reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

V Německu přibývá útoků na křesťanské symboly. Výkaly a pomočený chrám

Autor: Redakce | Publikováno: 20.4.2010 | Rubrika: ShortNews
Ilustrace

Důsledkem mediálně agresivně vedeného Kulturkampfu je neobvykle velký počet útoků na církevní stavby a symboly v sousedním Bavorsku. Spolková země, která je jinak spíše spojována s křesťansko-konzervativními postoji, se potýká s dosud nevídaným vandalismem a projevy militantního antiklerikalismu. Výkaly potřísněné zpěvníky a pomočený chrámový prostor v Bad Aiblingu nebo rozházené ostatky mučedníka v Dinkelsbühlu jsou ještě mírnějšími příklady.

Kriminální policie dokonce vyšetřuje pokus o žhářství v Bärnau, u Pasova neznámí pachatelé zapálili modlitební knížky a další vybavení kostela, který následně zdemolovali. Vzhledem k nenadálému nárůstu případů je zřejmé, že souvisí s vlnou proticírkevní nenávisti, která se v souvislosti s případy pedofilie v Německu objevila.

www.obcinst.cz

reklama
2104 čtenářů | 26 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: V Německu přibývá útoků na křesťanské symboly. Výkaly a pomočený chrám
(tigrid, 20.4.2010 7:44:04)
Odpovědět
Řekněte už konečně pravdu! Je třeba vyhnat muslimy z Evropy. Ti za většinami těchto barbarských akcí stojí.
Re: V Německu přibývá útoků na křesťanské symboly. Výkaly a pomočený chrám
(Fiter, 20.4.2010 8:45:30)
Odpovědět
Rovněž jsem presvědčen,že za tím jsou ti muslimští zmetci.Chytnout vymáchat hubu v tom co tam zanechali a okamžitě vykopnout ze země bez možnosti návratu.Nemusí to trvat dlouho vážení západoevropané a může se stát,že se budete bát vyjít na ulici.
Re: V Německu přibývá útoků na křesťanské symboly. Výkaly a pomočený chrám
(st, 20.4.2010 8:55:47)
Odpovědět
Za všechno barbarství může jen a jen americká nenávist k jiným kulturám.Muslimy vyhání ze svých domovů americký a spojenecké bombardování.USA je zodpovědné za veškerá světová válečná tažení pod rudým šátečkem světového míru.Opak je však pravdou.
Re: V Německu přibývá útoků na křesťanské symboly. Výkaly a pomočený chrám
(kapej, 20.4.2010 11:58:35)
Odpovědět
To, co píšete je blud... Kdyby to bylo tak jednoduché, nežila by v Evropě již třetí nebo čtvrtá generace muslimů, kteří si už nárokují práva, která jim nepřísluší. S tím nemá USA nic společného... Na druhé straně musím Vám dát za pravdu v tom, že útok na Irák byla neuvěřitelná politická nezodpovědnost USA - měli tam nechat Husajna, ten věděl, jak na ty svoje kumpány zkrotit.
Re: V Německu přibývá útoků na křesťanské symboly. Výkaly a pomočený chrám
(Jahoda, 20.4.2010 15:28:32)
Odpovědět
dle mého názoru je to právě zahraniční politika USA v boji proti terorizmu,která má za následek několikaletý klid od terorizmu v Evropě a doposud až na malé vyjímky klid od teroristických ůtoků v USA.
Proto není pravda,že válka proti mezinárodnímu terorizmu vedená americkou armádou v Afganistanu nepřináší žádné výsledky a zatímco američtí chlapci v zeleném umírají v tomto boji ,my si zde můžeme v klidu žít.
Ostatně USA nemá v tomto na výběr,pokud by se taliban zmocnil pak. jaderných zbraní a s nima zaůtočil na západní Evropu potažmo USA, byla by světová válka.
Pak by šla humanita stranou.
Mě zaujal na HBO v sobotu americký film-Unesen-který pojednával o uneseném občanu USA egyptské národnosti napojenému na světový terorizmus a následně vězněnému v egyptskou tajnou službou .
A zatímco se místní agent CIA utápěl v emocích které odsuzují mučení nebohého teroristy odloučeného od rodiny a domova islámští teroristé bez náznaku slitování vraždí stovky nevinných a náhodně okolojdoucích lidí na tržišti bombou.
A taková je realita.
My ,lidé západního světa jsme až moc sentimentální a humanističtí a emocionální a odpouštějící a naši nepřátelé nám za to přejí smrt a toto počínání považují za zbabělou slabost.
Re: V Německu přibývá útoků na křesťanské symboly. Výkaly a pomočený chrám
(jira22, 21.4.2010 10:44:31)
Odpovědět
Dobrý ironický příspěvek!
Re: V Německu přibývá útoků na křesťanské symboly. Výkaly a pomočený chrám
(ThujaGarden, 22.4.2010 1:48:24)
Odpovědět
st - to je kravina co jste napsal.
Re: V Německu přibývá útoků na křesťanské symboly. Výkaly a pomočený chrám
(Divím se naivitě, 20.4.2010 12:23:15)
Odpovědět
Obávám se,že tento problém je daleko složitější.
Nevěřím tomu ,že za těmito útoky jsou musulumani,pro něž je Ježíš svatým prorokem . Daleko pravděpodobněji tyto sváry podněcují jiné skupiny lidí. Stačí se jen podívat KDO vlastní sdělovací prostředky ,které tuto protikřesťanskou kampaň srovnatelnou snad jen s podobnou kampaní bolševiků let padesátých ,tak hrubým způsobem rozpoutaly.
Ostatně pakliže se podíváme i na diskuze různých českých serverů,pochybuji že všechny ty "zatím" ještě verbální útoky ,kterých je všude jako máku provádějí musulumani.Dokonce se odvážím tvrdit,že bychom v nich nenašli zapojeného ani jednoho! A tak je to možná i v tom Německu ,kde verbální ataky přešly v přímé fyzické násilí a to o čem je zde řeč. Holt v tom Německu jsou pořád ještě o krůček "před námi"!
Re: V Německu přibývá útoků na křesťanské symboly. Výkaly a pomočený chrám
(Huckleberry, 20.4.2010 9:34:36)
Odpovědět
Kromě mladých musulmanů bych zaměřil pozornost i na mladé komouše. Obě skupiny mají vůči křesťanství stejně nepřátelský postoj a čím dřív si Němci udělají pořádek, tím líp.
Re: V Německu přibývá útoků na křesťanské symboly. Výkaly a pomočený chrám
(jj, 20.4.2010 13:15:15)
Odpovědět
A hlavně na multikulturní Jacoby ze všelijakých NGO kteří systematicky desítky let cpou miliony muslimů do Evropy a pak je tihle apoštolové etnické,kulturní i náboženské nenávisti poštvávají proti nám všem
Re: V Německu přibývá útoků na křesťanské symboly. Výkaly a pomočený chrám
(kapej, 20.4.2010 11:53:32)
Odpovědět
... a bude hůř ...
Re: V Německu přibývá útoků na křesťanské symboly. Výkaly a pomočený chrám
(JosefB, 20.4.2010 12:41:15)
Odpovědět
Faráři by se měli kleštit aby neprznili děti. Jsou to přežraná praasata práce se štítící a neužitečná. ŘKC je stoka pedofilů a homosexuálů ohlupujících hloupé a těžící z nich. Co vykouzlili do současné doby? NIC !!! Nejznámější homosexuál je Ježíš Kristus, který se žen štítil a miloval jen učedníka Jana. Tak praví Bible.
Re: V Německu přibývá útoků na křesťanské symboly. Výkaly a pomočený chrám
(Sunny, 20.4.2010 13:14:07)
Odpovědět
Josefe, to B ve vašem nicku znamená asi "blbec", že jo?
Re: V Německu přibývá útoků na křesťanské symboly. Výkaly a pomočený chrám
(Jirka z Moravy, 20.4.2010 18:24:33)
Odpovědět
Pepa B má asi nějakej problém.No tak si ulevil. A hned je mu líp.
Re: V Německu přibývá útoků na křesťanské symboly. Výkaly a pomočený chrám
(ferda, 20.4.2010 13:24:04)
Odpovědět
ani se mi nechce s vámi diskutovat..... ale jen tak na okraj, ano, to co se děje na blízkém východě, je zavrženihodné, ale co to pletete dohromady s křesťanstvím, to nechápu, copak to bude omluva, že se někde jinde děje něco špatného, tak to co se děje u nás bude tak trošku stravitelnější ???? kdo to tvrdí, je blb nebo provokatér nebo obojí dohromady.

a ještě něco pro vaše zamyšlení...., proč předvolat papeže, toho antikrista ??? protože je to nejvyšší představitel duchovních hodnot jak u nas, tak i v USA, asi mi dáte za pravdu, že takovou sílu jako má V USA křesťanství, Islám zdaleka nemá, tak i třeba proto, toho zmetka nacistického bylo zapotřebí soudit a odsoudit, protože ten , kdo ví o prováděném bezpráví a nezabrání jejímu konání, je stejný, ba horší těch, kdo tak činí....
a ten satanaš o to bezpochyby věděl!!!

co je to za hajzla, když káže "urbi et orbi" a ten hnojík oblečený do roucha, neřekne k tomuto tak odpudivému činu, ktěré prováděli jeho soukmenovci v rouchu, ani řádek, ba ani slovo..... co je to za zvrácenou strategii ???!!! nebudu mluvit o problému, takže problém není !!!! at jdou do horoucích pekel, farizejové, v čele s tím náckem !!! To je směšné, že ON, si myslí, že je prvním náměstkem Boha, podržce by měl dostat a nakopad do té své prach sprosté pr-del@ ! a nebo by ho měl některý z těch fráteů ošukat do té jeho svaté řitě!

Já osobně v Boha věřím, ale na druhé straně, mi nejde na rozum, že nechá tak beztrestně, krást těmito zrůdami Boží víru a úctu v toto duchovno !!!!

ps. pokud je peklo a v něm čerti, tak je to na naší Zemi, a představitelé kléru, až na světlé vyjímky, jsou samotnými čerty....


a na zaávěr, víme kolik stála doprava jeho papamobilu když byl u nás na návštěvě? ??? hergot čeho se bojí ? jesliže by jej měl zastřelit někdo, tak je to přece Boží úradek, nee ? myslím si, že ani on sám v Něj nevěří, protože by se za ním těšil... víme kolik stála květinová výzdoba, Svatopetrského náměstí ???

jen květiny byly za 30 tisíc euro, a co to ostatní, kolik hladových krků, by nemusello hladovět, kdyby i tyto peníze k nim doputovaly??? Kolik lidských životů by bylo zachráněno ???
¨a ono, ti zmetci to raději takhle promrhají,je tohle to vůbec normální ? neptám se morální, protože každý musí stát na mé straně, že tady o morálce nemůže být ani řeči!
snad opáčíte, že oni, ti darebáci v sutanách, již nějaké dobročiní konají, ano, s tím budu souhlasit, ale ta jejich marnotratnost, nabubřelost, okázalost, by jistě zachránila o mnoho potřebných více....

Kristus žil v chudobě, prostotě a pravdě....
proč ti, kdož mají tlumočit tyto myšlenky dělají pravý opak ? Jeden vedle druhého, jsou vypaseni jako vepři, ten kdo není, má budto chycenou slinivku nebo žlučník....

Proč se pak diví, bývalý kardinál Vlk/ v roušce beránnčím/ že současná katolická víra je na ústupu ? ? a naopak Islám začíná nabírat dech ???
Vždyť za to můžou samotní představitelé círve, že jím jde dříve o majetky a vliv ve společnosti, než kázat Boží slovo ... viz ten darebák Graubner v kauze Kroměřížských vinných sklepů.... nebo ta kauza o Chrám sv. Víta.... co to mělo znamenat ????

Když církrv vyhrála u městského soudu pro Prahu 1 tento spor, tak hned na druhý den se začlo vybírat navíc vstupné do tohoto chrámu!!! 100 Kč na hlavu !!!! Hovada !!!! copak to postavila církev jen za své peníze ???? je třeba si prostudovat trošku historii.
a po tomto jim má člověk věřit ? a nemá se stydět ???

je to lůza, obyčejná lůza, která nám ukradla Boha,Oni jsou ti, kteří mají předplacené místo v pekle...... ámen ...
Re: V Německu přibývá útoků na křesťanské symboly. Výkaly a pomočený chrám
(Verici, 20.4.2010 19:13:09)
Odpovědět
V mnohem s Vami souhlasim, Vase rozhorceni chapu. Jezis se od lidu nelisil ani odevem, ani bohatstvim, proto byl milovan. Cirkev se lidu vzdaluje tim, ze se odlisuje.
Re: V Německu přibývá útoků na křesťanské symboly. Výkaly a pomočený chrám
(shadow164, 20.4.2010 22:53:36)
Odpovědět
Hmm, a ještě z něčeho máte mindrák?
Re: V Německu přibývá útoků na křesťanské symboly. Výkaly a pomočený chrám
(kapej, 21.4.2010 13:48:44)
Odpovědět
Souhlasím s každým Vaším slovem i s Vaším rozhořčením.
Re: V Německu přibývá útoků na křesťanské symboly. Výkaly a pomočený chrám
(Jahoda, 21.4.2010 12:27:47)
Odpovědět
já bych na Pepíka B nereagoval,nevím proč ,ale něco mě říká že je to provokatér mající za ůkol emotivně rozhodit diskutující,vyprovokovat je k verbálním vůlgárním výpadům a tím udělat z euportálu emotivní pravičáckou stoku poplatnou bulvárnímu plátku Blesk nebo Lidové noviny.
Re: V Německu přibývá útoků na křesťanské symboly. Výkaly a pomočený chrám
(jj, 20.4.2010 13:17:38)
Odpovědět
Multikulturalismus je kulturkampf vedený blízkovýchodními košer/halal žido-muslimy proti naší západní civilizaci....
Re: V Německu přibývá útoků na křesťanské symboly. Výkaly a pomočený chrám
(Peter, 20.4.2010 13:49:03)
Odpovědět
a možno to boli nejakí ateistickí Česi, tí sú schopní všetkého, aj mariánsky stĺp v Prahe si zničili. Ešteže teraz začali Slováci modlitbovú ofenzívu na jeho reštavráciu.
Re: V Německu přibývá útoků na křesťanské symboly. Výkaly a pomočený chrám
(Petros, 20.4.2010 15:52:51)
Odpovědět
Jo, chlapci, Ježíš vás brzo srovná do latě - ale bude vás to hodně bolet. On za vás umřel - a co jste pro něho udělali vy?
Re: V Německu přibývá útoků na křesťanské symboly. Výkaly a pomočený chrám
(JosefB, 21.4.2010 8:35:42)
Odpovědět
A kdo mu o to "umření" stál? Miliony lidí za něco umřeli a nedělají se z nich "vlajkoví kašpaři" jako ozdoba cirkusu. A desetitisíce lidí byli přibiti na kříž a tak proč je jen z jediného Nadmodla? Ježíš je vlajkovou lodí ŘKC k oblbování lidí a vytloukání z nich peněz.
Re: V Německu přibývá útoků na křesťanské symboly. Výkaly a pomočený chrám
(Koraktor, 23.4.2010 11:23:04)
Odpovědět
To "B" není "Blbec" ale "Blázen". Kdo mi rozumí, pochopí co mám na mysli.
Re: V Německu přibývá útoků na křesťanské symboly. Výkaly a pomočený chrám
(JosefB, 23.4.2010 13:43:21)
Odpovědět
To se to vyhrožuje Ježíšem, jak to všechny bude bolet až přijde, CO ? Jako ve středověku - kdo není s námi, toho musíme mučit, až pochopí správnou cestu. Ó vy hlavy skopové, vy nahaněči ministrantů pedofilním ŘK homosexuálům v hábitu kouzelníků - vy budete pořád dokola vyhrožovat muky pekelnými? Ježíš - vlajková to loď ŘKC na vytloukání peněz - ten kdyby byl, tak nejdříve ztrestá ty zvrhlé nenažrané práce se štítící flanďáky, co przní děti a nepohrdnou ani kopulací s kozou. A toho vašeho Hitlerovského kulometčíka by musel zfouknout - ten o všem ví a NIC. Blivno je z pomatených ve 21. století.
Re: V Německu přibývá útoků na křesťanské symboly. Výkaly a pomočený chrám
(Beorun, 20.4.2010 16:12:52)
Odpovědět
Spis bych rekl, ze narust protikrestanskych utoku souvisi s narustem poctu submisivnich muslimskych bliznich... :)