reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

„Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!

Autor: František Matějka | Publikováno: 4.6.2010 | Rubrika: ShortNews
Ilustrace

Tři dny čekám, kdy se to objeví na titulních stranách novin a obsadí místo v hlavních zpravodajských relacích televizních stanic. Marně. Nezbývá tedy, než zase rozvířit hladinu stojatých vod rasismu naruby.

napadeni_redhost.PNG

Lidé v obci Ředhošť slavili z pátku na sobotu minulého týdne v restauraci narození dítěte. V té chvíli ještě netušili, že oslava bude mít zcela jiný průběh. Problémy s Romy v této obci řeší již dlouhé roky. Tentokrát se jich na oslavující sesypala postupně hned několikanásobná přesila.

Celý incident začal už v restauraci, kde jednoho z poškozených napadli dva útočníci. Kamarádi poškozeného mu běželi na pomoc, avšak Romů postupně přibývalo. Nakonec se sami ocitli na zemi a na jejich těla začaly přistávat kopance, pěsti a dokonce i škrábance místních Romek. V Ředhošti musela zasahovala záchranná služba. Vzhledem k tomu, že rvačku podle dosavadního šetření vyprovokoval sedmnáctiletý Rom, odmítá policie zveřejnit jakékoli údaje.

Celý incident nyní řeší Obvodní oddělení policie Libochovice, Služba kriminální policie a vyšetřování Litoměřice. Prý jako podezření z výtržnictví a to přesto, že podle výpovědí padaly v době útoku slova „Vy svině bílý, my vás pobijeme!“. Ve větších městech už se s takovými útočníky na místě zasahující policisté moc nepárají, jenže na malých odděleních tak odvážné policisty mnohdy nemáme. Pravděpodobně tento stav je důvodem, že Romové napadali své oběti dokonce i za jejich přítomnosti. Bohužel je mnohdy standardní za takových situací skutečnost (a stalo se i zde), že policisté identifikovali podle občanských průkazů především oběti, zatímco Romové svorně tvrdili, že občanky nemají a řada z nich tak dost možná, neboť nebyli na místě zadrženi a odvezeni, opět unikne trestu.

redhost__perex.PNG

Prozatím jediným výsledkem je to, že aktuální situaci v Ředhošti policie „monitoruje a sleduje". Domnívám se, že to je žalostně málo. Pro začátek by ale možná bohatě stačilo, kdyby alespoň média informovala o podobných případech stejně intenzivně, jako v případě útoků opačných. Nebo se to někomu nehodí do krámu? Jaké důležité vládní úkoly v ten večer asi řešil zmocněnec vlády pro lidská práva Michael Kocáb?



 

reklama
14018 čtenářů | 70 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(orel, 4.6.2010 0:42:47)
Odpovědět
Dík za informaci, dík za tyhle stránky. Mají své mouchy, ale je to to nejlepší, co zatím nedostalo nálepku fašismu. Tady jsou informace v místním deníku:
http://litomericky.denik.cz/zpravy_region/rvacka_redhost.html

A tady na stránkách vlastenců:
http://snchebsko.wordpress.com/2010/05/31/stale-jeceli-ceska-svine-zabiju-te-bilej-hajzle/
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(Niky, 4.6.2010 15:37:41)
Odpovědět
Pokud náš národ bude dál držet hubu a financovat si vlastizrádné organizace jako je ČT a ČR,TAK SE NIC NEZMĚNÍ!!!!
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(orel, 4.6.2010 23:23:52)
Odpovědět
Ta vlastizrádná organizace ČR je Český rozhlas, nebo Česká republika (jako režim, samozřejmě:-)))?
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(runner, 4.6.2010 0:45:43)
Odpovědět
Na co si stěžujou ti zbití oslavenci? Že dostali po rypáku? Tak se měli, hovada zbabělý, líp bránit. V té hospodě snad nejsou židle a popelníky? Na agresivitu platí pouze ještě větší agresivita a brutalita se přemůže pouze ještě větší brutalitou. Ještě jsem neslyšel, že by si naši legionáři v Rusku stěžovali, že na ně bolševici byli příliš zlí. A taky jsem neslyšel, že by si naši odbojáři za války stěžovali na Němce, že se chovali příliš tvrdě. Ano, nepřítel je zlý a tvrdý, s tím se musí počítat. Pokud jste si toho, vážení, ještě nevšimli, jsme ve válce - v občanské válce, v níž bojujeme a naše ulice a čtvrti našich měst. Pokud se nepostavíme, za pár let budeme utíkat ze své vlastní země tak, jako dnes utíkají Holanďani, Britové nebo Búrové. Tak si, doprčic, konečně přestaňte stěžovat a foukat bebínka, otevřete si oči, zatvrďte srdce a zatněte pěsti. Budete je potřebovat.
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(Zkuššený, 4.6.2010 1:23:56)
Odpovědět
Člověče, což se můžou bilí bránít cikánum? To by jím kocábovci dali. Cikání podle těchto individuí jsou vždy v právu i když vůbec nejsou v právu. Podle toho kocábovského psedohumanistického dobytka rasisty můžou být jedině běloši, barevní zásadně nikdy. Chlape, zřemě nemáš tušení, že cikání zásadsěn utočí když jsou v několike násobné převaze. Díky pseudohumanistickým antirasistickému dobytku si cikání dovolují čím dal víc.
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(Miris, 4.6.2010 7:13:33)
Odpovědět
jak vidno, státní moc na své( bílé) občany evidentně kálí a protěžuje morgoše. Nevidím situaci jinak, než vzít spravedlnost do vlastních rukou, brzy bude nutné vytvářet v ohrožených místech domobranu složenou z ohrožené majoritní většiny . Pokud stát kromě vybírání daní ze kterých mimo jiné morgoše živí nehodlá pro plátce této daně nic dělat a ani zabezpečit základní ochranu před terorem morgošů ,je nutné sáhnout ke svépomoci, stát prostřednictvím různých těch ochránců dělá obrovskou chybu, když v morgoších pěstuje pocit nepostižitelnosti a nadřazenosti vůči bílým, kteří je živí a bez jejichž práce a daní by pochcípali hlady a pomalu připravuje obrovský výbuch, který se může zvrhnout až v nekontrolované násilí a nedej bože i krveprolití, nadarmo se neříká, tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu až se uche utrhne.
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(vk, 7.6.2010 22:44:41)
Odpovědět
si podělaný? pak se nediv jak dopadneme!
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(ROMAN, 11.10.2011 18:48:25)
Odpovědět
MLCTE VI SVINE BILI MRDKI.JEZDIME DO JINICH STATU .ABI SMESE VILEPSILI A HODNE NAUCILI.A PAK SE DALI DOVAS.
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(pametnik, 4.6.2010 1:24:39)
Odpovědět
To mas pravdu a poradne pritvrdit a pak vykourit jak skodnou.
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(fesoj, 20.4.2012 4:45:38)
Odpovědět
Vykouřit je ? No to snad by bylo trochu moc, vždyť v případě Patrika, kterého téměř umlátili k smrti, si to vykouření přímo vynucovali ! Maximálně hladit. Hladit a hladit až do úplného vyhlazení !
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(Robin, 4.6.2010 7:27:57)
Odpovědět
Blázne, runnere - kdyby se bránili židlemi, tyčemi a noži - dávno by byli v base za nepřiměřenou obranu a Romové by se chechtali. Spíše by měl být vyměněn místní policejní šéf.
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(more, 5.6.2010 9:50:41)
Odpovědět
Přesně tak. Jakmile by se romům někdo postavil, hned by ho nazvali rasistou, a šup stížnost do Strasburku. Jó, to jsme to dopracovali, a ještě to pohnojil Kocáb, u kterého mají plnou podporu. Ať Kocáb přestane honit baby, a dělá něco pro nás...Jinak ať ho kopnou do zadku, je tam na nic !!
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(Felix, 4.6.2010 9:13:18)
Odpovědět
V něčem máte pravdu, ale je kolosální blbost, že by Češi před cigánama utíkali ven. Cigánů je pár, a vždycky nakonec prohrají. I když to otravuje a postižené pořádně trápí a bolí. Ale pokud by měl mít někdo především rozbitou hubu, pak by to měl mít Kocáb, Stehlíková, Šiklová, J. Sokol a celá ta sviňská parta bílejch cigánů. Tím kdyby se začalo, tak by to tím taky skončilo, černý cigorky by byly zalezlý v dírách a nevystrkovaly by ani nos.
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(Miris, 4.6.2010 10:00:02)
Odpovědět
máš pravdu , čím víc se cikánům ustupuje, tím víc si troufají, včera jsem šel z práce přes rynk, před zelinářstvím vystavený tovar, mimo jiné i bedna s meruňkami za 78,- kilo, dost drahé, no a u bedny cikánští parchanti a meruňky kradli, na mé napomenutí, že meruňky nezaplatili a tudíž nejsou jejich se přiřítila cikánka a začala mi nadávat do k...., p.... a mimo jiné také do bílých sviní, když jsem jí oplatil stejnou a na oplátku ji nazval černou k.... přiběhl morgoš a začal se na mě sápat, no abych to zkrátil, mám 190 cm a 110 kilo, když mě praštil, tak jsem mu ubalil takovou po tlamě, že jenom hekl a padl na p...., hned se zvedl a v tu ránu byl pryč a když cikánka viděla , že jsem v ráži už ani neřvala a zmizela také, akorát merunky jsem nezachránil, protože parchanti mezi tím utekli i s lupem.
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(ferda, 4.6.2010 11:04:29)
Odpovědět
...jen tak na okraj, do politiky jdou dva základní typy lidí: NESCHOPNÍ, NEBO VŠEHO SCHOPNÍ :-)
A POKUD SE PODÍVÁM NA KOCÁBA, JE I HNED JASNÉ, DO KTERÉ SKUPINY PATŘÍ:-)
problém asi nastal v okamžiku, kdy jedni nebo druzí zjistili, že se celkem dobře uživí, když budou deklarovat, že jsou to oni, kdo tomu "cigi" problémů rozumí, tady to asi všechno začalo...:-)))

ps.za minulého režimu, tento problém nebyl tak palčivý, jako je tomu dnes.
Kocáb je zrůda, už od pohledu.....
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(Jirka, 4.6.2010 11:32:59)
Odpovědět
Pravda - alespoň že od všehoschopného neschopy Paroubka je pokoj, že Ferdo?!
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(ferda, 4.6.2010 12:11:40)
Odpovědět
pro "Jirku" ty jsi vážně stižen stihomamem jménem Paroubek, koho si najdeš napříště?, vidím, že ty nebudeš existovat, pokud nebudeš mít jasný dehonestační cíl, chudáku ubohej :-)))
ps. vsadil bych se , že jsi tak trošku "přičmoudlý, i tvé uvažování je tak nějak zabarveno :-)))

ps.II
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(Jirka, 4.6.2010 12:25:41)
Odpovědět
Děkuji za milá slova - ostatně očekávaná od Titána Tvého formátu.

To se na to podívejme! Že by se nám z Ferdíka vyklubal malý, oranžový rasista? Třebas byste mohli s ostatními fešáky z Lidového domu založit takový malinký ku-klux-klaníček, co Ty na to, rasistický sexymozku?!
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(ferda, 4.6.2010 13:12:51)
Odpovědět
pro "Jirku"-mátohu dnešního dne :-)

co jsem napsal rasistickýho? ty mozková monokultůro :-)))

Jestli je poukázání na Chánov jak tam "cigi" gazdujou, tak se ani nedivím, že jsi volil tak,jak jsi se tady před volbama prezentoval:-))

jsem přesvědčen, že rasista nejsem, ale všechno má své meze,prostě mi bude vadit kdokoli, kdo bude rušit už jakýmkoli způsobem ustálené společenské konvence, ať je to černoch, Arab, Cigi, Ind, a nebo i třeba Indián :-))

Pokud to tobě, figurko srandovní, nevadí, pak jsem dosáhl 100% přesvědčení, že jsi jeden z nich :-)), pokud ne barvou svoji vrásčité tmavé kůže, tak myšlením jistě ANO !!! -))

s pozdravem kterému budeš rozumět: " Lačo Jilo"
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(Pytloun, 4.6.2010 17:31:55)
Odpovědět
Jirko,Tvoje tragedie tkví v tom, že puberta Tě ještě neopustila a blbec jsi zřejmě od narození. Takže jsi vlastně dvojnásobný blbec.
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(Nina, 4.6.2010 14:09:52)
Odpovědět
Jo, kdyby si alespoň vyměnil ten vypelichaný příčesek.
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(kdosenecha, 7.6.2010 22:47:35)
Odpovědět
bať, odvážní jsou všeobecně než dostanou po tlamě, to ale platí obecně
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(Niky, 4.6.2010 15:39:42)
Odpovědět
Oni nejsou bílý cikáni,oni jsou pravdoláskový vlastizrádní socialisti=fašisti!!!
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(holomek, 5.6.2010 8:37:12)
Odpovědět
politicky nekorektně řečenou jsou to zdejší židi
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(pepa gas, 6.6.2010 18:31:39)
Odpovědět
V tel.pořadu p.Jílkové jsem jen zíral jak pan Holomek lže.Tvrdil totiž,že cikáni jsou tady diskriminováni 500 let a to nemůže být pravda,protože tady nebyli.V r.1938 bylo v Česku 3 500 cikánů a míšenců dohromady,dnes je to 350 tisíc,to je stonásobek.V dalším pořadu zase cikánští vůdci tvrdili,že jejich lidé stavěli dálnice,mosty atd.Čtyřicet let jsem jezdil po Česku,při svém povolání jsem prošel desítky podniků a neviděl jsem pracovat víc než 100 cikánů.Jednoho mám rád,je pracocitý a inteligentní,jsme kamarádi.Zdraví Gas
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(Peťas, 4.6.2010 11:34:15)
Odpovědět
..na hrubý pytel... "Za oko zrak, za zub čelist!"
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(Tomas 2, 4.6.2010 12:32:58)
Odpovědět
mozna kdybys trochu premyslel, tak by ti doslo, ze cerny co kazdej pul rok sedej v base a nemaj ani zakladni vzdelani, nemaj co ztratit. Zatimco bily svine co byly v ty hospode, tak pravdepodobne makaj, maj rodiny, deti, byty pujcky a splatky a kdyz uriznou hlavu nejaky cerny pice, tak za to pujdou sedet a jejich zivot bude pryc a rodina se mozna polozi a uz nikdy nezvedne. pokud si takovej machr, tak bych te bral jako partaka v prvni linii v nejaky bitve, ale jako prispevatel do tyhle dizkuse, radis nejdriv mysli, nebo drz picu
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(Peťas, 6.6.2010 8:03:54)
Odpovědět
...jejda, je čeština tvůj rodný jazyk?
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(Cizinec, 7.6.2010 15:26:16)
Odpovědět
No on není každý profesorem češtiny na gymplu, bruse jazyka českého. Presto i ten kdo dobře neovládá ten váč správný báječný češtin má právo také pronést svůj názor. Já také už ten češtin zapoměl, Jsem starý pán už dvanáct roku v důchodu a 41 roku jsem Američan a navíc nejsem Čech. Opravdu mě udivují individua, kteří se jen zmůžou na kritiku gramatiky autora a přehlíží obsah toho co napíše.
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(Peťas, 8.6.2010 9:54:07)
Odpovědět
Cizinče, když někdo píše:"drž piču", je to o obsahu+ předchozí text je i o tom jazyku,..tak trochu, co myslíš?
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(Niky, 4.6.2010 18:43:05)
Odpovědět
Boj za lidská práva,pravil V Havel a jeho pravdolásková banda. A tady máte výsledek!
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(Dabac, 20.4.2012 9:37:48)
Odpovědět
Souhlasím člověk se nesmí před tmavýma hned podělat a nečekat až dostane přes hubu.Nejlepší obrana byl vždy útok.Jeden můj šef mi zase tvrdil pravý opak.Útěk.Já zastávám to prvé.
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(David, 4.6.2010 10:53:42)
Odpovědět
Holt i my máme svoje palestince.
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(Katsanson, 4.6.2010 11:06:10)
Odpovědět
Možná by to chtělo s tou domobranou vzít ssi příklad z Maďarů. Dnes se ani nedivím, že byl v USA Kukluxklan.
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(ferda, 4.6.2010 12:42:31)
Odpovědět
k těm "cigo" ještě, proč se postavil Chánov? chteli být pospolu, a jak to dopadlo ? stačí se tam podívat!
a ještě jedna otázka-proč nejsou v řadách cigi aspoň nějací úspěšní sportovci? na to snad vzdělání nepotřebují :-)))


a k tomu MEGA zmetkovi Kocábovi,proč nevyužil nabídku starostky Řápkové, že mu propůjčí byt na dva týdny, aby viděl na vlastní oči, jak se tam "majoritní" společnosti žije hlavně večer....
Je to zmetků a falešných hráčů král, málokdy naše země nosila větší kreatůru než je Kocáb...

PS. i podle jména se nakonec dá mnoho usuzovat- Kocáb/ka/- do kvalitní lodě to má hodně daleko....:-)))
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(Sunny, 4.6.2010 14:39:06)
Odpovědět
Na sportování vzdělání opravdu nepotřebují:-) Ale potřebují píli, vytrvalost a schopnost tvrdě dřít. Takže tady bude nejspíš vysvětlení, proč mezi nimi nejsou sportovci...
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(frantisek zajicek, 4.6.2010 20:30:00)
Odpovědět
Ferdo,Chanov se nepostavil kvuli tomu,ze spolu Hnedocesi chteli bydlet.Jim se lip parazituje mezi bilymi.Kdyz se kvuli tezbe rusil stary Most,bylo bolsevikum jasne,ze nove pristehovalce muze toto etnikum odradit.Tak jim postavili sidliste v poli(zmineny Chanov).Jezdila tam 10 autobus(mestska).Bydlel jsem v Moste 2 roky,tou 10kou jsme jezdili zadara,tam revizor jakziv nevlezl.Hospoda v Chanove vydrzela tak 2 tydny,nez ji Hnedocesi zdemolovali.Tak sedavalo toto etnikum v Moste na nadrazi,nebo v Obrnicich.Pokud jste do techto koncin chtel nekdo zavitat,doporucovalo se brneni z 15.stoleti.A ze byty byly pravidelne po kazde zime"vybydlene"nemusim snad ani dodavat,Kocabe,Kocabe,ty sis to krasne zavaril,nikdo te nemel rad,kdyby ses tolik nesnazil,akorat,a kam slapnes,tam trava neroste...FZ
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(avathar, 16.5.2012 13:50:15)
Odpovědět
Nemáte pravdu, tehdy se cikáni "integrovali" - v každém vchodě byl v přízemí byt pro cikánskou rodinu. Do Chanova se postupně sestěhovali, protože tam normální lidi bydlet nechtěli (vystrkov) a tak měnili byty s nima v Mostě až koncentrace přesáhla únosnou mez natolik že odtamtud ostatní necikáni prostě zdrhli, byt nebyt. Je to prostě výsledek dlouhodobého neřešení a kumulace tohoto problému.
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(jejda, 7.6.2010 22:50:13)
Odpovědět
božíčku, museli by se hýbat
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(Sunny, 4.6.2010 14:43:47)
Odpovědět
Průser celého toho našeho "soužití" s cigány je taky v tom, že se neměří všem stejným metrem. Netvrdím, že by se tím všechno vyřešilo, ale jsem si jistá, že by problémů bylo míň. Dokud budou Kocábové, Džamily a další pomatenci deformovat přirozené vztahy ve společnosti, není naděje na zlepšení.
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(Peťas, 4.6.2010 18:20:13)
Odpovědět
Je jasný, že kdyby nějakej cikán zůstal ležet na podlaze s rozbitou hlavou, byl by jasně obětí rasově motivovaného útoku a pachatel už by byl zadržen! No a o tom to je. Rasismus tu máme, jenom oběti jsou ve skutečnosti na druhé straně. Máme co si zasloužíme. Dostávají dávky na kde co, revizoři v MHD se ji vyhýbají....,dá se říct, že jsme si je tak vychovali.
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(Boban, 4.6.2010 19:44:21)
Odpovědět
Příspěvek z diskuze v litoměřickém deníku:

V únoru 1964 se v Sokolovně konala taneční zábava, která končila tragicky. Cikáni, kteří neoprávněně obývali dům čp. 81 (v trvalém pobytu tam byli pouze tři cikánky, ale skutečně tam většinou přebývalo až 40 lidí cikánské národnosti), začali kvůli penězům před Sokolovnou mezi sebou rvačku, na kterou doplatili omylem dva naši občané. V nemocnici skončili Jan Vrábel s rozseknutou hlavou a Ladislav Straka s rozseknutou pravou lopatkou. Naše občany toto napadení přimělo téměř k nepříčetnostem, vytrhali plotové plaňky a táhli cikány pobít. Ti se zabarikádovali v čp. 81. Hájští se na ně začali dobývat. Ve vedlejším statku se snažili nastartovat tam stojící buldozér, že dům s cikány srovnají se zemí. To se jim nepodařilo, a tak počali kolem domu nanášet svazky slámy, že cikány vypálí. Toto počínání se jim snažil rozmluvit velitel pomocné stráže veřejné bezpečnosti V. Hyngár s tím, že je nutno situaci s cikány řešit jiným způsobem. Dav se mu po delší době podařilo uklidnit. Cikáni se v následných dnech odstěhovali na Slovensko a od té doby žil Háj bez občanů cikánské národnosti. Tato událost se mezi cikány rychle rozšířila a ti se do obce po dlouhá léta neodvážili vstoupit natož nastěhovat.
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(Šoumen, 4.6.2010 19:52:26)
Odpovědět
Takhle na ně, ale asi by byla celá vesnice v kriminále a TV Nova by přenášela soudní líčení s bílými rasisty, a odsuzovala by všechno, čeho že se ti češi dopustili, vůči našim milým romským spoluobčanům. Je skoro normální, že těm hnědočechům co pracují slovo ci.kán nevadí, ale paraziti jsou vždy romové.
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(pes, 4.6.2010 21:34:20)
Odpovědět
mno ono by prostě těch bílých muselo být hodně..toloik že pozavírat je by nebylo už přijatelné,příadně ani proveditelné,že
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(Jahoda, 4.6.2010 22:50:26)
Odpovědět
dnes jsem sledoval v tv pořed,kdy nějaký mladý bělouš tvrdil,že romové jsou v ČR diskriminováni a proto je třeba přimout antidiskriminační zákon.
A já vím proč se tak tomu děje.
Prostě se nějakým parazitům nechce makat a tak si na "rasizmu,fašizmu ,globálním oteplování,homofobii a diškriminaci" založí prosperující živnost a c1kány a buzeranty v roly užitečných idiotů k tomu následně využijí.
A to je pravý důvod vzniku minsterstva pro práva menšim a proti diškriminaci.
Něco ale novodobému korytářskému mocichtivému mamonáři tak nějak uniká...pořád si nějak nestačil uvědomit,že česká veřejnost,která si prošla před r. 89 ví prostě své a opít rohlíkem se nenechá ani náhodou.
Ba právě že naopak,při jakékoli zmínce o rasizmu a diškriminaci vidí rudě a to z toho důvodu,že ihned pozná propagandu z časů let asmdesátých a reaguje proto negativně.
Ještě na závěr bych se chtěl zeptat,jak že to bude s ministerstvem ministra Kocába,když se SZ již nedostané do parlamentu?
Zanikne,či nezanikne...??
Asi dle mého názoru ztěží,hlavně ale,že tuto komedii daňový poplatník zatáhne ze svého.
A o to při pateoriích o globálním oteplování,rasizmu,fašizmu a diškriminaci přece v prvém případě jde.
Inu vyžírka a parazit zůstane vždy vyžírkou a parazitem,hlavně,že má u toho přes 80 000 měsíčně a ty,obyčejný dělňasi si klidně chcípni pod mostem.
Jseš nahraditelný ty primitivní blbe))
Závěrem..netřeba snad dodávat,že obyčejný c1kán z ulice s touto politikou nemá nic společného.
Lidi prostě blázněj a perou se a rubou jak ty koně.
Že c1kán dal pohubě bělouši?
Nevím proč,ale něco mě říká,že vzhledem negativním emocem, které tato zpráva vyvolává se jedná o politicko-ideologickou dezinformaci a proto se ptám,,za jakým ůčelem asi?,
Komu to vše nakonec posloží?
A to je asi tak kostce celá vysoká politika...))
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(orel, 4.6.2010 23:28:19)
Odpovědět
Zdravím! Kdyby to měla být režimní/politická dezinformace, tak by se asi objevila i jinde než tady, třeba na ČT nebo na Nově, nemyslíte?

Uvidíme, jestli se to tam za čas objeví, tak jako případ toho kluka, co ho málem zabili dva CIkáni.
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(Jahoda, 5.6.2010 4:35:39)
Odpovědět
právě že se tyto zprávy nehodí těmto prospěchářům,tak v TV nebudou.
V jejich případě totiž nejde jenom o dobré a stálé koryto,tam jde i o moc,proto je ihned každý nepříjemný oponent a kritik označen za rasistu,fašistu a xenofoba.
Jistě,že mnoho romů této situace vyžívá ve svůj osobní prospěch,ale to se bělochů přece týká také.
Já bych se chtěl zase na druhou stranu také zeptat,kolik s1kánů je ve vrcholném postavení bank,kde se tunelují stovky milionů a pod....,tam se přece také krade ve velkém a procházíto,netřeba dodávat,že leckdy v propojení i s mafií ,viz kauza lehké topné oleje,létají u toho kulky o s šest,mizejí bílý koňové,vydírá se u toho a platí zákon omerta?
Moc cigánů v tom asi namočených nebude.
A koho to hlastně asi zajímá?
Jsou to nudné zprávy....zato však když nějaký cigoš dá někde v hospodě přes čuňu bělouši,ihned se vidí rudě,zatínají se pěsti a ztoupá u toho krevní tlak.
No nemám pravdu?
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(Robin, 7.6.2010 13:14:18)
Odpovědět
Když někdo vykrádá banky tak to tak nevadí jak když Ti Jahodo vykrade vlastní kvartýr nebo dvorek či zahrádku.
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(fiti, 5.6.2010 15:02:20)
Odpovědět
spravne na cikany musis byt tvrdy a neuprosny ja jsem vyrustal na vesnici s nekolika rodinama cikanu a muzu rici i ja jsem se postaral aby odtahli kdyz memu bratrovi vyhrozovali nuzkama mu chteli pichat oci.ukradli gramo a hrali nekolik noci jednu pisen dokola a bratr mel maleho syna asi 3 mesicniho a ten brecel zena brecela a nikdo nemohl spat.policajti se bali tak jsem v hospode sehnal asi 8-10 kamaradu a cikanum ukazali jak se maji chovat.doslo za par dni jeste k jedne bitce,kterou jsme zase vyhrali a cikani se odstehovali.druha rodina sice par mesicu krmila a dojila kravy ale kdyz nebylo cim topit vyrvali prkna v byte co bydleli( byt to byl obce)a podlahu spalili a pak zniceny byt opustili a odtahli.jiny cikan, ktereho znam asi 35 let a on je asi 65-68 let stary jezdi asi 15 let kradeny auta.cikan ktery chce zit sporadanym zivotem musi nejprv od ostatnich cikanu pryc samotny cikan tolik nekrade boji se a musi se snazit zit. i takove znam.
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(novak, 5.6.2010 18:25:27)
Odpovědět
tak ty se rveš jo,tak to skus senmou hulibrke
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(Nováku, 7.6.2010 15:33:46)
Odpovědět
Nováku, ty prase nečisté, tak ty se chceš bít za cikány se slušným člověkem. Já bych si to s tebou docela rád rozdal. Nikoliv pěstí, ale považují tě za škodnou a zrušil bych tě svou pistoli. Ty prace nečisté.
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(novák, 5.6.2010 18:28:38)
Odpovědět
ty sam nadáváš a sám se dopouštíš tresného činu,jsi stejný jako oni ale rasista k tomu
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(jh, 5.6.2010 22:05:38)
Odpovědět
Ale tož pánové, vy tomu ale vůbec nerozumíte!
Tady máte odpověď:


Pýta sa malý cigán svojho otca: Tato, čo je to demokracia???
Otec: Demokracia je to, keď gadžovia robia a my dostávame peniaze
len tak.
Syn: Aha. A to im nevadí???
Otec: Vadí, ale to už je rasizmus...
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(Andrej Balogh, 5.6.2010 22:48:57)
Odpovědět
Hele vy rasističtí Češi, ta vaše nenávist vúči Romúm je neospravedlnitelná. Narodil jsem se v Bystranech na Slovensku, ale odtud jsme s rodiči museli odjet kvúli diskriminaci ze strany slovenských rasistu. Proto jsme přijeli do ČR, zde se nám začalo dařit a ja si mohl zde koupit z dávek i to, o čem by na Slovensku jen snil. Vtedy nám Dzurindova vláda ukradla vyše polovicu dávek.
Problémem Čechu je však rasová nesnášenlivost. Hoci jsem dostal české občanství, místní se ku mně nechovají nejlépe. Proto šetřím z dávek na letenku do Austrálie. Doufám, že se tam budu mít ještě líp.
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(frantisek zajicek, 6.6.2010 7:41:33)
Odpovědět
Mozna se snazis o humor,ale ma to jednu chybu.Neznam Hnedocecha ani kofoloidniho Slovaka,ktery by nekdy neco usetril.O imigracni politice Autralie znas asi taky kulove,FZ
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(Peťas, 6.6.2010 8:11:30)
Odpovědět
Mám radost, že se ti tu líbí. Že sis něco koupil z dávek, tomu věřim. Že by sis na něco ušetřil, tomu nevěřim. O šetrným cikánovi jsem ani neslyšel...
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(Pepan, 6.6.2010 19:23:23)
Odpovědět
Peťasi ty jsi cvok- jen ať se zde v cikánům nelíbí a vrátí se zase na Slovensko, kde se budou mít lépe. Nebo do Australie či Kanady.
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(Andrej Balogh, 7.6.2010 0:53:48)
Odpovědět
Na Slovensko se už nikdy nevrátím, jsem českým System dávek je zde lépe nastavěn. Puvodne jsem chtěl jet do Kanady, ale ta zavedla víza.
A věřte mi, Romové si opravu umí něco našetřit. Mnohí z nich chtějí pracovat, ale bílí rasité jim v tom brání.
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(Peťas, 7.6.2010 14:02:33)
Odpovědět
To byla jenom ironie... Sám píše, že odešel z rasových důvodůůů. Dzurinda zkrátil dávky!
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(francek, 6.6.2010 15:33:39)
Odpovědět
To by se ti líbilo za naše prachy si tu žít a nakupovat, makáš vůbec briketo?
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(Šoumen, 7.6.2010 18:17:06)
Odpovědět
Nejseš příbuznej tý Baloghový ze superstar? Pomalu o ní ani pes neštěkne.
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(stenly, 6.6.2010 7:01:29)
Odpovědět
co se divíte všichni, že proti afroameričanům nikdo nezasahne, i policie e bojí, a v poslední době co kocáb a pecina je chrání před vším novinama, televizí je to na považenou, ale grilgirl máme v televizi každý den, ale kluka co přizabilí kofoloidní to nějak není vidět, je to jako sarančata, pomuže jen celoplošné rešení postřík, odtřel a podobné učinné prostredky
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(francek, 6.6.2010 15:30:43)
Odpovědět
Romové nejsou,jsou pořád jenom cikáni. Tak je tak netitulujte, my jsme pro ně taky jenom gadžové. Z větší části je to verbeš.
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(Felix, 6.6.2010 18:43:02)
Odpovědět
Dost mě fascinuje těch už půlsedmého tisíce čtenářů. Přirom na scénu přicházejí dalko horší:
"Před ministerstvem práce a sociálních věcí (MPSV) dnes demonstrovalo za práva pracovních migrantů zhruba sto lidí. Průvod protestujících, na který dohlíželo asi deset policistů, se pokojně vydal z Palackého náměstí k nedaleké budově MPSV. Před sídlem úřadu přečetli petici za dodržování práv cizinců. Shromáždění zorganizovala iniciativa Za práva pracovních migrantů a migrantek."
A je zajímavé, že ty, který by bylo potřeba rozbít hubu, jak jsem nahoře naznačil, jednak zodpovídají jak za cigány, tak za tyhle, a jednak jsou v klidu.
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(j25, 7.6.2010 12:36:53)
Odpovědět
Proč media neinformovala? Proč romové nebyli pokutováni,že neměli u sebe občanky? Pokud neměli občanky,nebyli to cizinci? Měli nahlášený pobyt a to do tří dnů? Pokud ne tak proč nebyli pokutováni? Proč nebyl pokutován pro případ že by to byli cizinci i ten u koho bydleli? Možná odpověď byla jen ta,že by se situace jen více vyostřila.Měly být povolány posily a útočníci zadrženi dodatečně. Násilí se nesmí ustupovat a je potřeba,aby všichni zodpovědní politici začali mluvit pravdu. Rovněž by se měli zastat vždy zasahujících policistů a neuhýbat před tzv. neziskovkami,které žijí z dotací a ještě napadají stát. Žádné dotace neziskovkám,kterým jde jen o platy pro sebe, nepřeji si aby byly mé vnoučata diskriminovány jen z důvodu,že jsou bílé.Nepřeji si však ani diskriminaci romů.
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(pam, 7.6.2010 23:02:39)
Odpovědět
Ruml svého času to chtěl vyčistit..., humanisté nedovolili
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(Peťas, 7.6.2010 14:10:01)
Odpovědět
Řešení existuje. Toto je jedna z legitimních možností.
http://www.chcemestejnymetr.cz/
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(Felix, 7.6.2010 19:02:29)
Odpovědět
Aktualita:
Zrovna tuhle čtu, že francouzský ministr byl soudně odsouzen jako rasista za to, že řekl o jednom Arabovi: "Když je jeden, tak to jde. Ale když jich je hodně, tak jsou problémy." A za to soudní stíhání nemůžou ani cigáni, ani arabáči. Za to můžou sami Francouzi. A víte, jak se hájil: lží - že prý myslel fotogqrafické snímky, které se tam dělaly. A tak je to i u nás. Ba ne, tato civilizace se zhroutila a už jen škube nohama jak chcípajíící kobyla. Za to nemůžou cigáni.
Re: „co bylo
(za devatero řekami, 7.6.2010 22:59:37)
Odpovědět
četník ..Když na ně namířil puškou, viděli cikáni, že je zle a tak odhodili pytle a batohy a byli ti tam. Jen jeden zůstal jako zkamenělý a toho hlídka zadržela. Četník vida, že cikáni utíkají, vystřelil. Jeden z prchajících se přehodil jak zajíc a zůstal ležet mrtev
Loňský rok prodala obec cikánské domky na .... na rozebrání. Rovněž tak hadry, duchny a cikánské peřiny, které byly uložené na radnici na půdě. Letos v zimě se však dva mladí cikáni vrátili a domáhali se všeho zpět. Když začali vyhrožovat, byli z obce vyhnáni.

Národní výbor vypověděl z obce cikány pro krádeže, bývali dosud ... .
Re: „Vy svině bílý!“ Romové vybili Ředhošť a média mlčí?!
(ALACH, 11.10.2011 18:58:23)
Odpovědět
MI ROMOVE JEZDIME DO JINICH STATU ABI SMESE TOHO VIC NAUCILI.A MELI VZDELANI. TADY UVAS TO NEJDE VI NAM NECHCETE OTEVRIT DVERE PROC PROC PROC MATE STRACH.JEDNOU VAS ZNICIME VSECHY.TO VAM SLIBUJI.MISE VRATIME.