reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Komu vadí Michal Semín?

Autor: Martin Kavka | Publikováno: 21.5.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Mnozí jistě znají toto jméno a někteří i jeho blog. Je velice častým námětem povídek od paní Věry Tydlitátové, která, kdykoliv napíše něco o židovství, tak neopomene zmínit dva lidi. Pana Radomíra Malého a Michala Semína.  Někdy jsem paní Věru Tydlitátovou podezříval, že kdyby Michal Semín a  pan doktor Malý neexistovali, tak by si je vymyslela, aby se jí lépe psalo.

Pro liberálně- levicový okruh je pan Semín vtěleným zlem, protože píše v duchu katolické nauky, ale zde by se dalo říci, to dělají přeci i jiní katolíci a naopak tito jsou v této multikulturně náboženské frakci velice dobře zapsáni, tak kde je problém?

Prvním „hříchem“ Michala Semína je jeho postoj k životu. Zcela v duchu katolické tradice a nauky odmítá jakékoliv potraty, jakékoliv umělé překážky, které se eufemisticky nazývají antikoncepcí.

Druhým „hříchem“ je jeho postoj k ostatním náboženstvím a odloučeným křesťanským bratřím. Ale může jako katolík jednat jinak?  Může se stavět shovívavě k judaismu, islámu, buddhismu, když tyto náboženské systémy popírají nauku katolické církve a základy křesťanství?  Asi těžko, jinak by nemohl být katolíkem.

Třetím „hříchem“ Michala Semína je jeho postoj k liberální společnosti, která nestojí již pouze na právních základech a historických kořenech, ale velice často na nátlakových akcích různých aktivistů, multikulturních inženýrů, snažících se do naší společnosti implementovat různé cizorodé prvky, které v naší kultuře a civilizaci působí jako paraziti, snažící se zničit pro ně nové prostředí a uzpůsobit si jej obrazu svému.

Čtvrtým a možná největším „hříchem“ Michala Semína je nejspíše jeho samotná existence. Napadá mě, že kdyby multikulturalisté, levicový inženýři, genderové skupiny mohli upalovat, tak Michal Semín bude mít tu čest té největší hranice v celé Evropě.

Přeci jen, označuje za hřích vše, co se dnes pokládá za normální a přirozené, zcela v duchu – „Nenáviď hřích, ale miluj hříšníka“ A jestli je Michal Semín pro mnohé fanatik a klerofašista, tak ještě větším fanatikem a klerofašistou z tohoto pohledu byl Náš Pán Ježíš Kristus. Mnozí vidí u Krista jen jeho přikázání lásky k druhým a miluj své nepřátele, ale už nevidí rozkopané pohanské kupecké stánky v Chrámu, již nevidí prokletí neplodného fíkovníku.

A jsem rád, že jsou lidé jako Michal Semín. Není špatné, když v tomto světě jsou majáky, které ukazují, že Tma nad Světlem ještě nezvítězila. To, že se Rýn vlil do Tibery totiž ještě neznamená, že z Tibery se stane Rýn.

http://martinkavka.blog.idnes.cz/

reklama
2032 čtenářů | 61 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Komu vadí Michal Semín?
(drak, 21.5.2010 7:03:36)
Odpovědět
Je to prostě blbec a náboženský fanatik. tak vadí. Chraň nás pánbu, před takovými Semíny.
Re: Komu vadí Michal Semín?
(Daniel Makay, 21.5.2010 7:22:13)
Odpovědět
Jsem protestant, ale rozhodně až na některé kontroverze ohledně pár katolických nauk s Michalem souhlasím. Je mi naprosto jedno co o něm říkají pohané, ti ničemu nerozumí jsou nadutí, vzpurní a pyšní. To říká Bible a je to pravda.
Re: Komu vadí Michal Semín?
(drak, 21.5.2010 8:43:39)
Odpovědět
Chraň nás bohové před Danielem Makayem a jemu podobnými pitomci.
Re: Komu vadí Michal Semín?
(josef Trubka, 21.5.2010 9:17:34)
Odpovědět
Draku, jsme na prahu civilizačního střetu s Islámem.Buď se semkneme pod křesťanským křížem a vyhrajeme , nebo nás muslimáci nejprve zdimmizují ( totéž co zhynpnotizují) a pak za s mečem v ruce obrátí na svoji víru.Ve starých zemích EU jsou už kulturně odepsní právě díky kulturně hodnotovému relativismu.S muslimáky ale nebudeš moci diskutovat až přijdou oš...t třeba tvoji 10ti letou dcerou - normálně se tomu říká podle práva šarija vynucený snatek.Jsi zasažen virem havlismu, který rozežírá jako rakovina naši civilizaci.
Re: Komu vadí Michal Semín?
(drak, 21.5.2010 9:43:28)
Odpovědět
Tady je to jak u blbých na dvorku. Jak se člověk otře o křesťany, okamžitě se vytáhne strašák islámu. už jste s tím trapní, je to furt dokola. Toto rozdmýchávání náboženské nesnášenlivosti je snad protizákonné.
Re: Komu vadí Michal Semín?
(Pepan, 21.5.2010 10:39:30)
Odpovědět
Draku - mýlíš se. Islám ze své historické a věroukové podstaty chce dobýt Evropu a křesťanství mu v tom bránilo a musí bránit, bezvěrci neznamenají proti pevné víře nic - připomínka bitvy 11.9.1698 u Vídně, kdy asi po 500 letch útoků na Evropu byli Turci konečně poraženi spojenými vojsky křesťanských evropských panovníků. Heslo "Kdo se nepoučí z minulosti nemá budoucnost " dále platí. Do Evropy se již přemístilo 14 milionů muslimů a mají několikanásobnou porodnost než původní obyvatelstvo - nemusí zvítězit bojem, ale va.ginami (Kaddafí)
Re: Komu vadí Michal Semín?
(drak, 21.5.2010 10:43:24)
Odpovědět
Bla bla bla, zase ten stejný strašák je tady. To fakt neumíte nic jiného, než strašit malá děcka? Už jste s tím k smíchu.
Re: Komu vadí Michal Semín?
(Pepan, 21.5.2010 10:53:06)
Odpovědět
Draku - Tvé názory ti nevyvrátím do té doby až budeš mít za sousedy muslimy jak Francouzi a občas ti podpálí auto (v průměru za noc děti převážně muslimských imigrantů ve Francii za noc podpálí 10 aut) anebo až budeš slvit vánoce, budeš muset zatemnit okna aby jsi neurazil náboženské cítění muslimů (viz např. Birmingham, muslimská Bosna..)
Re: Komu vadí Michal Semín?
(drak, 21.5.2010 10:58:46)
Odpovědět
Hlavně hodně strašit, třeba někoho postrašíte. Mně osobně děsí i představa, že mám za souseda někoho jako je Semín, to teprve musí být k zblití.
Re: Komu vadí Michal Semín?
(Pepan, 21.5.2010 11:09:31)
Odpovědět
Draku nestraším Tě. Přečti si světové statistiky porodnosti, zločinnosti, emigračních problémů a hlavně si zajeď do arabských předměsí Paříže, do škol jak se tam mladí muslimové chovají k učitelům, projdi se muslimskými čtvtěmi Londýny či Birminghamu, zeptej se obyvatel Osla, kdysi bez krádeží a zločinů - kdo tam krade a znásilňuje jejich ženy. Nevyšší představitelé EU by z Vás nyní ale měli radost.
Re: Komu vadí Michal Semín?
(drak, 21.5.2010 11:14:16)
Odpovědět
Pepane, tohle je agitka. Nezpochybňuju potíže. Zpochybňuje řešení pomocí křesťaství. Tak už té agitace nech.
Re: Komu vadí Michal Semín?
(Pepan, 21.5.2010 14:31:13)
Odpovědět
Multikulturní spory a potíže s imigranty křesťnství nevyřeší ale podrývání autority církve v Evropě stoprocentně zvýší aktivitu muslimů a jejich sebevědomí. Ve V. Británii se již vykytly výzvy, že by pro britské muslimy nemělo platit britské právo ale islámské. To je trochu rozdíl.
Re: Komu vadí Michal Semín?
(drak, 24.5.2010 7:19:00)
Odpovědět
"Multikulturní spory a potíže s imigranty křesťnství nevyřeší ale podrývání autority církve v Evropě stoprocentně zvýší aktivitu muslimů a jejich sebevědomí. "

To je právě to strašení, které je úplně pitomé. Podrývání autority VŠECH církví a náboženství, aktivity muslimů logicky nezvýší.
Re: Komu vadí Michal Semín?
(PetrW, 26.5.2010 0:43:52)
Odpovědět
Co se týče ohrožení Evropy islámem s vámi souhlasím, ale není mi jasné co má obrana vymoženosti SEKULÁRNÍ, demokratické společnosti založené na racionálnu společného s nějakým semykáním se "pod křížem" (což mi přijde s trochou nadsázky jako vytloukání klínu klínem s tím rozdílem že ten jeden klín už známe), tím méně pod vedením fanatiků a demagogů jako je Semín, který narodit se o pár století dřív by se jistě plně realizoval v inkvizici nebo upalování "heretiků" jako Hus nebo Bruno.
Re: Komu vadí Michal Semín?
(dub, 21.5.2010 21:12:12)
Odpovědět
Zato z tebe,ty hňupe,osvícenectví přímo září..
Re: Komu vadí Michal Semín?
(JosefB, 21.5.2010 9:40:18)
Odpovědět
Vrána k vráně sedá, blbec blbce propaguje - a WO TOM TO JE !
Re: Komu vadí Michal Semín?
(drak, 21.5.2010 9:44:04)
Odpovědět
Taky si to myslím.
Re: Komu vadí Michal Semín?
(ABC, 21.5.2010 9:53:30)
Odpovědět
Takže jste si k předřečníkovi přisedl?
Re: Komu vadí Michal Semín?
(drak, 21.5.2010 9:54:25)
Odpovědět
A pročpak si přisedáte vy?
Re: Komu vadí Michal Semín?
(Peťa, 21.5.2010 11:30:51)
Odpovědět
Na to by se dalo ve stejném duchu říci: Vrána k vráně sedá, blbec s blbem souhlasí :-)
Re: Komu vadí Michal Semín?
(drak, 21.5.2010 11:43:06)
Odpovědět
Přisedáš k ABC?
Re: Komu vadí Michal Semín?
(jan kolář, 21.5.2010 17:52:27)
Odpovědět
Požírači hostií a uctívači Hitlerova kulometčíka - spojte se !
Re: Komu vadí Michal Semín?
(Pepan, 21.5.2010 10:31:47)
Odpovědět
Evropa potřebuje stmelující náboženství křesťanství - ale ne cvoky co zakazují antikoncepci nebo svobodné rozhodování žen o tom, zda potomka chtějí nebo nechtějí (ty odložené a nechtěné v těžkých podmínkách budou živit Semínové). Specielně bych zavedl i zákon - která žena má dvě děti a vůbec se o ně nestará, plodí děti jen pro zvýšení sociálních dávek - povinně sterilizovat!
Re: Komu vadí Michal Semín?
(drak, 21.5.2010 10:35:43)
Odpovědět
Evropa se musí konečně zbavit všech náboženství, protože jsou líhní fanatiků a duševně zmrzačených lidí, jejichž jediným cílem, je dosáhnout u ostatních stejného poškození.
Re: Komu vadí Michal Semín?
(drak, 21.5.2010 10:41:33)
Odpovědět
Tak jsem si toho blba Semína vygooglil, on má sedm dětí, kterým zajisté vymývá od malička mozek. Jestlise tak budeme množit dál, tak za prvé budeme všichi blbý jako troky a za druhé pochcípáme hlady, páč nás tato planeta neuživí.
Re: Komu vadí Michal Semín?
(Pepan, 21.5.2010 10:49:03)
Odpovědět
Semína se úplně nezastávám - ale pokud dobře vychovává 7 dětí z kterých budou pracovití a slušní občané, je to v pořádku. Má ty děti třeba i za u nás propagované homouše nebo za ty kterým se do dětí kvůli pohodlí nechce. A budou muset pracovat i bohužel i na ty děti nepřizpůsobivých a za ně.
Re: Komu vadí Michal Semín?
(drak, 21.5.2010 11:03:10)
Odpovědět
Nemůžeme mít po sedmi dětech, ať dobře vychovaných nebo ne, neuživí nás to tady, je vám to jasné?
Re: Komu vadí Michal Semín?
(Pepan, 21.5.2010 18:00:54)
Odpovědět
Cikánská rodina je uživí s přehledem a ještě má na chlast - nebo nacpe do dětských domovů. Panu Semínovi třeba pomáhá katolická Charita.
Re: Komu vadí Michal Semín?
(Marie Vychodilová, 22.5.2010 9:30:07)
Odpovědět
Hodně dětí je znakem primitivní mysli. Pak to šousták Semín dohání katolickými bláboly.
Re: Komu vadí Michal Semín?
(drak, 24.5.2010 7:20:20)
Odpovědět
A když budeme mít všichni sedm dětí, tak katolická charita zkrachuje.
Re: Komu vadí Michal Semín?
(Pepan, 21.5.2010 10:57:33)
Odpovědět
Draku - Vy jste totální nevzdělanec. Vždyť víra v bohy a pak náboženství provází člověka od začátku jeho historie. Nikdo Vám nebere ateismus - ale stále ve světě i v Evropě bude většina lidí věřících - i když to nebude přímo praktikovat v kostele nebo mají o Bohu trochu jinou představu než katolíci. Jděte třeba na přednášku známého vědce astrofyzika Grygara, třeba se Vám v palici rozsvítí.
Re: Komu vadí Michal Semín?
(drak, 21.5.2010 11:02:02)
Odpovědět
Je třeba, aby se v palici rozsvítilo všem náboženským bláznům.
Re: Komu vadí Michal Semín?
(dub, 21.5.2010 21:15:58)
Odpovědět
Nu,mám pocit,že Grygarovi v posledních letech spíše zhaslo..
Re: Komu vadí Michal Semín?
(josef Trubka, 21.5.2010 10:38:30)
Odpovědět
a já bych zavedl, že prezident by měl darovat zlatý Svatováýclavský dukát původní češce, které nežila na dávkách a její manžel nebyl ve výkonu trestu ( nutná omezující podmínka) pokud porodí více jak 4 děti včetně.Je třeba rehabilitovat mateřství a odhodit úpadkový ateistický židovský liberalismus, který jenom rozežírá hodnoty a národy a plodí další a další relativismus hodnot
Re: Komu vadí Michal Semín?
(drak, 21.5.2010 10:44:54)
Odpovědět
Napřed se budeme množit jako králíci a pak nám nezbude než umřít hlady, fakt křesťanská blbost.
Re: Komu vadí Michal Semín?
(josef trubka, 21.5.2010 10:47:56)
Odpovědět
Drak.nejspíše budeš žid. takovou nenávist ke své kultuře evropan nemůže mít.
Re: Komu vadí Michal Semín?
(drak, 21.5.2010 11:00:47)
Odpovědět
Co je to do toho, co jsem já, ty jsi zase trubka s křesťansky vymytým mozkem.
Re: Komu vadí Michal Semín?
(Libor, 21.5.2010 11:30:42)
Odpovědět
Já se Vám divím,že s tím kreténem ztrácíte čas.
Re: Komu vadí Michal Semín?
(Pepan, 21.5.2010 11:04:31)
Odpovědět
Draku - on je velký rozdíl když se lidstvo množí jako celek jako myši (černoši na polopoušti s 15 dětmi), zde s Tebou souhlasím - za 4 miliony se vytvořila 1 mld lidí, nyní na to stačí 25 let. Ale druhá věc je aby nás v naší republice z ekonomických a etnických důvodů neubývalo (těch 10 milionů bylo jetě za komunistů vypočítáno pro naši zem jako ekologicy přijatelné optimum) - a úbytek dětí neby vyrovnáván přílivem nepřizpůsobivých azylantů, emigrantů a lidí z jiných kultur a náboženství - to vždy přinese problémy, přinejmenší větší zločinnost.
Re: Komu vadí Michal Semín?
(drak, 21.5.2010 11:11:53)
Odpovědět
Souhlasím, že je nutné se obejít bez nepřizpůsobivých, jinak klidně nás ubýt může. S 9 mil. obyvatel to tu zvládneme taky a budemem víc v klidu.
Re: Komu vadí Michal Semín?
(Pepan, 21.5.2010 18:03:23)
Odpovědět
Také souhlasím - ale to by nás nesměli řídit z Brusele.
Re: Komu vadí Michal Semín?
(Pepan, 21.5.2010 10:45:13)
Odpovědět
Něco takového podobného zde už dávno bylo - myslím že tyto starající se ženy za Zápotockého - s dětmi nad 3 dostávaly u příležitosti MDŽ dary a vyznamenání. Souhlas.
Re: Komu vadí Michal Semín?
(c, 21.5.2010 10:57:46)
Odpovědět
At tahne do Polska, tam by byl mezi svejma. Lidi jako Semin jsou ostudou katolicke cirkve a duvod, proc se od ni mnozi odvraci.
Re: Komu vadí Michal Semín?
(LPe., 21.5.2010 11:33:28)
Odpovědět
Nevím, Pepane, co je správné na tom, že ženy mají právo zabít svého potomka. Nejen, že je to vražda, ale ti muslimové nás kvůli tomu demograficky přejedou. V Nizozemí budou mít většinu už za 15 let. V západní Evropě průměrně za 40 let.
Re: Komu vadí Michal Semín?
(LPe., 21.5.2010 11:35:12)
Odpovědět
Draku, vám tu nadvládu islámu přeju. To není strašení, to jsou demografická fakta.
Re: Komu vadí Michal Semín?
(LPe., 21.5.2010 11:36:19)
Odpovědět
Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
Autor: LP | Publikováno: 8.9.2009

Až povládne v Evropě islám, homosexuálové a feministky budou ještě s láskou vzpomínat na nás pravičáky, konzervativce, reakcionáře a „xenofoby“, protože my bychom jim na rozdíl od muslimů zaručili klasicky liberální občanské svobody. Až ovládne Evropu islám a jako politicky-právní konstituční systém bude ustaveno právo šária, které bude homosexuály posílat na smrt a z žen učiní podřadné bytosti, které může jejich muž kdykoli zmlátit, bude již pro ně pozdě.

Neomarxistická nová levice (multikulturalisté, feministé, genderisté, homosexualisté, političtí korektčíci…) si neuvědomuje, že podporou multikulturalismu, tedy podporou hodnot invazivních kultur imigrantů a potlačováním hodnot Západní civilizace, připravuje nastolení teokratického práva šáría, které zasadí ránu z milosti dekadentní postmoderní postZápadní postcivilizaci a všechny novou levicí hýčkané „menšiny“, jako jsou homosexuálové, feministky atd., se budou mít pod vládou islámu o dost hůře (nebo se nebudou mít vůbec).

Neomarxisté si rovněž neuvědomují, že svým rozvracením klasické Západní rodiny spojeným s úbytkem populace Západu tuto demografickou a civilizační přeměnu urychlují. Vraždou Západu levičáci zároveň uskutečňují sebevraždu jimi milovaného postZápadu.

Muslimů v Evropě jak díky imigraci, tak i díky natalitě imigrantů kvapem přibývá a už i oficiální politicky korektní média potvrzují, že ve státech západní Evropy muslimové nejpozději do 40 let získají většinu. To vše díky politicky korektní a multikulturní otevřené imigrační politice.

Muslimové pak ani nepotřebují k rozšíření dar al islám nějaký džihád či teroristické útoky. Díky nárůstu muslimských voličů zavedou prostřednictvím demokratických voleb právo šáría jako oficiální konstituční rámec státu (podobně jako se NSDAP as KSČ chopily demokratickými volbami moci). Místo Evropské unie zde bude Unie evropských emirátů či Svaz evropských islámských republik (Což je také důvod proč by státy středovýchodní Evropy měly EU co nejdříve opustit a chránit své hranice – EU totiž zavádí společnou imigrační politiku a západní státy se třeba budou snažit části svých imigrantů zbavit. A až budou ovládnuty muslimy, ti sem vpustí další své bratry. Ostatně však soudím, že EU čili Eurábia proto musí být zničena).

Nová levice tedy podřezává sama větev své vlastní postcivilizaci. Všechny feministické a homosexualistické „výdobytky“, jako jsou kvóty pro ženy, registrované partnerství, homosexuální a feministická propaganda ve školách, jsou již jen labutí písní postcivilizace, která bude nahrazena něčím radikálně odlišným. Postcivilizace se dlouhodobě nemůže udržet. Jednoduše vymře, protože opouští klasické tradiční rodinné hodnoty, které jsou zárukou udržení populace a s ní i civilizačních hodnot. Stará evropská populace vymírá. Nová muslimská populace si sem prostě jednoduše přenese svou vlastní civilizaci ze severní Afriky a Asie a evropská minorita se jí bude muset podřídit.

Právo šáría, oficiální muslimský právní systém, o jehož nastolení musí z definice své víry usilovat každý muslim, totiž ukládá za homosexualitu smrt, za odpadení od muslimské víry smrt, ženy jsou de facto majektem manžela, ten je může bít a může se s nimi kdykoli rozvést. Ateisté v takovémto systému nebudou mít žádná práva a mohou být de facto rovněž legálně zabíjeni. Křesťané, židé, hinduisté a (zoroastriánci) jsou dle šáríi sice podřadným obyvatelstvem, ale pokud se podřídí nadvládě islámského státu a platí daň z hlavy, mohou ve skrytu vyznávat své náboženství a přežít.

Konzervativec si pak jen škodolibě řekne: máte, co jste chtěli, já to jako křesťan už nějak překlepu, ale vy, homosexuálové, kteří jste úředně registrovaní, budete naraženi na kůly – onou inkriminovanou částí těla (jak se běžně děje v islámských zemích, kde platí právo šáría). Muslimové si prostě jen vezmou seznamy státem registrovaných homosexuálních osob a vykonají exekuce.

Já si mezitím jako křesťan budu někde v skrytu tu svojí whisky (i whiskey) pít a na rozdíl od vás, nebudu na krku laso mít… Jsem ochoten bránit Západní civilizaci, ale proč si mám nechat dělat vrásky kvůli nějaké odporné postZápadní postcivilizaci a kvůli vyznavačům anální penetrace…

Myslím, že rozumné feministky a rozumní homosexuálové (jako třeba Pym Fortuyn či Ayan Hirsi Ali) by s konzervativci mohli uzavřít rozumnou Dohodu o záchraně Západní, nikoli postZápadní civilizace (případně posléze i Modré, nikoli Zelené planety): My, feministky, budeme dokonale uspokojené s klasicky liberálními svobodami z 19. století, nebudeme požadovat kvóty do parlamentu, do zaměstnání a nebudeme požadovat oficiální výchovu k feminismu, genderismu a homosexualismu a dalším idejím neomarxistické nové levice na všech úrovních škol. Nebudeme svými šílenými návrhy rozvracet klasickou Západní rodinu, která prostřednictvím zplozených dětí s budoucím volebním právem zachová klasické Západní liberální svobody. Podpoříme proto rovněž i zákaz zabíjení nenarozených dětí – potratů. Nebudeme podporovat pozitivní diskriminaci. My, homosexuálové, nebudeme požadovat manželství, registrované partnerství, adopci dětí a veřejné uznání našeho deviantního způsobu života a svou úchylku budeme udržovat ve svém soukromí. Nebudeme pořádat gay parády a nebudeme vystavovat své odhalené zadnice na veřejnosti. Nebudeme požadovat antidiskriminační legislativu a nepovedeme džihád proti křesťanským církvím.

My, konzervativci, pravičáci, reakcionáři a „xenofobové“ se feministickám a homosexuálům zaručujeme, že jim zachováme jejich klasicky liberální svobody. Tedy, že ženy se budou moci vdávat dle svého uvážení, volit své povolání dle oboustranné dohody se zaměstnavatelem, že budou moci vlastnit majetek, že nebude legální, aby je muži a manželé mlátili atd. Homosexuálům zaručujeme, že nebudou trestáni za svůj odporný homosexuální styk, pokud ho budou provádět v soukromí. Přistoupíme k zastavení neZápadní imigrace do evropských zemí a imigranté, kteří se nebudou chtít asimilovat, budou vyhoštěni do zemí svého původu. V případě napadení naší vlasti a Západní civilizace nasadíme k její obraně a k obraně svých a vašich (tedy našich) svobod své životy.

To je myslím dobrý návrh rozumného modu vivendi a pro ustavení koaliční vlády Západní spásy. Tak co novolevičáci, homosexuálové a feministky, příjmete náš návrh dobré vůle na záchranu Západní civilizace, nebo si raději necháte ještě na pár let svou postcivilizaci a zanedlouho pak budete žít či umírat pod bičem islámu?
Re: Komu vadí Michal Semín?
(drak, 21.5.2010 11:45:33)
Odpovědět
Od křesťaské kritiky je třeba obrátit pozornost k protimuslimské agitaci. Furt dokola, nic jiného neumíte.
Re: Komu vadí Michal Semín?
(Josef Trubka, 21.5.2010 23:23:38)
Odpovědět
LPe.Perfektní článek.Samozřjmě, že dojde také na havlisty, veskrze jde o huliče a s nimi se muslimáci nebudou také mazlit.
Re: Komu vadí Michal Semín?
(PetrW, 26.5.2010 1:01:55)
Odpovědět
"až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly"
co se týče téhle 'kratochvíle' mám dojem mezi musulmany a lidmi jako Semín zrovna moc velký rozdíl není (ti druzí k tomu v sekulární společnosti naštěstí už nemají příležitost), každý by to jen dělal inspirován vlastní pohádkovou knížkou údajně obsahující "Pravdu", kde v jedné je hlavní hrdina pedofil v té druhé pán co chodil po vodě.
Re: Komu vadí Michal Semín?
(kingsfield, 21.5.2010 11:39:40)
Odpovědět
Kafkaesque!!! No more to say.
Re: Komu vadí Michal Semín?
(LPe., 21.5.2010 12:20:32)
Odpovědět
Milý draku, až v Evropě nebude křesťanství a bude tady islám, s láskou budete vzpomínat na křesťany.

Bez obrany tradičních z křesťanství vycházejících hodnot (či z přirozeného zákona) se Evropa prostě neuhájí.

Nikdo nikoho nechce nutit, aby přestoupil na křesťanskou víru. Víra je dar, který není každému dán.

Jde ale o to, aby si ateisté, kterým jde o přežití naší civilizace, uvědomili pozitivní stmelovací funkci křesťanství pro morálku, společnost a civilizaci. Takovým člověkem je třeba pan Tomský, který nemá víru, ale eticky je blízko katolictví. Podobně třeba i Klaus.

Nikdo tady nechce zavádět teokracii, ale jednoduše si uvědomte, že hedonistická postmoderní společnost se islámu neubrání, zatímco křesťanská společnost, která má ráda život jako Boží dar-plodí děti, ale zároveň se nebojí smrti a tedy i boje, protože křesťané věří v posmrtný život, civilizaci ubrání.

S bandou teploušů, feministek, lidskoprávníků, úchyláků a feťáků se proti islámu těžko ubráníte...

Je mi vás líto. Kulturní revoluce neomarxistů patrně zvítězila.
Re: Komu vadí Michal Semín?
(drak, 21.5.2010 12:50:35)
Odpovědět
"Milý draku, až v Evropě nebude křesťanství a bude tady islám, s láskou budete vzpomínat na křesťany."

To jen vaše tvrzení a stále dokola opakovaná vyhrůžka. Tak znovu, co tak Evropa bez islámu i bez křesťaství?

"Bez obrany tradičních z křesťanství vycházejících hodnot (či z přirozeného zákona) se Evropa prostě neuhájí. "

Nechci hájit křesťaské hodnoty, chci Evropu s evropskými hodnotami nezávislámi na náboženství.

"Nikdo nikoho nechce nutit, aby přestoupil na křesťanskou víru. Víra je dar, který není každému dán. "

Takže pokud nám případný neexistující bůh nedal tento dar, tak nás ani nemůže zatratit, že?

"Jde ale o to, aby si ateisté, kterým jde o přežití naší civilizace, uvědomili pozitivní stmelovací funkci křesťanství pro morálku, společnost a civilizaci. "

Křesťaství je nemorální vším, co spáchalo v historii.

"Nikdo tady nechce zavádět teokracii, ale jednoduše si uvědomte, že hedonistická postmoderní společnost se islámu neubrání,"

To je jen vaše tvrzení.

"zatímco křesťanská společnost, která má ráda život jako Boží dar-plodí děti, ale zároveň se nebojí smrti a tedy i boje, protože křesťané věří v posmrtný život, civilizaci ubrání."

To je taktéž jen vaše tvrzení a líbivá smyšlenka. Mě představa křesťanské společnosti děsí svými vymytými mozky stejně jako muslimská.

"S bandou teploušů, feministek, lidskoprávníků, úchyláků a feťáků se proti islámu těžko ubráníte..."

Pokud to těm teploušům a feministkám myslí víc než křesťanům, budou určotě lepší mež vymyté mozky, plodící další hromady spratků s vymytými mozky.

"Je mi vás líto. "
Mně vás taky.
Re: Komu vadí Michal Semín?
(LPe., 21.5.2010 13:32:41)
Odpovědět
Milý draku, nebudu již dále házet perly sviním.
Re: Komu vadí Michal Semín?
(drak, 24.5.2010 7:21:33)
Odpovědět
To byste napřed musel nějaké perly mít.
Re: Komu vadí Michal Semín?
(Petros, 21.5.2010 13:38:59)
Odpovědět
Draku, ty jsi blázen? Pravděpodobně bezdětný, bez závazků, asi student. Kolik lidí jsi ty sám už uživil, že tady tak pindáš o tom, že nás "planeta" neuživí? Až budeš trochu starší, třeba budeš mít víc rozumu.
Re: Komu vadí Michal Semín?
(Pepan, 21.5.2010 14:46:26)
Odpovědět
"pindáš o tom, že nás planeta neuživí" - pár desítek let ještě ano. Ale je rozdíl jestli na našem území žije 10 milionůobyvate nebo 5 milionů + 50 milonů přistěhovalců. Uživí se - ale má to smysl? Chceme aby zde brzy naši potomci žili jak Číňani (nakonec populaci zregulovali) a naše území byla třeba tři velkoměsta? Asi ne - tak ať se každý stát o svou populaci stará sám - jen minimální ekonomická migrace. Příklad: B. Kongo a Belgie před 50 lety obě země 10 milonů obyvatel, nyní srovnatelně Belgie 10,4 milonu a stará část Konga 50 milionů. To není normální.
Re: Komu vadí Michal Semín?
(drak, 24.5.2010 7:15:24)
Odpovědět
A co budeme dělat po pár desítkách let? Není rozumné už teď se na to připravit? Jinak už teď, pokud by každý člověk na Zemi chtěl aspoň životní úroveň naší republiky, tak bychom potřebovali 1,5 x větší zeměkouli. Tedy náš blahobyt je umožněn jen tím, že ho jinde nemají, jinak by nebyl možný. Je skutečně dobré podporovat růst obyvatelstva? Pokud si každý obyvatel ČR pořídí sedm dětí, tak jsme prostě v "prdeli".
Re: Komu vadí Michal Semín?
(Ultrafitandslim, 21.5.2010 18:20:15)
Odpovědět
Pokud nás budou bránit někteří vyžraní a tlustí křesťané, tak to toho ubráníme :-)) Neumím si takové západní bojovníky představit - nic by jste neuběhli a jako zranění by jste byli pro špitál akorát přítězí - i nesmrtelný průstřel břicha by pro vás byl smrtelný, protože by se vám ty špeky vylily dovnitř a pošli byste na sepsi...
Re: Komu vadí Michal Semín?
(:-(, 21.5.2010 17:43:08)
Odpovědět
p. Semín je možná fanatik. V tomto odkazu je text nefanatický, doporučuji k prostudování...
http://stolzova.cz/stolzova/view.php?cisloclanku=2010043001
Re: Komu vadí Michal Semín?
(kapej, 21.5.2010 18:23:04)
Odpovědět
Články pana Semína čtu pravidelně a mnohdy s jeho názory nesouhlasím. Přečtu - li si ovšem diskusi pana Draka a jeho " argumenty ", je mi líto každého dalšího slova. Nevzdělaného blbce člověk o ničem nepřesvědčí. Slovo " blbec " není uvedeno jako nadávka, ale jako klasická lékařská diagnóza.
Re: Komu vadí Michal Semín?
(drak, 24.5.2010 7:16:49)
Odpovědět
Vaše lékařská diagnóza je patrně stejná.