reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 15.4.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Nechtěl jsem ani o tom politováníhodném člověku opět psát. Vše má v jeho pojetí standardní průběh, který možno komentovat jako setrvalý stav „mimo mísu“.

Odpustil jsem si dokonce komentovat i to, když Havla po zločinci Thacim chtěl vyznamenat nebezpečný blázen Saakašvili. Ten šílenec, co vyprovokoval válku s Ruskem a který po uklidnění situace si objednal poplašnou zprávu o svém zabití. Opravdu ilustrativní sounáležitost! Havlovy plíce však byly rozumnější než on sám a zatím mu nedovolily odcestovat.

Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat. Nevadilo by to, kdyby se občas nevynořil jako z politického záhrobí a nevyslovil nějakou absolutní pitomost. Od dob „humanitárního bombardování“ marně usiluje tento exces překonat. I když se novináři snaží občas ohřát tu havlovskou nastavovanou kaši, většinou zaslouženě zůstává mimo hlavní pozornost.

Tak jsem si odpustil komentovat i to, když nedávno Havel podpořil Stranu zelených. Dalo by se sice psát o polibku smrti, kdyby se už předem nejednalo o polické mrtvoly. Absurdní drama, které rozpoutali kolem svého setrvání ve vládě, jen tuto frašku podkresluje. Korunu tomu nasazuje Kocáb – také Havův člověk.

Dnes jsem publikoval daleko podstatnější článek o subjektivním prožívání času. Čas se týká každého z nás a je jedním z nejvděčnějších filosofických, fyzikálních i psychologických témat. Porozumět času znamená také ovládat vlastní život. U těchto zajímavých vztahů jsem na Havla opravdu, ale opravdu ani nepomyslel.

A dva čtenáři v diskusi (zde) a jeden osobně mi dali najevo, že je to zklamalo. Čekali ode mě, že budu komentovat, kterak Havel navrhuje za budoucího prezidenta Šimona Pánka. Mě to sice nechalo chladným, protože jde o další nadbytečný polibek smrti aspiračně „neživému“. Nicméně čtenářům se má vyhovět, i když člověka příliš nešlechtí, když reaguje na blbosti.

Tak jen připomenu, jak Havel svého času propagoval stejně předvídavě Petru Buzkovou, Vladimíra Mlynáře, Michala Lobkowicze a – světe div se! - i Stanislava Grosse. Nepochybně stejně dopadne i s Šimonem Pánkem. Nechtěl bych mu ublížit, mnoho o něm nevím. Nejpodezřelejší je právě to, že jej prosazuje zrovna Václav Havel.

Výběr možných kandidátů na budoucího prezidenta je opravdu tristní. Zejména, pokud to můžeme srovnat s dnešním prezidentem, viz tady. A co předvádějí další dva kandidáti Jiří Paroubek nebo Přemysl Sobotka, to by snad mohl být i ten Šimon Pánek lepší.

Jinak je to nereálná alternativa, škoda dalších slov. V kontextu mého předchozího článku o čase je možno jen konstatovat, že Havlův čas se zastavil. Jednotlivé jeho výrony už totiž splývají do amorfního setrvalého stavu, který tvoří nikoliv realitu, nýbrž anamnézu přežilého politika, jemuž se stáří zoufale nevydařilo.

PS To, že dal přednost volbě miss před dokončením večeře s princem Charlesem, s nímž mu nemoc neumožnila se samostatně sejít, vypovídá za vše. Důstojnost jeho stáří neprovází.

http://streit.blog.idnes.cz/

reklama
5384 čtenářů | 67 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(nobody, 15.4.2010 6:19:22)
Odpovědět
Vidím to stejně.
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(Niky, 15.4.2010 16:15:55)
Odpovědět
V.r. 1952 podepsal M Havel spolupráci s STB! STB dala M Havlovi první a také posední úkol! Zjistit,kde se v Rakousku nachází předseda Sociální demokracie Laušman a M Havel svůj úkol splnil!! Vše ostatní jsou zbytečné řeči! Causa V Havel ukazuje,že všichni novináři jsou podělanci a evidentní vlastizrádci!!!!
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(Niky, 15.4.2010 16:47:04)
Odpovědět
Rději se zasstřelím,než abych sledoval,jak se ta pologramotná kreatura udavač Havel stává presidentem Československa s podporou Sovětského svazu a USA! Veřejně řekl,několik hodin před svou sebevraždou podplukovník STB Bečvář!
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(xl, 16.4.2010 12:30:38)
Odpovědět
Blbe.
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(andrea68, 16.4.2010 16:43:45)
Odpovědět
Nápodobně.
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(Niky, 15.4.2010 16:56:16)
Odpovědět
Kdo se dlouhodobě zajímá o domácí a zahraniční politiku,tak ví,musí vědět,že nejodpornější lidé v České republice jsou ty novinářské vlastizrádné kreatura,kteří měli a mají tu neuvěřitelnou drzost říkat si novináři!
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(Alberto Kvěch, 15.4.2010 17:31:07)
Odpovědět
Je zajímavé,že Streit nevidí žádnou chybu na současném hradním.Nebo je neustálé zpochybňování činů Havla euroskeptiky,neobjednaná trapná medvědí služba Klausovi.
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(frantisek zajicek, 15.4.2010 19:48:26)
Odpovědět
Alberto,Dusan je placeny Lukoilem a tim padem pise,jak pise...Jedine,co dokaze,je hazeni spiny napravo ci nalevo dle zakazky.Vsimete si,kolik stran a politiku od tohoto Jidase dostalo podpasovku.On tomu rika altruismus,ja 30 stribrnych.Nestacil jsem si vsimnout,ze by se tento pisalek,byt jen trochu,otrel o Komance nebo Kremelskeho Hurvinka.Pokud spojime tyto dve fakta dohronady a vezneme v uvahu Klaunovu minulost,je nabiledni,na ci vyplatni pasce jmeno Streit figuruje.Zvolil taktiku kydani hnoje.Nikdy nenapsal positivum o nejake strane ci osobe...Na dotaz muj i vice prispevatelu tohoto vebu,koho ze bude volit,odpovedel v obstrukcich,ze neni jeste rozhodnut,ale dle preferenci bud Zeleni,Pirati,nebo SS-Obcani.Na Kocabovi(coz jsou v dusledku Zeleni) se uz vyonanoval dost,Pirati jsou zrejme mimo hru,takze kdo nam to zbyl?Klaunem podporovana pidistranicka a v pozadi tohoto ancablu vidim Lukoil...Ze agent Krtek(Pruzinsky)ma cernou a nevyjasnenou minulost je nad slunce jasne.Tak se to kompenzuje tim,ze se plije a kyda na Havla,ktery udelal sice hodne chyb,ale jeho postoj a minulost je vseobecne znama.Ale Dusan uz zacina byt tim hazenim spiny trapny asi i sam sobe.Ale to vite,30 stribrnaku je 30 stribrnaku...FZ
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(Alberto Kvěch, 16.4.2010 8:17:04)
Odpovědět
Děkuji za potvrzení mého názoru.Jsem přesvědčený,že Streit je člověk bez elegance ,slušnosti a charakteru-přisluhovač Klause.PATŘÍ DO SKUPINY PODIVÍNŮ-EUROSKEPTIKŮ.
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(Dušan Streit, 16.4.2010 9:11:09)
Odpovědět
Ti Zelení byl přebrept, který jsem následně prokazatelně opravil na zamýšlenou Solidaritu. Stále nejsem rozhodnut, ale budu volit nějakou neparlamentní stranu. Zelení z Parlamentu doufám zmizí.
Jinak se říká: Podle sebe soudím tebe. Takže naposled se vám pokouším vysvětlit, že tolik peněz, abych převzal cizí názory, nikdo nemá.
O tom Klausovi (a není pravda, že ho nikdy nekritizuji):
http://streit.blog.idnes.cz/c/129150/Bud-me-Klaus-cte-anebo-je-opravdu-dobry.html
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(Dušan Streit, 16.4.2010 9:17:06)
Odpovědět
Ještě:
http://streit.blog.idnes.cz/c/129592/Pod-sibenici-se-neda-psat-pozitivne.html
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(Alberto Kvěch, 16.4.2010 17:54:36)
Odpovědět
Podle sebe soudím tebe.Také si myslím ,že více píšete o sobě.Pln komplexů, osobního nedocenění, stále tápající ,hledající pane euroskeptiku.
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(jira22, 15.4.2010 7:17:54)
Odpovědět
U Havla je problém v tom, že kdyby byl v domově důchodců, tak jej budou ostatní považovat za neškodného šaška. Protože však byl dosazen právě díky svému duševnímu obzoru do politiky, tak i nyní, kdy je odstaven od rozhodování jsou jak novináři tak různé zájmové skupiny, kterým se jeho hloupé výroky nesmírně hodí. On si zřejmě neuvědomuje obsah ani dosah těchto výroků stojících mimo čas i mimo logiku, ale vnitřně žije ze zájmu o svou osobu a dělá mu to dobře. Že je směšný to už mu zřejmě nedochází. Možná je za jeho bláboly i Dáša, která stojí za ním jako přísná mamina a kontroluje jestli něco v naučeném textu nevynechal. Kdyby hloupost tohoto člověka neškodila ostatním, tak by jsme jej mohli považovat za kolorit smetiště dějin.
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(Petr2, 15.4.2010 10:10:19)
Odpovědět
jira22 - další blbeček léčící si svůj komplex méněcennosti.
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(Standa 1, 15.4.2010 22:25:18)
Odpovědět
Řekl bych, že těch stupidností nynější prezident vypustil u úst několikrát víc, než Havel
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(Krištov, 15.4.2010 8:00:57)
Odpovědět
Pane Dušane, náš jeden z nejoblíbenějších politiků podle oveček a beránků, má velké množství metálů, jakou slávu má v zahraničí a podepsal nejlepší všechny zákony kvalitního složení parlamentu od Velkého sametu které si ovečky a beránkové pravidelně volí , tak si važte vrchního humanisty že.
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(JosefB, 15.4.2010 9:53:56)
Odpovědět
Jen to naložte Mírovému Bombarďákovi, senilovi a Buschprdelovtírači. Tahle karikatura by měla zmizet a šoupat v tichosti nohou, poprdávajíce u zvětralého piva.
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(Dan, 15.4.2010 10:06:29)
Odpovědět
řekne mi někdo, proč toho Havla tak nesnášíte, nebo spíš nenávidíte ??

Je to bývalý prezident a politik polistopadové ery, což znamená polopolitik omočený bolševismem, ale proč ta nenávist až zahrob ??

Nejsem jeho fanda, ale má obrovský krdit a popularitu na západě, to vám vadí ??
že Klause tam mají za kremelského panáčka, pokud ho vůbec znají, zatimco heterák Havel je tam brán vážněji ?????

Fakt tomu nerozumí..
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(jira22, 15.4.2010 10:19:47)
Odpovědět
Víte Dane, možná je to zbytečné s Vámi polemizovat, ale když už jste tu otázku položil, tak tady přece nejde o žádnou nenávist, to ani v nejmenším. Problém se kterým se lidé potýkají už od starověku je v tomto případě obyčejná hloupost. Komu nevadí hlupák, který se snaží zasahovat do života ostatních je velmi, velmi tolerantní.
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(Dan, 15.4.2010 10:38:50)
Odpovědět
Myslím že existuje celá řada podstatně hloupějších lidí kteří se nám snaží mnohem více zasahovat do života a o nich tu nenávisté žlučoidní články nevidím.

Pokud např. lidem nezvolený prezident, tvoří samostatnou antizápadní záhraniční politiku, nerespektuje naše členství v NATO a EU, jezdí se radit do Kremlu, nechá se Kremlem sponzorovat, to mě třeba přijde mnohem trestuhodnější, než Havel, který nemá dnes už žádný vliv a moc.

Po Havlovi nám tu zůstal dobrý kredit v diplomacii, co nám zůstane pro Pružinském ??
Kterého většina západních státníků ignoruje.
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(jira22, 15.4.2010 13:10:45)
Odpovědět
Máte jistě pravdu, že hlupáků je nejenom v politice spousta, ale tady se mluví o Havlovi. O diplomacii bych se raději také nerozváděl, po pádu socialismu kdy jej média oslavovala společně s Vondrou jako génia, nedělali nic jiného než měli předepsáno ve scénáři a i to s chybymi a hloupě, čímž tuto republiku na dlouhé časy jak ekonomicky, tak na diplomatické úrovni velmi poškodili. Vzpoměňme jenom Havlův hloupý podíl na rozdělení Československa. Ale to jsou obecně známé pravdy.
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(ivoš, 15.4.2010 14:40:03)
Odpovědět
Jaký je Havlův (hloupý) podíl na rozdělení ČSFR?
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(Heřman Vidlák, 15.4.2010 18:57:49)
Odpovědět
Zrušení zbrojní výroby ze dne na den. Tím poslal slovenský průmysl do kolen. Prázdné a hloupé gesto. Uvolněné místo na trhu milerád zaplnil někdo jiný. Kdybych si liboval v konspirologii, řekl bych, že mu ten "někdo" za to zaplatil...
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(jira22, 16.4.2010 10:35:51)
Odpovědět
Najděte si někde v událostech vedoucích k rozdělení jak se Havel namontoval do nového státního znaku a do války o pomlčku. V podstatě tím bez znalostí legislativního procesu nahrál slovenským nacionalistům a tak je i jeho podíl na rozdělení československa nezanedbatelný. A zase jsme u hlouposti. Víte každý má myslím právo posuzovat politika podle jeho chování a činů. Pro mne je to u Havla výraz hlouposti, která jen časem narůstala. Pro jiného je to třeba výraz vychytralosti, nebo lstivosti, ale takový může být i blbec. To je na každém. A k diplomacii, tam jsou nejvíc oblíbení hlupáci, skočí na vše bez ohledu jaké to má důsledky. Jen je s nimi někdy obtížnější jednání, ale i to se dá spravit třeba alkoholem.
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(Dan, 15.4.2010 16:55:40)
Odpovědět
Jestli někdo dělil republiku, tak nikoliv Havel, ale Pružinskij s Mečiarem, to vážně nevíte ??

Ano, Havel udělal celou řadu chyb, ale jeho kredit na západě vč. USA zpochybnit nelze, je to jediný známý politik v severní america a v austrálii z novodobého česko-slovenska, Klaus-Pružinskij představuje vedle něj, absolutně zahraničně neznámého a nevýznamného člověka.

Je znám pouze v západní Evropě coby rusofil a euroskeptik, v mnoha ekonomických učebnicích už se jeho privatizace vyučuje jako vzorově špatné řešení s poukazem na katastrofální podcenění legislativy a z něj plynoucí následky, rozhodně nemá renomé úspěšného ekonoma.

Takže abych to shrnul, Havel pro mě nepředstavuje žádného guru ani politický vzor, ale jeho přínos rozhodně vidím v přechodu režimu a v dplomaticii směrem na západ.

Přínos Pružinského, kterému se říká Klaus nevidím žádný :-(

Těší mě, že hodně jeho voličů už toho lituje, to je sice neomlouvá ale je to známka vyhasínající podpory i u těch hodně věrných.
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(Alberto Kvěch, 15.4.2010 17:54:26)
Odpovědět
Jistě.Klause už nepodporuje ani desetina bývalých demagogů, kteří se dnes mlátí do palice, jakou slepotou byli postiženi.Už dávno jím došlo, co je ke škodě státu a co je k dobru věci.Současný hrad rozhodně nic dobrého nepřinesl.Slušně řečeno.
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(Dan, 15.4.2010 18:19:12)
Odpovědět
To je sranda, když někdo kritizuje Klause, tak oni mu nadají do havlisty nebo proavdoláskovce a když byly demonstrace proti Klausovi, tak si všimněte, že oni demonstrovali proti havlovi, který už dávno není činný politik :-))

Prostě rychle uměle najít nepřítele a sanžit se od problémů s Klausem odvrátit pozornost :-)
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(Alberto Kvěch, 15.4.2010 17:37:11)
Odpovědět
Obeně známe pravdy a uniklo Vám ,že na rozdělení Československa se nejvíce podílel Klaus, ne Havel.
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(Alberto Kvěch, 15.4.2010 17:33:52)
Odpovědět
Po VK jen kocourkov atd.
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(Princ Drson, 15.4.2010 20:55:34)
Odpovědět
A proc vam nevadi Streit. Vychrlil uz toho na nas jako 3 Havlove. A daleko vetsi stupidity.
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(ABC, 15.4.2010 11:34:29)
Odpovědět
S tím, že by byl Havel heterák, někteří disidenti velmi nesouhlasí...
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(A0, 15.4.2010 19:30:12)
Odpovědět
Nějak mimo hýkárnu EUlamentu "celosvětovou" popularitu Havla /který je zvláště známý na Jindřichohradecku/ nepozoruji. Ale třeba Vámi nemilovaný současný prezident byl nedávno v americké pravicové verzi CNN - Fox News hostem Glena Becka, zpravodajské hvězdy této stanice. Ovšem naše Havlovská média takovéto zprávy přehlíží jako širé lány, aby právě mohla dále šířit tu lež o "světoznámosti" pana EX, že ehmm..
Mimochodem, kult osobnosti tohoto pána, o kterém už natočili za jeho života dva oslavné filmy /umíte si představitco by se dělo, kdyby byl natočen celovečerní film o Klausovi ???/ je neskutečný. Na diskuzích iDnes mažou jakékoli kritické ohlasy na tuto osobu, za vulgární jsou považována slova jako stvůra nebo lokaj. Zato u Klause nevadí sebehrubší vulgarita. Zrovna pod blogy pana Streita se to maže, až praští. Každý jeho žblebt ze záhrobí je okamžitě přežvýkáván všemi médii, na Silvestra vykukuje spoza odtikávajících hodin... Nevím, čím si humanitární bombardér takové ohledy zaslouží. Asi jako Bilderberg kníže. Možná proto, pracují v žoldu imperiální EU věrchušky proti zájmům ČR.
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(Andrea, 16.4.2010 16:48:42)
Odpovědět
Máte pravdu s takovým KRDITEM si ho každý musí vážit. Prostě Havel KRDÍ!
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(Andrea, 16.4.2010 16:53:36)
Odpovědět
Máte pravdu s takovým KRDITEM si ho každý musí vážit. Prostě Havel KRDÍ!
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(Lenka, 15.4.2010 10:06:46)
Odpovědět
Opět zasmradil článkem antihavlista magor Streit.Již by mohl přestat psát články tohoto druhu.Jestli je někdo duševně chorý tak jste to vy pane Streite a podobné bolševické výplody minulé doby, kteří Vám zde přitakávají.Nesaháte Havlovi ani po kotníky.
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(bezhauz, 15.4.2010 10:25:02)
Odpovědět
To je pika ten štrajt dokola a dokola bude kopkat jak šestiměsíční děcko, pak control cé a control vé, a je to hotovo, beze srandy bych tady radši viděl básničky od postižených romských děcek, než šrot tohoto pikolíka. Tak trochu mi uniká i smysl těch článků. Myslím , že havel o tomto jetelovi ani nemá tucha. Tak už ty blbe napiš nějaký rozumný článek, jestli to teda zvládneš. A žádné kopírovat vložit ty balíku z bartolomějské.
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(Alberto Kvěch, 15.4.2010 19:16:04)
Odpovědět
Ano,ale to je pro euroskeptiky normál a běžné.
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(kingsfield, 15.4.2010 11:18:56)
Odpovědět
Streit, you simply don't get it.Your personal resentment over Havel is your own choice but let's look at reality:
Havel could call Washington, London, Paris or Berlin at 03:00 o'clock at night and still get connected.
Klaus could call anytime and receives always the same answer: " I am sorry, we can't connect you"
And this is the same in Tokyo, Canberra,Madrid,Rome,Ottawa and many other civilized capitals in the World.
Of course he'll be connected straight to Moscow and Belgrade, the first, hence he is on its payroll anyway, the latter because of similar post communistic turncoat behaviour.
THAT'S REALITY!
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(Hardy, 18.4.2010 6:58:56)
Odpovědět
Kingsfílde, je to hezký, že Havel může kdekoho volat ve tři ráno, ale ty seš správně prdlej, to jako že seš něčím vyjimečnej, že umíš anglicky?
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(strejda, 15.4.2010 11:40:55)
Odpovědět
Pane Streite,
já už se ve Vaše duševní zdraví neodvažuji doufat. Vy jste duševně nemocný člověk, možná díky osudu, prostředí, vlastní zakomplexovanosti a jiným důvodům. Proč ovšem se svojí chorobou chodíte na veřejnost a nesnažíte se léčit? Úrovně a kvalit V.Havla se Váš problém ovšem nijak nedotkne.
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(Alberto Kvěch, 15.4.2010 17:40:34)
Odpovědět
Strejdo.Streit to své euroskeptické žvanění považuje za plnění vlasteneckého poslání.Většinou druhé jen sprostě napadá a uráží.
Na Dušana Streita nám nesahejte - to není vleezdoprdel !!!!!!!!
(jan kolář, 15.4.2010 12:39:35)
Odpovědět
Dušan Streit je ojedinělý zjev, který popisuje pravdu nezatíženě ke kašparovským figurkám, které jiní považují za modly. Mírový Bombarďák Wenca se odkecal sám a po Srbsku a Saakašvilim se odepsal na okraj běžné společnosti. Rád bych viděl, kolik by mu podalo ze sta lidí ruku mimo Prahu !!!
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(Felix, 15.4.2010 13:37:42)
Odpovědět
Přečetl jsem si článek i některé komentáře a řekl bych, že hodnocení pana Havla je tu o takové té jeho pokleslé lidské úrovni. Nic prot tomu. Ale pan Havel je placen právě za to prndání. V éře úhlů pohledů to lid velmi zajímá. A proč tak prndá? No aby oblboval, uspával. Nehledejte v tm logiku, myšlení. Jen prndá. On neprndá pro Vás. Pak se mi nezdá i to, že nejvážnější kandidát na presidenta - už sem psal o tom, že se ho už tři roky bojíme - tu není jmenován. Je to taky takový prndač a taky to všude utrušuje. Takže pokud se nestane, že by se neprobral ze svého téměř stálého spánku, máme tu nového presidenta. Slouží stejným pánům, jako pan Havel, je to stejně přiblblá figura a je stejně mezi lidmi - ne mezi Vámi - populární. Dokonce nejpopulárnější. Toho se bojte. Havla ne. Ten jen intrikářsky prndá. Nejlépe v České televizi. Ti jsou přímo posedlí, aby si čichli.
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(Josef, 15.4.2010 13:58:02)
Odpovědět
Vy zde nahazite na Havla tolik hnoje, ze clovek nevi co je pravda a co pomluva! Havel snad ma hrat sebe v novem filmu o Reaganovi, stejne s polskym Walesou.
Nikdo se nezabyval otazkou, jestli EU nebojkotovala ucast na podepsani smlouvy v Praze, protoze Obama odmitl se zucastnit EU-USA konference v Madridu stejne jako minuly rok. A nezucastnil se ani dvacateho vyroci zbourani Berlinske zdi, coz se dotklo primo Nemcu a hlavne Angeli Merkel.
PARIS — President Obama’s decision to skip a United States-European Union summit meeting scheduled for Madrid in May has predictably upset European officials, who suggested Tuesday that the summit meeting itself would now be postponed, possibly to the autumn.

Udajne to evropska diplomacie poklada za diplomatickou urazku, protoze se o zruseni navstevy americkeho prezidenta dovedeli z novin. Neco takoveho by byvaly prezident GW Bush nikdy neudelal.

In addition to the palpable sense of insult among European officials, there is a growing concern that Europe is being taken for granted and losing importance in American eyes compared with the rise of a newly truculent China. European Union officials found out about the decision through the news media late on Monday, senior European officials said Tuesday morning. The decision was first reported on the Web site of The Wall Street Journal. Something they said that President George W. Bush would never have done.

Prezident Obama ma problemy i doma, polovina volicu by ho vymenila za Bushe! Posledni vyzkum je Obama 48, GW Bush 46% se statistickou chybou + - 3.9%. With so many polls showing Americans are eager to dump Obama, this shouldn’t come as a surprise. The poll asked: “Would you rather have Barack Obama or George W. Bush as President right now?” The answer was Obama 48%, Bush 46%, within the ±3.9% margin of error. Consider what a close result this is, compared to Bush’s amazingly low ratings at the end of his administration.

A prave GW Bush mel na konci sve prezidentske kariery jenom 28% popularity, protoze ho media pomlouvaly cele 4 roky, stejne jako vy zde pomlouvate Havla. Zacalo to hurikanem Katrina. ktery Bush udajne privolal tim, ze neuznal Kjotskou dohodu! Zasadni chybu udelal Obama tim, ze zacal nadavat Amikum, kteri nesouhlasi s jeho rozhodovanim do rasistu, kdyz prave vetsina ho volila na dukaz, ze Amerika s rasizmem skoncila! Priznivcu prezidenta rapidne ubyva, hlavne ztraci nepoliticky stred.
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(Felix, 15.4.2010 15:08:21)
Odpovědět
Pane Strite, všimněte si tohto příspěvku. Šáhnout emigrantům na Havla je skoro jako šáhnou jim na Beneše. A šáhnout jim na Beneše je, jako kdybyste jim šáhl na kuří oko. Čím to je? Sledjí taky tu ČT? Nebo je ten internet taky tak zaplevelený jako cizácká média, která okupovala veřejný prostor v ČR? A čím to, že tak fandí Evropskému svazu? Jsou to už poloviční angličani, tak říkají "unii". Já vím, co pomůže: čas? Až budou lidi z ES utíkat - nevím ale kam, v Americe se to taky hnojí - tak se to spraví. Zatím, pane Streite, to u emigrantů chodí tak, jak u fandů ČT.
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(havlista, 15.4.2010 14:11:34)
Odpovědět
Souhlasím s autorem,ale Havlovy mediální výroky a zviditelnˇování,včetně návrhu na nového prezidenta má hlubší smysl.Tuším,že on již připravuje osnovu pro další absurdní hru,nebotˇasi za dva a půl roku mají být nové prezidentské volby.Scénař bude asi následující:V malé hospůdce sedí pár exprezidentových příznivců vč.jeho a manželky.Najednou Kocáb v alkoholovém deliriu vykřikne:"Havel na hrad"!Následně začne Dáša pískat a Venca slupne dvě VIAGRY a postaví se dalším kandidátům na prezidenta,P.Sobotkovi J.Paroubkovi.Špaček jeho vzpřímeného postoje využije a začne jej proměřovat,aby neměl opět krátké kalhoty při inaguraci.Zkrátka nová úspěšná absurní hra po Odcházení bude cambek Přišourání.
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(ABC, 15.4.2010 16:28:48)
Odpovědět
Půvabný příspěvek!

Mimochodem, název Odcházení je geniální. Havel totiž "odchází" už dvacet let, už od dob, kdy tvrdil, že se prezidentem stane jen do prvních svobocných voleb... Havel nikdy neodešel, on jenom odchází.
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(Jeeves, 15.4.2010 16:50:43)
Odpovědět
To, že utekl od nudného Charlese a šel na estrádu, bylo lidsky pochopitelné. Při šíření dobra musí sebou mrskat a často je nutné stíhat více akcí. Navíc od Maláčové dostal obálku, aby "ozdobil" její kabaret, zatímco lakomý Charles se k ničemu takovému nechystal. Lidskost, tak jako vždy, má na prvním místě!
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(jj, 15.4.2010 22:20:53)
Odpovědět
princ "čárls" je také pěkně degenerovaný dobytek a podvodník, mimo jiné si ze své ekofarmy jako správný enviromentální aktivista nechá vozit čerstvou zeleninu svým soukromým tryskáčem
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(Josef, 15.4.2010 16:54:24)
Odpovědět
Felix!
Jses vedle jak ta jedle, neumis kadrovat! Ja jsem pouze referoval co pisi v NY Times. Zdrzel jsem se svych osobnich nazoru, protoze pro vstup republiky do EU jsem nebyl od zacatku, stejne tak proti rozdeleni Ceskoslovenska. A jak Havla tak Klauze znam jen z americkeho tisku a oba jsou vazeni uplne stejne a i o CR je referovano jako o borcich. Navic soucasny rozkol v americke politicke situaci zpusobuje to, ze obcane odmitaji evropsky styl socializmu! Ceske noviny si prectu maximalne jednou za tyden a to jen nadpisy clanku, vetsinou to jsou lokalni problemy, nebo nazory autoru a ty me mezajimaji. Zbytecne dlouhy, ale dosti vystihujici situaci v USA je tento clanek z Der Spiegel. Dnes jsou demonstrace ve 3000 mestech, takze ten pocet odpurcu je daleko vyzsi nez clanek uvadi. Koho to zajima je na teto adrese:

http://www.spiegel.de/international/world/0,1518,688782,00.html
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(Felix, 15.4.2010 18:41:15)
Odpovědět
No, aspoň se nezlobíte. Ale jak můžou Klause a Havla hodnotit stejně? To nechápu - tedy u objektivního, znalého zpravodajství.
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(Josef, 16.4.2010 3:46:07)
Odpovědět
Proc bych se mel na tebe zlobit, naopak bych s tebou sel na pivo a poopravil ti nazory. Ja se pouze zeptal proc je vyslouzily prezident pod palbou oponentu nebo snad komunistickych pohrobku? Na zapade jeho jmeno je spojeno s padem komunizmu v CSSR a to mu nikdo nevezme. Ja se jen zeptal jak je to mozne, ze je znovu pod palbou. Jestli ho nemate radi pro vnitropoliticke intriky, tak to je uplne neco jineho. Do toho mi nic neni.
Before stepping down as President, Havel became the target of smear campaigns by the tabloid media and he was criticized by communists. However, he remained for most citizens in his country among the most popular politicians. Havel's first great defeat was the 1992 break-up of Czechoslovakia.
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(mm, 15.4.2010 17:32:06)
Odpovědět
Tak jak ho důstojnost neprovázela celý život.Důstojnost je něco, co pro V.H. znamená cizí slovo.
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(mm, 15.4.2010 17:32:20)
Odpovědět
Tak jak ho důstojnost neprovázela celý život.Důstojnost je něco, co pro V.H. znamená cizí slovo.
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(Josef Pecka, 15.4.2010 18:55:39)
Odpovědět
Pan Streit, paradní článek.Pracoval jsem s chlapem co z Havlem seděl v base za komunistů jinač mu neřekly než odporný slyzák.
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(Princ Drson, 15.4.2010 20:59:33)
Odpovědět
Ale ted uz je opravdu na case se zacit lecit, Streite.
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(jj, 15.4.2010 22:33:01)
Odpovědět
Havel je sice duševně narušený alkoholik postižený megalomanií ale má schopné poradce. Takže jeho pokus instalovat jeho loutku Pánka do fce presidenta není radno brát na lehkou váhu,
vpodstatě jediné co jim stačí je postranními cestičkami prosadit jako protikandidáta ultralevicového Paroubka a levicový eurohavlista Pánek to má vpodstatě v kapse.
Nebo jako kandidáta tzv.za pravici prosadit dalšího jejich člověka Fischera opět proti Paroubkovi a je taktéž prakticky vyhráno, a pokud bude mít Paroubek dost soudnosti aby nekandidoval tak jako kandidáta za levici prosadit Pánka + jako kandidáta tzv.za pravici prosadit dalšího jejich člověka Fischera a nemohou prohrát.
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(jira22, 16.4.2010 12:53:28)
Odpovědět
Tady se opravdu setkávají dva tábory, odpůrci a zastánci Havla. Každý má svou pravdu.Za sebe mohu říci, že jsem si prvotní názor utvořil po přečtení Havlových dopisů Olze a když jsem si položil otázku kam dal Ruml Havlův spis vedený StB. Pak už jsem jenom s hrůzu sledoval jeho prezidentování, jak by se to s velkou dávkou optimismu dalo nazvat.To jak poškodil vztahy s ostatnímu státy se jen těžko napravuje. jedni /USA/ nás mají za podlézavé blbce, další /Srbsko/ za zrádce, /Čína, Rusko/ za hlupáky a nejbližší sousedé /Německo,atd/ námi opovrhují.Pravda jsou média, převážně vlastněná němci, která toto vydávají za diplomatický úspěch. Nebudu ani rozebírat hromadnou amnestii vrahům a kolik dětí díky tomu přišlo o život, nebo proč zlikvidoval zbrojní průmysl, jestli z hlouposti nebo za to něco dostal a proč když je proti zbraním tak schvaloval zabíjení civilistů v Srbsku.Vezmu si jeho poslední prohlášení o spojení smrti Sikorského s tragedií se Smolensku. Je to hlupák a nebo provokatér.No posoudit to může každý sám. Posoudit, ale při hodnocení toho co ten člověk udělal nebo ne, a ne ve srovnání s jinými, kteří mají být horší. Víte napsat, že Havel je vinikající protože Klaus je pružinský může žák páté třídy a to jsem jeětě nadsadil. Pro mě vychází že je Havel nebezpečný hlupák. Ne blb, hlupák protože si o sobě myslí že je genius. Nebezpečný proto, že jeho jednání dopadalo a dopadá negativně na většinu občanů tohoto státu.
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(xxx22, 16.4.2010 13:45:36)
Odpovědět
jira22 - hlupák i blb jsi ty a tobě podobní
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(jira22, 16.4.2010 14:18:47)
Odpovědět
Dobrý argument a o tom to je! Omlouvám se, někdo na hlupáka nereaguje ale já holt jakmile jej ucítím nemůžu si pomoc.
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(Štastný Jim, 16.4.2010 17:36:11)
Odpovědět
Přátelé i ti druzí,
VH nebyl naprosto připraven na funkci presidenta,a podle toho to i někdy vypadalo.Přesto se stal symbolem člověka,který se v době temna,době husákovské normalizace dovedl postavit totalitnímu režimu.Odseděl si své zatím co my ostatní jsme mávali v prvomájových demonstracích ruskými vlaječkami.Tu zásluhu mu nikdo neodpáře ani jeho nejzuřivější kritici.Nekopejte do něj,měl svou roli v pádu režimu,který se ho bál jako čert kříže.To že ho západ podporoval nejen morálně je normální.Byl to boj dvou ideologií na život a smrt.To že jsme vystřízlivěli a dospěli do takového morálního a ekonomického marasmu je věc druhá.Možná po dvaceti letech čas dospěl k další revoluci.Jen nevím jak by se měla jmenovat,jen doufám že ne krvavá??Když sleduji polarizaci společnosti a nenávistné výkřiky z obou táborů,obávám se o osody svých dětí a vnuků.
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(Anhydrid, 16.4.2010 19:10:26)
Odpovědět
Kolego klid, jste na webu dvouprocentní euroskeptické menšiny, tady ta polarizace, 8 lidí proti Halvlovi a 6 lidí pro havla opravdu neznemená vůbec nic podstatného, dvouprocentní jsou agresivní, zuřivý a dle svého ruského vedení buraští.. ale lidé to vidí stejně jako vy, tento web představuje undergroundové vidění světa prostřednictvím časopisu Blek, na který už se veřejně odvolává.

Berte to tu jako Dikobraz :-))
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(MrDalík, 16.4.2010 19:37:01)
Odpovědět
Pane Streite, přeji vám rovněž hodně fyzického zdraví, když už jste oto duševní zřejmě dávno přišel.
FSB zvýšila tlak na podporu agenta Pružinského útokem na Havla
(Václav Klaus a KGB, 16.4.2010 19:52:31)
Odpovědět
http://smrk.blog.idnes.cz/c/106155/Vaclav-Klaus-a-KGB.html
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(frk, 20.4.2010 22:06:27)
Odpovědět
Klausovi bych pouze vytkl podpis LS a postoj ke konfliktu RU-GE. Pouze tupoun si myslí, že konflikt vyprovokovala Gruzie. Jinak budu volit Svobodné, ale doufám, že podobných názorů tam zazní co nejméně.
P.S. Se Streitem jinak téměř vždy souhlasím.
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(Pragmatik, 24.4.2010 1:30:00)
Odpovědět
Ten autor je nebezpecny silenec, placeny kgb?
Re: Havlovi samozřejmě přeju zdraví. Ale v to duševní se ani neodvažuji doufat
(v.n., 25.4.2010 17:09:43)
Odpovědět
Mně bylo na článcích pana Streita vždycky trochu něco divného. Až z jedné jeho diskusní odpovědi jsem na to přišel. On je nakonec asi česká veselá kopa a když je po práci dělá si na vrátnici (portálu) svou legraci.
Ještě chci poděkovat panu Hájkovi z hradu za hezké české pozapomenuté slovo "přeťápnutý".