reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Pohřeb v Polsku, EU a Klaus: O absentéry nejde, pane Doležale!

Autor: Karolina Stonjeková | Publikováno: 22.4.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

„Václav Klaus nevynechá příležitost, aby se prezentoval jako přísný soudce lhostejné a líné západní Evropy obecně a Evropské unie zvlášť.“

Těmito slovy začínal Bohumil Doležal svůj včerejší komentář na lidovkách.cz, s názvem Absentéři…

Komentáře Bohumila Doležala mám ráda. Často sice s řadou věcí nesouhlasím, ale panu Doležalovi nelze upřít, že jeho glosy mají vtip. Navíc je patrné, že pan Doležal nebere ani sebe, ani své články zas tak moc vážně – což z pana Doležala činí světlou výjimku mezi politickými komentátory.

Bohumil Doležal má bezesporu pravdu i ve své úvodní větě. Ano, Václav Klaus skutečně nenechá žádnou příležitost ke kritice EU ležet ladem. Na straně druhé je ovšem třeba říci, že Evropská unie zase nevynechá jedinou příležitost si tvrdou kritiku vysloužit. Nedělní pohřeb polského prezidenta budiž toho jasným důkazem!

Jak jsem včera napsala v jedné internetové diskusi – nejde o to, že se pohřbu Lecha Kaczyńského neúčastnila Angela Merkel nebo Nicolas Sarkozy!!!

Problém je, že se pohřbu polského prezidenta neúčastnil žádný oficiální představitel Evropské unie. A přesně k tomu také směřovala kritická poznámka prezidenta Klause.

Jistě je možné namítnout, že se pohřbu účastnil předseda Evropského parlamentu Jerzy Buzek. Dobrý pokus o alibi, ovšem předseda Buzek je Polák, a tak by se posledního rozloučení s polským prezidentem zúčastnil tak jako tak, (a to navzdory patrným názorovým rozdílům, které mezi Buzkem a prezidentem panovaly).

Navíc, podle Lisabonské smlouvy nezastupuje Unii navenek předseda EP, nýbrž stálý předseda Evropské rady (pro ty méně informované, je to jistý pan Rompuy) nebo „šéfka unijní diplomacie“ Catherine Ashton. Vzhledem k tomu, že Lisabon se zatím s rotujícím předsednictvím EU v praxi příliš nevypořádal, můžeme za oficiální představitele EU považovat také representanty předsedajícího Španělska. Ovšem ani ti se na pohřbu neukázali…

Přitom se obecně vědělo, že poslední rozloučení s prezidentským párem je plánováno na tuto neděli a zrovna tak se obecně vědělo, že pozůstalí si další odklad pohřbu nepřejí.  

Neoddiskutovatelným faktem tedy zůstává, že pokud by špičky Unie měly zájem – skutečný, nikoli předstíraný – se pietního aktu s Lechem a Marií Kaczyńskými zúčastnit, měli dostatek času na to, aby se do Krakova dopravily. Nebylo třeba do Polska vypravovat z Bruselu kolonu autobusů. Stačilo vypravit jednoho oficiálního representanta, který by zastupoval jednu sjednocenou (?) Evropskou unii. Nestalo se…

Jóó, kdyby představitelé Unie potřebovali od polského prezidenta podpis pod nějakou „životně důležitou smlouvou“, to bychom viděli akci zcela jiného kalibru. Vsaďte se, že v takovém případě by se do Krakova vydali všichni s plnou parádou, vzdor zemětřesení, tornádu, či jiným živelným katastrofám.

V tomto případě však o podpis smlouvy nešlo. V tomto případě šlo o projevení úcty. Špičky Evropské unie však došly k závěru, že člověku, který spolu s nimi netvořil onen populární evropský mainstream, není třeba úctu prokázat a přijet na jeho pohřeb. Zachroptění islandské sopky a trocha popílku v ovzduší tak posloužilo jako omluvenka. Omluvenka stejně chabá, jako když se žáček základní školy vymlouvá, že nemohl napsat domácí úkol, protože večer „jak na potvoru“ vypnuli elektřinu.

Projevů úcty je zkrátka v politice jako šafránu. Evropskou politiku nevyjímaje. Někteří z nás to vědí už dlouhou dobu…

V bolestech zrozená společná (lisabonská) evropská diplomacie, tak při jedné ze svých prvních zkoušek projevila naprostý nedostatek jakéhokoli diplomatického i lidského taktu.

Pan Doležal dále ve svém komentáři vyjadřuje obavu, že se pod vlivem novodobé Katyňské tragédie a díky více než vstřícnému postoji ruského prezidenta Medveděva, budou Poláci sbližovat s Ruskou federací. Samozřejmě, takový vývoj rusko-polských vztahů nelze zcela vyloučit. Na to by si ovšem neměl pan Doležal stěžovat v lidovkách. Nato by si měl pan Doležal stěžovat v Bruselu.

reklama
2489 čtenářů | 27 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Pohřeb v Polsku, EU a Klaus: O absentéry nejde, pane Doležale!
(Ladda, 22.4.2010 6:06:41)
Odpovědět
...........skvělý "komentář" a souhlasím. Evropská Unie je jenom pro někoho,.............horních stotisíc
Re: Pohřeb v Polsku, EU a Klaus: O absentéry nejde, pane Doležale!
(mrk, 22.4.2010 10:04:54)
Odpovědět
Pro horních sto tisíc je volný trh s neviditelnou rukou,která dokázala zničit i americkou velmoc.Velmi dobře o tom vypráví nový film Michaela Moora - "Kapitalismus s láskou". Doporučuji všem napravo i nalevo. Deregulace jsou jistá smrt kapitalismu.Proto jde EU správným směrem.Radši pomalu,ale jistě,než kasínový kapitalismus,který hlásá "úspěšný a bohatý",a pak se dostaví Klausova rýma. :-DDD
Re: Pohřeb v Polsku, EU a Klaus: O absentéry nejde, pane Doležale!
(Tass, 22.4.2010 16:42:30)
Odpovědět
Deregulace jsou jistá smrt kapitalismu jen zdánlivě.

A panu Mooreovi nevěřte, on podniká v antikapitalismu a potřebuje, aby mu to dobře neslo. Polovinu svých objevů si vymyslí, druhou nepochopí, splácá dohromady jakýsi pamflet, a pak ho prodá důvěřivcům Vašeho typu. Určitě máte doma tričko s Guevarou, to je podobné.
Re: Pohřeb v Polsku, EU a Klaus: O absentéry nejde, pane Doležale!
(lik, 23.4.2010 9:07:07)
Odpovědět
Typicky kapitalistická rétorika.Hlavně,věř mě,žejo!? Už jsem jednou věřil,v 89,a dnes se mlátím do hlavy,když vidím,co za zrůdy sedí v parlamentu.A to je po celém světě,nejen tady.Takže,panu Moorovi,VĚŘÍM,pane. :-D
Re: Pohřeb v Polsku, EU a Klaus: O absentéry nejde, pane Doležale!
(Tass, 23.4.2010 19:06:16)
Odpovědět
Nevidím žádnou paralelu mezi parlamentem a kapitalismem...
Re: Pohřeb v Polsku, EU a Klaus: O absentéry nejde, pane Doležale!
(mrk, 23.4.2010 9:12:29)
Odpovědět
Nic netrvá věčně,ani kapitalismus,hlavně ne ten deregulovaný....TaxFree15th.com - Welcome To The Constitutionally Backed Tax Holiday!
Re: Pohřeb v Polsku, EU a Klaus: O absentéry nejde, pane Doležale!
(Tass, 23.4.2010 19:13:48)
Odpovědět
Kapitalismus je pojem pro normální stav společnosti, neoznačuje nic, co by mohlo za trvání lidské společnosti skončit. Existují různé formy deregulace, to je pravda. A některé nemají příliš velký úspěch, nicméně k pádu kapitalimsu ani takový vést nemůže.
Re: Pohřeb v Polsku, EU a Klaus: O absentéry nejde, pane Doležale!
(Jan H., 22.4.2010 7:01:17)
Odpovědět
Krome postrehu autorky, ktere sdilim, vnimam jeste dalsi rozmer projeveneho hulvatstvi EU. Protoze se jednalo o tragicke umrti oficialniho predstavitele statu, vedeni EU plivlo do tvare vsem temer 40 milionum Polaku a potazmo i vsem obcanum novych clenskych zemi...
.
Kdyz jsem se o tragedii dozvedel, ihned rano jsem navstivil polske velvyslanectvi, abych projevil svoji ucast nad ztratou polske elity a sounalezitost, ktera nase narody spojuje. Samozrejme bez nakehokoli ocekavaneho prospechu, prislo mi to jako prosta lidska i mravni povinnost.
.
Tim, jak neprijatelne se EU zachovala, jen odhalila sve skutecne vnimani svych novych clenskych zemi jako nutneho zla "bananovych republik" vyhodnych pro preziti ekonomik "velkych zemi"...
Re: Pohřeb v Polsku, EU a Klaus: O absentéry nejde, pane Doležale!
(Jana Hálová, 22.4.2010 12:58:53)
Odpovědět
Vztahy EU a pana Kačinského nebyly právě nejlepší, takže se není čemu dovit, myslím že u Václava Klause by to bylo podobné, jak se do lesa volá.. vždyť to znáte.
Re: Pohřeb v Polsku, EU a Klaus: O absentéry nejde, pane Doležale!
(JardaB, 22.4.2010 13:58:59)
Odpovědět
To nesmí mít prezident jiný názor než Brusel? Pokud by souhlasil se vším,tak by bývali přijeli?To podle Vás je omluvitelný důvod,nepřijet na pohřeb?To snad nemyslíte vážně.
Re: Pohřeb v Polsku, EU a Klaus: O absentéry nejde, pane Doležale!
(Jana Hálová, 22.4.2010 15:02:55)
Odpovědět
Chodit na pohřeb svému nepříteli mi přijde falešné a cinické, daleko čestnější je se ho neúčastnit, čitelné a jasné.

Myslím, že upřímná soustrast coby projev slušnosti písemě v takovém případě stačí, uvědomte si že ne každý byl z tohoto pána tak nadšený jako vy.
Re: Pohřeb v Polsku, EU a Klaus: O absentéry nejde, pane Doležale!
(JardaB, 22.4.2010 15:19:14)
Odpovědět
Milá dámo,nejsem "nadšenec" polského prezidenta,jen podotýkám,že je obvyklé,že se státních pohřbů zůčastňují představitelé okolních států.Podle Vás,každý,kdo má jiný názor než Vy ,je Váš nepřítel? Poněkud jednoduché myšlení.
Re: Pohřeb v Polsku, EU a Klaus: O absentéry nejde, pane Doležale!
(.., 22.4.2010 15:46:10)
Odpovědět
.. tak myslím že představitelé okolních zemí se ho zůčastnili, ale Rakousko není polský soused...

A já mluvila hl. o té EU a tam se jaksi jednalo o ideové nepřátele, prostě nevím čemu se divíte .. nebo jenom papouškujete Klause ??
Re: Pohřeb v Polsku, EU a Klaus: O absentéry nejde, pane Doležale!
(Dan, 22.4.2010 15:51:51)
Odpovědět
Kačinskij nebyl narozdíl od Pružinského homosexuál, nepocházel z ruské komunistické rodiny a byl to křesťan.. takže určitě se jednalo o slušnějšího člověka než je Klaus a o Evropana .. ale jeho postoje vůči EU byly jasné, těžko někdo může chtít po Barosovi a spol. aby se mujezdili autem přez celou EU klanět zato k hrobu..
Byl tam Buzek coby Polák.
Re: Pohřeb v Polsku, EU a Klaus: O absentéry nejde, pane Doležale!
(JardaB, 22.4.2010 16:10:32)
Odpovědět
Víte,že existuje něco jako soused a bezprostřední soused?
Re: Pohřeb v Polsku, EU a Klaus: O absentéry nejde, pane Doležale!
(Princ Drson, 22.4.2010 13:15:59)
Odpovědět
A co na ambasade? Kondoloval jste recepni?
Re: Pohřeb v Polsku, EU a Klaus: O absentéry nejde, pane Doležale!
(Felix, 22.4.2010 10:20:31)
Odpovědět
Především ocenění! Díky.
Dále k rusko-polským vztahům - psal jsem tu "vyšetřování skončilo, zapomeňte". Bude Polsko před Ruským svazem kapitulovat?
Dále: to že se ozval Rakušák, je nádhera. Řekl bych, že potrefená husa zakejhala. Ten zrádný lotr Rakouska, které zradilo Střední Evropu a ku..ví se s Bruselem. Ale co to je ve skutečnosti? Ano, pan Fisšer organicky navazuje na Anšlus. Rakušáci hajlovali před válkou a tento lotr hajluje dneska. Málo mu bylo vyčiněno!
Konečně: jedna drobná vada komentáře, bohužel obecná. Paní autorka by neměla zbytečně používat v České republice slov z jiných jazyků. Tak slovo "unie" nemá s češtinou nic společného. Máme u nás doma krásné české slovo "svaz".
soudruhu Felixy
(Dan, 22.4.2010 12:54:16)
Odpovědět
Jenomže názvy se hlupáčku nepřekládají, takže svaz si ty jazykospitče nech do muzea totalitní komunistických veteránů, kam evidentně patříš.
svaz socialistické mládeže
svaz žen
sovětský svaz

chápu že se ti po té rétorice bolšáne stýstká, ale těch dnů komunistické národní čistoty kdy se vyvlastňovalo a odsunovalu a znárodňovalo, už se znovu bolševíčku nedožiješ, nato vem jed ! :-)

A Rakušáky nechc napokoji, euroskeptikův pohřeb nebylo nic významného, stačilo poslat mail s kondolencí..

Horší společenské ztráty jsou ti ostatní významní lidé, zejména generalita, kačina nahradí snadno a rychle, protože prezident je stejně jako u nás bezvýznamnou figurkou i v Poslku.
Re: Pohřeb v Polsku, EU a Klaus: O absentéry nejde, pane Doležale!
(Felix, 22.4.2010 11:38:32)
Odpovědět
Polsko ruské vztay budou naopak dobré. Byl jsem upozorněn na úsměv pana Tuska v náručí pana Putna. mediální manipultor píše ale o pláči. Posuďte sami:
http://www.gloria.tv/?media=68484

Nebylo by to nic nového. Pan Stanislav August Poniatowski v objetí ruské carevny není zobrazen ani na videu, ani na fotce (v letech 1733 – 1763, kdy zaniklo jeho vinou Polsko, fotoaparáty neexistovaly), ani na obraze. Oba byli totiž v ložnici nazí. Půjde pan Tusk cestou krále Augusta III.?
Re: Pohřeb v Polsku, EU a Klaus: O absentéry nejde, pane Doležale!
(Felix, 22.4.2010 13:07:35)
Odpovědět
Pro redakci: Jedn prase tu znečišťuje už dost dlouho. Že uráží českého presidenta a Vy mu to dovolujete, dost se divím. Ale že uráží tragicky zemřelého, to je už neslýchané. Je to i ostuda pro Vás, že mu dovolujete zde ukládat jeho lejna. Vymažte ho! A mažte ho dotud, dokud se nenaučí slušnosti. Pokuud tedy je to spratek ještě vychovatelný. Pokud ne, pak mu dejte trvalý zákaz. Je jich tu takových sice několik, ale toto už přesahuje všechny meze.
Re: Pohřeb v Polsku, EU a Klaus: O absentéry nejde, pane Doležale!
(kingsfield, 22.4.2010 15:55:10)
Odpovědět
Felix, shut up. You are nothing but a communist
turn coat.
Re: Pohřeb v Polsku, EU a Klaus: O absentéry nejde, pane Doležale!
(frantisek zajicek, 22.4.2010 20:00:03)
Odpovědět
Felixi,nekdo ti hybnul zluci?Tim davas Danovi jasne najevo jeho pravdu.Asi se ti fakt styska po zakazech,prikazech,cenzure...Doposud jsi reagoval pouze na ty,co ti lezli do ritniho vence.Proste Dana nekomentuj a je to.Ale jeho pravda boli,ze?FZ
Re: Pohřeb v Polsku, EU a Klaus: O absentéry nejde, pane Doležale!
(hanca, 22.4.2010 14:49:03)
Odpovědět
dobry clanek, naprosty souhlas.diky!
Re: Pohřeb v Polsku, EU a Klaus: O absentéry nejde, pane Doležale!
(Felix, 22.4.2010 22:29:08)
Odpovědět
No teď jsem měl zážitek. Mluvil jsem telefonem s jedním z mých nejlepších odborných kamarádů a taky jsme přišli na Klause, že jede do Moskvy. Já říkám, je výborný, ale mám trochu takový dojem na rusofilství. Víte, tak pracovně jsem to řekl. A on: však se taky jmenovali jeho rodiče Pružinští, a při válce, jak si všicni měnili jméno, tak si taky změnili jméno. A že přišli z toho Východu. Tak mu říkám. To říkají ti ču..ci. On: Kdepak ču..ci. To je fakt. Dejte si do vyhledávače Pružinský a co Vám vyjede (my si vykáme - znáte to: "Vy vole"). Říkám: to já vím, to vyjede tisíc Pružnských Klausů. Ale problém je, co je pravda. On: tak se nerozčilujte a podívejte se. Já: to se nedá poznat. On: Tak se podívejte. No a já už měl ten zas..nej liberální gúgl a dám: "Václav Klus" Pružinsk. A vyjela mě stránka, se kterou Vás musm seznámit. Bylo to jako zjevení:
A tak mu čtu doslova:
"Odpověď na reakce některých zneuživatelů internetové svobody

Už delší dobu jsem nereagoval na různé absurdní výpady účastníků diskusí na mé webové stránce, ale asi je to čas od času nezbytné.
Proto několik vysvětlení:

1. Nějaký anonymní pisatel či pisatelé naprosto neskutečným způsobem opakují jméno Pružinský a vyslovují názor, že si můj otec nechal změnit jméno a že přišel odkudsi z Podkarpatské Rusi. Není to pravda. Rod Klausů je doložen už od konce 18. století v obci Mileč u Nepomuku, kde dodnes stojí rodová chalupa. V ní se můj otec narodil a dnes tam žije jeho synovec, můj bratranec Vojtěch Klaus s rodinou." Volám do telefonu: Je to jeho stránka, on sám toříká, je to z rku 2004. On: To jsem nevěděl. Já: Je dobrej, nechá to 14 let bujet a pak to řekne. On totiž kámož mi ještě před tím řekl, že Klaus to nikdy nepopřel. Já: A tady to máte rovnu od něho. Je dobrej. Až bude umírat, tak na smrtelný posteli řekne: Já se musím z něčeho vyznat, pane od novin (tedy ještě před tím, než přijde k němu katolický kněz): Víte, oni celý život o mně říkali, že jsem homosexuál.A já se vám teď musím přiznat - teď už snad můžeu - že nejsem homosexuál.
To se kamošovi líbilo a pak už jsme mluvli zase o Smolensku a naší vizi Střední evropy - to naše soustátí - Polsko, Čšská republika, Litva, Slovensko, třeba i Ukrajina, Bavorsko, Rakouskou (ale až přestane hajlovat k Bruselu), Slovinsko a tak.
Zavěsím a říkám si: Dobrá, otec je v pořádku, ale co matka. Třeba ona byla za svobodna Pružinská a přišla z toho Východu. A tak se dívám zase do toho liberálního bolševického gúglu. A vyjelo mi havlistické aktuálně.cz. Víte, oni havlist sou vždycky na vrcholu. Ale já se dívám, je to o úmrtí matky pana presidenta. A zase ocituji:
"Marie Klausová se narodila 12. října 1914 v pražských Strašnicích s příjmením Kailová. Po svém otci Karlu Kailovi, který se dožil
dvaadevadesáti let, zdědila i dlouhověkost. Její manžel Václav byl úředník.
Když byly její dvě děti Václav a Alena malé, věnovala se domácnosti, pak pracovala třináct let jako pokladní a průvodkyně v pražské Špálově galerii.
Ráda malovala - byla vzdálenou příbuznou Mikoláše Alše. Vlastním nákladem také vydala dvě knížky lyrických veršů."
A tak vám to sděluji, abyste věděli, až Vám budou různí smradlaví pasáci vepřů (neboť pasáci vepřů dycky od vepřů smrdí - to víme my z vesnice), kydat hnůj s Pružinským a s buzeranty.

Ale stejně pane presidente: Středoevropské soustátí, a ne Ruský svaz (já bych teď do Ruska radši nejezdil, Smolensk velice smrdí), ani Evropský svaz. Prostě žádný pakt Molotov-Ribbentrop, jak o tom jeho prodloužení má hlasovat moskevská duma. Prý je to v zájmu Ruska.

Dobrou noc, děti.
Re: Pohřeb v Polsku, EU a Klaus: O absentéry nejde, pane Doležale!
(Karel Drápal, 23.4.2010 17:53:00)
Odpovědět
Tak především tatínku..
1/ Klausovi přišli opravdu z Haličska a jméno Klaus je židovské falsum, Klausův praděd se takto jmenoval, Klausův otec už se opravdu narodil v již. čechách, ale před válkou žil v Haličské oblasti, chtěl se vrátit do vlasti svých prarodičů a tak tam pracoval na železnici, nakonec se v roce 1938 opět vrátil do čech a v roce 1941 se mu narodil syn Václav, potomek ruských židů z Haličska.
2/ Jak jste vyvrátil Klausovu homosexualitu a níž se tolik spekuluje ?
3/ Nijak jste nevyvrátil Klausův rusofilismus, jímž je pověstný
4/ co komunistická kariera Klausových rodičů, to je o.k. ?
5/ Co podivná Klausova kariera samotná a absence jeho prací v knihovnách a prázdné ale založené svazky STB, to je o.k. ??


"Tak pěkně po pořádku. V. Klaus se narodil za války (1941) v Praze, i když rodina pochází z Haliče a jak už to bývá, ve vhodnou dobu si změnila jméno z Pružinskyj na Klaus. Vždyť na to má každý právo. Dá se říct, že V. Klaus pochází z komunistické rodiny. Oba rodiče byli a zůstali členy matičky státostrany. Podobně je to i u jeho manželky Lívie, rozené Mištinové, která pochází z Oravy na Slovensku a div se světe, i paní Lívie má stejné ultra-komunistické rodinné zázemí....V. Klaus se opakovaně hlásil do KSČ, ale měl tu nevídanou smůlu, komunisté jeho žádost opakovaně zamítli...

Je známo, že V. Klaus byl vzorným pionýrem a jako jediný z třídy si pořídil hedvábný pionýrský šátek... Po ukončení vysoce prominentní VŠE v Praze, fakulty zahraničního obchodu, kde se seznamuje s budoucí manželkou Lívií, nastupuje aspiranturu v Ekonomickém ústavu ČSAV. To bylo tehdy určeno jen těm nejvybranějším z nejvybranějších komunistických nebo špionážních kádrů elitní tzv. vědecko-technické rozvědky, řízené přímo ruskými tajnými službami KGB nebo GRU. Václava Klause CSc. práce, opěvující údajně socialismus a RVHP, se bohužel z knihovny VŠE ztratila po listopadu 1989...I přes neúspěch se vstupováním do KSČ stane se V. Klaus nomenklaturním kádrem KSČ v Praze. Pak teprve může absolvovat dlouhodobé studijní pobyty v kapitalistickém zahraničí, například v Itálii a později dokonce v USA... Do roku 1971 je V. Klaus v EÚ ČSAV... Celkem včas, už v roce 1987, nastupuje V. Klaus do známého „prognosťáku“, kde se předsedovi okupantské prosovětské vlády, Lubomíru Štrougalovi, podařilo shromáždit další nomenklaturní kádry, a to až do úrovně ÚV KSČ... Není zde prostor na pikantní historky, jako jsou třeba spekulace o sexuální orientaci Václava Klause, ale alespoň jednu, jak se například opatrný a duchem malý Václav Klaus bál podepsat dokonce i zcela neškodnou petici „Několik vět“, a to v době, kdy bylo díky rychlému vývoji v SSSR všem jasné, že žádné sankce za to nehrozí. Zde V. Klaus potkává svého dvojníka, elitního agenta KGB a StB, Karla Kochera, který byl v USA odsouzen za špionáž"
viz. Cibulkovi či Buchojovi stránky...



Přijde mi velmi nebezpečné jak Nick Felix zkresluje a deformuje informace ve prospěch pana Klause.
Re: Pohřeb v Polsku, EU a Klaus: O absentéry nejde, pane Doležale!
(Regent, 23.4.2010 18:06:00)
Odpovědět
Vaše blábolení s kamarádem po telefonu si nechcte pro sebe, tím tu nikoho neuchvátíte, pokud jsem dobře četl, tak to nebyl Klausův otec kdo přišel z Ukrajiny, ale děd Klausova otce, Klausův praděd se nechal přejmenovat na Klaus a Klausův otec stejně jako matka - rozená v Praze, vášnivý komunista už nešel ani v židosvkých tradicích své haličské rodiny, ale budoval poválečný českoslovesnký socialismus. Typický žido-bolševik s ruskou krví.

A nikoho tu neurážejte, jestli tu je někde smradlavý ideologický prase Felixy,tak to seš ty.
Re: Pohřeb v Polsku, EU a Klaus: O absentéry nejde, pane Doležale!
(jira22, 23.4.2010 9:47:49)
Odpovědět
Především není pan Doležal v podstatě žánou autoritou v politických vztazích a jeho názory jsou objednanou klakou ČT nebo lidovek. Jeho obavy z narovnání vztahů mezi poláky a rusy jsou možná legrační, ale spíše pozůstatkem názorů studené války. Kdo by měl asi prospěch z nepřátelství těchto národů? Možná Doležal, možná někdo jiný ale to nám Doležaž ve své informovanosti nesdělí.