reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Prezidentův vicekancléř Petr Hájek o katastrofě konce našeho nezávislého státu a budovatelství EU

Autor: Redakce | Publikováno: 28.10.2010 | Rubrika: Citáty
Ilustrace

Teprve v nebezpečí všem dojde, jakou katastrofou byl lehmyslný výprodej našeho samostatného státu, který pro nás z dobrých důvodů a za nespočitatelných obětí vždy znovu vybojovali naši idealističtí předkové. Nebude tu, až ho budeme nejvíce potřebovat. S budovatelskými písněmi na rtech se stěhujeme ze starého privátního rodinného domku do nablýskaného „komunálního bytu“ Evropské unie. Má společnou kuchyň, sociální zařízení i koupelnu a ložnice v něm nelze na noc zamknout. Chtěli jsme to, protože to je údajně racionálnější a bezpečnější bydlení. Pouze se v tom nedá svobodně žít. Až nám to jednoho dne dojde a převládne poznání, že tvrdý domovní řád komunálního Dobra je ve skutečnosti moderně vybavené vězení a že chceme zpátky do soukromí opuštěného rodinného domku, v němž jsme si o svých historicky a kulturně podmíněných zájmech rozhodovali sami, bude to daleko obtížnější, než si dnes umíme vůbec představit. Možná je nám toto opětovné fatální zbloudění souzeno i proto, že naposledy jsme svobodu ztratili příliš lehkomyslně a nabyli ji zase příliš snadno. Možná i proto nás spravedlivě čekají nelehké časy. Možná ale, že to tak bylo vždycky, protože v nikdy nekončícím zápase o svobodu, o nejcennější z lidských statků, to ani jinak být nemůže.

 

HÁJEK, Petr: Smrt ve středu, Dokořán, Praha 2009

reklama
1827 čtenářů | 28 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Hezký příměr
(jara, 28.10.2010 3:32:47)
Odpovědět
Ano, za blbost se platí. Bohužel, někdy i za cizí.
Re: Hezký příměr
(Niky, 28.10.2010 11:09:09)
Odpovědět
Merkelová a Sarkozy chtějí změnit Lisabonskou smlouvu! Nejsem žádný fanatik,ale V Klaus je génius.Když Klaus podepsal LS,tak řekl:to není konec,oni tu smlouvu budou chtít,ještě změnit!
Re: Hezký příměr
(Dan, 28.10.2010 12:54:48)
Odpovědět
A to je podle tebe nějaká geniální myšlenka od Klause ? :-D
To je samozřejmé, tak jako se EU postupně mění ve federaci...
To není o Klausově genialitě ale o tvé debilitě.
Re: Hezký příměr
(Niky, 28.10.2010 15:12:24)
Odpovědět
Dan,debil a kolaborant!!!!
Re: Hezký příměr
(Dan, 28.10.2010 16:41:46)
Odpovědět
vstup do EU podepsal Klaus, euroustavu podepsal Klaus, takže pokud to považuješ za kolaboraci, pak ten "genius" je kolaborant já ne.

Já jsem členem moravského národa ne čech a nedobrovolně jsem členem české republiky, za kolaboraci považují češství některých moravanů, EU je naše šance a naděje jak se z čr dostat ke svébytnému zemskému hospodaření.
Věřím že se rozpadu čr ještě dožiju ! :-)
Re: Hezký příměr
(Křen, 28.10.2010 21:34:46)
Odpovědět
"za kolaboraci považují češství některých moravanů"

čili chci určovat kdo se k čemu má hlásit

řekla nefalšovaná nacistická debilní svině
Re: Hezký příměr
(Dan, 29.10.2010 11:57:34)
Odpovědět
Ne, nechci určovat nikomu vůbec nic, tos řekl ty, seš lhář :D

Plivu tímto na český stát a pohrdám jeho prezidentem a dalšími podvodníky z Prahy co nám vládnou a pevně věřím v eurofederaci a samostatně hospodařící moravskou zemi !
Re: Hezký příměr
(Křen, 29.10.2010 13:05:19)
Odpovědět
Řekl jsi, že obyatelé Moravy co se hlásí k češství jsou kolaboranti=tedy stejná argumentace jako většina Moravanů během WW2=velcí kamarádi Hitlera a skutečné antisemitské kolaborantské krysy a vrazi.

Jsi nácek chlapečku a jako s takovým se s tebou musí jednat...
Re: Hezký příměr
(Dan, 31.10.2010 12:28:45)
Odpovědět
1/Ne, nacionalismus se mi hnusí je to stejný odpad jako komunismus.

2/Ano, ten kdo popírá svůj národ je z logiky věci kolaborant, ale to neznamená že mu chci cokoliv nařizovat.

a ty seš hlupák co je nedochápavý :-)
Re: Hezký příměr
(J.J.V.P., 5.11.2010 12:17:39)
Odpovědět
at žijou cukráři
Re: Hezký příměr
(J.J.V.P., 5.11.2010 12:20:38)
Odpovědět
tak si viliž......
Re: Hezký příměr
(Halina, 29.10.2010 7:49:24)
Odpovědět
Proč eurofil a hujer Dan nekřičí hurá EU.. Je nás tu hodně, kteří Dana známe, mlží a mlží, vlastizrádce z barikád se ještě nestřílí a tak někteří eurohujeři začínají přebíhat na druhou stranu.Jsem zvědav, v jakém kabátě přijde zítra.
Re: Hezký příměr
(Křen, 29.10.2010 13:22:43)
Odpovědět
Kabát možná jiný, ale košile pořád stejná a nepraná - hnědá.
Re: Prezidentův vicekancléř Petr Hájek o katastrofě konce našeho nezávislého státu a budovatelství EU
(ho, 28.10.2010 8:27:36)
Odpovědět
Hoďte na něj síť, to už není možné. A na toho nad ním také. Oni fakt ještě něco tady vyvolají.
Re: Prezidentův vicekancléř Petr Hájek o katastrofě konce našeho nezávislého státu a budovatelství EU
(IZA, 29.10.2010 0:56:16)
Odpovědět
I kdyby něco vyvolali, Ty to nepochopíš a v tobě to vyvolá maximálně průjem. Tentokrát ten opravdový.
Re: Prezidentův vicekancléř Petr Hájek o katastrofě konce našeho nezávislého státu a budovatelství EU
(koc man, 28.10.2010 8:40:12)
Odpovědět
Souhlas. Unijní hovada a globalizátoři nás připravují o svobodu denně. Klasický příklad televizní poplatky,které pod sankcí platíme 5x aniž bychom se na TV dívali - není totiž na co. Ale poplatek zaplatit musíme,nebo se spustí policejní a soudní šikana jelikož si lobbisté umělců prosadili u minulých líných a nemorálních poslancích lobbistický zákon, který určuje že platit budete a pokud ne tak Vás čeká vězení /5 let/. Aby mohly poplatky vybírat udělali v zákoně z televizního přijímače ,televizní vysílač.A pak už platíte - koupíte si přístroj - prodejce zaplatí 5 % ochraným svazům,doma zaplatíte poplatek koncesionářský - ten se částečně přepošle ochranným svazům,pak jdete do hospody,hotelu,nebo hypermarketu zaplatíte opět a to v ceně služby / a to přesto,že máte poplatek doma zaplacen a nemůžete se dívat současně na TV doma a v např.hospodě/ jelikož všichni výše uvedení opět musí platit ochranné svazy jelikož nemají televize -přijímače,ale televize vysílače/jak jednoduché 1 slovo v zákoně/ a musí platit při koupi televizoru,dále poplatek koncesionářský,dále za stejnou záležitost ochrannému svazu OSA,dále ochrannému svazu Intergram,dále ochrannému svazu zvukařů. Do budoucna předpokládám,že se tyto svazy umělců rozdělí ještě na ochranné svazy plešatých umělců,šedivých,blonďatých,na teplé a normální a všem se bude platit povinný poplatek a jak jinak než pod hrozbou vězení,protože pokud s nimi nepodepíšete smlouvu ke které nesmíte mít ani jednu připomínku a jen ji jako ovce musíte podepsat, tak porušujete autorská práva. Co na tom že jste se chtěli dívat pouze na zprávy,které by měly být osvobozené od všech poplatků. co na tom,že nemáte televizi /ale máte elektřinu a televizi máte určitě na černo/,máte počítač a mobil je to pro ochranné svazy super budete platit i za ně. Co kdyby jste se dívali současně na mobil,počítač a televizi a nedej Bože k tomu poslouchaly rádio. Jedinné řešení je aby jsme se všichni přizpůsobili a zemědělci vypěstovali obilí,toto prodali do mlýnu na výrobu mouky,mlynář to prodá pekaři,tak za pekařem musí přijít zemědělec a pekař zaplatí ještě jednou,pak přijde zemědělec ještě do prodejny pečiva a opět mu bude muset prodavač zaplatit , vždyť obilí bylo původně jeho a on je vypěstoval,Ideální bude,pokud si ještě ono pečivo koupí hoteliér takže zemědělec si přijde pro peníze ještě jednou. Zdá se Vám to utopie,tak to je. Policie,ČOI,celníci st.zástupci,soudy atd.. jsou nuceni již nyní kontrolovat zboží a ochranné známky pro nadnárodní společnosti kolik to stojí finnací na mzdách,odvodech,skladech,likvidaci zboží, když spočítáme že policie pracuje pro soukromé firmy? Kolik tyto firmy za hlídání jejich zájmů zaplatí nebo zaplatily do státní pokladny?
Globalizace,pozitivní diskriminace vč. jakéhokoliv zvýhodňování kohokoliv / viz.poslanecká imunita/ je cesta do pekel a znamená konec svobody. Toto zotročování se jednou novodobím otrokářům vymstí,pohár přeteče a ne zlobbované právo, ale spravedlnost dostane prostor.Historie se opakuje ,zákonitě jednou přijde revoluce kdy budou pouliční lampy ozdobeny ne kytkami,prapory,ale možná těly nedotknutelných - lichváři,exekutoři,poslanci atd.. smutný to výhled.
Re: Prezidentův vicekancléř Petr Hájek o katastrofě konce našeho nezávislého státu a budovatelství EU
(Václav, 28.10.2010 10:44:48)
Odpovědět
Já čtu jenom ideologicky a fanaticky podbarvenou kritiku "čehokoliv" tohoto autora, avšak žádné řešení! Někdy mám dokonce obavy o jeho duševní zdraví.
Re: Prezidentův vicekancléř Petr Hájek o katastrofě konce našeho nezávislého státu a budovatelství EU
(Václav, 28.10.2010 10:45:05)
Odpovědět
Já čtu jenom ideologicky a fanaticky podbarvenou kritiku "čehokoliv" tohoto autora, avšak žádné řešení! Někdy mám dokonce obavy o jeho duševní zdraví.
Re: Prezidentův vicekancléř Petr Hájek o katastrofě konce našeho nezávislého státu a budovatelství EU
(Dan, 28.10.2010 14:10:23)
Odpovědět
"Moravský národ jest velmi dobrý a trpělivý, proto nedochází k česko-moravským násilnostem a žijí tyto 2 národy vedle sebe po staletí v pokoji ve společné zemi"

Mordechaj ben Abraham Bennet - vrchní moravský rabín, Znojmo
Re: Prezidentův vicekancléř Petr Hájek o katastrofě konce našeho nezávislého státu a budovatelství EU
(Davvta, 29.10.2010 2:02:25)
Odpovědět
Doufam, že Ti zitra rano nafackuje...........!
Re: Prezidentův vicekancléř Petr Hájek o katastrofě konce našeho nezávislého státu a budovatelství EU
(Plašmuška,, 29.10.2010 7:35:22)
Odpovědět
Nás, co Vás známe Dane, jste zase překvapil. Pro dnešek máte zase nový převlek, jste ho ušil přes noc ? Jakou nacionální roli pro nás dlouhodobě EUREOOBĆAN Dan hraje? Schengen, mu nebrání, aby ukojil potřeby svého moravského srdce, kdekoliv v rámci celé EU, dyť ho nikdo nenutí, aby spojoval své city s Českem, nebo ČR. V multikultiglobal, se jistě jako Moravan neztratí, sbohem a šáteček..
Re: Prezidentův vicekancléř Petr Hájek o katastrofě konce našeho nezávislého státu a budovatelství EU
(Dan, 29.10.2010 11:59:05)
Odpovědět
žiji v zemi moravské, a pohrdám falešným češstvím, seru na čechy a Prahu, k ničemu je nepotřebuju :-)
Re: Prezidentův vicekancléř Petr Hájek o katastrofě konce našeho nezávislého státu a budovatelství EU
(J.J.V.P., 5.11.2010 12:21:58)
Odpovědět
tak si viliž p....l
Re: Prezidentův vicekancléř Petr Hájek o katastrofě konce našeho nezávislého státu a budovatelství EU
(IZA, 29.10.2010 0:46:29)
Odpovědět
Na Vaše možná nechci hrát, nechci do garsonky ani do vězení. Tuším, že je to hroznější, než hrozné ??? Váš článek mi zní skoro jako rezignace. To NE, HAJKU, tak to nebude, to nám nedělejte. Dle mého jste moudří na svých místech, tak snad to po konci presidnts. období neskončí. Na to čeká moc, už dnes nesvobodných.
Re: Prezidentův vicekancléř Petr Hájek o katastrofě konce našeho nezávislého státu a budovatelství EU
(Plašmuška, 29.10.2010 7:45:05)
Odpovědět
Panu prezidentovi, přejeme hodně zdraví i po skončení úřadu prezidenta. V.K. JE NADČASOVÝ! Až bude zase OBČANEM Klausem, přestane mít svázené ruce. V. Klausi my půjdem s Vámi, je nás hodně, nikdo jiný než vy nemá ten obrovský draif. Přejeme hodně ZDRAVÍ. Nejsme po Klusovi, KLAUS JE PŘED NÁMI!!
Re: Prezidentův vicekancléř Petr Hájek o katastrofě konce našeho nezávislého státu a budovatelství EU
(Jahoda, 30.10.2010 5:08:33)
Odpovědět
nuže tedy Dane,pokud serete na češství a Prahu a odvoláváte se na Moravu,potom jste u mě kolaborant a vlastizrádce,který má tu nebetyčnou drzost toto psát na státní svátek ČR.
No...to jsme se tedy dočkali my komunistickou školní výchovou odškolení ve škole (i základní) ale věcí.
Jedno vám řeknu Dane...měl jsem rozhovor s jednou ,která byla pro komunisty a zatímco já jí ve verbacích v kostce představoval budoucí možný zcénář islamizované Evropy,náhle z ní vyhrklo,že jediná reální možnost jak této islamizaci zabránit je volit komunisty.
Já s ní souhlasil a to napříč tomu,že jsem KSČM nikdy nevolil,volil jsem pouze tu svou stranu...bohužel stranu,která již nemá žádnou politickou moc.
Realita je ale asi taková..lidem a politickým směrům které zde vy představujete v současné době můžou čelit asi pouze ti komunisté.
Protože tito na rozdíl od vás na češství a Prahu neserou.
Kdoví....třeba jim v budoucnu dám i hlas a to jako protipól k lidem jako jste vy.
Proč jste na jedné straně pro EU a Německo a na té druhé proti Česku a Praze a vzápětí na to píšete jak se dá i proti židům?

Lidem jako jste vy já věřit nebudu a to,že serete na Prahu a češství jako člen Sokola akceptovat asi nikdy nebudu.
Ät´ žije Český národ,česká vlajka,státnost a český patriotizmus!
Pryč s antisemity a droliči české suverenní jednoty,ohánějící se Moravou!
Jo...to tak ještě zničit českou suverenitu a z tohoto po sudetsko těžit a češství hanit!
Má současná vládní garnitura vůbec na to,tomu všemu čelit?
Ochrání nás Amerika před tímto a zastane se nás,?
Re: Prezidentův vicekancléř Petr Hájek o katastrofě konce našeho nezávislého státu a budovatelství EU
(Dan, 31.10.2010 12:33:52)
Odpovědět
Vysvětlím vám to, jsem zcela zásadně pro eurofederaci a jejím řádným členem samostatná morava, která nebude živit vyžírky v praze.

čili ještě jednou, morava, coby stát, člen federace EU, vedle českých bratrů, každý vydělat sám nasebe, žádné prachy do práglu tečka.

Nejsem čech a nikdy jsem jím nebyl, naše rodina je 13. generací dozadu moravská, máme tam příměs slováků, rakušáků, němců, žádní češi.

Ano, komunisté jsou horlivými nacionalisty a prgocentristy, tak je volte, je to vaše právo.
Re: Prezidentův vicekancléř Petr Hájek o katastrofě konce našeho nezávislého státu a budovatelství EU
(Jahoda, 1.11.2010 7:09:04)
Odpovědět
vyžírkové se vždy najdou a jedno zda v Praze,nebo na Moravě.
A tahleta ůzemní emancipace je nerealizovatelná.
Pokud ovšem ano,potom se ptám kdo by z ní těžil?
Moravané snad?Nebo prostě někdo,kdo naprosto stejným způsobem těžil z rozdělení ČSR a připojení sudet k říši?
Je to logické a zcénář naprosto stejný.
Nuže tedy Dane...k tomu ale není ta správná doba a žádné rozbíjení českého státu na politickou obědnávku kohokoli se konat nebude.
Bez urážky..a to já trouba jsem měl i momenty slaboduchosti,kdy jsem jsem vás začal brát i vážně .
Jak jsem již ale jednou psal,celoživotní přesvědčení se nedá měnit během 5 minut a proto ani nějací Danové,jj a vizírové to moje k Izraeli nezmění.
A to můj vyloženě kladný vztah k židům,Izraeli a proti cigánům taky nic nemám.
Mě to někdy připadá ,jako by si někdo ze zdejších komentátorů rozdělil role,,jedni píší proti židlm a Izraeli a ti druzí zase proti cigánům a to vše podkládají hodnověrným svědectvím a důkazy.