reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Ani SSSR a východní blok si nedovolily to, co chce Evropská komise!

Autor: František Matějka | Publikováno: 14.5.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Vyšší pozici a podíl na schvalování státních rozpočtů cizích zemí si ve východním bloku nedovolil ani Sovětský svaz. Evropská komise, plná komunistů, odborářů a závislých přerozdělovačů, to chce.

„Měli bychom využít první měsíce roku, řekněme leden až červenec, abychom získali návrhy státních rozpočtů," řekl komisař Rehn. Úplné návrhy státních rozpočtů jednotlivých států by pak posoudila Komise a poté i euroskupina, tedy ministři hospodářství a financí eurozóny. Až pak by se rozpočty dostaly k projednávání v národních parlamentech. Tak se pojďme podívat jen namátkou co jsou zač někteří z těch 27 lidí v Evropské komisi, co si chtějí přivlastnit další pravomoci, které dle mého přesvědčení patří výhradně do rukou národních států, jejich volených zástupců a odpovědnosti voličů za to, koho si zvolí:

barroso.jpgJosé Manuel Durao Barroso
Nejprve předseda Portugalské komunistické strany pracujících - Revoluční hnutí strany proletariátu, aby po prohraných volbách přestoupil v roce 1980 do Portugalské sociální demokracie, jejíž členem je dodnes. Nikdy nebyl zaměstnán jinde, než v dotovaných úřadech a organizacích. V mládí byl vycházející hvězdou Marx-leninistické studentské federace a kritizoval „anti-proletářské“ zásahy tehdejší vlády, dokazující podle něj „krizi buržoazního vzdělávacího systému“. Dnes je tento bývalý maoista (ale je otázkou, zda bývalý) předsedou Komise.

ashton.jpgCatherine Ashton
V minulosti měla na starost pokladnu Hnutí za jaderné odzbrojení, kterému posílal peníze SSSR. Hnutí podporoval sovětský blok proto, že prohrával souboj o lepší zbraně se západem. Její chování velmi výstižně komentoval britský europoslanec za Independence party, Gerard Batten: „Buďto baronka Ashtonová nevěděla, jaké peníze spravuje, a pak je naprosto nekompetentní, anebo to věděla, a pak se nechala platit nepřítelem Velké Británie, aby mu pomáhala v boji proti vlastní zemi." Dnes je Ashtonová vysokou představitelkou Unie pro zahraniční věci a bezpečnostní politiku.

almunia.jpgJoaquín Almunia
Je členem a dříve i předsedou Španělské socialistické dělnické strany. Jako komisař u Romana Prodiho byl zodpovědný za ekonomickou a monetární politiku, na což navázal od listopadu 2004 v další Evropské komisi v čele s José Barrosem. S ohledem na jeho portfolio jej lze bez pochyb označit za jednoho z viníků naprostého fiaska Lisabonské strategie. Přesto je od 9. února 2010 místopředsedou tzv. druhé Barrosovy komise a komisařem pro hospodářskou soutěž.

kallas.jpgSiim Kallas
Byl předsedou Ústřední rady odborů v Estonsku a členem Nejvyššího sovětu SSSR. Od roku 1991 do 1995 byl prezidentem Estonské banky. Od roku 1995 byl členem estonské vlády, nejprve ministrem zahraničních věcí (do roku 1996), v letech 1999 až 2002 ministrem financí a následně premiérem. I díky jeho dřívější práci budou teď v Estonsku zvyšovat daně, protože si jinak údajně neumí poradit se splněním podmínek pro přijetí eura, po kterém tamní politici tak touží.

piebalgs.jpgAndris Piebalgs
Bývalý člen komunistické strany SSSR, ministr školství (1990 až 1993) a následně ministr financí (1994 až 1995). Právě on je popravčím a hrobařem klasické žárovky v zemích EU a v této souvislosti i autorem výroku: „Evropským domácnostem zůstane stejná kvalita osvětlení, přitom ale ušetří energii, kysličník uhličitý i peníze.“ Zvláštní, že na to do doby zrušení žárovek nepřišli výrobci, spotřebitelé a trhy ve většině zemí Evropy a 500 milionů lidí muselo na tuto „myšlenku" čekat až od Piebalgse.

barnier.jpgMichel Barnier
Věty jako „Je v zájmu evropských a rovněž britských institucí, aby byly dobře regulovány", nebo  „Žádný trh a žádný finanční hráč by neměl uniknout regulaci,“ pronáší tento komisař jako na běžícím pásu. Sám pak nazývá tyto regulace slovem "reforma". Co více dodat.



semeta.jpgAlgirdas Šemeta

Má na starost daně a celní unii, audit a boj proti podvodům. Jeho hlavním, veřejně deklarovaným cílem během pětiletého funkčního období, je zavedení daně na uhlík. Je to dle něj způsob, jak učinit další pokrok v boji s klimatickými změnami. Bez komentáře.



hedegaard.jpgConnie Hedegaard
Stará se o opatření v oblasti změny klimatu. „Nemáme jinou možnost. S klimatickými změnami něco musíme udělat, a to ihned. Konečným termínem je Kodaň. Čas už vypršel,“ napsala svého času, ještě před fiaskem v Kodani, tato bývalá dánská ministryně životního prostředí. „Musíme vytvořit tlak a využít politický moment k tomu, abychom světové lídry přesvědčili o tom, že musí dostát své odpovědnosti a začít ve věci klimatických změn rychle jednat,“ dodala. A pak přišla Kodaň a před a po ní jeden skandál za druhým ve věci podvodů v podkladech a úmyslné manipulaci s daty, aby vliv člověka „vyšel“ podle předchozího politického zadání.

andor.jpgLászló Andor
Má na starost zaměstnanost, sociální věci a sociální začlenění. Díky prosazování solidarity v zemích EU ve stylu ať to stojí co to stojí, vyhlásila Unie rok 2010 Evropským rokem boje proti chudobě a sociálnímu vyloučení. A teď se podržte, na co půjdou další peníze občanů členských států (jedná se o citace!): 1) zvýšení povědomí veřejnosti o souvisejících otázkách a potvrzení politického závazku Evropské unie a jejích členských států bojovat proti chudobě a sociálnímu vyloučení; 2) organizace občanské společnosti a sociální partneři budou v průběhu celého roku 2010 pořádat řadu akcí; 3) budou se konat celoevropské konference; 4) umělecká iniciativa vybuduje most mezi těmi, kdo čelí chudobě a sociálnímu vyloučení, a světem umělců; 5) jedinečné vzdělávací programy pomohou médiím a veřejným činitelům lépe tato složitá témata pochopit.


Výše uvedení lidé by rádi rozhodovali o rozpočtech zemí eurozóny, kam se nás naši politici snaží dostat. Teprve po jejich schválení by se svým rozpočtům mohly věnovat vlastní parlamenty národních států. Jejich zkušenosti jsou bezesporu bohaté. Z komunistické minulosti, vytváření dluhů ve vlastních zemích, rozdávání z cizího a z podpory „projektů", jejichž výsledky nejsou měřitelné, nebo založené na podvodném jednání (viz například právě summit v Kodani). Děkuji, nechci. Já osobně jsem zcela kategoricky proti tomu, aby o státním rozpočtu České republiky rozhodoval kdokoli jiný, než náš vlastní parlament, který jsme si zvolili. Případný souhlas našich politiků s aktuálním záměrem Komise bych považoval téměř za kolaboraci a vlastizradu.

reklama
3827 čtenářů | 34 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Ani SSSR a východní blok si nedovolily to, co chce Evropská komise!
(Jan Zeman, 14.5.2010 3:45:46)
Odpovědět
Může mi prosímvás někdo osvětlit, jak by mohla EU kontrolovat rozpočty členských zemí, když už asi 15 let nebyla schopná zkontrolovat rozpočty svoje? Zdá se mi to poněkud zavánět kozlem zahradníkem.
Re: Ani SSSR a východní blok si nedovolily to, co chce Evropská komise!
(Liška, 14.5.2010 4:24:18)
Odpovědět
To je dobrá taktika - mít bo.rdle, rozhazovat (např. každoměsíční stěhování úřadů vlakem z Brusele do Štrassburku a naopak), tunelovat - ale chtít kontrolovat druhé.
Re: Ani SSSR a východní blok si nedovolily to, co chce Evropská komise!
(Jan Zeman, 14.5.2010 7:11:31)
Odpovědět
http://www.godlikeproductions.com/sm/custom/bcaf9227e4.jpg
Re: Ani SSSR a východní blok si nedovolily to, co chce Evropská komise!
(Dan, 14.5.2010 10:29:49)
Odpovědět
EU si nepůjčuje na svůj provoz, jako třeba česko, kterému chybí peníze uplně na všechno, jenom na důchody letos 20 miliard..

Evropský rozpočet ikdyž jaou tam nejasnosti, které je třeba auditovat, je přebytkový, můžeš mi říct které národní rozpočty jsou přebytkové ????
Re: Ani SSSR a východní blok si nedovolily to, co chce Evropská komise!
(Jiří Zahrádka, 14.5.2010 12:49:43)
Odpovědět
Tak zrovna Česko má celkový dluh asi na polovině toho německého. Nicméně o to nejde. Jde spíše o to, že EU je postavena podle mě poněkud jinak - řekl bych, že využívá mechanismy národních států, aby na svůj účet plnily bruselská přikázání. Geniální systém, který se ovšem podle mě také časem změní, s tím, jak se v rámci zevšeobecněné právní subjektiviy EU zřejmě rozšíří její aktivity typicky státní - diplomatická služba, časem možná i společný vojenský rozpočet...
Re: Ani SSSR a východní blok si nedovolily to, co chce Evropská komise!
(Dan, 15.5.2010 11:35:29)
Odpovědět
.. ach jo..

když já vydělám př. 450 tisíc měsíčně a mám několik bytů a domů majetku k ručení a můj soused vydělá 25 000 měsíčně a má jeden byt v kterým žije s rodinou, moje dluhy jsou 2x větší než jeho, znamená to že on je natom líp ?????

Víte co všechno patří němcům třeba v naší zemi ??
Energetika-EON, plynárny RWE, T mobile telekomunikace, největší exportér a průmyslový podnik škoda auto, Barum-Continental, továrny Bosch v Jihlavě, Siemens v Brně, Fritzmaier ve Vyškově..atd. průmyslové zony které probnajímají v Brně např. ted se snaží koupit i ty naftová pole na Jihu, skupují všechno, viné sklepy,domy na náměstích historických měst atd.

většina fungujících průmyslových českých podníků jim patří..

Ovládají zde např. 60% masmédií-vydavatelství atd. výrobce stavebních materiálů,



Obdobná situace je v Rakousku, SLovensku, Polsku, ale i v západní Evropě..

V roce 2008 působylo v Rusku 2743 německých firem, v číně 1711 německých firem..


a kde a co vlastníme my ??

Nám nepatří už ani většina česka.. tudíž nemáme čím ručit..

to je jedna věc, další věc je růstový potenciál, ten má třeba SLovesnko, ale my ne !!

Vaše oblíbené čsu predikuje naáš vývoj HDP letos 1,4, slovesno 4,8
příští rok my 1,8% slovensko 5,4

přičemž Německo má růst se svým větším základem rychleji nežli česko...

Pokud toto se ukáže jako realita a zatím ty odstupy opravdu existují, tak my se propadneme tak rychle že se nebudete stačit divit.
Re: Ani SSSR a východní blok si nedovolily to, co chce Evropská komise!
(Dan, 15.5.2010 19:12:28)
Odpovědět
a ještě doplnění k vysvětlení situace..
v loňském roce odteklo v podobě zisků německých firem v česku do německo 209 miliard korun :-)

209 miliard kč jenom z česka !!
Re: Ani SSSR a východní blok si nedovolily to, co chce Evropská komise!
(Pepan, 15.5.2010 21:40:13)
Odpovědět
Dane nekritizujte když jste také částečně mimo. Německo je relativně zadluženo mnohem více než třeba my - jeho poměr státního dluhu k HDP činí 73,2% což je téměř dvojnásobné zadlužení než u nás.
Re: Ani SSSR a východní blok si nedovolily to, co chce Evropská komise!
(Jiří Zahrádka, 17.5.2010 11:10:30)
Odpovědět
Ježkoi voči, Dane, snad je jasné, že jsem psal o dluhu v poměru k HDP, nikoli v absolutních číslech...??? To by snad expert vašeho kalibru měl aspoň intuitivně vycítit z onoho mnou uvedeného "dvojnásobného" dluhu, pro pána krále...?!
Re: Ani SSSR a východní blok si nedovolily to, co chce Evropská komise!
(Liška, 15.5.2010 10:07:14)
Odpovědět
EU si nemusí půjčovat - nadiktuje si kolik potřebuje a vybere. Nebo si to v Brusle sama natiskne kolik chce.
Re: Ani SSSR a východní blok si nedovolily to, co chce Evropská komise!
(Bud Weiser, 14.5.2010 11:36:36)
Odpovědět
samozřejmě je to dobrá taktika: když bordel a rozkrádání desítek miliard EURO tak všude a nejen v Bruselu ( soudruzi z komise už na to jistě dohlédnou) - pak totiž nebude ten bruselský bordel tak vyčuhovat a soudruzi budou moci říkat: "vidíte , vy tam máte také bordel, je potřeba ještě více moci bruselu aby se tomu zabránilo"
Re: Ani SSSR a východní blok si nedovolily to, co chce Evropská komise!
(EMILA, 14.5.2010 8:14:37)
Odpovědět
Nejlepší by bylo vystoupit z EU.
Re: Ani SSSR a východní blok si nedovolily to, co chce Evropská komise!
(Ivana Chvapilová, 14.5.2010 9:13:00)
Odpovědět
Pak nám odpadne starost o volby, senát i parlament může být konečně rozpuštěn.
Re:...Pak nám odpadne starost o volby...
(anonym, 14.5.2010 9:54:22)
Odpovědět
jojo, bude to nějak takhle http://cs.wikipedia.org/wiki/Protektor%C3%A1t_%C4%8Cechy_a_Morava
Re: Ani SSSR a východní blok si nedovolily to, co chce Evropská komise!
(whaler, 14.5.2010 9:15:47)
Odpovědět
Sakra, proč ten Klaus má opravdu, ale opravdu s tou EU pravdu (bez ironie).
Re: Ani SSSR a východní blok si nedovolily to, co chce Evropská komise!
(anonym, 14.5.2010 9:26:58)
Odpovědět
Naši předkové měli pořekadlo: kozel zahradníkem

a W.Churchill, po něm převzal i P.Cibulka, měl zase: bývalý komunista je jako bývalý černoch

všechno to sedí

taky se ale říkalo: tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se ucho utrhne

:)
Re: Ani SSSR a východní blok si nedovolily to, co chce Evropská komise!
(Smíšk, 14.5.2010 9:57:12)
Odpovědět
Vzpomínám si na jeden vtip o človíčkovi co v dobách minulých emigroval z ČSSR do SSSR a na otázku jak se má odpovídal: " Mám se dobře, dobře mi tak". Myslím že to naprosto sedí i pro náš bezhlavý vstup do náruče EU a podpis LS. Zajímalo by mně co na tyto požadavky EU říkají propagátoři LS a eurohujeři.
Re: Ani SSSR a východní blok si nedovolily to, co chce Evropská komise!
(Dan, 14.5.2010 10:24:23)
Odpovědět
Nejsu eurohujer, vidím EUjako progamtik nutnost, v tomto souhlasím s Klausem, není jin. alternativy.

Nejsem propagátorem Lisabonské smlouvy, protože jsem chtěl řádnou euroústavu.

čili pokud se ptáš co nato eurofederalisté, protože tohle je výraz který něco někomu řekne po celé evropě, kdežto cajzlovský blaf eurohujer je jenom blaf, pak říkám je to naprosto v pořádku !

Je nutné konečně přikročit k velké reformě EU, a vytvořit silnou federaci po vzoru USA, Kanady či Austrálie !!
Re: Ani SSSR a východní blok si nedovolily to, co chce Evropská komise!
(Jiří Zahrádka, 14.5.2010 12:58:42)
Odpovědět
Nepřekvapivé :-).

No jo, takže úředníci v Bruselu budou rozhodovat o rozpočtech, a národní politici za to budou zodpovědní ve volbách. Hm, geniální systém, jako u financování aktivit EU obecně, jak o tom píšu výše.

P.S.: odmítat rozpočty se schodky, to umí i cvičená opice, takže chápu, že to by zvládlo i osazenstvo Evropské komise. Ale sestavit rozpočet tak, aby sedly mandatorní výdaje s rozumnými daněmi a přitom nebyl schodek, to je holt piplavá práce, která zbyde na národní politiky. Takže to vypadá, že by zase Bruseláci vyšli jako kingové a národní politici jako grázlové. Ne, že by nebyli. Ale ti v Bruselu také.
Re: Ani SSSR a východní blok si nedovolily to, co chce Evropská komise!
(Dan, 14.5.2010 13:18:26)
Odpovědět
Jenom ať si to národní politici poskládají sami jak uznají za vhodné, ale drába potřebují a hodně tvrdého, čím víc bude levicová vláda tím je třeba tvrdší dozor a nemusí nikomu nic zakazovat stačí když zveřejní ty deficity, co s nimi udělá případně trh víme všichni, ti se pak budou fest bát takový rozpočet schválit...

Je to naprosto správná cesta.

P.S.

Nemám sílu tu reagovat na každý blábol Jiří, ale Kosovo není město, Litvínov ano, stejně jako Morava není město, to jsou země...
cítíte ten rozdíl, český kolonialisto ??

Dávejte si na tu demagogii pozor už vám to zase sklouzává k ní..
Re: Ani SSSR a východní blok si nedovolily to, co chce Evropská komise!
(Josef, 14.5.2010 14:23:29)
Odpovědět
Sarkozy vyhrozoval Anegele, ze kdyz nepristoupi na bruselske reseni recke krize, ze Francie opusti Euro. Merkelova byla pro vylouceni Recka z unie, protoze vidi, ze to bude brzda na nekolik let a doma se ji volici zacinaji bourit. Vytvaret federaci bude stale obtiznejsi, kdyz jizni staty zadaji podporu od severnich, zapadni Nemci se citi ukrivdeni, ze za vsechny plati pocinaje za slouceni s DDR. A k tomu se I jednotlive narody mezi sebou nenavidi. Jenom si vezmi svoji silenou nenavist k Cechum. Jak chces s takovou nenavisti tvorit federaci.
Re: Ani SSSR a východní blok si nedovolily to, co chce Evropská komise!
(Jiří Zahrádka, 14.5.2010 14:37:38)
Odpovědět
Ne. Kosovo není město, ale je to součást Srbska. Stejně, jako Litvínov je součástí Česka. Váš argument byl, že když si Srbové nechali přemnožit Albánce, je to jejich problém a ztrácejí na Kosovo právo. A já reagoval tím, že Albánci netvoří většinu v Srbsku, ale jen v Kosovu, které je relativně malou součástí Srbska. Proto můj příměr s Litvínovem byl zcela analogický.

To, co chválíte ohl. rozpočtů, je oddělení činu a odpovědnosti za něj. Je to přesný opak toho, co Česko a celý svět potřebuje. Česko potřebuje změnit ústavu ve směru té americké - prezidenta jako jediného zástupce výkonné moci, přímo voleného (jednoznačná odpovědnost, bez možnosti vymlouvat se na koaliční partnery). Proti němu jednokomorový parlament, většinově volený v jednomandátových volebních okrscích (opět jedna konkrétní osoba, která mě zastupuje v parlamentu. Nikoli jako teď změť stran a nasekání poslanců podle poměrných propočtů, takže nikdo neví, kdo konkrétně jej v parlamentu zastupuje).

Dráb v podobě neschopných ex-politiků, uklizených do Bruselu, kteří navíc neponesou následky za své primitivní rozhovodání ("je-li tam mínus, zatrhnu to, je-li tam plus, schválím to"), je snad ten nejpitomější systém, jaký si lze představit.
Re: Ani SSSR a východní blok si nedovolily to, co chce Evropská komise!
(Dan, 14.5.2010 15:56:15)
Odpovědět
och ta ideologie, ta ale deformuje realitu.. :-)

takže město je to samé jako autonomní území ?? :-)

Jenom malý přehled...

1940-1945 Kosovo součástí Velké Albánie
1945 - přidělena Autonomie
1966- zvýšená míra autonomie v rámci Jugo federace
1974 - zahrnuto pod srbskou správu a autonomie zrušena

pak následovala válka, genocidy, statisíce vysídlenců a zásah NATO

Narozdíl od Ruska, Běloruska a např. Klause západní země Kosovo uznali vč. británie, USA, Německa i Francie...

Co chcete rozebírat, že 82% albámců má poslouchat nějakou sousední zemi, víte jak to dopadlo, masovým vražděním..

Od komoušů jako je Diensbir nebo Klaus rusofilních šmejdů to chápu, ale zaco bojujete Vy ??
Za slovanství nebo za jakou ideu ????

Dík za vysvětlenou..
Re: Ani SSSR a východní blok si nedovolily to, co chce Evropská komise!
(Jiří Zahrádka, 14.5.2010 16:45:38)
Odpovědět
Když zagooglíte ještě hlouběji, zjistíte dávnější historii Kosova - a bude možná ještě přesvědčivější. Ale je to zbytečné, to, co píšete, stačí. Jen jste vzal trochu hopem ten rok 1974 a pak ty "genocidy..." V 80. letech prý Svobodná Evropa hlásila, jak srbské ženy jsou znásilňovány Albánci v Kosovu. Srbové tehdy myslím hromadně utíkali z Kosova (to si ale nejsem jist, jen si to tak pamatuji z nedávné četby).

Status autonomního území byl udělen Srby. A je jasné, že rozhodně ne s cílem vzdát se tohoto území ve prospěch Albánců. Autonomní území totiž i nadále JE podřízené centrální vládě. To není "sousední země." V tomto smyslu a ve smyslu, v jakém jsem reagoval na vaši poznámku, je samozřejmě naprostá analogie s Litvínovem. To je prostě fakt a nemá smysl se s vámi dále přít, jestliže chcete popírat, že černá je černá a bílá je bílá.

Víte dobře, že rusáky nesnášim. Ale tohle není o fandění oblíbenému fotbalovému týmu. Tohle je o právu a bezpráví. V tomto případě se Západ dopustil sprosté loupeže, v rozporu s rezolucí OSN. Výroky i západních politiků (a např. našeho Schwarzenberga nebo Vondry) z doby, kdy se jednalo o uznání Kosova, ukazují zcela jasně, že šlo o mezinároní bezpráví. Srbové byli obelháni a oloupeni. Jejich podporu v tomto případě nijak nespojuji s rusákama, je mi jedno, s kým mají jaké vazby. Zajímá mě právo a spravedlnost, jakkoli to zní jak fráze z Limonádového Joe. A kdyby se rusáci rozhodli pomoci Srbům dostat srbské území zpět třeba vojensky a já byl vedoucím politikem ČR, tak přestože bych se asi v takové roli od začátku snažil vyčistit to tady od rusácké špíny, v tomhle bych s rusákama spolupracoval.
Re: Ani SSSR a východní blok si nedovolily to, co chce Evropská komise!
(Dan, 15.5.2010 10:48:11)
Odpovědět
Rusko vám obrovské vazby na srbsko a tyto byli zásahem NATO a vbudováním 2 základen Britské-smíšené a Americké značně nahlodány.

Rusko chtělo v srbsku vybudovat velkou křižovatku ropných a plynových cest, rozcestníky pro celou EU, dále pak zde mělo 2 velká špionážní centra, ty vyklidili.

To je jenom tak mimochodem, ale fakt nechápu jak by ste to řešil vy, od začátku války tam byly jasné tendence uthnout se od srbska vygradovalo to válkou a statisícovými migracemi lidí, čili katastrofou.

Postavil jste se proti západu, proti NATO na stranu Ruska a Běloruska.
Nevím jak si to zdůvodníte.. před svědomím to je vaše věc, Dinsbírovče :-))
Re: Ani SSSR a východní blok si nedovolily to, co chce Evropská komise!
(Pepan, 15.5.2010 16:41:55)
Odpovědět
Srbsko to mělo udělat včas jak my - hned po II. svět. válce Albánce odsunout, stejně jich tam nacpal většinu na škodu Srbům Mussolini. A když ne, tak jim měl zatrhnou tu jejich obrovskou porodnost - nařídit jak v Číně 2 děti a šlus. A byl by pokoj. A my se můžeme z tragedie Kosova použit, něco podobného nás může čsaem také postihnout a můžeme dopadnout podobně jak Srbové.
Podle Dana potřebují státy v evropě drápa a tvrdou ruku. to už tu bylo
(richard, 14.5.2010 15:13:34)
Odpovědět
Měl by mít Dane ten evropský dráp také patku a krátký knírek pod nosem ? Já jenom abych věděl, kdy včas Vypadnout..
Re: Podle Dana potřebují státy v evropě drápa a tvrdou ruku. to už tu bylo
(richard, 14.5.2010 15:14:29)
Odpovědět
oprava drába
Re: Podle Dana potřebují státy v evropě drápa a tvrdou ruku. to už tu bylo
(Dan, 14.5.2010 15:40:47)
Odpovědět
můžu se zeptat kde si myslíš, že natebe čekají ? :-)
Re: Ani SSSR a východní blok si nedovolily to, co chce Evropská komise!
(Felix, 14.5.2010 15:59:28)
Odpovědět
Reuters před chvílí:
http://www.reuters.com/article/idUSTRE64D2BD20100514
Re: Ani SSSR a východní blok si nedovolily to, co chce Evropská komise!
(ladda, 14.5.2010 16:56:59)
Odpovědět
....................je to děs a hnus a tak vypadá celá EU, větší zhovadilost měl už jenom ve své palici Lenin-Uljanov ale to mu vyhnala z té jeho makovice nemoc zvaná sifilis a tak si říkám, zda i v té EU a vrcholných představitelů a přisluhovačů není krapet také. ale je vidět že to nám nevadí protože to snášíme i když jejich příkazy a nařízení není z normálního mozku!!! Jsme ovce,..............jenom ať je ta tráva.....dotovaná
Re: Ani SSSR a východní blok si nedovolily to, co chce Evropská komise!
(Felix, 14.5.2010 17:06:20)
Odpovědět
Proč to lidi snáší? No protože nasávají dotace!
Jinak nevím, zda virus HIV nepůsobí nějakou takovou demenci jako sifl. Víte, oni jsou v politbyru sexuálně otevření - jdou lidu příkladem - a tak možná nějaké ty vešky v nich hlodají, jako v Uljanovovi. Ale moderní ovšem, že ano.
Re: Ani SSSR a východní blok si nedovolily to, co chce Evropská komise!
(Adam, 15.5.2010 0:03:10)
Odpovědět
Z životopisů – chorobopisů komisařů je snad každému jasné, kam směřují EU. Jediná spása před těmito nemocnými mocnými je útěk, ale to se sotva podaří. A tak jejich nemocí ovlivněná rozhodování (nebo snad záměrná?) budou nahánět stále více voličů do náručí extremistů. V Řecku již tomu mnoho nechybí.
Re: Ani SSSR a východní blok si nedovolily to, co chce Evropská komise!
(občan, 15.5.2010 1:18:29)
Odpovědět
Prosím ať už někdo konečně zlikviduje tu debilní svini Dana.Ty zmezku seber se a táhni ty padouchu z republiky. Ty dementeEU nemá problém s rozpočtem přestože je tam nalezlých tisíce krys které jen žerou a nic nedělají.EU živí ty idiote jednotlivé státy. Ty demente,to je pouze birokratická banda darmožroutů . Je třeba s nimi rázně skoncovat. Co nedokázal Hitler,dokázali s evropou tyto nacistický svině.