reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Sexuální deviace a gilotina politické korektnosti

Autor: Petr Hájek | Publikováno: 26.3.2010 | Rubrika: Kulturní válka
Ilustrace

Případ »Dušek a homosexuálové« má několik úrovní. Mediální lavina, kterou na sebe odborový předák strhl, se převážně týká otázky, zda se vůbec smí ve veřejném prostoru vyslovit, že některé osoby, zastávající významné funkce ve státní správě, respektive ve vládě, jsou sexuálně deviantní.

Politicky korektní je přece opak. Tváříme se, že homosexualita je normální. Pojem normální je však od slova norma. Normu definuje většinové chování. Homosexuálů jsou ona pověstná čtyři procenta. Normální tedy není, jen se o tom nesmí mluvit. Musí se »pokrokově« lhát. To je podstata politické korektnosti a v tomto smyslu je pan Dušek obětí běsnícího mediálního molocha, jenž sám sebe pokládá za normotvůrce.

Jinou věcí, a podle mne jedinou podstatnou, však je, zda má pan Dušek ve svých tvrzeních pravdu. Zda opravdu homosexuální úředníci prosazují na vlivné posty stejně sexuálně orientované druhy. Je-li pro ně homosexualita »kvalifikačním předpokladem«. To neumím posoudit, ale kdyby se to potvrdilo, teprve pak by to bylo vážné. Fakticky, protože mediálně by i to bylo jistě v pořádku. Vždyť by šlo vlastně o druh »pozitivní diskriminace«, další nedotknutelnou pravdu světa politické korektnosti. Asi jako kdybychom za slovo homosexuál dosadili (v Americe) černoch nebo (třeba v Česku) cikán.

Já však toto pokrytectví nesdílím. Odmítám, že by barva pleti, pohlaví, náboženské vyznání nebo sexuální orientace měly mít přednost před individuálními schopnostmi a předpoklady pro nějaké zaměstnání či funkce. Zvlášť pokud (mnozí) homosexuálové trvají na tom, že jsou determinováni osudem, nikoli volbou.

Přiznám se, že mi pan Dušek není právě dvakrát sympatický. Avšak způsob, jakým po něm vystartovala média (a médií se obávající vzorně politicky korektní politici), pokládám za další exemplární příklad pokrytecké mediální reality. A budu se do krve bít, řečeno s klasikem, aby všichni Duškové mohli svobodně vyjadřovat své názory a nebyli za to postihováni (jako se stalo).

Opakuji - jinou věcí je, zda svá tvrzení umí Jaromír Dušek obhájit, nebo jde pouze o nactiutrhačný výrok. Důkazní břemeno musí nést on.

V každém případě je dobře, že svou »neomaleností« alespoň na okamžik pootevřel dveře normálního světa. Homosexualita patří totiž k »posvátným« pilířům implicitního politického hnutí, pokoušejícího se destruovat základní principy a hodnoty, na nichž dosud společnost spočívala.

»Zrovnoprávnění« homosexuálů (sňatky, adopce dětí a podobně) je krokem, který staví na hlavu jak smysl klasické rodiny, tak její státem garantovanou ochranu. V tomto smyslu jde o věc nebezpečnou. Přinejmenším stejně ničivou, jako kdyby byl někdo za svou nenormální sexuální orientaci - a veřejné přihlášení se k ní - postihován. A pokud ještě k tomu vytváříme prostředí, v němž každý než ten »jediný správný« názor a pohled je označen za protispolečenský, za »fobní« (xeno, homo a tak dále), jsme zpátky tam, odkud jsme před dvaceti lety přišli.

Měl pan Dušek právo veřejně promluvit, jak promluvil? Určitě ano. Podstatu svého tvrzení musí dokázat, jinak jde o pomluvu. Kam jsme se však dostali, že otázku zda ano, nebo ne musíme vůbec zkoumat?

 

Ekonom 11. 3. 2010

 

Autor je zástupcem vedoucího Kanceláře prezidenta republiky

reklama
2065 čtenářů | 22 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Sexuální deviace a gilotina politické korektnosti
(iko, 26.3.2010 1:48:49)
Odpovědět
1. Tesim se, az nam pan Hajek vysvetli, jaka je NORMALNI barva vlasu

2. Pan Hajek (a urcite i nemalo diskuteru na tomto servru)urcite patril sveho casu k choru tech, kteri lomili rukama a zvestovali tezkou devastaci spolecnosti, snad mozna rovnou konec sveta, pokud se uzakoni registrovane partnerstvi. Bylo by nacase, kdyby namisto obecnych kecu napsal clanek, kde by vysvetlil, co se z tech temnych a strasnych proroctvi uskutecnilo v ceske spolecnosti diky RP? Uplynulo uz dost casu, aby se ty katastrovalni dopady projevily, takze cekam, az nas p. H. (anebo asi spis diskuteri)osviti. Podotykam, ze se neptam na to, co se stane, ale co se STALO.

Nicmene je pravdou, ze clanek neni primarne o homosexualite, ale o tom, ze je na panu Duskovi, aby sva tvrzeni dolozil -- a v tomto s nim jednoznacne musim souhlasit.
Re: Sexuální deviace a gilotina politické korektnosti
(em, 26.3.2010 8:21:16)
Odpovědět
neviem sice aka farba vlasov je normalna kazdopadne ludom s akoukolvek farbou vlasov neni odopreta zakladna schopnost potrebna na prezite - schopnost sa mnozit. z tohoho pohladu je akakolvek farba vlasov normalna a homosexualita uchylka. prirode sa obcas nejaky ten exces podari, vacsinou je ale natolko schopna ze ho dokaze sama zlikvidovat, dost casto tym ze mutantom odoprie schopnost mnozenia. to len degenurujuca kultura zapadnej civilizacie umoznuje tymto ludom nie len prezit (co by bolo este ok) ale ich uchylku resp. mutaciu a ich tzv. prava vydavat spolocensku normu. maju bez debaty pravo zit, maju pravo prevadzat vo svojom sukromi svoje praktiky, nemaju ale pravo sa mnozit a vychovavat potomstvo - toto im zobrala priroda - tak nevidim dovod im toto pravo jaksi umelo, proti prirodnym zakonom davat. keby to "normalne" bolo tak im toto pravo priroda nezoberie.
Re: Sexuální deviace a gilotina politické korektnosti
(iko, 26.3.2010 11:07:29)
Odpovědět
Takze pre vas neplodne zeny a muzi su nenormalni? Potes panbuh, to je v soucasnosti mozna kazdy druhy. A to jeste nemluvime o tech parech, co nechteji deti, a co zijou v celibatu.

A naopak, sadisticky vrah, schizofrenik alebo clovek v komatu, protoze nema odeprenou schopnost rozmnozovani, je pro vas normalni...

Skuste nejdriv myslet a potom psat.

Taky me zarazi, ze jste jako jediny na svete rozresil puvod homosexuality -- mutaci -- to je na Nobelovku. Presneji na IgNobelovku.

A nakonec, je pomerne dost homosexualu, kteri maji VLASTNI deti; takove byste zrejme poslal na upaleni, a deti do decaku, ne?
Re: Sexuální deviace a gilotina politické korektnosti
(joj, 26.3.2010 11:02:48)
Odpovědět
Pro tazatele ,který se ptal-jaká je normální barva vlasu-Tak to je ta barva,kterou má v určité oblasti Většina lidí.Zřejmě mu názory p.Hájka vůbec nevoní,vždyť ale každý homosexual,který si nenalhává,že je normální,ví ze je úchylný.Tak pa.
Re: Sexuální deviace a gilotina politické korektnosti
(iko, 26.3.2010 11:11:15)
Odpovědět
JInymi slovy, normalita je pro vas LOKALNI zalezitosti. To pak ale pochybuju, ze by s vama p. Hajek souhlasil, on si o svych nazorech a normach mysli, ze jsou nadcasove a univerzalni.

Zajimave je, ze vsichni, kdo mi odpovidali, ignorovali DRUHOU otazku, kterou jsem polozil.
Výborný článek
(Brabec, 26.3.2010 4:57:06)
Odpovědět
Teď se snese na autora sprška nenávisti - pravda se nelíbí. Autorovi chci mu říci, nenechte se odradit.
Re: Sexuální deviace a gilotina politické korektnosti
(jira22, 26.3.2010 8:12:28)
Odpovědět
Pane Hájku, myslím že jste jak se říká trefil hřebík na hlavičku. Nemohu než s Vámi plném rozsahu souhlasit. Skutečmosti, které uvádíte jsou přinejmenším alarmující. Víte je zajímavé, jak Topolánkovi hloupost a z ní vyplývající výroky dá se říci zlomily vaz. Ale výroky Duška nevyplývaly z hlouposti, ale zřejmě myslím ze snahy upozornit na něco co není v pořádku. Řekl to pravda tak, aby se to nedalo smést ze stolu. A okamžitě byl médii odsouzen, ale úplně za něco jiného. Případná korupce zůstala v tichosti stranou. Opět se objevila takzvaná pozitivní diskriminace, která podle mého názoru vážně poškozuje naši společnost a výrazně ji rozděluje a to s horším dopadem než rozdělení na proletáře a kapitalisty.
Re: Sexuální deviace a gilotina politické korektnosti
(iko, 26.3.2010 11:18:43)
Odpovědět
A ja si myslel, ze uz neni nic noveho pod sluncem... a ono je.

Po cele 20. stoleti bylo slyset jenom o ZIDOVSKEM sprisahani, a pod plastikem pravice kvetl antisemitismus.

Ted je to jiz take inovovane: poprve slysim o spiknuti HOMOSEXUALU, a na euportalu kvete nenavist (zatim maskovana strachem, ale casem to prejde, stejne jako za nacistu) k homosexualum. Ani neznam jiny portal, ktery by to tak systematicky pestoval.

Toz, pokrok se neada zastavit:-)
Re: Sexuální deviace a gilotina politické korektnosti
(Karnwieldr, 27.3.2010 8:15:57)
Odpovědět
Choď do riti s celým svojim nacizmom! Tie svoje vypatlané drísty á la "(dosaď názov postmodernej ľavicovej organizácie)" sú ukážkovým príkladom plodov vymytého mozgu.

Teploši sú úchylní a to je proste fakt. PC je kravina a to je proste fakt. Mainstreamové masmédiá manipulujú a klamú ľudí a to je proste fakt. Od Duška som videl len jednu reportáž a myslím si, že je to imbecil. Nie je prvým, na koho si mainstreamové masmédiá spustili pohon. Tak neviem prečo je tu stále rozoberaný.

Páni z Euportálu, čo tak nejaký článoček o prebiehajúcej genocíde belochov v Juhofrickej republike? Médiá to taktiež ignorujú kvôli PC. Ukážte verejnosti, ako to vyzerá, keď sa dobrí a milí černošskí obdivovatelia Mandelu dostanú k moci.
Re: Sexuální deviace a gilotina politické korektnosti
(erth, 26.3.2010 8:35:30)
Odpovědět
představte si další vývoj, adopce dětí pro homosexuály bude schválena, bude samozřejmě docházet ke zneužití dětí. Politicky korektní ovšem bude neuvádění typu "rodiny" při zveřejňování případů zneužití a budou tedy politicko korektní tlaky na monitoring všech rodin s hypertrofovanými pravomocemi různých "expertů". Pokud se někomu toto zdá přitažené za vlasy, stačí se občas podívat na přiblblé americké krimi seriály, co neustále masírují.
Re: Sexuální deviace a gilotina politické korektnosti
(L.P., 26.3.2010 9:00:09)
Odpovědět
Ano, důsledky jsou takové, že podáš prst...
Nejdřív se dušovali, že adopce přece nee a najednou by chtěli úchylové vychovávat děti.

Požadavek na státem dotované lubrikační gely a gay kluby přijde příště....
Re: Sexuální deviace a gilotina politické korektnosti
(Karnwieldr, 27.3.2010 8:21:48)
Odpovědět
Niektorí teploši v USA konečne priznali, že mnoho teplých sú pedofili, faktom je taktiež to, že mnoho pedofilov je teplých.
Div sa svete, už sa objavujú reči o akceptácii pedofilov.

Pritom takéto reči vedú väčšinou presne tí istí teploši, čo vykrikovali o právach buzerantov!
Re: Sexuální deviace a gilotina politické korektnosti
(whaler, 26.3.2010 10:08:47)
Odpovědět
Politická korektnost je cesta do pekel. Cikán zůstane cikánem, černoch černochem a buzna buznou. Nemůžu přece buznu urazit, když ho tak nazvu. A vydávat je za normální? Co je, proboha, normálního na sexu mezi dvěma chlapy?
Re: Sexuální deviace a gilotina politické korektnosti
(iko, 26.3.2010 11:13:49)
Odpovědět
:-)))) A kdyz VAS nekdo nazve k.k.tem, tak vas muze urazit, anebo ne?:-))))
Re: Sexuální deviace a gilotina politické korektnosti
(whaler, 26.3.2010 12:37:23)
Odpovědět
Takže vy jste buzna, co?
Re: Sexuální deviace a gilotina politické korektnosti
(iko, 26.3.2010 12:53:41)
Odpovědět
Jo, gay, buzna se rika jenom tady,ve IV. cenove skupine a pripadne mezi vasimi prateli. Nicmene jste neodpovedel na otazku.
Re: Sexuální deviace a gilotina politické korektnosti
(Karnwieldr, 27.3.2010 8:18:36)
Odpovědět
Sviňa, neprzni anglický jazyk. Gay kedysi znamenalo "šťastný, radostný", to len teplé prasatá to slovo znásilnili a nakazili ho HIV.
Re: Sexuální deviace a gilotina politické korektnosti
(Trinnity, 26.3.2010 13:09:46)
Odpovědět
Neblbni to se homosexuálům nesmí říkat
Re: Sexuální deviace a gilotina politické korektnosti
(iko, 26.3.2010 14:16:12)
Odpovědět
Ale je, nekteri to neumi jinak...:-)
Re: Sexuální deviace a gilotina politické korektnosti
(iko, 27.3.2010 17:54:57)
Odpovědět
Zajimavy clanek, i pro redakci: Dusek hovoril nielen o Slameckovi ci Zaludovi, ale take o Kikine:

http://svehla.blog.respekt.cz/c/129597/Dusek-Lidove-noviny-a-bisexual-Klaus.html
Maji byt Ricky Martinovi odebrany deti?

http://www.blesk.cz/clanek/celebrity-zahranicni-celebrity/133939/ricky-martin-priznal-jsem-homosexual.html
Snad je vychovává jejich matka a ne ten úchyl, ne ?