reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Otevřený dopis členky ODS svým spolustraníkům: Topolánek již dávno nemá být předsedou

Autor: Karolina Stonjeková | Publikováno: 26.3.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Vážení kolegové,

dovolte mi také několik bodů k současné situaci.

1) Patřím k lidem, kteří se domnívají, že Mirek Topolánek již dávno NEMÁ být předsedou ODS - měl-li se vůbec kdy předsedou liberálně konzervativní strany stát člověk s tímto naturelem.

2) Domnívám se, že MT udělal za poslední roky mnoho PODSTATNĚ horších a ZÁSADNĚJŠÍCH chyb (přehlížení/neřešení problému boomu černých duší, účelový lisabonský veletoč, Toskánsko a problematické vazby s Markem Dalíkem, svévolné porušování usnesení Kongresu, nekomunikace se členskou základnou, odklon od vítězného volebního programu atd, atd....)

3) My, jako členská základna jsme tyto chyby přehlíželi, či se k nim přinejmenším stavěli benevolentně a nebyli jsme schopni z těchto fatálních chyb vyvodit patřičné důsledky. To my jsme v Mirku Topolánkovi vytvořili dojem, že chyby je dovoleno dělat, aniž by se za ně muselo platit, aniž by se z nich musela vyvozovat odpovědnost. A je také potřeba si uvědomit, že to byly právě tyto chyby, které ODS připravily o nemalou část voličů - nezbývá než doufat, že ne nevratně.

4) Pokud jsme Mirku Topolánkovi dokázali tolerovat ony zásadní chyby (viz bod 2), pak NECHÁPU, proč je nyní tolik povyku kvůli několika - V ZÁSADĚ BANÁLNÍM výrokům vyřčeným při focení pro nějaký časopis.

5) Problém zvaný Mirek Topolánek jsme jako členská základna měli řešit DOSTATEČNĚ VČAS a DOSTATEČNĚ DŮRAZNĚ. Pokud bychom to totiž byli udělali, nenacházeli bychom se nyní v takovéto situaci.

6) Ať se to tedy komu líbí, nebo nelíbí, za současnou situaci jsme jako členové ODS zodpovědní všichni!!! Někteří svou laxností a benevolencí. Jiní tím, že svou kritiku neříkali dostatečně nahlas, a nebo nebyli schopni o svých argumentech přesvědčit většinu.

7 ) AŤ již s Topolánkem nebo bez Topolánka, ODS parlamentní volby vyhrát nemůže. Jediné, o co se v tuto chvíli ještě hraje je velikost volební porážky.

8 ) Nevidím sebemenší důvod, proč by naše vedení mělo svými, mnohdy až hysterickými výroky, přispívat k tomu, aby ona porážka byla co největší. Nechápu, proč lidé z našeho vedení svým chováním de facto nahrávají vítězství Jiřího Paroubka. A už vůbec nechápu, proč jsou to TI SAMÍ LIDÉ, kteří nám ještě nedávno tvrdili, že bez Topolánka to nepůjde.... Teď není čas na hysterii. Teď není čas přilévat olej do ohně. Teď bychom se všichni měli snažit, aby se situace uklidnila.

9 ) ODS parlamentní volby prohraje. ODS si parlamentní volby prohraje SVOU VLASTNÍ VINOU. ODS se MUSÍ Z PROHRY POUČIT. Musíme se rozhodnout, zda má ODS být pravicovou, eurorealistickou stranou nebo jakousi programově rozplizlou středovou catch-all party. ODS se musí rozhodnout, zda chce být stranou živých lidí nebo fiktivních černých duší, sloužících nejrůznějším partikulárním zájmům. ODS se musí vnitřně sjednotit a opět najít konsenzus nad stěžejními programovými tématy - pokud chceme mít VIZI, kam směřovat Českou republiku, musíme mít nejprve VIZI, kam směřujeme my, jako ODS.

Tohle vše nás čeká a já pevně doufám, že po volbách najdeme odvahu tyto úkoly vyřešit. A že najdeme odvahu nevolit stále dokola do vysokých stranických funkcí tytéž lidi, kteří současnou, mimořádně vážnou, situaci v ODS zavinili (a to zdaleka nemluvím jen o MT!!!).

S pozdravem, Karolina Stonjeková
 

reklama
4720 čtenářů | 37 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Milá paní, řešte si v ODS co chcete,ale platí:
(Brabec, 26.3.2010 5:05:06)
Odpovědět
lhali jste ! A kdo by měl odejít ? Snad celé vedení,že!
Re: Milá paní, řešte si v ODS co chcete,ale platí:
(Alberto Kvěch, 29.3.2010 16:10:35)
Odpovědět
Nepoučili se a nehtějí se poučit.Pro osobní, dnes už i nereálné osobní ambice jsou schopni obětovan stranu i pravici a to se již stalo.Už dávno měli vyhodit Topolánka, Nečase a Langra.To neudělali,proto definitivně prohrají.Jim je to jedno, oni chtějí být ve sněmovně,nic více nic méně.Nevolme je socany a ODS.Zadlužili a zdevastovali stát a dnes si hrají na mrtvého brouka.
Re: Otevřený dopis členky ODS svým spolustraníkům: Topolánek již dávno nemá být předsedou
(jira22, 26.3.2010 7:30:04)
Odpovědět
Lidová básnířka a nebo poučení z krizového vývoje. Asi obojí. Možná jsou ale i v ODS lidé, kteří mají své ideály a věří jim. V každém případě to v konkurenci s tím zbytkem budou mít těžké.
Re: Otevřený dopis členky ODS svým spolustraníkům: Topolánek již dávno nemá být předsedou
(kapej, 26.3.2010 8:28:40)
Odpovědět
Velmi účelové a především, s křížkem po fůnusu.
Re: Otevřený dopis členky ODS svým spolustraníkům: Topolánek již dávno nemá být předsedou
(L.P., 26.3.2010 8:50:02)
Odpovědět
To není s křížkem po funusu. topol chce být nadále předsedou a stále jím je.
Re: Otevřený dopis členky ODS svým spolustraníkům: Topolánek již dávno nemá být předsedou
(Felix, 26.3.2010 9:42:27)
Odpovědět
Moc pěkný článek. Princp je ten, že ta veš, která se pořád ještě drží přisátá, si tam natahal sobě podobné, kteří teď stojí za ním, hl. Langer. Ale hlavní otázka je jiná:
Je vůbec možná kombinace liberální a konservativní? Já vím, to sousloví je naprosto vžité. Ale dává smysl? Přece to, že veš vlezla k buzerantům, že se kur**la, je v jistém smyslu liberální. Nebo je to sousloví míněno jako: jen takový liberalismus, který je konservativní? To je potřeba promyslet, ani to se mi moc nezdá. V každém případě sousloví liberálně-konservativní toto nevyjadřuje. Asi by měli své řešení navrhnout ti (možná údajní, možná se za ně považující) konservativci, kteří jsou liberály - např. takový Roma Joch. Zatm se mi zdá, že to k sobě nejde. To, že konservativec musí setsakramentsky přemýšlet, je jasné. Ale může být liberálem. A když ani, v jakém smyslu a jak to vyjářit? Do odvolání tedy zatm považji to susloví za míchání hrušek s jabkama.
Re: Otevřený dopis členky ODS svým spolustraníkům: Topolánek již dávno nemá být předsedou
(Ježek 1, 26.3.2010 9:55:50)
Odpovědět
Liberalismus je pravicový a levicový.
Pravicový liberalismus je pouze v ekonomice - co nejméně překážek pro podnikání. Ten by pravice měla podporovat.
Liberalismus levicový - to jsou všchny ty -ismy (multikulturalismus, NGOismus, humanrightismus, ekologismus atd.), představované u nás Havly, Kocáby, Bursíky a spol. ten nechceme.
Re: Otevřený dopis členky ODS svým spolustraníkům: Topolánek již dávno nemá být předsedou
(Felix, 26.3.2010 11:29:40)
Odpovědět
Aha, už tomu rozumím. Tedy globalizace jako poslední stádium pravicového liberalismu.
Re: Otevřený dopis členky ODS svým spolustraníkům: Topolánek již dávno nemá být předsedou
(Jiří Zahrádka, 26.3.2010 12:23:14)
Odpovědět
Možná ano, možná ne. Já byl pro globalizaci, a už nejsem, protože ji považuji za zkázu právě pro svobodný trh - jakkoli to zní nelogicky. Ale to je na jinou diskusi.

"Liberálně-konzervativní" podle mě může vyjadřovat spojení liberálů s konzervativci, protože mezi nimi existuje podle mě docela slušná suma společných zájmů. Nemusí tedy jít o osobní postoj jednoho člověka ("jsem liberálně-konzervativní"), což, v tomto případě, může být diskutabilní termín.

Liberální ekonomika je podle mě velmi konzervativní model. Je přirozený, spontánní, a konec konců, podívejte se na Bibli - ať SZ nebo NZ. Tam se omezení podnikání týkala v podstatě jen obecných morálních témat (jedno měřidlo používat pro všechny zákazníky, příp. nechat chudým, aby mohli paběrkovat na vinicích nebo sadech, nebo kde).

Liberálové nás mohou v něčem štvát, ale oni jsou v ekonomii podle mě v podstatě velkými konzervativci ;-). Navíc, i v těch morálních otázkách, např. reg. partnerství, mohou dojít ke stejným závěrům, jako konzervouši, byť z jiných ideologických východisek.

Myslím tedy, že liberálové jsou přirozenými spojenci konzervoušů (což neznamená, že mezi námi nejsou rozpory, a že bychom se v mnoha věcech neměli prát za svou pravdu ;-) ). Nezapomínejme na to, že druhá strana je fakticky spojena už dávno, i když se hrají divadélka pro veřejnost na téma "my jsme vláda a vy jste opozice." Ty zásadní věci, ze kterých se zbytek politiky odvozuje, už mají jako společný základ - politicky-korektní šílenosti, vedoucí k vládním loupežím soukromí, centralizace moci, extensifikace moci vládním diktátem skoro(?) ve všech oborech lidské činnosti.
Re: Otevřený dopis členky ODS svým spolustraníkům: Topolánek již dávno nemá být předsedou
(Felix, 26.3.2010 12:48:48)
Odpovědět
Jirko, já mám radši než traktáty několik sylogismů. Takže rozebírat Váš text je pro mě prakticky nemožné (jenom mě, prosím, nenazývejte konzervoušem - t je takový liberální termín. Jen mě napadlo: co já mám společného s takovým Topolánkem? Jenom to, že jsme inženýři, jinak asi nic. O něm mám představu, že to je opravdový liberál. Přitom jsem ho nazval zmetkem. Asi bych to formuloval takto: S nějakým člověkem mám společné jen NĚCO z toho, co na něm NENÍ liberálního. Z tho plyne: Z too, co je na někom liberálního, s ním nemám společného NIC. (Příklad: Liberál rozumí svobodou cochcárnu, já ne. A pokud liberál rozumí svobodou to, co já, není TÍMTO liberál, ale konervativec.)
Re: Otevřený dopis členky ODS svým spolustraníkům: Topolánek již dávno nemá být předsedou
(Jiří Zahrádka, 26.3.2010 14:19:10)
Odpovědět
Topol je ostuda pravice jako takové, ale takových ostud je teď moc. Nicméně, já ho pamatuji ještě jako senátora, kdy v Sedmičce myslím mluvil o EU jako o Svazu evropských socialistických republik. Což už je něco společného. Ovšem Topol je děvka, která se podělala, takže patřičně opravil své názory, nebo aspoň jejich prezentaci navenek, když zamířil výše.
Re: Otevřený dopis členky ODS svým spolustraníkům: Topolánek již dávno nemá být předsedou
(Felix, 26.3.2010 9:51:42)
Odpovědět
Ještě dolním: právě někteří liberálně-konservativní aktivisté jistého "think-tanku", nebudu jmenovat, šlo o soukrmé diskuse, se se mnou vášnivě přeli, že Topolánkovo kur**ní se nijak nebrání tomu, aby byl dobrým politikem. Uváděli příklady z historie. V ničem jsem jim neustupil, ale taky jsem je nepřesvědčil Krátce: už před nějakým dvěma roky, když se Topolánek začal tahat s tou poslankyní, říkál jsem ostře, že není způsobilý pro veřejnou činnost. Namítali, že morálka soukromá a morálka politika jsou něco jiného. Ostře jsem nesouhlasil. Ještě tuhle bylo nějaké mluvení na tzv. Vizi. Moc mě to mrzí, protože jde kamarády.
Re: Otevřený dopis členky ODS svým spolustraníkům: Topolánek již dávno nemá být předsedou
(JJJ, 26.3.2010 12:42:07)
Odpovědět
Felix - opět tlachání.Již by jsi si mohl otevřít svoji rubriku a neotravovat bláboly.
Re: Otevřený dopis členky ODS svým spolustraníkům: Topolánek již dávno nemá být předsedou
(MrDalík, 26.3.2010 15:26:45)
Odpovědět
Karolíno, je těžké vzdát se dosažených postů
Re: Otevřený dopis členky ODS svým spolustraníkům: Topolánek již dávno nemá být předsedou
(hm, 26.3.2010 17:02:31)
Odpovědět
ODS je jak KSČ v 89- škatule hejbejte se :-))
Re: Otevřený dopis členky ODS svým spolustraníkům: Topolánek již dávno nemá být předsedou
(Užsemnasranej, 26.3.2010 17:18:53)
Odpovědět
Ideální by pochopitelně bylo, kdyby si lidé uvědomili, že nepotřebují Topolánka, nepotřebují ODS, nepotřebují ani Paroubka ani Čéesezdé, ba ani Klauza a podobné vyžírky. Nepotřebují velkomožné z Brusele. Na každém rohu by mohla státi nemocnice či sirotčinec, důchodci by mohli pobírati 350% průměrné mzdy, důchodová a zdravotní daň by byla bezpředmětná. Daň příjmu taktéž.
Bohužel, jest to tak jednoduché, že neproveditelné.
No a pokud někdo potřebuje vyhazovat peníze, aby mu doma neshnily - ať si tu pakáž živí. Ale ať k tomu nenutí ty, kteří chtějí žít jako lidé a nikoliv očipované opice.
Re: Otevřený dopis členky ODS svým spolustraníkům: Topolánek již dávno nemá být předsedou
(David Hollan, 26.3.2010 18:04:08)
Odpovědět
Moje řeč.
Re: Otevřený dopis členky ODS svým spolustraníkům: Topolánek již dávno nemá být předsedou
(Krištov, 26.3.2010 20:17:02)
Odpovědět
Ústřední výbor ODS musí zapracovat, zvláště po kvalitním budování kapitalismu od \Velkého sametu za pomocí ČSSD je zapotřebí Český kapitalismus dorazit, aby ovečky a beránkové měli blahobyt.
Re: Otevřený dopis členky ODS svým spolustraníkům: Topolánek již dávno nemá být předsedou
(antistraník, 26.3.2010 21:11:12)
Odpovědět
Paní členka má pravdu,ale proč členská základna dávno netlačila na centrální orgány,aby z vedení odešel Topolánek,zkompromitovaný Langr(Mrázek),Tluchoř(Morava) i podvodník Benda.Když členové reálně vidí minimální šance na vítězství ve volbách,z vyjímkou Nečase,tak proč neodvolají z vedení výše jmenované a nenahradí je i na kandidátkách novými členy.Langr je ve sněmovně 20 let,jako ministr rozvrátil policii,aby sponzoři ODS mohli v ještě větším klidu "podnikat".Odvoláním jen Topolánka strana důvěru a nové hlasy neziská,nebotˇco vedení strany předvádí poslední dobou,ukazuje na špatné vztahy unitř,asi ponorková nemoc,kterou odstraní jen hlubší personální změny.Jen zaslepený a nesoudný občan bude volit v době vážné ekonomické krize a problémech ve všech oblastech společnosti, stranu,která si neumí udělat pořádek ve vlastních řadách.
Re: Otevřený dopis členky ODS svým spolustraníkům: Topolánek již dávno nemá být předsedou
(Felix, 29.3.2010 15:46:37)
Odpovědět
Se všemi jmény antistraníka souhlasím. A doplňuji: Lotr Vodrážka právě dneska šel na jakýsi lukrativní post. Pokud to Nečas Včas nevypráská, ja jen volavkou darebáků.
Re: Otevřený dopis členky ODS svým spolustraníkům: Topolánek již dávno nemá být předsedou
(Hardy, 27.3.2010 21:11:25)
Odpovědět
No konečně, ODS bez Topolánka bude zase volitelná.
Re: Otevřený dopis členky ODS svým spolustraníkům: Topolánek již dávno nemá být předsedou
(Petros, 29.3.2010 14:24:37)
Odpovědět
Asi jste hodně mladej, no, to máte asi tak: ta KSČ je určitě reformovatelná, tož jděme do toho s novými mladými kádry (rok 1968 nám pěkně ukázal, jak to funguje).
Re: Otevřený dopis členky ODS svým spolustraníkům: Topolánek již dávno nemá být předsedou
(Alberto Kvěch, 29.3.2010 16:15:41)
Odpovědět
Nevěřím.To by museli přistoupit k jiným změnám a to vhodně využít.Neumí to.Nečas, Langr a další, to není žádná změna,cesta úspěchu.
Re: Otevřený dopis členky ODS svým spolustraníkům: Topolánek již dávno nemá být předsedou
(Bohouš, 29.3.2010 20:14:03)
Odpovědět
Dva měsíce před volbami může takto reagovat jen příznivec Velkého jiříka..
Re: Otevřený dopis členky ODS svým spolustraníkům: Topolánek již dávno nemá být předsedou
(Houbový dědek, 29.3.2010 20:22:45)
Odpovědět
Zato příznivec ODS má držeti ústa a krok a nereagovat na nic - tak jste to chtěl říci?? Třeba je volič úplně slepý a chyb ODS si nevšimne... Divná logika, kolego!!!
Re: Otevřený dopis členky ODS svým spolustraníkům: Topolánek již dávno nemá být předsedou
(Silberstein, 29.3.2010 21:29:23)
Odpovědět
Paní autorko tohoto článku, připomínám zde bod 4, ve kterém mluvíte o banálních výrocích pana Topola při focení pro nějaký časopis. Veřejnost zprava i zleva dává panu Topolovi jasně na srozuměnou, že jeho hru už dále nepřijímá, že se jí už nechce účastnit. Slova pana Topola není možno označit jako banální, to byly nejenom urážky na všechny možné strany, ale především pan Topol bezděčně a zcela spontánně odkryl způsob svého myšlení a uvažování, právě tím na sebe obrátil pozornost mírou daleko nejvyšší. To Vám paní autorko zřejmě nedošlo. Onen mnou zmíněný způsob myšlení a uvažování pana Topola by měl být odborně prozkoumán - úchylka či něco horšího ? Nechci si tady hrát na odborníka, jehož zaměstnáním je zkoumání lidské duše. Mým koníčkem je historie a proto sděluji, že věty pana Topola mi připomínají mluvu politiků, kteří v jisté evropské zemi začali vládnout v roce 1933 a přestali vládnout v r. 1945. Dám se kompetentními odborníky poučit a rád se panu Topolovi omluvím, pokud se mýlím. Právě z toho myšlení a uvažování pana Topola mi jde mráz po zádech a to nejen mě.
Re: Otevřený dopis členky ODS svým spolustraníkům: Topolánek již dávno nemá být předsedou
(ks, 30.3.2010 6:06:39)
Odpovědět
Lihový dům už píše i na EP? Oranžový mor je ale slabý program.
Re: Otevřený dopis členky ODS svým spolustraníkům: Topolánek již dávno nemá být předsedou
(janek, 30.3.2010 16:27:26)
Odpovědět
blbe
Re: Topolánek Topolánek Topolánek Topolánek ...
(Anonym, 30.3.2010 9:04:06)
Odpovědět
No, to bychm měli. Teď by stačilo tento článek smáznout a už o takových nedůležitostech, jako je třeba nějaký Topolánek, nepsat :)
Re: Otevřený dopis členky ODS svým spolustraníkům: Topolánek již dávno nemá být předsedou
(M., 30.3.2010 12:37:47)
Odpovědět
Má pravdu soudružka. Jen opomenula napsat, že výměna Topolánka Nečasem je to samé, jako by bolševik vyměnil Jakeše za Štěpána. Timur odchází, ale musí odejít s celou svou partou. A té je Nečas neoddělitelnou součástí.
Re: Otevřený dopis členky ODS svým spolustraníkům: Topolánek již dávno nemá být předsedou
(barborka., 30.3.2010 18:29:59)
Odpovědět
UŽ JE POZDĚ.
Re: Otevřený dopis členky ODS svým spolustraníkům: Topolánek již dávno nemá být předsedou
(Felix, 30.3.2010 21:25:44)
Odpovědět
Pokud vím, tak Jakeš byl Rusama vyměněn za Havla. A Nečase bych zatím neodepisoval. Jak se mi to jeví (?), na to, v jakých sra...ch se tam pohyboval, bych řekl, že se zas tak moc neušpinil.
Re: Otevřený dopis členky ODS svým spolustraníkům: Topolánek již dávno nemá být předsedou
(Anonym, 30.3.2010 22:17:04)
Odpovědět
Proboha, už je tu ten článek několik dní, a nikoho nenapdlo opravit jeho název? Vím, že se někdo může přepsat nebo udělat překlep. Ale tohle mi připadá jako diletantismus. Vždyť to snad musíte vidět: zopakujte si, prosím, přivlastňovací zájmena. Svůj lze použít pouze pokud přivlastňujeme podmětu!!!!
Obsah článku jsem si se zájmem přečetl hned jak vyšel. S ledasčím velmi souhlasím.
Re: Otevřený dopis členky ODS svým spolustraníkům: Topolánek již dávno nemá být předsedou
(Felix, 30.3.2010 22:28:15)
Odpovědět
Pane Anonyme, děkuji Vám za přízeň, kterou věnujete češtině. Ta to v budoucnu bude potřebovat ještě víc, než dnes, až se tu začnou roztaovat cizáci - nemyslím ani tak Araby. Také pokud jde o zájmeno svůj, je potřeba věnovat mu náležitou pozornost. Zítra se chystám k doktorce, která má v čekárně: Před vchodem do ordinace vypněte váš mobil. Upozornil jsem na to ošetřovatelku (sestru neříkám, protože sestry už ve zdravotnických zařízeních jsou jen velice vzácně), ale nic. Víckrát to říkat nemůžu. Ty anglikanismy a germanismy ohledně svůj jsou hrozné. Ale tady u tohoto nadpisu bych nebyl tak přísný. Je to trošičku přehnáno na druhou stranu, ale nebolí to. Protože to vyznívá tak, jako by místo dopis bylo míněno psala nebo psala dopis. Všiml jsem si toho hned, někdy se tu vyskytne hrubka, to upozorním. Ale v tomto přpadě bych to nechal tak. Je to takový milý malý přetlak na naši českou stranu. Ještě jednou Vám děkuji.
Re: Otevřený dopis členky ODS svým spolustraníkům: Topolánek již dávno nemá být předsedou
(Mařenka, 31.3.2010 8:46:24)
Odpovědět
za ODS dávky na děti mi vzali, mléko pro ně na pole vylévali, copak můžu dát jim hlas, vždyť nenávidí každého z nás....
Re: Otevřený dopis členky ODS svým spolustraníkům: Topolánek již dávno nemá být předsedou
(Bohouš, 31.3.2010 9:50:52)
Odpovědět
Mařenko ,seš KRAVA nadoj si mleko vlastni.
Re: Otevřený dopis členky ODS svým spolustraníkům: Topolánek již dávno nemá být předsedou
(Mařenka, 31.3.2010 10:21:28)
Odpovědět
z vola jako si ty ani nekápne.....