reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Proč Schwarzenberg lže? A za co se stydí? (Hyde Park na ČT24)

Autor: Adam B. Bartoš | Publikováno: 24.5.2010 | Rubrika: Video
Ilustrace

související články:

důležité zdroje k videu:

 

www.reformy.cz

 

Schwarzenberga pronásledují stíny Bilderbergu

Předseda TOP 09 Karel Schwarzenberg musí neustále vysvětlovat svou účast na tajném elitním setkání mocných světových finančníků a politiků před dvěma lety. 
 

Karel Schwarzenberg byl v červnu 2008 v americkém Chantilly účastníkem utajeného setkání globálních elit, které se bez zájmu médií koná každoročně už od padesátých let pokaždé na jiném místě planety.

Schůzek za zavřenými dveřmi se účastní světoví magnáti, bankéři a politici pod vedením jednoho z nejbohatších a nejvlivnějších lidí planety, finančníka Davida Rockefellera.

Schwarzenberg se na Bilderberg vydal jako tehdejší ministr zahraničí České republiky, třebaže tvrdil, že jde o jeho soukromou schůzku. Jeho krok vyvolal tehdy pobouření na české politické scéně, protože Schwarzenberg odmítl říci, o čem na tomto fóru jednal. Ve Spojených státech přitom existuje zákon, který zvoleným politikům účast na podobných setkáních zakazuje.

Předseda TOP 09 musí svou účast na konferenci Bilderberg Group vysvětlovat i po letech. V debatách a diskuzích se ho posluchači na návštěvu Bilderbergu stále ptají.

"To jsou spiklenecké teorie," odpovídal Schwarzenberg například minulý týden v pořadu ČT HydePark. "Bilderberg není žádná spiklenecká skupina, která řídí svět," dodal.

Podle něho jde o neškodné setkání, kde "mají vynikající přednášky na vysoké úrovni". "Ty jsem s radostí poslouchal, ale žádná rozhodnutí tam nepadají. Je tam spousta vlivných a zajímavých a bohatých lidí, kteří se tam setkávají, ale to není grémium, kde se dělají rozhodnutí," řekl.

Schwarzenberg: Byl jsem tam už dvakrát


Schwarzenberg v pořadu přiznal, že byl na Bilderbergu dvakrát.. "Potkal jsem tam spousty zajímavých lidí slyšel spousty zajímavých přednášek, ale to je vše," tvrdí. Podle něj není Česká republika pro skupinu Bilderberg nijak zajímavá.

Na otázku reportérky, proč Bilderberg tedy budí na veřejnosti takové vášně, odpověděl: "Protože se objevily knihy, které viní Bilderberg, že to je uskupení mocných a bohatých, kteří usilují o vládu nad světem a chtějí nastolit Nový světový řád. Což jsou ovšem veliké pitomosti," řekl Schwarzenberg.

Podobně musel stejné dotazy odrážet před časem i místopředseda TOP 09 Miroslav Kalousek. Ve stejném pořadu dostal otázku, zda mu nevadí, že se jeho kolega účastní tajných schůzek.

Kalousek se snažil z dotazu utéci ironickou poznámkou, že to je podobný dotaz, jako otázka, zda on sám není agentem sionských mudrců. Moderátor ale namítl, že skupina existuje a schází se a jde tudíž o legitimní otázku.

"Jezdí tam významní lidé z celého světa, já nejsem významný člověk, Karel Schwarzenberg je. Je to jeho ryze soukromá aktivita. Já si nemyslím, že se tam konají jakákoli spiknutí. Za prvé to nevím, a za druhé, i kdyby mi to Karel Schwarzenberg řekl, tak protože to je jeho ryze soukromá aktivita, tak já nemám žádné právo mluvit o jeho soukromých schůzkách," řekl Kalousek.

Elitní setkání konané každoročně za enormních bezpečnostních podmínek a bez jakýchkoli výstupů do médií se ale neschází jen kvůli přednáškám, jak předseda TOP 09 praví. Kritici Bilderbergu upozorňují, že vlivní účastníci setkání se na schůzkách radí, jak řídit politické a ekonomické dění nejen v jednotlivých zemích, ale hlavně na globální úrovni. Před časem například vyšlo najevo, že skupina už od padesátých let připravovala zavedení jednotné evropské měny.

Setkání se například účastní "vyvolení" lidé, kteří jsou poté instalováni do významných politických pozic (Barack Obama, Tony Blair, nebo nejnověji evropský prezident Herman Van Rompuy).

Investigativní novináři, kteří mají své zdroje uvnitř skupiny a někdy se jim podaří získat program probírané agendy, podávají svědectví o tom, že daná témata se týkají různých aspektů připravované světové vlády, počínaje řízením ekonomické krize, přes plánovaný zánik amerického dolaru až po vznik celosvětového ministerstva zdravotnictví a financí.

V době, kdy se setkání účastnil Schwarzenberg, se například probírala Lisabonská smlouva. Vedle Schwarzenberga byl pozván i zástupce Irska, protože Česká republika a Irsko byly v té době jediné dvě země, které podpis smlouvy ohrožovaly.

Podle španělského deníku Público by se letošní setkání Klubu Bilderberg mělo konat 3. až 6. června v katalánském letovisku Sitges, jižně od Barcelony. Týkat by se mělo globální ekonomické vlády, jejíž kontinentální verzi v poslední době připravují a veřejně obhajují i špičky Evropské unie.

(abb; foto: arch.)
 
www.prvnizpravy.cz
Související zprávy:

reklama
6775 čtenářů | 16 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Proč Schwarzenberg lže? A za co se stydí? (Hyde Park na ČT24)
(JosefB, 24.5.2010 9:35:51)
Odpovědět
Že lže není nic nového - viz jeho slib s Čunkem. Korejtko se mu zalíbilo a nechce od nej odejít.
Re: Proč Schwarzenberg lže? A za co se stydí? (Hyde Park na ČT24)
(Štastný Jim, 24.5.2010 11:18:56)
Odpovědět
Přátelé,divíte se že se scházejí skupiny inteligentních vizionářů,kteří hledají cesty ze slepé uličky současného světa?Já ne i když si uvědomuji,že si přitom namastí vlastní kapsu.Náš současný svět je plný bídy,krutosti a nespravedlnosti.Bratrstva bohatých a chamtivých neuvěřitelně bohatnou a tzv.obyčejný člověk potí krev aby poplatil své složenky.Planeta je přelidněná a práce pro nekvalifikované masy ubývá.Naše civilizace ničí planetu,která se pomalu ale jistě stává místem nevhodným k životu.Možná je to nemožný úkol sladit tolik protichůdných požadavků na jednu notu.Možná je cesta naší civilizace jen jednou ze slepých cest evoluce.Možná to máme spočítané a i proto fandím vizionářům hledajícím cesty ze zdánlivě neřešitelné situace.
Re: Proč Schwarzenberg lže? A za co se stydí? (Hyde Park na ČT24)
(Dan, 24.5.2010 11:43:50)
Odpovědět
Komické reakce, Karel je jeden z nejbohatších lidí v česku, dost těžko ho může někdo uplatit tak jak se stalo Standovi Grossovi a dalším, největší problém je chudák v politice, proletář typu Macha, který logicky bude prahnout po zbohatnutí... stokorunou takovou lůzu uplatíte.. parazita co se živí v neziskových organizacích.. jako byl Klausův CEP.

Další věc je že Karel je z rodiny, která pogenerace spravuje miliardové jmění, je to hospodář a kapitalista...

Nehledjte ideály, ty v reálném životě neexistují, hledejte nejmenší zlo . tím rozhodně není Mach.
Re: Proč Schwarzenberg lže? A za co se stydí? (Hyde Park na ČT24)
(Robin, 24.5.2010 12:45:45)
Odpovědět
On pan kníže má s panem Grossem něco společné, jsou nebo byli nejoblíbenějšími politiky a to o našem národu dost vypovídá.
Re: Proč Schwarzenberg lže? A za co se stydí? (Hyde Park na ČT24)
(Dan, 24.5.2010 16:47:22)
Odpovědět
já vidím dva mladé hloupáky, úřednička macha z neziskovky co mu nikdo ani nechce půjčit na kampaň a ajzboňáka Standu, 2 lůzry bez financí ... obrovský korupční potenciál..

Drobná euroskeptick lež pane, Karel je 2. po Jonovi, Stanada byl snad 5 roků první...

Volte ty co si nepotřebují nahrabat a ne ty, co nemají na párek v rohlíku..
Re: Proč Schwarzenberg lže? A za co se stydí? (Hyde Park na ČT24)
(Albert, 24.5.2010 20:49:07)
Odpovědět
Třeba by mohl Machovi zařídit jeho loutkovodič z Hradu nějakou tu sponzorskou injekci od Lukoilu!?!? Špinavé peníze jak známo neexistují.
Re: Proč Schwarzenberg lže? A za co se stydí? (Hyde Park na ČT24)
(Drak, 24.5.2010 22:28:14)
Odpovědět
Že nevidíš také lůzra Karlíka, který se tady podvoden zmocnil majetků, které mu nepatří, ty moravské přiblblo?
Re: ty moravské přiblblo
(anonym, 26.5.2010 16:49:50)
Odpovědět
musím se Dana zastat, ačkoli s ním většinou v 99% nesouhlasím.
Za prvé mu nenadávejte, že je z Moravy, to není důležité odkud je. Já jsem například rodilý Pražák, no a co?
Za druhé souhlasím s tím co Dan napsal, že k.Karel to opravdu nemá zapotřebí z finančních důvodů. Maximálně tak je pro něho dobré, aby byl dobře informován, až zase nějaké závistivé nicky budou chtít něco znárodňovat (byť třeba pod nějakým jiným, modernějším, evropštějším, názvem).
Re: ty moravské přiblblo
(Robin, 27.5.2010 2:46:03)
Odpovědět
To švarcenberské zase před tím "znárodnil" vídeňský císař pán a věnoval věrnému služebníku. Pak to bylo zase "znárodněno" a věnováno za věrné služby dalším pánům. Tak vono se to nějak střídá - není co závidět.
Re: Proč Schwarzenberg lže? A za co se stydí? (Hyde Park na ČT24)
(Libor, 24.5.2010 14:37:57)
Odpovědět
Jdi už do pr...švarcenberk je v první řadě krysa.Jeho nenávist ke všem Slovanům a především Čechům je přímo fanatická.
Re: Proč Schwarzenberg lže? A za co se stydí? (Hyde Park na ČT24)
(Dan, 24.5.2010 16:55:25)
Odpovědět
Tak to si nemyslím... to je zase euroskeptická lež, euroskeptie je ideologie přímo založená a na lži a to že je reálná existence maličkého národa uprostřed evropy a dnešního globalizovaného světa a dále na demagogiiích, popírá jakékoliv výhody evropanství, jedná se tedy o černobílou ideologii primitivistů.
Re: Proč Schwarzenberg lže? A za co se stydí? (Hyde Park na ČT24)
(Drak, 24.5.2010 22:29:45)
Odpovědět
Od tebe ten primitivismus sedí, hochu!
Re: Proč Schwarzenberg lže? A za co se stydí? (Hyde Park na ČT24)
(Libor, 25.5.2010 8:22:52)
Odpovědět
To,že nemyslíš,tady víceméně všichni víme.To není žádná novinka.
Re: Proč Schwarzenberg lže? A za co se stydí? (Hyde Park na ČT24)
(Marie, 25.5.2010 9:06:34)
Odpovědět
Podstata svobody je to, že člověk se může scházet s kým chce,kde chce a kdy chce.Nikdo nemusí vydávat podrobné zprávy o obsahu schůzek.To platilo za komunistů, po návštěvě západu bylo nutné sepsat podrobnou zprávu.To už je snad pryč.Pozvání mezi elitu nedostane každý, není to právě důvod k zuřivé závisti? I ministr zahraničí má právo na svobodný pohyb a pokud to nebylo na příkaz vlády,nemusí nikomu nic vysvětlovat.Už je to řvaní trapné!
Re: Proč Schwarzenberg lže? A za co se stydí? (Hyde Park na ČT24)
(Pepan, 25.5.2010 10:41:31)
Odpovědět
Marie jste úplně vedle. Vysoký státní úředník placený státem je povinnen hájit jeho zájmy a nesmí se zúčasnit žádných tajných aktivit a prosazovat cizí zájmy ve své funkci. Účast pana Schwarzenberka ve funkci ministra zahraničí na Bilderbergu bez souhlasu vlády byla důvodem k okamžitému propuštění.
Re: Proč Schwarzenberg lže? A za co se stydí? (Hyde Park na ČT24)
(Pepan, 25.5.2010 10:42:04)
Odpovědět
Marie jste úplně vedle. Vysoký státní úředník placený státem je povinnen hájit jeho zájmy a nesmí se zúčasnit žádných tajných aktivit a prosazovat cizí zájmy ve své funkci. Účast pana Schwarzenberka ve funkci ministra zahraničí na Bilderbergu bez souhlasu vlády byla důvodem k okamžitému propuštění.