reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Nečas: Mladším generacím musíme připomínat pojmy jako je vlast, vlastenectví a hrdinství

Autor: Lukáš Petřík | Publikováno: 29.5.2010 | Rubrika: Rozhovory
Ilustrace

Lídr ODS Petr Nečas ještě před volbami odpověděl na otázky ParlamentnichListu.cz. Stejné otázky dostal i předseda ČSSD Jiří Paroubek. Otázky v požadovaném termínu nezodpověděl.

Volební lídr ODS Petr Nečas si postěžoval na vedení kampaně ČSSD. Podle něj Jiří Paroubek používá lživé argumenty a vše se snaží podřídit tomu, aby sestavil vládu a stal se premiérem.
"Navíc je politikem, který není schopen dodržet žádnou dohodu a mění názory ze dne na den," hodnotí svého největšího soupeře Nečas v rozhovoru pro ParlamentniListy.cz.

Co oceňujete na svém soupeři Jiřím Paroubkovi?

Jiří Paroubek dokázal sociální demokracii vytáhnout nahoru z období neúspěšného předsednictví Stanislava Grosse. To byl svého času nepochybně politický úspěch.

Co Vám na něm naopak nejvíce vadí?

Jiří Paroubek vnesl do české politiky nebývale agresivní politický styl, založený na lživých útocích a osobní konfrontaci. Pro uchopení osobní moci učiní vše. Neváhá veřejně lhát, že ODS chystá zpoplatnění léčby nemocí, výpověď bez udání důvodu, privatizaci zdravotních pojišťoven a důchodů nebo školné za 30 000 korun.

Podobnou lživou propagandu použila ČSSD poprvé před čtyřmi lety v kampani ODS minus. Navíc je politikem, který není schopen dodržet žádnou dohodu a mění názory ze dne na den. Shodil vládu uprostřed českého prostřednictví, což na rozdíl od od evropských zemí ocenila pouze Moskva. Zrušil předčasné volby. Podpořil protideficitní Janotův balíček, aby ho vzápětí rozcupoval. Podpořil změkčený státní rozpočet, aby ho vzápětí vzápětí ničil předvolebními úplatky. Zkrátka je nevypočitatelný partner pro jakákoli jednání.

Jaký je podle vás největší problém současné ODS?

ODS v současné době musí získat větší důvěryhodnost. Některé kroky z průběhu posledního roku nebyly přijímány veřejností pozitivně, což se odrazilo postupným poklesem přízně voličů. Stali jsme se pro řadu lidí nečitelní, zklamali jsme je.

Není možné, aby chod strany ovlivňovali lidé, nemající žádný politický mandát, a hájili tím v první řadě svoje osobní zájmy. S tímto problémem se potýká většina starých, nových i staronových stran, které se nyní pokrytecky tváří, že tyto problémy má pouze ODS.

Na rozdíl od nich však máme vůli naše vnitřní problémy řešit a přesvědčit veřejnost, že to myslíme vážně, když hovoříme o novém startu a změně zaběhnutých kolejí uvnitř ODS. Fakt, že část voličů odešla k menším politickým stranám, však na druhé straně může znamenat vládu Jiřího Paroubka. Proto žádám tyto voliče znovu o důvěru, protože cena za „vytrestání" ODS v těchto volbách může být až příliš vysoká.

Kdo by byl vhodný příští prezident ČR?

Na půdě ODS jsme zatím oficiálně o kandidátovi na post prezidenta nehovořili. Proto mohu v současné době sdělit jen svůj osobní názor, že vhodnou osobou je nepochybně současný předseda Senátu Přemysl Sobotka. Jsem přesvědčený, že by veřejnost ocenila jeho civilní, klidné a seriózní chování v tomto úřadu. Rozhodně veřejnost nepolarizuje a nerozděluje takovým způsobem, jako jiný kandidát, o kterém se dnes hovoří, Jiří Paroubek.

Podporujete přijetí eura, i když je v současnosti většina občanů ČR proti?

Stále platí to, co říkáme dlouhodobě. Přijetí eura budeme prosazovat tehdy, kdy to bude pro naše občany výhodné. Přínosy k eurozóně musí převýšit jeho nevýhody. V současné době se situace dramaticky změnila. Eurozóna je v největší krizi od jejího vzniku. Nejcitelnější ránu jí zasadily vážné ekonomické problémy Řecka a je vidět doslova přímém přenosu, jak vypadají důsledky rozhazovačné politiky socialistických a populistických vlád.

Řecko nebylo první zemí na pokraji státního bankrotu a vážné problémy mají i další státy. Záchranné operace v řádech biliónů korun jsou vyvolány snahou zachránit euro, ovšem nikdo dnes přesně neví, jak tato situace dopadne.

My dnes musíme zvládnout naše veřejné rozpočty, ale ne primárně kvůli splnění podmínek pro přijetí eura, ale kvůli nám samým. V Evropě může po současných zkušenostech ochladnout zájem přijímat další země do eurozóny a nelze vyloučit, že problémy eura budou mít dlouhodobý charakter. Proto přijetí eura rozhodně není na pořadu dne.

Co pro vás znamená slovo vlast a vlastenectví?

Velice mě mrzí, že se tyto pojmy z české společnosti pomalu vytrácejí. A připomínají se jen v souvislosti se sportovním kláním, jakkoli je to pochopitelné. Titul mistra světa v hokeji nemůže nikoho nechat chladným. Každý se v takovém případě sám tak trochu cítí vítězem a těší ho úspěch našich barev.

Já měl na mysli něco jiného. Především odkaz našich hrdinů z minulosti, když pokládali životy za naši vlast, rodiny, svoje děti. Dnes si ho připomínáme vyznamenáváním těchto veteránů - hrdinů a připomínáním jejich činů, ale myslím, že jsme jim ještě leccos dlužni. Především mladším generacím musíme pojmy jako je vlast, vlastenectví a hrdinství ve větší míře vysvětlovat a připomínat.

Měl by o českém rozpočtu rozhodovat Brusel, nebo český parlament?

Rozhodně jsem proti tomu, aby Brusel rozhodoval o národních rozpočtech. To už bychom rovnou mohli zrušit parlamentní volby a předat vládu nikým nevoleným bruselským úředníkům. Na druhou stranu souhlasím se zpřísněním rozpočtové politiky v evropských zemích a náš program jde tímto směrem.

Jaké máte politické vzory?

Za vynikající postavu politických dějin považuji Winstona Churchilla. Ve svých počátcích byl neúspěšným politikem. Byl odpovědný za masakr v Gallipoli za první světové války, který skončil tragédií britských a australských jednotek. Ve dvacátých letech byl neúspěšným ministrem financí.

Jeho hvězda začala stoupat za druhé světové války, kdy se projevil jako odvážný a rozhodný státník. Psal fascinující knihy a články. Měl mimořádnou psychickou a fyzickou odolnost.

Další takovou osobností je Benjamin Disraeli. Také se zpočátku nemohl dlouho prosadit, a když se stal ministrem financi, neuspěl s rozpočtem. Přesto se stal symbolem Velké Británie. Je dalším příkladem vytrvalosti, trpělivosti a houževnatosti.

Jaký je váš oblíbený alkohol a kolik sklenek s přáteli vypijete?

Příležitostně vypiji několik skleniček vína.

Související:
Deul Paroubka s Nečasem byl korektní, bez faulů
 
 

reklama
1535 čtenářů | 37 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Nečas: Paroubek učiní pro uchopení moci vše
(Očividný, 29.5.2010 19:58:08)
Odpovědět
No..."tolik politicky uvědommělých rómů" jako bylo V Ostravě, to by se EU divila- Přišli s obálkou a nutili se k volbám, i když nebyli v okrsku, křičeli, žeTi kteří odvolili požadovali tu slíbenou stovku. Na vlastní oči, člena volební komise, k jednomu okrsku přijel autobus plný našich "diskriminovaných voličů"...tak tak, ještě ani nebyli Ti co slibovali bojovat proti korupci zvoleni a už korumpovali při volbách voliče. Jak si myslíte, že to bylo v ústeckém kraji?
Re: Nečas: Paroubek učiní pro uchopení moci vše
(QQ, 29.5.2010 20:13:47)
Odpovědět
Stejně jim to bylo prd platné.
Re: Nečas: Paroubek učiní pro uchopení moci vše
(Felix, 29.5.2010 20:43:44)
Odpovědět
Dosti plusů:
- Topolánkovi zbyla jen ta konkubína.
- Paroubkovi zbyla jen ta konkubína.
- Cyrilovi zbyl jen soudně rozpracovaný činžák.
- Zemanovi zbala jen ta borovčka.
- Bursíkovi zbyla jen ta konkubína, které zase na oplátku zbyl jen ten Bursík.
- Vítězné strany přejaly mnoho z hesel Svobodných, i když jsou tou smrtí ve středu.

A tak je potřeba jediné:
- Aby Petr Mach pokračoval ve svém vítězném tažení. Objektů bude mít i přes uvedená positiva požehnaně. Tak vzhůru, začíná další dějství.
Re: Nečas: Paroubek učiní pro uchopení moci vše
(PetrW, 29.5.2010 21:39:45)
Odpovědět
to "vítězné tažení"... to má být těch 0.74% hlasů??? LOL
Re: Nečas: Paroubek učiní pro uchopení moci vše
(Felix, 29.5.2010 22:08:20)
Odpovědět
Ano, je to Svobodných vítězné tažení. Docílili - ano, oni - odvrátit hrozbu radikální levice. Na procentech vůbec nezáleží. To počítají jen přímo-demokrati. Dnes republika mluví jinak, než včera. A to není událost dvou volebních dnů. Za tím je boj na život a na smrt. Pane, o procentech se budeme bavit tak za 10 let. Dá-li Bůh i dřív.
A já, jako nesmiřitelný pravičák, se raduji i z toho, z čeho mají svobodní snad přechodně těžkou hlavu. Že nedostanou od státu mrzký peníz z kapes daňových poplatníků. Jsou to pravičáci, musejí se snažit sami. Moc dobře, že to nedostanou. To by bylo první nakročení ke korupci. Bůh je před tím ochránil desetinami procenta.
Re: Nečas: Paroubek učiní pro uchopení moci vše
(PetrW, 29.5.2010 23:24:42)
Odpovědět
Vysvětlete mi prosím co má 39,000 hlasů které SSO šly naprosto vniveč spolešného s "odvrácením hrozby radikální levice"? Je to ztracený hlas, ze kterého v přepočítání profituje právě i levice. Ale souhlasím že co se týče financí, tak se budou muset o sebe postarat sami - ale třeba jim Kikina zařídí nějakou tu finanční injekci od Lukoilu.
Re: Nečas: Paroubek učiní pro uchopení moci vše
(Felix, 30.5.2010 11:14:43)
Odpovědět
Pane, hnusí se mi s Vámi diskutovat, protože implicitně urážíte našeho pana presidenta. Ale snad je to jen ojedinělý úlet. Proto ocituji, co jsem napsal jinde k volbě strany, která nyní nemá šanci dostat více než pět procent, či jedno procento:
"Pane ten a ten, postaví Vás před zeď a řeknou Vám, že budete volit jen toho nebo toho. Malou straničku volit nebudete. Ustoupíte tyranům? Jste svobodný člověk? Máte svůj hříšný podíl na stanovení pětiprocentní hranice? Tato hranice je Jejich vina, ne Vaše. Budete je poslouchat a budete volit jen ty velké, jak Vás ony nutí? Bude to Vaše vina, že Vás hlas propadne? Že ho ukradne někdo jiný? Proč Vás zajímá jeho zlodějna?"
Re: Nečas: Paroubek učiní pro uchopení moci vše
(Dan, 30.5.2010 12:06:00)
Odpovědět
pane Petře ! chovejte se politicky korektně ano !

Sponzoring knih manželů Klausových Lukoilem tu nevytahujte, ani jeho přezdívku v homosexuálních klubech, co si to dovolujete o tom veřejně mluvit !!

Ještě začněte o jeho nevěře, o které píše i jeho manželka ve své Lukoilem sponzorované knize, nebo napište o tom jak jeho seance v Británii sponzoroval Gazprom, nebo dokonce ..
Víte co, buďte politicky korektní, ano ?!?!

Je to pan prezident, toho kritizovat je nemorální... uvědomte si to Petře !!
Re: Nečas: Paroubek učiní pro uchopení moci vše
(hanibal, 30.5.2010 16:36:04)
Odpovědět
Nejen na diskuzich je urážen president... novináři, media,politik zelený Liška pernamentně urážel prezidenta, mluvil o něm jako o figurce, volal, aby byl zbaven způsobilosti k úřadu ke kterému byl DEMORATICKY zvolen. Vždyť co jiného to je, když úzká skupina lidí,usiluje o převrat ve státě...No není to extremismus???? Jakl řekl pravdu, i kydž je nejmenoval, lidé ví kdo je extremista i media věděla o koho se jedná. Že si přihřívají polivčíčku na škodné, nevím jestli ještě někdo na to mediím skočí. Jestli nová politická garnitura se takovými pirkotinami nabude zabývat, mají takoví populističtí novináři utrum!! Chvála Bohu, je to cesta k očistě nejen politicke scény, ale i medii a celé společnost!! Zelení tyranizovali paratizovali a zneuživali svého postavení ve vládě, které neodpovidalo mandatům, které dostali od voličů!! Zaplať pán Bůh, že takovi smrkáči jako je Liška skončili v propadlišti dějin.
Re: Nečas: Paroubek učiní pro uchopení moci vše
(Sandra, 30.5.2010 16:43:50)
Odpovědět
V novodobých dějinách máme nejlepšího prezidenta. Trvá na svých zásadách, co slíbil plní, jedná v zájmu občanů této republiky. Za čí zájmy kopal Liška, za evropské lobisty a jejich kšefty... Podvody, vyhrožování evropských, našich i světových oteplovačů V. Klas ustál sám. Je to statčný člověk.Děkujeme pane prezidente
Re: Nečas: Paroubek učiní pro uchopení moci vše
(bibabu, 30.5.2010 17:45:46)
Odpovědět
Zeleným, lidovcům to OBČANÉ zpočítali. Jeśtě při poslední parlamentní schůzi,ve smrtelné křeči, dva dny před volbami se lidovci, zelení socialiste domluvili o zákonů, který byl prezidentem vrácen a týkal se bioropy!To se nědělá!! Lidé jim to nandali, spočítali to lidovcům i zeleným!! Nic jim nepomohlo ani přídavky ani benefity! Občané této země nejsou tak hloupí jak si mysleli a to je dobře pro nás všechny!
Re: Nečas: Paroubek učiní pro uchopení moci vše
(Dan, 29.5.2010 21:58:29)
Odpovědět
Tak především je nutné si napsat výsledky a tím začít "novou politickou dobu v česku" :

vítězové

čssd 22,1%
ods 20,2%
top09 16,7%
ksčm 11,3%
vv 10,9%
............

propadlíci

kdu 4,4%
zemanovci 4,3%
suverenita 3,9%
zelení 2,4%
................

absolutní outsideři a nuli, opakovaně poražení bez jakékoliv podpory národa


Svobodní 0,77%

............................................
............................................

a závěr..


Petr ZERO Mach skončil stejně jako další euroskptický podvodník Vladimír Stein železný -Libertas CZ

Suverenita opakovaně prohrála volby stejně jako v EP volbách opět pod čarou


Je třeba se zamyslet nad realitou..
Re: Nečas: Paroubek učiní pro uchopení moci vše
(Sunny, 31.5.2010 13:02:37)
Odpovědět
K vašemu vítěznému tanci nad Svobodnými můžu říct jediné, Dane: zatím... Tato strana má nejlepší program. Jen o něm lidé ještě nevědí.
Re: Nečas: Paroubek učiní pro uchopení moci vše
(Dan, 29.5.2010 22:33:42)
Odpovědět
Za měsíc od založení TOP09 byla tato strana už mnohem známější a populárnější než SSO a za jediný rok je nejpopulárnější mezi mladými studenty, Karel je nejúspěšnějším voleným politikem a TOP09 číslo 3 s malým odstupem za ODS, celá Evropa hovoří o novém fenoménu TOP09.


Jsem velmi hrdý že jsem je volil, že je podporuji od jejich vzniku a čůůůrám na politickou zdechlinu SSO, plnou masařek a červů, na euroskeptického Macha, zombííí na české politické scéně, na politické dítě Václava Klause.
Re: Nečas: Paroubek učiní pro uchopení moci vše
(plašmuška, 29.5.2010 22:44:42)
Odpovědět
Tak se Dane byblil,fuj to je smrad, běž spát-
Re: Nečas: Paroubek učiní pro uchopení moci vše
(Dan, 29.5.2010 22:52:20)
Odpovědět
Nezvracím, slavím ... úspěch TOP 09 a konzervartivců nad euroskeptickými nacisty.. je to příjemné.. :-)

Ale až půjdu na velkou, vytřu si řiť s volebním lístkem SSo... to se spolehni :-)
Re: Nečas: Paroubek učiní pro uchopení moci vše
(Fido, 29.5.2010 22:48:38)
Odpovědět
Tleskas vitezstvi Trilaterala a Bilderbergovce Schwarzenberga? Nebo toho opileho kokota(tm) Kalouska? Dle tveho slovniku tipuji, ze je tvuj velky vzor.
Vlastizradce a ozrala. Skvela dvojka. Opravdu duvod k oslave.
Re: Nečas: Paroubek učiní pro uchopení moci vše
(Dan, 29.5.2010 23:07:02)
Odpovědět
Už víme že TOP09 zvítězila v praze, že zvítězila u prvovoličů i u studentů na gymnásiích..


Ale ted vá sdělím navinku, jak dopadla u voleb čechů žijích v zahraničí !!

Pozorně čtěte jak naši krajané vnímají situaci a volí !

TOP09 40%
ODS 27%
čssd 11%
SZ 6%
Re: Nečas: Paroubek učiní pro uchopení moci vše
(bohumir, 30.5.2010 13:35:58)
Odpovědět
Příště můžete /Vy D.. /volit KSČmf což bude -
Kalouskova Strana Čáry mary fu.k
Re: Nečas: Paroubek učiní pro uchopení moci vše
(Dan, 29.5.2010 22:48:34)
Odpovědět
A ještě takový bonboonek, volební výsledky v mojí rodné moravské vsi:


čssd: 189 hlasů
top09: 163 hlasů
ods: 133 hlasů
ksčm: 83 hlasů
kdu: 56 hlasů
Moravané: 54 hlasů
Suverenita: 16 hlasů
Dělnická strana: 15 hlasů
Zelení: 12 hlasů
Koruna česká: 11 hlasů



Vidíte tu euroskeptickou sílu ??

že ne ? Tak jste asi slepí :-))))
Re: Nečas: Mladším generacím musíme připomínat pojmy jako je vlast, vlastenectví a hrdinství
(Drak, 30.5.2010 0:42:36)
Odpovědět
Občanům zůstali na krku staronoví gauneři. Radovat se z takového výsledku voleb, mohou jen naprosto vylízané hlavy.
Re: Nečas: Mladším generacím musíme připomínat pojmy jako je vlast, vlastenectví a hrdinství
(Tartar, 30.5.2010 3:24:32)
Odpovědět
Ty, které voliči za gaunery považovali, vykřížkovali nebo alespoň "označili". A existuje poměrně slušná šance, že tentokrát minimálně budoucí vládní strany "označené" i potrestají neúčastí na moci. Co byste ještě chtěl? Současný stav je nejlepší snad za celou demokratickou historii českých zemí.
Re: Nečas: Mladším generacím musíme připomínat pojmy jako je vlast, vlastenectví a hrdinství
(Fido, 30.5.2010 8:57:22)
Odpovědět
Presne na tehle iluzi plurality a obcasne zmeny, aby ovcane meli pocit, ze neco zmenili, je soucasny system postaveny. Jinak ano, jsou tam stale stejni gauneri a hlavne - ovladani stejnymi gaunery. Nezmenilo se NIC
Re: Nečas: Mladším generacím musíme připomínat pojmy jako je vlast, vlastenectví a hrdinství
(Tartar, 30.5.2010 14:31:07)
Odpovědět
Máte pravdu, nejlepší by bylo, kdyby se u moci střídali Stalin, Hitler, Hayek a Gándhí. Chvíli bychom stavěli koncenráky pro černý, pak bychom je vyměnili za buržuje, pak bychom buržuje vyndali a nakonec si černé a buržuje rovným dílem postavili do vlády. Nejdřív bychom vše znárodnili, pak dosadili do dozorčích rad národní správu, pak vše zprivatozovali a nakonec začali podporovat drobnou kolektivní výrobu v komunách. Děti by se ve školách nejdřív naučily znát rasové rozdíly, pak dobře počítat, pak humanismu a toleranci a nakonec by se staly horníky a upřímně nenáviděly třídního nepřítele. Důchodové a zdravotní reformy by přicházely tak rychle, že byste přišel ráno k lékaři a již před polednem odcházel od lidového léčitele, kterému jste odevzdal celý majetek...

To by bylo žúžo a ta pluralita, až by srdce plesalo...
Re: Nečas: Mladším generacím musíme připomínat pojmy jako je vlast, vlastenectví a hrdinství
(Dan, 30.5.2010 9:09:46)
Odpovědět
tohle už není malá euroskeptická lež, ale velká euroskeptická lež !

Padl Paroubek, Liška, Svoboda, Zeman, lidé vykřížkovali celou řadu dalších zmetků jako Severu či Laqngera, Bendu a mnoho dalších..

Topolánek padl už před volbami..

VV jsou plní zcela nových lidí, TOP09 vede bývalý nestraník a má ve svých řadách mnoho nových lidí hl. z komunální politiky..

Chápu vaše rozhořčení, výsledky euroskeptiků ve volbách jsou katastrofální, s tím souhlasím, ale tuhle změnu prostě lidé nechtěli, tak už tu vaši utopii pochopte.
Re: Nečas: Mladším generacím musíme připomínat pojmy jako je vlast, vlastenectví a hrdinství
(Lukáš Petřík, 30.5.2010 11:06:42)
Odpovědět
Výsledky euroskeptiků nejsou katastrofální. Lídr a budoucí předseda ODS je názorově euroskeptik a Ivo Strejček a Hynek Fajmon, které označil za své nejbližší lidi v ODS, také.

U TOP 09 nezvítězilo prounijní zaměření, ale charisma Knížete, které mě sice uniká, ale očividně působí.
Re: Nečas: Mladším generacím musíme připomínat pojmy jako je vlast, vlastenectví a hrdinství
(Felix, 30.5.2010 11:20:13)
Odpovědět
Ani ne tak charisma, ale v mediální maskérně mu charisma nalíčili. Jinak je to buran, setkal jste se s ním soukromě?
Ale když už mluvíte o charismatu. Vypsal jem zde výše některá včerejší positiva. Nenapsal jsem tam, že nejslavnější mediální charismatik šlápl při podpoře bursík-jacquesovců do lejna. No, zatím mu zbyl černokněžník. Píšu zatím. A taky píšu, že před Svobodnými je zas hodně práce, ale trošku na lepší úrvoni.
Re: Nečas: Mladším generacím musíme připomínat pojmy jako je vlast, vlastenectví a hrdinství
(Udivený, 30.5.2010 16:47:45)
Odpovědět
S Vámi pane Felixi se setkáváme na dizkuzích dnes a denně, Vaše buranství je skutečně nepřekonatelné...
Re: ...setkal jste se s ním osobně?...
(anonym, 30.5.2010 17:41:04)
Odpovědět
Já jsem se s ním setkal, a buranem tedy rozhodně není. Je to velmi vzdělaný člověk. Navíc nemá potřebu se chovat nějak škrobeně či nepřirozeně, mluví-li s někým neoficiálně. jindy, pokud to situace vyžaduje, chová se dle bontonu (byl tak, narozdíl od mnohých buranů, vychován).
Nejvíce si ho troufají hodnotit a s ním se poměřovat ti rovnostáři, co za gurmánský vrchol považují nášup v kantýně a tvrdí, že budují tu demogracyji.


_________________________________________
„Já bych všechny ty počítače a internety zakázala“
Re: ...setkal jste se s ním osobně?...
(Niky, 31.5.2010 18:51:02)
Odpovědět
Pro anonyma!Nejdříve K Schwarzenberg nastoupil ve Vídni na právnickou fakultu,odkud byl ve druhém ročníku vyhozen pro naprostou blbost.Později se K Schwarzenberg přihlásil na fakultu lesní a vodohospodářskou a už v prvním ročníku mu bylo jemně naznačeno,že je úplně blbej a měl fakultu sám opustit!K Schwarzenberg poslechl!Jediné vzdělání K Schwarzenberga je absolvování pěti tříd obecné školy! Je děsivé a zároven nesmírně smutné,že lidé věří novinářům politologům a umělcům,kteří jsou jěště horší,než byli za protektorátního a komunistického režimu!!!
Re: Nečas: Mladším generacím musíme připomínat pojmy jako je vlast, vlastenectví a hrdinství
(Dan, 30.5.2010 11:44:03)
Odpovědět
Tak nečas není euroskeptik ani omylem, je to hodně opatrný eurorealista, který si je dobře vědom faktu, že ho v ruce drží TOP09 a to nejenom nyní, ale každý jeho euroskeptický krok bude znamenat další odliv k TOP09, asi jste si všiml že moje predikce vyšly naprosto přesně ..

A ted se pokusím o další, v příštích volbách už bude ODS č.2 za TOP09, pokud něco Kalousek hooodně nepokazí... má totiž narozdíl od ods širokou podporu mládeže a vzdělaných lidí, ods hluboce ztrácí a není možné si nevšimnout obřího propadu hlasů...

tedy, můj typ na příští volby, vyhraje je čssd opět a druhá bude top 09, u ods předpovídám další hluboký propad až na hranici kolem 12-13% jako za dob Klause ...
Re: Nečas: Mladším generacím musíme připomínat pojmy jako je vlast, vlastenectví a hrdinství
(Felix, 30.5.2010 11:25:13)
Odpovědět
Já jsem taková vylízaná hlava. Další radost - Langer v riti. Měl jsem s ním - ještě jako s vrchním šerifem - tuto disput: Označoval holé lebky podle Stalinovy nauky za pravici a to mě uráželo. Napsal jsem mu. Opakovaně. Ani neodpověděl. Tak snad už je v riti. Další positivm. (Dodávám, že u Peciny mě to nevadilo, protože t byl upřímný stalinista.)
Re: Nečas: Mladším generacím musíme připomínat pojmy jako je vlast, vlastenectví a hrdinství
(Dan, 30.5.2010 11:56:26)
Odpovědět
Dá se předpokládat že další změny přijdou po volbách, opravdu jsme svědky zemtěřesení na našípolitické scéně, ale ikdyž jsem si všichni jistě ulevili že Paroubek je pryč a že zřejmě nesestaví čSSd vládu, nemsí se v tom zamlžit fakt nástupu proevropských pravicových stran, silného oslabování poloeuroskeptické ODS, která se musí zbavit i lidí jako je Fajmon či Strječkem, pokud nechce být zcela rozdrcena TOP09 a hl. musí ODS svoji liberální politiku pootočit více směrem doprava..

Ikdyž se bude hodně snažit, příští porážka od TOP09 už ji podle mě nemine... uvidíme
Re: Nečas: Mladším generacím musíme připomínat pojmy jako je vlast, vlastenectví a hrdinství
(Libor, 30.5.2010 14:03:46)
Odpovědět
Ty tvoje dedukce pitlíku, u toho se člověk fakt i v tak těžké chvíli pro naši Zem pobaví.Podobní blci jako jsi ty uchcávali blahem když ve 46 vyhráli volby revoluční bolševici stalinského typu.A ty teď jako oni uchcáváš blahem nad vítězsvím nových kulturních bolševiků a darebáků,keří nenávidí mojí Vlast.Nic se nezmění.Cesta do pekla je otevřená.V Bibli je napsáno:V případě,že vyženeš čerta a nenahradíš ho něčím svatým na stejném místě se usadí celá legie čertů.
Re: Nečas: Mladším generacím musíme připomínat pojmy jako je vlast, vlastenectví a hrdinství
(Patriot, 30.5.2010 13:43:15)
Odpovědět
Přestože ODS silně u voleb propadla, oklikou se vrací na čelo politiky. Takže, kdo záměrně volil změnu a nevolil ODS, přesto ji tam už opět beze změny a v plné síle má.
Re: Nečas: Mladším generacím musíme připomínat pojmy jako je vlast, vlastenectví a hrdinství
(Tartar, 30.5.2010 14:18:44)
Odpovědět
No, já volil TOP a přál jsem si právě tu konstelaci, která nastala. A není pravda, že ODS je zpět v plné síle. Kdo včera sledoval reakce jejích čelních představitelů ODS napadalo ho jediné slovo - pokora. ODS nebude dominantním hráčem koalice, má sotva 2/5 poslanců budoucí koalice a předpokládám, že bude ve vládě zastoupena maximálně polovinou hlasů a z významných postů hádám na premiéra a finance - zahraničí, vnitro, "venkov" zřejmě bude muset přenechat jiným. To je v demokracii ohromná změna, pokud dvě hlavní strany mají sotva většinu a hlavní vládní strana bude mít ve Sněmovně i ve vládě jen nejvíce hlasů, ale nikoli většinu!

Nevím z jaké planety jste vy, kteří hledáte chyby na největší změně od roku 1989. Chápu, že si někdo přál levicovu vládu, ale ta by prostě nebyla bez Paroubka a bez starých známých čachrů mezi dvěma mocnými. A pokud někdo sledoval názory i v ČSSD mohl zaznamenat i tam, mnohem méně konfrontační tón a chcete-li snad i pokoru...ba dokonce naznačení, že vládu má sestavit ten, kdo ji může sestavit. Jak kontrastní s rokem 2006, kdy jediný, kdo mohl, byl Bém se Sobotkou! A že se jim to podařilo, klukům. Strany se musí dostávat do konfliktů - ale je rozdíl, jestli zápasí jako rytíři nebo jako ukrajinské brigády.

Nekažte to klasickým českým brbláním o Kalouskovi apod. Žádná změna není dokonalá a kdž budete uvažovat o nedokonalostech unikne Vám to co je významné - a to značný vzrůst politické kultury.
Re: Nečas: Mladším generacím musíme připomínat pojmy jako je vlast, vlastenectví a hrdinství
(klak, 30.5.2010 17:25:19)
Odpovědět
Z Nečasem se snad ODS zpamatuje, pokud se vrátí ke svým kořenům. Nečas to bude mít těžké, ODs potřebuje OSOBNOSTI,které obnoví důvěru ke straně a kteří neměli šanci postavit se a prosadit zabydleným, co se drželi a drží za ruce. ODS nemůže být stranou jen lobistů, podnikatelů, prospěchářů. ODS musí byt stranou zodpovědných občanů, tak jak ji postavi V.K. ODS musí začít znovu od místních sdruženích tam je její síla a poteciál!!Bohužel se některým z nich podařilo uhnízdit v pohodlných pelíšcích parlamentních komnat, které jim zaručil mandat letošních voleb. Dávejme si na ně pozor!! Změna ve vedení měla přijít na kongresu na podzim, po volbách do krajú. Nečasovi se podařil za dva měsíce husarský kousek,udělal z odesky znovu ODS a vytáhlji z bahna a dotáhl ji ke středopravé koalici. ¨ Děkujem, držíme palce ať se mu podaří setavit funkční vládu, která vyvede zemi z dluhpové pasti. Nečas má charisma slušného, nóblesního politika, po kterém společnost volá