reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Židé přirovnali polské odpůrce mešity k antisemitům

Autor: Redakce | Publikováno: 15.5.2010 | Rubrika: ShortNews
Ilustrace

Polsko – Společná rada katolíků a muslimů, oficiálně uznávaná Polskou biskupskou konferencí, vyjádřila znepokojení nad protesty proti výstavbě mešity ve varšavské čtvrti Ochota a údiv, „že k podobným rozruchům dochází ve vlasti Jana Pavla II., který jakožto papež mešitu navštívil a učinil vůči muslimům řadu vstřícných gest, přičemž mnoho z nich projevilo svou lítost nad jeho smrtí“. Židovská zednářská lóže B'nai B'rith Polin následně odpůrce mešity přirovnala k antisemitům. „Vyvolávání protiarabských nálad se v ničem neliší od podněcování k antisemitismu,“ stojí v prohlášení B'nai B'rith Polin.

www.tedeum.cz

reklama
1378 čtenářů | 28 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Židé přirovnali polské odpůrce mešity k antisemitům
(Pepan, 15.5.2010 10:04:04)
Odpovědět
Asi by se v křesťanské Evropě neměly stavět jak mešity tak synagogy. A byl by klid.
Re: Židé přirovnali polské odpůrce mešity k antisemitům
(Dan, 15.5.2010 10:17:19)
Odpovědět
členem této lože je i Vladimír Špidla a Václav Klaus.

Dalšími tajnými židy ve vrcholných funkcích jsou pan Fule a Langer.

Jejich jméno se objevila v jednom německém neonacistickém magazínu a to na fotokopii podpisů z jednání židovské loože, mezi celou řadou dalších známých evropských politiků!

S vaším názorem souhlasím není rozdíl mezi židem a muslimem ve vztahu k naší kultuře.. jsou to blízkovýchodní asijaté cizinci a i židé představují multikulurní problém.

Já tady nato upozornuji asi už rok..

Ještě připomínám, že židé vymysleli komunismus a uvedli ho v praxi za účelem ovládnutí světa.

A stojí i za současnou krizí neboť oni ovládají většinu amerických H fondů, investičních bank i těch ratingových podvodných klubů.
Re: Židé přirovnali polské odpůrce mešity k antisemitům
(Karnwield, 15.5.2010 19:23:37)
Odpovědět
Pravda.
A keby stáli len za tou krízou... kto vie, za čím všetkým ešte stoja. Napríklad za pokusom o zničenie Západu.

Prečo ich asi vždy odvšadiaľ vyháňali?
Re: Židé přirovnali polské odpůrce mešity k antisemitům
(Dan, 15.5.2010 11:05:24)
Odpovědět
Tento týden v Hyde parku označil poprvé veřejně politicky nekorektní Petr Cibulka z Brna


Václava Klause za agenta KGB

připraveného spolu s ostatními bolševiky z prognostického ústavu, založeného GRU a KGB - za nové lidi porevoluční éry k převzetí moci.



To že Klaus seděl v jedné kanceláři s mužem jehož USA obžalovali ze špionáže pro KGB agentem Koecherem může být jenom těžko náhoda.

Klaus společně s dalším komunistou prognostikem Dlouhým - absolventem Belgické katolické školy a také ruského institutu v Moskvě, ostře bojoval proti snížení závislosti naší zemi na ruském plynu a ropě a stavěl se tvrdě proti Ingolštatdskému projektu !

Dále pak jsou známé jeho silně proruské postoje ke Kosovu, ke Gruzijské válce či k petrochemickým privatizacím v české republice.

Jeho knihy a meetingy, silně nahrávající petrochemickému lobingu jsou sponzorovány kremelskými koncerny Lukoilem a Gazpromem, stejně jako autobiografie jeho ženy.

Dovolené tráví v hotelích, které patří rozvědčíkovi KGB Rybalkovi, který za komunismu dohlížel v čssr na těžbu uranu a jeho přesun do SSSR, na cibulkových stránkách jsou fotky, jak s ním připíjí kořalkou na dovolené..

Pan Rybalko je na seznamu důstojníků KGB v sekci speciální agent CIA archivu - také zveřejněném panem Cibulkou.
Re: Židé přirovnali polské odpůrce mešity k antisemitům
(Jirka z Moravy, 15.5.2010 11:47:10)
Odpovědět
Zde je Vámi zmiňovaný pořad s Petrem Cibulkou:

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/210411058080513-hyde-park-ct24/
Re: Židé přirovnali polské odpůrce mešity k antisemitům
(Felix, 15.5.2010 15:35:17)
Odpovědět
Já na ty hajdpárky nemám čast, ale na vaši výzvu jsem si pana Cibulku poslechl. Úvodem sděluji, že ho nebudu, ani nemohu volit. Zhodnocení:
Celkový dojem byl vynikající, ba sensační. Se vším, co říkal, jsem byl doslova nadšen. Mám však několik vážných výhrad:
- nejzávažnější byly ty zmínky o siderickém kyvadle, léčitelství a psychotronice; dokonce tím chce nahradit práci policie - šílenství,
- přímá demokracie je zhoršení stávajícího defictu osobní odpovědnosti, Švýcarsko považuji za velmi degenerované (euthanasie, potraty, rozklad katolické církve),
- odvolatenost podle vzoru USA - něco snad, ale i to je další sluz do propasti přímé demokracie,
- policista musí být někdo, musí být placen státem, na rozdíl od učitele - šolství musí být sokromé, nejlépe domácí školy, jinak domácí učitelé,
- hodnocení učitelů podle aktivity - blbost, učitelé musejí být odnoceni těmi, kdo si je platí, rodiči, či samotnými dospělými studenty,
- poplatky u lékaře musejí zůstat, ale není správné centrální stanovení jejich výše, i lékaž je soukromník, jako učitel a stát nemá do toho co zasaovat, kromě vážných případů,
- zahraniční mise snad někdy v budoucnosti, až t bude pořádek, vojám je stejný pán jako policista, chrání občany státu proti vnějšímu nepříteli, policista proti vnitřnímu - tj. spoluobčanů,
- panická nenávist k Rusku je nesmyslná, k Ruskému svazu je třeba mít stejný vztah, jako k Evropskému svazu, tj. silně negativní, ale ne paranoidní, záchranou je středoevropské souručenství států,
- kecy o Prognostickém ústavu signalizují nenávist ke Klausovi, zatímco zejším prvním rozvaracečem a cizím agentem je Havel.,
- nesmyslná je i státně řízená rekvalifkace
- sám je mírně proti spravedlnosti, když říká, že na úřední listině není důležité razítky.
Jak ale říkám, z 80 % skvělý, ale jsou tam výše uvedené diskvalifikující body. Taky osobní mravní život je problematický - Marvanová.
Toť vše.
Re: Židé přirovnali polské odpůrce mešity k antisemitům
(Jirka z Moravy, 15.5.2010 16:33:40)
Odpovědět
No,já pana Cibulky také nevolím.Vlastně už léta řeším volby prázdnou obálkou.Ale to je moje soukromá věc. Tak jako je osobní život soukromou věcí pana Cibulky.No ne?
Re: Židé přirovnali polské odpůrce mešity k antisemitům
(Dan, 15.5.2010 16:49:56)
Odpovědět
jo s tou kritikou Cibulky souhlasím, ale jeho kritika je zase vysoce přesná a to že pojmenoval politicky nekorektně postavu Klause v TV je výborné.

Ty fotky s Koecherem i Rybalkem jsem viděl, je jasné že udržuje styky s lidmi z bývalé KGB, stejně jako sám přiznává sponzoring Kremelm -čili Lukoul a Gazprom, jeho syna prozměnu zase subvencuje čez, povedená rodinka...

Pokud je třeba mít k Rusku negativní vztah, pak Klaus ho má přesně opačný.

Mimochodem min. týden byl v Moskvě zase.
Re: Židé přirovnali polské odpůrce mešity k antisemitům
(Pepan, 15.5.2010 18:27:52)
Odpovědět
Bože - vždyť KGB si koncem 80. let podala ruku s CIA a je skoro jedno jestli část našich politiků spolupracuje s CIA, část s KGB a nebo někdo s obojími. Někdo je agent EU. Zbytek jsou blázni nebo extremisté - vlastenci a ty patří zavřít. Tak o co jde?
Re: Židé přirovnali polské odpůrce mešity k antisemitům
(Dan, 15.5.2010 19:07:51)
Odpovědět
pokud vám je to jedno, tak to je vaše věc, mě to jedno není a hl.trvám natom aby se říkali politicky nekorektní věci, zcela v souladu s euportalem :-)


Václav Klaus je ruským agentem i podle výpovědi bývalého agenty CIA a vyšlo to i v USA v tisku v Santa Barbara News, několikrát jsem to sem kopíroval.


Lidé by měli vědět kdo je vlastně jejich prezident, a co létá dělat pravidelně do Moskvy podobně jako Gotwald.
Re: Židé přirovnali polské odpůrce mešity k antisemitům
(Karlos, 15.5.2010 20:02:10)
Odpovědět
Dane, ty Vaše řeči je radost číst :-))))) Zjistěte si na klaus.cz v rozpisu Klausových cest, kolikrát byl Klaus v Moskvě. Ostatně to v rozhovoru před rokem řekl přesně: "Já jsem asi dvakrát nebo třikrát v životě viděl Putina a z toho snad jednou jsem s ním rozmlouval dejme tomu hodinu a půl. Nepřijel jsem pak z Moskvy a nedával jsem interview jako pan Topolánek o tom, že se stali dobrými kamarády. Jeli jsme velmi sporně před pěti lety do střední Asie, do těch tří lepších zemí: Kazachstán, Uzbekistán, Kyrgizstán. Vůbec jsme se neodvážili navštívit takový Turkmenistán, kde bychom měli pocit, že podáváme ruku někomu zcela nepřijatelnému. Přesto se zvedla velká kritika. Pan Topolánek vesele vyjede do Turkmenistánu a ve Vašem deníku není jediné slovo o tom, jestli si měl s těmi lidmi podávat ruku nebo ne. Takže opravdu – dětinská hra, myslím, že nerozumná. Nerozumná." viz zde http://www.klaus.cz/clanky/1633 K tomu si připočtěte letošní podpis smlouvy a jaderných zbraních a nedávnou návštěvu. Evidentní důkazy pro Klausovu velezradu :-))) Jo, velice silně mi to připomíná situaci, kdy eurofilové z EU Declana Genleyho považují za agenta USA a čeští eurofilové zase za agenta Kremlu. :-))) Mimochodem, v těch Vašich slavných odkazech není ani jeden jediný důkaz pro ta Vaše skandální odhalení.
Ale to nic, nebojte se. Já si vytvořím někde svůj blog a bez jakéhokoliv důkazu tam napíši, že jste agent Kremlu, KGB a GRU a budu to vydávat za zdrcující fakta. :-DDD :-P
Re: Židé přirovnali polské odpůrce mešity k antisemitům
(Dan, 15.5.2010 20:24:53)
Odpovědět
Tak to není žádné moje odhalení, na Cibulkových strán byly fotky Klause s rozvědčíkem Rybalkem už loni minimálně a pokud výpověď bývalého amerického agenty CIA v St. Barabara News pro vás není důkaz, tak pro normálního člověk si myslím že to stačí.

A co se týká pana L"libertase" tak to je ruský agent a nevím kteří eu rofilové tvrdí to co vy já to slyšel od vás prvně že je agent CIA, ten pán má ruskou minulost, sponzorovali ho ruské firmy a britský secret service ho v minulosti kvůli jeho podezření ze špionáže pro rusko i vyšetřoval, ta kauza praskla a irové mu přestali věřit :-)


euroskeptikové jsou 5. kolonou rusů, nikoliv američanů, to je krásně vidět i na jejich postojích ke Kosovu a Gruzii a na mnoha a mnoha dalších záležitostech.
Nesnažte se to zamlžit, na to nemáte :-)

a na závěr zopakování politicky nekorektní reality:

Knihy Václava Klause a Livie Klausové sponzoruje Lukoil

Klausovi antiklimatické přednášky v Británii Gazprom...
Re: Židé přirovnali polské odpůrce mešity k antisemitům
(Karlos, 15.5.2010 20:46:58)
Odpovědět
Ano, ano :-))) Stejně jako Šejna vypověděl před americkým Kongresem, že Sověti přemísťovali válečné zajatce z války v Korey až do Československa a tam na nich dělali pokusy. To byl taky zdrcující důkaz pro normálního člověka. Jedna výpověď. :-)))) :-P
Re: Židé přirovnali polské odpůrce mešity k antisemitům
(Dan, 15.5.2010 23:46:37)
Odpovědět
Dívám se Karlíku, že ti došli argumenty, takže ještě jednou pro vyjasnění:

Nikdo nepopírá následují fakta:

1/ Václav Klaus byl členem komunistického prognostického ústavu založeného ruskými rozvědkami

2/ Václav Klaus se několikrát setkal /viz fotografie/ s člověkem obžalovaným v USA ze špionáže pro KGB Karlem Koecherem - s tímto člověkem sdílel v P.U kancelář

3/ 2 agenti CIA nezávisle na sobě pro 2 americké deníky vypověděli, že Václav Klaus byl spolupracovníkem KGB a jako takový byl byl vyslána na americkou misi, ti 2 svědci ho měli sledovat-agenti CIA.

4/ Václav Klaus se pravidelně stýká s rozvědčíkem Rybalkem /agent KGB a zvláštní zmocněnec sovětu v čssr pro dohled nad obchodem s českým uranem/ - viz. fotografie

5/ Václav Klaus podporuje zakladatele Libertas, vyšetřovaného britským Secret Servicem pro špionáž ..

6/ Václav Klaus otevřeně v mnoha situacích podporuje Rusko - Ingolstad viz. články Petra Pitharta, Rumla, Urbana a dalších o blokaci německé cesty,Kosovo, Gruzie, dostavba Temelína ruskými společnostmi

7/ Václav Klaus se tajně opakovaně setkává s manažery Lukoilu /nafocenu reportérem Reflexu/

8/ Václav Klaus příjmá úplatky, sponzorské dary od Lukoilu na svoje knihy a Gazpromu na svoje meetingy v Británii a dalších zemí


Všem doporučuji, sledujte toho kryptožida jak se chová vůči Rusku, je to vlastizrádce a nebezpečný člověk.
tento článek napsal agent FBI Robert Eringer, a nebyl jediný...
(Khuma, 15.5.2010 23:58:41)
Odpovědět
The Santa Barbara News Press napsal o Prófovi že je ˝dlouhodobý komunistický kolaborant, který může být dodnes pod vlivem ruských tajných služeb˝. Asi již nelze dokázat, že byl v 1962 získán jako agent pod krycím jménem Vodička StB, protože svazek byl v rámci Fondu Z zlikvidován. Duplikát jeho svazku byl v říjnu 1989 předán do SSSR, dnes je uložen u Ruské SVR pod krycím názvem ˝Kolešnikov˝. Od roku 1998 se scházel s agentem ruské SVR...
Re: tento článek napsal agent FBI Robert Eringer, a nebyl jediný...
(Dan, 16.5.2010 0:06:09)
Odpovědět
Já jsem osobně mluvil s bývalým plukovníkem STB Duškem - v Brně pracoval coby důchodce ve skladu mého bratra, který mi říkal, že mikrofiše s informacemi o Klausovi, nafocené archivní složky, které byly zničeny, on osobně je posílal do Moskvy po nějakém rusovi...

Klausovi materiály prý podle Duška zlikvidoval jeho tchán, známý slovenský estébák.
Re: tento článek napsal agent FBI Robert Eringer, a nebyl jediný...
(Dan, 16.5.2010 0:06:14)
Odpovědět
Já jsem osobně mluvil s bývalým plukovníkem STB Duškem - v Brně pracoval coby důchodce ve skladu mého bratra, který mi říkal, že mikrofiše s informacemi o Klausovi, nafocené archivní složky, které byly zničeny, on osobně je posílal do Moskvy po nějakém rusovi...

Klausovi materiály prý podle Duška zlikvidoval jeho tchán, známý slovenský estébák.
Re: tento článek napsal agent FBI Robert Eringer, a nebyl jediný...
(Dan, 16.5.2010 0:11:59)
Odpovědět
Ano, to jsem přesně měl namysly, Eringer pracoval 10 roků pro FBI a později coby agent CIA sledoval Klause na jeho cestě v USA coby spolupracovníka KGB.

Ale to není jediný článek o našem panu prezidentovi, napsal o něm i Andrej Ribkin, dvojtý agent, krtek, který si odpikával v USA ve vězení trest za špionáž, uvádí Václava Klause s Lechcem Valesou jako 2 ruské agenty, nachystané k převzetí moci po revoluci v Polsku a československu..


To jsou náhodičky že :-)
Re: Židé přirovnali polské odpůrce mešity k antisemitům
(Karlos, 16.5.2010 13:36:34)
Odpovědět
To jsou zdrcující "fakta", Daníčku. :-)))) "Nikdo nepopírá, že Václav Klaus přijímá úplatky." :-))) "Václav Klaus byl členem komunistického prognostického ústavu založeného ruskými rozvědkami." Tak to jsou všichni dnešní pamětníci agenti Ruska - tehdy totiž řídili komunisté všechno. I moji prarodiče jsou ruští komunističtí agenti, protože tehdy pracovali pro podnik, který řídili komunisté. :-))) Váš protiklausovský spolubojovník Khuma mě taky pobavil."Je dlouhodobý komunistický kolaborant, který může být dodnes pod vlivem ruských tajných služeb." Noviny napíší a je to hned pravda. "Může být", "může být", "může být". :-))) Ano, ano, já taky "mohu být".
Jenom bych Vás všechny chtěl upozornit na jednu věc. Pokud máte zcela jasné a zdrcující důkazy o tom, že náš prezident je agentem Kremlu a vlastizrádecm, tak to musíte jít oznámit na nejbližší policejní stanici, jak praví zákon. Jinak totiž můžete jít sedět až na 3 roky do vězení Vy. Tak co, už se těším na ta trestní oznámení na Klause :-DDD :-P
Re: Židé přirovnali polské odpůrce mešity k antisemitům
(Pepan, 15.5.2010 21:33:18)
Odpovědět
A co když pn Klaus létá ještě častěji do USA než do Moskvy? Je také agent CIA? V USA byl celkem určiě vícekrát než v Rusku (různé konference, přednášky ..)
Re: Židé přirovnali polské odpůrce mešity k antisemitům
(Felix, 15.5.2010 15:45:03)
Odpovědět
Jo, ale proč jsem to otevřel: Jak můžou být Poláci proti mešitě, vždyť jejich slavný spoluobčan Jan Pavel II. tak miloval islám, že i Korán políbl. To si Poláci s tím protestem proti mešitě dovolili dost!
Re: Židé přirovnali polské odpůrce mešity k antisemitům
(Pepan, 15.5.2010 16:32:56)
Odpovědět
Felixi, základní náboženství světa se musí navzájm respektovat a mít k sobě určitou úctu. Ale bohužel si také nesmí ustupovat - křesťanství v domovské Evropě islámu ustupuje, což by se v islámském světě stát nemohlo. Mešity se v Evropě staví ve velkém (jen ve Francii stovky, v Němcku desítky) - v islámském světě je stavba křesťanského světa vyjímky, běžná je spíše likvidace (před několika lty vypalování kostelů v Turecku, vypálení pravoslavných kostelů v Kosovu, ničení kotelů v Kurdistánu, zatýkání a věznění těch kdo přejdou z islámu na křesťanství v Pákistánu a Iránu ..
Re: Židé přirovnali polské odpůrce mešity k antisemitům
(Zacheus, 15.5.2010 21:38:32)
Odpovědět
Jestliže se i tato vlivná zednářská lóže zasazuje za stavění mešit v Evropě, tak už chápu,proč je jich zde už tolik postaveno a proč obrana proti islamizaci Evropy, kterou si podle mého názoru většina řadových (nemuslimských) občanů nepřeje, je téměř nemožná. To je bohužel dnešní realita Evropy a její temná budoucnost.
Re: Židé přirovnali polské odpůrce mešity k antisemitům
(Pepan, 15.5.2010 22:19:34)
Odpovědět
Pokrytci - to bych chtěl vidět jak by tito polští židovští aktivisté podporovali stavby mešit v Izraeli - nejspíš by dostali velmi brzy přes ústa. A tady žvaní a podporují nepřizpusobivé Romy - také si je mohou vzít do Izraele a vylítli by i s nimi.
Re: Židé přirovnali polské odpůrce mešity k antisemitům
(To Pepan, 16.5.2010 15:43:46)
Odpovědět
Ale jistě uznáte, nikdo nebude destabilizovat Izrael - na to je přece dobrá Evropa.
Re: Židé přirovnali polské odpůrce mešity k antisemitům
(Karl von Siebentannen, 16.5.2010 12:51:39)
Odpovědět
Pokud jste si nevšimli, Židé vždy kopou jen sami za sebe.Zásada nezásada.
Re: Židé přirovnali polské odpůrce mešity k antisemitům
(Robin, 16.5.2010 19:37:36)
Odpovědět
Kdo ví jak to bylo třeba kdysi s Novou - spor dvou Židů český Železný a americký Lauderer, kdy naše republika přišla o 11 miliard a pražská židovská obec hned dostala od Lauderera nějaký milionek jak dar.
Re: Židé přirovnali polské odpůrce mešity k antisemitům
(Hardy, 18.5.2010 21:01:07)
Odpovědět
Vidiš to velmi zjednodušenou optikou Robine, tam se na tom hlavně a nejvíc podepsala ČSSD a jí ovládaná tehdy Rada pro tel. vysílání.