reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Potraty mají nacistický a komunistický původ

Autor: Radomír Malý | Publikováno: 25.6.2010 | Rubrika: Kulturní válka
Ilustrace

Je zajímavou analogií, že totalitní státy, které uzákonily interrupce jako první, rovněž mluvily o „humanitární pomoci“. V Sovětském svazu byla vražda nenarozených legalizována už r. 1920 s odůvodněním, že jde o „humanitární pomoc“ ženám, jež se prý až do komunistické revoluce nacházely „v otroctví mužů“. Nacistické Německo povolilo potraty r. 1943 pro Polky a Židovky - také prý jako „humanitární pomoc“, neboť příslušnice těchto národů se nacházely v těžkých životních podmínkách (dodejme: dostali je tam právě nacisté).

Ironií osudu v současné době producentem abortivní pilulky RU 486, lživě prezentované jako „jen“ antikoncepční, je francouzská filiálka německého farmaceutického gigantu, který změnil po válce název a předtím vyráběl kyanidový plyn cyklon B, používaný v osvětimských komorách smrti.

Zastánci potratů vždy balamutili veřejnost falšováním statistik, jak dosvědčuje ve filmovém dokumentu „Němý výkřik“ známý gynekolog, bývalý potratář a později vášnivý odpůrce potratů a katolický konvertita Bernard Nathanson. Tak je tomu i dnes, kdy celosvětová „Společnost pro plánování rodičovství“ straší v případě zákonného zákazu údajným nárůstem „ilegálních a neodborně prováděných abortů“, které prý ohrozí život žen.

Polské oficiální statistiky naopak dokazují, že nic z toho se nekoná. Sám český ministr vnitra Stanislav Gross ve zprávě pro média před několika měsíci potvrdil, že ze strany našich severních sousedů neprobíhá žádná „potratová turistika“, jak ji prorokovali zastánci legality interrupcí.

Počet usmrcených nenarozených dětí od restriktivních opatření r. 1993 v Polsku podle oficiálních údajů ministerstva zdravotnictví dramaticky poklesl. V r. 1990 to bylo za rok 60 tisíc provedených interrupcí, v r. 1993 už jen 1240 a v r. 2001 spadlo toto číslo na 124.

Polské ministerstvo zdravotnictví také vyvrací fámy o velkém počtu ilegálních, do statistik nezapočítatelných pokoutních potratů. Samozřejmě existují gynekologové, kteří je za drahé peníze ve svých ordinacích provádějí, nicméně kdyby se jednalo o masově rozšířený jev, muselo by se to projevit také na zvýšeném počtu zdravotních komplikací a úmrtí těhotných žen, neboť privátní ambulance nedisponují takovými prostředky jako kliniky, tudíž riziko je tady vždy větší. Jenže čísla zdravotních komplikací a úmrtí těhotných žen od zpřísnění potratového zákona výrazně klesají, což je důkazem, že ilegální interrupce jsou v Polsku opravdu řídkým jevem. Není rovněž pravdou, že umělá antikoncepce snižuje počet prováděných potratů.

Profesorka J. E. Smithová z univerzity v Dallasu (USA) sděluje výsledky svých výzkumů: „Podstatný rozdíl mezi antikoncepcí a přirozeným plánováním rodiny spočívá v tom, že ženy, které jdou na potrat, v naprosté většině užívaly předtím antikoncepci, zatímco ženy, jež si zvolily přirozené metody, téměř nikdy neukončují těhotenství....Umělá antikoncepce odstraňuje ze sexuálního styku element vzniku nového života. Vyvolává představu, že těhotenství je poruchou a nikoli přirozeným důsledkem, na který se lidé musí připravit. Tak se potrat stává při selhání antikoncepce řešením problému nechtěného těhotenství...“

Další odborník, profesor Josef Roetzer, říká: „Když promýšlíme smysl biblické výzvy stát se jedním tělem a smysl poznání druhého člověka, tak každá forma antikoncepce je v rozporu s Božími plány s manželstvím. Boží vůlí jsou plodné a neplodné dny, což má člověk vděčně přijmout.“

Proti antikoncepci mluví i to, že stále více preparátů může ničit už oplodněné vajíčko, čili je zároveň i abortivní, což se ženám zatajuje. Další nebezpečným mýtem je povinná školní sexuální výchova. Její propagátoři tvrdí, že údajná „včasná informovanost“ už 6-10 letých dětí o sexu a antikoncepci přispívá ke snížení potratů.

Ve skutečnosti v USA, které mají už dlouhou „tradici“ v sexuální výchově na školách, za posledních 30 let navzdory hojné nabídce antikoncepce vzrostl počet těhotenství nezletilých o 800 procent, z nichž většina šla na potrat. Tutéž statistiku, potvrzenou ministerstvy školství a zdravotnictví, vykazují v Evropě Německo, Francie a Velká Británie, které už přes dvacet let praktikují sexuální výchovu na základních školách.

Boj na obranu nenarozeného života však nemůže být účinný, dokud nebude spojen s pomocí ženám, nacházejícím se v těžkých situacích. Potrat je často důsledkem osamocení, konfliktu s manželem, alkoholismu v rodině, strachu z bídy. Konzumní materialismus současnosti neposkytuje oporu ženě v krizovém stavu. Média se nenamáhají sdělit, že existují církevní azylové domy pro osamělé matky a možnosti adopce dítěte.

Radomír Malý

 

Údaje byly čerpány z GN 27/2003

a Information FMG 1-2/2003

 

Immaculata 5/2003

 

Strana: 1 | 2

7. týden
7. týden
8. týden
8. týden
8. týden
8. týden
8. týden
8. týden
8. týden
8. týden
8. týden
10. týden
Foto: © Copyright The Center for Bio-Ethical Reform
10. týden
10. týden
10. týden
11. týden
11. týden
11. týden
24. týden - legální z genetických důvodů
24. týden - legální z genetických důvodů
24. týden - legální z genetických důvodů

 

poisoned baby

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/04/Buchenwald_Victims_04508.jpg

 
24. týden - legální z genetických důvodů


http://atlasshrugs2000.typepad.com/atlas_shrugs/images/holocaust4.jpg

reklama
3152 čtenářů | 90 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Pepan, 25.6.2010 0:25:02)
Odpovědět
Zase článek od totálního bl.bce. Ať se stará o sebe a neotravuje. To jestli je početí chtěné nebo nechtěné je plné právo matky. Jaký život pak to nechtěné dítě čeká - potloukání v dětských domovech, chudoba, frustrace, v nejlepším případě adopce. Ať se stará fanatik Malý o svou ženu a svou rodinu.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Zumro, 25.6.2010 2:20:30)
Odpovědět
"právo" matky zavraždit své dítě? čím to je když levičáci mluví o "právech" tak jsou to vždy pouze "práva" páchat vraždy a zločiny všeho druhu či "právo" někoho okrádat či získávat výhody na něčí účet
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Pepan, 25.6.2010 7:12:28)
Odpovědět
Jaké dítě ty pomatenče? nechceš trestat i za menstruaci či únik semene při masturbaci? Matka musí mít k budoucímu dítěti vztah a vůli a podmínky se o ně starat. Nejen vybrat porodné a zmizet (jak např. některé romské ženy - na odložená romská děcka v kojeneckých a dětských ústavech prý stát ročně přispívá 1,5 mld Kč)
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Zumro, 25.6.2010 8:03:41)
Odpovědět
Jestliže srovnáváte plod v těle matky s menstruací či semenem pak byste si měl doplnit to nejzákladnější vzdělání v oboru biologie , projevujete se zde totiž jako naprostý ignorant typicky levicových proporcí, což ovšem nepřekvapivě dává vaše znalosti a názory do přímé úměrnosti.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Pepan, 25.6.2010 12:45:00)
Odpovědět
Zumro - vy si doplňte vzdělání. Plod 3 měsíce je jen shluk buněk - necítí žádnou bolest. A co má společné třeba zákaz potratů s pravicí nebo levicí? - spíše to je společné s blbostí. Další de.bilita je že potraty podporovali komunisté v socialismu - k povolení potratu bylo potřeba absolvovat velmi složité jednání a dokazování před komisí, zda je potrat naprosto nutný. Možná to bylo přísnější než u nějakých pánbičkářů.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(José, 25.6.2010 12:53:18)
Odpovědět
Já jsem zase četl, že plod necítí bolest ani v 6. měsíci; s ohledem na to, že vědci ovšem nebyli schopni zároveň vysvětlit, proč předčasně narozené děti stejného věku bolest kupodivu cítí, bych ale ty jejich řeči bral spíš jako propagandu.
Každopádně v tom slavném filmu Němý výkřik se zabíjený plod teda dvakrát nadšeně netváří.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Pepan, 25.6.2010 13:09:18)
Odpovědět
Kromě toho byla prodnost mnohem větší než nyní, viz tzv. Husákovy děti narozené v 70. a 80. letch minulého století - i nyní po vstupu do dospělosti tyto Husákovy děti ještě nakrátko pozvedli chabou populační křivku české a moravské a slezské populace.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(jira22, 25.6.2010 8:06:46)
Odpovědět
Taky například i cikánky. Ty bych z toho nevynechal.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Fanda.LH, 25.6.2010 9:24:15)
Odpovědět
Vy na těchto obrázcích vidíte semeno či menstruaci?? Ne, velmi nápadně to připomíná malé dítě, protože to je malé dítě a vám vrahům se na to nekouká dobře, neradi vidíte pravdu, raděj byste ty články zakazovali, abyste se na to nemuseli koukat a dál mohli básnit o právech matky apod... Matka dle mě nemá právo, zabíjet své vlastní dítě, to jestli ho bude nebo nebude mít ráda je jasné pár vteřin po porodu, kdy každá matka vyměkne. Prakticky jde jen o to, že prvorodičky se bojí porodu, jiné ženy se zas bojí o svou karieru či pohodlí, ani jedno není důvod sahat po potratu...
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Pepan, 25.6.2010 12:48:28)
Odpovědět
Nemontujte se jiným lidem Fando do jejich "práv" - starejte se o svůj zbožný život, vy ty děti nebudete spoustu let vychovávat! Každý ať zodpovídá za sebe a svou rodinu a Vy se do toho ne.ser.te.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Šoumen, 25.6.2010 19:01:29)
Odpovědět
Teda po porodu ty cigošky vždycky vyměknou, a dají to dítě na náklady daňových poplatníků do kojeňáku.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(MUDr. Jiránek, 18.11.2010 16:31:56)
Odpovědět
Náhodou jsem se dostal k tomuto článku a nedalo mi to vyjádřit se k těmto fotografiím. Potraty se totiž běžně provádí maximálně do 3 měsíce těhotenství a tyto fotografie jsou plodů starých nejméně 5 měsíců.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(m4, 25.6.2010 23:02:23)
Odpovědět
Ja to beru tak, ze dokud je dite v tele matky (bez matky by umrelo), tak je to jeji soucast, muze si s nim delat co chce a stat (nebo kdokoliv jiny) do toho NEMA CO KECAT. Nic levicoveho v tom nevidim. Naopak mi prijde velmi levicove, kdyz stat (nebo kdokoliv jiny) rozkazuje matce, co muze a nemuze delat se svym telem.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Davidan, 25.6.2010 1:26:07)
Odpovědět
To je opravdu článek idiota. Zdá se, že jediným cílem bylo, dát dohromady komunismus a nacismus, jako na roveň postavené zlo. Jinak 10 let staré žvejky od blbečka.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Cyrge, 25.6.2010 2:46:40)
Odpovědět
Vzhledem k tomu, že někteří komunisté o příbuznosti své strany a svých názorů s těmi nacistickými pochybují, je třeba ji neustále připomínat. Nacismus a komunismus se odlišují jen kosmeticky (symboly především).
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Pepan, 25.6.2010 7:16:18)
Odpovědět
Cyrge - Vy jste určitě produkt obojího dohromady. komunismu i nacismu. Goebels by z Vás měl radost.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Cyrge, 25.6.2010 14:24:32)
Odpovědět
Zato Vy jste zdatným obhájcem jen jednoho z nich. Nechcete si přiznat, že obhajujete-li jedno, jste příznivcem i druhého.

Nevím, proč by ze mě měl mít Goebels radost, když srovnávám jeho posvátné tele s, podle Vás i něj, úplně odlišnou ideologií. Spíše by měl radost z Vás, dogmaticky tu lžete všude kolem.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Pepan, 25.6.2010 22:43:42)
Odpovědět
Ten Hitler ty komunisty šíleně miloval - jen v protektorátu B"ohmen und M"ahren jich popravil 17 000. To asi je důkaz spojenectví ty kre.tene? Komunisté byli pronásledováni hůře než židé.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Cizinec, 26.6.2010 12:07:59)
Odpovědět
Pepan je komouš a o historií nemá tušení. Jak pro komunisty tak nacisty byl nepřátelem každý kdo nešel s ními. Jenže se Sovětskými bolševiky nacisté spolupracovali až do zahájení operace Barbarossa. Komunisté byli prvními dobrovolnými spoluperacvníky Gestapa ve všech okupovaných zemích. Pepane! Také komunisté celého světa zuřivě protestovali proti všem válečným opatřením demokratických státu. I Čsl. komunisté nechtěli bojovat proti Německým dělníkum v uniformách. Byli proto internování a chuť bojovat proti "fašistickému" Německu dostali až když k tomu dostali befel od Stalina. Gestapo tedy mělo moc dobrý přehled o komunistech už od dob jejích spolupráce. Věděli dobře kdo je komunista a ti se stali ze spolupracovníku nepřátelé. Tak s ními také po zásluze zatočili. Pepane !
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Pepan, 26.6.2010 18:44:32)
Odpovědět
S takovým vo.lem je zbytečné diskutovat. Ten nick cizinec je příznačný - mohl by jste jezdit s Paumerem po našich školách a pravdivě vysvětlovat dětem naši historii.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(PetrW, 27.6.2010 20:13:45)
Odpovědět
zejména stojí za zmínku ostudná komunistická vzpoura v Cholmondeley v červenci 1940, kdy komouši v plné nahotě ukázali že jejich loajalita ke Kominterně a sovětskému Rusácku je tradičně větší než k vlasti.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Hardy, 25.6.2010 9:40:01)
Odpovědět
Vždyť je to to samé, jeden tento režim je druhému nejpříbuznější. Obojí radikální levice, gulagy, koncentráky, znárodňování a arizace majetku a např. vyhnání Čechů ze Sudet bez najetkových náhrad. Oba systémy zatoužily po světovládě. A komu jsou komunisti více podobní nebo bližší ? Žeby západním demokraciím ?
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Davidan, 25.6.2010 11:20:32)
Odpovědět
Ano, západním "demokraciím". Ty vymyslely koncentráky a podobná zvěrstva dávno před Stalinem a Hitlerem.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Pepan, 25.6.2010 13:16:12)
Odpovědět
Žvanile Hardy - např. koncentráky a gulagy zavedli dávno před Hitlerem a Stalinem Angličtí kolonialisté v J. Africe. Vraždění politických vězňů ve střední a Západní Evropě rovněž po 2. svět. válce zahájili Britové (umučilia hladem a nechali zemřít bez soudu v letech 1945-47 ve své zoně několik stovek německých komunistů, kteří náhodou přežili Hitlera - důvod: potencionální nebezpečí v případě možné války se Sovětským svazem) - a co dnes Američané ve svých věznicích (Abú Grajb ap)
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Cyrge, 25.6.2010 14:15:03)
Odpovědět
Mimochodem, nedrží náhodou slovenští vězni z Guantanáma hladovku pro nesnesitelnost slovenských podmínek? Zřejmě jsou americká vojenská vězení, která předtím poznali, lepší než slovenský standard. A Vy je srovnáváte z koncentráky...dnešní Slovensko, to je jistě horší než nacisti.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Pepan, 25.6.2010 22:46:49)
Odpovědět
Jste úplný pošuk - spousta tzv. teroristů jsou omylem sebraní nevinní lidé, Američané je berou jak kusy a nerozeznávají tváře a viníky a nevinné. Rozeznáte spolehlivě také třeba Vietnamce jednoho do druhého? Také vůbec nejsou ani souzeni.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Hardy, 25.6.2010 21:37:57)
Odpovědět
Re Pepan, co tě tak popudilo, že přirovnávám "hodný komunizmus" k tomu "zlému nacizmu", ano je to sice přitažené za vlasy, ale podoba tam je a značná.
Jinak co si myslíš ty a možná pár lidí východně od Moskvy je úplně jedno, důležité je, že mladí lidé, prvovoliči, by komunisty ani neumístili do sněmovny. Ještě před deseti lety by mladí, prvovoliči, dali komunistům 6%, dnešní mladí 4%.
Komunizmus je pasé, vyhyne jako dinosauři.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Pepan, 25.6.2010 22:50:53)
Odpovědět
Až bude polovina těch mladých hlupáků po studiu bez zaměstnání a budou platit vysoké školné na státních školách - pak se jejich názory změní.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(nePepan, 26.6.2010 10:42:46)
Odpovědět
mrtvý komouš = dobrý komouš, stejně jako mrtvý nácek = dobrý nácek... v čem je ten problém Pepane?
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Pepan, 26.6.2010 22:19:55)
Odpovědět
Problém není žádný - s magorem se nediskutuje.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Šoumen, 25.6.2010 19:07:36)
Odpovědět
Myslíte tím taky světovládný Bilderberg? Jsou to komunisti, nebo fašisti? Rád bych se to dozvěděl. Protože když bych jim třeba fandil, tak by mě zajímalo, jestli jsem komunista, nebo fašista, abych mohl svou ideologii při příštích volbách zůročit. Díky za včasnou odpověď, jsem velice zvědavý.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Pepan, 25.6.2010 22:58:29)
Odpovědět
Jsou to fašističtí sionisti a antikomunisti.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(ThujaGarden, 26.6.2010 7:17:29)
Odpovědět
Bilderberg lobbystická organizace několika mocných podnikatelských skupin a rodin, také i židovských. Ale její význam se přeceňuje. Jsou tak trochu na způsob svobodných zednářů. Rozhodně to nejsou ani fašisti, ani komunisti. Jsou to spíš brutální kapitalisti, co hájí svoje zájmy.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Šoumen, 26.6.2010 8:40:59)
Odpovědět
Děkuji. Zase nevím jakou ideologii mám v příštích volbách zúročit. Pravostředovou asi ne, středolevou taky né, tak asi zbývají Piráti.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Nermuť Jan, 26.6.2010 16:12:47)
Odpovědět
Všechny politické strany v ČR drží basu.
A to včetně pirátů.

Jediná alespoň trochu odlišná strana je KSČ. Ale ta nekandiduje.

Ten žabák na prameni je KSČM až se spojí s ČSSD nebo ODS (fakticky mají ty tři strany identický program) tak bude KSČ kandidovat.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(PetrW, 25.6.2010 13:02:27)
Odpovědět
Zrovna v tomhle má naprostou pravdu, i když hora mrtvol co za sebou nechali a nechávají soudruzi je podstatně větší než ta co zůstala po náccích.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Pepan, 25.6.2010 13:20:12)
Odpovědět
Kde jsou nyní ty hromady mrtvol po soudruzích? - v Jugoslávii, Iráku, Afganistánu, v Somálsku, v Gaze???
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(PetrW, 26.6.2010 10:37:46)
Odpovědět
Zrovna s Jugoslávii a komunistou naroubovaným nacionalistou Miloševičem jsi se trefil.
Já jsem ale spíš myslel nějakých 70 miliónů mrtvých soudruha Maa a jeho "kulturní revoluce", popř. 30 soudruha Stalina, a další milióny které za sebou nechali soudruzi v Kambodži nebo Severní Koreji.
A že se mezi sebou vytloukají musulmani kvůli tomu jestli je suuni verze pohádkové knížky o pedofilovi Mohammedovi ta pravá nebo spíš ta shi'a mne skutečně nijak nevadí natož aby mne to zajímalo.
Ale chápu Pepánku, že jako správný levicový užitečný idiot v tričku s Che Gevarou a palestinským šátkem kolem krku musíš bojovat za jedny jak druhé proti těm zlým kapitalistům
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Pepan, 26.6.2010 18:46:58)
Odpovědět
Děkuji za pouční pravivový i.di.ote.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(ThujaGarden, 27.6.2010 17:25:23)
Odpovědět
Pepane, ty starý dobrý bolševiku, nějak jsi to popletl, v Gaze ani v Jugoslávii žádné hromady mrtvol nejsou.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Petra, 25.6.2010 7:05:20)
Odpovědět
Potrat je právem ženy, neboť je to ona, co může svobodně disponovat svím tělem. Drazí mužskí šovinisté, je to naše právo a budeme o toto právo urputně bojovat.
Když selže antikoncepce (kondom, tabletky), potrat je nevyhnutelný. Kdyby byl potrat zakázan, rozmohla by se v téhle zemi potratová turistika jak je tom v Polsku.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Zumro, 25.6.2010 8:05:32)
Odpovědět
U existencí vašeho ražení a mentality dobytka je možná i dobře že se nebudete množit.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Pepan, 25.6.2010 13:22:39)
Odpovědět
Ty pit.omče zumro jsi se minul časem - měl jsi být ve středověku inkvizitorem
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Pepan, 25.6.2010 8:55:24)
Odpovědět
Hele Petro, a nebylo by jednodušší nepíchat s chlapy, se kterými by tě ani nenapadlo pořídit si děti? Ale to je asi moc složitý, to už je jednodušší nebohý následek vlastního děvkaření prostě oddělat. A jede se dál.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Pepan, 25.6.2010 13:24:05)
Odpovědět
Bl.bče nezneužívej cizí nick!!!
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Pepan2, 25.6.2010 14:11:49)
Odpovědět
Nápodobně. Ok, přidám si tam dvojku.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(thierry, 25.6.2010 9:21:15)
Odpovědět
Pokud já vím, tak žena k tomu aby otěhotněla potřebuje muže, nestačí si pouze sednout do kopřiv. Jak můžete říct takovou hovadinu, že jediná žena má právo na to si dělat s dítětem co chce. Úplně stejné právo na to má i muž. Otec a matka. Jednoduché počty ne?
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Pepan, 25.6.2010 22:55:59)
Odpovědět
No von ten muž se často velmi rád zdekuje. Role matky je naprosto základní a neoddiskutovatelná.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Fanda.LH, 25.6.2010 9:26:07)
Odpovědět
A kde to právo berete?? To jako když nebudu chtít umřít, tak nikdy neumřu??
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(ABC, 25.6.2010 10:46:51)
Odpovědět
Se SVÝM tělem si nakládejte dle libosti. Dítě ale NENÍ VAŠE TĚLO.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Pepan, 25.6.2010 13:25:43)
Odpovědět
Asi patří Vám a Vy o něm budete rozhodovat.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Pepan2, 25.6.2010 14:12:31)
Odpovědět
A proč ne? Logiku to má podobnou.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(m4, 26.6.2010 1:09:44)
Odpovědět
Dokud se dite nenarodi tak je soucasti tela matky.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Davidan, 25.6.2010 11:22:28)
Odpovědět
"mužští šovinisté", milá Petro, nauč se prosím česky.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(seoh, 25.6.2010 7:08:01)
Odpovědět
Potraty se provádějí již několik tisíc let. Jen článek se nám snaží nakecat něco jiného. Pravidelná akce redakce, už je to nuda. To je dneska příděl, potraty a homosexuálové,hm hm hm.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(jira22, 25.6.2010 8:03:44)
Odpovědět
Perfektní článek, opravdu dobrý. Jen takovou maličkost bych dodal, operace slepého střeva mají na svědomí taky komunisti!
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(thierry, 25.6.2010 9:25:03)
Odpovědět
?? a co je na operaci slepého střeva špatného. Narozdíl od potratů?
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Petra, 25.6.2010 9:39:13)
Odpovědět
Potrat - to je něco jako operace sleého čreva a nebo extrakce (vytrhnutí) zubu. Žena má právo ve všech případech rozhodovat, jak bude nakládat se svím tělem.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Petra, 25.6.2010 9:40:24)
Odpovědět
Oprava: Slepého střeva
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(L.Pe, 25.6.2010 9:45:25)
Odpovědět
Pokud jsem správně poslouchal o hodinách biologie, tak ze slepého střeva zatím nikdy dítě nevyrostlo, zatímco z nenarozeného dítětě ano v prv otních stádiích.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Davidan, 25.6.2010 11:23:42)
Odpovědět
Oprava: svým
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Davidan, 25.6.2010 11:25:42)
Odpovědět
Nějak nechápeš psané, nezdá se ti? Zkus si přečíst příspěvek ještě jednou a když tak požádej někoho s rozumem, aby ti ho vysvětlil.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(lyda, 25.6.2010 11:13:38)
Odpovědět
Obvykle je nejlepší zlatá střední cesta. Děti o sexu informovat přiměřeně k věku. Pětileté dítě nemusí nic vědět o detailech, jako je vajíčko, spermie a menstruace.
Potrat je krajní řešení, pokud je snadno dostupná kvalitní antikoncepce. Divím se, že potraty v naší zemi ještě existují. Pokud žena ztratí právo na rozhodnutí, kolik chce mít dětí, tak bez antikoncepce se přemnožíme jako krysy. Už tak nás je na planetě až až.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Pepan, 25.6.2010 13:30:07)
Odpovědět
Souhlas. V některých zemích (Afrika, část J. Ameriky) by měli být potraty povinné, množí se jak myši a nemají co jíst. Také u některých nepřizpůsobivých které plodí děti do dětských domovů a nebo pro vyšší sociální dávky by mělo platit jak v Číně 2 děti a stop!
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Mr. Corect, 25.6.2010 16:44:53)
Odpovědět
Vy jste nekorektní, pane. To je čunkiáda. Toto v moderním diskursu neobstojí.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Pepan, 25.6.2010 23:01:10)
Odpovědět
Moderní diskurz i korektní politika je zhovadilost která táhne Evropu do záhuby.
Potrat je svinstvo.
(Nermuť Jan, 25.6.2010 11:38:31)
Odpovědět
Potratu by se mělo říkat tak, jak má.

Vražda. A také by se s lidmi mělo stejně nakládat.

Za vraždu jsou 3-8 let vězení. V případě mimořádných událostí i doživotí.

Ostatně Bůh trestá dost tvrdě. Potrat, žádné dítě. Prostě pak nebude mít dítě.

To Bůh vkládá Duši do dítěte, když nechce dát, tak nedá. A nikdo a nic s tím nemůže dělat.

Potrat je vražda. A vraždu stvořil Ďábel.

(Ostatně proč padl Komunismus, nebylo to náhodou kvůli legalizaci vraždy.)
Ostatně kdyby byl potrat nelegální, nebyla by žádná islamizace.
Re: Potrat je svinstvo.
(Cyrge, 25.6.2010 14:19:16)
Odpovědět
Odkdy je ďábel nadán mocí něco stvořit? Nermuť, už jsi letos vylezl na Athos? Podpoř Řecko a učiň tak (a neber si s sebou počítač!).
Re: Potrat je svinstvo.
(Nermuť Jan, 25.6.2010 15:04:26)
Odpovědět
Máš pravdu. Napůl-

Vražda je opak zrození. Překroucená věc.
Re: Potrat je svinstvo.
(Cyrge, 25.6.2010 16:26:55)
Odpovědět
Není náhodou opakem zrození smrt, kterážto božím dílem je? A pak, ke zrození přece u potratu nedojde, nemůže být tedy usmrceno, co není zrozeno?
Re: Potrat je svinstvo.
(Nermuť Jan, 25.6.2010 17:01:49)
Odpovědět
Za prvé. Ďábel vytváří vždy překroucenost, nemůže to být opak.

Za Druhé. Bůh dává duši do té buňky, kde je spojeno vajíčko se spermií. V té chvíli.

V té chvíli je na světě malý človíček a ten roste uvnitř ženy.

Porod není zrození. To je něco jiného.
Re: Potrat je svinstvo.
(Cyrge, 25.6.2010 17:49:29)
Odpovědět
O tom se Vámi nepřu. Dokonce jsem Vás na to upozornil, že ďábel nic nestvořil.

Porod není zrození? Ale ano, podle Písma je právě porod zrozením. A pak se ptám, jak může být zavražděn někdo, kdo se nezrodil a tedy i podle Vašich slov neprošel tím k čemu je vražda protikladem?!
Chcete snad říci, že početí je zrození?
Re: Potrat je svinstvo.
(Nermuť Jan, 25.6.2010 18:30:39)
Odpovědět
Problém byl řekněme v menším vzdělání apoštolů. A dalších proroků (Židovských).
Já si sice myslím, že dřívě byla větší vzdělanost než teď. (Říká se, že Indové dokázali létat do vesmíru ještě před 1 000 lety.)
No ano- početí je zrození. Již v tom okamžiku vzniká život.

Zkrátka člověk má svá práva již před porodem.
Re: Potrat je svinstvo.
(Cyrge, 25.6.2010 22:30:33)
Odpovědět
To je nějaké divné, církev už před 1500 lety tvrdila, že evangelistům vedl ruku sám Bůh. A Bůh asi tuší, kdy dochází ke zrození.
Re: Potrat je svinstvo.
(Nermuť Jan, 26.6.2010 11:43:51)
Odpovědět
No a já vycházím přece z Bible.

Ono je to přesně popsáno.

A je jisté, že Evangelisté uznávali dítě již před porodem.

Víte, proč katolíci, muslimové i protestanti zakazují Bibli?
Protože dokazuje lživost jejich učení.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(bubu, 25.6.2010 12:49:58)
Odpovědět
Vazeni, problem je treba videt take z jine stranky. Zakaz antikoncepce a potratu je navrat dos stredoveku a v podstate zotroceni zen. Mam dve deti,jsem normalni milujici matka, sve dceri bych nikdy nedoporucovala potrat jako "antikoncepci". A vetsina zen tak ani neuvazuje. Vetsina nechtenych tehotenstvi jsou u zen ktere jiz deti maji, jsou ve veku, kdy proste dalsi tehotenstvi nechteji a ziji v manzelstvi nebo stalem partnerskem vztahu.A kdo ma pravo brat zene svobodu rozhodnuri. Zadny muz si na sebe nemuze vzit zenino tehotenstvi, porod a neslednou peci. Ale mnoho muzu zbabele utece. Napr pri narozeni postizeneho ditete nejeden otec neunese tihu pece o takove dite a odchazi.Nekazejte bludy, zena ma take pravo na zivot bez kazdomesicniho strachu. A mimochodem, vas muze to svadi k lehkemu odsuzovani, vy si na ten stul ale pak lehnout nejdete. Nejsem feministka, mam rada zivot se vsim vsudy.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(José, 25.6.2010 12:59:41)
Odpovědět
Skutečný zotročením žen je naopak antikoncepce. Pro chlapy je to úžasně pohodlné pořídit si přítelkyni, holka se cpe prášky, aby měl frajer klid, a když přeleze věkem třicítku, frajer ji nezávazně kopne do zadku a pořídí si mladší model.
Ten "temný středověk" naopak nutil lidi k zodpovědnosti.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Šoumen, 25.6.2010 18:58:07)
Odpovědět
Ty brďo, já jsem nevěděl, že třeba před 400 nebo před 500 lety tu byl komunismus , nebo fašismus.
Ve stejné době tu řádili babky kořenářky, komunistické, nebo fašistické, které pomáhaly ženám od neočekávaného outěžku, jak se tehdy říkávalo. Takže teď už víme, kde se ty ideologie vzaly. Někdy ve středověku.
Myslím, že článek od Blba z Horní Dolní je úplně o ničem. Ani o historii.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(L.Pe, 25.6.2010 21:29:25)
Odpovědět
Báby kořenářky existovaly. Potrat byl vraždou i tehdy a byl nelegální a legalizovali ho až vrazi-komunisté a nacisté.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Cyrge, 25.6.2010 22:26:03)
Odpovědět
Mno, ty komunistofašisoidní babky si to povětšinou odhořely...
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Aleš, 25.6.2010 23:45:33)
Odpovědět
K problémům jako je tento se dá přistupovat v zásadě dvojím způsobem. Buďto s otevřenou hlavou, kdy přijímáme různé argumenty a snažíme se zaujmout co nejvyváženější stanovisko padni komu padni, nebo máme už dopředu hotový názor a hledáme čím jej podpírat. Ten druhý postup vede k demagogiím, jakou je i tento článek. Obsahuje polopravdy, zatímco jiné věci pomíjí, jen aby byl ospravedlněn "jediný správný" v tomto případě přímo "svatý" názor.
Patřičnou údernost má článku dodat už jeho název, přitom i ten je značně problematický. Je sice pravda, že potraty byly povoleny někdy ve po r. 1920 v Sovětském svazu, v komunistických zemích však byly podrobeny státní kontrole, také v ČSSR existovaly až do pádu komunismu tzv. interupční komise, které v zásadě schvalovaly, kdy je možné zákrok provést. Tato praxe trvala i v době, kdy už ve většině západoevropských států i USA byly potraty zcela legální (od. 60. - 70. let). Je zde také příklad tvrdě totalitního Rumunska, kde byly potraty naopak zcela zakázány a státní moc vyžadovala, aby každý zdravý pár zplodil až pět dětí (pokud k tomu nedošlo, mohly následovat sankce ze strany režimu).
Nacisté potraty prováděli, stejně jako nucené sterilizace a další zrůdnosti, avšak tato praxe se vztahovala pouze na příslušníky "méněcenných" etnik, v případě německých žen bylo něco takového zcela nemyslitelné, naopak zde od počátku 30. let existovala řada opatření, která měla zvýšit porodnost. Není tedy jakýkoli důvod spojovat vznik tohoto fenoménu, který provází lidstvo po celá tisíciletí právě s těmito dvěma zločinnými režimy.
K dalšímu obsahu článku se už nebudu vyjadřovat, myslím, že k ukázce, jaký je rozdíl mezi analýzou problému a demagogickou propagandou toto malé zamyšlení nad názvem článku zcela stačí.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Pepan, 26.6.2010 7:13:54)
Odpovědět
Dík Aleši že se v diskusi také objeví názor člověka který zná a uznává fakta a neblábolí tendenční nesmysly.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Váš přítel, 26.6.2010 10:29:06)
Odpovědět
Do tohoto okamžiku je zde cca 70 komentářů, z toho pravděpodobně jen 3 od žen. Pánové, vaše hříchy obtěžkané svědomí ohledně potratů vás zřejmě velmi tíží. Jistě, jde tu o život matky a jejího možného dítěte a to je vážná věc. Na řešení tak velkých problémů jako je potrat je však každý muž malý. Relevantní názor, malý pane, budete mít zcela jistě až v den, kdy zjistíte, že jste skutečně nechtěně obtěžkán, tedy těhotný. Co kdyby jste zatím do té doby radši na těchto stránkách řešil problémy starších mužů s prostatou? Tam jde taky o život a možná i váš.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Váš přítel, 26.6.2010 10:59:34)
Odpovědět
Do tohoto okamžiku je zde cca 70 komentářů, z toho pravděpodobně jen 3 od žen. Pánové, vaše hříchy obtěžkané svědomí ohledně potratů vás zřejmě velmi tíží. Jistě, jde tu o život matky a jejího možného dítěte a to je vážná věc. Na řešení tak velkých problémů jako je potrat je však každý muž malý. Relevantní názor, malý pane, budete mít zcela jistě až v den, kdy zjistíte, že jste skutečně nechtěně obtěžkán, tedy těhotný. Co kdybyste zatím do té doby radši na těchto stránkách řešil problémy starších mužů s prostatou? Tam jde taky o život a možná i váš.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Nermuť Jan, 26.6.2010 11:49:18)
Odpovědět
Pane, tedy spíše paní.

Ono, kdyby došlo k potratu předtím než ste se narodila, tak byste tady nebyla.

Nedělám si práva na vymyšlení této reakce.

Doporučuji tedy každému člověku aby v rámci svého principu potrat je dobrá věc. Aby vzal pistoli a zastřelil se. Protože, když je potrat tak dobrá věc, neměl by se přece nikdo narodit a ani on sám.

Tak to je se všemi učeními Satana.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Přítel přítele, 26.6.2010 14:21:29)
Odpovědět
Potrat je dobrá věc? Tedy, že by se na to ty nešťastnice těšily? No, to jste nás v rámci svého principu Nermuť Jane opravu zarmoutil. Zřejmě znáte velmi dobře všechna učení Satana. Apage satanas.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Nermuť Jan, 26.6.2010 14:26:03)
Odpovědět
Bohužel znám některá strašlivá tajemství církev.

Třeba jak Zednáře ovládá Satanistická sekta.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Váš přítel, 26.6.2010 15:29:22)
Odpovědět
I vzal Bůh po rozmluvě se satanem Jobovi ze země Uz, sedm synů a tři dcery, velká stáda dobytka, velká množství ovcí, nespočet oslů a velbloudů, velký počet čeledi. Sedm synů a tři dcery Jobovy a velký počet čeledi tak museli umřít. Čím se tito živí lidé provinili? Proč museli umřít? Proto, aby Bůh Joba (člověka) vyzkoušel. Člověk Stvořitele nemůže a nesmí soudit, člověka ano. V případě potratů však nechejme právo konečného soudu na Bohu, který naše viny odpouští.
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(Peter, 29.6.2010 9:08:02)
Odpovědět
Výborný článok
Re: Potraty mají nacistický a komunistický původ
(H:.T:.S:., 29.10.2011 15:40:33)
Odpovědět
Komáři a náckové zavedli potraty, protože potřebovali kanónenfutr a balšůju ármiju. Skvělá logika! Řehním se nemálo!