reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Klaus měl pravdu: Falešný a prázdný Topolánek

Autor: Ivana Haslingerová | Publikováno: 24.3.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Do redakce chodí mnoho dopisů reagujících na vulgární plácání pana Topolánka s gayskými aktivisty. Snad nejvýstižněji vystihl nálady všech pan Náhlos a proto odpovídám na jeho dopis, i když tím odpovím i mnoha dalším čtenářům. Pan Náhlos píše:

"Vážená paní Haslingerová, neměl nakonec pravdu Václav Klaus v oné proslulé SMS, v níž nazval Mirka Topolánka jakožto prázdného a falešného? Naráží na to i Miroslav Macek ve své dnešní glose http://viditelny-macek.cz/public/kapitola.phtml?kapitola=new. Jak vyšlo najevo z onoho skandálu v souvislosti s jeho nehoráznými výroky, on před homosexuály církev podbízivě pomlouval (je jasné, že tato minorita to ocenila, neboť nemají k církvi ten nejlepší vztah), i když v minulosti církvím nadbíhal, resp. jejím hodnostářům lichotil. Není to dvojjaké a falešné? WHO is Mirek Topolánek??? Neměl by mít dospělý člověk - a zvláště lídr ODS - konzistentní názor? Na Lisabonskou smlouvu, na věřící atd.? Co si myslíte o M.Topolánkovi jako člověku? Předpokládám, že jste jej měla možnost osobně poznat. Děkuji. S pozdravem Václav Náhlos."

Vážený pane Náhlosi, nejste sám, komu okamžitě po zveřejnění výroků pana Topolánka vytanula na mysli ona smutná SMS. Byla jsem tehdy na onom naprosto zbytečném a urážlivém mimořádném 13. kongresu ODS, kdy se nemohli někteří členové již dočkat odchodu Václava Klause z čela strany (byl by se totiž stejně funkce za dva měsíce vzdal kvůli kandidatruře na prezidenta). Šlo jim tehdy jen o to, aby ho pokořili. Jinak jsem si svolání tohoto kongresu nedokázala a dodnes nedokáži vyložit a od té doby věřím, že 13 je opravdu nešťasné číslo. ODS od té doby už nikdy nebyla původní ODS.

Vzpomínám, jak tehdy seděl pan profesor Klaus o přestávce za předsednickým stolem jakoby zkamenělý, sám, bez jediného slova. Cítila jsem, jak je nešťastný, a šla ho potěšit, ať není smutný, že pan Topolánek říká, že klausismus je písmo svaté ODS a že chce pokračovat v jeho intencích. Vidím dodnes před očima, jak se na mně tehdy podíval, sepjal ruce a řekl jen "Tady nejde o mě. Vy vůbec nechápete co se stalo!" a odešel do zasněžených Františkových lázní. Pak se vrátil, dal panu Topolánkovi s noblesou jemu vlastní kytici a ten opět pronesl při děkování, že klausismus je písmo svaté ODS - psali jsme o tom v článku o Kongresu. A právě ten nezapomenutelný výraz pana profesora Klause mi vytanul okamžitě na mysli, když jsem slyšela ty nesmysly, které plácal během svého svlékání pro gayský časopis pan Topolánek.

Co je nyní platné, že se někteří tehdejší protagonisté od pana Topolánka distancují, co je platné, že s ním nechtějí už být v jednom pytli. Už poničil svým vystupováním ODS natolik, že by byl zázrak, aby vyhrála volby, i kdyby z čela ODS odešel.

Přestože bych měla mít radost, že za ten 13. sjezd jsou jeho protagonisté tímto potrestáni, nemám ji. Je mi to všechno líto. Pan prezident by mohl mít zadostiučinění, ale jak znám jeho postoje, ani on nebude z toho jásat, protože pan Topolánek naservíroval vítězství socialistům na zlatém podnosu a to Václav Klaus jako člověk, který u nás nastolil kapitalismus, určitě nechce. Vybudoval stranu, která byla srovnatelná s britskou konzervativní stranou a když nyní je nucen jen tiše sledovat, jak ji ničí člověk, který se o nic nezasloužil a byl by bez ní jen zkrachovalým podnikatelem s 56 miliony dluhu někde ve Vsetíně, musí mu být strašně. Nechci, aby to vyznělo pateticky, ale to, co se stalo, je národní tragedie. Bůh ochraňuj naši zem.

A ještě bych ráda odpověděla na Vaši otázku, co si myslím o panu Topolánkovi jako o člověku. Vzpomínám na něj jako na senátora, který byl nekonvenční, chodil v tričku a dokonce často v kraťasech a byl to příjemný bodrý společník u vína. Smával se, že mu pan profesor Klaus domlouvá, aby alespoň nosil trička s límečkem, když nechce chodit v košili a tvrdil, že se nikdy nestane naškrobeným panákem.

Jenže po zvolení do čela ODS se před očima změnil. Nemám mu za zlé, že musel začít chodit v obleku, to ne, ale přímo z něj vyzařovalo dávat najevo, jakou má moc. Konečně o jeho leteckém lyžování, veleluxusních dovolených, nákupu drahého bytu, jen aby měl adresu na Hradčanech a podobných excesech se napsalo již mnohé. Kdybych měla použít zkratku, tak by zapadl do hry "Naši furianti". Máte pravdu, setkávala jsem se s ním často. V době jeho slávy na sjezdu v Pardubicích i v situaci těsně po jeho jmenování premiérem, kdy byl tak fyzicky vyčerpaný, že během rozhovoru usínal.

Stále ale působil sympaticky svou bezprostředností a veselostí a mnohé mu proto bylo odpouštěno. Dokonce i podraz paní Pavle, která ho do postu svým šarmem a inteligencí dostala. Po výrocích v gay magazínu ale vidím, že za jeho úsměvem byla jen přetvářka a faleš. Přesně jak píšete - přímo před mýma očima církevním hodnostářům lichotil a nyní pronáší nehoráznosti o církvích a uráží věřící. A tak by se dalo pokračovat v dalších věcech. Už nikdy nedokážu věřit, že to, co říká, myslí doopravdy a takový člověk bez důvěry občanů do politiky prostě nepatří. Chce-li se ODS ještě vůbec zachránit, měla by okamžitě do svého čela zvolit novou osobnost, nejlépe dámu, aby ji hulvátský pan Paroubek nemohl urážet. Asi již nevyhraje volby, ale alespoň ODS získá trochu hlasů. Topolánka volit lidi po tomto nebudou, když je pokládá za vepřo-zelo a kope je do pozadí.

www.fragmenty.cz

reklama
2499 čtenářů | 13 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Falešný a prázdný Topolánek
(Ladda, 24.3.2010 6:48:00)
Odpovědět
...............souhlasím, přesně tak to je !!! Ale pro nás pravičáky velmi špatné. A ke všemu se sama ODS k tomu nepostavila čelem, ba naopak....."falešný Topol je tam stále" a to je velmi velmi špatná informace.........volby prohrají a zadlužování naše společné bude pokračovat...........děs! Je vidět ,že politici z ODS ve vrcholném greimu či předsednictvu....nemají ani oči a o uších už ani se dál nezmiňuji
Re: Falešný a prázdný Topolánek
(gusta, 24.3.2010 8:03:56)
Odpovědět
No jo,zase vyhrál modrý komunista Tupohlávek :-(...A TOP 09 není rovněž strana mravní pravice.
Re: Falešný a prázdný Topolánek
(Dan, 24.3.2010 8:44:16)
Odpovědět
Osvěžuji paměť, byl to Václav Klaus který prvníprohrál volby se socialisty, ODS tehdy propadla s 13% tuším, Klaus v tv duelu se špidlou prohrál na celé čáře.

V ODS měly jeho stylu plné zuby a zbavili se ho na hrad, to vím jistě od mnoha svých přátel z ODS.

Největší problém byla Klausova arogance a nechopnost se dohodnout v dobách křehké většiny a nutnosti koaliční kooperace.

Klaus symbolizoval pro většinu národa před svým odchodem na hrad, otce podvodné a nekvalitně připravené privatizace, v jeho době byla inflace kolem 10%, růst HDP kolem 1%, čili katastrofální stav ekonomiky.

Nízká nezaměstnanost byla držena umělým opakovaným oddlužováním komunistických molochů, např. jenom Zetor obdržel přez 5 miliard korun, aby následně opět skončil ve ztrátě.
Jako další výhoda o níž Pružinskij rád mluví byly opravdu velmi nízké dluhy veřejných financí, ty byly totiž krity ohromným kapitálem z privatizací, čili projídal se majetek země na úkor budoucnosti.

V tzv. konsolidační bance/agentuře pak byly maskovany katastrofální fiaska ve formě obřích dluhů z nepovedených privatizací a podvodů ve státních firmách.

Toto je skutečný obraz Václava Pružinského zvaného Klaus, nikdy to nebyl ani ekonom, ani pravičák, ale marxistický prognostik a nižší bankovní úředník, který přednášel po světě o cetrálně plánované ekonomice a za peníze komunistického ministerstva zahraničí jezdil chytat do USA a británie rozumy, kterým se soudruhům nedostávalo.
Re: Falešný a prázdný Topolánek
(ladda, 24.3.2010 11:31:24)
Odpovědět
........................kolik Vám platí socani za tyhle bláboly, jaké prosím pořadové číslo máte na výplatní listině Paroubka a Bendy????????????
Re: Falešný a prázdný Topolánek
(zgr, 24.3.2010 12:49:30)
Odpovědět
jasně. Klaus nezařídil aby tehdá proběhlo všechno dokonale. jenže kdo by to udělal líp?
otazkou zůstává v jaký prdeli bysme hnili teď kdyby tehdá neudělal aspoň to co udělal.
po bitvě každej generál.
Re: Falešný a prázdný Topolánek
(Strofobie, 24.3.2010 13:49:00)
Odpovědět
Kdekdo, pane docente. Kdekdo by to udělal opravdu, ale opravdu líp.
Jenomže pan docent k tomu nikoho nepustil.
Re: Falešný a prázdný Topolánek
(frantisek zajicek, 24.3.2010 18:20:52)
Odpovědět
Presne!!!Vladni schodek v r.1995 podle standardniho vypoctu neuveritelnych 13,4% HDP.Kam se hrabe Recko na Tuneldedka Pruzinskeho.Samozrejme to schovali do konsolidacni agentury.Jenomze tady ty vymyte mozky redakci o tom nechteji slyset.Uz se jednou postavte pravde celem.Taky to byl Klaun,ktery privedl ODS zugrunt.No jeste 3 roky a tento Kremelsky Hurvinek uz nebude prudit,FZ
Re: Falešný a prázdný Topolánek
(důchodce., 24.3.2010 18:40:34)
Odpovědět
Naprostý souhlas,Klaus místo jasných pravidel,zrušil řadu zákonů před privatizaci,aby se legálně kradlo za bílého dne,ale jen vyvolení.Vyrovnané rozpočty dosahoval rozprodejem státních firem a to nejdřív ziskových,nebotˇza ty bylo velké všimné a ztrátový těžký průmysl-hutě, až nakonec.Rozpočet dorovnával také i rozpouštěním rezerv na důchodovém účtu,dnešní ekonomická situace naši země má hlavního architekta Klause,který na dnešní blahobyt zadělal osobně před 20 léty.Jsem pamětník,vítkovák a nestraník,upřesnˇují pro primitivní křiklouny a sklerotiky.
Re: Klaus měl pravdu: Falešný a prázdný Topolánek
(Karol Jebavý, 24.3.2010 10:01:21)
Odpovědět
Pani Haslingerová,.... je to přesně ten článek, který v českých médiích chyběl. Mirek Topolanek je exibicionista a nedovzdělaný tlučhuba..... Máte naprostou pravdu, až na jednu věc.... Pro tuto garnituru mladých hamižných exibicionistů se rozhodl Vašek Klaus po SARAJEVU ...vzdělaná PRAVICE z ODS odešla.

PS. Jak si kdo své děti vychová, tak je má ...
Na tom "skandálním" plácání Topolánka mě zaujalo,že
(Brabec, 24.3.2010 10:33:51)
Odpovědět
vedoucí kanceláře premiéra homosexuál Novák (který bydlí se Slamečkem) půjčoval byt Topolánkovi, který tam chodil souložit s Talmankou. Za odměnu si tedy Slovák homo Slamečka vysloužil ministerskou židli. Nic tak necharakterizuje bezmozka Topolánka, jako to, že udělal svoji konkubínu místopředsedkyní PS a Slamečku udělal ministrem, protože mu půjčoval byt, aby měl Topolánek kde souložit !
Re: Na tom "skandálním" plácání Topolánka mě zaujalo,že
(terro, 24.3.2010 12:33:12)
Odpovědět
A kam chodil Paroubek se svou tlumočnicí ? Když už máš takové informace, tak ti to určitě neušlo ?? Nebo že by on s ní probíral stanovy strany?
Re: Na tom "skandálním" plácání Topolánka mě zaujalo,že
(zgr, 24.3.2010 12:52:19)
Odpovědět
neodváděj pozornost, neměň téma.
dnes o tom jakej je topol proradnej hajzl.
Re: Klaus měl pravdu: Falešný a prázdný Topolánek
(zgr, 24.3.2010 12:44:48)
Odpovědět
tak to mě fakt neničí že se tupohlav opovážil vyslovit slovo žid.
bylo to od toho lháře a podvodníka tak neupřímnější co kdy prones.