nevzdelany-a-ideove-nezakotveny-chlap-s-gulemi-.aspx ), ale každopádně je to od něj velmi netaktické, když kandiduje na ještě aspoň částečně katolické jižní Moravě. Navíc i mezi členy ODS jsou katolíci. Tož kurňa hulváta a primitiva nepředěláte.

Topolánkovi se ale pouze vrátil bumerang politické korektnosti, když na adresu Jaromíra Duška dříve pronesl: "Výroky Jaromíra Duška v dnešním rozhovoru Lidových novin jsou nejen neslušné, ale přímo nenávistné. Nesmíme je tolerovat, pokud myslíme alespoň trochu vážně naše zařazení mezi moderní demokratické společnosti. Jaromír Dušek se sám diskvalifikoval z veřejných funkcí. Pro mě od této chvíle není partnerem pro jakákoli jednání. Jestli se železniční odbory od Jaromíra Duška okamžitě veřejně nedistancují, přestanou být i ony partnerem pro jakákoli další politická jednání." Dobře mu tak, politickému korektčíkovi!

Kdo s čím zachází, tím také schází. Politicky korektní ODS odsoudila klasického liberála a možná budoucího nizozemského premiéra Geerta Wilderse a útočila na Duška – zasela vítr a nyní sklízí bouři. Topolánek napsal: „Jaromír Dušek se sám diskvalifikoval z veřejných funkcí“. Pokud by tedy uplatňoval stejný přístup na sebe jako na Duška,  který stejně jako Topolánek neřekl nic "homofobního" (jakýpak to krásný nový newspeak!), měl by sám odstoupit.

Už ho k tomu dokonce vyzval i velký „vlastenec“ Přemek Sobotka, který o ODS básní jako „konzervativní straně, která zcela upřímně vyznává rodinu, vlastenectví...“ Je opravdu moc hezké, když se vlastenectvím ohání někdo, kdo hlasoval pro Lisabonskou smlouvu, která činí z kdysi suverénní České republiky protektorát Svazu evropských socialistických republik, neboli Čtvrté říše Angely Hit..., pardon Merkel, a sám dokonce Lisabonu zajistil mezi senátory dostatečnou podporu pro jeho přijetí, když to navlékl jako pomstu prezidentovi za pád Topolovy vlády, s kterým neměl ale Klaus vůbec nic společného.

Ohánění se vlastenectvím je z jeho strany velmi trapné. Patrně je to jakési dialektické vlastenectví – čím více suverenity odevzdáme a čím více budem pěstovat anální alpinismus vůči Bruselu, tím budeme přece větší patrioté. Už jsme zde takové vlastence měli. Jeden se myslím jmenoval Emanuel Moravec, další vlastenci psali zase kvůli omezené suverenitě zvací dopisy do Moskvy. I dnes zde máme omezenou suverenitu a dialektické vlastence. Svoboda je otroctví. Vlastenectví znamená podřízenost Bruselu.

Všechno to ukazuje na marasmus ODS jako falešné a prázdné strany, kdy jeden trapák vyzývá druhého, aby odstoupil. Na hrubý topol hrubá záplata.    

reklama
4126 čtenářů | 32 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Hulvátovi Topolánkovi se vrátil politicky korektní bumerang aneb pokrytec Přemek Sobotka: Mirku odstup!
(orel, 23.3.2010 0:13:13)
Odpovědět
Angela Merkelová není Hitlerová a Církve vymívaly mozky, ale jinak souhlas.
Re: Hulvátovi Topolánkovi se vrátil politicky korektní bumerang aneb pokrytec Přemek Sobotka: Mirku odstup!
(Davidan, 23.3.2010 2:32:54)
Odpovědět
Přemysl Sobotka byl, je a bude slizoun, který chce lidi přesvědčit o své neslizskosti.
Bezcharakterní a bezpáteřný, třesoucí se na vysoké funkce, nemorální moralista, který touží, stát se prezidentem téhle republiky.
Zrovna od něho sedí výzva k odstoupení Topolánka.
Ale protože se nic neděje samo od sebe, bude za tím příležitost k zbavení se toho, kdo jej ohrožuje.
Re: Hulvátovi Topolánkovi se vrátil politicky korektní bumerang aneb pokrytec Přemek Sobotka: Mirku odstup!
(Niky, 23.3.2010 15:12:26)
Odpovědět
Topolánka do čela ODS fakticky instalovali pravdoláskovci a dali mu jediný úkol:zlikvidovat ODS!A levicovému a zelenému gaunerovi se daří!Ze stejného soudku je notorický alkoholik P Sobotka!
Výborný článek !
(Brabec, 23.3.2010 2:45:38)
Odpovědět
V tom ODS musí být marasmu, krysy opouštějí loď : Sobotka volá po demisi Topola.
Re: Hulvátovi Topolánkovi se vrátil politicky korektní bumerang aneb pokrytec Přemek Sobotka: Mirku odstup!
(JardaB, 23.3.2010 4:40:13)
Odpovědět
Nic ve zlém,ale Topolánek si sám nabíhá na vidle.
Re: Hulvátovi Topolánkovi se vrátil politicky korektní bumerang aneb pokrytec Přemek Sobotka: Mirku odstup!
(houdini, 23.3.2010 8:20:41)
Odpovědět
ODS jsem naposledy volil ještě za předsedy Klause. Tohle se prostě dalo čekat, je to už dlouho odepsaná záležitost. Předseda takzvané konzervativní strany se fotí do homomagazínu - směšné. Volím menší, pravicovou stranu a je to.
Re: Hulvátovi Topolánkovi se vrátil politicky korektní bumerang aneb pokrytec Přemek Sobotka: Mirku odstup!
(Huckleberry, 23.3.2010 8:43:21)
Odpovědět
Pokud byla Topolova potřeba "ukázat gule", tak to měl dělat v jiném časopisu a ne u růžových. To, že si občas nevidí do huby je už jeho problém. Špičky ODS za posledních pár měsíců si pořádně podělaly renomé-pokud jim nějaké zbylo, a tohle je další mínus, kterým dávají najevo, že jsou suverény. Suverénně projedou volby. Jediná možnost, jak nedovolit ovládnutí parlamentu socialisty je volit menší pravicové strany. Reakci národa uvidíme za 2 měsíce.
Re: Hulvátovi Topolánkovi se vrátil politicky korektní bumerang aneb pokrytec Přemek Sobotka: Mirku odstup!
(Ladda, 24.3.2010 7:06:33)
Odpovědět
...naprosto souhlasím !!!
Re: Hulvátovi Topolánkovi se vrátil politicky korektní bumerang aneb pokrytec Přemek Sobotka: Mirku odstup!
(C.Q.Lafayette, 23.3.2010 9:01:20)
Odpovědět
Na hrubý topol hrubá sobotka...
Re: Hulvátovi Topolánkovi se vrátil politicky korektní bumerang aneb pokrytec Přemek Sobotka: Mirku odstup!
(Never Dhimmi, 23.3.2010 9:22:06)
Odpovědět
Sralbotka vycítil příležitost jak se zviditelnit coby prezidentský kandidát. Oč je lepší než obrácený prolisabonský lisabonský mantl Topolánek ?
Pamatujete jak se ten ODSácký hrdina Sobotka až zajíkal na tiskovce, když se schvalovala LS a pár statečných ODSáků bylo proti ? Nebo jak se třepal, když Oberfalzer pozval Wilderse ? Táhněte do pr.. celá ODS.
Re: Hulvátovi Topolánkovi se vrátil politicky korektní bumerang aneb pokrytec Přemek Sobotka: Mirku odstup!
(kapej, 23.3.2010 13:55:53)
Odpovědět
Je 13.55 hod. a ODS za zavřenými dveřmi jedná. Topolánek by musel rezignovat sám - odvolat ho může jen kongres ODS a na ten už není čas. Bez ohledu na výroky pana Topolánka - kéž by zůstal ve svém " úřadě ", volbám by to jedině prospělo... Každý přece ví, že jeho rezignace nic neřeší - jen naprostý volební fiasko této strany může něco vyřešit na naší politické scéně. Je to jeden větší darebák než druhý.
Re: Hulvátovi Topolánkovi se vrátil politicky korektní bumerang aneb pokrytec Přemek Sobotka: Mirku odstup!
(Jirka, 23.3.2010 15:01:40)
Odpovědět
Sobotka Přemysl bryskně pochopil, že když chce sám sebe nominovat na příštího prezidenta, je kopnutí do žeber a následné nahrazení Topolánka v náčelnickém křesle výborný tah.

Hyeny jsou holt všude okolo. Přestože se vlastně nc nestalo. Řečeno slovy Werichovými: Topolánek má pravdu, ale zní to blbě...
Re: Hulvátovi Topolánkovi se vrátil politicky korektní bumerang aneb pokrytec Přemek Sobotka: Mirku odstup!
(iko, 23.3.2010 15:41:25)
Odpovědět
Problemem neni to, co Topolanek rekl nebo nerekl, ale to, ze se definitivne predvedl jako hlupak, a je uz jenom pro smich.

V jednom rozhovoru se dotknou 3-4 skupin ci lidi je ozaj neuveritelne.

Je to proste hlupak.
Re: Hulvátovi Topolánkovi se vrátil politicky korektní bumerang aneb pokrytec Přemek Sobotka: Mirku odstup!
(bublifuk, 23.3.2010 16:40:48)
Odpovědět
topol to řekl o slamečkovi jinak. Že se slamečka ohne, když jde na něho někdo s tuhým.
Re: Hulvátovi Topolánkovi se vrátil politicky korektní bumerang aneb pokrytec Přemek Sobotka: Mirku odstup!
(frantisek zajicek, 23.3.2010 17:54:44)
Odpovědět
Pozor,pozor,ODS volby neprojede,prinejhorsim obsadi 2.misto!On pan Jyrka Suplik taky krom prazdnych slibu nema velice co nabidnout.Do voleb zbyvaji 2 mesice a garantuji vam,ze ta nejvetsi spina se teprve zacne hazet at nalevo,ci napravo.Proti tomu bude mit Topol nad hlavou svatozar.Jinak autore,ta veta"Homosexualove bojuji za prava navic,na ukor vetsiny-privilegia,chteji,aby je nemohl nikdo kritizovat,chteji umlcovat svobodu slova"sedi jako ulite na bukanyra Kikinu,tos trefil presne!!!
Re: Hulvátovi Topolánkovi se vrátil politicky korektní bumerang aneb pokrytec Přemek Sobotka: Mirku odstup!
(sedlák, 23.3.2010 22:35:00)
Odpovědět
Růžovej zajíčku, ty ses zase sehnul pro tužtičku ? Ten Kikina ti ale dává do těla...
Re: Hulvátovi Topolánkovi se vrátil politicky korektní bumerang aneb pokrytec Přemek Sobotka: Mirku odstup!
(kapej, 24.3.2010 10:23:07)
Odpovědět
Souhlasím s Vámi, největší špína teprve přijde a ODS tak, jak to již nyní vidíme, i to, co bylo natočeno na video, obrátí proti všem a opět to bude označeno " za komplot " levicových či jiných stran... Je to banda lhářů, stačilo se podívat na Íčka včera na ČT ve 22 hodin... Ale dobře, že tam Topolánek zůstal, alespoň voliči vidí, co je tahle strana za křiváky...
Re: Hulvátovi Topolánkovi se vrátil politicky korektní bumerang aneb pokrytec Přemek Sobotka: Mirku odstup!
(pipi, 23.3.2010 18:13:57)
Odpovědět
Když ti někdo řekne že jsi Čech,něbo křestan je to urážka.Když někdo řekne že fišer je žid je to urážka nebo jsou to fakta.Takže Mirek neřekl nic co by někoho mělo urazit.
Pokud jde o cirkev to je bez komentáře.Viz inkvizice nebo zneužívaní chlapečků.
O češích je n to nejlepší.1938,1948,1968 atd.Asi ten Mirek měl pravdu ale nesmí se v čechách říkat nahlas.
Pokud Mireki odstopí je to Sarajevo č.2 a časem víjde na světlo kdo si ho objednal.
Re: Hulvátovi Topolánkovi se vrátil politicky korektní bumerang aneb pokrytec Přemek Sobotka: Mirku odstup!
(sedlák, 23.3.2010 22:39:21)
Odpovědět
Hele Pipinko, zopakuj si velká písmenka a zapamatuj si - " vyjde " vždycky jen s " tvrdým a krátkým ".
Re: Hulvátovi Topolánkovi se vrátil politicky korektní bumerang aneb pokrytec Přemek Sobotka: Mirku odstup!
(pipi má pravdu, 23.3.2010 18:22:44)
Odpovědět
Po odstopení Klauze od ODS je tam boj o vedení.Sarajevo č.2 je opravdu na obzoru a je otaskou kdo si to objednal.
Re: Hulvátovi Topolánkovi se vrátil politicky korektní bumerang aneb pokrytec Přemek Sobotka: Mirku odstup!
(držhubu, 23.3.2010 18:28:32)
Odpovědět
Pražáci jsou k...vy a požijí všechno aby někoho z Prahy kdo není pražák zahnali spátky odkud přišel.To se snaží od začátku co Topolánek byl zvolen předsedou ODS.
To potká i toho jidáše Pecinu až dokončí špinavou praci na kterou si ho Jyří objednal.
Re: Hulvátovi Topolánkovi se vrátil politicky korektní bumerang aneb pokrytec Přemek Sobotka: Mirku odstup!
(reduch, 23.3.2010 18:38:02)
Odpovědět
Je neuvěřitelné,že Topolánek,který je předsedou strany,dále byl senátorem,předsedou vlády,chvíli i předsedal EU,začne pouštět své úvahy a moudra jako by seděl u piva s Langrem,Tlučhubou, Bendou a Nečasem a ne v redakci pochybného časopisu.Asi chtěl získat ty 4% voliče a snížit náskok ČSSD.Moc se toho za ta léta v politice nenaučil,nebotˇ moralizovat a plamenně odsuzovat výroky Duška a za pár dnů udělat podobný a naprosto zbytečný předvolební exces je nepochopitelné a měl by se poroučet i z výše jmenovanými kamarády z politiky.Navíc jsou už starostraníci na sebe alergičtí a veřejně se napadají,doktor Benda primátora Béma,Sobotka Topolánka,což je naprosta ztráta soudnosti a stranického pudu sebezáchovy.Klaus je hodnotil správně,že jsou vyprázdněnou stranou a vizemi,nebo figurkami dobráků a slušnˇáků to nezachrání.Rozhodně ODS nevolit,nebotˇstrana,která si neudělá pořádek ve vlastních řadách,nemůže řešit vážné problémy státu v krizi.
Re: Hulvátovi Topolánkovi se vrátil politicky korektní bumerang aneb pokrytec Přemek Sobotka: Mirku odstup!
(sedlák, 23.3.2010 22:42:11)
Odpovědět
Ano, krátké, jasné a srozumitelné, je to naprosto tak. Souhlasím s Vámi.
Re: Hulvátovi Topolánkovi se vrátil politicky korektní bumerang aneb pokrytec Přemek Sobotka: Mirku odstup!
(anaj, 23.3.2010 18:39:20)
Odpovědět
Že je topolánek hulvát, je pravda. A Sobotka? Ten už si dláždí cestičku na hrad....
Re: Hulvátovi Topolánkovi se vrátil politicky korektní bumerang aneb pokrytec Přemek Sobotka: Mirku odstup!
(frantisek zajicek, 23.3.2010 19:36:02)
Odpovědět
Jano,na ktery?Spilberk?FZ
Re: Hulvátovi Topolánkovi se vrátil politicky korektní bumerang aneb pokrytec Přemek Sobotka: Mirku odstup!
(ww, 24.3.2010 9:34:11)
Odpovědět
Dnes jsme si přečetli, že ČTK se spetla, a výroky o Topolánkovi pronesl Bohouš Sobotka, náš expert z Čssd !
Re: Hulvátovi Topolánkovi se vrátil politicky korektní bumerang aneb pokrytec Přemek Sobotka: Mirku odstup!
(Plesk, 23.3.2010 20:57:21)
Odpovědět
Na kostele zvoní zvon, se-u, se-eš, se-e on, na mou věru, jak tak se-u, tak mi přijde na mysl, jak asi s-al Přemysl.
Re: Hulvátovi Topolánkovi se vrátil politicky korektní bumerang aneb pokrytec Přemek Sobotka: Mirku odstup!
(frantisek zajicek, 23.3.2010 21:21:37)
Odpovědět
Ano Tresku Plesku,uz jsi cely pos.any a pekelne smrdis,s uctou,FZ
Re: Hulvátovi Topolánkovi se vrátil politicky korektní bumerang aneb pokrytec Přemek Sobotka: Mirku odstup!
(Daniel Makay, 24.3.2010 8:49:42)
Odpovědět
Já jsem naprosto spokojený s Topolovými výroky a s rozkladem ODS. Dávno jsem jim předpovídal rozklad a z úst Topolánka vychází většinou samé děsy. Myslím si, že zralý na blázinec.
Re: Hulvátovi Topolánkovi se vrátil politicky korektní bumerang aneb pokrytec Přemek Sobotka: Mirku odstup!
(Dan, 24.3.2010 12:27:03)
Odpovědět
Hmm... a ono se něco rozložilo a copak to bylo, povídej ??

Já jsem měl pocit že Topolánek to ustál a jede se dál ..

Já se definitivně rozhodl pro knížete, vv volit nebudu, John dokázal ženě a rodině 7 roků dokonale lhát, manipulovat fakta i lidi, uplácet a ted nám chce napravovat politiku...

Je horší než Topolánek, ten se aspoň rozvedl.
Re: Hulvátovi Topolánkovi se vrátil politicky korektní bumerang aneb pokrytec Přemek Sobotka: Mirku odstup!
(kapej, 25.3.2010 10:25:21)
Odpovědět
Zcestné hodnocení. John se taky rozvedl.
Re: Hulvátovi Topolánkovi se vrátil politicky korektní bumerang aneb pokrytec Přemek Sobotka: Mirku odstup!
(Petr Jano, 24.3.2010 9:31:14)
Odpovědět
Dobry den, myslim, ze v podstate je mozne s timto komentarem souhlasit. Jenom bych doplnil, ze v ODS jsou jeste dalsi priserni politici, jako je I.Langr, ten zas dnes rika,"ze to co prohlasoval M.Topolanek je uz jeho posledni chyba!"
Jsem, ale presvedcen, ze ODS ma ve svem soucasnem vedeni tolik negativnich politiku, ze je to neco strasneho.Samei lhar a pokrytec a super podvodnik.
ODS se sdruzuje jenom diky velkemu provazani s bohatymi podnikateli.Jde jim o jejich spolecny zajem delat velke penize, jenom z jejich klienty, a z jejich politickimi partnery.Na normalni lidi siji stale "novy klacek."

To je proste jejich cela struktura a filosofie, kde jim (ODS), jde predevsim o penize a moc, pro jejich pravicovou "sektu". ODS se domniva, ze lide se nechaji smasirovat do voleb tak, ze jim naslibuji vselijake neuskutecnitelne nesmysli,ktere budou, ale moci prosazovat jedine tehdy, kdyz jim daji sve hlasy.To je jeden z nejvetsich podvodnych manevru ODS.Na to ale at zapomenou! Letos jim jiz psenka nepokvete.

Jsem, ale presvedcen, ze normalni lidi sve hlasy nemohou dat korupcnikum a mafianum, kteri jsou uz jiz tak vulgarni, a nemaji strach zniceho, ze lidem rikaji, ze cekaji az si daji "vepro knedlo zelo" to je pak uz jenom o tom, aby si znas delali jenom legraci, a chteli nase hlasy pouze ke svemu luxusnimu zivotu!!!To jsou prave ty jejich priority!!!