reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Vyhlašuji soutěž o Pomatence roku. Můj favorit: Michael Kocáb

Autor: František Matějka | Publikováno: 14.5.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Politici by měli jít v dodržování zákonů a předpisů příkladem občanům. Zejména tam, kde nejsou určeny automaticky sankce. Ale vysvětlujte tohle Kocábovi, který má starost o naše multikulturalistické blaho.

Ačkoli z dílny našich parlamentních politiků leze mnohdy jeden paskvil za druhým a některé legislativní normy musí i opakovaně novelizovat v jednom roce jen z toho důvodu, že udělali chybu, jsou i takové, které jsou jasné. Vynechejme nyní diskuse na téma kdo to platí. Zatím je to tak, že za zmetky v naší práci platíme my, ty zmetky ve sněmovně platíme… zase my. Tedy ty legislativní, samozřejmě.

Jedna z těch jasnějších norem, zákon o střetu zájmů, jasně ukládá povinnost členům vlády do měsíce od odchodu z funkce předložit veřejnosti přehled o změnách v jejich majetku a příjmech i závazcích za období ve funkci.

Michael Kocáb tuto povinnost měl také. Sankce za nesplnění této povinnosti však není automatická a vznikne až v okamžiku, kdy někdo z oprávněných podá podnět k zahájení přestupkového řízení. Pokud ho podá, hrozí politikům v přestupkovém řízení až 50tisícová pokuta.

Michael Kocáb tuto povinnost nesplnil. A zdůvodnění? No, stojí to zato. Možná se to hodí všem, kteří nepodají státu nějakou informaci ze zákona včas. Třeba daňové přiznání, co říkáte. „Já jsem to neudělal? Já nevím… Nevěděl jsem. Nikdo mi to neřekl. Já tohleto vůbec nesleduju. To je každý rok, že? Tak dodám,“ reagoval na otázku Novinek, proč do Sněmovny přehled o svém majetku a závazcích dosud nedodal. „Kdybyste mě na to neupozornili, tak to neudělám ani za pět let,“ přiznal. „V tom žádný pohyb není, já se tomu nevěnuju. Kdo by se zabýval nějakým majetkem. Tak tam zase něco vyplním, v podstatě opíšu ten papír z loňska a to je celý,“ prohlásil Kocáb.

Domnívám se, že Michael Kocáb by se měl místo toho, co pro nás všechny „dělá“, věnovat něčemu jinému. V každém případě je mým adeptem na „Pomatence roku“. A to je ještě, myslím, velmi mírný název pro soutěž.

reklama
2629 čtenářů | 30 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Vyhlašuji soutěž o Pomatence roku. Můj favorit: Michael Kocáb
(Jika, 14.5.2010 0:34:18)
Odpovědět
Což Kocáb, to je v podstatě neškodný blázen. Pravda, trochu drahý.

Suverénním adeptem na titul Pomatenec roku, Šílenec roku a Škůdce roku je bradavičnatý titán se sexymozkem -Jiří Vissarionovič Paroubenko.
Re: Vyhlašuji soutěž o Pomatence roku. Můj favorit: Michael Kocáb
(Solomon Morel, 14.5.2010 10:20:30)
Odpovědět
zajímavé, paroubek je "škůdce roku" ale vždyť tady vládli úplně jiní, LS protlačovali úplně jiní a ve vládě zaváděli zelenobruselská nařízení úplně jiní ... blouznění o paroubkovi je projevem idiocie na úrovni cvičené opičky
Re: Vyhlašuji soutěž o Pomatence roku. Můj favorit: Michael Kocáb
(Sunny, 14.5.2010 10:43:25)
Odpovědět
Z vašeho příspěvku nepřímo vyplývá, že Paroubek se výše jmenovaných taškařic neúčastnil. Ale to jste jistě nechtěl říci. Protože jestli ano, platilo by vaše břitké hodnocení právě pro vás samotného:-)
Re: Vyhlašuji soutěž o Pomatence roku. Můj favorit: Michael Kocáb
(QQ, 14.5.2010 15:15:08)
Odpovědět
Kde jste byl, když Paroubek utrpěl vítězství, když sjednocení komunisté včele s Paroubkem, Rathem a Haškem odvolali Topolánkovu vládu uprostřed předsednictví EU? Kde jste byl, když Paroubek odpískal předčasné volby? U Paroubkových spojenců Marťanů? Kdo zaplatí účet za Paroubkovy zhovadilosti? budete se divit, ale vy, já, vaše děti a vnuci. Takže Paroubek není první kandidát na pomatence roku? Řekla bych že největší v o praotce Čecha.
Re: Vyhlašuji soutěž o Pomatence roku. Můj favorit: Michael Kocáb
(ladda, 14.5.2010 16:50:02)
Odpovědět
................naprosto souhlasím!!!!
Re: Vyhlašuji soutěž o Pomatence roku. Můj favorit: Michael Kocáb
(Solomon Morel, 15.5.2010 20:27:03)
Odpovědět
Ano ,skutečně lze zazlívat Paroubkovi svržení vlády - především proto že po ní následovala vláda košer vlastizrádce Fischera
Re: Vyhlašuji soutěž o Pomatence roku. Můj favorit: Michael Kocáb
(Jeeves, 14.5.2010 2:17:39)
Odpovědět
Označení pomatenec, je pro Kocába laskavé, přátelské rýpnutí. Přesné označení je mi stydno vyslovit.
Re: Vyhlašuji soutěž o Pomatence roku. Můj favorit: Michael Kocáb
(vizir, 14.5.2010 9:00:54)
Odpovědět
Přesně tak. Pomatenec roku, je ještě lichotivé označení. To spíš vyčuránek a kariérista, který předstírá, že bez jeho funkce se přestane točit svět. A dodnes neznáme jeho přesnou roli v TRENDU, to by měl spíš vysvětlit ! A teď novinka, že zaměstnává syna premiéra, tak proto návrat do funkce, odkud byl vypakován..
Re: Vyhlašuji soutěž o Pomatence roku. Můj favorit: Michael Kocáb
(Solomon Morel, 14.5.2010 10:34:30)
Odpovědět
židé jsou známí svým blízkovýchodním nepotismem a kocáb je na tento židovský organizovaný zločin napojen už velmi dlouho,
jen se člověk diví co dělá BIS která má všelijaké mafie apod monitorovat a zabraňovat jejich prorůstání do politiky či dokonce ovládání naší politiky
(jelikož takové mafie jsou pochopitelně ochotny okamžitě zradit zájmy tohoto státu pokud jim cizí politické entity na oplátku poskytnou podporu a krytí - viz fischer a jeho zrada naší země za přislíbení eurofunkce jako malá ukázka)
Re: Vyhlašuji soutěž o Pomatence roku. Můj favorit: Michael Kocáb
(JosefB, 14.5.2010 20:40:26)
Odpovědět
Vlezdoprdelsky si vzal na úřad synka předsedy vlády jako ODBORNÍKA NA EXTRÉMISMUS za 200 Kč na hodinu.
Re: Vyhlašuji soutěž o Pomatence roku. Můj favorit: Michael Kocáb
(JosefB, 14.5.2010 20:40:58)
Odpovědět
Vlezdoprdelsky si vzal na úřad synka předsedy vlády jako ODBORNÍKA NA EXTRÉMISMUS za 200 Kč na hodinu.
Re: Vyhlašuji soutěž o Pomatence roku. Můj favorit: Michael Kocáb
(Liška, 14.5.2010 4:19:18)
Odpovědět
Myslí že ten titul pomatenec či neškodný blázen je úplně vedle. Pan Kocáb je velmi informovaný, správně situovaný a patřičně vydělávající byznysmen (např. privatizační fond TREND) - i lidská práva jsou u nás velký byznys pro částečně uzavřený okruh lidí. Zelení, za něž původně byl ministr jsou také neškodní blázni? Snad jen ti pěšáci - jinak je to racionální loby jak tahat z EU a státu miliardy často úplně nanic, stejně jak lidskoprávní a multikulti oblast (opět doména zelených). Žádný pomatenec ale chytrák!
Re: ...neškodný blázen...
(anonym, 14.5.2010 9:37:36)
Odpovědět
Ještě před Trendem se stlo něco jiného, všem na očích a přitom dobře skryté - vědí to jen přímí účastníci smlouvy o odchodu rudých bratrů. Sovětští lampasáci namítali, že nemají v Rusku kam jít, takže se do smlouvy vmontovalo, že na náklady ČSFR(!) se v Rusku postaví určité množství domků, aby soudruzi měli kde bydlet, a že to postaví za státní peníze jedna česká stavební firma, která jistě zcela náhodou patřila Kocábovi. Ten se potom nechal ovčany na rukou nosit a velebit za to, jak chytře a rychle nás Rusů zbavil.
Dnes už vím, že nškodný blázen není totéž, co tatrman.

Text smlouvy nemám, ani její dodatky. Přesto mně překvapuje, že tato informace zapadla.
Re: Vyhlašuji soutěž o Pomatence roku. Můj favorit: Michael Kocáb
(zeman, 14.5.2010 6:16:14)
Odpovědět
Kocáb to je tak trochu trojský kůň Václava I.Z této symbiózy podobné sasance a raku poustevníčkovi mají užitek oba, Kocáb koryto, Havel informacea vliv.A že je Kocáb neškodný blázen tak to si nemyslím ani vteřinu.Naopak vyčuraný hajzlík.
Re: Vyhlašuji soutěž o Pomatence roku. Můj favorit: Michael Kocáb
(Sunny, 14.5.2010 10:49:24)
Odpovědět
Souhlas. Ale ten titul si zaslouží.
Re: Vyhlašuji soutěž o Pomatence roku. Můj favorit: Michael Kocáb
(Huckleberry, 14.5.2010 6:17:49)
Odpovědět
Tento stát by měl silně zredukovat všechna ministerstva, úřady a jiné zašívárny pro bývalé potentáty z parlamentu.To jsou astronomické výdaje, které si normální člověk nedovede představit. Šetřit na těch nejmenších je nejjednodušší, ti se nikde neubrání.Pokud si někdo neplní své povinnosti, měl by to pocítit. Pokuty bych stanovil percentuálně, protože větší výdělěk- větší pokuta. Nemají to náhodou ve Švédsku? A ti pomatenci? Nominoval bych tam většinu politiků.....
Re: Vyhlašuji soutěž o Pomatence roku. Můj favorit: Michael Kocáb
(whaler, 14.5.2010 9:12:07)
Odpovědět
V Rusku mají i ministerstvo pro mimořádné události. Vzhledem k situaci našeho státu by se hodně ušetřilo, neb nám by stačilo právě jen tohle jedno ministerstvo!
Re: Vyhlašuji soutěž o Pomatence roku. Můj favorit: Michael Kocáb
(emila, 14.5.2010 8:38:41)
Odpovědět
Je třeba zrušit zbytečná ministerstva!
Občané.cz to chtějí udělat a spoustu dalších ozdravných kroků. Podívejte se na jiejich stránky a přečtěte jejich program.
Re: Vyhlašuji soutěž o Pomatence roku. Můj favorit: Michael Kocáb
(renon, 14.5.2010 9:18:29)
Odpovědět
klidně to nazvěte pravým jménem- "de bil roku". nicméně by měl značnou konkurenci z řad ostatních členů vlády a parlamentu...už aby byly ty volby
Re: Vyhlašuji soutěž o Pomatence roku. Můj favorit: Michael Kocáb
(strejda, 14.5.2010 9:38:24)
Odpovědět
Můj kandidát je František Matějka.
Re: Vyhlašuji soutěž o Pomatence roku. Můj favorit: Michael Kocáb
(frantisek zajicek, 14.5.2010 19:20:39)
Odpovědět
Matejka neni pomatenec,on jenom pomatene pise,musi,ma to prikazem.To vite,co dostal Lukoilem placenou funkcicku u SS-Obcanu,FZ
Re: Vyhlašuji soutěž o Pomatence roku. Můj favorit: Michael Kocáb
(Johny B, 14.5.2010 10:16:49)
Odpovědět
na pomatence , idealisty a naivy si většinou hrají ti kdo potřebují zakrýt či omluvit nějaké jejich lumpárny, skutečný pomatenec je ten kdo jim to baští
Re: Vyhlašuji soutěž o Pomatence roku. Můj favorit: Michael Kocáb
(Felix, 14.5.2010 10:24:59)
Odpovědět
Myslím, že tato soutěž je dobrá. Nesouhlasím s kolegy komentátory, kteří pro její první ročník navrhují různá označení velmi hanlivá. Čili soutěž vítám.
Nyní, kdo je můj kandidát. Svůj hlas dávám právě Micalu Kocábovi. A až na druhé místo stavím Josifa Visarionoviče Paroubka. Uvažoval jsem i o jiných pomatencích - příkladmo ministryni Kopicové (za plošnou výuku masturbace žactva), paní Tydlitátové aj. a.
Krátké odůvodnění.
Michael Kocáb dokázal svou pomateností asi nejvíc ze všech našich občanů rozvracet morálku občanů. Plně pro to využil své ministerstvo, jeho aktivisty byli ty nejpitomější nevládní i vysokoškolské skupiny. Dokázal mnoho. Titul "Pomatenec roku" bude - dle mého soudu - v těch nejpovlanějších rukách.
Re: Vyhlašuji soutěž o Pomatence roku. Můj favorit: Michael Kocáb
(PR, 14.5.2010 12:48:37)
Odpovědět
Pomatencem roku je jednoznačně Vjačeslav Kikiněnko Klaus, ty jeho názory na EU a globání oteplování, etc. no prostě hruza.
Re: Vyhlašuji soutěž o Pomatence roku. Můj favorit: Michael Kocáb
(Sunny, 14.5.2010 12:53:10)
Odpovědět
Postupem času stále více vychází najevo, že Klaus měl v mnoha věcech pravdu. I kdybyste ho ostouzel ještě mnohem víc, nic na tom faktu nezměníte:-) To zamrzí, viďte?
Re: Vyhlašuji soutěž o Pomatence roku. Můj favorit: Michael Kocáb
(frantisek zajicek, 14.5.2010 19:16:38)
Odpovědět
Naprosty souhlas,to bylo kriku,pry LS nepodepise a jak to dopadlo?!Ale co chcete po tomto Moskevskem kuryrovi s globalne ochlazenou palici,FZ
Re: Vyhlašuji soutěž o Pomatence roku. Můj favorit: Michael Kocáb
(Felix, 14.5.2010 14:29:24)
Odpovědět
Ještě mám jeden námět, soutěž o pomatence desetiletí. Nechtěli byste to taky vyhlásit? Vyvolávacím pitomcem by tu byl Václav Havlel. Vykonal toho mnoho. Poslední kapkou je dnešní:
http://www.novinky.cz/domaci/200294-havel-pro-zelene-natocil-klip-varuje-pred-zastavbou-krajiny.html
Václava Havla děsí prokreace. V jeho osobním životě i v životě národa. To je konkrétním důvodem toho, že mu dávám svůj hlas v této doporučené anketě.
Re: Vyhlašuji soutěž o Pomatence roku. Můj favorit: Michael Kocáb
(Blabla, 14.5.2010 16:16:28)
Odpovědět
Pomatenec ne, ten má v každé společnosti jakousi shovívavou imunitu. Český Blb (Pitomec) roku, desetiletí,století českých dějin ap. to by možná bylo přiléhavější.Návrh kandidátů je bezesporu správný.
Re: Vyhlašuji soutěž o Pomatence roku. Můj favorit: Michael Kocáb
(Felix, 14.5.2010 16:59:51)
Odpovědět
Ale nebylo by to "blb" příliš drsné? "Ropák" je taky jaksi drsný. Já byc to ponechal na řediteli této soutěže, panu Matějkovi. Má v této věci mou plnou důvěru. Jak pravíte za tím ... roku a ... desetiletí si ale stojím. Očekávám také, že pan Matějka dá této patřičný soutěži glanc a propracuje podrobná pravidla a la Mis, Ropák, Bludný balvan a pod. Téma dosud bylo nepokryto, takže se můžeme těšit na průběh a výsledky 1. ročníku.
Re: Vyhlašuji soutěž o Pomatence roku. Můj favorit: Michael Kocáb
(frantisek zajicek, 14.5.2010 19:24:33)
Odpovědět
Felixy,prihlaste se taky,mozna budete hodne vysoko,FZ