reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Srovnání našeho postavení v EU a protektorátu prý kulhá. Skutečně?! Tak popojedeme...

Autor: František Matějka | Publikováno: 31.5.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Po delší době jsem zaskočil do diskuse, abych se podíval na názory oponentů. Kromě některých běžných výstřelků mě jeden opravdu zaujal. Jeho věcné oponentury si vážím a zaslouží si samostatný článek...

Nejprve citace příspěvku pod článkem "Připomeňme si, v kontextu vývoje Evropy, historii. Protektorát"  (článek zde) (autorem je čtenář pod nickem „vodní želva“): „Jsem člověk, kterého koníčkem je právě protektorát a takováto srovnání mi docela vadí. 1) Vezměte si, že kromě té naší vlády a prezidenta tady byl říšský protektor - a ten jak známo sídlil na Pražském hradě. Dnes opravdu na hradě žádný cizí člověk z EU nesedí. 2) Byla tady masívní německá armáda. 3) O osudu lidí rozhodovala často tajná policie, jmenovala se Gestapo. Já žádnou podobnost nevidím. 4) No a na závěr, kdybyste v protektorátu otevřeně projevoval své názory tak, jako to činíte na blogu, tak byste pravděpodobně už nebyl mezi živými a členové Vaší rodiny by v lepším případě byli v nějakém koncentračním táboře. 5) Nepřijde mi normální porovnávat cokoli právě s protektorátem. 6) To se ještě třeba zamyslím nad srovnáním EU a RVHP, ale to 7) Vaše je za hranou, kterou jsem ochoten akceptovat.“


Teď tedy jak vidím jednotlivé výtky já:

standarta.PNG

1) Je velikou klikou, že máme na Pražském hradě prezidenta Václava Klause a vlaje tam stále ještě pouze jeden z českých symbolů. Kdyby na hradě seděl například pan Švejnar, tak tam nejenže vlaje umělá vlajka EU (jak známo, svou vlajku protektoři po celém světě vždy umísťovali na nejvýznamnější budovu obsazeného území), ale Unie by zároveň měla na Pražském hradě svého přisluhovače, neboť náklonnost Švejnara k integraci a dalšímu přerozdělování je jednou z jeho základních charakteristik. Stav, kdy jmenujeme komisaře, který nesmí zastupovat naše vlastní zájmy (no to je absurdní), a že naše vlastní vláda jde na ruku každému nesmyslu, který z Bruselu přijde, jen dokládá, že EU má již své lidi ve správě našeho vlastního státu. Když někdo účelově nerozumí pojmu státní suverenita a ohání se novodobou suverenitou sdílenou, je to pro mě stejné, jako když mi někdo začne vyprávět o menší či větší svobodě. Jsem přesvědčen, že suverénnost státu, stejně jako svoboda, je jen jedna. Buď jsou, nebo nejsou.

EUROGENDFOR.PNG

2) Žádné cizí armády na našem území k naplňování cílů EU netřeba. Česká republika, kromě několika světově uznávaných speciálních jednotek, sama žádnou skutečnou armádu, připravenou k účinné obraně vlasti, nemá. Německá armáda byla do Československa nasazena proto, že v té době jsme my sami ještě skutečnou armádu, schopnou chránit náš stát a jeho občany, měli. Unie si zatím staví svou EUROGENDFOR, o jejíž náplni práce si můžete přečíst zde. Nejde o nic menšího, než o jednotku určenou v EU k potírání občanských nepokojů, a to dokonce s vědomou možností vojenské intervence v členských státech Unie, jež jsou součástí této polovojenské složky. Perličkou pak je skutečnost, že z pěti zakládajících států této složky jsou tři (Portugalsko, Španělsko a Itálie), ve kterých lze občanské nepokoje, podobné těm Řeckým, kvůli politice Evropské unie a eurozóny skutečně očekávat.

3) Evropská unie a jednotlivé členské státy mají své tajné policie. Jejich úkolem je, díky rozvinuté technologii, špehování občanů všech členských států. Mají přístup bez našeho vědomí k našim mobilním telefonům, elektronické korespondenci a veškerým údajům o všech občanech, které mají patřit výhradně do kategorie „moje“. Nad takto shromážděnými údaji o občanech České republiky by dost možná jásalo i zmiňované Gestapo. Nařízení z Bruselu předjímají v mnohých oblastech dokonce plošnou presumci viny. Vyviníte se pouze v případě, že dokážate, že jste nic neudělali - viz antidiskriminační legislativa, kde stačí, aby Vás někdo obvinil z diskriminace a Vy musíte dokázat, že jste se ničeho nedopustili. Znovu se také dostáváme do doby, kdy otevřeně mluvit o svém přesvědčení se nevyplácí. Například ze Svobodných odešli dva lidé jen proto, že byli úředníci státní správy v Jihočeském kraji a zaměstnavatel jim sdělil, že buď Svobodní, nebo práce. Měli rodinu a práce se v lokalitě sháněla těžko. Vybrali si. Skoro by se mi, jistě s velkou nadsázkou, chtělo napsat, že u Gestapa jste alespoň předeme věděli, na čem jste. Určitě ale lze popisovaný stav přirovnat ke komunistickému režimu a jeho praktikám před rokem 1989.

4) Blog je jediné místo, kde mohou lidé, nesouhlasící se směřováním České republiky v kontextu Evropské unie, ještě prezentovat své názory. V historii České republiky nebyla v této souvislosti nikdy zavedena větší cenzura slova a projevu, než právě v dnešní době. Jste proti integraci? Nedostanete se do novin, časopisů, televize, do účelově kladených otázek agentur pro průzkum veřejného mínění, nezvou Vás do relevantní diskuse se zastánci v přímém přenosu, nedostanete se do veřejnoprávních médií, které si stejně, jako zastánci integrace, platíte ze svých daní a koncesionářských poplatků.

5) Své články píšu mnohdy v nadsázce a to právě proto, abych se pokusil jinou, snad netradiční, formou pojmenovávat věci z jiného, než mainstreamového pohledu.

6) Srovnávat EU a RVHP netřeba. EU se v RVHP vzhlédla.

7) Neakceptujte, je to Vaše svobodná volba. Já Váš postoj a názory respektuji, přestože jsem se je dnes pokusil vyvrátit a ohájit ty své.

reklama
1905 čtenářů | 15 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Srovnání našeho postavení v EU a protektorátu prý kulhá. Skutečně?! Tak popojedeme...
(mil, 31.5.2010 4:46:40)
Odpovědět
Když nebudeme bojovat za euro, budeme zanedlouho válčit mezi sebou.
Re: Srovnání našeho postavení v EU a protektorátu prý kulhá. Skutečně?! Tak popojedeme...
(ru, 31.5.2010 4:50:15)
Odpovědět
Chceme jednotné evropské minimální mzdy,důchody
a maximální daně.
Re: Srovnání našeho postavení v EU a protektorátu prý kulhá. Skutečně?! Tak popojedeme...
(Sova, 31.5.2010 12:50:57)
Odpovědět
Podle Rumunů a Lotyšů, pro jistotu přijmeme do EU Ukrajince a Turky a důchodci se půjdou pást (jestli ještě budou nějaké louky, nebo v parcích na sídlištích)
Re: Srovnání našeho postavení v EU a protektorátu prý kulhá. Skutečně?! Tak popojedeme...
(je, 31.5.2010 4:57:12)
Odpovědět
Přece když je montovna aut a příslušenství v česku nebo v německu nebo ve francii, nebo jinde v evropě, všude by měly být stejné platy.Proč jsou v česku tak otrocké platy? Máme neschopnou vládu, její členové se jen drží koryt.
Re: Srovnání našeho postavení v EU a protektorátu prý kulhá. Skutečně?! Tak popojedeme...
(Sova, 31.5.2010 12:53:56)
Odpovědět
je - naivo, kdyby zde nebyly ty platy v montovnách 1/3 tak by zde nebyly. Buď by byly v domovské zemi nebo by putovaly dále na východ - do Turecka, Ruska, Číny ..Buďme rádi že je to alespoň tak.
Re: Srovnání našeho postavení v EU a protektorátu prý kulhá. Skutečně?! Tak popojedeme...
(ProšelTudy, 31.5.2010 9:46:12)
Odpovědět
No nějaké závažné argumenty, které by vyvracely poznámky Vodní želvy, ze strany pana Matějky pořád nevidím. Dle mého se to skutečně tak jednoduše srovnávat nedá. Život prostě není jen černý nebo bílý a SSO by jistě pomohlo zlepšit budoucí volební výsledky, kdyby trochu více respektovala tento fakt. Ne každý má totiž v oblibě obrazoborectví za každou cenu.
Re: Srovnání našeho postavení v EU a protektorátu prý kulhá. Skutečně?! Tak popojedeme...
(strejda, 31.5.2010 11:13:38)
Odpovědět
Pane Matějko jste odporný. To říkám i za svého děda, kterého jsem nepoznal, protože byl za heydrichiády v Kobylisích zavražděn popravčí četou.
Re: Srovnání našeho postavení v EU a protektorátu prý kulhá. Skutečně?! Tak popojedeme...
(C.Q.Lafayette, 31.5.2010 11:45:51)
Odpovědět
Strejdo, strejdo... Váš děd by z Vás blil.... Anebo se obrací v hrobě...
Re: Srovnání našeho postavení v EU a protektorátu prý kulhá. Skutečně?! Tak popojedeme...
(frantisek zajicek, 31.5.2010 18:58:15)
Odpovědět
Modra knizko,zdravim k volebnimu uspechu.0,74% je nadherny vysledek.Mel jsem o tebe obavy,jestli jsi to prezil,ty osle,FZ
Re: Srovnání našeho postavení v EU a protektorátu prý kulhá. Skutečně?! Tak popojedeme...
(Karla, 31.5.2010 12:14:10)
Odpovědět
Vážený pane Matějko, souhlasím s tím, co jste napsal.Díky.
Re: Srovnání našeho postavení v EU a protektorátu prý kulhá. Skutečně?! Tak popojedeme...
(Dan, 31.5.2010 16:38:27)
Odpovědět
Tak bod 1 - Na Klausovi vidíte tu jasnou svobodu, ten si říká co chce a nikdo ho netrestá i na té vlajce na hradě to vidíte

bod 2 - eurogendfor jsou speciální jednotky, nejenom pořádkové, ale určené např. i v oblasti živelných pohrom, má je i USA jmenují se Federal Action Police Force FAPF.. to ale asi nevíte

Mimoc hodem EU má svoji armádu, o aktuálně 68 000 lidí jmenuje se eurocorps a podléhá NATO.

Jsme také členy NATO nato jste taktně zapoměl..

Za protektorátu se mučilo, zabíjelo a odtahovalo do koncentračních a likvidačních lágrů za politickou, rasovou, náboženskou či hospodářskou neshodu s říší..

Můžete nám říct zaco se dneska popravuje a mučí ???

Je taková svoboda slova a žijeme v natolik svobodné společnosti, že si tu beztrestně urážíte vrcholné politiky, instituce a ještě je obvinujete z protektorátismu a víte jaký je výsledek této vaší vylhané propagandy ???


Volby :-)


Ještě jednou se pořádně podívejte na výsledky a možná vám dojde kdo vás bere vážně a kdo ne.. podívejte se koho volili vzdělaní lidé, koho volí mladí lidé... snad se Vám rozsvítí :-))
Re: Srovnání našeho postavení v EU a protektorátu prý kulhá. Skutečně?! Tak popojedeme...
(Pernik, 1.6.2010 22:09:32)
Odpovědět
Ano máte pravdu, nikdo nikoho nemučí ani nepopravuje. Německo už přišlo na lepší způsob jak ovládnout Evropu než jsou tanky. Podívejte se proto na dodržování směrnic EU ve starých členských státech a v nových. Problém je pouze v tom, že český národ je sebemrskačský, o čemž už psal Karel Čapek.
Re: Srovnání našeho postavení v EU a protektorátu prý kulhá. Skutečně?! Tak popojedeme...
(opzhn, 1.6.2010 16:11:03)
Odpovědět
EHS (EU) daleko předběhlo RVHP. Pamatuji doby, kdy zemědělci nedostávali zaplaceno za to že nevyrábí a kdy jsem si mohl svítit čím jsem chtěl.
Re: Srovnání našeho postavení v EU a protektorátu prý kulhá. Skutečně?! Tak popojedeme...
(Pepan, 2.6.2010 7:38:26)
Odpovědět
To myslíte ty naše belgické a francouzské cukrovary jejichž cizí vlatníci dostali miliardu za to že úplně zničí naše cukrovarnictví a pěstování cukrové řepy se stoletou tradicí?
Re: Srovnání našeho postavení v EU a protektorátu prý kulhá. Skutečně?! Tak popojedeme...
(Standa 1, 1.6.2010 23:33:00)
Odpovědět
K hloupostem pana Matějky je zbytečné něco dodávat. Kdyby zažil Protektorát a tvrdil to, co tvrdí tak by byl hlupák.Zřejmě ho nezažil a tak neví, o čem píše.