reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Otázky, kterých se Kalousek bojí jako čert kříže

Autor: Adam B. Bartoš | Publikováno: 27.5.2010 | Rubrika: Rozhovory
Ilustrace

Oslovil jsem místopředsedu TOP 09 Miroslava Kalouska s prosbou o písemný rozhovor. Souhlasil. Odpoví mi prý na všechny otázky, ale pod jednou podmínkou. Když se místo zkratky -abb- podepíšu celým jménem pod článek, ve kterém jsem citoval výroky o tom, že po shlédnutí Kalouskovy složenky jedna stařenka dostala infarkt a zemřela. Kalousek mne prý chce za to žalovat.

Uzavřeli jsme proto deal: ano, podepíšu se pod článek, to mi nedělá problém. Vy mi ale zase odpovíte na otázky, které Vám pošlu. Kalousek se do telefonu potutelně směje. Milerád Vám odpovím na všechno, říká svým barytonem.

Poslal jsem otázky a dopředu se omluvil za to, že budou drsné. Miroslav Kalousek je totiž drsný politik. Na drsného politika platí drsné otázky. Nemá smysl mu pokládat takové otázky, na které akorát navlékne své stokrát opakované fráze. Nemá smysl se ho ptát na věci, které už tisíckrát řekl jinde. Má smysl se ho ptát na věci, které naopak dosud uspokojivě nevysvětlil. Kalousek si zaslouží ostré otázky. Poslal jsem mu je a dal mu termín, kdy potřebuji odpovědi zpět.

Jak to dopadlo? Mlčel, jak jsem předpokládal. Nebyly mu příjemné. Nevěděl, jak na ně odpovědět.

Urgoval jsem ho. On: nadávky. Jste debil, vyslechl jsem si. Píši znovu. Jste hajzl, řekl mi. Píši ještě znovu. Jste spratek, prská do telefonu.

 

Jsem na to zvyklý. Kalousek mi takto nadává často od chvíle, co jsem mu začal nepříjemné otázky pokládat. Tedy už pár let. Nevadí mi to. S pobavením jen sleduji, jak se vždy vytočí. Jak ztratí tvář a zrudne vzteky, loví v paměti sprosté nadávky. Představuji si ho, jak do sebe vždy polkne sklenku jamesona a roztřesenou rukou píše zase nějakou peprnou esemesku. Hajzle, debile, spratku, kreaturo. Kalousek je ve vymýšlení urážek opravdu skvělý.

Zveřejním to bez odpovědí, pokud mi na otázky neodpovíte, zkouším ho přitlačit.

Zase nadávky. Pište si, co chcete...

Skutečně neodpověděl.


Nuže, zveřejňuji...

***
 

Vaše složenky a Váš státní dluh

Pane místopředsedo, nápad s rozesláním složenek byl pouze Vaším nápadem? Nebo tento nápad vzešel ze širší stranické předvolební debaty? Nebo jej dokonce vymyslel předseda strany Karel Schwarzenberg?


Odmítl odpovědět
 

Máte dojem, že nápad s rozesláním normálně vypadající složenky, kde stojí částka 121.000,- Kč k zaplacení, je nápadem inteligentním, nebo je to spíše vizitka vašeho napjatého duševní rozpoložení? Chtěl byste se nyní za tento čin všem voličům – normálním lidem - omluvit?


Odmítl odpovědět
 

Kdybych jmenoval, kam všude jste z různých Vašich politických postů schválil poslat astronomické finanční částky - ať už hovoříme o Vašem působení na Ministerstvu obrany, v Rozpočtovém výboru PČR, či na ministerstvu financí – nebudí Vás ze sna povinnost zaplatit veřejný dluh ČR sám a poslat si složenku s kompletní částkou sám sobě?


Odmítl odpovědět

Chtěl bych se zeptat za sebe i za českou společnost, kde máte vystavenu cenu pro nejlepšího ministra financí EU a zdali se na ni každý den díváte. Složenkou, kterou jste rozeslal, jste ale přiznal, že jako ministr financí jste se na onom veřejném dluhu také svým dílem podílel. Necítíte potřebu - jakožto nejlepší ministr financí EU - vysvětlit, proč i Vy jste radikálním způsobem onen veřejný dluh navýšil? Proč jste ho jako nejlepší ministr financí EU naopak nedokázal snížit? Není ona cena nějakým silvestrovským omylem politických cen EU?


Odmítl odpovědět
 

Před vypuknutím globální krize jste nepopiratelně a v mnoha médiích tvrdil, že globální krize se nedotkne České republiky. V době, kdy ona globální krize nekompromisně vtrhla i do České republiky, chrlíte jeden recept za druhým, jak jí zabránit. Je to snad tím, že se chemik stal ekonomem?


Odmítl odpovědět

Vaše minulost
 

Považujete projekt vzniku politické strany TOP 09 za projekt, který vyplynul z přirozené potřeby takovéto strany na naší politické scéně? A nebo je to projekt na záchranu Vás samého v politice a to ještě ukrytého za zády populárního „Karla“ předsedy?


Odmítl odpovědět
 

Domníváte se, že je normální, aby člověk s tak společensky podezřelou minulostí vůbec pomýšlel na realitu politického života – pokud na tuto realitu hledíme okem demokracie západního střihu – a setrvával v politickém životě?


Odmítl odpovědět
 

Jakým způsobem vysvětlíte voličům, že od dob Vašeho působení ve vysoké politice máte více než úzký vztah se společností Omnipol a.s.? Lze vůbec vysvětlit Vaše dlouhodobé vztahy se špičkami Omnipolu Richardem Hávou a Jozefem Pigou ve spojitosti s Vaším působením jakožto představitele veřejného zájmu státu? Domníváte se, že i ve vyspělých politických kulturách západní Evropy byste se vůbec mohl udržet stále v politice? Nebudu-li se ptát zcela vážně, ale s jistým úsměvným nadhledem, nepřipadáte si při pohledu do zrcadla jako možná definice korupce?


Odmítl odpovědět
 

Nedomníváte se, že ačkoli Vám nebylo nikdy nic prokázáno, že byste měl - jste-li politik západního střihu - i na základě pouhých podezření z politiky vystoupit?


Odmítl odpovědět
 

Stále více slyším z různých míst od různých lidí různého postavení a pracovního zaměření, že disponujete seznamy, kterých se mnoho Vašich politických kolegů a možná i vysoko postavených byznysmenů bojí. Je toto ten zdroj síly, která Vás přes všechny podezření stále drží v politice? Máte takové seznamy? Je pravdou, že jste byl v porevolučních letech první v Pardubicích....?  


Odmítl odpovědět

Vaše svědomí
 

V médiích i na dostupných internetových serverech se hovoří o tom, že při onom osudném, tragickém seskoku na padáku firmy Anex-Cirus zemřel pouze jeden voják české armády. Je snad možné, aby v letadle byl pouze jeden jediný voják na zkoušku nových padáků firmy, která takové padáky nikdy nevyráběla, se kterou byla uzavřena smlova v době Vašeho působení na ministerstvu obrany? A nyní zajímavost - na ministerstvo obrany jsem poslal dotaz, kolik vojáků jmenovitě zemřelo v rámci své vojenské služby od roku 89 do roku 99. A představte si - zemřelý voják Prinich (zahynul při seskoku padákem firmy Anex-Cirus, pozn. red.) tam uveden nebyl. Co si o tom mám myslet?

Miroslav Kalousek: Tak ta padáková situace byla mnohokrát vysvětlena a uveřejněna v otevřených zdrojích. Dokonce i pan Ondřej Neff z Neviditelného psa podlehl jednou podobné paranoie jako vy, že za to můžu já. A velmi se do toho ponořil a po několikaměsíční práci zjistil, že to je všechno jinak, než se píše. A pak to napsal. Že to je možná divné, ale opravdu ten Kalousek za ty padáky nemůže. A mne nebaví vyvracet čtrnáctkrát vyvrácený drb jen proto, že vy jste debil a neumíte si přečíst otevřené zdroje. (jediná otázka, kterou MK zodpověděl - telefonicky, pozn. abb)

 

Jak naslouchám lidem v hospodách, kam nyní tak rád chodí Karel Schwarzenberg na pivo, neustále slyším: "Když je Kalousek stále politikem, pak je v této zemi možné všechno". Chci se tedy zeptat - připadá panu předsedovi Karlovi vtipná smrt vojáka (nebo vojáků?)? Pan předseda Schwarzenberg přece jako hlavní důvod spolupráce s Vámi několikrát uváděl, jak jste úžasně vtipný. Myslíte si, že rodinným příslušníkům vojáka (či vojáků?), který zemřel (nebo zemřeli?) při seskoku, Vaše osoba připadá stejně vtipná jako panu předsedovi Karlovi?


Odmítl odpovědět
 

Chtěl bych konstatovat, že mi hrozíte žalobou. Bude Vám stát za to žalovat mne i za předešlé otázky? Pakliže ano, znamená to, že máte z něčeho strach. Zřejmě byste pak nebyl tak "křišťálově čistý". Domníváte se, že jakákoli žaloba, i třeba z Vaší strany "úspěšná", Vás v "nebi" očistí od mrtvých, jejichž duch Vás provází ve Vaší politické kariéře? Voják Prinich, bratr Vaší ženy pan Kašák, nedávno další Váš velmi mladý příbuzný... Mohl bych se domnívat, že musíte být velmi silná osobnost, když ani smrt Vás nedonutí odejít z politiky. Mohl byste mi onu sílu vysvětlit?


Odmítl odpovědět
 

Vždy jste se hájil tím, že všichni pomlouvači a možná snad i vyšetřovatelé se buď museli omluvit nebo uznat Vaši nevinu. Domníváte se, že dobře postavená smlouva Vás před onou nevinou ochránila? Lze však udělat smlouvu s morálkou?


Odmítl odpovědět
 

Rád bych ukončil tento rozhovor stylově. A sice touto otázkou: Jak byste definoval smrtelný hřích?


Odmítl odpovědět
 

Závěrečná poznámka: Pan Miroslav Kalousek odmítl odpovědět na mé otázky, odmítl se hájit. Snad si to nemám vykládat tak, že mlčení je souhlas...
 
www.prvnizpravy.cz
 
 
 
 

Křesťanští demokraté neprodávají svá křesla. Slíbili jsme voličům, že se nebudeme podílet na žádné vládě, která by se opírala byť jenom o jeden jediný komunistický hlas, a držíme slovo.“ Miroslav Kalousek, 4. června 2006

Miroslav Kalousek ve čtvrtek souhlasil s výzvou šéfa ČSSD Jiřího Paroubka k jednání o společné vládě. Kalouskovi by nevadila ani tolerance takové vlády ze strany KSČM. (Novinky.cz, 24. 8. 2006)

http://www.radekf.net/wp-content/upload/zapisnik/kalousek.jpg
 
Tak co Mirku, uděláme konečně tu vládu s Vojtou Filipem?
 

Občané, jste jedničky a já dobrý finančník. Hlasoval jsem pro schodky za více než 745 miliard. Posílám vám složenku. Zaplaťte to za mě, občané.
miroslav_kalousek_.PNG

Nesmějeme se vám do ksichtu.

Prosperita pro Kalouska u koryta

reklama
9686 čtenářů | 26 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Otázky, kterých se Kalousek bojí jako čert kříže
(Vladimír Major, 27.5.2010 9:30:39)
Odpovědět
Dobrý den.Tak jsem si přečetl Vaše otázky a asi bych Vás poslal do p..... taky i když na druhou stranu je to Vaše práce a možná i koníček.Když si pročítám různé zprávy a komentáře tak mám pocit,že vlastně není koho volit snad jedině poetickou stranu(nejde do voleb) nebo dělnickou stranu.Děkuji Vláďa.
Re: Otázky, kterých se Kalousek bojí jako čert kříže
(alfa27, 27.5.2010 14:12:00)
Odpovědět
Ony to ve většině ani otázky nejsou,spíše konstatování názoru.
Re: Otázky, kterých se Kalousek bojí jako čert kříže
(pozorovatel, 27.5.2010 9:59:36)
Odpovědět
Docela jsem se musel pousmát. Je skutečně vcelku zábavné sledovat, jak lopotně se pokušíte bez relevantních argumentů a s použitím otázek, o kterých se naivně domníváte, že jste do nich "fikaně" již propašoval odpovědi, kydat hnůj. Tedy - kydat hnůj schopen patrně opravdu jste, ale obávám se, že skutečně jen v tom pravém smyslu slova.
Pana Kalouska sice osobně "nemusím", ale kdyby se Vašimi "radami" řídili všichni naši politici, pak by museli téhle bohulibé činnosti také všichni zanechat. Velká část z nich (ať už z ODS, ČSSD, VV, KSČM, SZ atd.) je totiž ještě více poznamenaných, než objekt Vašeho - zřejmě trvalého, zájmu.
A našlo by se v naší zemi skutečně jen pár lidí, kteří by měli "morální" právo tu politiku dělat. Bohužel, většina z nich by asi byla zcela bez vzdělání, případně je soudně zbavena způsobilosti k právním úkonům (takže zase nic, že?).
A propos - k té korupci. Kdože Vás to platí?
Re: Otázky, kterých se Kalousek bojí jako čert kříže
(zdeněk84, 27.5.2010 10:57:40)
Odpovědět
adame, když ti kalousek na nic neodpoví a má tě za blba, asi děláš něco špatně
Re: Otázky, kterých se Kalousek bojí jako čert kříže
(Krištov, 27.5.2010 10:59:44)
Odpovědět
Ovečky a beránkové po volbách půjde vážený pan Topík do kostela a bude zase čistý jak křišťálové sklo a opětovně dostane nějaké korýtko.
Re: Otázky, kterých se Kalousek bojí jako čert kříže
(pavjan, 27.5.2010 12:41:17)
Odpovědět
Pane Bartoš, co jste čekal, když si ve svých otázkách již sám odpovídáte? Tohle je rozšířená nemoc novinářů: že politikům napovídají to co chtějí slyšet a pak se rozčilují, když politik řekne něco jiného, nebo jim prostě neodpoví. To už víme ze školy, že napovídat se nemá.
Re: Otázky, kterých se Kalousek bojí jako čert kříže
(Samuel Vitovsky, 27.5.2010 12:47:44)
Odpovědět
Naprosto souhlasím. A. Bartoše před časem vyhodili z iDnes s odůvodněním, že píše zaujatě protievropskounijně. Měli pravdu, píše (a uvažuje) zaujatě a neférově. Já jsem taky silně protievropskounijní, ale zcela vážně tvrdím, že A. Bartoš je velmi špatný novinář!
Re: Otázky, kterých se Kalousek bojí jako čert kříže
(Samuel Vitovsky, 27.5.2010 12:41:53)
Odpovědět
Nejsem Kalouskův ani TOP fanda. Nicméně ty otázky nejsou nepříjemné ale debilní. Je mi líto.
Re: Otázky, kterých se Kalousek bojí jako čert kříže
(Jan Zeman, 27.5.2010 13:03:09)
Odpovědět
Nový Kalouskův volební spot:
http://www.youtube.com/watch?v=xmc8dMI6Zpo
Re: Otázky, kterých se Kalousek bojí jako čert kříže
(alfa27, 27.5.2010 14:14:40)
Odpovědět
Chtít odpověď na otázku vyžaduje zejména otázku položit.To se autorovi téměř nepovedlo.Připomíná mi to dvouotázkovou anketu ČSSD na školách.Otázka č.1 Kdo je váš nejoblíbenější politik? Otázka č.2 proč zrovna Jiří Paroubek?
Re: Otázky, kterých se Kalousek bojí jako čert kříže
(MichalZ, 27.5.2010 17:52:30)
Odpovědět
Hmm nepripada mi, ze jste skutecne mel zajem o nejake odpovedi, spis to vypada ze jste opravdu chtel Kalouska nastvat. Coz se vam sice povedlo, ale nemam pocit, ze byste tim sobe nebo komukoliv jinemu prinesl neco dobreho.
Ten styl mi dost hodně připomíná s(tb). Fraňka ze Špíglu. Na drsné otázky si sám drsně odpoví.
Zmiňování mrtvých příbuzných mi přišlo až bulvárně pokleslé. Tím pádem vlastně všechno.
Je mi to líto, ale nedivím se, že je někomu tento portál až k smíchu.
Ten styl mi dost hodně připomíná s(tb). Fraňka ze Špíglu. Na drsné otázky si sám drsně odpoví.
Zmiňování mrtvých příbuzných mi přišlo až bulvárně pokleslé. Tím pádem vlastně všechno.
Je mi to líto, ale nedivím se, že je někomu tento portál až k smíchu.
Re: Otázky, kterých se Kalousek bojí jako čert kříže
(kol shalom, 27.5.2010 20:03:45)
Odpovědět
Pana Kalouska vážně moc nemusím, ale otázky jsou velmi špatně položené. Jsou mnohomluvné a překombinované. Často jde o konstatování tazatele, nežli o skutečné otázky. Řada z otázek je spekulativní ("proslýchá se na fórech"...). btw.: Neměl by být konzervatismus spojen i s určitou etiketou, nemluvě o zdravém skepticismu k fámám?
Re: Otázky, kterých se Kalousek bojí jako čert kříže
(Milan Nikodým, 27.5.2010 21:38:57)
Odpovědět
Asi nemá smysl tu po x nácté opakovat to co o otázkách pana Bartoše napsali diskutéři, v podstatě se s nimi shoduji, pan Bartoš je prostě potutelný Blb se značným sklonem k fanatismu,, celoživotní bojovník proti EU a muž s černobílým viděním.
Ani já nepovažuji Kalouska za morální vzor, ale takto zavádějící otázky s integrovanými odpovědmi je nejlepší nechat ležet, protože pan Bartoš se nepřišel ptát aby se něco dozvěděl, on už všechno ví a přišel urážet a zesměšňovat...

.. pro mě je to větší ubožák nežli ten Kalousek...
Re: Otázky, kterých se Kalousek bojí jako čert kříže
(Samuel Vitovsky, 27.5.2010 21:44:25)
Odpovědět
Před časem se na EUportalu objevil text Jiřího Zahrádky o tom, že má kvůli spratkům Issové a Mádlovi chuť volit socany. Pochopitelně to byla nadsázka, ale zajímavá a na zamyšlení. Zajímalo by mě ale, jak by Jiří definoval pojem "spratek"...
Já ho totiž používám taky. Moje definice spratka je: Člověk (zpravidla mladý a méně životně zkušený ale není to podmínka), kterému chybí pokora! Úspěchy v nějaké sféře ho dovedly k nemístnému sebevědomí a kafráním do věcí, kterým nerozumí. A nejen kafrání ale až drzosti či sprostotě.
A. Bartoš dokáže napsat dobrý článek. Ale ten výše uvedený nese prvky spratkovství! S nadsázkou bych řekl, že po jeho přečtení mám chuť Kalouska volit.
Re: Otázky, kterých se Kalousek bojí jako čert kříže
(Peterson, 27.5.2010 21:50:47)
Odpovědět
Tento server patřil před pár lety mezi nejlepší zdroj informací, ale postupem času se z něj stala už dlouhodobě trapná kritika Havla, nekonečné lezení Václavu Klausovi do zadku a studnice pouze negativisticky laděných zpráv. Co takhle něco pozitivního, objektivnějšího? Sám jsem konzervativec, ale často se tu za vás stydím...Hlavně nechápu proč tu nikdy nekritizujute kupříkladu Rusko, které je možná nebezpečnější než celá EU. Já vám řeknu proč? Protože co řekne ten Váš druhý Bůh Klaus je svaté.
Re: Otázky, kterých se Kalousek bojí jako čert kříže
(Glosátor, 28.5.2010 1:32:12)
Odpovědět
Klaus je zde sice zbožštěn, ale je to důsledek toho, že se euportálu již názorově značně vzdálil. Vzhledem k tomu, že je to náš nejdůležitější euroskeptik, konzervativec a pravičák je nutno ho zde ctít, ale zároveň jeho konkrétnější názory nejsou kompatibilní nacionálně-starokatolickým pathosem těchto stránek - proto euportál jen občas něco z Klause uveřejní, ale šířeji se o něm nezmiňuje neb kritika je nepřípustná. Proto to zbožštění.

Skoro bych řekl, že pro euportál by bylo nejlepší, kdyby se VK odebral na odpočinek a nechal je oprašovat jeho konzervativní bustu, kterou tak často "špiní" svými nekatolickými/liberálními/pragmatickými činy a názory.
Re: Otázky, kterých se Kalousek bojí jako čert kříže
(Felix, 28.5.2010 21:03:15)
Odpovědět
Teď jsem se potkal ve volební místnosti s opravdovým profesionálem, s nímž se znám. Sdělil mi: Je úplně mimořádná volební účast. Chodí volit neskutečné davy lidí.
A můj tip: Vyhrají média. A bude to bolet.
Re: Otázky, kterých se Kalousek bojí jako čert kříže
(Josef, 29.5.2010 2:17:46)
Odpovědět
Ja vam mohu rici jak dopadnou volby!
Komunistio silne posili, ODS se bude muset pokusit vladu s CSSD coz se pouzije za pat. Ale nevylucuje se ani moznost ce CSSD se spoji s komunisty vladu sestavit! A o tom pisi v New York Times!
http://www.nytimes.com/2010/05/29/world/europe/29czech.html
Re: Otázky, kterých se Kalousek bojí jako čert kříže
(Josef, 29.5.2010 2:20:34)
Odpovědět
prominte mi nasouvislosti a chyby!
Re: Otázky, kterých se Kalousek bojí jako čert kříže
(Felix, 29.5.2010 8:11:17)
Odpovědět
Bude to jinak, ale nechci to psát před 2 h, abych to ještě nehoršil.
Re: Otázky, kterých se Kalousek bojí jako čert kříže
(Felix, 29.5.2010 14:41:39)
Odpovědět
Co to je to vítězství médií? Černokněžník a Jahn.
Re: Otázky, kterých se Kalousek bojí jako čert kříže
(vk, 29.5.2010 11:06:40)
Odpovědět
když to bude stát za ho...o aspoň bude prča
Re: Otázky, kterých se Kalousek bojí jako čert kříže
(Dan, 29.5.2010 17:07:16)
Odpovědět
Takže, těsně před koncem je jasné že psychologickým vítězem je TOP 09 fenomén letoška s drtivou podporou mladých lidí, vzdělaných lidí a pravicových křesťanů..

TOP 09 je pravicí budoucnosti i díky velké podpoře starostů, čili komunálních lídrů a velkému charisma evropana Karla Švarcnberga..

Konečné hodnocení udělám za chvilku, zejména bedlivě sleduji výsledky SS občanů a nacistů z Bobostrany.
Re: Otázky, kterých se Kalousek bojí jako čert kříže
(sTOP 09, 31.5.2010 22:40:16)
Odpovědět
Není bez zajímavosti, že tentýž článek byl ze servru prvnizpravy.cz, na němž jako první vyšel, hned druhý den po volbách stažen. Že by měl Kalousdek ještě delší prsty, než jsme mysleli? sTOP 09:

http://stop09.nazory.eu/