reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Ke konci století budou mít muslimové v Evropě většinu

Autor: Redakce | Publikováno: 29.4.2010 | Rubrika: ShortNews
Ilustrace

V rozhovoru s listem Die Zeit řekl odborník na islámskou problematiku Bernard Lewis z Princetonské university, že ke konci tohoto století bude mít Evropa muslimskou většinu.

Křesťané (resp. ateisté) se žení a vdávají pozdě a mají jen málo dětí nebo žádné. Turci v Německu, Arabové ve Francii a Pákistánci v Británii vstupují do manželství brzy a mají mnoho dětí. Potrvají-li současné trendy, bude na konci 21. století evropské obyvatelstvo převážně muslimské.

 

Kathnet 3. 8. 2004

reklama
1751 čtenářů | 28 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Demografie e neúprosná
(Jihočech, 29.4.2010 0:24:34)
Odpovědět
Na přelomu 19. a 20. století představovali běloši 1/4 populace jižní Afriky. Dnes je to žalostná desetina. Bůh nám pomáhej.
Re: Demografie e neúprosná
(Jahoda, 29.4.2010 9:04:54)
Odpovědět
vzhledem k tomu ,že islám Evropu neuživí budou následovat krize,nedostatek životních potřeb a z toho plynoucí válka.
Válka ve které Amerika nezůstane stranou .
Hlupáci islamisté pokud chtějí ovládnout svět,copak si ti zplozenci pekla neuvědomují že při pokřiku alahakbar spolu s řevem obětí jimž je řezána hlava vyvolávají démony z pekel?
A to je přesně ta formule,která probouzí síly zla .
Budou utíkat!
Jestli bude v Evropě válka...ještě budou na kolenou prosit Ameriku a její letadlové lodě o pokojný odchod z Evropy.
To,že islám není schopen uživit a postarat se o evropskou přemnoženou populaci dokládá fakt,že to co umožnilo západní kultuře vývoj a pokrok v oblasti vědecko-technicé je v islámu zakázáno.
Jednak jsou v něm diskriminovány ženy a tak zabráněno polovině lidské polulace přispět svou hodnotou .
Potom jsou v islámu diskriminovány a mučeny děti legální pedofilií a na to jsou tam vydány fatwy,kdy je sex s dětma povolen a to vše s lokálníma středověkýma tradicema,kdy je povolen sňatek dětí s dospělou osobou vytváří celé generace po psychické stránce labilních generací žen trpícíma psychosomatickýma symptomama a sexuálníma sekundárníma disfunkcema-jinak řečeno,vzledem k tomu že jsou v islámu zneužívány celé generace dětí ,dobrá polovina jejich populace je zralá do blázince a to na hodnotě té společnosti také nepřidá.
Dále jsou v islámu zakázány vepřové potraviny a výrobky z vepře.
To znamená,že výroba vepřového masa,která pomáhá živit ty stamiliony lidí v Evropě najednou nebude.
Celá zislamizovaná Evropa bude rozdělena pernamentním bojem islamistických odnoží mezi sebou,bude to v ní vypadat jako v Gaza.
Fatah proti Hamasu a ti všichni proti talibanem ovládaným božím bojovníkům a tak se to tam v duchu arabského národního sportu pere a tato občanská válka nebere konce.
Zislamizovaná Evropa pojede dle naprosto stejného zcénáře.
A to neberu v potaz fakt,že spousta medikamentů v medicíně a lékařství je vyrobena také s pomocí vepřového-různé translantace něčeho a v převážné míře a to hlavně-očkovacích vakcím,které budou v zislamizované Evropě zakázány.
Následkem toho přijdou pandemie již potlačených nemocí,které budou masakrovat celou Evropu.
V oblasti umění,kdy je zakázána každá aktivita v tomto ohledu bude zislamizovaná Evropa také stagnovat,to nemá cenu rozebírat,zničené sochy budhy v Afganistanu budiž dokladem toho,jak je to v islámu s uměním a na poznámky ,že tam jsou radikálové a zde v Evropě umírnění neberu ohled,protože to budou právě ti radikálové,kteří se budou do zislamizované Evropy tlačit z Balkánu,kde mají již nyní velký vliv.
Celé zemědělství se zhroutí a logistia v něm také a to neberu v potaz zákaz alkoholu a tabáku...a to bude znamenat další desítky milionů lidí bez práce.
Vzhledem k tomu,že bude nařízeno se 5 krát denně modlit půjde do háje i pracovní morálka a tam,kde se nepracuje,nejsou ani pracovní výsledky...tudíž budou následovat ekonomické krize,které nebudou brát konce.
Celá tahle islamizace Evropy se snáší dobře za dvou předpokladů.
A to,když má člověk zajištěny životní potřeby a má co jíst.
Jak nastanou krize a nebude co do žaludku bude zle,pak už nebude z čeho brát a z toho komu co dát a nastane mela stejně jako v Yugoslávii.
Uvědomují si to všichni to multikulturalisté??
Včera jsem sledoval na HBO film o levičáckých německých teroristech,ten film se jmenoval-Baader Meinhof Komplex.
Celé to začalo demonstrací eropských studentů proti iranskému šahovi,kdy pro iranští demonstranti pomocí dřevěných tyčí domlátili německé studenty.
Zdánlivě bezbranní němci následkem toho najednou vzali do ruk zbraně a byla válka dříve,než by se kdo nadál.
A tato válka svou brutalitou předčila brutalitu těch iranců.
Že se jednalo o levičácké teroristy ?
Ale na to bych nesázel-tací jsou prostě ti němci a když na to příjde,budou válčit stejně i proti okupantům a kolonizátorům.
Ten film jasně vypověděl o německé mentalitě.
Turci a jim podobní kolonizátoři v Evropě nevědí s čím si zahrávají a až na to příjdou,budou nemile překvapeni!
Re: Demografie e neúprosná
(Josef, 29.4.2010 12:22:01)
Odpovědět
S tvym vystiznym komentarem souhlasim az na to, ze Amici uz zachranovat Evropu do tretice neprijedou. Uz na zaklade toho, ze Americane jsou stale nenavideni v Evrope a proto se nebudou michat do evropskych vnitropolitickych rozporu a za druhe s islamem maji plno problemu jiz dnes doma a jejich boj s islamisty v Iraku a v Afganistanu antiamerickou histerii a odpor k USA v Evrope jeste znasobuje.

Na priklad manzelka prezidenta Bushe Laura Bush ve sve knize poznamenava ze na sumitu G8 v Nemecku v r. 2007 se snazili americkeho prezidenta a ji otravit a prezident stravil cast sumitu v bolestech pripoutan k luzku. Oficialne bylo oznameno, ze se jedna o virovou chorobu zaludku, ale nikdo z ostatnich delegaci nemocen nebyl.
NEW YORK — Former first lady Laura Bush writes in her forthcoming autobiography that she and her husband George W. Bush may have been poisoned when they became ill at a summit in Germany in 2007, the New York Times reported Wednesday.

Writing in her book "Spoken from the Heart," due to be released in May, Laura Bush says that the US Secret Service probed whether the presidential delegation may have been poisoned at the G8 summit.

George W. Bush spent part of the summit bedridden.

Doctors concluded that they had contracted a virus, she said, according to the Times report.

However "we never learned if any other delegations became ill, or if ours, mysteriously, was the only one," Laura Bush wrote.
Re: Demografie e neúprosná
(Jahoda, 29.4.2010 12:48:50)
Odpovědět
to Josef,
Američani nebudou zachraňovat Evropu, ale sebe sama.
Proč?
Protože v zislamizované a bojují Evropě budou jaderné zbraně po kterých světový terorizmus tak touží.
A proti komu tyto pak použije?
Hádej Josefe,můžeš klidně jednou))
Re: Demografie e neúprosná
(Josef, 29.4.2010 13:07:02)
Odpovědět
Nemusim ani hadat trikrat, Iran bude mit atomovku do roka. Neverim, ze by americane valcili s islamskou EU atomovkama! Ale jakmile si Ahmanijedad dodela atomovku, tak dnesni financni krize bude jako skytnuti proti budouci ropne krizi ktera bude krize s velkym K. Vydela Putin, sud ropy bude minimalne za 250$.
Re: Demografie e neúprosná
(Jahoda, 30.4.2010 0:09:44)
Odpovědět
Josefe,na Tvém komentáři je vidět přístup vás američanů .
Na jedné straně chcete vycházet s vnějším světem a mít spojence a na té druhé je to právě tento svět,který Ameriku nenávidí ,přeje si její zničení a proto chtě,nechtě,američtí chlapci v zeleném musí jít i proti svému přesvědčení bránit svou vlast .
Já jsem přítel Ameriky.
Já mám Ameriku za symbol demokracie a svobody a pořád tak nějak doufám,že to bude právě Amerika,která ve světě bude rounat nejrůznější krize a spory.
Jinak co se týče té zislamizované Evropy s jadernýma zbraněma(čistě teoreticky),tak padnout atomovky do ruk islamistů ,bez váhání s nima na Ameriku zaůtočí,proto než by se tak stalo,tato bude muset tomuto katastrof. zcénáři zabránit a to jinak jak druhým dnem D prostě nepůjde.
Jinak co se týče toho islámského terorizmu tak k tomu asi toliko-pokud je veden v USA ze strany američanů,tak zavřít a po té vyhostit i kdyby se jednalo o rodilého američana.
To je pro tu pakáž totiž ten největší trest.
Nevážejí si pohodlného a bezpečného života v svobodné a demokratické společnosti?
Tak at táhnou!
Zbavit amerického občanství když si ho stejně neváží a vyrazit s nima dveře,nejlépe do rovníkové Afriky,nebo Afganistanu.
Tam budou jihadisté mezi svejma a v Americe nikomu scházet nebudou.
Re: Demografie e neúprosná
(Liška, 29.4.2010 18:21:04)
Odpovědět
Bože to jsou blbiny - proč by po 3. američani zachraňovali Evropu? Jednak když za 50-100 let bude Evropa převážně muslimská, budou USA také muslimské (již mají presidenta muslima teď) a latinoamerické. A když bojovali Američané 2x v Evropě - tak ne kvůli Evropě ale kvůli sobě (zvýšili svůj vliv ve světě, rozšířili své trhy a zdroje surovin, přebrali Britům do své sféry jejich kolonie .. Nebuďte naivní.
Re: Demografie e neúprosná
(Dan, 29.4.2010 12:36:43)
Odpovědět
Tak většina toho vašeho článku je laciná fantasmagorie, realita je taková, že feminismus, ženská emancipace, alkohol a vepřové vládnou Evropě v nestenčené míře, odpor proti islamizaci burkám a mešitám už funguje..

Ale co se týká těch němců tam se moc nemýlíte, germán je od starověku válečník, dokud držel římskou říši nad vodou fungovala, ted drží nad vodou EU, jeho schopnost bojovat je genetická a dělá z něj urputnějšího válečníka než je arab nebo asijat, dráždit jakkoliv němce je nebezpečné.
Re: Demografie e neúprosná
(Jahoda, 29.4.2010 12:45:26)
Odpovědět
p.Dane,
věřte mě,že si upřímně přeji,abyjste mě pravdu a to co jsem napsal byla fantasmagorická sci-fi .
Jenže já vycházím z názvu článku a ten zní ,že na konci století bude Evropa převážně muslimská.
Potom by ale to,co jsem napsal nebyla fantasmagorie ,ale realita Yugoslávského zcénáře.
Tedy popravdě řečeno doufám,že se v klidu dožiji důchodu a pak ještě nějakou doby by mohl být klid a až tady nebudu,tak at si každý dělá co chce.
Re: Demografie e neúprosná
(Jahoda, 29.4.2010 12:52:51)
Odpovědět
měl pravdu
Re: Demografie e neúprosná
(Dan, 29.4.2010 12:54:54)
Odpovědět
ok

jedinou nadějí pro Evropu je křesťanské Německo, ekonomicky i vojensky silné, neústupné, coby hl. motor EU a základ evropské armády.

Myslím, že v EU už dávno není prostor pro další ismalizaci..
Re: jeho schopnost bojovat je genetická...křesťanské Německo...
(mekki, 29.4.2010 19:52:22)
Odpovědět
no právě -

genetický fond germánů již dnes nebude bez poskvrnky

a křesťanskost Německa? tu si odmítli dát do lisabonské smlouvy, ne?
Re: jeho schopnost bojovat je genetická...křesťanské Německo...
(Dan, 1.5.2010 15:14:58)
Odpovědět
Z hOlandska byl vyhoštěn islamista kvůli nedodržování zákonů a zbaven občanství, v Belgii zakázány šátky na veřejnosti, v Německu zakázán návrh na zrušení křížů ve školách, ve francii šátky ve školách a je souzen muž pro mnohoženství.. kde jsou tyto správy ????

Vy tu jenom trapně strašíte bludy lidi... z Evropy nikdy žádný islmistán nebude, to jeou laciné keci..

Němci už řekli Turkům že je do EU nikdy nevemou, švýcaři zakázali stavby dalších mešit, poláci to samé... resp. Varšavský magistrát nedovolil stavbu mešity ve Varšavě..


stačí ??
http://chameleoncharlie.cz/724/fitna-film-geerta-wilderse/
Re: Demografie e neúprosná
(Liška, 29.4.2010 18:24:51)
Odpovědět
Dane, bohužel nemáte pravdu. Němci vinou svých pravdoláskařů a bojovníkú za "lidská práva" zdegenerovali a před muslimy zalezou do děr - již nyní skoro všechny německé soudy ve všem muslimům ustupují a tradiční křesťanství je v Německu znevažováno.
Re: Demografie e neúprosná
(Dan K., 1.5.2010 14:38:25)
Odpovědět
1/To vůbec není pravda, v Německu kříže ve školách jsou a zůstanou, když jim na ně chtěli šáhnout celonárodně zařvali a bylo to vyřešené.

2/Německo je geneticky nejčistší zemí Evropy, narozdíl např. od čechů a moravanů, kde už vůbec nelze hovořit o slovanech..

3/ Byli to němci kteří řekli jasné ne vstupu Turecka do EU a to definivní, žádný jin. stát Evropy se tohoto neodvážil a podrázk Klaus vyřvaával vemte tam Turecko i Maroko, chtíce zavšivit islamisty celé unii..

4/ Všimni si, že Německo dnes představuje nejzdravější evropskou ekonomiku, na níž jsem všichni závislí a že jediné nechtělo řecku sypat a sypat.. Klaus řekl sypte, darebák křivácký..

Německo je naší jedinou nadějí, drží na uzdě francouze a má jediné sílu Evropu ubránit před čímkoliv, Britové už jsou zislamizovaní a zdegenrovaní chudáci..
Re: Demografie e neúprosná
(Liška, 1.5.2010 16:21:35)
Odpovědět
Dane, skoro všechno špatně. Např. nedávno berlínský soud nařídil jednomu gymnaziu, že musí jedinému muslimovi ve škole zřídit samostatnou místnost, kdy by se mohl v poledne nrušeně modlit k Alahovi. Německo polklo do své genetiky Polabské Slovany, Pobaltské Slovany, část Franků (Franská říše), teď mají 4 miliony Turků (Vietnamce skoro všechny vyhnali k nám, každý dostal na cestu 5 tis. DM). To jasné NE Turecku do EU je jen předvolební trik - ve skutečnosti si již volí turecké ministryně do spolkových vlád. Německé firmy byly a částečně dál jsou v krizi jak všude jinde na světě, takový úpadek německá ekonomika nezažila desítky let - resp. od Erharda vůbec. Na řeckých dluzích mají něm. banky největší podíl - skutečný bankrot Ř. by je velmi poničil. Máte ty vztahy v Evropě nějak obrácené - spíše Francouzi by měli Němce držet při zemi (viz historie).
Re: Demografie e neúprosná
(Dan, 1.5.2010 14:53:18)
Odpovědět
Němci, konkrétně Deutsche Bank, Siemens a EON konsorcium, bude stavět obří systém elktráren v saharské africe, který má pokrýt 20% el. spotřeby EU a budu jím napájen síť dobíjecích stanic pro elektromobily, tyto elektrárny budou hájit 3 vojenské základy, německá, Beneluxácká a základna F.C.L celkem 20 tisíc vojáků, kteří budou zajišťovat i logistiku.
Bude se jednat o solárním systém, který ohřívá olej a ten roztáčí turbíny, tedy ne o klasickou fotovoltaiku.
Re: Demografie e neúprosná
(Robin, 1.5.2010 16:25:42)
Odpovědět
A elektřina bude dopravována do Evropy v nabitých akumulátorech a baterkách pro skauty.
Re: Demografie e neúprosná
(Milan Votýpek, 29.4.2010 12:49:55)
Odpovědět
je 65 po poslední světové válce, kdy spojenci svrhli na Německo přez 60 milionů bomb, kdy sověti zaplatili 20 miliony mrtvých a kdy se němci nakonec opotřebovávací válkou po 6 letech krutých bojů vzdali.. až jim došly suroviny a lidský potenciál..

Ještě po válce zakládali armády mnoha států němečtí generálové, působili léta v pentagonu, bojovali ve Vietnamu i v Africe v legijích...

Jenom naivka si může myslet, že se ten národ jakkoliv změnil.
V loňském roce se Německo podílelo na celosvětovém obchodu se zbraněmi 16%, v ponorkách, tancích a transportérech, ručních palných zbraních je mezi prvními třemi největšími výrobci nasvětě.

Budme rádi, že jsou na naší straně v rámci EU, NATO a eurokorpsu, není dobré být jejich nepřítel.
Re: Ke konci století budou mít muslimové v Evropě většinu
(Chytrakzhospody, 29.4.2010 10:26:08)
Odpovědět
Na tuto skutečnost již přišly tzv. rasistické, naciastické a xenobóbná strany již dávno. Takže p. profesor, ikdyž přišel s křížkem po funuse, by si měl dát majzla, aby nebyl obviněn z šíření xenofobie, rasové nenívisti a hanobení národa, víry a přesvědčení
Re: Ke konci století budou mít muslimové v Evropě většinu
(Chytrakzhospody, 29.4.2010 10:26:16)
Odpovědět
Na tuto skutečnost již přišly tzv. rasistické, naciastické a xenobóbná strany již dávno. Takže p. profesor, ikdyž přišel s křížkem po funuse, by si měl dát majzla, aby nebyl obviněn z šíření xenofobie, rasové nenívisti a hanobení národa, víry a přesvědčení
Re: Ke konci století budou mít muslimové v Evropě většinu
(Jahoda, 29.4.2010 12:14:48)
Odpovědět
ještě mě zaujalo jak je v Německu otevřeno na 350 vyšetřovacích spisů radikálního islámského terorizmu,kdy je to právě členská základna složená z německých muslimů,která v Afganistanu napadá Bundeshwehr a doma zase provádí teroristickou činnost .
To by se v Americe nestalo,tam by FBI a CIA tuto pakáž srovnala do latě a to tak,že se vší důsledností!
Ostatně až se tam dostane do sedla opět republikán a řízný konzervativativní jestřáb a učiní se přítř politické korektnosti, islámský terorizmus se přesvědčí o tom,že zislamizovat Ameriku není to pravé ořechové.
Ještě závěrem k svéráznosti němců asi toliko,na tom filmu mě zaujala epizodka,kdy levičákým teroristům ihned po přijetí na islámskou teroristickou základnu někde v pouštní Africe bylo fundamentalisty nařízeno,že ženy a muži musí být ubytováni odděleně.
A výsledek?
Nuda opalování německých žen a mužů na střeše přímo před očima islámských teroristů.
Inu echt německá povaha,to se mě líbí))
Re: Ke konci století budou mít muslimové v Evropě většinu
(Huckleberry, 29.4.2010 12:25:07)
Odpovědět
Vše se dá určitě vyřešit zákonem. Pokud rodiče nepracují a tím pádem nejsou schopni uživit své mouřenínské děti, stát nebude dávat žádné sociální dávky, maximálně zaplatí potrat. Tím by se problém začal řešit u nevzdělaných obyvatel, zda mít či nemít potomky,když nedělají.
Re: Ke konci století budou mít muslimové v Evropě většinu
(Jahoda, 29.4.2010 12:38:44)
Odpovědět
pane Haclebery,
obávám se že toto by asi nebylo řešením.
Já vycházím z faktu opírajícího se o realitu třetího světa a ten i když z velké části negramotný a zaostalý-množí se přímo geometrickou řadou .
A stejně to bude i zde v Evropě.
Re: Ke konci století budou mít muslimové v Evropě většinu
(Jahoda, 29.4.2010 12:39:31)
Odpovědět
oprava:Hucklebery.
Re: Ke konci století budou mít muslimové v Evropě většinu
(Peter, 29.4.2010 12:58:41)
Odpovědět
V ZÁPADNEJ Európe budú mať moslimovia väčšinu, ale na Slovensku nie. Tu je totiž islam ešte stále (narozdiel od ČR) neregistrovaným náboženstvom a táto krajina je jedinou v Európe, kde sa nenachádzajú mešity.
A k tým Američanom, mesto Dearborn v štáte Michigan má jednu z najväčších islamských kolónií v USA. Po 11. septembri tu mistni moslimovia okázalo oslavovali svoj tiumf nad "neveriacimi psami". Takže USA bude mať čo robiť samé so sebou.
My na Slovensku si už poradíme a ISLAM NIKDY NELEGALIZUJEME A ŽIADNU MEŠITU NA SLOVENSKU POSTAVIŤ NEDOVOLÍME.
Re: Ke konci století budou mít muslimové v Evropě většinu
(Dan, 29.4.2010 14:15:16)
Odpovědět
Tak především Peter oni mají zájem o bohatší země, Slovensko patří mezi ty chudší, takže slovensko není ohroženo tak jako západní EU, ale tvůj přístup j správný, já jsem se postavil také proti stavbě další muslimské modlitebny v Brně.